قیمت کاشت مو در مشهد + اقساط 3 ماهه | عکس و فیلم

بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

قیمت کاشت مو در مشهد + اقساط 3 ماهه | عکس و فیلم

8526 بازدید

سـاعت پاسخگویـی همـه روزه به جــز ایـام تعطیـل از سـاعت 9 صبـح الـی 20
شمـاره تمــاس بـرای رزرو نـوبت و مشـــاوره رایــــــگان: 09386069075
05136166

برای اطلاع از شرایط اقساطی کاشت ابرو و کاشت ریش کلیک کنید.

کاشت مو در مشهد به صورت اقساطی و به روش‌ FIT؛ با هدف درمان طاسی و کم مویی در بهترین کلینیک کاشت مو مشهد انجام می شود و هزینه نهایی آن به تعداد گرافت‌های پیوند شده بستگی دارد. شما می‌توانید این خدمت را با پرداخت هزینه آن در 4 قسط از کلینیک سلامت ایده آل دریافت کنید.

سرفصل های مقاله پنهان

هزینه کاشت مو در مشهد چقدر است؟

نوع پرداختقیمت (تومان)
شروع قیمت نقدی از :12.000.000
شروع قیمت اقساطی از:14.000.000
قیمت کاشت مو در مشهد در سال 1402

کاشت مو به دلیل اینکه در گروه عمل های زیبایی جای دارد، معمولا تحت پوشش هیچ بیمه درمانی قرار نمی گیرد و به همین دلیل از مهم ترین دغدغه متقاضیان این اقدام، هزینه آن می باشد. در کلینیک سلامت ایده آل شما می توانید با استفاده از شرایط کاشت مو اقساطی مشهد، این اقدام را با حداکثر کیفیت و زیرنظر بهترین دکتر کاشت مو در مشهد انجام دهید.

برای اطلاع از شرایط دقیق کاشت مو اقساطی در مشهد، میتوانید همه روزه از ساعت 9 الی 20 با مشاوران ما در کلینیک سلامت ایده آل تماس بگیرید.
تلفن تماس: 0938606907505136166

دیگر نگران هزینه کاشت مو در مشهد نباشید!

ثابت نبودن قیمت کاشت مو مشهد به هر یک از عوامل زیر وابسته است:

  1. حجم تاسی و میزان پیوند مو (تعداد گرافت های پیوند زده شده)
  2. میزان تجربه و توانمندی تیم جراحی
  3. امکانات کلینیک
  4. روش جراحی انتخاب شده (SUT, FIT, FUT, BHT)
  5. تعداد جلسات مورد نیاز
  6. سن فرد متقاضی کاشت مو
  7. هزینه های جانبی شامل آزمایشات قبل از کاشت، تهیه لوازم مراقبتی و خرید داروهای تجویز شده نیز در تعیین نهایی هزینه کاشت مو در مشهد تأثیرگذارند.
هزینه کاشت مو در بهترین مرکز ترمیم مو مشهد
انتخاب بهترین دکتر و کلینیک از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاشت مو مشهد می باشد

شما عزیزان به واسطه سایت مدویکا می توانید از لیست دقیق قیمت انواع خدمات پوست و مو در بهترین کلینیک زیبایی مشهد اطلاع یابید. همچنین پس از بررسی شرایط، جهت انجام هر گونه اقدام زیبایی می توانید با کارشناسان ما برای تعیین نوبت و یا دریافت مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد کجاست؟

“مدویکا به عنوان مرجع تخصصی معرفی بهترین پزشکان و مجموعه های زیبایی مشهد، کلینیک تخصصی پوست و مو سلامت ایده آل را به شما معرفی می نماید که یکی از بهترین مراکز کاشت مو مشهد می باشد. این مجموعه با برخورداری از محیط مناسب، کادری مجرب و حرفه‌ای و همینطور استفاده از جدیدترین ابزار و متدها توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین کلینیک‌های زیبایی داشته باشد. اطمینان خاطر و احساس رضایت از انجام عمل‌های مختلف؛ یکی از بهترین امتیازهای این مجموعه است.”

در ادامه فیلم مراحل کاشت مو در کلینیک سلامت ایده آل، بهترین مرکز کاشت مو در مشهد، را مشاهده میکنید:

کـاشت مـو در مشهـد ۱۰۰٪ تضمینـی بـدون بــرش جـراحـی | دریـافت مشـاوره رایگـان 09386069075
رزرو نـوبت سریـع: 05136166
آدرس بهتـرین کلینیـک کـاشت مـو در مشهـد: انتهـای بلـوار سجـاد – بعـد از امیـن – پلاک 289 – کلینیـک سلامـت ایـده آل

جایگذاری فولیکول ها و پخش کردن آن در ناحیه طاسی سر بسیار مهم است، همینطور تراکم نهایی و دوام موهای کاشته شده به تجربه و مهارت دکتر کاشت مو و تیم جراحی آن بستگی دارد. بنابراین دقت در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو مشهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

بسیاری از مراکز غیر مجاز کاشت مو در مشهد خود را امروزه پشت تبلیغات پر زرق و برق پنهان کرده اند و از طرفی فضای تبلیغات گسترده شده است و اطمینان به یک مرکز معتبر که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، ادعای درخواست هزینه معقولی را نماید کمی دشوار است.

با توجه به حساسیت های بالای عمل ترمیم مو؛ بهتر است به دنبال خدمات ‘کاشت مو ارزان در مشهد’ نباشید و به تبلیغات کاشت مو با قیمت های پایین اعتماد نکنید؛ زیرا ممکن است توسط افراد بی تجربه انجام شود و مشکلات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. با مشاهده نمونه کارها و پیگیری میزان رضایت مندی که مراجعین از انجام عمل های مختلف در مجموعه سلامت ایده آل داشته اند، می توانید با خیال آسوده به این کلینیک مراجعه کنید.

کاشت مو در مشهد چگونه انجام می شود؟

در فرآیند کاشت مو، واحدهای فولیکولار مو (گرافت) از بانک مو برداشته شده و در قسمت کم مو کاشته می‌شود. عموما موهای پست سر، مقاوم‌ترین و مناسب‌ترین گزینه برای انتقال هستند. اما چنانچه بانک موی فردی کم تراکم و ضعیف باشد، گرافت از نواحی مختلف بدن گرفته می‌شود.

ایده پیوند مو در سال 1939 در ژاپن مطرح شد و سپس در سال 1959 توسط یک پزشک آلمانی عملی گردید. در دهه های بعدی، پزشکان تکنیک “گرافت” را توسعه دادند تا چندین تار مو را با هم انتقال بدهند. کم کم سعی شد از گرافت های کوچکتر استفاده کنند تا ظاهر کاشت طبیعی تر به نظر برسد.

در تصویر زیر گرافت‌هایی را که برای انتقال آماده شده‌اند می‌توانید ببینید. هر گرافت مو شامل ۱ تا ۳ تار مو؛ همراه با پیاز مو، مقداری بافت پیوندی، غدد سباسه، عضله ارکتور و یک شبکه عروقی – عصبی می باشد.

گرافت مو
ساختار گرافت مو و انتقال و پیوند آن به نواحی طاس و کم مو
کاشت مو مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
بخشی از مراحل کاشت مو در مشهد
چگونگی انجام کاشت مو
نحوه انجام کاشت مو در کلینیک سلامت ایده آل

آیا کاشت مو درد دارد؟

عمل کاشت مو معمولاً بدون بیهوشی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود؛ از این رو فرد در طی عمل دردی را احساس نمی کند. پس از عمل کاشت مو، ممکن است بیمار احساس ناراحتی یا درد خفیفی داشته باشد. این درد معمولاً با داروهای مسکن قابل کنترل است. اما به طور کلی درد بعد از کاشت مو به عوامل مختلفی مانند: نوع کاشت مو، تعداد موهای کاشته شده، مهارت پزشک، بی حسی موضعی و آستانه درد هر فرد بستگی دارد.

