عمل جراحی اسلیو معده در مشهد با لاپاراسکوپی

جراحی معده در مشهد - بهترین دکتر جراح اسلیو معده در مشهد به روش لاپاراسکوپی

عمل جراحی اسلیو معده در مشهد با لاپاراسکوپی

6254 بازدید

عمل جراحی اسلیو معده در مشهد جهت لاغری و درمان چاقی مرضی است. انتخاب بهترین جراح اسلیو معده با روش لاپاراسکوپی بسیار مهم می باشد. در این مقاله، هر آنچه که در عمل جراحی اسلیو معده نقش دارد، از جمله اثر بخشی و عوارض احتمالی آن را بررسی خواهیم کرد. عمل اسلیو معده چگونه باعث لاغری می شود؟ بهترین دکتر اسلیو معده مشهد را چگونه پیدا کنیم؟ هزینه عمل اسلیو معده در مشهد چقدر است؟ آیا بیمه تکمیلی آن را پوشش می دهد؟ چه کسانی می توانند عمل اسلیو معده انجام دهند؟ جراحی اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک؟ مراقبت های قبل و بعد از عمل لاغری معده چیست؟ آیا عمل اسلیو برگشت پذیر است؟ این موارد از جمله سوالاتی هستند که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست
عمل جراحی اسلیو معده در مشهد

بهترین دکتر جراح اسلیو معده در مشهد کیست؟

تیم حرفه ای مدویکا کار را برای بیماران جراحی چاقی آسان نموده است. مدویکا با انجام تحقیقات کامل بهترین پزشکان مشهد را به شما عزیزان معرفی می کند. در زیر یکی از بهترین جراحان عمل اسلیو معده را به شما معرفی می کنیم و نمونه کارهای عمل جراحی اسلیو معده را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

دکتر حامد گل محمد زاده؛ فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی

دکتر گل محمد زاده، متخصص جراحی عمومی، دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی مرضی و عضو انجمن بین الملی جراحی چاقی IFSO می باشد. ایشان دارای سابقه ی هیات علمی و استادیاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند. دکتر گل محمد زاده در حال حاضر عضو هیات درمانی دانشکده علوم پزشکی مشهد و بیمارستان قائم می باشد. همچنین ریاست اورژانس جراحی بیمارستان قائم را از سال 1393 تا به امروز بر عهده دارد.

◈ عمل جراحی اسلیو معده توسط دکتر گل محمد زاده در بیمارستان مادر انجام می شود.

بهترین جراح اسلیو معده مشهد
دکتر حامد گل محمد زاده بهترین جراح اسلیو معده مشهد

فیلم معرفی دکتر حامد گل محمد زاده

هزینه عمل جراحی اسلیو معده در مشهد چقدر است ؟

هزینه عمل اسلیو معده در مشهد بستگی به هزینه های بیمارستان، دستمزد جراح و هزینه آزمایش های قبل و بعد از عمل دارد. به طور معمول BMI بالای 40 به همراه بیماری های خاص مانند فشارخون و دیابت ممکن است تحت پوشش بیمه قرار بگیرید. به طور کلی، قیمت جراحی اسلیو معده در مشهد کمی بیشتر از جراحی باندینگ معده و کمتر از جراحی بای پس معده حدود 45 تا 50 میلیون است.

آیا عمل اسلیو با بیمه تکمیلی امکان پذیر است؟

اگر چاقی شما به حدی باشد که برای سلامتی شما خطرناک باشد ممکن است تحت پوشش بیمه قرار گیرد. شرایط کلی که احتمال دارد بتوانید از بیمه برای جراحی اسلیو معده استفاده کنید در زیر آورده شده است:

◈ BMI شما بیشتر از 35 باشد.

◈ شما یک یا چند بیماری مرتبط با چاقی دارید.

◈ با تغییر رژیم غذایی و ورزش یا مصرف دارو قادر به کاهش وزن نبودید

◈ اگر چاق هستید اما شرایط سلامتی مرتبط با چاقی را ندارید، در این صورت بیمه عمل اسلیو معده را پوشش نمی دهد.

در هر صورت برای اینکه بدانید می توانید از بیمه استفاده کنید یا خیر باید به شرکت بیمه خود مراجعه کنید.

هزینه جراحی اسلیو معده در مشهد
قبل و بعد جراحی اسلیو معده مشهد با دکتر گل محمد زاده

در ادامه درباره عمل اسلیو معده، نحوه انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده، کاندیدای عمل اسلیو معده، مراقبت های قبل و بعد از عمل و … اطلاعات بیشتری آورده شده است :

عمل اسلیو معده چیست؟

یکی از راه های مقابله با چاقی، انجام جراحی لاغری (جراحی چاقی) است. این نوع جراحی شامل برداشتن یا کاهش اندازه معده شما است. جراحی لاغری معمولاً منجر به کاهش سریع وزن می شود. جراحی اسلیو معده یکی از چندین نوع گزینه جراحی چاقی است. متخصصان جراحی معده معمولاً آن را اسلیو گاسترکتومی می نامند.

عمل جراحی اسلیو معده در مشهد چگونه است؟

جراحی اسلیو معده در مشهد معمولا با استفاده از روش لاپاراسکوپی و به عنوان یک عمل جراحی کمتر تهاجمی انجام می شود. عمل جراحی لاپاراسکوپی بدین صورت است که یک لوله باریک و بلند از طریق چندین برش کوچک به شکم شما وارد می شود. این لوله دارای نور و یک دوربین کوچک همراه آن است. همچنین ابزارهای مختلفی به این لوله متصل بوده که برای انجام جراحی لازم است.

جراحی اسلیو معده در مشهد با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود. جراحی شامل تقسیم معده به دو قسمت نابرابر است. حدود 80 درصد از قسمت خمیده بیرونی معده شما بریده شده و برداشته می شود. 20 درصد باقی مانده سپس منگنه یا بخیه می شوند. در نتیجه یک معده موزی شکل ایجاد می شود که فقط حدود 25 درصد از اندازه اصلی معده است.

حدود یک ساعت در اتاق عمل خواهید بود. پس از اتمام جراحی، برای مراقبت های بعد از عمل به اتاق ریکاوری منتقل خواهید شد. حدودا یک ساعت زمان می برد تا از بیهوشی بیدار شوید.
برش های کوچک شکم شما به سرعت بهبود می یابد. به علت کم تهاجمی بودن عمل لاپاراسکوپی اسلیو معده در مقایسه با عمل جراحی باز که با ایجاد یک برش بزرگ است، بهبودی سریعتری خواهید داشت. در صورتی که عارضه ای ایجاد نشود، 2 تا 3 روز بعد از عمل از بیمارستان مرخص می شوید.

عمل جراحی اسلیو معده در مشهد با لاپاراسکوپی
جراحی لاپاراسکوپی اسلیو معده در مشهد

بهترین دکتر اسلیو معده مشهد را چگونه پیدا کنیم؟

هنگامی که تصمیم گرفتید جراحی چاقی را انجام دهید و سبک زندگی سالم تری داشته باشید، انتخاب جراح چاقی ممکن است مهمترین عامل موفقیت در کاهش وزن شما باشد.
جراحی کاهش وزن و اسلیو معده به روش لاپاراسکوپی یک روش نسبتاً جدید است. جراحی کاهش وزن و عمل کوچک کردن معده از سال 1950 با روش های جراحی باز که اغلب منجر به عوارض شدید می شود، آغاز شد. پیشرفت در فناوری، ابزار دقیق و تحقیقات منجر به تکامل جراحی چاقی مدرن شده است. امروزه جراحان چاقی بسیاری وجود دارند که از روش های مختلف جراحی معده برای کاهش وزن فرد استفاده می کنند.

قبل از عمل جراحی لاغری یا همان جراحی کوچک کردن معده سوالات مختلفی مطرح می شود. عمل جراحی اسلیو معده در مشهد چقدر هزینه دارد؟ کجا باید عمل کنید؟ و چگونه باید جراح خود را انتخاب کنید؟ برای پاسخ به این سوالات همراه ما باشید.

عمل جراحی اسلیو معده با بهترین جراح معده مشهد
عمل جراحی اسلیو معده با بهترین جراح معده مشهد

6 نکته مهم برای انتخاب بهترین دکتر عمل اسلیو معده در مشهد

یک دکتر جراح متخصص معده خوب به شما کمک می کند تا تصمیمات تغییر دهنده زندگی و یا حتی نجات دهنده زندگی خود را بگیرید. در اینجا 6 نکته مهم برای کمک به شما برای یافتن بهترین جراح اسلیو معده آورده شده است :

1. لیستی از بهترین جراحان اسلیو معده مشهد تهیه کنید

لیستی از جراحان معده مشهد تهیه کنید. خانواده ، دوستان، اینترنت و سایر متخصصان و پزشکان نیز منابع خوبی برای پرس و جو هستند. وقت بگذارید و در مورد اعتبار پزشکان جراح معده و تجربه آنها تحقیق کنید. زمانی که توانستید لیستی از بهترین جراحان معده تهیه کنید، با هر یک از جراحان انتخابی خود یک جلسه مشاوره از نزدیک داشته باشید.

