قیمت کاشت ابرو در مشهد – بهترین کلینیک کاشت ابرو طبیعی در مشهد

بهترین کلینیک کاشت ابرو مشهد

قیمت کاشت ابرو در مشهد – بهترین کلینیک کاشت ابرو طبیعی در مشهد

9340 بازدید

برای دریافت نوبت و مشاوه رایگان کاشت ابرو تماس بگیرید: 0938606907505136166
سـاعت پاسخگویـی همـه روزه به جــز ایـام تعطیـل از سـاعت 9 صبـح الـی 20

کاشت ابرو مشهد؛ یکی از جدیدترین روش‌های بهبود ظاهر ابروهاست که اگر توسط بهترین دکتر کاشت ابرو و در مرکزی معتبر انجام شود، نتایج مطلوب و دائمی برای مراجعین به همراه خواهد داشت. فرایند کاشت ابرو مشابه کاشت مو می باشد. برای کاشت ابرو طبیعی، مو از پشت سر و کناره های گوش برداشته و به ابروها پیوند زده می‌شود.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

قیمت کاشت ابرو در مشهد چقدر است؟

نوع پرداختقیمت (تومان)
نقدی10.000.000
اقساطی12.000.000
جدول قیمت کاشت ابرو در مشهد

کاشت ابرو؛ نوعی عمل زیبایی است که در کلینیک و زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام می شود. هزینه این اقدام به عواملی از جمله تجربه و مهارت پزشک، مرکز یا کلینیک کاشت ابرو مشهد، روش انتخابی، فرم ابروها و میزان فولیکول های موردنیاز برای پیوند ابرو بستگی دارد. از آنجایی که این عمل در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد، هزینه آن توسط بیمه های درمانی پشتیبانی نشده و می‌بایست توسط خود بیمار پرداخت شود.

از جمله دغدغه های بسیاری از افرادی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند اینست که هزینه کاشت ابرو در مشهد چقدر است؟ برخی افراد توان پرداخت هزینه کاشت ابرو را به صورت یکجا ندارند و به همین خاطر از انجام آن صرف نظر می کنند. خدمات کاشت ابرو اقساطی در مشهد این امکان را برای اینگونه افراد فراهم کرده تا دغدغه هزینه را نداشته باشند. با این حال کاشت ابرو در هر مرکزی و بدون بررسی نظرات مراجعین قبلی آن مجموعه و صرفا به خاطر کمی هزینه پایین تر و یا حتی دریافت خدمات به صورت قسطی؛ ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای فرد متقاضی به همراه داشته باشد.

قیمت کاشت ابرو مشهد
وضعیت بانک مو از فاکتورهای مهم تعیین کننده هزینه کاشت ابرو مشهد می باشد

کاشت ابرو اقساطی در مشهد

کاشت ابرو قسطی مشهد در کلینیک سلامت ایده آل برای تمام افرادی که ابروهای کم پشت دارند اما به دلیل بالا بودن هزینه جراحی کاشت ابرو به روش های موقت مانند میکروبلیدینگ روی می آورند؛ مناسب است. کلینیک کاشت ابرو مشهد با نام سلامت ایده آل می تواند زیبایی چشم و ابروی شما را تضمین کند.

در خصوص هزینه کاشت ابرو در مشهد می توانید با بهره مندی از شرایط قسطی این مجموعه بهترین ها را برای خود رقم بزنید. به این صورت که شما مراجع محترم کلینیک سلامت میتوانید هزینه کاشت ابروی خود را طی سه قسط با ضمانت چک پرداخت نمایید و از ابروهای پر پشت و جذاب بهره مند شوید.

“در کلینیک سلامت ایده آل که مورد تایید کارشناسان مدویکا است، شما می توانید کاشت ابرو اقساطی در مشهد را تحت نظارت بهترین متخصصان و توسط تکنسین مجرب و حرفه ای انجام دهید. همچنین شما می توانید خدمات زیبایی مانند کاشت ابرو مشهد به ازای پرداخت هزینه معقول و مناسب و به صورت نقد و اقساط، بدون عوارض و کاملا ضمانت شده در این مجموعه دریافت کنید.”

نتیجه کاشت ابرو در مشهد
نمونه کاشت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

بهترین کلینیک کاشت ابروی طبیعی در مشهد

کاشت ابرو مشهد کجا خوبه؟ اگر شما هم در جستجوی بهترین مرکز کاشت ابرو در مشهد هستید، ما به شما کلینیک سلامت ایده آل را معرفی می کنیم. این کلینیک با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و با استفاده از روش های جدید؛علاوه بر کاشت ابرو سایر خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو را به زیباجویان عزیز ارائه می دهد و از هر جهت قابل اعتماد است. به این نکته همیشه قبل از تصمیم گیری برای هر گونه اقدام زیبایی توجه داشته باشید که علاوه بر تجربه و مهارت پزشک، مرکزی که می خواهید به آن مراجعه کنید می تواند نقش موثری در نتیجه نهایی عمل و رضایت شما داشته باشد.

کاشت ابرو مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
تجهیزات پیشرفته و تکنسین باتجربه؛ دو فاکتور مهم برای کسب نتیجه موفق از کاشت ابرو مشهد

مشاوران ما در مجموعه مدویکا بهترین کلینیک و همچنین بهترین دکتر کاشت ابرو مشهد را به شما معرفی می‌کنند. رضایت بالای مراجعه کنندگان و میزان تخصص پزشک؛ از اصلی ترین معیار‌های کارشناسان مجموعه مدویکا برای تعیین و معرفی یک دکتر خوب برای کاشت ابرو در مشهد می‌باشد.

در ادامه چند نمونه فیلم کاشت ابرو مشهد در کلینیک سلامت را مشاهده میکنید:

چرا به پیوند ابرو نیاز پیدا می کنیم؟

تغییرات هورمونی، اصلاح بیش از حد موی ابروها، بیماری های پوستی مانند پسوریازیس، استرس، تغذیه نامناسب و سوختگی موی ابروها جزو مهم ترین دلایلی هستند که باعث می شوند شما به فکر کاشت ابرو بیفتید. برخی افراد هستند که به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشت و نازکی دارند. چنین افرادی می بایست قبل از اقدام برای کاشت ابرو با پزشک متخصص پوست و مو در خصوص نتایج پیوند ابرو و میزان موفقیت آن مشورت کنند.

عوامل دیگری نیز در ریزش ابرو موثر هستند که عبارتنداز:

  1. افزایش سن که باعث کاهش فعالیت پیاز مو و در نتیجه ریزش مو و نازک شدن آن ها می شود.
  2. بیماری های زمینه ای مانند آلوپسی آره نا (طاسی منطقه ای)، کم کاری یا پرکاری تیروئید، بیماری های پوستی مانند اگزما یا درماتیت (التهاب پوستی) و تریکوتیلومانیا یا اختلال کندن وسواسی موها
  3. تروما یا وارد شدن ضربه به ناحیه ابروها
  4. مصرف برخی داروها و درمان ها مانند شیمی درمانی که باعث ریزش موی ابروها می شوند.
دلیل اصلی ریزش موی ابروها
اصلاح و کندن بیش از حد موها باعث ریزش موی ابرو می شود.

کاشت ابرو؛ راه حلی دائمی برای ترمیم ابروهای طبیعی

ابروها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره افراد برعهده دارند. کاشت ابرو، عملی است که برای ترمیم ابروهای کم پشت و با استفاده از موهای طبیعی خود فرد انجام می شود. این عمل جزء عمل های سرپایی بوده و در یک جلسه صورت می پذیرد.

