هزینه جراحی پلک در مشهد سال 1402 – بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد

نتیجه عمل پلک با بهترین جراحان بلفاروپلاستی مشهد

هزینه جراحی پلک در مشهد سال 1402 – بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد

10914 بازدید

شماره تماس جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان در رابطه با عمل جراحی پلک: 0938606907505136166
سـاعت پاسخگویـی همـه روزه به جــز ایـام تعطیـل از سـاعت 9 صبـح الـی 20

عمل پلک در مشهد یا همان بلفاروپلاستی (blepharoplasty) برای رفع علائم پیری ناحیه چشم، درمان افتادگی پلک بالا و پایین و نیز جهت برداشتن پف پشت پلک کاربرد دارد. در این مقاله به بررسی قیمت، معرفی بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد، نکات و مراقبت های لازم قبل و بعد از جراحی پلک می پردازیم.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست
معرفی بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.

هزینه بلفاروپلاستی در مشهد

هزینه عمل پلک با بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد در کلینیک سلامت ایده آل به ازای پلک بالا 7 میلیون و برای پلک پایین 8 میلیون تومان است.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در مشهد به انتخاب کلینیک یا بیمارستان، میزان اصلاحات مورد نیاز برای هر پلک، روش انتخابی برای جراحی پلک و دستمزد جراح بستگی دارد. به همین دلیل، هزینه عمل افتادگی پلک در مشهد به صورت تقریبی بوده و قیمت نهایی تنها پس از مشاوره و معاینه توسط جراح به بیمار اعلام می شود.

البته روش‌هایی برای کاهش قیمت عمل بلفاروپلاستی مشهد وجود دارد. به همین منظور می توانید از پزشک خود بخواهید عمل پلک بالا، پلک پایین (اگر نیاز به جراحی داشته باشد) را در یک جلسه به صورت همزمان انجام دهد. اگر قصد عمل دیگری مانند رینوپلاستی را دارید می توانید جراحی را برای اینکار انتخاب کنید که عمل بینی در مشهد از دیگر تخصص های وی است. بدین ترتیب انجام همزمان عمل رینوپلاستی و بلفاروپلاستی (جراحی پلک مشهد) در کاهش هزینه های بیمارستان و اتاق عمل می تواند تا حدی موثر باشد.

قیمت عمل افتادگی پلک در مشهد
در تعیین هزینه بلفاروپلاستی در مشهد عوامل مختلفی تاثیرگذارند

برای اطلاع از تخفیف جراحی پلک در مشهد و یا سایر خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل می توانید اینستاگرام آن را به آیدی salamatideal@ دنبال کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان عمل بلفاروپلاستی می توانید عکس پلک خود را به شماره واتساپ 09386069075 برای کارشناسان مدویکا ارسال نمایید.

هزینه جراحی پلک در مشهد با بیمه

عمل پلک، جزو دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد. از آنجایی که شرکت های بیمه ای هیچ گونه هزینه ای برای عمل های زیبایی پرداخت نمی کنند و تمامی هزینه ها و خدمات درمانی مربوط به آن بر عهده بیمار است. چنانچه افتادگی پلک شما به حدی رسیده باشد که بیناییتان را مختل کند و پزشکان متخصص چشم با انجام آزمایش های تخصصی این موضوع را تایید کنند؛ ممکن است برخی شرکت های بیمه ای تمام یا بخشی از هزینه های عمل بلفاروپلاستی مشهد را پوشش دهند.