2. درباره مدارک جراح اسلیو معده تحقیق کنید

جراح معده باید دارای مجوز انجام عمل جراحی معده باشد. این مدرک و مجوز به شما می گوید که پزشک آموزش، مهارت و تجربه لازم برای انجام جراحی اسلیو معده را دارد. برای جراحی چاقی، بهتر است به دکتری مراجعه کنید که دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی و جراحی چاقی مرضی باشد. همچنین تحقیق کنید که جراح انتخابی شما سابقه قصور پزشکی یا موارد انضباطی نداشته باشد.

3- تجربه جراح معده را در نظر بگیرید

وقتی نوبت به اقدامات پیچیده جراحی چاقی و عمل اسلیو معده می رسد، تجربه جراح بسیار مهم است. هرچه یک جراح در انجام یک عمل جراحی مخصوص چاقی تجربه بیشتری داشته باشد، نتایج عمل شما بهتر است. اگر قرار است عمل اسلیو معده را برای لاغری انجام دهید، بپرسید که جراح چند بار روش خاص مورد نیاز شما را انجام داده است. همچنین در مورد میزان عوارضی که ممکن است برای بیماران یک جراح رخ دهد به خوبی تحقیق کنید.

4. درباره کیفیت بیمارستان تحقیق کنید

کیفیت خدمات مراقبتی در بیمارستانی که جراح انتخابی شما در آن عمل جراحی را انجام می دهد بررسی کنید. کیفیت بیمارستان برای شما مهم است زیرا بیمارانی که در بیمارستان های دارای تجهیزات لازم جراحی کاهش وزن را انجام می دهند، عوارض کمتری دارند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا محل بیمارستان برای شما مهم است یا خیر. یک مکان مناسب، کنترل ویزیت های مکرر و پیگیری بعد از جراحی اسلیو معده را برای شما آسان می کند. در حالت ایده آل، یک جراح را انتخاب کنید که در یک بیمارستان معتبر با استانداردهای بالا عمل جراحی را انجام می دهد.

5. پزشکی را انتخاب کنید که با او راحت باشید

یک جراح چاقی را انتخاب کنید که با او راحت صحبت کنید. پزشکی که نگرانی های شما را درک کرده و اطلاعات کافی را درباره عمل جراحی لاغری معده و روش های آن به شما بدهد. آیا او از سوالات شما استقبال کرده و به روشی که می توانید درک کنید به آنها پاسخ می دهد؟ جراحی را پیدا کنید که پیگیر شرایط جسمی و روحی شما باشد، بهترین گزینه های درمانی شما را در نظر بگیرد و به روند تصمیم گیری شما نیز احترام بگذارد.

6. نظرات بیماران را بخوانید

خواندن صحبت های دیگران و بیماران قبلی در مورد دکتر جراح معده می تواند بینشی در مورد چگونگی طبابت پزشک و همچنین نحوه انجام اقدامات پزشکی را به شما بدهد. بررسی نظرات بیماران معمولاً بیانگر تجربه افراد در تعیین وقت ملاقات، زمان انتظار ، محیط مطب و رفتار پزشک است. می توانید بفهمید که بیماران چقدر به پزشک اعتماد دارند و دکتر چقدر وقت خود را با بیماران خود می گذراند. اینها به ویژه از فاکتورهای مهم انتخاب یک جراح اسلیو معده خوب است. زیرا مراقبت های قبل و بعد از عمل نیازمند چندین جلسه مراجعه به پزشک است.

بهترین دکتر جراح اسلیو معده در مشهد به روش لاپاراسکوپی
بهترین دکتر جراحی چاقی را برای اسلیو معده انتخاب کنید

چه کسانی می توانند عمل اسلیو معده را انجام دهند؟

هر نوع از عمل جراحی چاقی، از جمله عمل اسلیو معده، تنها در صورتی یک گزینه مناسب محسوب می شود که تلاش های فرد برای بهبود رژیم غذایی، عادات ورزشی و استفاده از داروهای کاهش وزن موثر واقع نشود. حتی در این صورت، شما باید معیارهای خاصی را داشته باشید تا واجد شرایط یک روش مناسب جراحی چاقی باشید. این معیارها بر اساس شاخص توده بدن (BMI) و اینکه آیا شما از لحاظ شرایط پزشکی می توانید این عمل را انجام دهید یا خیر می باشد.

به طور کلی، جراحی اسلیو گاسترکتومی می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد اگر:

◈ شاخص توده بدن (BMI) شما 40 یا بالاتر است (چاقی شدید).

◈ BMI شما 35 تا 39/9 است و یک بیماری جدی مرتبط با اضافه وزن مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا یا آپنه خواب شدید دارید. در برخی موارد، اگر BMI شما 30 تا 34 باشد اما دچار مشکلات جدی مرتبط با اضافه وزن باشید ممکن است جراحی کاهش وزن برای شما توصیه شود.

◈ همچنین شما باید تصمیم گرفته باشید که یک سبک زندگی سالم داشته باشید. ممکن است از شما خواسته شود در برنامه های پیگیری طولانی مدت شرکت کنید که شامل نظارت بر تغذیه، سبک زندگی و رفتار و شرایط پزشکی شما می باشد.

در نهایت در جلسه مشاوره با جراح با در نظر گرفتن شرایط بیمار امکان انجام عمل کوچک کردن معده برای شما به دقت بررسی شده و بهترین روش جراحی معده برای شما انتخاب می شود.

محاسبه شاخص توده بدنی برای عمل جراحی اسلیو معده در مشهد
محاسبه شاخص توده بدنی : وزن بر حسب کیلوگرم تقسیم بر مجذور قد بر حسب متر

اسلیو معده برای چه کسانی مناسب نیست ؟

عادات غذایی و وضعیت کلی بدن فرد و اندوسکوپی برای عمل جراحی اسلیو معده بسیار مهم است. افراد ریزه خوار و شیرینی خوار و افرادی که دچار رفلاکس معده شدید هستند کاندید مناسبی برای عمل اسلیو گاسترکتومی نیستند. افرادی که ریزه خوار هستند در صورتی که رفلاکس معده نداشته باشند احتمالا کاندیدای عمل بای پس باشند. تشخیص نوع روش جراحی چاقی به تشخیص پزشک بستگی دارد.

ویدیوی توضیحات دکتر گل محمد زاده، یکی از بهترین جراحان اسلیو معده، را درباره انتخاب افراد برای جراحی اسلیو معده را در زیر می بینیم:

انتخاب بیمار برای جراحی اسلیو معده

‎ریزه خواری چیست؟

ریزه خواری در حقیقت همان ناخنک زدن یا پراکنده خوری بین وعده های غذایی اصلی است. ‎ریزه خواری بزرگترین معضلات کاهش وزن، چه از طریق رژیم و ورزش و چه با جراحی های چاقی است.

‎فردی که ریزه خواری می کند چون وعده های کوچکی می خورد تصور می کند که چیزی نخورده و کالری زیادی دریافت نکرده است. ‎اما در واقع موادی که مصرف می کند پر از قند و نمک و فاقد ارزش غذایی هستند.

‎ریزه خواری یک عادت غلط است که به مرور زمان می تواند به بیماری وسواس فکری و یا اعتیاد تبدیل شده و کنترلش از دست فرد خارج شود. مهمترین عارضه ریزه خواری دیابت می باشد.

عمل اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

اگر می خواهید بدانید اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک و لیپو ساکشن و آیا کاندیدای عمل اسلیو معده هستید یا لیپوساکشن، باید اطلاعات بیشتری درباره تفاوت این دو عمل داشته باشید.
در ابتدا باید بدانید که هر دو عمل لیپوساکشن و جراحی اسلیو معده برای افرادی انجام می شود که چربی های اضافی بدن خود را نمی توانند با استفاده از روش هایی مانند ورزش کردن و رژیم غذایی از بین ببرند. لیپوساکشن و لیپوماتیک یکی از پرطرفدار ترین روش های جراحی زیبایی بدن می باشد. در این روش چربی های اضافی بدن در قسمت های مختلف مانند شکم و پهلو، ران ها و بازوها توسط جراح پلاستیک و زیبایی و با استفاده از لوله ای توخالی به نام کانولا برداشته می شود.

عمل لیپوساکشن راه حلی برای کم کردن وزن نیست بلکه چربی های اضافه موضعی از بدن خارج می شوند. در صورتی که بعد از عمل لیپوماتیک یا لیپوساکشن دوباره پرخوری داشته باشید و یا ورزش نکنید مجددا چاق خواهید شد. نتیجه عمل لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است. اما هدف از جراحی اسلیو معده کاهش وزن و لاغری همیشگی است. با توجه به حجم معده ای که برداشته می شود میل شما به غذا خوردن کاهش یافته و بعد از چند ماه لاغر می شوید. در صورتی که مراقبت های بعد از جراحی معده را رعایت کنید این لاغر شدن همیشگی خواهد بود. همچنین عمل جراحی معده برای سلامتی فرد و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی مانند بیماری های قلبی، دیابت و فشار خون تاثیر گذار خواهد بود.

عمل اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک
عمل اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک؟

آیا من کاندیدای جراحی اسلیو معده هستم یا لیپوساکشن ؟

جراحی لاغری نوعی روش درمانی چاقی می باشد اما فرم بدن را تغییر نمی دهد. اما لیپوساکشن با تمرکز بر حذف چربی های اضافه به روش پیکر تراشی فرم بدن را بهبود می دهد و بیشتر جنبه زیبایی دارد. به طور کلی اگر وزن شما نرمال است و تنها مشکل شما داشتن چربی های موضعی در قسمت هایی از بدن است که با ورزش کردن و رژیم غذایی از بین نمی رود و می خواهید سریع تر به اندام ایده آل خود برسید می توانید عمل لیپوساکشن در مشهد را انجام دهید.

