بهترین وسایل پاکسازی صورت کدامند؟ کدام وسیله برای من مناسب تر است؟

ابزارهای پاکسازی پوست صورت

بهترین وسایل پاکسازی صورت کدامند؟ کدام وسیله برای من مناسب تر است؟

22 بازدید

وسایل پاکسازی صورت در خانه و کلینیک بسیار متنوع هستند و هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. اگر برای پاکسازی پوست صورت خود به کلینیک مراجعه کنید، متخصص پوست و مو یا تکنسین پاکسازی صورت متناسب با وضعیت شما از وسایل پاکسازی پوست متنوعی استفاده می کند. برای آشنایی با انواع لوازم پاکسازی پوست صورت و کاربرد هرکدام از آن ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

معرفی کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با شماره درج شده در بنر تماس حاصل نمایید.

اهمیت پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست در مشهد یکی از مهم ترین شیوه های مراقبت از پوست صورت است که اگر به درستی و با استفاده از ابزارهای پاکسازی پوست مناسب انجام شود؛ می تواند علاوه بر حذف آلودگی ها، چربی و مواد مضر از سطح پوست، باعث رفع مشکلات پوستی و پیشگیری از مشکلات جدی ناشی از بی توجهی به سلامت پوست نیز شود. در ویدیوی زیر می توانید مراحل پاکسازی صورت را در کلینیک های زیبایی مشاهده کنید.

انواع وسایل پاکسازی صورت

انواع شوینده ها، دستگاه های پاکسازی پوست و ماسک های طبیعی یا شیمیایی جزو ابزارهای پاکسازی پوست هستند که می توانند در خانه یا کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از مهم ترین وسایل پاکسازی صورت عبارتند از:

1- فیس براش

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای پاکسازی پوست در منزل فیس براش است که برای شست و شوی عمیق صورت کاربرد دارد. اصلی ترین مزیت این ابزار، قیمت مناسب آن است. شما می توانید این وسیله را از داروخانه های سطح شهر محل سکونت خود تهیه کنید.

برس پاک کننده صورت یا فیس براش
فیش براش ها در دو نوع دستی و برقی (چرخشی و لرزشی) تولید می شوند.

بهترین زمان استفاده از این وسیله، شب است و شما می توانید با توجه به نوع پوست خود، یک الی دو بار در طول هفته از آن استفاده کنید. بهبود گردش خون در صورت، شست و شوی عمیق و تمیز کردن منافذ پوست جزو مهم ترین مزایای استفاده از این وسیله است.

2- میکرودرم ابریژن

یکی دیگر از وسایل پاکسازی صورت، میکرودرم ابریژن است که برای لایه برداری عمیق پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه استفاده می شود. این دستگاه علاوه بر کلاژن سازی پوست می تواند به کاهش و حذف چین و چروک های پوستی نیز کمک کند.

دستگاه میکرودرم ابریژن برای جوانسازی پوست
این دستگاه علاوه بر تحریک کلاژن سازی، به کوچک کردن منافذ پوست نیز کمک می کند.

استفاده از این ابزار پاکسازی پوست ماهی دوبار توصیه می شود؛ اما قبل از استفاده از آن می بایست حتما با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

اگر به دنبال بهترین کلینیک پاکسازی صورت و بهترین متخصصان پوست و مو در مشهد هستید، مدویکا، به عنوان مرجع تخصصی معرفی بهترین پزشکان و مراکز زیبایی در مشهد، «کلینیک سلامت ایده آل» را به شما معرفی می کند.

3- بخارشوی صورت

استفاده از دستگاه بخور صورت علاوه بر آبرسانی پوست، باعث حذف ترک های پوستی و بسته شدن منافذ پوستی می شود. این دستگاه نیز در دو مدل خانگی و صنعتی برای استفاده در سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و مو در بازار موجود بوده و با قیمت های متنوع قابل خریداری است.

دستگاه بخور صورت سالنی
این دستگاه در کلینیک های زیبایی و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه های بخور خانگی
این دستگاه ها به سادگی از داروخانه ها نیز قابل تهیه هستند و قیمت مناسبی دارند.

