تزریق چربی در مشهد – قیمت + بهترین دکتر تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت در مشهد

تزریق چربی در مشهد – قیمت + بهترین دکتر تزریق چربی صورت

4684 بازدید

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریق چربی صورت و رزرو نوبت می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با همکاران ما در کلینیک سلامت ایده آل از طریق شماره تماس 09386069075 یا 05136166 در ارتباط باشید و سوالات خود را در خصوص تزریق چربی در مشهد از آن ها بپرسید

وجود ایرادات مختلف در صورت افراد می تواند آن ها را ترغیب به تزریق چربی به صورت در مشهد نماید. از جمله این موارد می توان به گودی زیر چشم، تقارن نداشتن دو طرف صورت، وجود چین و چروک های عمیق (که بر اثر افزایش سن ایجاد می شود) و فرورفتگی های صورت اشاره کرد.

هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد

قیمت تزریق چربی به صورت در مشهد، به عوامل مختلفی بستگی دارد. تجربه و مهارت پزشک متخصص پوست و مو، کلینیک یا مرکزی که قصد تزریق چربی به صورت را دارید و میزان ناحیه تزریق چربی و درخواست فریزکردن چربی برای نوبت های بعدی مراجعه، از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه نهایی تزریق چربی به صورت در مشهد هستند. هرچه ناحیه تزریق چربی بزرگتر باشد، چربی بیشتری برای انتقال نیاز است و به تبع آن هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد هم می تواند بیشتر باشد.

هزینه تزریق چربی صورت برای هر ناحیه در بهترین کلینیک زیبایی مشهد، از 3 میلیون تومان شروع می‌شود.

معرفی کلینیک خوب برای تزریق چربی در مشهد

یکی از فاکتورهای اساسی برای رسیدن به نتایج مورد انتظار از تزریق چربی به صورت، انتخاب کلینیکی است که می خواهید این کار را انجام دهید. در این زمینه مجموعه مدویکا، به عنوان مرجعی تخصصی برای معرفی بهترین پزشکان، جراحان و مراکز زیبایی مشهد، در خدمت شماست.

یک کلینیک خوب برای تزریق چربی مشهد مجموعه‌ای است که تعدادی از بهترین پزشکان متخصص را در کنار جدیدترین دستگاه ها برای افراد فراهم کند تا نیاز افراد با سلایق مختلف را تامین کند.

کلینیک سلامت ایده آل یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو در مشهد است که توسط مجموعه مدویکا بر اساس رضایت بالای مراجعه کنندگان انتخاب شده است.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با کارشناسان ما در مجموعه مدویکا از طریق شماره 09386069075 در تماس باشید.

بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد

مجموعه مدویکا، همواره تلاش کرده تا بهترین پزشکان و کلینیک های تخصصی پوست و مو را به شما معرفی نماید. بسیاری از بانوان به دلایل مختلف تمایل دارند تا جراحی های زیبایی آن ها توسط دکتر خانم جراحی زیبایی انجام شود تا نحوه ارتباط گیری برای آن ها راحت تر باشد. با نظر به این مسئله، کلینیک سلامت ایده آل با در اختیار داشتن دکتر خانم برای تزریق چربی در مشهد می تواند خیال شما را از مسئله راحت کند.

تزریق چربی مشهد
انجام تزریق چربی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

برخی از بانوان به دلایل مختلف ترجیح می دهند تا یک دکتر خانم برای تزریق چربی در مشهد را انتخاب کنند. خوشبختانه انجام تزریق چربی در مشهد توسط پزشک خانم در کلینیک سلامت ایده آل برای عزیزان فراهم است. انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد به شما کمک می کند تا بعد از انجام این اقدام زیبایی دیگر عوارضی مانند نامتقارن بودن یا بد شکل بودن ناحیه مورد تزریق گریبان شما را نگیرد.تزریق چربی زمانی به زیبایی شما کمک خواهد کرد که به اندازه و به شیوه ای صحیح انجام شود. این دو مسئله زمانی با هم میسر خواهد شد که شما اقدامات زیبایی خود را نزد یک متخصص پوست و مو در مشهد یا هر کجای دیگر که هستید، انجام دهید.

بسیاری از افراد که به دنبال دکتر خانم برای تزریق چربی در مشهد هستند، می توانند با مراجعه به کلینیک سلامت ایده آل این اقدام زیبایی را انجام دهند. این کار در کلینیک سلامت، توسط جمعی از بهترین متخصصان که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم انجام میشود.