آیا کاشت مو محدودیت دارد؟

اگر می خواهید با اقداماتی همچون کاشت مو در مشهد موهای خود را برگردانید، اولین موردی که باید در نظر بگیرید اینست که انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید. کاشت مو می تواند زیبایی شما را بازگرداند، اما محدودیت هایی هم وجود دارد. با کاشت مو تنها مقداری از حجم موهای از دست رفته‌تان بر می گردد تا ظاهرتان طبیعی به نظر برسد. با این حال احتمال بازگشت ۱۰۰ درصد تمام موهایی که ریزش داشته اند بسیار کم است؛ زیرا کاشت بیش از حد گرافت‌ها کار درستی نیست. این کار می‌تواند خون رسانی به دیگر فولیکول‌ها را با مشکل مواجه کرده و حتی باعث ریزش موهای زنده دیگر هم بشود.

برای کاشت مو می بایست حداقل ۲۵ سال داشته باشید. زمانیکه در سن رشد و تحت تاثیر هورمون هایتان قرار دارید، نباید برای افزایش حجم موهایتان اقدامی انجام دهید. به این ترتیب اگر ریزش موها ادامه دارد، نباید کاشت انجام داد؛ زیرا پس از ترمیم هم ممکن است دوباره شاهد ریزش مو باشید. بنابراین۳۰ سالگی به بعد مناسب‌ترین سن برای کاشت مو است.

نتیجه کاشت مو بعد از دو ماه
میزان موفقیت کاشت مو در افراد بالای 30 سال بیشتر است

کاشت مو برای چه افرادی مناسب نیست؟

  1. زنان باردار و زنانی که در دوران شیردهی به سر می‌برند.
  2. زنانی که مبتلا به اختلالات هورمونی مانند تخمدان پلی کیستیک و تیروئید هستند.
  3. کسانیکه دارای بیماری های مزمن مانند دیابت، ایدز، سرطان، بیماری‌های عفونی، بیماری‌های پوستی می‌باشند.
  4. افرادی که دچار نازک شدن موها و طاسی گسترده در کل بدن به صورت ژنتیکی هستند.
  5. افرادی که ریزش مو در آنها به دلیل شیمی درمانی یا مصرف سایر داروها است.
  6. کسانیکه دارای اسکار ضخیم پوست سر در اثر جراحات یا جای جوش و … هستند.
کاشت مو بعد از شیمی درمانی
بعد از شیمی درمانی؛ تنها با داشتن بانک موی قوی و تحت نظر بهترین دکتر کاشت مو در مشهد می توانید به یک نتیجه موفق دست یابید

انواع روش های کاشت مو

برای کاشت مو طبیعی روش‌های مختلفی وجود دارد که تفاوت آنها در نحوه برداشت مو از بانک مو می باشد. قدیمی ترین و قطعی ترین روش های کاشت مو که در سراسر دنیا انجام می شود، دو روش کاشت مو با جراحی fut (کاشت نواری) و روش کاشت مو بدون جراحی fit (fue) است. البته روش های دیگری مانند bht و sut و همچنین کاشت مو به روش سلولهای بنیادی وجود دارد. البته تکنیک کاشت مو با سلول‌ های بنیادی توسط محققین در فاز آزمایش بوده و قطعیت درمان آن هنوز ثابت نشده است.

مدل کاشت مو مردانه
نحوه کاشت موی سر به روش fue

هر چه در مورد انواع روش های کاشت مو مشهد بیشتر بدانید، می توانید از نتیجه درمان انتظارات واقع بینانه‌تری داشته باشید و همینطور با چشم بازتری تصمیم بگیرید.

1- کاشت مو به روش FUT؛ بدون تراشیدن سر

در این روش جراح؛ گرافت مو را از یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی از ناحیه پشت سر (بانک مو) بر می دارد. سپس خط برداشت را که در مسیر رویش موها قرار دارد بخیه می زند و با استفاده از بانداژ یا گاز استریل آن را می پوشاند. در مرحله بعد، جراح سوراخ های ریزی در ناحیه طاس سر ایجاد می کند و سپس به وسیله سوزن های کوچک این گرافت ها را به محل مورد نظر پیوند می دهد.

تعداد گرافت‌های گرفته شده در هر جلسه از پیوند مو به این روش، معمولا بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تار است.

عکس مراحل کاشت مو در مشهد به روش fut
به دلیل برداشت نواری مو در روش fut، ریسک کاشت ناموفق پایین است

مزایا و معایب کاشت مو به روش FUT

  1. مو تراشیده نمی شود و فقط قسمتی از پشت سر به صورت نواری که مو از آن برداشته می‌شود، کوتاه می‌گردد.
  2. این روش کمی خونریزی، بخیه پشت سر و دوره نقاهت دارد.
  3. در نواحی بزرگتر از این تکنیک استفاده می‌شود، مثلا مواقعی که جلوی سر خالی باشد و خط موی جلوی سر مشخص نباشد.
  4. در این روش بانک مو کمتر آسیب می‌بیند؛ چون عملیات آماده سازی گرافت ها زیر میکروسکوپ انجام شده و با دقت بیشتری موها برداشته می شوند.
  5. زمان ترمیم کوتاهتر و سرعت عمل بیشتر است؛ یعنی در یک روز کاشت انجام می شود.
  6. نتیجه طبیعی تر و قطعی‌تر است؛ چون فولیکول زیاد خارج از بدن نمی ماند و آسیب کمتری می‌بیند.
  7. چون روش آسانتری محسوب می‌شود، هزینه آن کمتر است.

2- کاشت مو به روش FUE؛ با تراشیدن سر

در روش کاشت مو fit (fue) نیازی به ایجاد برش پشت سر نیست. به همین دلیل به آن کاشت مو بدون جراحی هم می‌گویند. در این تکنیک فولیکول‌ها که توسط پانچ های دستی یا پنس خارج شده و در حفره های ریز با قطر کمتر از یک میلی متر کاشته می‌شوند، سپس سر پانسمان می‌گردد.

اساس کار کاشت مو به روش super fue در مشهد همانند روش FUE می باشد، با این تفاوت که در تکنیک super fue دستگاه های هوشمند در مراحل برداشت گرافت ها و کاشت فولیکول ها در ناحیه مورد نظر نقش دارند. این روش برای افراد با بانک موی ضعیف و پوست سر سفت توصیه می شود.

عکس مراحل کاشت مو به روش fit
کاشت مو به روش fit، محبوب ترین روش ترمیم مو در مشهد

مزایا و معایب کاشت مو به روش FUE (FIT)

  1. مو تراشیده می‌شود؛ زیرا باید یک واحد فولیکولی مو از پشت سر و بالای گوش برداشته شده و در جای مناسب کاشته شود.
  2. اسکار پشت سر ندارد (خط بخیه)
  3. بدون خونریزی و دوره نقاهت است
  4. در نواحی کوچکتر از این روش استفاده می شود؛ مانند ابرو، صورت و یا جای زخم
  5. به زمان بیشتری نسبت به روش fut نیاز دارد؛ چون استخراج فولیکول ها در این روش با دست انجام می شود و کل فرآیند کاشت، در 2 روز انجام می گردد.
  6. فولیکول های مو چون زمان بیشتری بیرون از بدن می ماند، ممکن است آسیب دیده و کیفیت خود را از دست بدهند.
  7. هزینه این روش کمی بیشتر از کاشت مو به روش fut می باشد؛ چون روش دشوارتری به حساب می آید.

در کلینیک سلامت ایده آل شما می توانید خدمات کاشت مو مشهد به روش fue را زیر نظر بهترین متخصصان و توسط تکنسین های با تجربه و حرفه ای دریافت کنید. چنانچه بخواهید این اقدام توسط بهترین دکتر کاشت مشهد برای شما انجام شود، می بایست هزینه بیشتری را به کلینیک پرداخت کنید که جهت اطلاع از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو در مشهد به صورت اقساطی با بهترین متخصص، می توانید با شماره 09386069075 تماس بگیرید.