کاشت ابرو در مشهد مانند کاشت موی طبیعی است؛ با این تفاوت که پیوند ابرو به دقت و ظرافت بالاتری نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام این عمل، برای انتخاب پزشک و مرکزی که می خواهید این عمل را انجام دهد زمان کافی اختصاص دهید.

جـهت دریـافت جزئیـات بیشتـر و هـر گونـه پـرسش در زمینـه پـوست و مـو می توانیـد بـا شمـاره 09386069075 یا 051360609090 تمـاس بگیریـد و مشـاوره رایـگـان دریـافت کنیـد.
> >آدرس بهتـرین کلینیک کـاشت ابـرو در مشهــد< <
انتهـای بلـوار سجـاد، نـرسیـده به بـزرگراه آزادی، پـلاک 282، کلینیک سـلامت ایـده آل

نحوه کاشت ابرو در مشهد
انتخاب بهترین کلینیک و دکتر کاشت ابرو در مشهد علاوه بر افزایش موفقیت این عمل، عوارض جانبی آن را نیز کاهش می دهد

انواع روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو به دو روش FIT و FUT انجام می شود. بسته به روش انتخابی، کاشت ابرو مشهد می‌تواند در یک جلسه؛ بین 3 تا 5 ساعت به طول بینجامد. در فیلم کاشت ابرو در مشهد شما می توانید تفاوت این دو روش را به خوبی از یک دیگر درک کنید.

1- کاشت ابرو به روش FUT:

در کاشت ابرو مشهد به روش FUT پس از تزریق بی حسی، نوار باریکی از پوست از پشت سر شخص و متمایل به پشت گوش برداشته و پوست سر بخیه زده می شود. این نوار زیر میکروسکوپ می رود و فولیکول‌های مو به صورت تار به تار جدا و در قسمت‌های خالی ابرو کاشته می شوند.

کاشت ابرو طبیعی به روش FUT
به دلیل اینکه موهای پشت سر در برابر ریزش مقاوم تر هستند در روش FUT به صورت نواری از پشت سر مو برداشته می‌شود.

کاشت ابرو به روش FUT نسبت به سایر روش های کاشت ابرو در مشهد بازدهی بالاتر و نتایج موثرتری دارد. پس از پیوند مو با این روش، ابروها تارهای موی بلندی دارند که شبیه ابروی اصلی و نهایی خود فرد بوده و از تراکم و خواب موی خوبی هم برخوردار است.

2- کاشت ابرو به روش FUE) FIT):

در روش کاشت ابرو مشهد به روش FUE، فولیکول های مو به صورت تکی از پشت سر برداشته می شود. این کار با استفاده از ابزارهای مخصوص که قطر آنها کمتر از یک میلی‌متر است، انجام و در ناحیه ابرو کاشته می شوند. این روش دوره نقاهت خاصی نداشته و بر خلاف روش FUT، جای زخم و بخیه نخواهد داشت. از معایب این روش میتوان به تراشیدن سر در محل برداشت فولیکول و زمان‌بر بودن پرسه کاشت اشاره کرد.

روش FUE کاشت ابرو
مهم ترین مزیت کاشت ابرو به روش FUE غیر تهاجمی بودن آن است

3- کاشت ابرو با لیزر:

در این روش بر خلاف دو روش قبلی، به جای ابزارهای دستی از لیزر برای برداشتن فولیکول های مو استفاده می شود. این فولیکول ها پس از فریز شدن برای کاشت در قست ابرو آماده می شوند. با توجه به فریز شدن فولیکول ها می توان از آن ها در زمان مناسب برای کاشت ابرو استفاده کرد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که این شیوه در حال حاضر عمومیت چندانی نداشته و جزو روش های متداول برای کاشت ابرو مشهد به حساب نمی آید.

4- کاشت ابرو به روش SUT:

یکی از جدیدترین تکنیک های کاشت ابرو، روش SUT است. این روش تحت نظارت متخصص کاشت ابرو و با استفاده از ابزارهای پیشرفته و دقیق انجام می شود که هزینه نسبتا بالایی هم دارد. از آنجا که این روش ترکیبی از روش های پیشین کاشت ابرو است، به این ترتیب نقاط قوت آنها را تقویت کرده است. از طرفی نقاط ضعف روش های قبلی را حذف کرده است. شما با استفاده از این روش می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. در حال حاضر این روش در هیچ یک از کلینیک های شهر مشهد ارائه نمی شود و هر گونه ادعا مبنی بر استفاده از این روش برای کاشت ابرو صرفا برای جذب مخاطب بیشتر است و جنبه تبلیغاتی دارد.

5- کاشت ابرو به روش مستقیم:

کاشت مو به روش DHI، شامل استخراج فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده و کاشت فوری آن‌ها در ناحیه ابرو با استفاده از ابزار مخصوص قلم مانندی به نام Choi implanter  است. این ابزار به صورت کنترل شده موها را استخراج کرده؛ و همزمان سوراخ‌هایی برای قرار دادن فولیکول‌های استخراج شده در ناحیه کاشت ایجاد می‌شود. این روش قابلیت کنترل دقیق‌تر در جهت کاشت و رشد موها را داشته و نتایج طبیعی و شگفت‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.

بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو مشهد چه کسانی هستند؟

پیوند ابرو محدودیت خاصی ندارد، این عمل هم برای بانوان و هم آقایان انجام می‌شود. به طور کلی افرادی که یکی از شرایط زیر را دارا باشند می توانند از خدمات کاشت ابرو مشهد استفاده کنند:

  1. افرادی که ابروهای آن ها به صورت مادرزادی کم پشت و نازک است.
  2. افرادی که به دلیل اصلاح زیاد، جراحت یا سوختگی دچار ریزش موی ابرو می شوند
  3. افرادی که از ظاهر فعلی ابروهای خود راضی نیستند.
قبل و بعد کاشت ابرو در مشهد
عکس قبل و بعد کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو مشهد

اگر شما هم از ظاهر فعلی ابروهای خود راضی نیستید و به دنبال ابروهای متراکم و پرپشت می باشید می توانید یکی از کاندیدهای مناسب کاشت ابرو در مشهد باشید.

چنـانچـه به دنبـال ایجـاد تغییـرات بیشتـر در قسمت چشـم و ابـروهای خود هستیـد می تـوانیـد بـا مشـورت پـزشک،
عمـل لیـفت ابرو را نیز همزمان با کـاشت ابـرو انجام دهید. لیـفت ابـرو در مشهـد به منظـور اصـلاح افتـادگی خط ابـرو انجام می شود.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب نیست؟

بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد پس از معاینه و بررسی سابقه پزشکی ، کاشت ابرو برای این افراد را مناسب نمی داند:

  1.  افرادی که دارای مشکلات انعقاد خون هستند
  2. افرادی با سابقه شدید عوارض در جراحی های زیبایی
  3. افراد مبتلا به بیماری های آلوپسی آره آتا (ریزش مو به صورت سکه ای )، تریکوتیلومانیا (اختلال کندن موی وسواسی)
  4. افراد مبتلا به آلوپسی توتالیس (طاسی کامل یا ریزش کل موی سر یا حتی ابروها و مژه‌ها)
منع کاشت ابرو
مبتلایان به بیماری تریکوتیلومانیا کاندید مناسبی برای کاشت ابرو نمی باشند

مراحل کاشت ابرو در مشهد

برای افرادی که از کاشت ابرو ترس دارند، شناخت مراحل این روش درمانی و زیبایی کمک می کند تا با دلهره کمتری اقدام به انجام این کار کنند. در ادامه به ترتیب هر یک از مراحل کاشت ابرو بیان می شود:

1. مشاوره با پزشک

اولین مرحله کاشت ابرو، جلسه مشاوره با پزشک است. در این جلسه پزشک متخصص، سابقه پزشکی شما را بررسی کرده و پس از معاینه ابروها، سوالاتی در خصوص وضعیت سلامت، بیماری های خاص، داروهای مصرفی و یا حساسیت دارویی را از شما می پرسد. در ادامه این جلسه پزشک برای تعیین بهترین روش کاشت ابرو در مشهد و بررسی کیفیت تراکم موها و تعداد گرافت های مورد نیاز مو، پوست سر شما مورد بررسی قرار می گیرد.