عمل اسلیو معده چگونه باعث لاغری می شود؟

عمل اسلیو معده یک روش محدود کننده است. اندازه معده شما را بسیار کاهش می دهد و مقدار غذایی را که می توانید بخورید را محدود می کند. این عمل باعث کاهش جذب مواد مغذی نمی شود و روده شما را دور نمی زند. بعد از خوردن مقدار کمی غذا، خیلی سریع احساس سیری خواهید کرد و تا چندین ساعت دیگر میلی به خوردن غذا نخواهید داشت.

همچنین اسلیو معده باعث کاهش اشتها می شود. جراحی اسلیو معده در مشهد علاوه بر کاهش اندازه معده، ممکن است مقدار “هورمون گرسنگی” تولید شده توسط معده را نیز کاهش دهد که به کاهش وزن کمک می کند.

برداشتن معده در عمل اسلیو معده
برداشتن حدود 80 درصد معده در عمل جراحی اسلیو معده

فواید اسلیو معده چیست؟

ایا اسلیو معده خوب است یا نه ؟ اسلیو گاسترکتومی به شما در از دست دادن وزن اضافی بدن کمک می کند. همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی مانند بیماری های زیر می شود :
بیماری قلبی، فشار خون بالا، کلسترول بالا، آپنه انسدادی خواب، دیابت نوع 2، سکته، سرطان و ناباروری می شود.

عمل اسلیو معده فقط زمانی انجام می شود که علی رغم تلاش شما برای کاهش وزن از طریق بهبود رژیم غذایی و انجام ورزش باز هم نتوانسته باشید که وزن اضافی خود را از دست بدهید.

قبل و بعد از عمل جراحی اسلیو معده در مشهد
46 کیلوگرم کاهش وزن بعد عمل جراحی اسلیو معده مشهد

آیا عمل اسلیو معده خطرناک است؟

مانند هر عمل جراحی دیگری اسلیو گاسترکتومی نیز ممکن است خطرات بالقوه ای را چه در کوتاه مدت و چه در طولانی مدت در پی داشته باشد. خطرات مرتبط با جراحی اسلیو معده می تواند شامل موارد زیر باشد:
خون ریزی بیش از حد، عفونت، واکنش های جانبی به بیهوشی، لخته شدن خون، مشکلات ریوی یا تنفسی، نشت از قسمت بریده شده معده

خطرات طولانی مدت و عوارض جراحی اسلیو گاسترکتومی می تواند شامل موارد زیر باشد:
انسداد دستگاه گوارش، فتق، ریفلاکس معده، قند خون پایین (افت قند خون)، سوء تغذیه و استفراغ.
عوارض اسلیو گاسترکتومی به ندرت ممکن است کشنده باشد.

رفلاکس معده بعد از عمل اسلیو

یکی از عوارض جانبی جراحی اسلیو در برخی از بیماران، رفلاکس یا اسید معده است. اولین راه حل رفع این مشکل اغلب ترکیبی از تغییرات رژیم غذایی و استفاده از دارو است . داشتن یک برنامه رژیم غذایی مناسب و وعده های غذایی منظم می تواند به کاهش علائم سوزش معده کمک کند. داروهای مختلفی برای کمک به حل این مشکل وجود دارد. آنتی اسید ها حاوی یک اثر خنثی کننده بر اسید معده هستند. برخی از داروهای ضد رفلاکس تولید اسید را کاهش داده و برخی دیگر تولید اسید را متوقف می کنند .

در صورتی که رفلاکس معده دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت داشتن هر گونه مشکل بعد از جراحی اسلیو حتما سریعا به پزشک خود مشورت کنید.

قبل از عمل اسلیو چه کارهایی باید انجام داد؟

قبل از عمل، ممکن است محدودیت هایی در خوردن و آشامیدن و مصرف داروها داشته باشید. مراحل آمادگی برای انجام عمل اسلیو گاسترکتومی در زیر آورده شده است :

یک ماه قبل از جراحی اسلیو معده

لازم است یادآوری شود که درمان چاقی تنها با انجام جراحی معده میسر نمی شود. حداقل یک ماه قبل از عمل، باید تمرکز خود را بر روی اصلاح سبک زندگی بگذارید.
جدا از رعایت یک رژیم غذایی متعادل قبل از جراحی اسلیو معده، شما همچنین باید به طور منظم تمرینات ورزشی را انجام دهید، خواب کافی داشته باشید، سیگار را کنار بگذارید و حداقل به مدت یک ماه یا بیشتر الکل مصرف نکنید.

کشیدن سیگار قبل از عمل اسلیو معده

یک هفته قبل از جراحی اسلیو معده

یک هفته مانده به جراحی اسلیو گاستریک، آزمایش های توصیه شده توسط جراح را به موقع انجام دهید. در این مرحله نسبت به پیروی از رژیم غذایی برنامه ریزی شده خود قبل از جراحی اسلیو معده آگاهی بیشتری کسب کنید.

یک روز قبل از جراحی اسلیو معده

یک روز قبل از جراحی اسلیو معده یک رژیم غذایی مایع داشته باشید و حداقل هشت ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده برای عمل، چیزی نخورید و نیاشامید. شب قبل از جراحی اسلیو معده زود بخوابید و استراحت کافی داشته باشید.

در روز جراحی اسلیو معده

در راه رسیدن به مرکز جراحی لباس های گشاد و دارای دکمه های جلو بپوشید. از همراه داشتن هرگونه جواهرات، لنزهای تماسی یا سایر لوازم همراه خودداری کنید. طبق دستور جراح، داروهای تجویز شده را مصرف کنید. ترجیحاً ، یک نفر همراهی با خود داشته باشید تا در زمینه مدارک و سایر تشریفات به شما کمک کند و در زمان نیاز همراه شما باشد.

دکتر گل محمد زاده جراح معده مشهد
دکتر گل محمدزاده و بیمار عزیز بعد از عمل جراحی معده

عمل اسلیو معده چند ساعت طول میکشد ؟

مدت زمان عمل اسلیو معده از عمل بای پس معده کمتر است. عمل اسلیو معده معمولا حدود یک ساعت طول می کشد.

خارج کردن باقیمانده معده در عمل اسلیو چگونه است؟

پس از اتمام عمل اسلیو گاسترکتومی، قسمت عمده معده که حدود 75 تا 85 درصد می باشد جدا شده و باید از شکم خارج شود. این معده برداشته شده از طریق برش های ایجاد شده برای ورود درن از بدن خارج می شود. در ویدیو زیر می توانید مراحل و نحوه خارج کردن معده پس از جراحی اسلیو معده در مشهد را توسط دکتر گل محمد زاده ببینید:

فیلم خارج کردن باقیمانده معده در عمل اسلیو

رژیم غذایی شما بعد از جراحی اسلیو معده چه تغییری می کند؟

بعد از اسلیو گاسترکتومی، رژیم غذایی شما طی هفت روز اول بعد از عمل با مصرف مایعات بدون شکر و فاقد کربنات شروع می شود. سپس به مدت سه هفته بایستی غذاهای پوره شده مصرف کنید و در نهایت چهار هفته پس از جراحی می توانید غذاهای معمولی بخورید. شما باید روزانه دو بار مولتی ویتامین، یک بار در روز مکمل کلسیم مصرف کنید و یک بار در ماه آمپول ویتامین B-12 بزنید.

در چند ماه اول پس از جراحی معده، برای نظارت بر سلامتی خود لازم است معاینات پزشکی مکرر انجام دهید. ممکن است به تست های آزمایشگاهی ، آزمایش خون و آزمایش های مختلف نیاز داشته باشید.
ممکن است در اثر واکنش بدن به کاهش سریع وزن، در سه تا شش ماه اول پس از جراحی اسلیو معده، تغییراتی را تجربه کنید، از جمله :

بدن درد، احساس خستگی (گویی آنفولانزا دارید)، احساس سرما، پوست خشک، کم پشتی و ریزش مو و تغییرات خلق و خوی.

بیشتر بخوانید : بهترین رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده 

آیا عمل اسلیو معده برگشت پذیر است ؟

خیر، عمل اسلیو برگشت ندارد. بر خلاف عمل باندینگ معده، عمل اسلیو معده یک عمل دائمی بوده و برگشت پذیر نیست.

چاق شدن مجدد بعد از عمل اسلیو معده

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. اگر فرد کاندیدای عمل اسلیو معده باشد و عمل جراحی به صورت دقیق و کاملا درست انجام شود و فرد متقاضی بعد از آن که عمل به اتمام برسد، به نکته‌های مربوط به استراحت، مراقبت، پرهیز‌ و تغذیه به درستی توجه کند، جای نگرانی جهت بازگشت وزن و چاقی دوباره وجود نخواهد داشت.

ولی بعضی افراد به پیام‌های سیر شدن که از طرف مغز ارسال می‌شود، آنچنان توجه خاصی ندارند و به ریزه خواری ادامه می‌دهند. این پرخوری‌های عصبی سبب کشیده شدن و باز شدن دوباره‌ی معده می‌شود و خوراکی‌های دریافتی اضافه‌ بر نیاز وارد بدن شده، دوباره به چربی تبدیل خواهد شد . شیرینی خواری و مصرف ناکافی آب نیز از علل مهم برگشت وزن هستند.

