عمل معده در مشهد (جراحی لاغری) با بهترین جراح معده

عمل معده در مشهد - بهترین جراح معده

عمل معده در مشهد (جراحی لاغری) با بهترین جراح معده

6141 بازدید

عمل معده در مشهد که جراحی چاقی و یا جراحی لاغری نیز نامیده می شود، توسط دکتر فوق تخصص جراح معده انجام می شود. هدف از عمل جراحی معده، محدود کردن میزان مواد غذایی است که معده می تواند در خود نگه دارد. با کاهش حجم غذا در معده و در نتیجه کاهش جذب آن، وزن بدن کاهش می یابد. امروزه بیشتر جراحی های کاهش وزن با استفاده از تکنیک های کم تهاجمی (جراحی لاپاراسکوپی) انجام می شود. رایج ترین روش های جراحی چاقی شامل بای پس معده، اسلیو گاسترکتومی، بالون معده و باندینگ می باشد.

در ادامه اطلاعات بیشتری درباره انواع عمل جراحی معده برای لاغری و هر آنچه که باید درباره عمل معده در مشهد با بهترین جراح معده بدانید آورده شده است؛ با ما همراه باشید.

معرفی کلینیک سلامت و زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

سوالات و تجربه خود را از عمل معده در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید. اینجا کلیک کنید.

بهترین جراح معده در مشهد چه کسی است؟

افرادی که تصمیم به انجام عمل معده دارند به دنبال دکتر خوب معده در مشهد هستند. در ابتدا باید بدانید که برای انجام عمل کوچک کردن معده، شما باید به فوق تخصص جراحی معده در مشهد مراجعه کنید. جراح معده باید به تمامی روش های کوچک کردن معده تسلط داشته باشد تا بتواند بر اساس شرایط فیزیکی و روانی بیمار بهترین روش را انتخاب نماید. همچنین در انجام روش های جدید جراحی معده از طریق لاپاراسکوپی مهارت داشته باشد.

در اینجا ما بهترین دکتر فوق تخصص معده در مشهد (دکتر جراحی لاغری) را به شما معرفی می کنیم:

دکتر حامد گل محمد زاده یکی از بهترین دکترهای بهترین دکتر عمل بای پس معده در مشهد

معده مشهد و جراحی لاغری می باشد. ایشان دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و چاقی مرضی و عضو انجمن بین الملی جراحی چاقی IFSO می باشد. ایشان با سال ها تجربه در عمل های موفق جراحی معده یکی از جراحان بنام جراحی لاغری مشهد می باشند.

عمل معده برای لاغری چیست ؟

شاید این سوال خیلی از افراد باشد که عمل جراحی معده چگونه باعث لاغری می شود؟ کوچک کردن معده یکی از سریع ترین روش های لاغری می باشد. عمل جراحی معده به شما در کاهش وزن کمک می کند و خطر مشکلات پزشکی مرتبط با چاقی را کاهش می دهد. جراحی چاقی از دو طریق اصلی به کاهش وزن شما کمک می کند:

  1. محدود کردن معده برای دریافت غذا : از جراحی برای کاهش مقدار غذایی که معده می تواند در خود نگه دارد استفاده می شود و این باعث می شود کالری مصرفی شما محدود شود.
  2. محدود کننده جذب (Malabsorption) : از جراحی برای کوتاه کردن مسیر جذب یا دور زدن بخشی از روده کوچک استفاده می شود که میزان جذب کالری و مواد مغذی بدن را کاهش می دهد.
قبل و بعد عمل اسلیو معده در مشهد

برای عمل معده باید چند کیلو باشیم؟

برای پاسخ دقیق به این سوال نمی توان وزن دقیقی اعلام کرد، زیرا یکی از معیارهای بررسی وضعیت بیمار پیش از انجام عمل بای پس معده محاسبه شاخص توده بدنی یا همان bmi است. برای انجام عمل اسلیو معده و بای پس معده، شاخص توده بدنی می بایست حداقل بالای 35 باشد. معمولا افرادی که بالای 100 کیلو و دارای قد نرمال هستند، جزو کاندیدهای مناسب برای عمل معده در مشهد قرار می گیرند.

عمل معده در مشهد چگونه است ؟

برای افراد با شاخص توده بدنی بالا، تنها راه برای رسیدن به لاغری عمل معده (جراحی چاقی) است. معمولا تمامی روش های جراحی معده تحت بیهوشی عمومی و با استفاده از جراحی لاپاراسکوپی انجام می شود. البته روش عمل برای هر کدام از انواع جراحی های معده کمی متفاوت است. در ادامه درباره انواع روش های جراحی عمل معده در مشهد و مزایا و معایب هر یک صحبت خواهیم نمود.

هزینه عمل معده در مشهد چقدر است؟

بستگی به تکنیک و روش مورد استفاده دارد. هر کدام از انواع عمل های لاغری نیازمند شرایط و تجهیزات خاص خود می باشد. همچنین دستمزد پزشک و هزینه های بیمارستان و بستری شدن را نیز باید در نظر بگیرید. اما به طور کلی هزینه عمل معده در مشهد حدود 60 الی 70 میلیون تومان است که پس از جلسه معاینه و مشاوره با پزشک و تعیین نوع عمل قیمت نهایی توسط جراح به بیمار گفته می شود.

عمل معده با بیمه تکمیلی

بیمارانی که شاخص توده بدنی آنها بیشتر از 40 باشد تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. همچنین بیمارانی که شاخص توده بدنی آنها بالاتر از 35 است اما مبتلا به مشکلات مرتبط با چاقی مانند دیابت و فشار خون هستند نیز می توانند از بیمه خدمات دریافت کنند.

نکته قابل توجه اینکه اغلب شرکت های بیمه ای، تنها بخشی از هزینه عمل معده را پرداخت می کنند و بخش عمده این هزینه بر عهده بیمار است. به عنوان مثال، بیمه تامین اجتماعی در صورتی که فرد شرایط لازم برای انجام عمل را داشته باشد، حدود 30 درصد از هزینه های عمل را تحت پوشش خود قرار می دهد.

عمل معده رایگان در مشهد نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که کاربران به دنبال آن هستند. واقعیت این است که بخش زیادی از هزینه های عمل معده در مشهد صرف تجهیزات و وسایل می شود و با توجه به وارداتی بودن این وسایل، امکان پرداخت تمامی هزینه از سوی شرکت های بیمه ای وجود ندارد.

عمل معده چند ساعت طول میکشد؟

مدت زمان عمل معده بستگی به نوع و روش جراحی دارد. ممکن است عمل اسلیو معده در کمتر از یک ساعت انجام شود ولی روش های دیگر مانند عمل بای پس معده ممکن است بیش از دو ساعت زمان ببرد.

عمل معده در مشهد با بهترین جراح معده
عمل بای پس کلاسیک برای بیمار با 48 BMI

انواع عمل معده برای لاغری (جدیدترین متد جراحی لاغری)

امروزه جدیدترین متد جراحی لاغری همان روش لاپاراسکوپی است که برخلاف جراحی های باز، دوره نقاهت آن کوتاه تر و جای بخیه حاصل از جراحی لاغری در آن بسیار جزئی تر است. به طور معمول، جراحان معده از چندین روش برای جراحی لاغری استفاده می کنند که شایع ترین روش های لاغری با عمل جراحی معده شامل اسلیو معده، بای پس معده، حلقه قابل تنظیم معده و ساسی بای پس معده است.

1- عمل اسلیو معده

عمل جراحی اسلیو معده یکی از روش های لاغری سریع معده بر اساس محدودیت غذایی است. این عمل یکی از شایع ترین اعمال جراحی محدود کننده است. در این روش حدود 80 درصد از حجم معده برداشته می شود و تنها 20 درصد معده به صورت یک تیوب موزی شکل باقی می ماند. البته این روش برای همه ی افراد قابل انجام نیست. جراحی اسلیو معده برای افرادی مناسب است که نیاز به کاهش وزن شدید برای رسیدن به وزن ایده آل خود نداشته باشند. همچنین برای افراد با سابقه رفلاکس معده، افراد دیابتی و دارای فشار خون مناسب نمی باشد.

عمل معده در مشهد - کوچک کردن معده با بهترین جراح لاغری مشهد
عمل معده در مشهد – کوچک کردن معده با بهترین جراح لاغری مشهد

2- عمل بای پس معده

عمل جراحی بای پس معده یکی دیگر از انواع روش لاغری معده است. عملکرد این روش شامل ایجاد محدودیت غذایی بوده و همچنین با ایجاد اختلال جذب باعث کاهش وزن می شود. در این روش قسمتی از معده به اندازه حدود 20 تا 30 سی سی در بالای معده و چسبیده به مری از بقیه معده جدا می شود. غذای خورده شده تنها به این قسمت کوچک وارد شده و به بقیه معده وارد نمی شود. ترشحات این قسمت از معده از طریق دوازدهه به ادامه مسیر گوارش در روده باریک می ریزد.

عمل معده در مشهد با بهترین جراح معده
عمل معده در مشهد با بهترین جراح معده

همچنین مقداری از روده باریک نیز بای پس می شود در نتیجه غذا به داخل آن وارد نمی شود، بنابراین سطح جذب روده ای غذا پایین می آید. در حال حاضر این روش محدودیت خاصی ندارد و برای اکثر بیماران چاقی قابل انجام است.

3- ساسی بای پس معده

این روش شامل ترکیبی از دو عمل جراحی لاپاراسکوپی اسلیو معده و عمل بای پس معده می باشد. در این روش ابتدا عمل اسلیو معده انجام شده و سپس بخشی از انتهای روده کوچک به قسمت اسلیو شده معده متصل می شود. این روش برای موارد خاص مانند بیماران با سابقه خانوادگی سرطان معده و بیماران دیابتیک که به علت نیاز به بررسی های همیشگی تمام طول معده امکان روش های بای پس معمول برای آنها نیست مورد استفاده قرار می گیرد.