مشورت با پزشک در کاشت ابرو مشهد
مشاوره با پزشک می تواند به شما در انجام کاشت ابرو بهتر کمک کند

توصیه ما به شما این است که در این جلسه در خصوص انتظارات خود از انجام بهترین کاشت ابرو در مشهد، نتایج عمل و تغییرات ظاهری خود با پزشک مربوطه مشورت نمایید. همچنین از وی بخواهید تصاویر بیماران قبلی خود را برای تصمیم گیری بهتر به شما ارائه دهد. در انتهای جلسه برای تشکیل پرونده پزشکی از ظاهر فعلی شما عکس می گیرند تا با تصاویر بعد از عمل مقایسه شود.

2. تزریق بی حسی یا بیهوشی

پس از آن به هنگام شروع فرایند کاشت ابرو، ابتدا داروی بیهوشی یا بی حسی دریافت خواهید کرد. جراح شما موهای ناحیه اهداکننده را کوتاه می‌کند تا دسترسی به آن آسان‌تر شود. (ناحیه اهداکننده؛ بخشی از پوست سر شماست که پزشک گرافت های مو را از آنجا برای پیوند به ابروهایتان برمی‌دارد)

3. انتقال گرافت های مو به محل مورد نظر

جراح گرافت های مو را از ناحیه اهداکننده با یک ابزار تیز مخصوص یا چاقوی جراحی بر می‌دارد. سپس ناحیه اهدا کننده با بخیه بسته می شود. گرافت های مو پس از ایجاد شکاف در پوست شما، در محل ابروهایتان قرار می گیرند تا جایی برای پیوند ایجاد شود.

مراحل کاشت مو در مشهد
مرحله انتقال گرافت‌های مو از بانک مو به محل موردنظر باید با دقت بالایی انجام شود

4. بستن زخم های ایجاد شده

پس از اینکه پیوند در جای خود قرار گرفت، جراح ناحیه پیوند را به هم بخیه می‌زند. البته بسته به روش انتخابی شما، ابزارها یا نحوه برداشت و پیوند مو به ناحیه ابروها متفاوت است.

در ادامه فیلم مراحل کاشت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد را مشاهده می کنید:

بـرای کـاشت ابـرو مشهـد، معمـولا از مـوهـای پشت سـر یـا کنـاره هـای گـوش بـرای پیـونـد به ابـرو استفـاده می‌کنند.

اقدامات لازم قبل از پیوند ابرو

  1. بنا به سن و سلامت عمومی بدن شما؛ ممکن است پزشک آزمایش های پیش از عمل را تجویز کند.
  2. اگر سیگاری هستید، پزشک از شما می خواهد که مصرف سیگار و سایر دخانیات را قطع کنید؛ زیرا استفاده از سیگار باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و روند بهبودی را کاهش می دهد. علاوه بر این مصرف سیگار و دخانیات، خطر آسیب به بافت ها را افزایش می دهد. با ترک مصرف سیگار، بهبودی شما سریع تر و نتیجه نهایی عمل پیوند ابرو مطلوب‌تر خواهد بود.
  3. در هفته منتهی به عمل کاشت ابرو از مصرف داروهای رقیق کننده خون، ضدالتهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید. در جلسه مشاوره پیش از کاشت ابرو مشهد، در خصوص سوابق پزشکی خود و داروهایی که مصرف می‌کنید نیز با پزشک مربوطه مشورت نمایید.
  4. پیش از عمل، رشد مو روی ابروهای شما و ناحیه اهداکننده پوست سرتان بررسی می‌شود.
  5. بهتر است در روز عمل، کسی را همراه خود داشته باشید تا شما را به منزل برساند. ممکن است در 24 ساعت اول پس از عمل در خانه به کمک نیاز داشته باشید؛ زیرا استراحت به روند درمان شما کمک خواهد کرد.
  6. هنگام مراجعه به کلینیک برای پیوند ابرو لباس راحت و گشاد بپوشید تا حین عمل احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
اقدامات لازم قبل از ایمپلنت ابرو
رعایت اقدامات قبل از کاشت در نتیجه نهایی ایمپلنت ابرو بسیار تاثیرگذار است

توصیه های مهم بعد از کاشت ابرو مشهد

رعایت توصیه ها و مراقبت های بعد از پیوند ابرو، نقش بسیار مهمی در نتیجه نهایی عمل شما دارد. پزشک شما در جلسه مشاوره، توضیحات لازم را ارائه خواهد داد. در ادامه نیز، مهمترین نکات بعد از پیوند ابرو عبارتند از:

  1. 7 الی 10 روز بعد از کاشت ابرو، از آب زدن به قسمت ابروها پرهیز کنید.
  2. اگر فولیکول های مو از پشت سر شما برداشته شود، 3 الی 4 روز بعد از عمل نباید به پشت سر بخوابید و مراقب باشید تا به این ناحیه فشاری وارد نشود. پزشک شما، توصیه های تکمیلی را در این خصوص ارائه خواهد داد.
  3. ورزش و فعالیت های سنگین را حداقل به مدت دو هفته بعد از عمل کاشت ابرو مشهد به تاخیر بیاندازید.
  4. تا 6 ماه بعد از کاشت ابرو در مشهد از رنگ کردن موی ابروها خودداری کنید.
  5. سرعت رشد موهای کاشته شده نسبت به موهای طبیعی بیشتر است و ممکن است هر سه روز یکبار مجبور شوید ابروهای خود را اصلاح کنید.
  6. دو الی سه هفته بعد از کاشت ابرو در مشهد، از قرارگرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کرده و هنگام خروج از منزل عینک آفتابی بزنید.
  7. کمپرس سرد می تواند در کاهش میزان تورم و کبودی اطراف ابرو بسیار موثر باشد.
  8. دقت کنید تا در روزهای اول به محل کاشت ابرو و محل استخراج فولیکول های مو فشار زیادی وارد نشود.
  9. از دستکاری ناحیه کاشت خودداری کنید و محل پیوند ابرو را تمیز نگه دارید تا دچار عفونت نشود.
مراقبت بعد از کاشت ابرو مشهد
رسیدن به نتیجه دلخواه با رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو مشهد

دوره نقاهت و ماندگاری نتایج کاشت ابرو در مشهد

دوره نقاهت کاشت ابرو مشهد کوتاه است و با رعایت توصیه های مراقبتی، می توانید بعد از گذشت 72 ساعت، به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. در روزهای اول بعد از پیوند ابرو، ممکن است پوسته های سفیدی را اطراف موهای کاشته شده مشاهده کنید که نباید به آن ها دست بزنید یا آن ها را بکنید. این پوسته ها بعد از حدود 10 روز می ریزند و اثری از آن ها باقی نمی ماند. حدود یک ماه بعد از کاشت ابرو، موهای پیوند خورده شروع به ریزش می کنند و این امری طبیعی است و جای نگرانی نیست. در ادامه ویدئویی در خصوص ماندگاری دائمی کاشت ابرو مشاهده می کنید:

نتایج پیوند ابرو در بهترین مراکز کاشت ابرو مشهد معمولا دائمی است و شما نتیجه نهایی عمل خود را می توانید 9 ماه الی یک سال بعد از پیوند ابرو مشاهده کنید. در طول این مدت می توانید ابروهای خود را با مشورت و صلاحدید پزشک اصلاح کرده یا کوتاه کنید. اگر در طول این دوران دچار ریزش ابرو شدید نگران نباشید؛ زیرا موقتی است و موهای ابروی شما مجدد رشد خواهند کرد.