هزینه بلفاروپلاستی در مشهد با بیمه
کاهش قیمت جراحی پلک در مشهد با بیمه تکمیلی پس از تایید پزشک و صحت اختلال در بینایی

هزینه عمل بلفاروپلاستی در بیمارستان خاتم الانبیا مشهد

جراحی پلک در بیمارستان خاتم الانبیا مشهد که یکی از مراکز تخصصی چشم پزشکی به حساب می آید، توسط جراحان خوب و با تجربه انجام می شود. اگر چه این بیمارستان جزو بیمارستان های دولتی مشهد می باشد، اما قیمت جراحی پلک در آن بالای 18 میلیون تومان است. شما می توانید همین خدمات را توسط بهترین جراحان پلک مشهد در کلینیک سلامت ایده آل، با قیمت مناسب تر و در محیطی کاملا استریل و مجهز به دستگاه های پیشرفته تر دریافت کنید.

البته ناگفته نماند که بیمارستان دولتی خاتم با اکثر بیمه های کشور قرارداد دارد و در صورتی که ثابت شود عمل شما صرفا جنبه درمانی داشته نه زیبایی! بیمه مربوطه، تمام یا بخشی از هزینه های عمل را پرداخت می کند. به این ترتیب هزینه بلفاروپلاستی در مشهد؛ تنها پس از معاینه دقیق توسط جراح مشخص می شود.

بهتر است قبل از تصمیم گیری برای مکان جراحی این مساله را نیز در نظر بگیرید که بیمارستان ها و به خصوص بیمارستان های دولتی شلوغ هستند و ممکن است با مشکلاتی چون دیر گرفتن نوبت مواجه شوید. چنانچه می‌خواهید به دور از شلوغی و در سریعترین زمان برای جراحی پلک در مشهد اقدام کنید، می توانید به کلینیک های خصوصی معتبر و یا مطب یک دکتر خوب برای بلفاروپلاستی در مشهد مراجعه کنید.

جراحی پلک چشم در بیمارستان خاتم الانبیا مشهد
جراحی پلک در بیمارستان دولتی و فوق تخصصی چشم پزشکی خاتم الانبیا مشهد

معرفی بهترین جراح بلفاروپلاستی در مشهد

امروزه افراد غیرمتخصص و سودجو، بدون داشتن مجوز و دانش کافی، اقدام به عمل پلک و برداشتن پف چشم به صورت غیر اصولی می کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که اشتباه در انتخاب دکتر جراح افتادگی پلک می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از اقدام برای عمل پلک در مشهد، در خصوص بهترین جراحان و متخصصانی که اینکار را انجام می دهند تحقیق کرده و سپس تصمیم گیری کنید. مشاوران ما در مجموعه مدویکا، بهترین جراحان بلفاروپلاستی مشهد را به شما معرفی می‌کنند.

مریم پادرایی، بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی در مشهد
برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان، روی عکس کلیک کنید.

دکتر مریم پادرایی؛ متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر

دکتر پادرایی؛ یکی از بهترین جراحان بلفاروپلاستی مشهد است که در کلینیک سلامت ایده آل، عمل جراحی پلک افتاده را انجام میدهند. ایشان از جراحانی هستند که بر اساس رضایت بالای مراجعین و نمونه کارهای قابل قبول، به عنوان بهترین دکتر بلفارو در مشهد از دیدگاه مشاورین ما در مجموعه مدویکا شناخته شده است که در ادامه نگاهی به برخی از نمونه عکسهای عمل بلفاروپلاستی ایشان می اندازیم.

قبل و بعد عمل بلفاروپلاستی مشهد
عمل پلک بالا با بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد
جراحی پلک چشم در مشهد
قبل و بعد عمل پلک با بهترین جراح پلک در مشهد
جراحی پلک مشهد قبل و بعد
قبل و بعد جراحی پلک بالا و پایین
بعد از عمل پلک چشم در مشهد
جراحی پلک مشهد
بلفاروپلاستی پلک شرقی در مشهد
جراحی پف پشت چشم در مشهد
عمل پلک فوقانی و تحتانی در مشهد
رفع افتادگی پلک فوقانی و جراحی پلک پایین

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد

“اگر می خواهید از عمل پلک خود بهترین نتیجه را دریافت کنید و شاهد تغییرات اساسی در ظاهر چشم های خود باشید، می بایست قبل از انجام جراحی پلک با پزشکان مدویکا، در خصوص بهترین جراحان بلفاروپلاستی مشهد تحقیق کرده و سپس اقدام به این عمل نمایید.”