4- باندینگ معده (حلقه گذاری)

عمل حلقه گذاری یا باندینگ معده یک نوع عمل جراحی صرفا محدود کننده است. حلقه ای دور معده تعبیه شده که توانایی باد شدن و فشردن ورودی معده را از طریق پمپی که زیر پوست شکم تعبیه می شود را دارد. البته با توجه به عوارض بسیار زیادی که این روش دارد در جراحی های چاقی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

عمل معده در مشهد با بهترین دکتر جراح معده
عمل معده در مشهد با بهترین دکتر جراح معده

5- عمل بالون معده

بالون معده روش غیر جراحی کوچک کردن معده و درمان چاقی می باشد. بالون معده یک کیسه به شکل بادکنک است که پس از قرارگیری داخل معده از محلول سالین و یا هوا پر می شود. این بالون در داخل معده حجم گرفته و دیگر جایی برای ورود غذا باقی نمی گذارد، در نتیجه فرد لاغر می شود. این روش برای افرادی مناسب است که به شدت چاق هستند و امکان عمل جراحی برای آنها نیست. بالون باید 4 تا 6 ماه بعد به روش اندوسکوپیک از معده خارج شود.

عمل معده در مشهد - بالون معده
عمل معده در مشهد با بهترین جراح معده

بهترین روش جراحی معده برای لاغری کدام است؟

دکتر گل محمد زاده، فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته، در این رابطه می گوید: “انتخاب نوع جراحی برای هر فرد به یک شکل نیست و عوامل مختلفی مانند آزمایش ها، اندوسکوپی و سابقه فامیلی در آن دخیل هستند. پس برای هر فرد ممکن است یک نوع از جراحی بهتر باشد. تشخیص آن با پزشک معالج و پس از بررسی شرایط بیمار امکان پذیر است.”

تفاوت عمل جراحی باز و لاپاراسکوپی چیست؟

در جراحی چاقی به روش باز، جراحان یک برش بزرگ در شکم ایجاد می کنند. در حال حاضر بیشتر جراحان از جراحی لاپاراسکوپی استفاده می کنند. در این روش چند برش کوچک ایجاد می شود و ابزارهای جراحی لوله مانند نازکی را از طریق این برش ها وارد می کنند. سر این لوله نازک دوربینی تعبیه شده است که جراح می تواند داخل اندام شکمی را مشاهده نماید. جراحی لاپاراسکوپی خطرات کمتری نسبت به جراحی باز دارد و درد و زخم کمتری نسبت به روش باز دارد. همچنین بهبودی در جراحی لاپاراسکوپی سریع تر است.

البته جراحی باز ممکن است گزینه بهتری برای افراد خاص باشد. اگر دچار چاقی شدید هستید و یا قبلا نیز عمل جراحی معده انجام داده اید و یا سایر مشکلات پزشکی پیچیده را دارید، ممکن است به جراحی باز نیاز داشته باشید.

عمل جراحی معده در مشهد لاپاراسکوپی معده - عمل بای پس معده در مشهد
جراحی بای پس کلاسیک بیمار با فتق پاراازوفاژیال

آیا شما یک کاندید خوب برای جراحی لاغری هستید؟

بیمارانی که این خصوصیات را دارند معمولاً بهترین کاندید جراحی چاقی هستند:

1- افراد دارای BMI = 40 یا BMI = 35 همراه با مشکلات و امراض چاقی مانند دیابت، آسم، فشار خون بالا، بیماری رفلاکس یا آپنه خواب

2- اضافه وزن بیش از 45 کیلوگرم نسبت به وزن ایده آل

3- حداقل سن 18 سال و حداکثر 65 سال

4- بی اثر بودن دیگر روش های لاغری برای فرد

5- متعهد به تغییر در شیوه زندگی طولانی مدت، از جمله رژیم غذایی، ورزش و نیازهای پزشکی

عمل معده در مشهد
قبل و بعد از عمل جراحی چاقی

اقدامات قبل از عمل معده در مشهد (جراحی چاقی)

از زمانی که مشاوره اولیه با جراح انجام می شود تا زمان نوبت عمل معده و یا تصمیم برای انتخاب نوع روش جراحی لازم است اقدامات زیر انجام شود. توجه داشته باشید برای اینکه بهترین نتیجه از عمل جراحی معده حاصل شود، لازم است تمام این اقدامات انجام شود.

1- مشاوره با جراح و بررسی شرایط بیمار

اولین قدم مراجعه به کلینیک یا مطب پزشک هایی است که جراحی چاقی و متابولیک را انجام می دهند. ویزیت اولیه شامل بررسی عادات غذایی بیمار، اندازه گیری دقیق قد و وزن و بررسی شاخص توده بدنی است. همچنین شرح حال درباره عادات غذایی و بیماری های زمینه ای باید گرفته شود.

2- انجام آزمایشات قبل از عمل

در اقدام دوم یکسری آزمایشات لازم است. با توجه به اینکه بعد از عمل جراحی چاقی مرضی، بیماران سوء جذب پیدا می کنند و مقدار موادغذایی که به بدن می رسد کمتر است، بایستی پایه املاح و ویتامین های بدن بررسی شود و کمبودهای تغذیه ای قبل از عمل جبران شود. همچنین بیماری های خاصی مانند هایپوتیرویید حتما قبل از عمل درمان شود. بنابراین به این دلیل آزمایشات کامل لازم است.

3- انجام آندوسکوپی

اقدام بعدی انجام اندوسکوپی است. باید شرایط معده به خوبی بررسی شود. احتمال وجود فتق هیاتال و پولیپ معده باید بررسی شود. همچنین اینکه آیا زخم معده وجود دارد یا خیر، میکروب وجود دارد یا خیر باید بررسی شود. اگر میکروب وجود داشته باشد باید قبل از عمل درمان شود. معیارهای موجود در اندوسکوپی به جراح کمک می کند تا نوع عمل مناسب را انتخاب کند.

4- مشاوره روانپزشکی

در مرحله بعدی بهتر است بیماران یک مشاوره روانپزشکی داشته باشند. مخصوصا مراجعه به روانپزشک دارای فلوشیپ روانپزشکی در سایکوسوماتیک لازم است. این روانپزشکان می توانند اختلالات خوردن را در افراد پیدا کنند. اگر 100 بیمار برای جراحی چاقی مراجعه می کنند، شاید 5 نفر از این افراد در مشاوره روانپزشکی اختلالاتی برای آنها مشخص شود که بهتر است ابتدا این اختلالات درمان شود و سپس عمل جراحی برای آنها انجام شود. این مشاوره روانپزشکی قبل و بعد از عمل لازم است. تا در ابتدا اختلالات خوردن، پرخوری عصبی و یا افسردگی درمان شود.

اقدامات قبل از عمل اسلیو معده
اقدامات قبل از عمل اسلیو معده

بعد از عمل جراحی معده چه مقدار وزن کم می کنید؟

میزان وزنی که افراد پس از جراحی چاقی از دست می دهند بستگی به خود فرد و نوع جراحی وی دارد. مطالعه ای که به مدت 3 سال پس از عمل جراحی چاقی روی افراد انجام شد، نشان داد کسانی که تحت عمل جراحی باندینگ معده قرار گرفته بودند به طور متوسط حدود 45 پوند وزن کم کردند. افرادی که عمل بای پس معده انجام داده بودند به طور متوسط 90 پوند وزن کم کردند. بیشتر افراد با گذشت زمان مقداری افزایش وزن داشتند، اما این افزایش وزن در مقایسه با کاهش وزن اولیه مقدار کمی بود.

اطلاعات محققان در مورد نتایج طولانی مدت جراحی اسلیو معده کمتر است، اما به نظر می رسد میزان کاهش وزن مشابه عمل بای پس معده و شاید کمی کمتر باشد. میزان کاهش وزن در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. به یاد داشته باشید، رسیدن به هدف لاغری فقط به عمل جراحی بستگی ندارد بلکه به رعایت عادات سبک زندگی سالم در طول زندگی نیز بستگی دارد.

چاقی و طول عمر

‌افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند، اغلب طول عمر کوتاه تری نسبت به دیگر افراد دارند. مطالعه وزن و طول عمر بیش از ۶ هزار نفر به مدت 24 سال این نظریه را تقویت می کند که اضافه وزن موجب مرگ زود رس در افراد چاق می شود. محققان دانشگاه بوستون عنوان می کنند، چاقی احتمال افزایش مرگ را تا 27 درصد افزایش می دهد. افراد چاق با شاخص توده بدنی 30 تا 34 در این مطالعه مد نظر بودند. خطر مرگ در دوران جوانی در افراد بسیار چاق یعنی با شاخص توده بدنی 35 تا 39 بیشتر است.

کاهش طول عمر افراد چاق

با مقایسه افراد در این گروه وزنی با افراد گروه وزنی نرمال احتمال مرگ در این دوره 24 ساله برای افراد با وزن بالا دو ‌برابر بیشتر بود. محققان در مطالعه 24 ساله با حضور 6200 شرکت کننده مشاهده کردند بیش از نیمی از گروه تا پایان سال 2014 در گذشتند. محققان دریافتند چاق بودن تاثیر قابل توجهی بر مرگ زود هنگام دارد. همچنین چاق بودن با 31 درصد ریسک بیشتر مرگ در طول این مدت مرتبط است. افزایش وزن بیش از حد، خطر مرگ را تا حدود 2.4 برابر افراد غیرسیگاری با وزن نرمال افزایش می دهد.

قبل و بعد عمل معده در مشهد
کاهش وزن بعد از 7 ماه از جراحی بای پس کلاسیک

سوالات متداول پیرامون عمل جراحی چاقی

در ادامه دکتر گل محمدزاده، فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته، به سوالات رایج شما درباره عمل جراحی معده پاسخ می دهند :

1- علت ريزش مو بعد از عمل اسليو چیست و راه درمان و جلوگیری از ریزش مو چیست؟

ریزش مو بعد از عمل جراحی معده، چه بای پس و چه اسلیو گاسترکتومی کاملا طبیعی است. ريزش مو بعد از عمل اسليو از دو تا سه ماه بعد از عمل جراحی لاغری شروع می شود. این ریزش مو تا 8 ماه و حتی بیشتر و تا یکسال نیز ممکن است ادامه داشته باشد. اما جای نگرانی نیست. علت ریزش مو بعد از عمل جراحی چاقی به این دلیل است که بدن وارد یک فاز استرس شده است. 

جهت درمان ريزش مو بعد از عمل اسليو بایستی مکمل های تجویز شده و پروتئین زیاد مصرف شود و از همه مهمتر اینکه استرس خود را کاهش دهید. به عبارتی در این دوره مو در فاز خواب قرار می گیرد. اما بعد از این دوره دوباره فاز رشد مو بر میگردد و موهای ریخته شده مجددا رشد خواهد کرد. این فاز ریزش مو در افراد مختلف متفاوت است. بستگی به سیستم بدن هر فرد دارد. ممکن است در برخی از افراد سریعتر از فاز خواب خارج شود و در برخی دیگر دیرتر. تنها راه درمان مصرف صحیح مکمل های تجویز شده و پودر پروتئین و افزایش مصرف پروتئین ها می باشد.

