هایفو بهتر است یا بوتاکس؟ کدام روش برای من مناسب تر است؟

مقایسه هایفوتراپی با بوتاکس

هایفو بهتر است یا بوتاکس؟ کدام روش برای من مناسب تر است؟

101 بازدید

یکی از سوالات متداول زیباجویان این است که هایفو بهتر است یا بوتاکس؟ ماندگاری و اثربخشی کدام یک از این ها بر پوست بیشتر است؟ کدام روش برای جوانسازی پوست بهتر بوده و هریک از روش های هایفوتراپی یا تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟ در نهایت انتخاب بهترین روش با توجه به شرایط شما به نظر پزشک متخصص بستگی دارد و بعد از جلسه معاینه مشخص خواهد شد.

بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.

کاربردهای هایفو و بوتاکس

در سال های اخیر استفاده از بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت رواج بسیاری یافته و به عنوان روشی موقتی که هر چند ماه یکبار نیاز به تمدید دارد، شناخته می شود.

هایفوتراپی نیز یکی از روش های موثر برای جوانسازی و لیفت پوست است. دستگاه هایفوتراپی با تاباندن امواج اولتراسوند که در علم پزشکی برای سونوگرافی اعضای داخلی بدن استفاده می شود، باعث تحریک کلاژن سازی در لایه های زیرین شده و در نتیجه چین و چروک های پوست را برطرف می کند.

در نقطه مقابل، بوتاکس با استفاده از نوعی سم به نام بوتولونیوم، باعث فلج شدن عضلات زیر پوست شده و از این طریق چین و چروک ها از بین می برد.

حذف چین و چروک های پیشانی با بوتاکس
از بوتاکس بیشتر برای رفع چین و چروک های پیشانی استفاده می شود.
جوانسازی پوست صورت با هایفوتراپی
هایفوتراپی باعث لیفت پوست و رفع چین و چروک های صورت می شود.

توجه: روش های دیگری نیز از جمله تزریق ژل یا فیلر، تزریق چربی، کربوکسی تراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ و غیره نیز برای جوانسازی پوست استفاده می شوند و متخصص پوست و مو پس از معاینه دقیق، بهترین روش درمانی را به شما پیشنهاد می دهد.

مزایای انجام هایفوتراپی و بوتاکس

هریک از روش های هایفوتراپی و بوتاکس، مزایای مخصوص به خود را دارند و به صورت قطعی نمی توان گفت کدام روش از دیگری بهتر است. در ادامه به بررسی مهم ترین مزایای هایفو و بوتاکس در مشهد می پردازیم:

هایفوتراپی

  1. لیفت و کشیدگی پوست صورت
  2. اثربخشی و ماندگاری بالا
  3. افزایش خاصیت ارتجاعی پوست با تجریک فرآیند کلاژن سازی
  4. افزایش شادابی و جوانی پوست
  5. قابل استفاده برای کل صورت و گردن

بوتاکس

  1. بدون درد و عدم نیاز به استفاده از مواد بی حسی
  2. رفع چین و چروک های عمیق
  3. افزایش شادابی پوست صورت در ناحیه تزریق
  4. کمک به بالا رفتن ابروها و بازتر دیده شدن چشم ها
  5. مشاهده سریع نتایج بلافاصله بعد از جلسه درمانی

مقایسه بوتاکس و هایفوتراپی

جدول بررسی تفاوت های هایفوتراپی و بوتاکس

هایفو بهتره یا بوتاکس؟

هر دو روش هایفوتراپی و تزریق بوتاکس جزو روش های کم تهاجمی و غیرجراحی برای جوانسازی پوست محسوب می شوند و عوارض جانبی کمی دارند، اما به طور قطعی نمی توان گفت کدام یک از این روش ها بهتر است و پاسخ دقیق به این سوال به نظر پزشک متخصص پوست و مو و میزان مشکلات پوستی بیمار بستگی دارد.

مدویکا، به عنوان مرجع تخصصی معرفی بهترین مراکز زیبایی و متخصصان پوست و مو مشهد، کلینیک سلامت ایده آل را به عنوان مجهزترین و به روزترین مرکز هایفوتراپی و بوتاکس معرفی می کند. حضور بهترین پزشکان متخصص پوست و مو از جمله ویژگی های این مرکز است

کلینیک سلامت ایده آل مشهد
کلینیک سلامت ایده‌ آل؛ ضامن زیبایی و سلامت پوست و موی شما

آیا هایفوتراپی می تواند جایگزین تزریق بوتاکس باشد؟

اگر شما هم برای حل مشکلات پوستی خود به دنبال روشی موثر هستید؛ می توانید با توجه به بودجه، نتایج مورد انتظار و زمان بندی خود یکی از روش های هایفوتراپی یا بوتاکس را انتخاب کنید. اگر محدودیت زمانی خاصی ندارید؛ هایفوتراپی می تواند نتایج ماندگارتری برای شما به همراه داشته باشد. به عقیده متخصصان پوست و مو، هایفو مشهد یکی از بهترین روش هایی است که می تواند برای حل مشکلات پوستی زیباجویان مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین بسیار مناسبی برای بوتاکس باشد.

هایفوتراپی صورت و گردن
هایفوتراپی برای جوانسازی صورت و گردن کاربرد دارد.

آیا هایفوتراپی باعث از بین رفتن اثرات بوتاکس می شود؟

بله، امواج مورد استفاده در هایفوتراپی از نوع فراصوت هستند، اما ممکن است باعث جابجا شدن سم موجود در بوتاکس شده و اثرات آن را از بین ببرد. از همین رو توصیه می شود این دو اقدام با فاصله زمانی حداقل 2 هفته با یکدیگر انجام شوند.

آیا انجام هایفوتراپی و بوتاکس امکان پذیر است؟

گاهی ممکن است پزشک انجام همزمان هر دو درمان را در فاصله زمانی مشخص به زیباجو پیشنهاد دهد. در برخی موارد نیز متقاضی انجام بوتاکس بعد از جلسه هایفوتراپی می تواند بوتاکس تزریق کند.

انجام بوتاکس قبل از هایفوتراپی با حداقل دو هفته فاصله نیز امکان پذیر است. با این حال اگر پوست شما به دلیل افزایش سن یا عوامل محیطی دچار چین و چروک و افتادگی شده است؛ قبل از تصمیم گیری برای هر اقدامی ابتدا با متخصص پوست و مو خود مشورت کنید.

دانلود pdf مقاله هایفو بهتر است یا بوتاکس؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.