قبل و بعد عمل اسلیو معده در مشهد
کاهش وزن 6 ماه بعد از عمل اسلیو معده

تفاوت اسلیو و بای پس معده چیست ؟

تفاوت اسلیو وبای پس معده در این است که در عمل اسلیو معده فقط حجم معده کم می شود. اما در عمل بای پس کلاسیک علاوه بر کم شدن حجم معده، طول جذب بیمار به دلیل حذف شدن بخشی از روده باریک بیمار از سیستم جذبی، کاهش می یابد. به دلیل حذف و برداشتن فندوس معده در عمل اسلیو معده، ریسک سرطان برای سالیان سال کاهش می یابد. بعد از این عمل به دلیل کوچک تر شدن معده، فرد با حجم کمتری از غذا زودتر احساس سیری می کند.

چنانچه سوالی درباره جراحی اسلیو معده در مشهد دارید از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

منابع : pezeshk-bama , healthline , mayoclinic

161 دیدگاه

  1. سلام ووقت بخیر، ببخشید من خانمی ۳۷ ساله هستم با وزن ۱۱۵ وقد ۱۶۵هستم .یک عمل سزارین داشتم .با بیمه سلامت ،شرایط عمل اسلیومعده رو دارم ،ممنون میشم راهنمایی کنید.

    لیلا ف
    1. باسلام در حال حاضر شاخص توده بدنی شما 42 است و شما یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده می باشید. بهتر است با پزشک جراح در خصوص انجام این عمل مشورت نمایید تا ازمایشات پیش از عمل برای شما انجام شود.

      فاطمه پایان
  2. دکتر گل محمدزاده فوق العاده دکتر ماهر کار بلد کار درست با تجربه نترس خلاصه هرچی بگم کم گفتم ایشون برای بنده عمل رفلاکس یا هرنی هیاتال انجام دادن که فوق العاده راضی هستم صب تا شب دعاشون میکنم ۸۰ درصد بهبود پیدا کردم یک مدتی از غذا نخوردن شده بودم پوست استخون نزدیک به ۲۰ کیلو کم کرده بودم اما بعد از عمل اشتهام هم خوب شده تا حدودی وزنم هم برگشته خدا خیرت بده دکتر ایشالا به همه جا برسی و هرچی از خدا میخوای بهت بده

    سید مجتبی علیپور
  3. من خانوم 42ساله قد166ووزن115ودیسک کمر و گردن دارم وزانو درد شدید وموقع خواب احساس تنگی نفس دارم میتونم عمل اسلیو انجام بدم ببخشید هزینه از صفر تا صد عمل چقدر است با هزینه آزاد ممنون

    خالدی
    1. هزینه عمل اسلیو معده از 60 میلیون تومان شروع می شود و در افراد مختلف و با توجه به مکان انجام عمل، دستمزد جراح و تجهیزات مورد استفاده می تواند متغیر باشد با این حال شاخص توده بدنی شما درحال حاضر 47 است و شما یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده هستید.

      فاطمه پایان
  4. سلام دخترم 10 ساله است دیابت نوع یک دارد اسلیو مهده یا هر عمل دیگری برایش خوب جواب می دهد

    کبری احمدی
    1. سلام خیر با توجه به اینکه به سن بلوغ نرسیده این عمل برای ایشان مناسب نیست.

      فاطمه پایان
  5. سلام من ۲۹سالمه قدم ۱۶۲وزنم ۱۱۰هست بیمه نیروهای مسلح دارم ایا بیمه تقبل میکنه ومیتونم این عمل انجام بدم

    مهسا
    1. با سلام در خصوص تقبل هزینه های عمل توسط بیمه می بایست ابتدا با پزشکان طرف قرارداد بیمه خود مشورت نموده یا از شرکت بیمه ای خود اطلاعات کسب نمایید. به احتمال زیاد بیمه بخشی از هزینه های عمل شما را پوشش می دهد اما میزان و درصد ان نامشخص است و می بایست مشاوره دریافت نمایید.

      فاطمه پایان
  6. سلام خسته نباشید من سنم ۳۳وزنم ۸۵قدم ۱۵۲است میخواستم بدونم من هم میتونم عمل کنم و بیمه خدمات درمانی لطفاً کمکم کنید

    راضیه
    1. باسلام در حال حاضر توده بدنی شما بالاتر از 36 است و اگر به دلیل چاقی مبتلا به بیماری های مزمن شده اید می توانید یکی از کاندیدهای مناسب برای عمل اسلیو معده باشید. در خصوص پوشش بیمه نیز با توجه به اینکه شرکت های بیمه ای خدمات مختلفی را برای مشتریان خود اعمال می کنند بهتر است ابتدا به پزشکان طرف قرارداد بیمه خود مراجعه کرده یا از نمایندگان بیمه مشورت بگیرید.

      فاطمه پایان
      1. سلام‌خسته‌نباشیدمن۲۸سالمه‌قد۱۶۸‌ووزنم‌۱۰۶‌وسه‌بارسزارین‌شدم‌بچه‌یک‌ساله‌دارم‌میخواستم‌ببینم‌میتونم‌عمل‌کنم‌وااین‌که‌بیمه‌سلامت‌دارم‌‌ومیخواستم‌بپرسم‌کدوم‌بیمارستان‌آقای‌دکترعمل‌انجام‌میدن

        مرضیه
        1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 37 است و برای اینکه بتوانید عمل اسلیو معده یا بای پس انجام دهید این عدد باید حداقل بالای 40 باشد. بهتر است با پزشک متخصص در خصوص روش های درمانی مناسب خود مشورت نمایید.
          جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  7. سلام من ۹۵ وزنم هست و ۱۵۵ قدم و هیچ بیماری خاصی ندارم و ۳تا زایمان داشتم ایا میتونم این عمل رو انجام بدم و بیمه هم درمانی هستم هزینه عمل برای من چقدر میشه

    ناشناس
  8. سلام من قدم ۱۵۲ وزنم ۷۱ هست میشه عمل کنم؟

    ناشناس
    1. سلام بله ميتونين ابدومينو پلاستي انجام بدين

      پشتیبان
  9. عمل اسلیو معده با بای پس معده چه تفاوتی داره ممنون از پاسخ گویی

    سلام حسن زاده هستم
  10. سلام من ۳۲ ساله قد ۱۵۸ و وزن ۱۰۴ هستم و کاندیدای چه نوع عمل چاقی هستم و بیمه تامین اجتماعی دارم می خاستم ببینم چه مقدار مربوط به پرداخت خودم میشه و سوال بعدی در آینده برامون مشکلی پیش نمیاد با ۲۵ درصد معده باقی مونده ،وقتی سنمون بیشتر بشه عارضه ای نداریم
    لطفا آدرس مطب رو هم نیاز دارم

    سلام حسن زاده هستم
    1. سلام شما باید اسلیو معده انجام بدین برای ارتباط بیشتر با اپراتور تماس بگیرین

      پشتیبان سایت
  11. سلام من خانمی هستم ۳۴ ساله با وزن ۱۲۵ کیلو
    BMA بالای ۴۰
    ولی هزینه برام زیاده بیمه روستایی دارم این بیمه هم شامل بیمه هایی هست که قسمتی از هزینه عمل رو پرداخت کنه
    ممنون میشم جواب بدین
    به امید روزی که هزینه ها بیاد پایین تا هر کسی دوست داره این عمل رو انجام بده بتونه

    مینا ارون
    1. Author

      سلام، از شرکت یا شعبه بیمه خودتان سوال کنید.

      مدیر
      1. سلام من قدم ۱۶۰ و وزنم ۸۹ کیلو هستش چه عملی انجام میتونم بدم و میشه حدودا هزینه ی عمل رو بگین من بیمه ندارم غیر بیمه سلامت

        مرضیه کدیور
        1. باسلام برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه از پزشک متخصص برای انتخاب بهترین روش متناسب با وضعیت شما می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  12. سلام من بیمه تامین اجتماعی دارم عمل اسلیو چقدرمیشه وزنم ۱۲۰قد۱۷۰سن ۲۵

    زهرا
    1. Author

      هزینه عمل اسلیو معده در مشهد بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. برای اینکه ببینید بیمه به شما تعلق می گیرد یا خیر باید bmi خود را محاسبه کنید.
      بیمه تامین اجتماعی به bmi بالای ۴۰ تعلق می گیرد. برای شما bmi طبق فرمول زیر۴۱/۵ می شود که یعنی می توانید از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید.
      فرمول محاسبه bmi = وزن \ قد به توان ۲
      BMI = (وزن بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر (قد بر حسب متر به توان ۲)

      مدیر
  13. سلام اقادکتر من 188قدمه وزنم 160کیلو هستش بیماری خاصی ندارم هزینش چقد میشه تقریبا

    مهران
    1. Author

      سلام برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  14. سلام من 43ساله هستم وزن108کیلو قد158 بیماری فشارها خون دارم میتونم عمل اسلیم معد انجام بدم هزینه اش با دفترچه تعمین اجتماعی چه قدر میشه ممنونم

    کلهر
    1. Author

      هزینه عمل اسلیو معده در مشهد بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. برای اینکه ببینید بیمه به شما تعلق می گیرد یا خیر باید bmi خود را محاسبه کنید.
      بیمه تامین اجتماعی به bmi بالای ۴۰ تعلق می گیرد. برای شما bmi طبق فرمول زیر ۴۳/۳ می شود که یعنی می توانید از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید.
      فرمول محاسبه bmi = وزن \ قد به توان ۲
      BMI = (وزن بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر (قد بر حسب متر به توان ۲)

      مدیر
  15. سلام قدمن 157ووزنم 78 آیامیتونم عمل اسلیومعده انجام بدم

    سلام قدمن 157 ووزنم 78 کیلوهست آیامیتونم عمل اسلیومعده انجام بدم
    1. Author

      سلام، روش جراحی چاقی (بای پس، اسلیو، باندینگ) به تشخیص پزشک بستگی دارد.
      به جز bmi بالای ۳۵ چند فاکتور دیگر هم برای انجام عمل اسلیو بررسی می شود، مانند ریزه خواری، رفلاکس معده، بیماری های زمینه ای و … .
      بنابراین می بایست باید حضوری برای مشاوره تشریف بیاورید.