کاشت ابرو طبیعی در مشهد با بهترین دکتر
نمونه کار بهترین کاشت ابرو مشهد
قبل و بعد کاشت ابرو در مشهد
کاشت ابرو در محل تتو قدیمی

اصلی ترین مزایای انجام کاشت ابرو در مشهد

کاشت ابرو طبیعی برای مردان و زنانی که در جستجوی یک راه حل دائمی برای درمان کم پشتی یا جلوگیری از ریزش ابروهای خود هستند، از مزایای زیادی برخوردار می باشد. 7 مزیت کاشت ابرو مشهد به شرح زیر است:

1- ابروهای متراکم

اگر ابروهای شما نازک باشد یا دچار ریزش شود، با استفاده از کاشت ابرو دوباره می توانید به حجم دلخواه ابروهای طبیعی خود دست یابید.

تراکم بالای ابرو بعد از کاشت

2- افزایش اعتماد به نفس

شما می توانید با مداد کشیدن، ظاهر ابروهای خود را بهتر کنید، اما این کار باعث می شود تا ابروهای شما کاملا مصنوعی به نظر برسد. با کاشت ابروی طبیعی و با داشتن ابروهایی متراکم، زاویه دار و زیبا، احساس عزت نفس را در خود افزایش دهید.

کاشت ابرو در مشهد

3- عدم نیاز به آرایش ابرو

کاشت ابرو مشهد به شما کمک می کند تا بدون نیاز به آرایش ابروها در مهمانی یا سایر برنامه های خود زیبا و جذاب تر از همیشه، با ابروهای خوش فرم و واقعی حضور پیدا کنید و به این صورت در هزینه، وقت و انرژی خود صرفه جویی می‌کنید.

کاشت ابرو در مشهد

4- یک راه حل دائمی

کاشت ابرو برای شما ماندگار است و می توانید برای سال های طولانی از داشتن ابروهای زیبا لذت ببرید.

کاشت ابرو در مشهد

5- پنهان کردن جای زخم ها و علائم سوختگی

کاشت ابرو روشی عالی برای پنهان کردن جای زخم و سوختگی علائم اطراف ناحیه ابرو است.

کاشت ابرو در مشهد

6- بهبود در شکل و فرم کلی

با استفاده از کاشت ابرو می توان در عین بهبود تراکم، اصلاحات ظریفی در شکل یا فرم کلی ابروها ایجاد کرد.

کاشت ابرو در مشهد

7- نتایج بسیار طبیعی

نتایج روش کاشت ابرو با تراکم مناسب مو، بسیار طبیعی است.

کاشت ابرو در مشهد

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو نیز مانند هر عمل دیگری ممکن است عوارض و خطراتی را به همراه داشته باشد. البته اگر در انتخاب پزشک خود دقت کافی به خرج دهید، میزان این عوارض بسیار کم و نزدیک به صفر خواهد بود.

پیوند ابرو عوارض بالقوه ای نیز دارد که پزشک در جلسه مشاوره توضیحات تکمیلی را به شما ارائه خواهد داد. برخی از این عوارض عبارتند از:

  1. خطر خونریزی بیش از حد: برای پیشگیری از این عارضه، 48 ساعت قبل و دو روز بعد از عمل کاشت ابرو در مشهد، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.
  2. بی حسی ابروها و محل استخراج فولیکول های مو: این حالت به دلیل تزریق داروهای بیحسی ایجاد می شود و به تدریج و با از بین رفتن اثر داروها این حالت نیز رفع می شود.
  3. تورم: ایجاد تورم بعد از کاشت ابرو طبیعی است و با رعایت توصیه های پزشک بعد از پیوند ابرو، به سرعت از بین می رود.
  4. کبودی و قرمزی در ناحیه پیوند ابرو: بروز کمی کبودی و قرمزی اطراف ابرو و چشم ها بعد از عمل طبیعی است و بعد از گذشت 3 الی 4 روز این مشکل رفع می شود.
  5. عفونت: احتمال بروز عفونت بعد از عمل کم است، اما به تشخیص پزشک و برای پیشگیری از این عارضه معمولا داروهای آنتی بیوتیک برای بیمار تجویز می شود.
  6. باقی ماندن جای زخم یا اسکار: محل زخم با موی ابرو پنهان می شود و اثر آن با گذشت 7 روز بعد از عمل به تدریج از میان می رود.

تفاوت کاشت ابرو و ترمیم ابرو در چیست؟

تفاوت اصلی کاشت ابرو و ترمیم ابرو در تفاوت منبع موهای استفاده شده در این 2 روش با یکدیگر است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

1-ترمیم ابرو

ترمیم ابرو برای افرادی که  بانک موی خوبی برخوردارنیستند یا به طاسی مبتالا هستند توصیه می شود مانند افرادی که به بیماری  آلوپسی آره آتا توتالیس یا یونیورسالیس مبتلا هستند. در این روش برای پر کردن نواحی کم پشت ابرو یا پر کردن نواحی خالی از موهای مصنوعی یا الیاف مصنوعی استفاده می شود. نتیجه این روش از لحاظ ظاهری بسیار شبیه موهای طبیعی است اما احتمالبروز عوارض نیز وجود دارد. زخم، از دست دادن ابرو های دائمی از عوارض این روش است. به همین دلیل توصیه می شود افرادی که دارای بانک موی ضعیفی هستند از روش های دیگر ماند تاتو یا میکروپیگمنتیشن به جای الیاف مصنوعی استفاده کنند.

2-کاشت ابرو

در روش کاشت ابرو طبیعی از بانک موهای طبیعی خود فرد برای کاشت استفاده می شود این روش برای افرادی که بانک موی خوب وفولیکول های موی قوی دارند مناسب است. موهای کاشته شده از الگوی رشد موهای طبیعی و ویژگی های آن پیروی می کنند. نتیجه کاشت ابرو طولانی مدت و کاملا طبیعی است.

آیا می توان همزمان با کاشت ابرو مشهد، بلفاروپلاستی هم انجام داد؟

اگر افراد در کنار فرم ابرو، از حالت چشم های خود هم به هر دلیلی رضایت کافی نداشته باشند، می توانند کاشت ابرو در مشهد و بلفاروپلاستی را همزمان انجام دهند که سبب می شود تا نتایج جامع تری برای شما به دست آید و علاوه بر پر پشت شدن و خوش فرم شدن ابروها، پف چشم ها یا افتادگی های پلک هم برطرف می شود. معمولا اولویت انجام با کاشت ابرو در مشهد است و بعد از آن بلفاروپلاستی را می توان متناسب با فرم ابروها انجام داد.

اگر شما به یک دکتر خوب برای کاشت ابرو در مشهد مراجعه کنید و پیش از انجام عمل به او بگویید که قصد انجام جراحی پلک را هم دارید، پزشک با تخصص خود به خوبی خواهد دانست که چه فرمی را برای ابروهای شما در نظر گیرد. ضمن اینکه شما هم می توانید در تعیین شکل ابروهای خود نقش داشته باشید و فرم موردنظر خود را به پزشک اطلاع دهید.