  • دکتر آزاده طبیعی
  • دکتر فرزانه دلگشایی
  • دکتر مریم پادرایی
  • دکتر فائزه خادمی
  • دکتر پیشگویی

پزشکان نام برده از بهترین دکترهای تزریق چربی در مشهد هستند که این عمل را با کمترین میزان عوارض و بدون درد انجام می دهند.

تزریق چربی به صورت درمشهد چگونه انجام می شود؟

همانطور که داشتن صورت زاویه دار زیبایی چهره شما را بیشتر می کند، برخی از صورت های بسیار لاغر و گود رفته سبب می شود تا چهره شما آنطور که باید، زیبا به نظر نرسد. در چنین مواقعی است که تزریق چربی به صورت به کمک شما می آید. یکی از نکات جالب این جراحی آن است که برای تزریق چربی به صورت، از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود.

مناطقی مانند شکم، پهلو، ران و بازوها که معمولا چربی اضافه دارند به عنوان مناطق اهداکننده چربی انتخاب می شوند. پس از لیپوساکشن (روشی برای حذف و برداشتن چربی ها)، چربی های استخراج شده خالص سازی و برای تزریق به صورت آماده می شوند. تزریق چربی به صورت برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی و صورت، پر کردن فرورفتگی ها، رفع گودی زیر چشم و اصلاح خط لبخند موثر است.

شیوه انتقال چربی به صورت
نحوه انجام تزریق چربی در مشهد

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تزریق چربی علاوه بر صورت در نواحی دیگر بدن مانند چانه، دست ها، واژن، سینه ها، بازو، لب و باسن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید، در کلینیک سلامت ایده آل، تزریق چربی به ساق پا نیز برای متقاضی انجام شده و در این زمینه محدودیتی بابت ناحیه تزریق چربی وجود ندارد.

استخراج چربی و کاهش وزن! شایعه یا واقعیت

درست است که برای تزریق چربی به نواحی مختلف بدن از چربی های اضافه بدن خود فرد استفاده می شود، اما میزان چربی های استخراج شده بسیار کم است و باعث کاهش حجم و سایز افراد نمی شود. اگر قصد کاهش وزن و تغییر سایز بدن خود را دارید بهتر است این کار را قبل از تزریق چربی انجام داده و با پزشک متخصص در خصوص انواع روش های مناسب برای کاهش وزن مشورت کنید. لیپوساکشن یکی از روش هایی است که در مدت زمانی کم، حجم زیادی از چربی های اضافه بدن شما را استخراج کرده و باعث تغییر وزن کلی شما می شود.

لیپوساکشن شکم در مشهد
استخراج چربی های اضافه با روش لیپوساکشن در اتاق عمل انجام می شود.

انواع روش تزریق چربی

تزریق چربی به صورت، به روش های مختلفی انجام می شود. انتخاب بهترین روش تزریق چربی به شرایط ، نیاز بیمار، حجم تزریق و ناحیه تزریق چربی بستگی دارد. بسته به حجم تزریق از بی حسی موضعی یا بی هوشی  یرای تزریق چربی به صورت استفاده می شود. در ادامه به بررسی 2 روش تزریق چربی می پردازیم :

1. تکنیک لیپوفیلینگ

در این روش چربی استخراج شده از بخش های مختلف بدن بعد از تصویه به زیر پوست تزریق می شود. از این تکنیک به عنوان یک روش کم خطر و طبیعی  برای حجم دهی به صورت، ازبین بردن جای جوش و جوانسازی پوست استفاده می شود.

2.تکنیک نانوفتینگ 

نانوفت چربی فیلتر شده ای است که از خرد کردن چربی های بدن به دست می آید. از این تکنیک برای پرکردن نواحی ظریف مانند دور چشم و کاهش خطوط اطراف لب استفاده می شود. چربی های برداشته شده در این روش کم است و افراد لاغر نیز می توانند از این روش برای حجم دادن به صورت استفاده کنند

کاندیدهای مناسب برای تزریق چربی

تشخیص اینکه تزریق چربی به صورت برای شما می تواند مفید باشد یا خیر، بر عهده پزشک متخصص پوست و مو است. به طور کلی اگر یک یا چند مورد از علائم زیر را داشته باشید، تزریق چربی به صورت می تواند درمان موثری برای حل این مشکلات باشد:

  1. صورت لاغر و گونه های فرورفته با پوست شل و افتاده
  2. وجود گودی و تیرگی زیر چشم ها
  3. چانه ضعیف و افتاده (تزریق چربی باعث کانتور و زاویه سازی صورت می شود.)
  4. وجود خطوط عمیق در نواحی مختلف صورت، از جمله خط اخم در پیشانی، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و خط لبخند
  5. لب های باریک
  6. وجود جای زخم و فرورفتگی روی صورت
تزریق چربی زیر چشم در مشهد
تزریق چربی صورت می تواند گودی زیر چشم ها را برطرف نماید.