      مدیر
  16. سلام من یه دختر ۱۷ساله با قد تقریبا ۱۷۰و وزن ۱۴۵کیلو میشه بگین bmiچقده و بیمه هزینشو میده یا نه

    معصومه
    1. Author

      هزینه عمل اسلیو معده در مشهد بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. برای اینکه ببینید بیمه به شما تعلق می گیرد یا خیر باید bmi خود را محاسبه کنید.
      بیمه تامین اجتماعی به bmi بالای ۴۰ تعلق می گیرد. bmi شما تقریبا نزدیک به ۵۰ میشه که بیمه به شما تعلق می گیرد.
      فرمول محاسبه bmi = وزن \ قد به توان ۲
      BMI = (وزن بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر (قد بر حسب متر به توان ۲)

      مدیر
    2. سلام خانمی هستم۳۲ساله باقد۱۵۸ و وزن۱۰۵ بیمه تامین اجتماعی دارم میخاستم بپرسم بیمه چقدر از هزینه عملو پرداخت میکنه؟ هزینه عمل برام خیلی زیاده و همسرم تقبل نمیکنه، لطفا راهنماییم کنین خیلی افسردم از شرایطی که دارم، من مشهد زندگی میکنم

      نازی
      1. با سلام
        بیمه براساس شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از 40 هزینه پرداخت میکنه و این عدد برای شما براساس قد و وزنتون 42 هست و بیمه هزینه ای پرداخت نمیکنه

        پشتیبان سایت
  17. سلام خسته نباشید من 38سالمه قدم 164وزنم فکر کنم 130باشد. من میتونم عمل اسلیو انجام دهم ودغترچه تامین اجتماعی دارم تقریبا هزینه عمل بای پس چقدر میشود

    زهرا ولی زاده
    1. با سلام
      بر اساس مشخصات ارائه شده bmi شما 48 هست بنابراین میتونین عمل اسلیو معده رو انجام بدین و با توجه به اینکه bmi بالای 40 هست بیمه هزینه عمل رو پرداخت میکنه

      مدیر مدویکا
  18. من ۳۸ سالم قدم۱۶۰ وزنم۱۰۲ خیلی زانو درد شدید دارم مخواستم عمل اسلیو کنم می تونم عمل کنم

    محبوبه
    1. بله امکان انجام عمل معده رو دارین

      مدیر مدویکا
  19. من ۳۸ سالم قدم۱۶۰ وزنم۱۰۲ خیلی زانو درد شدید دارم مخواستم عمل اسلیو کنم می تونم عمل کنم

    محبوبه
    1. با سلام
      بله امکان انجام عمل رو دارید .

      مدیر مدویکا
  20. سلام من وزنم ۱۰۲ قدم ۱۶۰ خانم ۳۸ساله هستم خیلی زانو درد دارم میتونم عمل اسلیو انجام بدم

    محبوبه
    1. Author

      سلام
      bmi شما ۳۹/۸ می باشد. اما اینکه عمل اسلیو برای شم مناسب است یا نه فقط به شاخص توده بدنی یا همان bmi بستگی ندارد. بلکه به موارد دیگری نیز مانند عادات غذایی، دلایل چاقی و … بستگی دارد. بنابراین نوع عمل شما فقط پس از معاینه حضوری توسط پزشک متخصص مشخص می گردد.

      مدیر
  21. سلام من۵۳سالمه ۲سال ونیم پیش عمل کمرداشتم وپلاتین دارم قدم۱۶۹وزنم۱۱۰ قرص فشاروالزونیکس۱۶۰وقرص تیروییدکم کارمصرف میکنم زانودردهم شدیددارم آیا میتوانم عمل اسلیوکنم درضمن بیمه نیروهای مسلح هستم آیابیمه قبول میکنه وحدوداهزینه عملم چقدرمیشه درضمن فتق ناف هم دارم امکان عمل فتق همزمان خواهدبود.خدابه شماتوفیق بده وممنون که باصبرپاسخگوی من هستید

    پروین
    1. Author

      سلام، با تشکر
      لطفا برای مشاوره و اطلاع از هزینه ها با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  22. هزینه عمل اسلیو معده به صورت آزاد در حال حاضر چقدر است؟

    فاطمه
    1. 40 تا 45 میلیون

      مدیر مدویکا
  23. وقت بخیر سن من ۵۲ سال هست قدم ۱۶۰و وزنم ۹۰ گیلو کیسه صفرام را عمل کردام ومشگل تنگی ریی وآسم هستم آیا من می توام عمل اسلیو معده انجام بدم

    سلام من اکرم هستم
    1. Author

      با توجه به بیماری های مزمن که دارید بهتر است برای معاینه حضوری تشریف بیاورید تا نظر پزشک متخصص را بشنوید.

      مدیر
  24. سلام من قدم 159,وزنم 110سنم 29,بیمه قبول میکنه

    خسروی
    1. با سلام
      bmi شما تقریبا 43 هست و بیمه هزینه عمل بالای 40 رو پرداخت میکنه

      مدیر مدویکا
  25. وبیمه تامین اجتماعی چیزی از هزینه این عمل را قبول می‌کند یا نه

    ناشناس
  26. سلام .سنم ۳۸سال قدم ۱۷۰..وزنم ۹۳کیلو هم کمردردم شدیدهم زانودردمیخوام عمل اسلیو انجام بدم میخوام بدونم هزینش چقده؟؟

    مریم
    1. با سلام
      bmi شما تقریبا 32 هست و کاندید مناسبی برای جراحی اسلیو معده نیستین. برای عمل معده باید bmi شما بالای 35 باشه

      مدیر مدویکا
  27. سلام. سنم۳۶سال.وزن۲۲۰کیلو.اهل شهرستان. وسیله های اتاق عمل خودمان تهیه کنیم یا بیمارستان میدهد

    مرتضی
    1. سلام برای عمل تجهیزات با بیمارستان است

      نیما شفیعی
  28. سلام من قدم ۱۶۲ سنم ۳۶ وزنم ۹۹ من بیمه تامین اجتماعی و بیمه اتیه سازان حافظ هم هستم برم چند درمیاد عمل ممنون میشم راهنمایی کنید

    توانگر
    1. سلام وقت بخیر با توجه به این که bmi بدن شما زیر 40 است معمولا بیمه ها برای bmi بالای 40 هزینه عمل پرداخت میکنن با این حال باید با بیمه خودتون صحبت کنین و ببینین چه مقدار از هزینه بیمه رو تقبل میکنن

      نیما شفیعی
      1. سلام من ۳۳ سالم وزن ۱۰۰ قد ۱/۵عمل اسلیو چقدر میشه

        ناشناس
        1. با سلام
          با توجه به قد و وزن شما، bmi شما تقریبا 44 هست بنابراین بیمه هزینه عمل شما رو پرداخت میکنه

          مدیر مدویکا
        2. سلام من 33سال سن دارم قدم 175 هستش و وزنم 145کیلو هستش و بنده بیمه تامین اجتماعی هستم امکانش هست توضیح بدین برای کاهش هزینه عمل باید چکار کنم و ایا شامل من میشه

          مجید
          1. Author

            هزینه عمل اسلیو معده در مشهد بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. برای اینکه ببینید بیمه به شما تعلق می گیرد یا خیر باید bmi خود را محاسبه کنید.
            بیمه تامین اجتماعی به bmi بالای ۴۰ تعلق می گیرد. برای شما bmi طبق فرمول زیر 47/3 می شود که یعنی می توانید از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید.
            فرمول محاسبه bmi = وزن \ قد به توان ۲
            BMI = (وزن بر حسب کیلوگرم) تقسیم بر (قد بر حسب متر به توان ۲)

            مدیر
      2. سلام
        من ۳۵سالمه قدم ۱۶۵ووزنم حدودا ۱۰۰هستش خیلی سخت لاغرمیشم می‌خوام بدونم برای عمل بای پس معده بایدچیکارکنم

        ناشناس
        1. Author

          سلام، روش جراحی چاقی (بای پس، اسلیو، باندینگ) به تشخیص پزشک بستگی دارد.