در هنگام انتخاب بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی در مشهد به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. قبل از مراجعه به پزشک، تخصص و سوابق کاری وی را بررسی کنید. جراح انتخابی شما باید متخصص جراحی پلاستیک، زیبایی یا دارای تخصص مرتبط با بیماری های چشم باشد.
  2. تجربه جراح؛ یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در موفقیت حاصل از جراحی پلک چشم در مشهد است.
  3. علاوه بر تخصص و تجربه جراح، دلسوزی و دغدغه وی نیز بسیار مهم است. جراح دلسوز در جلسه مشاوره، تمامی شرایط شما را در نظر گرفته و انتظارات واقع بینانه از نتیجه عمل پلک را به شما ارائه می دهد.
  4. دقت و ظرافت جراح در ایجاد برش های عمل و بخیه زدن، نقش موثری در کاهش مدت زمان بهبودی و ظاهر پلک ها بعد از عمل دارد. برای انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در مشهد، می توانید نمونه کارهای قبل و بعد از عمل وی را مشاهده نمایید.
  5. یکی از مهمترین عوامل موثر در شهرت جراح پلک در مشهد، رضایت بیماران قبلی وی است. گفت و گو با افرادی که پیش از شما جراحی زیبایی پلک را انجام داده اند، می تواند نقش موثری در تصمیم گیری و انتخاب صحیح شما داشته باشد.
عمل افتادگی پلک در مشهد
عکس قبل و بعد جراحی پلک با متخصص بلفاروپلاستی در مشهد
عکس قبل و بعد جراحی پلک مشهد
بلفاروپلاستی فوقانی با بهترین جراح پلک در مشهد

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی (blepharoplasty) اصطلاح علمی جراحی پلک است که می تواند روی پلک بالا، پلک پایین یا همزمان روی هر دو پلک انجام شود.

با افزایش سن، میزان کلاژن سازی در پوست کاهش می یابد. از آنجایی که پوست پلک نازک تر از قسمت های دیگر صورت است، در نتیجه اولین بخشی است که علائم پیری در آن نمایان می شود. پتوز (افتادگی پلک) می تواند بینایی فرد را مختل کرده و فعالیت های روزمره وی را دچار اختلال نماید. عمل بلفاروپلاستی مشهد، علاوه بر ایجاد ظاهری جوان تر در افراد، افتادگی پلک و پف چشم را نیز درمان می کند.

به طور کلی انجام این عمل هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی بین 35 تا 40 سالگی است. هر چه سن بالاتر برود، به همان میزان خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد و همین موضوع دریافت بهترین نتیجه از جراحی پلک را برای فرد متقاضی دشوارتر می سازد.

انجام بلفاروپلاستی مشهد
در بلفاروپلاستی، چربی و پوست اضافه از روی پلک برداشته می شود

جراحی پلک چگونه انجام می شود؟

به طور معمول، عمل بلفاروپلاستی مشهد به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. در صورت لزوم و به درخواست بیمار یا صلاحدید پزشک، این عمل می تواند تحت بیهوشی عمومی نیز انجام شود. با توجه به روش درمانی و میزان اصلاحات مورد نیاز، پوست اضافی و کیسه های چربی از پلک بالا، پایین یا هر دو پلک برداشته می شود. برش های ایجاد شده در عمل پلک، در امتداد خطوط چشم ایجاد می شود و هیچگونه جای زخم بعد از عمل قابل مشاهده نیست. برای افرادی که دارای پلک شرقی هستند نیز چین های لازم توسط جراح ایجاد می شود.