2- آیا بعد از عمل اسلیو میتوان روزه گرفت؟

سوال رایجی که پرسیده می شود این است که آیا روزه گرفتن بعد از عمل اسلیو و یا بای پس معده امکان پذیر است؟ بعد از عمل جراحی بای پس معده بهتر است تا یک سال و نیم و تا حتی تا دو سال بهتر است روزه گرفته نشود. در این دوره بدن در حال کاهش وزن است. بنابراین نمی توانید بین فاصله افطار تا سحر مایعات و مواد لازم را به بدن برسانید. بنابراین بعد از عمل جراحی لاغری، چه بای پس معده و چه اسلیو گاسترکتومی بایستی تا یکسال و نیم روزه گرفته نشود.

بیشتر بخوانید : بهترین رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده 

3- برای رفع افتادگی پوست بعد از عمل معده چه ورزشی انجام دهیم؟

اگر برای مدت طولانی به چاقی مفرط دچار بوده‌اید، ممکن است بعد از جراحی لاغری دچار افتادگی و شل‌شدگی پوست شوید. ورزش‌های قدرتی به خصوص بدنسازی می‌تواند تأثیر به‌سزایی در سفت شدن و بهبودی افتادگی‌ پوست و نیز عضله‌سازی و فرم‌دهی بدن داشته باشد. توجه داشته باشید که انجام ورزش‌های قدرتی طبق نظر پزشک و پس از دو ماه از جراحی چاقی امکان‌پذیر است .

4- علت استپ وزن بعد از عمل اسلیو چیست؟

میزان کاهش وزن در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و این امری کاملا طبیعی است. بنابراین خود را با فردی دیگر مقایسه نکنید. اگر کاهش وزن شما متوقف شد (مثلا برای دو هفته کاهش وزنی نداشتید) رژیم غذایی خود را حفظ کنید و ورزش کردن را ادامه دهید. شما ممکن است برای کمک به کاهش وزن خود نیاز به تنظیم رژیم غذایی و یا ورزش داشته باشید. اگر استپ کاهش وزن بیشتر از سه هفته طول کشید با پزشک تغذیه خود تماس بگیرید .

5- چه بیماری هایی با جراحی چاقی درمان می شوند؟

بیماری هایی که با جراحی چاقی درمان می شوند شامل موارد زیر می باشد:

1- فشارخون و چربی خون بالا

2- دیابت

3- نازایی

4- رفلاکس

5- آپنه انسدادی خواب

6- بی اختیاری ادراری

7- بیماری های متابولیک

8- پیشگیری از سرطان رحم و پستان و …

9- دردهای مفصل

10- دردهای زانو و کمر

11- اختلالات قاعدگی

12- سندرم تخمدان پلی کیستیک

چنانچه سوالی درباره جراحی معده در مشهد دارید در فرم زیر بپرسید تا در سریع ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود.

منابع: Mayoclinic , niddk.nih.gov , دکتر گل محمد زاده

209 دیدگاه

  1. سلام من تقریبا ۱۵۵قدمه و۹۰کیلووزنمه،و۵۰سالمه،بیشتردرناحیه شکم چاقی دارم اعتماد به نفس لباس پوشیدنمو در جمع دیگران گرفته من کاندید عمل بای پس میشم،؟درضمن شما کارتون. اقساطی هم هست،؟من درضمن بیمه تکمیلی تامین اجتماعی هستم ازش میتونم استفاده کنم؟ممنونم

    ناشناس
    1. سلام شاخص توده بدنی شما درحال حاضر 37 و نیم هست معمولا برای عمل بای پس معده باید شاخص توده بدنی تون بالاتر از چهل باشه باتوجه به اینکه میگید بیشتر چربی در ناحیه شکم هست احتمالا روش هایی مثل لیپوساکشن یا لیپوماتیک و غیره برای شما میتونه مناسب باشه بهتر هست یک جلسه معاینه بشید با پزشک متخصص تا بهترین روش درمانی برای شما تجویز بشه.

      فاطمه پایان
  2. سلام من قدم ۱۴۵ هست وزنم ۹۵ سنم ۲۷ساله خیلی اذیتم میخوام عمل اسلیو انجام بدم هزینش با بیمه تامین اجتماعی چقدمیشه

    ناشناس
    1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 45 است و شما یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده هستید. در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی تنها بخشی از هزینه های شما ( حدود 20 میلیون) را تحت پوشش قرار می دهد و مابقی هزینه های عمل بر عهده خود شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر می بایست ابتدا معاینه شوید ، هزینه نهایی عمل شما به دستمزد جراح و بیمارستانی که قرار است این عمل در ان انجام شود بستگی دارد.

      فاطمه پایان
  3. تلفن تماس بدین

    ناشناس
    1. 09018191885

      فاطمه پایان
    2. من تحت عمل مینب بای پس قرار گرفتم بعد از عمل روز به روز چاقتر شدم با جراحای دیگه که مشورت کردم گفتند از روده و معده کم برداشته شده ، من ۱۷۰ کیلو ام با ۱۶۰ قد با اسنخوانبندی بسار ظریف و همه حجم بدنم رو چربی گرفته میخوام در اولین فرصت مجددا عمل شوم و عملم اصلاح بشه چون ۳ ساله تحمل کردم از تحمل من خارجه لطفا اعمال نظر بفرمایید و نگین که شما انجام نمیدین دکتری که عملم کرده ایران نیست و اگرم بود اعتمادم ندارم دیگه

      دکتر طه عبداللهیان
      1. سلام برای دریافت نوبت معاینه و مشاوره با شماره های 09386069075 تماس حاصل نمایید.
        دکتر گل محمدزاده یکی از بهترین جراحانی است که این عمل را انجام می دهد. ساعات پاسخگویی: همه روزه به حز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

        فاطمه پایان
  4. سلام ۳۷ ساله قد۱۶۰ وزن ۱۰۰ چه عملی مناسب من هست؟؟؟ و زخم معده دارم زخم مری البته ۹ سال پیس آندوسکوپی کردم ولی بازم سوزش معده دارم واینکه بیمه تامین اجتماعی هستم بیمهرهزینه را قبول میکنه یانه؟؟؟

    طالبی
    1. باسلام در حال حاضر یکی از بهترین عمل هایی که برای درمان چاقی به بیماران توصیه می شود عمل اسلیو معده است که نسبت به سایر عمل ها خطرات کمتری دارد. با این وجود روش های غیرجراحی نیز برای کاهش وزن و برداشتن چربی های اضافه وجود دارند که توسط پزشک متخصص می توانند برای شما تجویز شوند. در خصوص پوشش بیمه درمانی نیز اگر چاقی شما منجر به بروز مشکلات دیگری برای شما شود ممکن است بیمه هزینه های درمانی شما را پوشش دهد با این حال بهتر است برای پاسخ دقیق تر به این سوال به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی و بیمارستان های مربوطه برای پیگیری روند درمان مراجعه نمایید.

      فاطمه پایان
  5. سلام خسته نباشید وزنم 130 هستش قدم 1.80 برای عمل هزینش چقدر در میاد

    SLH
    1. باسلام شاخص توده بدنی شما 401 است و شما می توانید یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده باشید.
      هزینه نهایی عمل شما پس از تعیین بهترین روش و با توجه به شرایط شما تعیین خواهد شد. می توانید برای دریافت نوبت معاینه با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
      1. سلام خسته نباشید من ۳۶سالم باوزن ۸۸کیلو وقدم ۱۶۷ چه عملی میتونم انجام برم

        فرشته
        1. باسلام درحال حاضر شاخص توده بدنی شما 31 است و شما کاندید مناسبی برای عمل اسلیو و بای پس معده نیستید برای پاسخ به این سوال بهتر است با دکتر متخصص مشورت نمایید تا بهترین توع عمل برای شما مشخص شود.
          شماره تماس جهت تعیین نوبت معاینه : همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 : 09386069075

          فاطمه پایان
    2. سلام خسته نباشید من قدم ۱۵۱ و وزنم ۸۷ کیلی است ایا میتونم اسلیو معده انجام بدم

      سمیرا نهایی
      1. باسلام درحال حاضر شاخص توده بدنی شما 38 است اگر مبتلا به بیماری های مرتبط با چاقی هستید می توانید عمل اسلیو معده انجام دهید. در هر صورت بهتر است با پزشک جراح در این خصوص مشورت نمایید.

        فاطمه پایان
  6. سلام من خانمی باوزن ۸۵وقد ۱۵۰ با بیمه خدمات درمانی میخواستم بدونم که میتونم عمل کنم و هزینه اش چقدر میشود خواهش میکنم راهنماییم کنید چون دیگه خسته شدم ممنون

    فرشته
    1. باسلام توده بدنی شما بیش از 37 است و اگر به بیماری های مرتبط با چاقی مبتلا هستید می توانید تحت عمل اسلیو معده که یکی از بهترین عمل های کاهش وزن است قرار بگیرید. بیمه خدمات درمانی اگر متقاعد شود که چاقی شما سلامت عمومی بدن شما را تحت تاثیر قرار داده می تواند بخشی از هزینه های شما را پوشش دهد. بهتر است با پزشکان طرف قرارداد بیمه خود مشورت نمایید یا با نمایندگان شرکت بیمه خود ارتباط حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  7. سلام خسته نباشید
    من ۱۶۰قدمه و ۸۰کیلو وزنم استپ وزنی دارم
    بخاطرکم کاری تیرویید
    برای من چه عملی مناسبه ؟؟

    نوشین امیری
    1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 31 است، عمل بای پس معده و اسلیو معده در شرایطی انجام خواهد شد که شاخص توده بدنی شما بالاتر از 40 باشد. اگر دجار بیماری های مرتبط با چاقی باشید نیز این عمل برای افراد با شاخص توده بدنی 35 به بالا نیز انجام خواهد شد. در هر حال بهتر است در خصوص انتخاب بهترین روش با پزشک جراح ملاقات داشته باشید.