3- کاشت مو به روش ترکیبی

گاهی اوقات متخصص کاشت مو در مشهد با توجه به الگوی طاسی شما ترجیح می دهد برای نتیجه گیری بهتر، از هر دو روش fit و fut به صورت ترکیبی استفاده کند. چون مثلا برای روش fut باید بانک موی کافی در پشت سر داشته باشید. بنابراین روش ترکیبی برای کسانیکه حجم طاسی آنها بالاست، گزینه مناسب می باشد. در تصویر زیر الگوی ریزش مو مردانه را می توانید مشاهده کنید.

الگوی ریزش موی مردانه
هر چه درجه طاسی سر مردان بیشتر باشد، در اولویت بالاتری برای کاشت مو به روش ترکیبی قرار می گیرند

اگر به تازگی موهای خود را از دست داده اید، با احیای فولیکول مو به روش پی آر پی (PRP) می توانید از ریزش بیشتر آنها پیشگیری کنید و به رشد و تقویت موهای خود کمک نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که دکتر کاشت مو مشهد پس از ترمیم مو، از PRP برای تقویت موهای کاشته شده استفاده نماید.


4- کاشت مو به روش sut در مشهد

جدیدترین روش کاشت مو می باشد که برای افراد با بانک موی کافی توصیه می شود. عمل پیوند مو در این روش با استفاده از دستگاه های بسیار دقیق (میکروموتورهای اتوماتیک) برخلاف روش fue انجام شده و نیازی به بخیه و یا طی کردن دوره نقاهت طولانی ندارد و فرد پس از انجام آن می تواند بدون هیچ ممنوعیتی، فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. نتیجه ترمیم مو به این روش کاملا طبیعی بوده و چنانچه فرد از بانک موی خوبی برخوردار باشد، امکان کاشت 14000 تار مو برای وی وجود دارد.

هزینه کاشت مو به روش sut
هزینه کاشت مو در مشهد به روش sut، از دیگر روش های ترمیم مو بیشتر است

5- کاشت مو به روش bht در مشهد

از این روش برای ترمیم موی مردان استفاده می شود. در روش bht، ناحیه اهدا کننده مو دیگر موهای پشت سر نیست؛ بلکه از موی سینه، ریش، بازوها، پاها و پشت استفاده می شود.

از مهم ترین وظایف دکتر کاشت مو مشهد در این روش، پیدا کردن ناحیه ای از بدن که موهای مشابهی درست به جنس موهای سر را دارد می باشد و دلیل این دقت برای اینست که ظاهر موهای پیوند شده مرتب و طبیعی به نظر برسد. اساس کاشت در این روش مشابه تکنیک fue است و تفاوت آنها در محل برداشت مو می باشد و برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند نیز مناسب است.

کاشت مو به روش bht
ترمیم موی سر به روش bht با برداشت مو از ناحیه سینه و پیوند آن به محل طاس یا کم مو

6- کاشت مو بدون بانک مو

کاشت موی مصنوعی یا HRT (اتصال موی مصنوعی به پوست سر) و کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی (تزریق سلول های بنیادی استخراج شده از بدن فرد به ناحیه کم مو یا بی موی سر) جزو جدیدترین روش های کاشت مو هستند که با عنوان شیوه های کاشت مو بدون بانک مو نیز شناخته می شوند. این روش ها برای افرادی که بانک مو ندارند و امکان پیوند مو از سایر نقاط بدن برای آن ها وجود ندارد مناسب است.

کاشت مو از طریق تزریق سلول های بنیادی به سر
در این روش، سلول های استخراج شده پس از جداسازی از بافت، به پوست سر تزریق می شوند.

7- کاشت مو به روش میکروفیت

کلمه میکروفیت متشکل از دو واژه Micro و FIT است. روش میکروفیت را می‌توان شبیه به FIT دانست؛ با دقت و ظرافت بیشتر. در این روش گرافت‌ها با ابزار کوچک، خاص و دقیق، به صورت واحد‌های فولیکولی استخراج شده و از میکروگرافت‌ها و مینی گرافت‌ها برای پر کردن نواحی خالی پشت سر استفاده می‌شود. این روش بدون خونریزی و بخیه بوده؛ چرا که سوراخ‌های ایجاد شده بسیار ریز هستند. اما توجه داشته باشید که کیفیت گرافت‌ها از روش FUT کمتر است.

8- کاشت مو به روش HDI

در این روش مدرن، برای به حداقل رساندن آسیب به پوست، از ابزارهای برقی استفاده شده و فولیکول‌ها در سلامت کامل منتقل می‌شوند. این روش به کاشت موی مستقیم مربوط بوده و روش تغییر شکل یافته fue است. افرادی که در ناحیه بانک مو، موهای متراکم‌تری دارند؛ کاندیدای مناسب‌تری برای این روش هستند.

بهترین روش برای ترمیم موهای از دست رفته!

بهترین روش کاشت مو برای هر کس متفاوت است. همانطور که پیش تر گفته شد، بهترین دکتر کاشت مو در مشهد بسته به تراکم بانک مو، جنس موها (تار موی ضخیم یا نازک) و همینطور بررسی سابقه ژنتیکی ریزش مو، برای هر شخص روش متفاوتی را انتخاب می نماید.

برای دریافت بهترین نتیجه از کاشت مو، می توانید مزایا و معایب هر یک از روش‌ها را با هم مقایسه کنید، ولی پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به پزشکتان بسپارید. در جلسه مشاوره، پزشک متخصص به شما بهترین تکنیکی که توسط آن به بیشترین تراکم مو با ماندگاری بالا برسید، پیشنهاد خواهد کرد.

اقدامات لازم قبل از کاشت مو

  1. از یک هفته مانده به روز کاشت از فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین خودداری کنید.
  2. گوشت بدون چربی و محصولات لبنی، جزو مواد غذایی مفید قبل از کاشت مو هستند.
  3. از مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها؛ مخصوصا ویتامین E به علت رقیق شدن خون قبل از کاشت مو خودداری کنید.
  4. یک ماه قبل از کاشت مو به علت رقیق شدن خون از خوردن نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
  5. از مصرف غذاهای پرچرب و سرخ شده قبل از کاشت خودداری کرده؛ چرا که خطر عفونت را افزایش می‌دهند.
  6. قبل از کاشت مو آب کافی بنوشید که بدن شما هیدراته بماند.

در هر جلسه چند تار مو کاشته می شود؟

هر گرافت ۱ تا ۳ تار مو در خود دارد. در هر جلسه هم معمولا بین ۱۰۰۰ تا حداکثر ۴۵۰۰ گرافت کاشته می شود. اما با این وجود عوامل زیر نیز در تعداد گرافت های کاشته شده در هر جلسه اثرگذار است:

  1. تجربه جراح و تیم پزشکی او
  2. ویژگی های مو شامل؛ الگوی طاسی، ضخامت مو، قدرت فولیکول‌ها، رنگ مو و تراکم بانک مو

لازم به ذکر است که هر جلسه کاشت مو، چیزی بین 5 تا 6 ساعت به زمان نیاز دارد.

بهترین کاشت مو در مشهد
ترمیم مو تنها در 2 جلسه توسط بهترین دکتر کاشت مو مشهد

بعد از کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

آیا موهای کاشته شده می ریزند؟ ریزش مو بعد از کاشت در طی 2 تا 3 هفته اول کاملا طبیعی است. در این مدت با ریزش موهای کاشته شده نگران نشوید؛ زیرا پس از چند ماه می بینید که موهای جدید در حال رشد هستند. معمولا ۶ تا ۹ ماه بعد از کاشت مو، حدود ۶۰٪ از موهای جدید رشد کرده و روی سر قابل مشاهده خواهند بود. در این مدت؛ ممکن است متخصص پوست و مو در مشهد برایتان داروهای تقویت کننده مو مانند ماینوکسیدیل را تجویز کند.