بلفاروپلاستی همزمان با کاشت ابرو
شما می توانید همزمان با کاشت ابرو عمل بلفاروپلاستی را نیز انجام دهید.

مزایای انجام کاشت ابرو به همراه جراحی پلک چیست؟

با انجام این دو عمل زیبایی شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، زمانی که این دو روش را به صورت همزمان انجام دهید، دوران بهبودی یا نقاهت آن کاهش پیدا می کند. ممکن است تورم، سوزش و کبودی مدتی اطراف چشم و ابرو شما برایتان آزاردهنده باشد، اما می دانید که این عوارض به صورت موقتی ظاهر شده و بعد از مدتی تمام می شوند. ضمن اینکه نتیجه بعد آن می تواند چشم و ابروهای شما را زیباتر کند.

البته ممکن است که انجام هر دو اقدام زیبایی برای همه افراد مناسب نباشد. به عنوان مثال افرادی که سابقه عفونت و التهاب در اطراف چشم خود داشته و دارند یا افرادی که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند (مانند دیابتی ها یا بیماران قلبی) یا کسانی که داروهای خاصی را مصرف می کنند، انجام کاشت ابرو و جراحی پلک می تواند با ریسک بالایی همراه باشد. همه این موارد را باید با پزشک متخصص پوست و مو در میان بگذارید تا او مطابق با شرایط خاص خودتان به شما پیشنهاد بهترین ها را دهد.

آیا انجام بوتاکس بعد از کاشت ابرو مشهد مجاز است؟

خیر. پس از کاشت ابرو در مشهد حالت ابروان شما متورم و کشیده خواهد بود؛ بنابراین انجام بوتاکس پیشانی و نواحی اطراف چشم می تواند این تورم را بیشتر کند. برای جلوگیری از این امر کافی است تا بوتاکس خود را به مدت 2 هفته بعد از کاشت ابرو به تعویق اندازید تا از مشکلات و عوارض آن جلوگیری کنید.

با این اوصاف می توان گفت انجام همزمان این دو روش با هم مجاز نیست و باید فاصله 2 هفته ای بین آن ها وجود داشته باشد.

سلامت ایده آل؛ بهترین کلینیک کاشت ابرو مشهد

ابرو یکی از عناصر اصلی در زیبایی چهره افراد است. افرادی که ابروهای کم پشت دارند یا از ریزش ابروهای خود رنج می برند، می توانند کاندیدهای مناسبی برای عمل کاشت ابرو مشهد باشند.

اگر به دنبال کاشت ابرو اقساطی در مشهد هستید، می توانید از خدمات کلینیک سلامت ایده آل بهره مند شوید. علاوه بر کاشت ابروی اقساطی، در کلینیک سلامت ایده آل خدمات کاشت مو در مشهد نیز به صورت قسطی انجام می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اقساط و رزرو نوبت از بهتـرین مرکـز کـاشت ابـرو در مشهـد با شمـاره های 09386069075 یا 05136166 تماس بگیریـد.
سـاعات پـاسخگـویی بهترین کلینیک کاشت ابرو مشهد: همـه روزه بـه جـز روزهـای تعطیـل از سـاعت 9 الـی 20

خدمات کاشت ابرو مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
سلامت ایده آل؛ بهترین کلینیک کاشت ابرو مشهد

بـرای دانلـود PDF مقـالـه کـاشت ابـرو مشهـد اینجـا کلیک کنیـد.

سوالات متداول در زمینه کاشت ابرو مشهد

1- آیا کاشت ابرو در مشهد درد دارد؟

خیر- این عمل با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و شما در طول عمل دردی را احساس نخواهید کرد. پس از برطرف شدن اثر داروهای بیحسی، ممکن است در محل استخراج فولیکول های مو کمی درد احساس کنید که موقتی است و با مصرف مسکن های تجویز شده رفع می شود.

2- بعد از پیوند ابرو، ظاهر ابروهای من طبیعی به نظر می رسند؟

بله- موهای پیوند زده شده طبیعی به نظر می رسند؛ زیرا متعلق به خود شما هستند. قبل از کاشت ابرو در مشهد، حالت ابروی شما طراحی می شود و با پیوند ابرو دیگر به کشیدن مداد ابرو، انجام تتو یا آرایش ابرو نیاز ندارید.

3- چرا جهت رشد ابروها در برخی افراد بعد از کاشت ابرو غیرطبیعی است؟

این مشکل به دلیل عدم توجه به جزئیات، تجربه و مهارت پایین پزشک رخ می دهد. اگر در انتخاب پزشک خود برای عمل کاشت ابرو در مشهد دقت کافی به خرج دهید، نتایج نهایی پیوند ابرو کاملا طبیعی خواهد بود. بهترین دکتر کاشت ابرو مشهد جهت رشد طبیعی موهای ابرو را می شناسد و بر همین اساس فولیکول های برداشته شده را در زاویه و جهت مناسب خود قرار می دهد.

4- آیا قبل از عمل پیوند ابرو می توانم خودم ابروهایم را طراحی کنم؟

بله- دکتر کاشت ابرو در مشهد پیش از تصمیم گیری در مورد شکل نهایی و میزان پرپشتی ابروها نظر شما را هم جویا می شود و با توجه به خواست شما، ابروهایتان را طراحی می کند. پزشک باتجربه و ماهر برای دستیابی به نتایج دلخواه، تمامی موارد لازم از جمله عرض، قد، طول و تراکم ابروها را مورد بررسی قرار می دهد.

5- کاشت ابرو در دوران بارداری هم امکان پذیر است؟

بهتر است تا زمان زایمان خود صبر کنید و سپس کاشت ابرو در مشهد را انجام دهید. داروی بی حسی ممکن است عوارضی برای جنین داشته باشد که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

6- مدت زمان کاشت ابرو در مشهد چقدر است؟

کاشت ابرو متناسب با به روش انجام و حجم و تراکم ابروها، حدود 3 الی 5 ساعت زمان می برد. این عمل می تواند در مطب یا کلینیک تخصصی پوست و مو انجام شود.

7- آیا نتیجه کاشت ابرو دائمی است؟

نتایج کاشت ابرو معمولا در صورت مراقبت صحیح از آن، دائمی است. با این حال، در مواردی ممکن است برخی از موهای پیوند شده پس از چند سال دچار ریزش شوند.

حدود یک ماه بعد از کاشت ابرو، شاهد ریزش ابروهای کاشته شده خواهید بود و بعد از گذشت 4 الی 6 ماه، رشد موها مجدد آغاز شده و حدود 10 ماه بعد از عمل می توانید نتایج نهایی را مشاهده کنید.

بله، پیوند ابرو برای مردان نیز قابل انجام است و روش های آن با کاشت ابرو برای زنان تفاوت زیادی ندارد.

بله. این امکان وجود دارد اما به دلیل پایین بودن درصد موفقیت رشد موها ی بدن در جای جدید این کار انجام نمی شود.

124 دیدگاه

  1. ابروهای من بر اثر پرکاری تیروئید ریخته، کاشت ابرو توی شرایط من جواب میده؟

    آیناز
    1. سلام. اگر ریزش ابرو به دلیل بیماری زمینه ای باشد، بعد از درمان یا کنترل بیماری می توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید.

      زهره لطفی
  2. اگه یه تیکه از ابرو شکسته باشه با کاشت ابرو درست میشه ؟ من مشهد هستم و قصد انجام کاشت ابرو دارم.