نتایج تزریق چربی به صورت در مشهد

نتیجه تزریق چربی به صورت، یکی الی دو هفته بعد از جلسه درمانی قابل مشاهده است. اگر از ظاهر نهایی خود راضی نباشید، می توانید با مشورت پزشک خود این عمل را تکرار کنید تا به فرم دلخواه خود برسید. بهترین نتیجه تزریق چربی به صورت، معمولا بعد از دو هفته با از بین رفتن ورم نمایان می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که تزریق چربی برخلاف فیلرها که به مرور زمان جذب می شوند، دائمی بوده و اثرات ماندگارتری دارد. تزریق چربی به صورت، خشکی پوست را برطرف کرده و به علت وجود سلول های بنیادی در چربی های استخراج شده، کلاژن سازی در پوست صورت تحریک می شود، این موضوع به پیشگیری از بروز چین و چروک در پوست نیز کمک می کند.

تزریق چربی چانه در مشهد - تزریق چربی به صورت مشهد
نتیجه اولیه تزریق چربی به صورت بلافاصله بعد از جلسه تزریق قابل مشاهده است.

ماندگاری اثرات تزریق چربی صورت

حدود 30٪ از چربی انتقال یافته طی 6-12 ماه اول پس از تزریق چربی به صورت جذب می شود، اما میزان چربی باقی مانده برای همیشه می ماند و مانند هر بافت چربی دیگری در بدن به افزایش و کاهش وزن واکنش نشان می دهد.

برای ماندگاری بیشتر تزریق چربی، بهتر است این عمل در 3 نوبت و به فاصله 4 تا 6 ماه تکرار شود.

اقدامات قبل از انتقال چربی به صورت

انجام برخی از اقدامات قبل از تزریق چربی به صورت سبب می شود تا شما بهتر و سریع تر به نتیجه دلخواه خود دست یابید. اقداماتی که لازم است تا قبل از تزریق چربی به صورت خود رعایت کنید، عبارتند از:

  1.  مهم ترین نکته قبل از اقدام برای تزریق چربی به صورت، انتخاب پزشک و کلینیک معتبر برای انجام این عمل است. بهتر است برای این موضوع زمان کافی بگذارید و نمونه کار پزشکان مختلف را قبل از انجام تزریق چربی به صورت بررسی نمایید. تجربه و مهارت پزشک، نقش موثری در موفقیت این عمل دارد.
  2. در جلسه مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو، انتظارات واقع بینانه از عمل خود داشته باشید و در خصوص اقدامات قبل و بعد از عمل، زمان بهبودی و نتایج قابل انتظار با دکتر خود صحبت نمایید.
  3. اگر داروی خاصی مصرف می کنید یا آلرژی دارید حتما پزشک خود را در جریان جزییات قرار دهید.
  4. شب قبل از عمل انتقال چربی، دوش بگیرید و پوست خود را پاکسازی کنید.
  5. روزی که قرار است ساکشن چربی (لیپوساکشن) انجام شود، لباس آزاد، راحت و دکمه دار بپوشید.
  6. حداقل دو هفته قبل و سه هفته بعد از تزریق چربی به صورت، سیگار نکشید. استعمال دخانیات می تواند بر گردش خون تاثیر گذاشته و بهبودی شما را به تاخیر بیاندازد.
  7. حداقل یک ماه قبل از اقدام برای تزریق چربی از مشروبات الکلی استفاده نکنید.
  8. در روز عمل تزریق چربی، آرایش نکنید و زیورآلات خود را در بیاورید.
  9. دو هفته قبل از تزریق چربی، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین، داروهای ضد التهابی و غیراستروئیدی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل) خودداری کنید.
  10. روز قبل از تزریق چربی از روش های روشن سازی پوست، کرم های موبر و وکس صورت خودداری کنید.

مراقبت های مهم بعد از تزریق چربی به صورت

بعد از تزریق چربی به صورت، ممکن است در محل ساکشن چربی کمی احساس درد و ناراحتی داشته باشید، البته میزان درد خفیف است و به سادگی با مصرف مسکن رفع می شود.