      فاطمه پایان
      1. سلام وقت بخیر. ممنون میشم راهنمایی کنید چگونه از طریق بیمه تامین اجتماعی و تکمیل آتیه سازان حافظ جراحی اسلیو یا…انجام بدم

        سوری
        1. سلام برای این موضوع بهتر است ابتدا به مراکز طرف قرارداد بیمه ای خودمراجعه نمایید و توسط پزشک معتمد این بیمه ها معاینه شوید.

          فاطمه پایان
    2. هزینه جراحی بنده چقدر در میاد ؟مممون از وقت و راهنمایی شما. سلامت باشید

      آیا میتونم جراحی معده انجام بدم . واینکه پزشک جراح کردم فقط بای پس معده رو توصیه کرده اند . با توجه به این موضوع کردند
      1. باسلام برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه با دکتر با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

        فاطمه پایان
  8. سلام وقت بخیر من
    ۲۹ سالمه
    قدم ۱۵۸
    وزنم ۱۲۰
    خیلی اذیتم از چاق بودنم رنج میبرم افسردگی گرفتم
    ۷ساله بچه دار نشودم دکتر زنان هم میگن فقط باید لاغر کنم
    تا باردار بشم چند بار رژیم گرفتم ۴یا۵کیلو کم کردم
    دوباره برگشتم سال به سال وزنم داره میره بالا
    خیلی میترسم
    دوست دارم عمل کنم اما هزینش بالاست
    مشکل مالی دارم….

    مهین
    1. سلام امروزه روش های نویتی برای کاهش وزن ابداع شده که شامل روش های جراحی و غیرجراحی می شوند. در خصوص روش های مناسب و اطلاع از قیمت ها می توانید با پزشک متخصص مشورت نمایید.

      فاطمه پایان
  9. سلام خسته نباشید میخواستم عمل کنم باسه لاغری چه طوری شرایطش وزن ۱۳۰ سن ۳۰قد ۱۷۰چون واقان دارم افسرده میشم از چاقی

    احسان
    1. سلام شما بايد اسليو معده انجام بدين

      پشتیبان
    2. سلام من سن۳۷قد۱۶۸وزن ۱۱۷من هیچ نوع بیمه ای نیستم یا میشه بیمه تامین اجتماعی خودم رابکنم قبل می کند هزینه عمل را لطفا جواب دهیدممنون

      محبوبه
      1. با توجه به اطلاعاتی که وارد کردین شاخص توده بدنی یا همان BMI شما تقریبا 41 هست و بیمه تامین اجتماعی برای این شاخص توده بدنی هزینه عمل را قبول میکند.

        مدیر مدویکا
  10. با سلام من خانمی هستم 35ساله با وزن 89و قد154 آیا امکان عمل برای من وجود دارد.قبلا عمل صفرا داشتم مشکل فشار،چربی خون دارم

    ع .آ
    1. سلام بله ميتونين براي فشار بايد به دكتر مراجعه كنيد

      پشتیبان
    2. سلام دکتر جان قد180وزن120سن45هم ازدرد زانو وهم کمردرد،وهم نفس کشیدن درشب، اذیت هستم ،قرص فشار،چربی خون میخورم،وکبدگرای2میباشد،ایا بیمارستانهای دولتی عمل بای پس معده برای وضعیت من انجام میده؟وایا جناب دکترشما بابیمارستان دولتی قرارداد داری؟وحدود هزینه اش چقدر میشود؟باکمال تشکر

      مجتبی
      1. سلام برای بررسی اینکه عمل بای پس معده برای شما در بیمارستان های دولتی و تحت پوشش بیمه انجام می شود یا خیر بهتر است از یکی از مراکز طرف قرارداد بیمه خود نوبت معاینه دریافت نمایید. اغلب پزشکان مدویکا عمل های جراحی خود را در بیمارستان های طرف قرارداد و مراکز جراحی انجام می دهند و پوشش هزینه های عمل توسط بیمه به شرکت بیمه ای شما بستگی داشته و می بایست با کارشناسان بیمه خود تماس حاصل نمایید.

        فاطمه پایان
    3. سلام قد158وزن 84خداروشکر مریضی چیزی ندارم و از رژیم گرفتن خسته شدم لطفا راهنماییم کنین چ عملی انجام بدم برا لاغری خودم بیشتر اسلیو معده دوس دارم انجام بدم

      ناشناس
      1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 33 است و شما نمیتوانید عمل اسلیو معده انجام دهید. بهتر است با پزشک جراح مشورت کنید تا به شما روش های غیرجراحی کاهش وزن و تناسب اندام از جمله برداشتن چربی های اضافه شکم را پیشنهاد دهد.

        فاطمه پایان
  11. سلام من ۴۵سالمه قدم۱۵۸وزنم۹۰سه سال پیش عمل ابدومینوپلاستی انجام دادم .متاسفانه وزنم زیادشده اگه۷۰کیلو بشم خیلی عالیه چندین بار رژیم گرفتم ۵-۶کیلو‌کم کردم اما دوباره برگشته ..حالا سوال من اینه که اگه معدم رو کوچیک کنم ممکنه پوستم خیلی شل بشه که دوباره مجبوربشم ابدومینو پلاستی انجام بدم وآیا میشه فقط تا بیست کیلو کاهش وزن پیداکنم نمیخوام خیلی لاغرتربشم..لطفا راهنماییم‌کنین

    ناشناس
  12. سلام قدم۱۶۳.وزنم۹۷.بشدت خسته و افسرده شدم.ایا بیمه برای من تعلق میگیر؟

    ناشناس
    1. Author

      سلام، BMI شما ۳۷/۵ است که متاسفانه بیمه به شما تعلق نمی‌گیرد.

      مدیر
  13. سلام وقت بخیر من ۳۸سالمه وزنم ۱۲۵کیلو وقدم ۱۶۴ من همه آزمایشات رو رفتم ….ولی دکتر قلب گفتن قلبم مشکل داره ..والان عکس هسته ای قلب نوشتن….اگر مشکل داشته باشه عمل بای پس انجام نمیدن

    ناشناس
    1. سلام قطعا پزشکان به دنبال بهترین روش برای شما هستند چون با توجه به وضعیت شما نیاز است که وزن خود را کم کنید تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. انجام ازمایشان پیش از عمل یکی از اصلی ترین مراحل برای برنامه ریزی بهتر حین عمل است و جای نگرانی نیست. در صورت وجود مشکل قلبی نیز پزشکان شیوه های جایگزین را برای شما در نطر خواهند گرفت. با توجه به پیشرفت علم پزشکی امروزه روش های نوینی برای کاهش وزن به شیوه جراحی و غیرجراحی ابداع شده که با توجه به شرایط افراد قابل انجام است.

      فاطمه پایان
  14. با سلام محاسبه bmi شما انجام میدید؟ من سنم 30 سال قد 169 و وزن 118 هستم آیا شاخص توده بدنی به 40 میرسه که بتونم با بیمه تامیین اجتماعی عمل کنم؟

    علیرضا
    1. Author

      سلام، شاخص توده بدنی شما 41/3 است. بله می‌توانید با بیمه تامین اجتماعی عمل کنید.

      مدیر
      1. با عرض سلام میخواستم ببینم BMI من چند است ؟
        من سنم ۵۳ سال وزنم ۱۲۴ و قدم ۱۷۴ آیا میتونم از بیمه خدمات درمانی استفاده کنم؟
        درصورت مثبت بودن جهت مشورت نمودن به منظور نوع عمل و داشتن شرایط آن شماره تماسی وجود داره اعلام بفرمائید متشکرم

        بهرام مقدم نیا
        1. Author

          سلام، BMI شما ۴۱ است که خوشبختانه شامل بیمه می‌شوید.
          لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

          مدیر
  15. من 53 سالمه با زن 102 وقد 159 فشارخون دارم وقرص والزارمیکس استفاده میکنم میخوام وزنم به 75 برسه آزمایشات کامل دادم نرمال فقط کلسترول خون لب مرز وقند 140 بوده میخواستم ببینم که اسلیو معده میتونم انجام بدم وبیمه بازنشستگی داریم کی میتونم بیام خدمت آقای دکتر

    بشری مظلوم
    1. Author

      سلام، لطفا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.

      مدیر
  16. با سلام من 28سالمه قدم تقریبا190وزنم 160کیلو هستش میخواستم ببینم هزینه درمانم چقدرمیشه ممنون

    محمد
    1. باسلام عمل اسلیو و بای پس معده برای شما می تواند مناسب باشد. درحال حاضر شاخص توده بدنی شما 44 است و شما یکی از کاندیدهای مناسب برای این دو عمل هستید.
      هزینه درمان با توجه به مکان و دستمزد جراحی که قرار است عمل را برای شما انجام دهد و تجهیزات مورد استفاده برای شما می تواند متغیر باشد برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  17. سلام خسته نباشید
    من ۱۸ سالمه
    قدم ۱۶۳
    وزنم ۹۵ هست میتونم عمل کنم یا نه
    بعد عمل کردن برای حاملگی مشکلی نداره بعد عمل میتونم باردار بشم ؟

    ناشناس
    1. سلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 5 است و شما کاندید مناسبی برای عمل اسلیو معده نیستید بهتر است به دنبال سایر روش های کاهش وزن خود با روش های غیرجراحی باشید. در حالت کلی عمل اسلیو معده برای بارداری مشکلی ایجاد نمی کند مگر فرد مبتلا به بیماری خاصی بوده یا دارای شرایط ویژه ای باشد

      فاطمه پایان
  18. سلام خسته نباشیم وزن ۹۵ قد ۱۵۵ سن ۳۸ چه عملی باید انجام بدم و هزینه چند می گیرین دفترچه سلامت دارم می شه در بیمارستان دولتی عمل کرد

    زرین
    1. باسلام شاخص توده بدنی شما درحال حاضر 39/5 و نزدیک به چهل است و شما یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو یا بای پس معده می باشید البته روش های جراحی و غیرجراحی مختلفی برای کمک به شما وجود دارد. با توجه به اینکه مواد و تجهیزات مورد استفاده برای عمل وارداتی است اغلب بیمارستان های دولتی هزینه تجهیزات را به صورت جداگانه از بیمار دریافت می کنند. برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  19. باسلام وخسته نباشید من 53 سال سن دارم با قد157 و وزن 118 کیلو ایا بیمه تامین اجتماعی شامل حال من می شود لطفا راهنمایی کنید جهت عمل اسلیو با بالن گذاری باتشکر

    صادق پور 1346
      1. سلام من سن 37قد 170وزن120
        آیا ب نظر شما عمل چی باید انجام بدم و ایا برگشت داره یا نه هزینش چند هست؟

        محمدی
  20. سلام خدمت شما.وزنم ۱۰۵ کیلو قدم۱۶۲ سن ۴۵ شاخص توده بدنی من چندمیشه؟بیماری ندارم فقط چاقی اذیتم میکنه ازآینده نگرانم چون الان گاهی اوقات ازکارهای معمولی آزرده میشم. بیمه معمولی تامین اجتماعی دارم می تونم حراجی کوچک کردن معده راانجام بدهم؟

    زهره
    1. Author

      سلام
      بله شاخص توده بدنی شما ۴۰ است. و بیمه به شما تعلق می گیرد.