کاشت مو بدون جراحی و خونریزی
عکس مراحل رشد مو بعد از کاشت

اقدامات لازم بعد از کاشت مو در مشهد

  1. داروهای بعد از کاشت مو معمولا شامل آنتی بیوتیک ها و داروهای ضدالتهاب و تقویت‌کننده مو مانند قرص های زینک و بیوتین است که پزشک برایتان تجویز می‌کند، حتی الامکان آنها را به موقع مصرف کنید.
  2. ممکن است پزشک برایتان اسپری نرمال سالین را برای بعد از باز کردن پانسمان تجویز کند که بهتر است نحوه مصرف را از تیم پزشکی‌تان بپرسید.
  3. برای مدت 3 هفته بر روی دلمه ها و پیوندهای مو شانه نکشید.
  4. استفاده از کلاه گیس یا کلاه بعد از کاشت مو را تا زمانی که پزشک شما تایید نکرده است، به تعویق بیاندازید. همچنین از روسری، سویشرت و هودی استفاده نکنید.
  5. حدود یک هفته ورزش نکنید. فرقی نمی‌کند ورزشی که می‌خواهید انجام دهید، سنگین باشد یا راحت! عرق کردن و بالا رفتن فشار خون می‌تواند باعث بیرون زدن گرافت‌ها شود.
  6. بهتر است حداقل تا سه ماه بعد از کاشت مو و رشد موهای جدید به استخر نروید.
  7. به مدت حداقل ۱ ماه، مصرف سیگار و دخانیات را قطع کنید تا در روند بهبودی‌تان خللی وارد نشود.

دوره نقاهت کاشت مو تقریبا ۳ تا ۷ روز است. شما از روز سوم می توانید به محل کار خود بازگردید، ولی بهتر است تا پایان هفته اول صبر کنید. در این مدت رعایت یکسری دستورالعمل ها بعد از کاشت مو مشهد می تواند به بهبودی شما کمک کند.

چه روش‌هایی برای تسریع رشد موهای کاشته شده وجود دارد؟

برخی مراقبت‌ها ممکن است به شما کمک کنند تا رشد موهای کاشته شده را تحریک کرده و آن‌ها را سالم و قوی نگه دارید.

  1. برای حفظ سلامتی و رشد موهای کاشته شده بهتر است از شامپو‌های خاصی که پزشک توصیه کرده استفاده کنید و از ماساژ و مراقبت از پوست سر غافل نشوید.
  2. مواد غذایی سالم و متنوع، مصرف پروتئین، روی، آهن، ویتامین C و اسید فولیک
  3. ورزش‌های منظم و فعالیت بدنی می‌تواند به بهبود جریان خون در پوست سر و بهبود رشد موهای کاشته شده کمک کند.
  4. استفاده از محصولات مراقبتی مانند شامپو و روغن مرطوب کننده
  5. استفاده از محصولات حفظ رطوبت مانند روغن‌های طبیعی، ماسک‌های مرطوب کننده و کرم‌های مرطوب کننده

پانسمان روی موها را چگونه و چه زمانی باید برداشت؟

معمولا یک روز بعد از کاشت مو اجازه دارید پانسمان را بردارید که این موضوع به وضعیت موها و نظر پزشکتان بستگی دارد. برای اینکار؛ بهتر است به کلینیک مراجعه کنید؛ زیرا باز کردن غیراصولی و ناگهانی پانسمان ممکن است باعث آسیب و جدا شدن پیوندها شود. پس از باز کردن پانسمان، می‌توانید از کمپرس سرد در وسط پیشانی ۲ بار به مدت ۱۰ دقیقه در طی روز استفاده کنید.

نحوه‌ شستشوی سر بعد از کاشت مو

بعد از برداشتن پانسمان، باید یک اسفنج نرم را به شامپوی مخصوص کاشت مو که پزشک برایتان تجویز می کند یا شامپو بچه آغشته کنید. سپس بدون وارد آوردن فشار و کشیدن دست به این‌طرف و آن‌طرف، به آرامی ۲ بار روی سر ضربه بزنید. پس از گذشت ۳ هفته قادر خواهید بود با دست به صورت آهسته روی موها را بشویید تا از ایجاد دلمه و عفونت جلوگیری شود.

نحوه صحیح شستن سر بعد از کاشت مو، در کلینیک مربوطه به شما آموزش داده خواهد شد. بدین منظور می توانید به کلینیک سلامت ایده آل واقع در بلوار سجاد، مراجعه کنید و از مشاوره های رایگان تکنسین های حرفه ای در این مجموعه استفاده نمایید.

چگونگی شستن سر بعد از کاشت مو
اولین شستشو بعد از کاشت مو و کندن دلمه ها توسط پرستار

بعد از کاشت مو چه بخوریم؟

تغذیه بعد از کاشت مو بسیار اهمیت دارد؛ زیرا قسمتی از بافت پوست و موی شما در حال ترمیم است. خوردن کافئین و قهوه بعد از کاشت مو، مصرف غذاهای چرب، فرآوری شده، نمک، شکر و قندهای ناسالم که در حالت عادی هم می توانند به پوست و موی شما آسیب برسانند را کنار بگذارید. در عوض به نکات زیر عمل کنید تا در کمترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را از کاشت موی خود بگیرید.

  1. نوشیدن آب بعد از کاشت مو مفید است؛ زیرا نوشیدن مقدار کافی آب باعث بهبود گردش خون و در نتیحه خونرسانی کامل به فولیکول ها می شود.
  2. کراتین و پروتئین را در برنامه غذایی خود بگنجانید؛ زیرا برای تولید موها کراتین لازم است.
  3. مصرف امگا ۳ که یک چربی طبیعی و مفید است و همچنین آهن؛ جهت اکسیژن رسانی به سلول های پوست و مو بسیار اثر گذار خواهد بود.
  4. مصرف ویتامین های مفید برای پوست و مو؛ مانند ویتامین B و ویتامین C که در سبزیجات سالم به وفور یافت می شود به رشد موهای جدیدتان کمک می کند.
تغذیه بعد از کاشت مو
همه آنچه که باید بعد از کاشت مو مصرف کنید

طریقه خوابیدن بعد از کاشت مو چگونه است؟

استراحت و نحوه خوابیدن بعد از جراحی کاشت مو در مشهد، تأثیر به سزایی در گرفتن بهترین نتیجه از این عمل دارد و فرآیند بهبودی را تسریع می بخشد. هرگز به محل های پیوند و گرافت مو فشار و یا ضربه وارد نکنید؛ زیرا به دلیل حساسیت پوست سر؛ به ویژه در روزهای ابتدایی

هر گونه پوزیشن نامناسبی می‌تواند منجر به آسیب به این گرافت ها و یا حتی خونریزی از محل تحت درمان شود. نحوه صحیح خوابیدن بعد از هر عمل جراحی در ناحیه سر و صورت؛ شامل قرار دادن چندین بالش زیر سر و قرار گرفتن سر در زاویه ۴۵ درجه با بدن است. این کار از تورم بعد از کاشت مو جلوگیری می کند. از خوابیدن به روی شکم بعد از کاشت مو، اکیداً خودداری کنید و به صورت طاق باز بخوابید. چنانچه از خوابیدن در این حالت خسته می‌شوید؛ بهتر است چند دقیقه‌ای را نیز به پهلو استراحت کنید.

عوارض کندن دلمه های کاشت مو

از عوارض جانبی و مشکلات بعد از کاشت مو مشهد می توان به ایجاد زخم و یا همان دلمه بر روی پوست سر اشاره کرد. این عارضه ناخوشایند برای افراد با احساس سوزش و يا خارش در محل های پیوند مو همراه است.