          مدیر
    2. سلام وقت بخیر من خانم 53 ساله هستم و قد 170 و وزن 94 دارم بیمه خدمات درمانی دارم. به خاطر مشکل زانو وکمر خیلی نمیتونم ورزش کنم و بارها رژیم غذایی تحت نظر پزشک داشتم که متاسفانه موفقیت امیز نبوده.ایا فرد مناسبی برای اسلیو هستم و هزینه ازاد عمل چقدر میشه؟ سپاس

      تاتاری
      1. سلام بله میتونید عمل اسلیو معده را انجام بدین، جهت اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        نیما شفیعی
      2. سلام
        من حدود ۸ سال پیش اسلیو کردم حدود ۲۵ تا ۳۰ کیلو وزن کم کردم البته خیلی پیاده روی داشتم به علت مشکلی ورزش و پیاده روی رو قطع کردم الان به وزن اولم نرسیدم اما بازهم از این وزن راضی نیستم اما میخوام بدونم میتونم ری اسلیو کنم

        زهره
        1. با سلام
          اظهار نظر در مورد انجام عمل مجدد نیازمند آگاهی از شرایط شما و عمل اولیه هست. باید با پرونده و سابقه پزشکیتون به پزشک متخصص مراجعه کنین تا تشخیص بدن که انجام عمل مجدد امکان پذیر هست یا خیر

          مدیر مدویکا
      3. سلام من 30سالمه ووزنم90ووقدم 155ایاعمل اسلیو می تونم انجام بدم بابیمه اجتماعی یاتکمیلی

        نازی
        1. سلام بله

          پشتیبان سایت
  29. سلام من قدم ۱۶۲ سنم ۳۶ وزنم ۹۹ من بیمه تامین اجتماعی و بیمه اتیه سازان حافظ هم هستم برم چند درمیاد عمل ممنون میشم راهنمایی کنید

    ناشناس
    1. سلام خسته نباشید من ۳۰ سالمه وزنم ۱۱۰ کیلو رسیده خسته شدم قبلا انقد وزنم نبود ۹۰ میشدم با رژیم به ۷۰ می رسیدم اما هی خسته میشدم ادامه نمیدادم دوباره برگشت میکرد ..الانم که وزنم خیلی رفته بالا خسته شدم دیگه میخوام یه راهی باشه برای همیشه وزنم پایین بمونه انقدم خوراک ندارم بیشتر ژنتیک چاقی دارم تو روخدا منو راهنمایی کنید

      ناشناس
      1. سلام وقتتون بخیر
        یکی از راهکارهای دائمی برای کم کردن وزن عمل کوچک کردن معده هست که به دو روش اسلیو معده یا بای پس انجام میشه البته انتخاب روش بستگی به نظر پزشکتون داره. برای اینکه ببینین میتونین این عمل رو انجام بدین باید bmi شما بالای 35 باشه و اگر بالای 40 باشه بیمه هزینه های جراحی رو پرداخت میکنه. شما قدتون رو نگفتین و نمیشه bmi رو محاسبه كرد

        مدیر مدویکا
    2. سلام من25سالمه. وزنم103کیلوهست. باقد۱/۶۰
      BMI من40 هست
      بیمه درشرایطی که حتما یک یاچندبیماری مرتبط با چاقی داشته باشیم درصدی ازهزینه رو متقبل میشه یا نه اگه بیماری هم نداشته باشیم پرداخت میکنه
      چون بیماری خداروشکر ندارم ولی درخانواده بیماری فشارخون بالاو دیابت ارثی داریم

      فاطمه
      1. با سلام
        اگر bmi شما بالای 40 باشه بیمه هزینه رو پرداخت میکنه

        مدیر مدویکا
      2. سلام . من ۳۵ ساله ام و قدم ۱۶۵ و وزنم ۹۱ . چاقی شکم و پهلو دارم . و مشکل نازایی به دلیل تنبلی تخمدان و اضافه وزن دارم و متاسفانه دنبالچه ام شکسته و اضافه وزن من باعث ازردگی ان میباشد . دیسک کمر خفیف هم دارم که دکتر توصیه کردن باید وزنم حدود ۲۵ کیلو کم کنم برای یرای دیسک کمرم و زانوم و هم مشکل باروریم رفع بشه . الان عمل معده شامل من میشه ؟ و با کدوم عمل معده زودتر به نتیجه میرسم و بازگشت به هیچ عنوان دیگر نداره ؟ و ایا هزینه عمل من رو بیمه تکمیلی تامین اجتماعی تقبل میکنه ؟
        تشکر

        مریم
        1. Author

          سلام، شما تقریبا ۲۳ کیلوگرم اضافه وزن دارید. بنابراین می‌توانید عمل معده انجام دهید. اما چون bmi شما حدودا 33/4 می‌شود بیمه شامل شما نیست.
          با توجه به شرایط ویژه ای که دارید درباره نوع عمل معده فقط باید پزشک متخصص پس از معاینه و بررسی‌های لازم نظر قطعی بدهد.

          مدیر
  30. هزینه عمل با دفترچه تامین اجتماعی چقدر است؟

    طیبه رودیان
    1. سلام برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  31. با سلام من 119کیلو باقد 167میخواستم ببینم عمل با دفترچه تامین اجتماعی چقدر هزینش میشه .

    طیبه رودیان
    1. سلام با توجه به این که bmi شما 44 است بخشی از این مبلغ بیمه تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد که برای برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
    2. سلام با توجه به این که bmi شما بالا 44 است بخشی از این مبلغ بیمه تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد که برای برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  32. سلام وقتتون بخیر .قد من ۱۶۳ ووزنم۱۰۰ کیلو است میخواستم بدونم هزینه عمل با بیمه نیروهای مسلح چقدر میشه وایا بیمه گذار قبول میکنه هزینه این عمل رو؟؟؟؟؟

    ناصر نصرابادی
    1. سلام هزینه عمل اسلیو حدود 35 تا 40 میلیون تومان است که در صورت تایید درصدی از هزینه توسط بیمه پرداخت می شود.با توجه به نسخه پزشک و آزمایشات انجام شده برای مشخص شدن میزان پرداخت هزینه عمل اسلیو با بیمه باید به دفتر بیمه که تحت پوشش آن هستید مراجعه کنید.

      نیما شفیعی
  33. سلام من سنم ۲۵ و وزنم ۱۰۲ کیلو و قدم ۱۵۹و بیمه تامین اجتماعی دارم میخواستم ببینم هزینه ی عمل چقدر میشه

    ناشناس
    1. سلام ، هزینه عمل آزاد تقریبا حدود 35 تا 40 میلیون تومن است. اگر BMI بالای ۴۰ باشه بیمه تامین اجتماعی مقداری از هزینه را پرداخت میکند.

      نیما شفیعی
  34. سلام جناب دکترگل محمدزاده خانمی هستم با۵۸سال سن قد۱۵۹وزن ۱۰۳ناراحتی ستون فقرات وزانو درد کبدچرب باگرید۲فشارخون بالا وچربی خون دکترارتوپد عمل اسلیومعده رو به من پیشنهاد دادن حتما عمل کنم اول ازعمل خیلی ترس دارم ودوما هزینه عمل البته بیمه تکمیلی بنیاد جانبازان هستم لطفاً راهنماییم کنید تشکرازلطفتون

    موسوی
    1. با سلام
      با اطلاعاتی که شما در مورد وزن و قد دادین شاخص توده بدنی یا همان BMI شما بالای 40 هست و میتونین عمل معده انجام بدین، البته نیاز به مشاوره و معاینه حضوری هست. با این شاخص توده بدنی اکثر بیمه ها درصد زیادی از هزینه عمل را تقبل میکنند.
      اما در مورد ترس از عمل هم اگر آگاهانه و با تحقیق پزشکتون رو انتخاب کنین مطمین باشین مشکلی پیش نخواهد آمد.

      مدیر مدویکا
    2. سلام من ۵۳ سال دارم قدم ۱۷۰ وزنم ۱۰۰ کیلو هست میخاستم ابدو با لیپوماتیک انجام بدم ولی دکتر گفتن بایدعمل اسلیو معده انجام بدم درضمن کمکاری تیروئید دارم ومشکل مری هم دارم ایا میتونم عمل معده رو انجام بدم؟؟

      فریده شکرزهی
      1. Author

        سلام، باید برای معاینه تشریف بیاورید.

        مدیر
  35. سلام هزینه اسلیو معده چقدر هست

    سارا
    1. سلام هزینه عمل اسلیو معده حدود 35 تا 40 میلیون تومان است که اگر BMI شما بيشتر از 40 باشد بخشی از آن را بیمه میدهد. برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام من ۳۹ سال سن دارم .قد ۱۵۰ وزن من ۷۸ کیلو هست .۱۷ سال هست دیابت دارم و ۴ بار در روز از انسولین استفاده میکنم .چندین بار هم رژیم گرفتم ولی متأسفانه دوباره برگشت وزن داشتم.آیا من شرایط عمل استیو معده را دارم؟

        سمیه شهریاری
        1. سلام وقت بخیر
          جهت انجام عمل اسلیو معده bmi شما باید بالای 35 باشد و در مورد بیماری دیابت و موارد دیگر لازم است حتما قبل از عمل مشاوره و معاینه لازم توسظ پزشک متخصص انجام شود . لذا توصیه ما این است حتما با یک متخصص جراحی معده به صورت حضوری مشاوره داشته باشید.