      مدیر
    2. سلام من ۳۵ سالمه وزنم ۹۸ و قدم ۱۵۶ هست بیمه سلامت دارم بیمه من قبول میشه برای هزینه های عمل یا نه

      ناشناس
      1. باسلام باتوجه به وارداتی بودن وسایل عمل اسلیو معده بیشتر هزینه های این عمل بر عهده خود فرد است و این موضوع در بیمارستان های دولتی و خصوصی تفاوتی ندارد با این حال بهتر است ابتدا با پزشک جراح مشورت کرده و هزینه های عمل را از وی جویا شوید.

        فاطمه پایان
    3. سلام ببخشید میخواستم بپرسم اگه بیمه به جراحی من تعلق گرفت همه بیمه ها تعلق میگیره روستای شهری فرق نمیکنه ؟؟

      ناشناس
      1. باسلام قبول پوشش بیمه برای عمل های جراحی به شرکت های بیمه ای و سیاست های ان ها برمی گردد و می بایست در این خصوص با کارشناسان بیمه ای شرکت های مربوطه مشورت نمایید.

        فاطمه پایان
    4. سلام وزن ۱۱۰ قدم ۱۶۲ ،۲۹سال دارم..
      شاخص توده بدنی من چندمیشه..؟
      چاقی خیلی اذیتم میکنه
      دفترچه تکمیلی هم دارم

      زهره
      1. Author

        سلام، شاخص توده بدنی شما ۴۱/۹ است که شامل بیمه می‌شود.

        مدیر
    5. سلام و عرض ادب
      من خانمی 49 ساله هستم وزنم 96 و قدم 159 بیماری فشارخون دیابت کم کاری تیروئید دارم با شرایطی که دارم کدام عمل مناسب من هست آیا با بیمه خدمات درمانی میتوانم عمل کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

      زهرا تقی پور
      1. Author

        سلام، برای تشخیص نوع عمل باید دکتر شما را معاینه کنند.
        ‌Bmi شما ۲۷/۳ است که شامل بیمه نمی‌شوید.

        مدیر
    6. سلام من 24سالمه وزنم 100کیلومیخام اسلیومعده انجام بدم واقعااذیتم لطفاراهنمایم کنی ممنون میشم

      رویاکمالی
      1. Author

        سلام با شماره‌ درج شده در مقاله برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

        مدیر
  21. سلام آقا دکتر من قدم 153وزنم 94 بیمه تامین اجتماعی دارم هزینه عملم چقدر میشه می‌خوام تو بیمارستان دولتی باشه شما تو بیمارستان دولتی هستید

    ناصری
    1. باسلام به دلیل هزینه های عمل اسلیو و بای پس معده اغلب بیمارستان های دولتی این عمل را انجام نمی دهند از سوی دیگر بیمه تامین اجتماعی تنها حدود 20 درصد از هزینه های عمل شما را پوشش می دهد با این حال بهتر است پیش از هر اقدامی ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شده و قیمت نهایی عمل خود را با توجه به شرایط مکانی که قرار است جراحی شوید سوال کنید.

      فاطمه پایان
  22. سلام من وزنم ۱۰۲ قدم ۱۶۰ از زانو درد رنج‌می برم ایا عمل اسلیو میتونم انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    محبوب
    1. باسلام بله شاخص توده بدنی شما بیش از 40 است و شما یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده هستید.

      فاطمه پایان
  23. سلام من 158قدم وزنم 78کیلوی چه عملی انجام بدم خوبه بیمه تکمیلی دارم جواب میده یانه اکبری هستم

    ناشناس
    1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 31 است . روش های غیرجراحی یا برداشتن چربی می تواند برای شما مناسب باشد. در این خصوص پزشک جراح با توجه به وضعیت بدنی شما و سابقه پزشکی و بررسی سایر شرایط بهترین عمل را برای شما در نظر می گیرد. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
    2. سلام من قدم ۱۷۲ووزنمم ۱۱۳سنمم ۳۳هستش من چجوری میتونم عمل کنم

      ناشناس
      1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما بیش از 37 است در صورتی که به دلیل چاقی مبتلا به بیماری های مرتبط با وضعیت خود شده باشید می توانید یکی از کاندیدهای عمل اسلیو یا بای پس معده باشید با این حال بهتر است ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا بهترین راهکار برای شما تشخیص داده شود.

        فاطمه پایان
  24. سلام وقتتون بخیر من قدم 167 و وزنم هم 74 کیلو هستم میخاستم بدونم منم میتونم عمل لاغری داشته باشم و برای هزینه ی عمل بیمه تامین اجتماعی هم قبول میکنید و هزینه ی عمل تقریبا چقدر میشه و کدوم بیمارستان ها در مشهد میشه این عمل رو انجام داد ممنونم

    تکتم ظریف
    1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 26 بوده و شما در مرز چاقی قرار دارید اما وضعیت شما تا مرز کاندید شدن برای عمل های لاغری فاصله بسیار زیادی دارد. توصیه ما به شما این است که از روش های لاغری موضعی و ورزش و رژیم غذایی مناسب پیروی کرده و شاخص توده بدنی خود را کاهش دهید.

      فاطمه پایان
  25. سلام من وزنم۹۰وقدم۱۶۷هستش چه نوع عملی بایدانجام بدم آیابیمه پرداخت میکنه؟بیمه ایثارگران دارم

    ناشناس
    1. سلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 31 هست و شما کاندید مناسبی برای عمل اسلیو و بای پس معده نیستید. برای انتخاب بهترین روش بهتر است با پزشک جراح مشورت نمایید. احتمالا روش های غیرجراحی و برداشتن چربی های شکمی برای شما مناسب باشد. معمولا بیمه ها عمل های زیبایی را قبول نمی کنند مگر باعث ایجاد بیماری های مرتبط با چاقی برای شما شده باشد. با این حال بهتر است پیش از هر اقدامی توسط پزشکان طرف قرارداد بیمه خود معاینه شده و سپس از کارشناسان بیمه ای خود مشاوره دریافت نمایید.

      فاطمه پایان
  26. سلام خسته نباشید. من بی ام ای بالای ۴۵ دارم. میخاستم بدونم بیمه تکمیلی هزینه رو میده یا نه ؟ سوال بعدم اینه که اول باید هزینه رو خودم بدم یا اینکه شما از بیمه میگیرید

    مشایخی
    1. با سلام
      بیمه های تکمیلی سیاست های متفاوتی دارن که بهتره از مسئول بیمتون ابتدا سوال کنین. با این bmi بیمه های معمول مثل تامین اجتماعی هزینه بیمه رو پرداخت میکنن

      مدیر مدویکا
      1. سلام خسته نباشید من وزنم ۱۳۰ وقد۱۶۵ وبیمه تکمیلی وتامین اجتماعی دارم چقدر باید پرداخت کنم وچه نوع عملی باید انجام شود

        فرشته
        1. باسلام با توجه به وضعیت شما عمل اسلیو و بای پس معده می تواند مناسب باشد. برای هزینه های عمل نیز بعد از مشاوره با پزشک متخصص می توانید در خصوص میزان هزینه ها اطلاعات دریافت نمایید.

          فاطمه پایان
      2. سلام وقت بخیر من وزنم ۹۴کیلو هست و قدم ۱۶۸ایا بیمه برای عمل ب من تعلق میگیره؟

        atefe najafi
        1. سلام بله

          پشتیبان سایت
    2. سلام من ۹۵کیلوم وقد ۱۶۵وسن ۲۵سالمه میخوام عمل کنم وبیمه نیرو مسلح دارم چقدر هزینه میره؟…

      زهرا رضایی
      1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 34 است و شما کاندید مناسبی برای عمل اسلیو معده نیستید برای انتخاب بهترین روش برای کاهش وزن و حذف چربی های اضافه ابتدا می بایست با جراح متخصص مشورت نمایید.

        فاطمه پایان
    3. سلام خسته نباشید.من وزنم 140 قد 168وسن 48 هزینه عمل با بیمه تامین اجتماعی ودرضمن بیمه تکمیلی آتیه سازان چقدر میشه وای بیمه قبول می‌کنه هزینه درمان رو یانه

      اعظم
      1. باسلام برای پاسخ به این سوال می بایست با کارشناسان بیمه ای شرکت خود تماس حاصل نمایید تا سقف میزان پوشش هزینه های درمانی شما از سوی شرکت بیمه مشخص شود.

        فاطمه پایان
  27. سلام من در سال ۱۳۸۳ عمل باندینگ معده انجام دادم و از وزن ۸۵ کیلو به ۶۰ کیلو رسیدم بعد از ۱۲ سال باند معده از کار افتاد و طی جراحی لاپارسکوپی مجدد خارج شد و در همان عمل کیسه صفرا نیز به دلیل داشتن سنگ خارج شد. در حال حاضر مجددا به علت چاق شدن تمایل به عمل بای پس معده دارم. در حال حاضر با قد ۱۵۷ سانتی متر ۷۷ کیلوگرم هستم و در حال افزایش وزن هستم ضمنا ۵۵ سال سن دارم. آیا امکان این جراحی برای من هست؟

    فاطمه
    1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 31 است و یکی از شروط انجام عمل اسلیو و بای پس معده داشتن حداقل شاخص توده بدنی 35 و ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی است. بااین حال بهتر است برای دریافت مشاوره با یک پزشک جراح مشورت نمایید تا راهکار مناسب را برای شما پیشنهاد دهد.

      فاطمه پایان
  28. سلام من وزنم ۱۰۰ قد ۱۶۵وسن ۳۳ هزینه عمل با بیمه وبدون بیمه چقدر میشه

    ناشناس
    1. با سلام
      با توجه به اطلاعات وزن و قد، bmi شما 36/7 هست که با این bmi بیمه به شما تعلق نمیگیره .بیمه برای bmi بالای 40 هزینه جراحی رو پرداخت میکنه.