    سهروردی
    1. بله شکستگی و سایر نواقص ابرو با انجام کاشت ابرو خوب برطرف میشه و شما می تونید از داشتن یک ابرو زیبا و بی نقص بهره مند بشید. میتونید با شماره های کلینیک سلامت ایده آل جهت مشاوره تماس بگیرید: 09386069075 یا 05136166

      خانم داودی
  3. من چند وقت پیش تتو ابرو انجام دادم ولی بازم از مدل ابروهام راضی نیستم یکی از دوستام پیشنهاد کاشت ابرو داد. روی ابروهایی که تتو شده میشه کاشت ابرو انجام داد؟

    حنانه
    1. بله میشه روی تتو ابرو، کاشت ابرو انجام داد، اما قبلش حتما با یک متخصص پوست و مو خوب مشورت کنید

      خانم داودی
  4. ببخشید این شرایط اقساطی کاشت ابرو تو چند قسط قابل پرداخته؟

    Moradi
    1. کاشت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل به صورت اقساط 3 ماهه قابل پرداخته

      خانم داودی
  5. سلام من ابروهامو کاشتم اما ریزش داشته دلیلش چیه خیلی نگرانم

    ناشناس
    1. سلام ریزش ابرو بعد از کاشت کاملا طبیعی هست ابروهای ریخته مجدد رشد می کنند و جای هیچ نگرانی نیست.

      فاطمه پایان
  6. سلام منظورتون از اقساطی چیه ؟میشه از دم قسط پرداخت کرد؟

    ناشناس
    1. سلام یک قسط رو همون اول پرداخت می کنین و مابقی رو در دو قسط میتونید واریز کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05136166 تماس بگیرید.

      فاطمه پایان
  7. سلام وقتتون بخیر تا چند روز بعد از کاشت نباید آب به محدوده ابرو بخوره ؟ من الان تقریباا ۵روز از عملم گذشته

    مهلا
    1. سلام بین هفت الی ده روز اما برای پاسخ دقیق تر باید از مرکزی که این عمل رو انجام دادید بپرسید تا راهنمایی تون کنن.

      فاطمه پایان
  8. سلام من تقریبا ۴ماهه که ابروهامو کاشتم می خواستم بدونم اگر رنگ ابرو بزارم مشکلی پیش نمیاد ؟

    مینا
    1. سلام توصیه می شود بعد از گذشت 6ماه رنگ ابرو انجام شود.

      الناز خانزاده
  9. سلام خسته نباشید من گوشه ابروم بر اثر شکستگی و بخیه خالی شده می خواستم بدونم می تونم کاشت انجام بدم و اون قسمت پر میشه یا نه ؟

    فاطمه
    1. سلام ممنون. بله کاشت ابرو بروی زخم، جای بخیه ، وسوختگی هم انجام می شود . با رشد موها مشکل خالی بودن ابرو شما رفع می شود.

      الناز خانزاده
  10. سلام اینکه گفتین قسطی ینی پیش پرداختم داره یا از دم قسطه؟ ینی اولش باید همونجا قسط اولو بدیم یا میشه چک داد برای یه تاریخ دیگه

    مهسا
    1. سلام باید یک پیش پرداخت بدید که میشه همون قسط اول

      فاطمه پایان
  11. سلام من شنیدم دکترای تهران برای کاشت ابرو خیلی خوبن میخام برم اونجا میشه لطفا اگر کسیو تو مشهد میشناسین که واقعا کارش در سطح دکترای اونجا باشه بهم معرفی کنین ؟ قیمت ش مهم نیست فقط کیفیت ش خیلی برام مهمه

    ناشناس
    1. سلام کلینیک سلامت ایده ال یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو مشهد هست و دکترهای حاضر در این مجموعه دوره های تخصصی خودشون رو در کشورهای دیگه و در مجموعه های معتبر بین المللی گذروندن و از توانمندی و تجربه کافی در این زمینه برخودردارن برای دریافت نوبت معاینه و مشاوره می تونید با شماره 05136166 تماس بگیرید.

      فاطمه پایان
  12. ببخشید میشه بلفارو و کاشت ابرو رو با هم انجام بدیم ؟

    ساناز
    1. باسلام در صورت تایید پزشک معالج بله امکان انجام این کار وجود دارد. ابتدا باید کاشت ابرو انجام شده و سپس بلفاروپلاستی برای بیمار انجام شود.

      فاطمه پایان
  13. میشه یه دکتر خوب برای کاشت ابرو در مشهد معرفی کنید لطفا

    ناشناس
  14. ببخشید کاشت ابرو در یک جلسه انجام میشه یا چند روز؟ چون من شاغلم و نمی‌تونم خیلی مرخصی بگیرم

    مهسا پناهی
    1. سلام خیر
      کاشت ابرو در یک جلسه انجام میشه اما 5 الی 6 ساعت ممکنه زمان ببره

      خانم خیراللهی
  15. میخواستم بدونم کاشت ابرو با بیهوشی انجام میشه یا بی حسی؟

    شکوه رستمی
    1. برای کاشت ابرو نیاز به بی‌هوشی نیست و با بی‌حسی موضعی روند کاشت جلو میره

      خانم خیراللهی
  16. من موهای ابروم کاملا ریخته و چند وقتی میشه که به کاشت ابرو فکر میکنم اما میترسم عوارض داشته باشه چون من پوستم خیلی حساسه. ممنون میشم راهنماییم کنین

    ناهید میرزایی
    1. نگران نباشین چون کاشت ابرو عوارض خاصی نداره فقط ممکنه چند روز اول بعد از کاشت مواردی مثل خون‌مردگی، التهاب، ورم و خارش داشته باشید که طبیعیه.

      خانم خیراللهی
  17. حداقل سن برای کاشت ابرو چند سالگیه؟

    مودتی
    1. بهتره کاشت ابرو تا قبل از 17 سالگی انجام نشه

      خانم خیراللهی
  18. من ابرو تتو زدم و هاشور یخورده ابرو دارم میخاستم کاشت کنم روی تتو و هاشور میشع قیمت چند و ادرس کجاست

    ناشناس
    1. Author

      سلام، قیمت در متن مقاله هست لطفا دوباره مطالعه کنید.
      برای رزرو وقت و مشاوره برای تتو ابروهایتان لطفا با شماره‌ 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  19. جواب منم بدید لطفا ممنون میشم

    شایان
  20. سلام وقت بخیر
    هزینه کاشت ابرو در مشهد چنده واینکه این کاشت ابرو سیخ سیخ رو به بیرون نیست ؟؟من دوس دارم مثل ابروی طبیعی خوابیده باشه
    چون یکی از دوستام توی مشهد جای دیگه کاشت ابرو رفته همش رو به بیرونِ
    و یه سوال دیگه هم داشتم اینه که قابل رشد هست آیا؟؟؟

    شایان
    1. با سلام
      هزینه کاشت ابرو در مشهد از 8 میلیون شروع میشه
      اگر در جای مناسبی که کادر باتجربه داشته باشه این کار رو انجام بدین مطمئن باشین از نتیجه راضی خواهید بود.
      بله ابروهایی که کاشت میشه مثل ابروی طبیعی رشد میکنن

      مدیر مدویکا
    2. سلام قیمت کاشت ابرو چنده

      ناشناس
      1. سلام، ۱۰ میلیون

        پشتیبان سایت
  21. سلام من ۵۶ سالمه میخواستم کاشت ابروبرام انجام بدین ولی موهای سرم سفیدشده نمیشه انجام بدین

    ناشناس
    1. Author

      سلام، برای آقایان و خانم‌ها تفاوت دارد. برای دریافت راهنمایی بیشتر با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  22. سلام وقتتون بخیر من ابروهای توخالی دارم و میخوام کمی پر بشه و خیلی طبیعی باشه خیلی پر حجم نمیخوام قیمت به چه صورت هست و اینکه برای دوشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ یا چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ عصر میشه انجام بشه من کارمندم و اینکه روزهای دیگه برام مقدور نیست

    راضیه سادات هژبر کلالی ۰۹۳۶۳۱۲۶۶۸۰
    1. با سلام
      مشکلی نیست برای شنبه ساعت 10 با شماره 09018191885 تماس بگیرین تا براتون وقت بزارن

      مدیر مدویکا
    2. سلام من برای خانمم کاشت ابرو وقت میخواستم اما قیمت مقطوع یا اقساطی چون هزینه هایش بالاست… گفتم اگه میشه چندتا جا معرفی کنید .