تزریق چربی به صورت
بعد از تزریق چربی به صورت ممکن است احساس درد داشته باشید

برخی از مراقبت هایی که بعد از تزریق چربی می بایست انجام دهید عبارتنداز:

  1. از دستکاری کردن و ماساژ دادن محل های تزریق چربی خودداری کنید.
  2. حداقل یک الی دو هفته بعد از تزریق چربی به صورت، از ورزش کردن و انجام فعالیت های سنگین اجتناب کنید.
  3. برای کاهش تورم صورت بعد از تزریق چربی، می توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  4. پس از تزریق چربی به صورت، از قرارگرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کرده و کرم ضدآفتاب بزنید.
  5. هنگام خواب، سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید و از خوابیدن روی صورت و ناحیه تزریق چربی به شدت خودداری کنید.
  6. در طول دوره نقاهت بعد از تزریق چربی به صورت، از مصرف آسپرین و داروهای ضدالتهابی خودداری کنید، داروهای موردنیاز، توسط پزشک برای شما تجویز می شود.
  7. از مصرف نمک و غذا های شور خود داری کنید.
  8. بعد از تزریق چربی به لب از دست زدن به لب ها خودداری کرده و ناحیه تزریق را خشک و تمیز نگه دارید تا احتمال عفونت کاهش یابد.

مزایای تزریق چربی

همان طور که اشاره شد، تزریق چربی به صورت با استفاده از چربی های اضافه بدن خود افراد انجام می شود. در ادامه مزایای این روش را با هم مرور می کنیم:

  1. طبیعی و غیر آلرژی زا بودن چربی تزریق شده به صورت
  2. مدت زمان کوتاه عمل و استفاده از بی حسی موضعی
  3. ماندگاری بسیار بالای این روش و اثرات مثبت تزریق چربی
  4.  بدون عارضه یا عوارض جانبی بسیارکم
  5. میزان درد و ناراحتی بسیارکم که به سادگی با مصرف داروهای مسکن رفع می شود.
  6. امکان تزریق چربی به تمام نواحی بدن
تزریق چربی به صورت در مشهد
تزریق چربی صورت، باعث پر کردن فرورفتگی های صورت و رفع گودی زیر چشم می شود.

عوارض تزریق چربی

تزریق چربی به صورت، معمولا عوارض جانبی خاصی ندارد یا احتمال بروز آن بسیار پایین بوده و موقتی است. عوارض احتمالی تزریق چربی صورت عبارتند از:

  1. ایجاد کبودی و تورم در ناحیه تزریق چربی به صورت
  2. بی حسی موقت محل استخراج و تزریق چربی
  3. ایجاد زخم های کوچک در محل برداشتن چربی
  4. عدم تقارن در تزریق
  5. عفونت
  6. واکنش به مواد بی حسی 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تزریق فیلر و هزینه آن می توانید به مقاله تزریق ژل در مشهد هم سری بزنید.

آیا تزریق چربی مشهد به بیهوشی نیاز دارد؟

پاسخ دقیق این سوال به ناحیه ای بستگی دارد که قرار است در آن چربی تزریق شود. مدت زمان تزریق چربی در مشهد می تواند از ۱ ساعت تا ۴ ساعت متغیر باشد.
اگر ناحیه مدنظر کوچک باشد مانند تزریق چربی به لب، چیزی حدود ۱ ساعت طول می کشد و زیباجو می تواند این عمل را با تزریق بی حسی تحمل کند. به همین دلیل هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد یا هر کجای دیگر نسبت به سایر نواحی معمولا کمتر است.
اگر عمل تزریق چربی برای نواحی بزرگ تر باشد، این عمل زیبایی به بیهوشی نیاز خواهد داشت. معمولاً در کلینیک ها تزریق چربی بالاتر از ۵۰۰ سی سی را با بیهوشی انجام می دهند. تزریق چربی به سینه ۲۵ تا ۴۰۰ سی سی چربی نیاز دارد، اما در تزریق چربی به باسن می تواند از ۲۰۰ تا ۱۳۰۰ سی سی متغیر باشد. با این حساب در تزریق چربی به باسن در حجم های بالا بیهوشی انجام خواهد شد.