4- بیوتی پن

بیوتی پن ابزاری بسیار کاربردی و ظریف است که با نام قلم پاکسازی پوست نیز شناخته می شود. از این وسیله برای حذف جوش های سرسیاه، سرسفید، از بین بردن خال، کک و مک و جای لک استفاده می شود.

قلم دیجیتال پاکسازی پوست
در سر این قلم سوزن های باریکی تعبیه شده که باعث رفع مشکلات پوستی می شود.

5- دستگاه «هایفرکوئنسی»

این دستگاه معمولا برای افراد دارای آکنه و جوش مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر درمان آن ها، از بروز جوش های بعدی پیشگیری می کند. ضدعفونی پوست، از بین بردن چربی های اضافه، بستن منافذ پوستی و رفع آثار زخم های قدیمی از جمله قابلیت های این دستگاه است که در مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه هایفرکوئنسی برای ضدعفونی و پاکسازی پوست
این دستگاه برای افراد دارای جوش فعال یا کسانی که سابقه آکنه دارند، مناسب است.

6- دستگاه درما اف

این دستگاه از امواج اولتراسونیک که کاملا بی خطر هستند برای تحریک کلاژن سازی، لیفت صورت، از بین بردن چین و چروک و افزایش شفافیت پوستی استفاده می کند.

اتوی صورت
در این دستگاه از امواج مورد استفاده در سونوگرافی استفاده می شود و کاملا بی خطر است.

7- غلطک یخ

این وسیله همان طور که از نام آن پیداست، به شکل غلطکی است که با حرکت بر روی پوست، علاوه بر تحریک جریان خون در لایه های بالایی، باعث کاهش تیرگی و پف زیر چشم می شود. همچنین علاوه بر کاهش التهاب پوست، از بروز چین و چروک های پوستی نیز جلوگیری می کند.

آیس رولر
ماساژور دستی یخی

8- تونل ال ای دی 7 رنگ

دستگاهی است که از طریق نوردرمانی به رفع مشکلات مختلف پوستی زیباجو کمک می کند. این دستگاه با ارائه طول موج های مختلف و رنگ های متنوع، کاربردهای بسیار زیادی داشته و اپراتور دستگاه با توجه به نوع پوست و میزان مشکلات پوستی هر فرد، طول موج خاصی را انتخاب می کند.

دستگاه تونل ال ای دی
این دستگاه 7 رنگ متنوع دارد که با توجه به نیاز هر فرد، توسط اپراتور انتخاب می شود.

10- دستگاه پلاژن

یکی دیگر از دستگاه های پاکسازی صورت، پلاژن است که با لایه برداری عمیق، علاوه بر جوانسازی پوست و حذف لکه های پوستی، با اکسیژن رسانی به لایه های زیرین، باعث روشن تر شدن پوست می شود. این دستگاه برای انواع مختلف پوست مناسب بوده و فقط برای افرادی که دارای جوش های فعال هستند، توصیه نمی شود.

دستگاه جوانسازی پوست مدل پلاژن
این دستگاه برای لایه برداری و جوانسازی عمیق لایه های پوستی در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد.

پاکسازی پوست در خانه بهتر است یا کلینیک زیبایی؟

بسیاری از وسایل پاکسازی صورت که در بالا به آن اشاره شد؛ در مدل های خانگی نیز موجود بوده و به سادگی در داروخانه ها قابل دسترسی هستند. اگر قصد پاکسازی پوست خانگی را دارید؛ بهتر است پیش از هر اقدامی با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. با این حال، توصیه می کنیم برای دریافت نتایج مطلوب، این اقدام را در کلینیک های زیبایی، تحت نظر متخصص و در بازه های زمانی 28 روزه انجام دهید.

دانلود pdf مقاله وسایل پاکسازی صورت

اگر می خواهید همیشه و در هر زمانی حتی به صورت آفلاین به اطلاعات این مقاله دسترسی داشته باشید می توانید نسخه pdf آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.