      علی
      1. با سلام
        لطفا جهت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرید

        مدیر مدویکا
      2. سلام خسته نباشید من ترس شدید از درد سوزن دارم آیا میشه از ژل بی حسی و بعد تزریق موضعی استفاده کرد؟(برای برداشتن مو از پشت سر و کاشت ابرو ) و لطفا پزشکی رو معرفی میکنید که من بتونم ازشون بخوام از ژل بی حسی استفاده کنند ممنونم

        ملیحه
        1. Author

          سلام، بله اگر با پزشکتان مطرح کنید برایتان از بی‌حسی استفاده می‌کنند. با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
          1. شماره دادین مشغوله همش
            این شماذمه تماس بگیرید لطفا
            ۰۹۹۰۳۲۵۰۶۲۷

            نادیا حقیقی
          2. سلام همکاران ما به صورت پیوسته همه روزه از ساعت 9 الی 20 پاسخگوی شما عزیزان هستند. لطفا در ساعات ظهر یا عصر تماس حاصل نمایید. 09018191885

            فاطمه پایان
    3. سلام وقتتون بخیر شما کاشت انجام دادین؟ راضی هستین یانه؟

      مهسا
    4. برای نوبت ومشاوره

      نازنین حسینی
      1. Author

        با سلام، برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
        1. سلام وقتتون بخیر از گرگان مزاحمتون میشم ببخشید هذینه ی کاشت چقدره واینکه من ابروهام خالیه وکم پشته

          سهیلا
          1. Author

            سلام، تقریبا ۸ میلیون تومان

            مدیر
  23. سلام من کم کاری تیروییددارم وبچه شیرمیدم آیا اگه کاشت ابروانجام بدم نمیریزه ؟واینکه ریزش موهم دارم

    ناشناس
    1. با سلام
      ریزش موها اگر علت هورمونی داشته باشه مشکل ساز خواهد بود و در صورت کاشت ابرو دوباره میریزه، باید دلیلش مشخص بشه و بهترین کار این هست که به کلینیک مراجعه کنین تا آزمایش براتون بنویسن و دلیلی ریزش مشخص بشه. اما تیرویید و شیردادن برای کاشت مشکلی نداره.

      مدیر مدویکا
    2. سلام وقت بخیر ، موهای پشت گوشم اگر رنگ نکنم سفیده ، یعنی ابروی من با موی سفید کاشته میشه ؟ و اینکه بعد دوماه یکم طبیعی میشه ؟

      ناشناس
      1. Author

        سلام، خیر از یک قسمت دیگر برداشته می‌شود.
        بله بعد از گذشت دو ماه ظاهر آن بهتر می‌شود.

        مدیر
        1. سلام
          هزینه کاشت ابرو چقده؟ب صورت نقده یا اقساط هم میشه؟
          لطفا باهام تماس بگیرین جهت رزرو تایم مشاوره

          سمانه یحیایی
          1. سلام شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و تعیین وقت معاینه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

            فاطمه پایان
    3. با سلام خسته نباشید من ابروهای کاملا کم پشتی دارم وبا تتو زدن مکرر تموم ابروهام ریخته ..یک وقت میخواستم .برای کاشت ابرو .هزینه رو هم لطف کنید بگیدنصف هزینه رو بدم الباقی شرایطی اگه امکان داره …ممنونم از راهنماییتون

      سمانه
      1. Author

        هزینه کاشت ابرو در مشهد ۸ میلیون تومان است. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  24. سلام برای اقایون هم هست یا فقط برای بانوان؟

    Amirhoseyn
    1. با سلام
      بله برای آقایان هم امکان پذیر هست فقط باید برای معاینه حتما تشریف بیارین

      مدیر مدویکا
  25. سلام وقت ویزیت لطفا

    اکرم خراسانی
    1. سلام جهت رزرو نوبت با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  26. سلام،بعداز کاشت ابرو میخوام حامله بشم،ایاخطری برا ریزش ابروهام هست یان،

    ،
    1. سلام تغییرات هورمونی در دوران بارداری بر روی ابرو های فرد تاثیر گذاشته و باعث ضعیف شدن آن‌ها می‌شود به همین دلیل زنان زیادی را می‌بینیم که در دوران بارداری ریزش مو و ابرو را تجربه می‌کنند.این امر طبیعی است و در بعضی موارد پس از طی شدن این دوران ابروها دوباره به حالت طبیعی برمی‌گردند. اما در مواردی نیز ممکن است نیاز به درمان مجدد وجود داشته باشد. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که کاشت ابرو را زمانی که دیگر قصد باردار شدن ندارید، انجام دهید.

      نیما شفیعی
      1. حتی اگر بعد از ۶ماه هم که بعدازکاشت ابرو حامله شویم بازهم ریزش امکان دارد؟

        ناشناس
        1. معمولا توصیه پزشکان بین 1 تا 2 سال است برای بارداری بعد از کاشت ابرو اما باز هم شرایط بدنی هر کسی متفاوت است

          نیما شفیعی
    2. سلام میخام کاشت برو کنم وقت میخام بعدش پسر شیر میدم کدوم مشکل خو پیش نمیشه

      خانم رحیمیان
      1. Author

        سلام، لطفا با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  27. ببخشید دوباره پیام دادم هزینه کاشت ابرو چقدر میشه

    محبوب
    1. هزینه کاشت ابرو در مشهد بین 6 تا 8 میلیون تومان است. بستگی به نوع روش و کلینیک انتخابی شما دارد. برای اطلاع از هزینه دقیق لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
  28. روی تاتو قدیمی که بسیار پررنگ است ولی مو ندارد میشود کاشت انجام داد؟

    میترا
    1. سلام، حتما باید تشریف بیارید توسط دکتر معاینه شود. جهت رزرو نوبت رایگان با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
  29. سلام پوست صورت بسیار حساس هست روزاسه هست وحالتTدارد وسه بار هاشور وتاتو کردم در هرسه بار ابروی چپم رنگ نگرفت حتی بعداز ترمیم من با این شرایط میتونم کاشت ابرو انجام دهم

    مریم
    1. سلام ، حتما باید تشریف بیارید از نزدیک توسط دکتر معاینه شوید. برای رزرو نوبت لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. اگه موی سر کم پشت باشه امکان کاشت ابرو هست

        اکرم سالمیان
        1. Author

          سلام، بله

          مدیر
  30. سلام من ۴۴سالمه کاملاً ابروها م ریخته تتوهم خیلی کم رنگ روش مونده ده سال پیش انجام دادم . میخواستم بدونم بصورت اقساط هم انجام میشه.تشکر

    شیدایی
    1. سلام کاشت ابرو اقساطی انجام نمی شود. جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام وقت بخیر کاشت ابرو توسط پزشک انجام میشه یا تکنسین؟

      حمیرا
      1. با سلام
        در همه کلینیک ها کاشت توسط تکنسین و زیر نظر پزشک انجام میشه

        مدیر مدویکا
  31. من میخوام تاتو ابروم پاک بشه بعد ابروی خودم در بیاد و یا روی ابرو کاشت بشه امکانش هست،چون ابروی خودم مو دارد ولی کم پشت شده

    مریم
    1. سلام بله امکان پذیر است. باید تشریف بیارید ابتدا توسط خانم دکتر معاینه شوید. جهت رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
  32. روی ابرو تتو شده هم میشه کاشت ابرو زد؟

    مهناز
    1. سلام بله کاشت ابرو روی تاتو هم انجام پذیره.