تفاوت تزریق چربی و تزریق ژل

  1. در تزریق چربی ماده تزریق شده از نوع بافت بدن فرد بوده ولی ژل ماده‌ای ساختگی است.
  2. در تزریق چربی به دلیل اینکه ماده تزریق شده از بافت بدن است احتمال جابجایی وجود نداشته ولی در تزریق ژل به دلیل عدم هماهنگی با بافت بدن احتمال جابجایی وجود دارد.
  3. امکان تزریق چربی در قسمت‌های مختلف صورت وجود داشته؛ درصورتی که تزریق ژل کمی محدود‌تر است و فقط در نقاطی مانند لب‌، خط خنده یا گونه کاربرد دارد.
  4. تزریق چربی علاوه بر حجم دادن می‌تواند فواید درمانی نیز داشته باشد زیرا حاوی بافت‌های بنیادی بوده و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد؛ ولی ژل فقط خاصیت پر کنندگی دارد.
  5. ماندگاری ژل کوتاه تر بوده و می‌بایست هر چند ماه یکبار تمدید شود؛ در حالیکه چربی ماندگاری بیشتری دارد.
  6. در تزریق ژل احتمال گلوله شدن وجود داشته؛ اما در تزریق چربی این اتفاق نمی‌افتد.
  7. مدت زمان تزریق چربی 1.5 الی 2 ساعت است (شامل زمان لازم برای برداشت بافت چربی، آماده کردن و تزریق) ولی تزریق ژل در مدت کوتاه‌تری انجام می‌شود.

سخن پایانی

 تزریق چربی هم مانند سایر جراحی های زیبایی می تواند با عوارضی همراه باشد. برای اینکه این مشکل پیش نیاید،  بهتر است تا با انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد از مشکلات احتمالی آن جلوگیری کنید.

تزریق چربی به صورت در مشهد با هدف جوانسازی صورت، با استفاده از بی‌حسی موضعی و بدون درد انجام می شود. تزریق چربی به صورت، برای افرادی که به ژل یا فیلر حساسیت دارند می تواند مناسب باشد. همچنین هزینه این روش نسبت به تزریق فیلرها مقرون به صرفه تر است.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.”

سوالات متداول

1. تزریق چربی به صورت در دوران بارداری امکان پذیر است؟

خیر، با توجه به اینکه در این روش از چربی های شکم و پهلو برای تزریق چربی به صورت استفاده می شود، انجام این عمل در دوران بارداری توصیه نمی شود. بهتر است در دوران بارداری از هرگونه عمل زیبایی حتی تزریق فیلر خودداری کنید زیرا صورت تا چند ماه بعد از این دوران نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود.

2. تزریق چربی صورت برای چه سنی مناسب است؟

حداقل سن برای تزریق چربی به صورت، 16 سال و حداکثر آن 60 سال می باشد. بهترین سن برای تزریق چربی 30 سال به بالاست زیرا میزان کلاژن سازی پوست کاهش می یابد و اثرات پیری زودرس در چهره نمایان می شود.

3. آیا تزریق چربی صورت برای آقایان هم انجام می شود؟

بله، این روش برای زاویه سازی صورت، رفع علائم پیری و پر کردن فرورفتگی و گودی های صورت آقایان نیز کاربرد دارد.

4. تزریق چربی صورت برای رفع جای جوش نیز می تواند موثر باشد؟

بله، تزریق چربی، پوست صورت را صاف و یکدست کرده و باعث تولید کلاژن در پوست می شود. این موضوع باعث محوشدن جای جوش و آکنه می شود.

5. تزریق چربی صورت به روش نانوفت چیست؟

نانوفت به معنای چربی بسیار ریز است. در بخش هایی از صورت مانند زیر چشم ها و جای جوش که نیاز به تزریق چربی بسیار ریز دارند، چربی استخراج شده با استفاده از فیلترهای مخصوص به ذرات بسیار ریز تبدیل می شود که به این روش نانوفت گفته می شود.

6.چند روز پس از تزریق می توان فعالیت روزانه را شروع کرد؟

4 تا 7 روز بعد از تزریق می توان فعالیت روزانه را شروع کرد . در مناطقی که چربی از آن ها استخراج شده احتمال کبودی و تورم تا مدت 1 تا 2هفته وجود دارد.

7. آیا امکان پس زدن چربی تزریق شده توسط بدن وجود دارد؟

به دلیل این که چربی از بدن خود فرد گرفته شده است اگر مراقبت های بعد از عمل به درستی انجام شود بدن چربی را پس نخواهد زد.

امکان تخلیه چربی وجود دارد اما نسبت به تزریق، فرآیند پیچیده‌تری دارد. این کار باید توسط پزشک متخصص و با دقت بالا انجام شود؛ در غیر اینصورت ممکن است عفونت کرده یا ظاهر بدی پیدا کند. تخلیه چربی می‌تواند به کمک تزریق داروهای خاص یا لیپوساکشن انجام ‌شود.