معمولاً دلمه‌های بعد از کاشت مو در چند روز اول ظاهر می‌شوند و پس از مدتی با شستشوی صحیح از بین می‌روند. در این مدت باید از خاراندن و دست زدن به موهای کاشته شده خودداری کرد. به یاد داشته باشید که این دلمه ها چنانچه به مراقبت‌های بعد از کاشت مو توجه کنید، هیچگونه مشکل جدی را به وجود نخواهند آورد و به سرعت بهبود خواهند یافت.

عکس کاشت مو در مشهد
از عوارض کاشت مو، ایجاد دلمه در محل پیوند مو می باشد

دلمه‌های ایجادشده بعد از کاشت مو برای اینکه اثری روی پوست فرد به جای نگذارند، باید به روش مناسب درمان شوند. روش های مختلفی برای بهبود زخم های ناشی از کاشت مو وجو دارد که به کمک آنها می‌توانید خارش و یا سوزش در این محل را کنترل کنید. در صورت بی‌توجهی به نکات و توصیه های بعد از پیوند مو ممکن است که این دلمه‌ها منجر به ایجاد عفونت در نواحی تحت درمان شوند.

بنابراین بهتر است اجازه دهید تا این دلمه ها به خودی خود طی 10 الی 14 روز اول بریزند و حتی الامکان در این فاصله از کندن آنها به خصوص در روزهای ابتدایی که محل کاشت ملتهب می باشد، خودداری نمایید.

آیا کاشت مو برای خانمها هم انجام میشود؟

بله، بسیاری از خانم ها به دلیل تغییرات هورمونی، فقر آهن، کمبود ویتامین ها، زایمان و دوره های قاعدگی دچار ریزش های موی شدید می شوند. در این حالت کاشت مو مشهد می تواند یکی از گزینه های مناسبی باشد که افراد از آن بهره مند می شوند. ریزش مو در خانم ها بیشتر از جلو سر شروع می شود و از آن جایی که خانم ها بیشتر حساس هستند، سوالی که می تواند برای آن ها پیش آید این است که آیا خانم ها کاشت مو انجام می دهند یا خیر؟ پاسخ به این سوال بله است.

علت های ریزش مو در خانم ها
ریزش مو شدید در خانم ها عاملی برای انجام کاشت مو

روش هایی که برای کاشت مو در مشهد برای خانم ها استفاده می شود، همانند آقایان است، اما 3 تفاوت عمده دارد که در ادامه به هر یک از آ نها اشاره می شود:

1. جای زخم از قسمت بانک مو در سر خانم ها مشخص نمی شود

از آن جایی حجم موهای خانم ها زیاد است، برداشتن پیوند مو به شیوه نواری می تواند گرافت های بیشتری را برای برای افراد فراهم کند؛ بنابرایبن توصیه می شود برای بانوان به جای روش FUT از این روش استفاده شود تا اثردهی آن بیشتر قابل مشاهده باشد.

2. بانک مو در قسمت سر خانم ها بیشتر است

موهای بالا و فرق سر در خانم ها ریزش کمتری دارند، به همین دلیل برای اپراتورها در بهترین مرکز کاشت مو در مشهد این امکان وجود دارد که مناطق دیگر سر هم جهت برداشتن مو برای پیوند استفاده کنند و مانند مردها صرفا بیه پشت سر یا کناره های آن اکتفا نکنند.

3. خانم ها امکان استفاده از موهای بدن جهت کاشت مو را ندارند

همانطور که اشاره شد، متخصص کاشت مو در مشهد در صورت کم بودن موهای سر از موهای سینه مردان هم استفاده کند. این مسئله در خصوص خانم ها صدق نمی کند؛ چراکه موهای بدن خانم ها نازک تر است و نمی تواند جهت کاشت مو در مشهد یا هر کجای دیگر استفاده شود.

به طور کلی با توجه به بالاتر بودن حجم موی خانم ها نسبت به مردان هزینه کاشت مو در مشهد برای بانوان بیشتر از آقایان خواهد بود. البته خوشبختانه با ایجاد امکان کاشت مو در مشهد اقساطی در کلینیک سلامت ایده آل خیالتان می تواند از پرداخت هزینه ها راحت باشد.

کاشت مو به روش تکثیر

اگرچه کاشت مو در مشهد به روش sut یکی از روش های نسبتا جدید محسوب می شود، اما کاشت مو به تکثیر سلول های بنیادی از جدیدترین روش هایی کاشت مو در دنیا است. به سلول های بنیادی سلول های غیر متخصص هم گفته می شود، چون مسوولیت خاصی را در بدن بر عهده نداردن و امکان تکثیر آن ها وجود دارد.

کاشت مو در مشهد یا در ایران انجام نمی شود، اما محققان ایتالیایی در این زمینه به دستاوردهای بزرگی رسیده اند که می توان به آینده آن امیداور بود. در این روش کاشت مو به روش تکثیر به برداشتن ناحیه وسیعی از بانک مو نیازی نیست.

کاشت مو به روش تکثیری
کاشت مو به روش تکثیر سلولهای بنیادین

متخصص پوست و مو یک ناحیه سالم از بانک مو را برداشته و با استفاده از سلول های بنیادین این ناحیه به تکثیر موهای فرد می پردازند و پس از اقدامات لازم آزمایشگاهی و سانتیرفیوژ به ناحیه مورد نظر تزریق می شود. محققان ایتالیایی بر این باورند که بعد از 23 هفته 29 درصد موهای فرد بازمی گردد.

در نظر داشته باشید که بهترین کاشت مو در مشهد همان روش هایی است که در قسمت بالای مقاله ذکر شده است. هنوز انجام کاشت مو در مشهد با استفاده از سلول های بنیادی امکان پذیر نیست.

سلامت ایده آل؛ بهترین مرکز کاشت مو در مشهد

مو یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در خصوص زیبایی است که تاثیر چشمگیری در جذابیت چهره دارد. فرقی ندارد، خانم باشید یا آقا، به هر حال مو اثر خود را می گذارد. کلینیک سلامت ایده آل با در اختیار داشتن کارشناس و متخصص کاشت مو در مشهد می تواند زیبایی و سلامتی را بریا شما تضمین کند.

این مجموعه شرایط کاشت مو در مشهد اقساطی را فراهم کرده است تا همه عزیزان بتوانند از خدمات کلینیک بهره مند شوند. اگر سوالی در زمینه هزینه کاشت مو در مشهد دارید، می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید: 09386069075 یا 05136166

کلینیک سلامت ایده آل در مشهد
بهترین و به روزترین تجهیزات در کلینیک سلامت ایده آل

چند سوال پر تکرار درباره کاشت مو

1- آیا کاشت مو فقط برای آقایان توصیه می شود؟

خیر– خانم ها هم ریزش مو را همانند آقایان تجربه می کنند؛ از این رو برای درمان قطعی این مشکل چه در خانم ها و چه در آقایان، از روش های مختلف کاشت مو با توجه به نوع ریزش استفاده می شود. از میان تمام روش های کاشت مو در مشهد، فقط روش bht مختص آقایان بوده و سایر روش ها برای تمامی افراد با هر جنسیتی بسته به شرایط آنها قابل استفاده می باشد.

2- زمان مناسب کاشت مو در چه فصلی است؟

به طور کلی نمی توان زمان مشخصی برای کاشت مو در نظر گرفت و تنها در فصل تابستان، به دلیل مضرات آفتاب برای فولیکول های پیوند شده؛ بهتر است از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید خودداری کنید و ترجیحا در فصل زمستان، از کلاه و یا شال های ضخیم استفاده نکنید.

3- آیا نتیجه کاشت مو دائمی است؟

از نظر ژنتیکی موهای ناحیه اهدا کننده با بقیه موهای شما فرقی ندارند و احتمال پس زدن پیوند صفر است. از طرفی فولیکول های مو پیوند شده؛ چون از ناحیه مقاوم به ریزش مو برداشته می شوند در طول زندگی به رشد خود ادامه می دهند و تنها برای تقویت آنها با گذشت زمان، می توان از درمان های مکمل تقویت کاشت مو مانند پی آر پی استفاده کرد.