          نیما شفیعی
    2. با سلام و احترام
      من خانمی ۳۹ ساله با قد ۱۶۴ و وزن ۱۰۰ کیلو هستم . بیمه تکمیلی هم دارم . میخواستم بدونم هزیته عمل چقدر میشه؟ با تشکر

      ناشناس
      1. با سلام
        با توجه به عدد قد و وزن ،bmi شما تقریبا 37 میباشد. بیمه ها معمولا برای bmi بالای 40 هزینه عمل رو پرداخت میکنن ولی در مورد بیمه های تکمیلی باید با مسئول بیمتون صحبت کنین چون که رویه بیمه های تکمیلی متفاوت از هم هست

        مدیر مدویکا
      2. سلام وقت بخیروزنم 125قد 180من باید چکار کنم جراحی معدباید انجام بدم بیمه سلامت دارم برای عمل چه تاریخی باید بیام

        نادر کوچک زایی
        1. با سلام
          bmi شما تقریبا 38 هست و میتونین برای جراحی معده و کوچک کردن معده اقدام کنین ولی بیمه هزینه جراحی هایی رو پرداخت میکنه که bmi بالای 40 باشه

          مدیر مدویکا
    3. سلام آقای دکتر خداقوت
      خانمی هستم 40 ساله وزن 102قد 158 بیماری تیروئید کم کار کنترل شده دارم
      تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستم هزینه ی عمل اسلیو برای من بابیمه چقدر می‌شود؟ از لحاظ مالی تامین هزینه خیلی برایم مشکل است!
      متاسفانه مشکلات زیادی دارم از اضافه وزنم که سالها ی زیادیست که گریبانگیر شدم….
      .

      ناشناس
      1. با سلام
        با توجه به اینکه bmi شما بالای 40 هست ، بیمه هزینه عمل شما رو پرداخت میکنه و جای نگرانی نیست

        مدیر مدویکا
  36. هزینه اسلیو معده چقدره؟

    نجمه قاسمی
  37. سلام وقت بخیر من وزنم ۹۵ کیلو وقدم ۱۷۰ واسه جراحی اسلیومعده چقدر هزینش میشه
    بیمه تامین اجتماعی وتکمیلی هم دارم

    مهتاب
    1. سلام ، هزینه عمل آزاد تقریبا حدود ۳۵ میلیون تومن در بیمارستان مادر بلوار سجاد مشهد می باشد. اگر BMI بالای ۴۰ باشه حدود ۱۳ تا ۱۵ تومن را بیمه تامین اجتماعی میده و بیمه خدمات درمانی ۱۰ تا ۱۳ تومنشو.
      و اگر بیمه تکمیلی داشته باشید با BMI بالای ۴۰ بر اساس سقف بیمه تکمیلیتون ممکن هست همه هزینه رو هم بهتون پرداخت کنه.

      کارشناس مدویکا
  38. قد ۱۸۰ وزن ۱۳۰ کیلو میخام عمل معده انجام بدم هزینه چقدر میشه

    عبدالله محتشمی فرد
    1. سلام ، هزینه عمل آزاد تقریبا حدود ۳۵ میلیون تومن در بیمارستان مادر بلوار سجاد مشهد می باشد. اگر BMI بالای ۴۰ باشه حدود ۱۳ تا ۱۵ تومن را بیمه تامین اجتماعی میده و بیمه خدمات درمانی ۱۰ تا ۱۳ تومنشو.
      و اگر بیمه تکمیلی داشته باشید با BMI بالای ۴۰ بر اساس سقف بیمه تکمیلیتون ممکن هست همه هزینه رو هم بهتون پرداخت کنه.

      کارشناس مدویکا
  39. من 87 کیلو وزنم هست جراحی اسلیو معده می تونم انجام بدم

    سلام کامل هستم
    1. سلام لطفا قد، وزن و سن خود را از طریق واتساپ به شماره 09018191885 ارسال کنید تا راهنماییتون کنیم.

      کارشناس مدویکا
  40. سلام قدمن ۱۶۳ ووزنم ۹۸هست و بیمه اتیه سازان حافظ هستم میخواستم ببینم چند در
    میاد ممنون

    زهرا
    1. سلام هزینه عمل اسلیو حدود 26 تا 28 میلیون تومان است که در صورت تایید درصدی از هزینه توسط بیمه پرداخت می شود. ابتدا باید تشریف بیارید معاینه بشید. سپس با نسخه پزشک و آزمایشات انجام شده برای مشخص شدن میزان پرداخت هزینه عمل اسلیو با بیمه باید به دفتر بیمه که تحت پوشش آن هستید مراجعه کنید. معمولا نصف یا بیشتر هزینه عمل اسلیو مشمول بیمه می شود.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام وقت بخیر..
      من ۲۴ سالمه و قد ۱۵۶ و وزن هم ۱۰۷
      میخواستم بدونم من میتونم عمل اسلیو انجام بدم

      Elmira
      1. سلام، BMI شما 44 می باشد بنابراین کاندیدای عمل جراحی چاقی هستید. اما برای انتخاب نوع عمل مناسب شما که بای پس مناسب تر است یا اسلیو بستگی به شرایط سلامتی و رژیم غذایی شما دارد. باید تشریف بیارید توسط آقای دکتر معاینه شوید. برای رزرو نوبت لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.
        پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر درباره انتخاب نوع عمل جراحی ویدیو توضیحات دکتر گل محمد زاده را حتما ببینید : بای پس معده بهتر است یا اسلیو؟

        کارشناس مدویکا
  41. سلام من ۱۷۰ سانت قد دارم و ۱۱۰ کیلو وزن دارم. خواستم بپرسم اگه عمل اسلیو انجام بدم بعد از دوسال بخوام باردار بشم دوباره اضافه وزنم برنمیگرده؟؟

    ساره محمدزاده
    1. سلام، خیر چون در این عمل حجم معده کمتر می شود حجم غذای مصرفی و همچنین میزان جذب نیز کاهش پیدا می کند و در صورت رعایت مراقبت های بعد از عمل اضافه وزنی مجددا نخواهید داشت. برای راهنمایی بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام من ۳۹ سال سن دارم .قد ۱۵۰ وزن من ۷۸ کیلو هست .۱۷ سال هست دیابت دارم و ۴ بار در روز از انسولین استفاده میکنم .چندین بار هم رژیم گرفتم ولی متأسفانه دوباره برگشت وزن داشتم.آیا من شرایط عمل استیو معده را دارم؟

        سمیه شهریاری
  42. سلام.من تصادفی داشتم کمرم۴بار عمل کردم و پلاتین دارم. وزنم بخاطر عمل های سخت و عدم توانایی و کمتحرکی ۱۵۰رسیده. قدم هم۱۸۳سانت هست.bmiمحاسبه کردم۴۶هست.بیمه نیروهای مسلح هستم.هزینه عملم چقدر میشه و کدام بیمارستانها قرارداد دارید.ممنونم از پاسخگویی

    جواد هوشمند
    1. سلام . بله امکان پذیر هست البته باید حضورا توسط آقای دکتر معاینه شوید. هزينه عمل کوچک کردن معده حدود 26 تا 28 میلیون است. با توجه به BMI شما معمولا امكان عمل جراحي اسليو با بيمه می باشد. عمل های دکتر گل محمد زاده در بیمارستان مادر انجام می شود. با توجه به احتمال تغییر قیمت ها جهت اطلاع دقیق از هزینه عمل لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید. همچنین جهت رزرو نوبت مشاوره با همین شماره ها می توانید تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام من ۳۸ سالمه .دیانت نوع ۲ دارم .
        ۱۵۰ قد دارم و ۸۰ کیلو وزن آیا میشه عمل بشم .

        ناشناس
        1. با توجه به اطلاعات ارایه شده از طرف شما BMI شما بالای 35 است بنابراین میتوانید برای کوچک کردن معده اقدام بفرمایید ولی لازم است برخی آزمایشات رو انجام بدبد و سپس با صلاحدید دکتر قادر به انجام عمل هستید.
          جهت رزرو نوبت با متخصص جراحی معده با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

          نیما شفیعی
    2. سلام و خسته نباشید ،۴۱سال سن،،،۸۵ کیلو وزن،،،۱۶۲ قد آیا من میتونم عمل اسلیو رو انجام بدن،،و ایا میشه که کمتر از ۸۰ درصد معده برداشته بشه؟که وزنم بیش از حد پایین نیاد؟ به نظرتون چند کیلو لاغر میشم؟

      سمانه
      1. Author

        سلام، باید حضورا به جراح مراجعه کنید.

        مدیر
  43. عمل بای پس با اسلیو فرق داره؟!

    ملیحه شکری
    1. سلام، بله تفاوت تکنیکی داره و هر کدوم در موارد خاص خودش برای بیمار انجام میشه.

      پاسخ دکتر گل محمدزاده
  44. سلام من بي ام36دارم قد168وزن102 دارم خواهان عمل اسليو هستم فقط هزينه عمل چقد ميشه ودكدام بيمارستان اقاي دكتر عمل ميكنند وايا شامل بيمه تامين جتماعي ميشه هزينه عمل برم كمتر بشه يانه …ممنونم از پاسخگويي شما

    منصوره
    1. سلام بله، با توجه به BMI شما مشمول بیمه می شوید (مخصوصا اگر بیماری مرتبط با چاقی مثل فشارخون و دیابت نیز داشته باشید) . همچنین به بیمه ای که تحت پوشش آن قرار دارید نیز بستگی دارد. باید تشریف بیارید توسط اقای دکتر ویزیت شوید و نامه پزشکی رو به دفتر خدمات بیمه تحت پوشش خود ببرید. عمل های معده توسط دکتر گل محمد زاده در بیمارستان مادر انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنیم.