      مدیر مدویکا
      1. سلام و خسته نباشین من ۳۵سالمه قد ۱۵۸وزنم ۸۰ میخوام عمل معده انجام بدم هزینه عمل چقدر میشه…و اینکه بیمه سلامت دارم

        آرزو اسکندرنژاد
        1. سلام برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
    2. سلام من قدم۱۶۰ووزنم ۱۰۲کیلو هستم آیا بیمه به من تعلق می گیره برای عمل لاغری

      ناشناس
      1. Author

        سلام
        bmi شما ۳۹/۸ است. اگر بیمه تامین اجتماعی منظورتان است به bmi بالای ۴۰ تعلق می گیرد.

        مدیر
    3. سلام من قدم 152 و وزنم 72 کیلو هست 34 سالمه هزینه عمل لطف میکنین و اینکه به شدت علاقه مند یه خوردن شیرینی هستم. کدام عمل پیشنهاد میکنین ک برگشت نداشته باشه

      آیناز آریا
      1. Author

        سلام، اگر شیرینی خوار هستید عمل اسلیو برای شما مناسب نیست، چون اضافه وزن شدیدی ندارید شاید عمل بای پس برای شما مناسب باشد. اما حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. برای مشاوره با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر
    4. سلام وققتون بخیر من 36سال سن دارم وزنم 97وقدم 155 میتونم عمل کنم شاخصتوده بدنم چقد هست

      ناشناس
      1. Author

        سلام، شاخص توده بدنی شما ۳۹/۵ است که متاسفانه شامل بیمه نمی‌شود.

        مدیر
    5. با سلام من وزنم ۸۳ هست قدم ۱۵۹ و ۳۹ سالمه
      بیماری تیروئید کم کار دارم قندو کلسترول م سر مرزه
      آیا بیمه به من تعلق میگیره ممنون میشم جواب بدید

      سمانه جباری
      1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 32 است و بیمه تامین اجتماعی برای انجام عمل اسلیو معده شرایطی مانند توده بدنی بالاتر از 40 و ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی را جزو شرایط کاندیدها اعلام کرده است.

        فاطمه پایان
    6. سلام وقت بخیر. من با BMI 46 متقاضی عمل معده هستم. خواستم ببینم چند وقت بعد از عمل میشه برای بارداری یا IVF اقدام کرد.

      فاطمه
      1. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بارداری بعد از جراحی لاغری بی‌خطر است و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. تنها باید برای کاهش خطر عوارض، حداقل یک سال پس از جراحی صبر کنید، پس از آن هیچ منعی برای بارداری وجود نخواهد داشت.

        فاطمه پایان
  29. با سلام و وقت بخیر
    من قدم 185ووزنم 162هست میشه راهنمایی کنید چه نوع عملی باید انجام بدم وبیمه تامین اجتماعی و تکمیلی هم هستم و هزینه اش چقدر میشه. وشهرستان هستم و چند روز باید مرخصی بگیرم

    ناشناس
    1. با سلام
      با توجه به وزن و قد ، bmi شما تقریبا 48 هست و میتونین عمل کوچک کردن معده در مشهد رو انجام بدین. اینکه شما باید اسلیو انجام بدین یا بای پس بعد از معاینه مشخص میشه. بیمه با توجه به عدد bmi شما هزینه های عمل رو پرداخت میکنه . بعد از عمل حداقل 2 روز بستری داخل بیمارستان دارین

      مدیر مدویکا
      1. سلام وقت بخیر.. وزنم 93قد163.. وهیچ ورزش رژیمی رو من جواب نداده. روز به روز وزنم میره بالا.. وبیمه تامین اجتماعی هستم

        الهی
        1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 35 است بیمه تامین اجتماعی 15 الی 20 درصد از هزینه های عمل اسلیو معده را برای افرادی که شاخص توده بدنی ان ها بالاتر از 40 است پوشش می دهد. عمل اسلیو و بای پس معده برای افرادی که شاخص توده بدنی ان ها بالاتر از 35 و مبتلا به بیماری های مرتبط با چاقی هستند انجام می شود. بهتر است پیش از هر اقدامی ابتدا با جراح و پزشک متخصص در خصوص انتخاب بهترین روش درمانی با توجه به شرایط فعلی خود مشورت نمایید.

          فاطمه پایان
      2. سلام وقت بخیر دوران نقاهت اسلیو معده چند روز هست؟

        اعظم
        1. باسلام دوره نقاهت اسلیو معده حداقل یک الی دو هفته است و بعد از ان می توانید به کارهای روزمره خود برسید.

          فاطمه پایان
    2. من وزنم ۸۷کیلو قدم ۱۶۳ از ناحیه پا خیلی ناراحتم چون خودم میفهمم وزنم سنگینه بیمه سلامت دارم میشه هزینه عملم بگین ببینم میتونم عمل کنم

      نسرین
      1. با سلام
        bmi شما 32 هست و معمولا برای bmi زیر 35 جراحی معده توصیه نمیشه مگر اینکه بیماریهای دیگه ای هم در کنارش به وجود آمده باشه که باید با پزشک متخصص مشاوره بشین و نظر ایشون رو جویا بشین.

        مدیر مدویکا
        1. سلام من وزنم 130قدم 158وسنم32بیمه سلامت دارم میشه بگید هزینه عمل چقدمیشه وبیمه روقبول میکنید

          ناشناس
          1. سلام برای دریافت مشاوره با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

            فاطمه پایان
        2. سلام وقت بخیر، من 35سالمه قد 160 وزن 81 ایا بیمه بهم تعلق میگیره و نیاز به عمل دارم؟ دیسک کمر، خار پاشنه، پادرد کمردرد، نقرس، بدخوابی، فشار و قند عصبی گرفتم، در راه رفتن ورکردن خیلی مشکل دارم باوحود این بیماریها، ممنون میشم بهترین راهنمایی رو بهم بکنید، واینکه BMI من چند میشه؟

          مریم
      2. سلام من قدم ۱۶۰ ووزنم ۷۵ هست چ عمل باید انجام بدم و هزینه چقدره

        فاطمه
        1. Author

          برای مشاوره با متخصصان با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

          مدیر
      3. سلام خانم هستم قدم 165وزنم 125میدونم حدود 40کیلو تقریبا اضافه وزن دارم بیمه هم ندارم هزینه عمل اسلیو یا بایپس تقریبا چقدر میشه

        علیزاده
        1. سلام bmi بالاي ٤٠ کیلو بیمه قبول میکنه شروع هزینه ها از ۴۵ میلیون هستش

          پشتیبان
  30. سلام من 23سالمه وزنم 99کیلو هست و قدم 160ایا میتوانم عمل باب پس معده انجام بدم

    محمدی
    1. با سلام
      bmi شما تقریبا 38/9 میباشد بنابراین میتوانید عمل اسلیو یا بای پس معده رو انجام بدین ولی در مورد انتخاب نوع عمل باید حتما با پزشک مشورت کنین

      مدیر مدویکا
    2. من 81کیلوهستم…قدم157.دوتازایمان سزارین داشتم و39سالم….فشارخون دارم ….چه عملی مناسب من است

      سمیه رضازاده
      1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 33 می باشد اگر بتوانید شاخص توده بدنی خود را به بیش از 35 برسانید با توجه به بیماری فشارخون جزو کاندیدهای عمل اسلیو معده و بای پس معده قرار می گیرید. در غیر این صورت می توانید از روش هایی مانند برداشتن چربی های شکم استفاده کنید.

        فاطمه پایان
  31. سلام وقت بخیر. ببخشید من 167 قدم هست و 140 وزنم، 28 سالمه و بیمه تامین اجتماعی دارم میخاستم بدونم هزینه بای پس معده با بیمه چقد میشه حدودا؟

    شادی
    1. با سلام
      با توجه به اطلاات ارسالی bmi شما تقریبا 50 هست بنابراین شما میتوانید عمل کوچک کردن معده رو انجام بدین و بیمه هم شامل حال شما میشه. هزینه عمل معده در حال حاضر نزدیک به 50 میلیون هست که بیشتر این مبلغ رو بیمه پرداخت میکنه

      مدیر مدویکا
      1. باسلام. ببخشید مزاحمتون میشم.من قدم 185ووزنم 162کیلو هست چه نوع عملی باید انجام بدم BMI من چنده وبیمه تامین اجتماعی و تکمیلی هم دارم هزینه اش چقدر میشه . ممنون

        ناشناس
        1. با سلام
          بر اساس اطلاعاتی که از قد و وزن خودتون دادین bmi شما 47 هست بنابراین کاندید جراحی کوچک کردن معده هستین. ولی اینکه باید بای پس انجام بدین یا اسلیو معده رو باید بعد از معاینه حضوری با پزشک مشخص بشه. با توجه به عدد bmi شما که بالای 40 هست بیمه هزینه های عمل شما رو پرداخت میکنه

          کارشناس
        2. سلام من ۱۶۴قد و ۱۲۵ وزن دارم کمخونی خیلی شدید دارم گلوبولهای قرمزم روی ۸ هستش میشه انجام داد؟ خطر مرگ نداره؟

          اعظم
          1. باسلام عمل اسلیو معده یکی از کم خطرترین عمل هایی است که برای افراد چاق توصیه می شود با این حال برای پاسخ دقیق به این سوال می بایست با جراح مشورت کنید و وضعیت خود را برای وی شرح دهید تا بتواند برنامه ریزی دقیقی برای عمل شما داشته باشد.

            فاطمه پایان
      2. سلام من وزنم ۱۰۳ کیلو قدم تقریبا بین ۱۶۴ تا ۶۵ ا هست ۴۰ سالم و سه تا عمل سزارین داشتم بین عمل بای پس و ابدو مینو پلاست موندم واینکه معدم خیلی ورم هم داره
        و اینکه اگر بای پس کنم چون سه تا زایمان داشتم باز پوست شل میشه و نیاز داره همون عمل ابدو رو انجام بدم که میشه راهنمایی کنید

        راحیل
        1. باسلام باتوجه به شرایط شما بهتر است ابتدا با جراح مشورت نمایید تا در خصوص بهترین درمان مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد. برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
    2. سلام من وزنم ۱۰۰کیلو هس و قدم ۱۶۰
      ۲۵سالمه
      دکتر زنان گفته باید لاغر کنم تا حامله بشم
      عمل بای پس برام خیلی گرون هس و من فقط برای حاملگی میخوام لاغر بشم
      راه حل دگه ای هم هس که مبلغ عمل کمتر باشه یعنی زیر ۲۰میلیون؟

      فائزه
      1. Author

        سلام
        bmi شما ۳۹/۱ هست. یعنی نسبت به قد دچار چاقی هستید. اگر نمی خواهید جراحی کنید باید باید رژیم غذایی تحت نظر متخصص تغذیه و ورزش مناسب با شرایط جسمی تان برای کاهش وزن اقدام کنید.