مقدار چربی با تغییر وزن بدن تغییر می‌کند. اگر بعد از تزریق، اضافه وزن پیدا کنید ممکن است در محل تزریق بیشتر محسوس باشد. و اگر کاهش وزن قابل توجهی داشته باشید، سلول های چربی تزریق شده می توانند کوچک شده و از بین بروند و بر نتایج کلی تزریق چربی تأثیر بگذارند. لذا به بیماران توصیه می شود قبل از عمل به وزن دلخواه خود رسیده و پس از عمل نیز وزن خود را حفظ نمایند.

64 دیدگاه

  1. سلام واسه تزریق چربی صورت تماس گرفتم پاسخگو نبودید
    نوبت و مشاوره میخواستم

    میتراسادات امینی
    1. سلام ممکن هست خارج از تایم های اعلام شده تماس گرفتید یا روز تعطیل بوده ساعات پاسخگویی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 شماره های تماس 05136166 و 09386069075

      فاطمه پایان
  2. سلام خسته نباشید هزینه گونه و سیاهی .گودی زیر چشم چقدر انجام میدیدچقدرطول می‌کشه تونوبت باشیم

    ناشناس
    1. سلام زمان زیادی برای نوبت گرفتن نیاز نیست برای دریافت نوبت معاینه با شماره 05136166 تماس بگیرید برای هزینه هم راهنمایی تون میکنن تلفنی

      فاطمه پایان
  3. سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم من قبلا مصرف کننده بودم بعد ترک کردم ولی کلا لاغرم سخت چاق میشم میخوام یکم لپام تپل تر بشه فقط لپ میخواستم ببینم هزینش چقدر میشه؟و امکان قسطیرداخت کردن هم هست یا نه

    Si.kh
    1. سلام قسطی که خیر اما هزینه بستگی به میزان چربی مورد نیاز داره البته فیلر هم میتونه برای شما مناسب باشه باید اول معاینه بشید بعد قیمت نهایی تعیین بشه اما از حدود سه میلیون تومن شروع میشه و تزریق فیلر از حدود دو میلیون تومن شروع میشه برای دریافت نوبت معاینه با شماره 05136166 تماس بگیرید

      فاطمه پایان
  4. سلام صورتم لاغر وچروک داره برا تزریق چربی

    فرشته
    1. سلام در خدمتتون هستیم اول باید معاینه بشید تا بررسی بشه تزریق چربی برای شما مناسب هست یا خیر.

      فاطمه پایان
  5. سلام آیا جای زخم قدیمی روی پیشانی با تزریق چربی بهبود می یابد؟

    زهرا
    1. باسلام روش لیزر معمولا برای از بین بردن جای بخیه به کار می رود با این حال بهتر است ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا بهترین روش باری شما انتخاب و انجام شود.

      فاطمه پایان
  6. سلام ببخشید تزریق چربی درد داره ؟

    ناشناس
    1. باسلام خیر این روش معمولا با درد همراه نیست با این حال آستانه تحمل شما و سوزن به کاررفته برای تزریق و تجربه و مهارت پزشک می تواند در بروز عوارض جانبی و ایجاد درد حین این اقدام زیبایی موثر باشد.

      فاطمه پایان
  7. سلام من واسه عمل بینی و عمل پال وتزریق چربی مزاحم بشم قیمت چنده

    ناشناس
    1. Author

      بستگی دارد هر کدام از این جراحی‌ها را با کدام دکتر انجام بدهید. لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
  8. زه

    را اسماعیلی هستم 60 سالمه خیلی گودی زیر چشم دارم البته دیابت هم دارم کم کاری تیروئید هم دارم ودارو مصرف میکنم ایا میتوانم تزریق چربی انجام بدم ممنون میشم پاسخگو باشید

    ناشناس
    1. Author

      سلام، دکتر باید با توجه به دوز داروهای شما نظر بدهند.

      مدیر
  9. سلام
    بنده فیتنس کار میکنم
    برای همین صورتم لاغر شده
    اما از اندامم راضی هستم
    اگه چربی تزریق کنم
    میتونم بازم ورزشم رو ادامه بدم ؟؟؟

    کوهیار
    1. Author

      سلام، در اینصورت می توانید فقط به صورتتان چربی تزریق کنید.