      کارشناس مدویکا
  45. سلام bmi من 37 هستش هزینه عمل اسلیپ معده برای من چقدره

    محمد
    1. سلام در حال حاضر، در فروردین 1400، هزینه عمل اسلیو معده در مشهد تقریبا بین 26 تا 28 میلیون تومان می باشد. شما باید تشریف بیارید ابتدا معاینه شوید و هزینه نهایی را آقای دکتر به شما اعلام می کند. با توجه به BMI شما احتمالا تحت پوشش بیمه هم قرار میگیرید. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
    2. سلام خسته نباشید من وزنم 99کیلو وقدم 146هستم و میخواستم بپرسم بعد عمل استیو میتونم تو6ماه باردار بشم وبیمه سلامت قبول میشه

      امیری
      1. سلام پزشکان برای محافظت از مادر و جنین در برابر ابتلا به سوء تغذیه توصیه می کنند که خانم ها تا ۱۸ ماه پس از جراحی لاغری از باردارشدن خودداری کنند.

        نیما شفیعی
  46. سلام خسته نباشید میخاستم بدونم هزینه اسلیب چنده .

    ناشناس
    1. سلام باید تشریف بیارید معاینه شوید. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
    2. سلام خسته نباشید من زنی هستم ۳۷ ساله باقد۱۷۲ ووزن۱۲۰ کلیو ۳ماه پیش منیکس ورباط سلیبی پای چپ انجام دادم والان پای راستم هم این مشکل پیدا کرده وباید عمل کنم ودکتر بخاطر وزن بالا قبول به این عمل نکرده و دیکس کمرهم دارم این عمل معد شامل من هم میشه یانه

      ناشناس
      1. با سلام
        شاخص توده بدنی یا bmi شما بالای 40 هست و بنابراین امکان انجام عمل معده برای شما وجود داره. با توجه به این bmi بله بیمه هزینه جراحی شما رو پرداخت میکنه

        مدیر مدویکا
  47. سلام .بنده از افغانستان هستم میخواهم بدانم که هزینه عمل بدون بیمه برای من چقدر میباشد .۱۰۸ وزن و ۱۸۶ قد و ۵۴ سال سن دارم .با تشکر

    احمد ضیا ضیا
    1. سلام برای انجام عمل اسلیو معده بهتر است که شاخص توده بدنی از 35 به بالا باشد. با توجه به اینکه شاخص توده بدنی (BMI) شما 31 می باشد می توانید عمل های دیگری مانند لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی برای حذف چربی موضعی انجام دهید.

      عاطفه آجلی
    2. سلام من خانم ۲۶ ساله قدم ۱۶۰ وزنم۸۳ هست میخوام بدونم چه عملی برام مناسبه چون باورزش کردن نتونستم وزنم رو پایین ببرم وچاقی شکم وپهلوهام زیاده میخوام بدونم اگه عمل پیکر تراشی واسلیو معده برام خوبه انجام بدم ومیخوام بدونم هزینه هردو عمل باهم چقد میشه وآیا میتونم هردو را یکجا انجام بدم ودرضمن من اتباع هستم هزینه واسه من چقدر میشه

      ناشناس
      1. باسلام شاخص توده بدنی شما در حال حاضر 32 است و شما کاندید مناسبی برای عمل اسلیو معده نیستید زیرا برای انجام این عمل شاخص توده بدنی شما باید حداقل بالای 40 باشد. برای عمل پیکرتراشی یا سایرعمل های مناسب شما نیز پزشک جراح می تواند مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد زیرا روش های مختلف جراحی و غیرجراحی برای کاهش و حذف چربی های شکم و پهلو وجود دارد. برای دریافت نوبت معاینه می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

        فاطمه پایان
  48. هزینه عمل اسلیو در بیمارستان مادر با بیمه تامین اجتماعی چقدره؟؟؟؟

    محمدهاشمی
    1. سلام بستگی به شرایط شما دارد. باید تشریف بیارید معاینه بشید، پس از مشخص شدن BMI و شرایط شما میتونید با بیمه تماس بگیرید تا مبلغ دقیق مشخص شود. معمولا نصف یا بیشتر هزینه عمل اسلیو مشمول بیمه می شود.

      مدیر
      1. سلام خسته نباشید وزنم 78قد154سن ۳۹میخواستم بدونم من میتونم عمل اسلیو انجام بدم دفترچه بیمه سلامت دارم هزینه عمل بیمه میده چون خودم توان پرداخت ندارم کمرم خیلی شدید درد میکنه ممنون

        ناشناس
        1. Author

          سلام، با تشکر
          اینکه شما کاندید عمل اسلیو هستید یا عمل بای پس را باید دکتر نظر بدهند. بهتر است برای مشاوره تشریف بیاورید.

          مدیر
    2. من وزنم 80 هست آیا میتونم اسلیو معده انجام بدم و هزینش چقدر میشه؟

      وحیده.
      1. سلام، عمل اسلیو معده برای افرادی با چاقی مرضی مناسب است. اگر اضافه وزنی که دارید با رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن قابل درمان باشد امکان عمل برای شما نمی باشد. برای انجام عمل جراحی اسلیو معده BMI شما باید 30 به بالا باشد.

        مدیر
  49. من وزنم 70 کیلو میتونم این عمل انجام بدم؟

    مهناز
    1. سلام خیر برای شما مناسب نیست. عمل جراحی اسلیو معده یا دیگر روش های جراحی لاغری برای افرادی مناسبه که اضافه وزن شدید و BMI بالا (حدود 35 و 40) دارند و با رژیم غذایی و ورزش نتونستن وزنشون رو کاهش بدن.

      مدیر
      1. سلام بیمه ی نیروهای مسلح چقدر از هزینه عمل رو متقبل میشه برای بی ام ای بالای ۴۰؟

        K.gh
        1. Author

          سلام، درباره پرداختی بیمه باید از دفاتر بیمه یا نمایندگی های آن مقدار هزینه ای که متقبل می شوند را بپرسید.

          مدیر
        2. خانمی هستم دوسال پیش عمل ابدو انجام دادم و الان قد ۱۷۱ و وزن ۹۶ هستم آیا می‌شود عمل اسلیو انجام بدم و بیمه تامین اجتماعی هستم.و هزینش چقد میشه

          ستایش
          1. سلام بله میتونین انجام بدین وهزینه تقریبا بین 45 تا 55 میلیون و چون شاخص توده بدنی (BMI)شما بالا نیست بیمه قبول نمیکنه

            پشتیبان سایت
  50. بیمار انتخاب میکنه که کدوم عمل براش انجام بشه؟

    ناشناس
    1. خیر، شما قبل از عمل یک جلسه مشاوره با جراح خواهید داشت. با توجه به شرایط بیمار جراح تصمیم میگیره چه عملی مناسب چه شخصی هست. عوامل مختلفی در تعیین نوع عمل تاثیر گذار هست همانطور که در این مطلب گفته شد افراد ریزه خوار شیرینی خوار یا دارای رفلاکس شدید معده کاندیدای مناسبی برای عمل اسلیو معده نیستند و ممکنه کاندیدای عمل بای پس معده باشند. بنابراین پس از بررسی شاخص توده بدنی، شرایط پزشکی و آزمایش های شما نوع عمل لاغری مشخص میشود.

      مدیر
  51. اقایه دکتر کدوم بیمارستان عمل میکنن؟

    najme
    1. عمل جراحی اسلیو معده توسط دکتر گل محمدزاده در بیمارستان مادر، بلوار سجاد مشهد انجام می شود.

      مدیر
    2. با سلام هزینه عمل اسلیو با بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ چقدر می شود.

      کاظم
      1. سلام ابتدا باید تشریف بیارید معاینه بشید، تا BMI و شرایط سلامتی شما مشخص شود. سپس با نسخه پزشک و آزمایشات انجام شده برای مشخص شدن میزان پرداخت هزینه عمل اسلیو با بیمه باید به دفتر بیمه که تحت پوشش آن هستید مراجعه کنید. معمولا نصف یا بیشتر هزینه عمل اسلیو مشمول بیمه می شود.

        مدیر
        1. سلام من قدم 171 وزنم 112 هستش چجوری میشه BMI بفهمم چنده؟

          مریم
          1. سلام، نحوه محاسبه شاخص توده بدنی (BMI) = تقسیم وزن (برحسب کیلوگرم) بر مجذور قد (قد ضربدر قد بر حسب متر) می باشد. با توجه به این فرمول BMI شما تقریبا 38 می باشد.

            کارشناس مدویکا
          2. سلام بیمه خدمات درمانی سلامت هم قبول میکنید ممنون

            عبدالله محتشمی فرد
          3. سلام، باید از دفتر خدمات بیمه درمانی سلامت سوال بفرمایید.

            کارشناس مدویکا
      2. سلام من39سال دارم. وزنم81وقدم157
        دوتاعمل سزارین داشتم. کیسه صفراندارم. بیماری فشارخون دارم. دیسک کمرسه مهره درحدعمل شدن وارتروزشدیدزانووکیست پشت زانو
        میتونم عمل اسلیومعده روانجام بدم

        سمیه
        1. Author

          سلام، با توجه به شرایط که دارید بهتر است از روش‌های دیگری برای لاغری استفاده کنید.

          مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.