4- آیا برای کاشت مو نیاز به بیهوشی داریم؟

در روش های قدیمی کاشت مو مانند fut از بیهوشی عمومی استفاده می شد، اما در روش های جدید مانند روش میکروفیت و sut ترمیم و کاشت مو تحت بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی قابل انجام است.

اینکه آیا کاشت مو نیاز دارید یا خیر فقط باید توسط پزشک و با توجه به الگوی ریزش و میزان طاسی تعیین شود. در غیر اینصورت اگر موهای شما هنوز قدرت رشد داشته باشند اما ریشه‌ها ضعیف باشند پیشنهاد می‌شود از روش‌های تقویتی مثل prp و مزوتراپی استفاده کنید.

هیچ اقدام جراحی بدون درد نیست. اما استفاده از داروهای مسکن بعد از جراحی و داروهای بی حس کننده حین جراحی می ‌تواند اثر بسیار زیادی در کاهش درد داشته باشد.

بله. پس از رویش قطعی و کامل مو می شود موها را به صورت کامل تراشید. فقط از تابش مستقیم نور خورشید به سر جلوگیری کرده و در صورت نیاز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

نتیجه گیری

برای اینکه از فریب برخی آگهی ها با عنوان ‘کاشت مو ارزان’ که قصد سودجویی از شما دارند، دور بمانید باید حتما پس از تحقیق درباره مرکز مورد نظر خود و دیدن تصاویر کاشت مو، در بخش دیدگاه ها نظرات افراد مختلف درباره نحوه ارائه خدمات در آن مرکز را مطالعه نمایید و برای دریافت یک نتیجه ماندگار، باید نهایت دقت خود را برای انتخاب بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو در مشهد به خرج دهید.

111 دیدگاه

  1. سلام. من ۲۳ سالمه
    نزدیک یک ساله که ریزش مو گرفتم و جلوی سرم خالی شده. میخواستم بدونم کاشت مو مناسب شرایط من هست؟

    علی اکبر
    1. سلام
      افراد زیر ۲۵ سال نمی‌توانند کاشت مو انجام دهند؛ چرا که ممکن است موهای دیگر نیز بریزد و نیاز به کاشت موی مجدد پیدا کنند.

      زهره لطفی
  2. دلمه مو چیه دقیقا؟

    صداقت
    1. دلمه مو به هر یک از زخم هایی که به صورت پوسته پوسته کنار پیوندهای مو ایجاد میشه که بعد از روز دوم پس از کاشت مو ظاهر میشه

      خانم داودی
  3. ببخشید میشه برای خانم ها هم کاشت مو انجام شه؟

    شهین
    1. بله. اگرچه بانک مو و روش هایی که به کار میره کمی در خانم ها متفاوته اما به طور کلی کاشت مو برای خانم ها هم جواب میده

      خانم داودی
  4. ببخشید کاشت مو با روش سلول های بنیادی تو مشهد انجام میشه؟

    هدایتی
    1. بله. با کمک درمان prp می تونید از کاشت موبا روش سلول های بنیادی بهره مند بشید.

      خانم داودی
  5. سلام من به تازگی کاشت مو انجام دادم می خواستم بدونم چطوری بخوابم که به موها اسیب نرسه

    امیر
    1. سلام. نحوه صحیح خوابیدن بعد ازکاشت مو، شامل قرار دادن چندین بالشت زیر سر و قرار گرفتن سر در زاویه 45درجه با بدن است. این کار از تورمبهد از کاشت مو جلوگیری می کند.

      الناز خانزاده
  6. سلام من ۲۳ سالم و جلوی موهام شروع به ریزش کرده و خالی شده می خواستم بدونم چه زمانی می تونم برای کاشت اقدام کنم ؟

    علی
    1. سلام. برای کاشت مو باید حداقل 25سال سن داشته باشید. به دلیل تحت تاثیر بودن هورمون ها امکان ریزش بعد از کاشت نیز وجود دارد بنابراین بهترین سن انجام کاشت مو 30سال است.

      الناز خانزاده
  7. سلام می خواستم بدونم کاشت مو با بی هوشی انجام میشه یا بی حسی و اینکه بعدش درد داره یا نه ؟

    مهدی
    1. سلام. کاشت مو با بی حسی انجام می شود و در طول درمان دردی را احساس نخواهید کرد اما بعد از کاشت ممکن است درد خفیفی داشته باشید که می توانید مسکن مصرف کنید.

      الناز خانزاده
  8. سلام من کارمندم چند وقت بعد کاشت مو میتونم برم سر کار نمیتونم زیاد مرخصی بگیرم

    سعید
    1. سلام دوره نقاهت کاشت مو بین 7 تا 14 روز هست و در افراد مختلف این زمان متفاوته اما در حالت عادی شما با رعایت برخی نکات میتونید پس از دو الی سه روز به فعالیت های روزمره تون ادامه بدید اما کبودی و تورم کمی زمان میبره تا کاملا برطرف بشه.

      فاطمه پایان
  9. سلام من قسمت وسط سرم یکم خالیه برام کاشت مو انجام میدین ؟ کی بیام برای مشاوره حضوری یا میشه عکس بفرستم همینجا

    ناشناس
    1. سلام بهتره به صورت حضوری معاینه بشید ممکن هست نیاز به کاشت مو نداشته و صرفا با روش های تقویت پیاز مو مشکل شما برطرف بشه برای تعیین نوبت معاینه و مشاوره با شماره 05136166 در ارتباط باشید.

      فاطمه پایان
  10. سلام بهترین روش کاشت مو برای مو های کم پشت قسمت جلو سر طی یک جلسه کدوم رو ش است

    علی
    1. بهترین روش کاشت مو برای موهای کم پشت قسمت جلو سر، به دلیل اینکه در یک جلسه انجام می‌شود، تکنیک FUE (استخراج واحد های فولیکولار) است. در این روش، موهای سالم و قابل استفاده از مناطق دیگر از سر شخص برداشته شده و به منطقه کم مو منتقل می‌شوند. این روش نسبتاً غیر دردناک و بازگشت به فعالیت روزانه نسبتاً سریع است. با این حال، همانطور که همیشه پیشنهاد می‌دهیم، بهتر است با یک پزشک تخصصی در زمینه کاشت مو مشورت کنید تا به شما روش مناسب برای شرایط خود را پیشنهاد دهد.

      فاطمه پایان
  11. با سلام
    میخواهم کاشت ریش انجام بدهم ولی نمیخواهم از بانک موی سرم استفاده شود روش bht یا با prp به نتیجه میرسم و در مشهد میشود کلینیک خوب معرفی کنید

    محمد
    1. سلام برای انتخاب بهترین روش بهتر است ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شوید و از وی مشورت بخواهید. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و تعیین وقت معاینه با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  12. من خانمی 40 ساله هستم و وسط سرم یکم ریخته، فقط میتونم ده روزه ایران بیام، آیا تو این مدت کاشت انجام میشه و تمام میشه؟

    میررایی
    1. Author

      سلام، بله کاشت مو در یک روز انجام می‌شود.

      مدیر
  13. باسلام من حدود یک سال پیش کاشت مو انجام دادم ولی چون بانک موم کم بود سوالم این هست دوباره کاشت مجدد میشه انجام بدم یا نه و اینکه از موهای بدن هم میشه استفاده کرد یا نه

    محمد
    1. Author

      سلام،‌ بله در روش‌ جدید کاشت مو BHT از موهای بدن نیز استفاده می‌شود. این روش مختص کسانی است که بانک مو کمی دارند.