      مدیر
      1. بعد از تزریق میشه ورزشم رو ادامه بدم ؟؟؟
        بدنسازی کار میکنم
        طول درمان نداره؟؟؟

        کوهیار
        1. Author

          سلام، در حد چند روز بهتر است استراحت کنید بعد از آن برای ورزش مشکلی ندارد.

          مدیر
      2. سلام برای زیبا سازی وتزریق چربی بادستگاه بادی جت به روش کلینیک رویان میخوام برا صورتم تزریق وکانتورینگ انجام بدم لطفا راهنماییم کنید وبهترین دکتر رو معرفی کنید

        ناشناس
        1. Author

          سلام، برای مشاوره با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

          مدیر
  10. سلام من جای سالک روی صورتم مونده تزریق چربی جواب میده ؟و اینکه یک دکتر خوب و مجرب به من معرفی کنید همراه با آدرس دقیق و هزینه سه تا جای سالک چقدر میشه ؟

    سمانه براتی
    1. Author

      بله تزریق چربی برای رفع فرورفتگی های روی صورت پاسخ گو می باشد. اما با معاینه توسط دکتر ممکن است راه های دیگری مانند لیزر نیز به شما پیشنهاد شود. بنابراین بهتر است به پزشک ما مراجعه کنید. برای مشاوره با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. سلام برای گونه می خواستم مزاحم بشم قیمت چنده

        عسل اکبری
        1. Author

          با سلام، برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
          1. برای خط‌های پیشونی مشاوره میخام و هزینهاتون میخام ممنون

            پیروزیانفر
          2. Author

            با سلام، برای مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

            مدیر
      2. سلام من صورتم جای اکنه جوشه فرورفتگی داره چیکاربایدکنم لطفاهمراهیم کنید

        ناشناس
        1. Author

          سلام، می‌توانید از روش‌های غیرتهاجمی تر مانند لیزر فرکشنال استفاده کنید.

          مدیر
          1. شما لیزر فرکشنال انجام میدین
            هزینه چنده

            فریماه نظری
          2. باسلام بله انجام می شود برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

            فاطمه پایان
  11. سلام من گودی زیر چشم و چروک زیادی روی صورتم دارم بطوریکه خیلی از سنم بیشتر نشون میدم به نظرتون بهترین روش برای صورت من چه هست و اینکه تزریق اولیه چربی و ساکشن چربی در چند جلسه انجام میشود

    ملیحه
    1. سلام عزیزم
      تزریق چربی جهت رفع گودی زیر چشم میتونه برای شما مفید باشه و تزریق کلا در یک جلسه انجام میشه

      مدیر مدویکا
      1. سلام هزینه تزریق چربی به کل صورت چقدره

        علی
        1. Author

          سلام، هزینه بین ۱/۵۰۰ تا ۲/۶۰۰ است.

          مدیر
    2. سلام تزریق چربی و زاویه سازی صورت چقد هزینه داره؟؟برای مشاوره باید کجا بیایم آدرس لطفا

      مریم
      1. Author

        برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر
    3. سلام وقتتون بخیر من گودی و به شدت سیاهی دور چشم دارم و خیلی از کرم ها و داروهارو استفاده کردم ک متاسفانه اثری نداشت لطفا راهنماییم کنید

      مهسا
      1. Author

        اگر گودی تنها داشته باشید تزریق فیلر(ژل) مناسب است اما چون شما هم گودی و هم سیاهی دارید با یک جلسه تزریق چربی مشکلتان برای همیشه حل خواهد شد.

        مدیر
      2. سلام وقت بخیر
        بعد تزریق چربی صورت بازم هم میشه ورزش کرد ؟؟
        چربی که تزریق میشه آب نمیشه با ورزش؟؟

        سیما امیری
        1. سلام بهتر است یک الی دوهفته بعد از تزریق چربی از انجام فعالیت های سنگین و ورزش کردن خودداری کنید.
          چربی تزریق شده از خود بدن فرد برداشته می شود و به واکنش های طبیعی بدن پاسخ می دهد زیرا ماده ای طبیعی است. ممکن است در اثر چاق یا لاغر شدن چربی های تزریق شده نیز کاهش یافته و دچار تغییر شوند که در این صورت می توانید این عمل را مجدد تکرار کنید.