        مدیر
  32. سلام در بیمارستان دولتی دکتری هم هست که عمل کنه و هزینه عمل با بیمه چقدر میشه حدودا؟

    معصومه
    1. با سلام
      بله در بیمارستان دولتی هم عمل جراحی معده انجام میشه فقط برای اینکه بیمه هزینه عمل شما رو پرداخت کنه باید BMI شما بالای 40 باشه

      مدیر مدویکا
      1. سلام‌من‌۲۷‌سالمه‌باقد۱۶۸‌ووزن۱۰۹‌کیلو‌بیمه‌سلامت‌دارم‌هزینه‌عمل‌چقدرمیشه‌‌ایاامکانش‌هست‌بیمارستان‌دولتی‌عمل‌کنیم‌چون‌هزینه‌ش‌خیلی‌سنگینه

        مهسا
        1. با سلام
          با توجه به اطلاعات قد و وزن شما bmi شما 38.6 است بنابراین میتونین جراحی کوچک کردن معده رو انجام بدین ولی با توجه به اینکه این عدد زیر 40 هست بیمه هزینه رو پرداخت نمیکنه مگر اینکه منجر به بیماری های دیگه ای هم شده باشه که اول باید با پزشک معاینه بشین

          کارشناس
          1. سلام خسته نباشید
            من ۳۱ سالمه خانم هستم
            قد ۱۶۷
            وزن۱۱۰
            آیا کاندید جراحی کوچک کردن معده هستم یا خیر؟

            احمدی
          2. Author

            سلام، باتشکر
            bmi شما ۳۹/۴ است. یعنی در وضعیت چاقی هستید. اما اینکه کاندید مناسبی برای عمل معده هستید یا نه را فقط پزشک متخصص با بررسی شرایطی مانند عادات غذایی شما، بیماری های مزمن و جسمی تان، وضعیت گوارش تعیین می کند. پس بهتر است برای معاینه و مشاوره به متخصص مراجعه کنید.

            مدیر
  33. سلام و عرض ادب
    با توجه به اینکه دو بار لیپوساکشن ران و شکم انجام دادم bmi الانم ۳۲ هست. آیا میتونم با توجه به کم بودنbmi بعد ساکشن، از بیمه تکمیلی استفاده کنم؟؟؟،
    ممنون

    میترا مرجانی
    1. با سلام
      برای جراحی معده و کوچک کردن معده bmi شما باید حداقل بالای 35 باشه، بیمه های تکمیلی شرایط پرداخت متفاوتی دارن و باید ازشون سوال کنین . اما بیمه هایی مثل تامین اجتماعی فقط برای bmi بالای 40 هزینه عمل رو پرداخت میکنن.

      مدیر مدویکا
    2. سلام شما ساکشن برای شکم انجام دادین راضی هستین.؟؟منم دوستدارم ساکشن انجام بدم ولی میترسم برگشت داشته باشه.

      ناشناس
  34. سلام ۱۷۰ وزن ۲۲ سالمه بیمه ندارم هزینه عمل چقدر میشه خیلی ممنون

    احمدی
    1. با سلام
      برای تشخیص اینکه کاندید مناسبی برای انجام عمل معده هستید باید bmi شما بالای 35 باشه اگر این فاکتور در مورد شما صدق بکنه میتونین برای جراحی اقدام کنید که در حال حاضر هزینه جراحی معده بین 45 تا 50 میلیون هست

      مدیر مدویکا
      1. باسلام. من ۱۶۵ قد و۹۵ وزنم هست مدت زیادی بود که از زانو درد رنج میبردم تااینکه بامراجعه به پزشک وانجام ام ار ای متوجه شدم مینیکس زانوی چپ کامل پاره شده وچون به پای راستم تواین مدتی که درد داشتم فشار اوردم مینیکس پای راستم هم یه طرفش پاره شده درکل بخاطر وزن بالا این مشکل برام پیش اومد میخوام جراحی لاغری انجام بدم بیمه تامین اجتماعی هم دارم هزینه عملم چقدر میشه وایا از بیمه میتونم استفاده کنم یاخیر؟

        راحله نوروزی ام
        1. با سلام
          با توجه به اطلاعات وزن و قد شما bmi شما نزدیک به 35 هست و خب برای اینکه بیمه هزینه عمل شما رو قبول کنه bmi باید بالای 40 باشه. معمولا عمل بای پس برای bmi بین 35 تا 40 تحت شرایط خاصی انجام میشه که باید حتما به پزشک مراجعه کنین و در صورت تشخیص ایشان عمل برای شما انجام بشه

          مدیر مدویکا
  35. باسلام ۵۳ ساله وزن ۱۰۵ کیلو گرم بیماری دیابت وفشار خون دارم .امکان کوچک کردن معده برای من وجود دارد؟از کدام روش ؟ ممنون از لطف شما.

    سید سعید موسوی
    1. سلام با توجه به بیماری هایی که فرمودین انجام یکسری آزمایشات اولیه برای شما الزامی بعد با توجه به نظر پزشک باید دید کدام روش مناسب شما است

      نیما شفیعی
  36. سلام.من قدم ۱۵۰ است و ۷۶ کیلو وزنم هست و تمام رژیمها و ورزش ها رو انجام دادم و لاغر نشدم به نظر شما منم میتونم کاندید عمل بشم؟

    مریم صابر
    1. سلام بله اما نیاز به جلسه مشاوره قبل از عمل دارید.جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با دکتر حامد گل محمد زاده، بهترین جراح لاغری معده در مشهد با شماره تلفن های 05137608434 و  09018191885 تماس بگیرید. 

      نیما شفیعی
      1. سلام برای عمل در بیمارستان دولتی با هزینه ی کم باید چکارکنم؟

        فاطی
        1. با سلام
          برای اینکه بیمه هزینه جراحی شما رو پرداخت کنه باید bmi شما بالای 40 باشه

          مدیر مدویکا
  37. سلام همسرم وزنشون بالاس وزنشون ۱۵۷هست کبد چرب هم دارن من میخواستم راهنمایی کنید عمل اسلیو معده خوبه ؟هزینه عمل چقدره؟

    نازنین
    1. سلام جهت مشاوره برای عمل اسلیو معده و اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
    2. با سلام من قدم ۱۶۸ وزنم ۹۶ و سنم ۳۹ سال هست شاخص توده بدنی من چنده شامل کدام بیمه میشم ؟

      زهرا
      1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 34 است. برای بیمه تامین اجتماعی شاخص توده بدنی شما می بایست حداقل بالای 40 باشد برای سایر شکرت های بیمه خصوصی نیز می بایست با مشاوران بیمه صحبت کنید.

        فاطمه پایان
  38. سلام من ۱۲۰کیلو وزنم و ۱۶۰قدم هست میخواستم بدونم میتونم لا دفترچه بیمه هم عمل کنم یا خیر هزینش چقدر هست تقریبا؟

    فائزه ستوده فر
    1. سلام با توجه به این که bmi بدن شما بالای 40 است شامل بیمه می شوید.برای هزینه درمان ابتدا باید معاینه شوید و هزینه نهایی را آقای دکتر به شما اعلام می کند. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
    2. سلام بنده وزن ۱۳۰کیلو قدم ۱۸۷سن ۲۱سالمه میخاستم بدونم میتونم از بیمه تامین اجتماعی وتکمیلی هزینش چقدرهست وچه نوع عمل لاغری انجام میشه ممنون میشم راهنمایی کنین

      علی حسنی بید
      1. باسلام با توجه به وارداتی بودن وسایل عمل های لاغری معمولا بیمه ها بخشی از هزینه ها (حدود20 درصد) را تقبل می کنند. بااین حال بهتر است در خصوص هزینه های عمل با پزشکان طرف قرارداد بیمه خود مشورت نمایید زیرا هزینه عمل در بیمارستان های خصوصی نسبت به دولتی متفاوت بوده و شهر انجام عمل نیز در قیمت نهایی موثر است. در حال حاضر شاخص توده بدنی شما بالاتر از 37 می باشد و در صورت تایید جراح شما می توانید یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده یا بای پس باشید در غیر این صورت جراح سایر گزینه های پیش رو شامل روش های جراحی و غیرجراحی را در جلسه مشاوره برای شما بارگو خواهد کرد.

        فاطمه پایان
  39. سلام من میخواستم برای عمل مشاوره بشم

    ناشناس
    1. سلام وقت بخیر جهت مشاوره و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
      1. من ۱۰۰وزنمه ۱۶۵قدم شامل بیمه. میشه آیا هزینش چقدره

        زهرا مقدسی
        1. سلام با توجه به این که bmi بدنی شما زیر 40 است احتمالا شامل بیمه نشوید اما باز هم به بیمه ای که تحت پوشش آن هستید مراجعه کنید چون شرایط بیمه گذار ها با هم متفاوت است

          نیما شفیعی
    2. سلام.قدم۱۷۴.وزنم۱۰۳کدوم عمل معده روانجام بدم.هزینش چقدر میشه.ممنون میشم راهنمایی کنین.

      میناقرایی
      1. با سلام
        bmi شما تقریبا 34 هست و به همین دلیل جراحی کوچک کردن معده برای شما توصیه نمیشود

        مدیر مدویکا
    3. سلام خسته نباشی سنم ۴۰هست وزنم ۹۹قدم ۱۶۰هست دیسک کمردارم بازانودرد کبدم زیادچربه چندین مرتبه رژیم گرفتم هربارکه وزن کم کردم دوباره وزنم برگشت کردحالا می خوام اسلیم معده انجام بدم آیا می تونم اسلیم انجام بدم یانه فقط اسلیم می خوام

      صدیقه خ
      1. Author

        سلام، شما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید.

        مدیر
  40. سلام من ۲۱سالمه ۱۴۰ کیلو وزنم هسته قد۱۸۰ هسته و تا الان هم هیچ گونه بیماری ندارم

    مهيار عطائي
    1. سلام وقت بخیر bmi شما 43 است و مشکلی برای عمل نخواهید داشت.