      مدیر
  14. سلام .موهای من خیلی کم پشت هست وحتی پشت سرم هم کم موهست وجنس موهام هم ،نرم ونازک هست .آیاامکان کاشت وجود داره؟

    مریم
    1. Author

      سلام،‌ بله
      لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
  15. سلام وقتتون بخیر من میخوام کاشت ابرو انجام بدم ابروهای من خیلی پر هستش فقط میخوام چندخط بهش اضافه بشه تا پهنتر بشه، تقریبا چقدر هزینش میشه؟

    ماریا
    1. Author

      سلام، لطفا مقاله کاشت ابرو در مشهد را مطالعه نموده و یا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
  16. باسلام من 44 سال سن دارم و بانک مو خوبی هم دارم ،فقط موهای من سفید شده و رنگ می کنم . اولا امکان کاشت مو و استفاده از موی سفید رنگ شده هست ؟ ثانیا اگر امکان کاشت فراهم شود آیا می شود موی کاشته شده را رنگ کرد ؟ باتشکر

    مصطفی
    1. Author

      سلام، در اینگونه موارد نیاز به مراجعه حضوری و معاینه پزشک وجود دارد. شما می‌توانید برای رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  17. سلام من بانک مویه ضعیفی دارم و اینکه وسطه سرم به کلی خالی شده میخواستم بدونم اگه بخوام مو بکارم امکانش هست تمام سرم کاشته بشه یا نه?ممنون

    حمید
    1. Author

      سلام، بله
      در صورت کم بودن بانک مو پشت سر امکان برداشت گرافت از موی بدن نیز وجود دارد.

      مدیر
      1. سلام خسته نباشید ممنون از تلاشه بی نهایت شما ببخشیم هزینه اقساطی چقد اولش باید پرداخت کنم ما بقیه اش رو چه جوری باید پرداخت کنم ّ

        مرتضی کوه کن
        1. Author

          سلام، با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

          مدیر
    2. سلام وقت بخیرمن۴۰سال سن دارم موهای پرپشت وفری داشتم ولی زمان ازدواجم سالن زیبایی برای رنگ کردن موها ازکلاهک استفاده کردوتمام موهای سرم سوخت وبعدازاون شروع به ریزش کردالان خیلی موهای سرم کم شده به طوری که پوست سرم دیده میشه میخاستم بپرسم آیا امکان داره باکاشت مودوباره سرم پرموبشه

      سمیه
      1. Author

        سلام، بله صد در صد امکان دارد. برای رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  18. ریزش مو سرم از سن ۲۰ سالگی شروع شده اونم ارثی هست وا مو چربی دارم طاسی دارم اما بانک مو بغل مو سرم خوبه الان ۳۰ سالم شده وقت کاشتن این سن خوبه؟واا حزینه کل سرچقدر واا نصف سر جونکه من از بلوجستان هستم برای معاینه بیام برم خرج بر‌میداره قبلش بدونم تا چقدر حزینه داره تا بیام کاشت مو

    حسن جدگال
    1. Author

      بله برای کاشت مو در این سن مشکلی وجود ندارد. هزینه کاشت مو در مشهد از ۶/۵۰۰ شروع می شود.

      مدیر
  19. سلام…درتهران موکاشتم الان چن نقطه وسط سرم درحدود۱۰۰۰گرافت حدودالازم دتردآیابدون تراشیدن امکان کاشت هست ؟حدودهزینه چقدرمیشه؟؟ممنونم جواب بدین

    ناشناس
    1. Author

      سلام، بله امکانش وجود دارد. هزینه بعد از معاینه اعلام می‌شود.

      مدیر
  20. سلام من پشت بالای موهام یکم خلوت شده برای کاشت نمیخوام موهام بتراشم باروش جدید کاشته شود ایا کلینیک شما انجام میشه? باتشکر

    امیر ٠٩١٢٠١٧٢٧٤٧
    1. سلام من جلو مو هام حالی جده میشه بگی حزینه اش جقدر می شه

      ناشناس
      1. Author

        سلام، قیمت با توجه به بانک مو و میزان ریزش مو در افراد کمی متفاوت است. به همین دلیل می بایست ابتدا معاینه شوید.
        اما به طور کلی همانطور که در مقاله هم عنوان شده است قیمت کاشت مو در مشهد در سال ۱۴۰۱ از ۶/۵ میلیون شروع می شود.

        مدیر
  21. سلام!
    ۶۵ سال دارم ، امکان کاشت مو در چنین سن امکان پذیر است؟

    ناشناس
    1. Author

      سلام، بله

      مدیر
  22. مهسا.سلام میخواستم بدونم کاشت برای ریزش سکه ای گسترده هم انجام میشه

    ناشناس
    1. با سلام
      بله انجام میشه ولی اول باید معاینه بشین تا بررسی بشه امکان کاشت هست و اصلا دلیل ریزش ها چی بوده و میتونه برای کاشت تاثیر منفی بزاره یا خیر

      مدیر مدویکا
      1. سلام من ۲۵سالمه خیلی موهام کم پشته کلا بانک موهام ضعیف ونازکه انقد موهام کم شده پوست سرم دیده میشه اعتمادبنفسم اومده پایین میشه از موی خودم استفاده نکنید یا فقط باید از خودم باشه؟واینکه الان بچه شیر میدم میتونم الان بیام یا مشکل داره ممنون

        درfateme
  23. سلام من لیفت شقیقه انجام دادم و پیاز موهام ازبین رفته میخاستم بدونم قیمت تقریبی برای کاشت جای شقیقه هام چقدرمیشه

    زهراحسینی
    1. با سلام
      هزینه کاشت مو از 4.000.000 تومان شروع میشه با توجه به وسعت کاشت متغیر هست. جهت دادن قیمت حتما باید از نزدیک مشاوره بشین .
      جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین

      مدیر مدویکا
    2. سلام
      شماره تماس جهت معاینه لطفا

      علی
      1. Author

        لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

        مدیر
  24. با سلام و خسته نباشد.
    من با داروی بی حسی میانه خوبی ندارم،البته نمیدونم حساسیت هست یا ترس از آمپول یا واکنش به ماده بی حسی.
    میخواستم بپرسم بدون تزریق بی حسی نمیشه کاشت انجام بشه؟
    من ترمیم دندانم بدون بی حسی انجام دادم

    محمود
    1. Author

      سلام، امکان دارد اما باید تجمل درد را داشته باشید.

      مدیر
  25. سلام وقت بخید من وسط سرم موهام کم پشته میخاستم ببینم میشه مو بکارم بدونه تراشیدن سر و روش sut انجام میدین

    مهسا
    1. با سلام
      بله امکان انجامش هست ولی معمولا کاشتی که در مشهد انجام میشه یا به روش fit هست و یا به روش fut . بهتره برای انتخاب بهترین روش کاشت مو با پزشک متخصص مشاوره بشین.
      جهت رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر مدویکا
      1. جلوی سرم پارسال کرونا گرفتم یکم عقب نشینی کرده کم پشت شده،بدون تراشیدن سر،میشه مو کاشت،هزینش چقدره،چند روز کاشت مو طول میکشه

        جلال محمدزاده
        1. Author

          سلام، بله امکان کاشت مو و حتی روش های درمانی مانند مزوتراپی و prp نیز وجود دارد. بهتر است ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا دکتر بهترین روش برای جایگزینی موهای از دست رفته تان را به شما پیشنهاد بدهند.
          هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر از ۶/۵ میلیون تومان شروع می شود.

          مدیر
      2. آیا قسطی مو میکارید

        صادق رشیدی
        1. Author

          سلام، متاسفانه خیر

          مدیر
    2. سلام
      هزینه کاشت موی چقدر میشه وهزینه داروهاش باهم. من راه دوری هستم از لارستان قبل اومدنم هزینه برآورد کنم بهتر اینجوری

      صالح محمدی
      1. Author

        سلام، هزینه‌ها در متن مقاله آورده شده است.