          فاطمه پایان
  12. سلام .معمولا زخم ها دربدنم دیر خوب میشوند با این حال برای خطوط خنده عمیق امکان تزریق چربی دارم؟

    پری
    1. سلام ، بله باید تشریف بیارید توسط دکتر مشاوره شوید.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام من یک بار پنج ماه پیش تزریق چربی در شمال داشتم الان مجدد میخام مشهذ انجام بدم لطفا ی دکتر خوب بهم معرفی کنید؟ و اینکه هزینه ترمیم متفاوت یا همون هزینه اول؟

      محبوبه
      1. Author

        هزینه تزریق چربی از ۳/۵ میلیون تومان شروع می شود. برای معرفی بهترین پزشکان تزریق چربی مشهد با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر
        1. سلام یه دکتر خوب واسه تزریق چربی زیر چشم

          ریحانه ناصرنیا
          1. سلام دکتر پور سلطانی
            هزینه ۵ میلیون تومان

            پشتیبان
  13. سلام صورتم لاغر و خشکه و گونه هام کم و تحلیل رفته و رنگ پریدگی دارم و همچنین زیر چشمام لکه کوچک قهوه ای رنگ هستش و بیماری برونشکتازی هم دارم خواهش می کنم کمکم کنید

    پرویز مقیمی
    1. سلام درمان های مختلفی برای شما وجود داره از جمله تزریق فیلر و تزریق چربی، ابتدا باید تشریف بیارید توسط پزشک معاینه شوید تا بهترین گزینه درمانی برای شما مشخص شود. اگر تمایل دارید نام خانوادیگتون به همراه شماره تماستون رو به شماره 09018191885 ارسال کنید تا برای تعیین وقت با شما تماس بگیریم.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام وقت بخیر من زیر چشمام گود شده میخواستم بدونم هزینه تزریق چربی برا گودی زیر چشم چقدر هستش

        سحر
  14. سلام ببخشید من فرزانه هستم و دوست دارم ژل لب تزریق کنم اما خیلی میترسم مخصوصا از دردش وایا یک بار کافیه ترریق ژل لب ویا نه باید تمدید بشه دوباره واینکه هزینه هاش چقد میشه ممنون میشم

    ناشناس
    1. Author

      سلام تزریق ژل لب درد ندارد چون قبل از تزریق از لیدوکائین که بی حس کننده است استفاده می شود. ماندگاری تزریق ژل در حدود ۶ تا ۸ ماه میباشد و پس از آن در صورت تمایل باید تمدید کنید. اما پس از چند بار تزریق لب ها فرم گرفته و دیگر نیازی به تزریق نیست. هزینه تزریق ژل لب در مشهد با توجه به نوع برند ژل و مقدار سی سی مورد نیاز شما متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر مقاله تزریق ژل لب در مشهد را مطالعه کنید یا با شماره های درج شده در متن تماس بگیرید.

      مدیر
      1. سلام
        لطفا برای تزریق چربی زیر چشم و صورت،در مشهد پزشک مجرب معرفی بفرمایید
        هزینه جهت تزریق زیر چشم و گونه حدودا چه مبلغی میشه؟

        رضایی
        1. سلام جهت مشاوره برای تزریق چربی زیر چشم و صورت و اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          نیما شفیعی
      2. سلام وقت به خیر من درناحیه دوطرف چانه ریزش وشلی پوست دارم وهمچنین گودی و تیرگی زیر چشم و همچنین افتادگی پلک بالا .بهترین روش درمان.هزینه زاویه سازی فک با تزریق چربی و تزریق چربی زیر چشم .و برداشتن پف چشم رو بفرمایید

        طاهره راستگو
        1. Author

          سلام، باید معاینه شوید. اما به طور کلی هزینه تزریق چربی بسته به شرایط شما بین ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
          برای افتادگی پلک هم هزینه بین ۸ تا ۱۰ میلیون است. می‌توانید مقاله جراحی پلک در مشهد را مطالعه کنید.

          مدیر
  15. سلام مرسی از مطلب خوبتون. هزینه تزریق چربی به زیر چشم و خط خنده چقدر میشه

    مهسا مرادیان
    1. سلام برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت تزریق چربی لطفا با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. سلام من اول صورتی تپل داشتم بارژیمی که گرفتم صورتم لاغرخطپیشونی دورچشم خط خنده نمایان شدن باید چکار کنم .

        فاطمه
        1. Author

          سلام، می توانید برای مشاوره با شماره 09018191885 تماس بگیرید. برای رفع چین چروک تزریق چربی یا تزریق فیلر و یا بوتاکس گزینه های مناسبی هستند.

          مدیر
        2. چرا شماره هاتون دردسترس نیست

          عسل اکبری
          1. Author

            با سلام، لطفا برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

            مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.