      نیما شفیعی
  41. سلام من ۱۶۰ سانت قد و ۹۸ کیلو وزنم هست مشکل پرخوری عصبی و یبوست دارم. ورم معده هم دارم از اضافه وزنم و چاقی خودم خیلی رنج میبرم. کدوم عمل معده برام بهتره تا هم وزنم کم بشه هم بازگشت چاقی نداشته باشم چون قبلا انواع روشها رو برای لاغر شدن انجام دادم مثل وزرش، طب سوزنی، رژیم غدایی ولی فقط تا حدی وزن کم کردم. در ضمن مشکل دیسک کمر و آب آوردگی مهره کمر هم دارم.ممنون میشم کمکم کنید و بفرماین هزینه عمل چقدر میشه

    آذر گوهری هستم
    1. با سلام
      با توجه به توضیحات شما در مورد وزن و قد شاخص توده بدنی شما تقریبا 38 هست که میتونین کاندید مناسبی برای عمل اسلیو یا بای پس معده باشین ولی تشخیص دقیق نوع عمل با دکتر متخصص هست و حتما باید برای مشاوره حضوری تشریف بیارین. جهت رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      مدیر مدویکا
  42. من ۱۰۲کیلو با قد ۱۶۰هستم و سابقه سوراخ اثنی عشر دارم که منجر به پرتونیت شد ه دارم و یکبار هم برای برداشتن قسمتهای آسیب دیده ی جدار داخلی شکمم بعداز ۸بار جراحی عمل آبدومینو پلاستی انجام دادم و دوباره ۸ماه بعد از اون جراحی ترمیم فتق با مش گذاری داشتم آیا امکان انجام اسلیو رو دارم؟

    سلام
    1. سلام با توجه به مواردی که ذکر نمودید نیاز به بررسی پرونده پزشکی شما توسط دکتر هست. لطفا جهت رزرو نوبت معاینه حضوری با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید. همچنین می توانید نام خانوادگی و شماره تماس خود را به واتساپ ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام من ۱۵۴ قدمه ۹۷ کیلو وزنمه دیسک کمرم دارم سنم ۳۶ سالمه روشای زیادی انتخاب کردم برا لاغری اما نتونستم وزن کم کنم آیا بیمه شامل من میشه اگه زحمت نیست هزینه عمل و با بیمه بگید واگر آقای دکتر بدید

      ناشناس
      1. با سلام
        بله با توجه به مشخصات قد و وزن شما bmi شما بالای 40 هست و میتونین با بیمه برای انجام عمل اسلیو معده یا بای پس معده اقدام کنین

        مدیر مدویکا
  43. سلام ، بین عمل بای پس کلاسیک و مینی کدوم یکی زودتر لاغر می شیم و بازگشت نداره؟

    زهرا
    1. سلام، انتخاب نوع عمل برای بیمار مهم است. اگر درست انتخاب شده باشه و بیمار عملش مناسب وضعیت تغذیه ای و متابولیکش باشد و دستورات تغذیه ای و ورزشی را به درستی انجام دهد بازگشت بسیار کم خواهد بود. کاهش وزن در بای پس کلاسیک بیشتر از مینی بای پس هست ولی در نهایت احتمال رسیدن به وزن ایده آل بعد از یکسال تا یکسال و نیم بسیار بالا خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:
      عمل بای پس معده

      دکتر حامد گل محمد زاده
      1. سلام من وزنم ۱۰۰ کیلو هست وبیماری چربی خون و زخم معده دارم و از عمل ترس و اصطراب زیادی دارم و نمیدونم چه عملی برای من مناسب باشه

        زینب فلاحی از اهواز
        1. سلام، لطفا اطلاعات کاملتون شامل قد، وزن، سن و نام خانوادگیتون رو از طریق واتساپ به شماره تلفن 09018191885 ارسال کنید تا پس از بررسی با شما تماس بگیریم.

          کارشناس مدویکا
          1. سلام من 45 سالمه با قد 158 و زن 103 کیلو با فشار خون بالا بیمه نیروهای مسلح دارم آیا شامل حال من میشه؟؟؟

            فاطمه روکی
          2. باسلام شما یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو و بای پس معده می باشید در خصوص پوشش بیمه ای نیز بهتر است از شرکت بیمه ای خود در خصوص انجام این عمل و تقبل هزینه های آن سوال نمایید.

            فاطمه پایان
        2. من وزنم 80 با قد 160
          دیابت دارم چه عملی میتونم انجام بدم آیا هزینه بیمه به من تعلق میگیره

          بیتا
          1. Author

            سلام، برای عمل چاقی باید bmi شما بالای ۳۵ باشد. bmi شما ۳۱/۳ می باشد.
            بهتر است با رژیم غذایی سالم تحت نظر متخصص تغذیه و ورزش اضافه وزن خود را کاهش دهید.

            مدیر
  44. سلام من ۹۴کیلوهستم قدم ۱۶۵بخام ۷۰کیلوبشم کدوم جراحی راانجام بدم؟

    زهرا
    1. سلام، انتخاب بهترین روش جراحی لاغری با توجه به بیماری های زمینه ای بیمار و وضعیت تغذیه ای وی می باشد و پس از مشاوره با پزشک مشخص می شود. با توجه به اینکه BMI شما زیر 35 می باشد در حال حاضر کاندیدای مناسبی برای جراحی معده نمی باشید، باز هم شرایط شما بایستی توسط آقای دکتر بررسی شود. bmi برای عمل جراحی لاغری باید بیشتر از 40 و یا بیشتر از 35 و همراه با بیماری های مرتبط با چاقی باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفا ویدیو دکتر گل محمدزاده را درباره اینکه اسلیو معده بهتر است یا بای پس حتما ببینید.

      کارشناس مدویکا
  45. این توده ی بدنی چجوری مشخص میشه من دیابت بارداری داشتم که بعد ایمان از بین نرفته وبیمه خدمات درمانی هستم با این بیمه هزینه عمل چقد میشه

    فاطمه شیخ
    1. نحوه محاسبه شاخص توده بدنی (BMI) = وزن (بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر قد (بر حسب متر) به توان ۲ ، شاخص توده بدنی بالاتر از 40 تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. باید تشریف بیارید ابتدا معاینه شوید. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
      1. وزن ۹۳ قد ۱۶۰ بیماری ام اسولی فعلا دارو مصرف نمیکنم حدودا ۷ ساله شامل بیمه میشه و برای بیماریم ضرر نداره

        مهناز
        1. با سلام
          بله امکان انجام جراحی معده وجود داره ولی لازمه قبل از عمل، جراح معده هماهنگی و مشورت لازم رو با پزشک جراح مغز و اعصاب شما انجام بده. در مورد بیمه هم اگر bmi شما بالای 40 باشه امکانپذیر است که در مورد شما bmiشما 36 هست و شامل بیمه نمیشه.

          مدیر مدویکا
  46. باسلام پدرم سرطان معده داره ویکماه پیش شیمی درمانی کردولی حالش بدترشدآیاآقای دکترازاین دست جراحی هاروانجام میدهند؟

    اخباری
    1. سلام باید تشریف بیارید معاینه شوید. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
  47. سلام خسته نباشید هزینه عمل کوچک کردن معده چقدره؟وآیا میشه بیمه قبول میکنید؟

    مائده غنیان
    1. سلام، قد و وزنتون رو در واتساپ به این شماره 09018191885 بفرستید. معمولا BMI بالای 35 به همراه بیماری های خاص مانند فشارخون و دیابت تحت پوشش بیمه قرار میگیره

      مدیر
      1. هزینه جراحی معده چقد هست

        فاطمه شیخ
        1. سلام در حال حاضر، در فروردین 1400، هزینه عمل معده در مشهد تقریبا بین 26 تا 28 میلیون تومان می باشد. شما باید تشریف بیارید ابتدا معاینه شوید و هزینه نهایی را آقای دکتر به شما اعلام می کند. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          عاطفه آجلی
        2. سلام وزنم ۱۰۰قدم ۱۶۵هزینش بابیمه چقدر میشه بدون بیمه چقدر ممنون

          زهرا مقدسی
    2. سلام خسته نباشید.برای فشار خون ک دارم میشه جراحی برداشتن چربی شکم انجام بدم.خیلی از چاقی رنج میبرم.راهنمایی کنید.تشکر

      زینب امینپور
      1. سلام باید تشریف بیارید معاینه شوید. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        عاطفه آجلی
  48. سلام من 4ساله دیابت دارم میخواستم بدونم با این عمل دیابتم درمان میشه؟

    سامان ازغدی
    1. سلام لطفا قد و وزنتون رو در واتساپ به شماره 09018191885 بفرستید تا راهنماییتون کنیم.

      مدیر
    2. سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم من وزنم نزدیک ۱۰۰ کیلو هست میخوام عمل کنم چون به خاطر شرایط جسمی که دارم خیلی دارم اذیت میشم هرچی به شماره که گذاشتین تماس میگیریم کسی جواب گو نیست؟

      سید محمد رضا موسوی
      1. سلام وقت شما بخیر لطفا در صورت عدم پاسخگویی شماره تماس خود را در واتس آپ ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.09018191885

        نیما شفیعی
        1. سلام، bmi بدن من ۴۴ هس بیمه تکمیلی هزینه عمل رو بیمه انلاین پرداخت میکنه؟؟ یا خودم باید پرداخت کنم بعدا از بیمه بگیرم؟؟

          مهلا
          1. Author

            سلام، شرایط پرداخت بیمه تکمیلی تان را از دفاتر یا شرکت بیمه خود جویا شوید.

            مدیر
      2. سلام من۲۹سالم قدم۱۶۲ وزن ۱۳۰هست بیمه تامین اجتماعی دارم‌می خواستم ببینم چجوری وازکجابایدشروع کنم برم دنبال کارای عمل رایگان ساسی بای پس ودرمشهدکدوم بیمارستان هااین عمل وانجاگ میدن لطفاراهنمایی کنید،ممنون

        مونا
        1. باسلام در مشهد مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی مانند بیمارستان 17 شهریور و بیمارستان فارابی برخی از جراحی های مشابه را انجام می دهند اما برای پاسخ به این سوال که این عمل با چه هزینه و شرایطی برای شما انجام می شود می بایست ابتدا توسط یکی از پزشکان این مراکز معاینه شده و مشاوره دریافت نمایید.

          فاطمه پایان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.