        مدیر
  26. سلام شما روش sutهم کاشت انجام میدین

    داود
    1. با سلام
      در حال حاضر خیر

      مدیر مدویکا
  27. سلام ،ایا روش SuperFUEplus انجام میشه؟و بفرمایید هزینه مشاوره چقدر میشه؟

    مهدی
    1. Author

      سلام، بله
      برای مشاوره رایگان با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  28. آرام با سلام میخواستم بدونم عرق کردن واسترس بعدازکاشت مو چه اثری دارد و شرایط اقساط چطور ه 36سالمه خیلی به پزشک مراجعه کردم داروفیناستراید واسپیر.نولاکتون استفاده میکنم

    ارام
    1. Author

      سلام، شرایط اقساط نداریم.
      عرق کردن به هر علتی برای موهای تازه کاشته شده مضر است.

      مدیر
  29. سلام میخواستم بدونم شرایط قسطی چطور ه و استرس درکاشت مواثرداره عرق کردن هم اثرداره

    ارام
    1. سلام
      فعلا شرایط اقساط برای کاشت مو در مشهد نداریم ولی در مورد سوال دوم بله تا حد امکان باید از استرستون کم کنین چرا که خودش میتونه عامل ریزش موها باشه

      مدیر مدویکا
  30. کاشت مو مصنوعی دارین

    روح الله جرگه
    1. سلام، تمام کاشت ها به صورت طبیعی انجام میشود.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام.ایا در مشهد جایی وجود داره که از روش neo graft استفاده بکنه؟

      علی
  31. سلام وقتتون بخیر ،
    میخاستم برا کاشت مواقدام کنم .ولی هیچ اطلاعی از بانک موهام ندارم، نمیدونم گرید تاسی سرم تا چه حدی.لطفا راهنمایی بفرمایید ۰۹۱۵****۲۵۰.

    امین صفاری
    1. سلام ابتدا باید توسط دکتر معاینه شوید. در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

      کارشناس مدویکا
  32. آدرس مطب بی زحمت
    اسم آقای دکتر و ساعات کاری شون

    ساشا
    1. سلام اگر کلینیک آرارز مورد نظرتون هست آدرس کلینیک بولوار سجاد، خیابان بهارستان، نبش بهارستان ۱۷ و بولوار فردوسی می باشد. ساعت کاری جهت مشاوره با پزشک متخصص 9 صبح الی 18/30 می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام من جلوموهام کم پشته خیلی می خواستم ببینم برای کاشت هزینش چقدرمیشه

      نرجس
      1. با سلام
        هزینه کاشت مو بر اساس وسعت ناحیه ای که کاشت لازم داره تعیین میشه بنابراین لازمه حتما معاینه بشین تا قیمت داده بشه. جهت رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید

        مدیر مدویکا
  33. باسلام،در کلینیک شما آموزش کاشت هم دارین؟؟اگر دارین ممنون میشم شرایط رو بفرمایین

    Samira
    1. سلام، فقط کاشت مو انجام می شود.

      کارشناس مدویکا
  34. من بانک موم ضعیفه ولی موسینه وشتم.وریشم پورپوشته.امکان کاشت ازریش ممکنه چون پورپوشت میخوام باشه ممنون

    سلام حسین نوری
    1. سلام باید تشریف بیارید توسط دکتر معاینه شوید. برای رزرو نوبت مشاوره لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام. من خلی ریزیش مو دارم مدت چهار سال میشه

        محمد
        1. Author

          سلام، ریزش مو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ابتدا باید دلیل ریزش مو را بیابید سپس برای درمان اقدام کنید.

          مدیر
    2. سلام سن 21 سال کلینیک شما کاشت مو انجام می شود..؟؟.برای فردی که در این سن ریزش مو ارثی دارد و حجم زیادی از موها روازدست داده

      م
      1. سلام، بله باید میزان ریزش مو و بانک مو شما بررسی شود. بنابراین ابتدا باید توسط پزشک معاینه شوید. جهت رزرو نوبت معاینه لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        کارشناس مدویکا
    3. سلام خواستم بدونم کاشت مو بدون تراشیدن مو امکان پذیر هست یا حتما باید موها کوتاه یا ماشین بشه

      H.ef
      1. با سلام
        برای کاشت مو باید موها کوتاه بشن

        مدیر مدویکا
  35. سلام میخوام بدونم هزینه کاشت مو چقد میشه
    وچقد زمان میبره

    ناشناس
    1. سلام هزینه کاشت مو بسته نوع روش و تراکم مو بین 5/5 تا 6/5 میلیون تومان می باشد. برای قیمت دقیق باید تشریف بیارید معاینه بشید. مدت زمان کاشت نیز بستگی بستگی به حجم مو دارد. جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
  36. سلام من 50 سال دارم ودیابت نوع2 دارم امکان کاشت مو دارم یا خیر درضمن بانک مو من کم است امکان برداشت مو از سینه یا پشت بدنم هست یا خیر ممنون

    علی
    1. سلام ابتدا باید از دکتر معالجتون مشورت بگیرید. برای کاشت مو میتونید عکس از سر خود را به شماره تلفن 09018191885 از طریق واتساپ ارسال نمایید تا شما را راهنمایی کنیم.

      عاطفه آجلی
  37. سلام آیا برای خانم ها برای جلوی سر
    میشه بدون تراشیدن مو کاشت؟

    طوسی
    1. Author

      سلام بله امکانش هست

      مدیر
      1. سلام موهایه من جوریه که پیشانیم بزرگه میخواستم قسمت جلویه موهام یکم مو بکارم که پیشانیم کوچیکتر بشه ریزش مو هم ندارم
        قیمتش چقد در میاد ؟!

        روح الله
        1. با سلام
          به این شکل اصلا امکان قیمت دادن نیست باید معاینه بشین تا قیمت داده بشه
          جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین

          مدیر مدویکا
    2. سلام وقت بخیر، هزینه کاشت ریش چقدر هستش؟ قسمتی از ریش صورتم کم هستش ناجوره، ممنون اگر راهنمایی کنین

      ناشناس
      1. Author

        سلام، لطفا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  38. باسلام من جلوی سرم ریخته37سال دارم رفتم یک جا به هم گفت۱۱۱stegjهمچین چیزی گفتم هزینش چقده

    مصطفی
    1. Author

      سلام، همچین روشی که شما گفتید وجود ندارد. اگر منظور شما روش sut است که یک روش نسبتا جدید است که با فولیکول ها توسط یک ابزار بیرون کشیده شده و توسط همان در محل دوم کاشته می شوند. قطعی ترین روش های کاشت مو fut ,fit می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت این روش ها با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. سلام من جلوی سرم خیلی کم پشته بانک مو پست سرم بد نیست
        بدلیل اینکه کارمندم و نمی تونم زیاد مرخصی بگیرم میخو استم بدونم چقدر طول میکشه تا بتونم بعد از کاشت مو مقنعه سرم کنم و برم
        محل کارم

        ز ت
        1. Author

          سلام، دوره نقاهت کاشت مو تقریبا ۳ تا ۷ روز است. شما از روز سوم می توانید به محل کار خود باز گردید ولی بهتر است تا پایان هفته اول صبر کنید.

          مدیر
    2. سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم میشه راهنمایم کنید ممنون میشم

      جلال
      1. سلام جهت کاشت مو ابتدا باید تشریف بیارید توسط دکتر معاینه شوید. جهت رزرو نوبت و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        کارشناس مدویکا
  39. من میخوام فقط جلوی سرمو مو بکارم هزینش چقدر میشه ؟

    وحید
    1. Author

      سلام، ابتدا باید مشاوره بشید و دکتر با توجه به الگوی ریزش مو و جنس مو هزینه نهایی رو به شما اعلام میکند. برای مشاوره میتوانید با شماره ۰۹۰۱۸۱۹۱۸۸۵ تماس بگیرید.

      مدیر
    2. سلام کاشت ریش هم انجام می‌دهید؟

      وحید
      1. با سلام
        بله. جهت رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید

        مدیر مدویکا

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.