      کارشناس مدویکا
    2. ببخشید من ابروهایه خودم کم پشت بودن ناچار به تتو وهاشور شدم الان نمیخوام تتو کنم آیا کاشت مو ابرو میشه پوستم خیلی کم رنگ رنگ تتو وحاشور گرفته الان دوتایی باهم قاطی شده زشت شده میخوام ببینم میشه درست بشه

      محبوبه
      1. سلام بله میتونید کاشت ابرو انجام بدید. لطفا برای رزرو وقت مشاوره با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        کارشناس مدویکا
  33. برای کاشت ابرو نیاز به پاک کردن تتو ابرو هست یا خیر

    فهیمه
    1. سلام ، در صورت داشتن تتوی دایم ممکن است کاشت ابرو به صورت 100% اثر بخش نباشد.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام وقتتون بخیر سوال من اینه برای کاشت ابرو چون از موهای سر گرفته میشه آیا احتمال سفید شدن درآینده برای ابرو هست

      ناشناس
      1. باسلام. تغییر رنگ موها به رنگدانه های مو بستگی دارد و با گذشت زمان و افزایش سن امری طبیعی است که با استفاده از رنگ های شیمیایی امکان تغییر رنگ موقتی آن وجود دارد. موی ابروهای کاشته شده مانند موی طبیعی سر بوده و به تغییرات بدن واکنش نشان می دهند.

        فاطمه پایان
  34. سلام ببخشید لطفا اسم یک دکتر خوب وعالی برای کاشت ابرو معرفی کنید ممنون میشم

    مریم کمالی
    1. سلام، جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. اسم و آدرس یک دکتر عالی برای کاشت ابرو که من رو بی نیاز کنه ازاینکه برای کاشت تهران برم

      فاطمه رمضانی
      1. سلام وقت بخیر
        برای اطلاع از بهترین کلینیک تخصصی کاشت ابرو در مشهدبا شماره های 09018191885 تماس بگیرید.

        کارشناس مدویکا
  35. سلام ایا کاشت موژه هم انجام میشه و ایا خطری نداره

    ناشناس
    1. سلام خیر کاشت مژه دائمی در مشهد انجام نمی شود.

      عاطفه آجلی
  36. سلام اگر ابرو بکارم ممکنه به حالت اول برگرده
    چرا بعضی از پزشکان که در این حرفه مشغول هستند ابروهای خودشون نمیکارن

    حمیده
    1. سلام قطعا کاشت ابرو جهت بهبود شکل و ظاهر ابروهای شما انجام می شود. ریزش ابرو در ماه اول وجود دارد که کاملا طبیعی است و سپس ابروهای جدید جایگزین می شوند. با مراجعه به یک کلینیک معتبر کاشت ابرو می توانید از نتیجه دائمی آن لذت ببرید.

      عاطفه آجلی
    2. سلام ادرس لطفاً

      جواد براتیان
      1. لطفا جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرید

        مدیر مدویکا
  37. با سلام نام بهترین دکترهای کاشت ابرودر مشهدوهزینه هاایااقساط هم میشود وبه چه شکل

    ناشناس
    1. سلام وقت بخیر.
      خیر شرایط اقساطی ندارد. هزینه کاشت ابرو بسته به نوع روش FIT یا FUT تقریبا بین 6/5 تا 10 میلیون تومان می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق کلینیک مورد نظر لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
    2. سلام وقت بخیر
      من شنیدم بعد از یک یا دوسال خواب ابرو ها بهم میریزه و موهای کاشته شده سیخ سیخ میشن تا جایی یه خانومی میگفت فقط میخام این موها از ابروم برداشته بشه لطفا حقیقت رو بگید خیلی ازتون ممنونم

      حسنی محمدی
      1. سلام وقتتون بخیر
        ببینین معمولا نتیجه نهایی کاشت ابرو 6 ماه تا یک سال بعد از کاشت مشخص میشه ولی اینکه بعد از یک سال از کاشت ممکنه ابرو ها بریزه نه اصلا اینجوری نیست و یا اینکه خاب کاشت به هم میریزه هم تصور اشتباهیه بهتره که در انتخاب مرکزی که قراره کاشت رو انجام بدین دقت کنین و تحقیقات درست انجام بدین با انتخاب یه مرکز خوب خیالتون از نتیجه نهایی و دوران بعد از کاشت راحت خواهد بود.

        مدیر مدویکا
  38. سلام ،جهت کاشت ابرو ،برای دخترم که ده ساله است و اسکار بخیه روی یک ابرو دارد ،ایا میتونم کاشت انجام بدم براش ؟

    صبا مرعشی
    1. سلام خیر امکان پذیر نیست. بهتر است جهت کاشت ابرو تا سن 17 سالگی صبر کنید.

      عاطفه آجلی
  39. من 35 روزه کاشت انجام دادم ولی ابروهام نریخته چرا؟؟

    سمیرا
    1. سلام، فاز ریزش در افراد میتونه متفاوت باشه و کاملا طبیعی هست.

      مدیر
    2. نیازبه بیهوشی داره یابی حسی

      بهار
      1. بله کاشت ابرو با بی حسی انجام می شود.

        کارشناس مدویکا
      2. سلام من ابروی سمت راستم در دونقطه ریخته برای اون قسمت ها میتونم کاشت انجام بدم، هزینه اش رو حدودا میگید

        Amenenikookar@gmail.com
        1. سلام، بله امکان کاشت ابرو هست. ابتدا باید تشریف بیارید معاینه شوید. لطفا جهت گرفتن وقت مشاوره با با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          کارشناس مدویکا
          1. ممنون

            ناشناس
        2. سلام.لطفا هزینه کاشت ابرو رو در مشهد بفرمایید.واینکه آیا بعد از کاشت نیاز به ترمیم خواهد داشت؟هزینه اون چقدره؟
          آدرس کلینیک رو هم بفرمایید.ممنونم

          ناشناس
          1. با سلام
            شروع هزینه ها از 4 میلیون هست . معمولا بعد از کاشت نیازی به ترمیم نیست . جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین

            مدیر مدویکا
          2. با سلام
            ای کاش پیامها تاریخ داشت تا از پرسیدن سوالات تکراری جلوگیری بشه ولی چون دیدم یه جا قیمت 4میلیون گفته شده یه جا 6ونیم یه جا 8 و به جا ده تومن
            خواستم بدونم توی تاریخ فعلی که بهمن 1401 هستیم هزینه کاشت چه قیمت هستش؟

            Negar
          3. باسلام مقالات دارای قیمت ها به صورت مستمر توسط همکاران ما به روز می شوند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

            فاطمه پایان
        3. سلام میشه یک کلینیک خوب در تهران برای کاشت ابرو ادرس بدین ممنون میشم کلینیک مریم داخل پیجشون عکس بعد از رویش بعد از شش ماه نگداشتن

          ناشناس

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.