بعد از عمل بلفاروپلاستی مشهد
زدن بخیه پلک بالا در اتاق عمل
چربی و پوست جدا شده از  عمل پلک
چربی و پوست جدا شده از عمل جراحی پلک بالا و پلک پایین

چگونه بفهمیم پلک دوم داریم؟

در پلک های دوتایی یک چین قابل مشاهده در پلک بالا وجود دارد. این نوع پلک ها تا زمانی که بینایی فرد را مختل نسازند، طبیعی بوده و نیازی به مداخله پزشکی هم ندارند. با این حال بعضی افراد ممکن است به دلیل زیبایی بیشتر و برای اینکه چشمانشان بزرگتر به نظر برسد، تمایل زیادی به عمل پلک دوم داشته باشند.

در برخی دیگر نیز ممکن است دلایل پزشکی؛ مانند عدم تطابق پلک ها و یا اختلال در بینایی به دلیل افتادگی پلک بالا، از مهم‌ترین دلایل اقدام به جراحی پلک دوم باشد. در این حالت بنا به توصیه متخصص پوست و مو و یا فوق تخصص جراحی پلک در مشهد، می بایست فرد مورد نظر جهت دید بهتر هر چه سریعتر برای عمل بلفاروپلاستی اقدام نماید.

علت های ایجاد پف پلک

بسیاری از افرادی که بلفاروپلاستی مشهد یا هر کجای دیگر را انجام می دهند، به دلیل پف داشتن مدام پلک هایشان این عمل زیبایی را انجام می دهند. شناخت علت های ایجاد پف چشم به شما کمک می کند تا در صورت امکان ابتدا مشکلات یا بیماری های زیمه ای خود را برطرف کنید و در مرحله بعد اگر از آن درمان ها نتیجه نگرفتید، اقدام به انجام جراحی پلک در مشهد کنید. برخی از مهم ترین علت های ایجاد پف پلک عبارتند از:

  1. بیماری ویروسی مونونوکلئوزیس
  2. ایجاد گل مژه
  3. تبخال چشمی
  4. بلفاریت
  5. مشکلات تیروئیدی
  6. ورود ویروس شاگاس به غدد چشمی
  7. مشکلات مرتبط با کلیه
  8. مشکل در غدد اشکی چشم
  9. بیماری ویروسی ملتحمه
  10. آلرژی های مستمر و داشتن بینی کیپ
  11. خواب ناكافي
  12. ژنتیک و وراثت
  13. کم آب شدن بدن

هر کدام از این موارد می توانند باعث التهاب طولانی مدت پلک ها و چشم شود، اما این بدان معنی نیست که عمل بلفاروپلاستی در مشهد می تواند برای همه موارد مناسب باشد. در بسیاری از موارد ممکن است با تغییر عادات غذایی مانند کم تر کردن غذاهای چرب و شور یا برطرف کردن منشا عفونت وارد شده در چشم می تواند این پف در پلک یا چشم برطرف شود.

علل ورم چشم
دلایل پف داشتن چشم

در نهایت این پزشک متخصص پوست و مو است که با انجام معاینات بالینی دقیق است که به شما می گوید شما برای انجام جراحی پلک چشم در مشهد مناسب هستید یا خیر. مراجعه به کلینیک سلامت ایده آل می توانید به بهترین دکتر برای برداشتن پف چشم مشهد دسترسی داشته باشید.

سوالات مهم قبل از جراحی پلک چشم در مشهد

قبل از تصمیم گیری نهایی برای انجام عمل پلک در مشهد، می توانید سوالات زیر را از جراح یا مرکزی که می خواهید جراحی زیبایی پلک را با وی یا در آنجا انجام دهید بپرسید.

جراح انتخابی شما تاکنون چه تعداد عمل پلک انجام داده است؟
مدرک جراح موردنظر چیست و چه دوره هایی را گذرانده است؟
شایع ترین عارضه عمل بلفاروپلاستی در مشهد چه بوده است؟
مراقبت های بعد از عمل افتادگی پلک چیست؟
در صورت بروز مشکل یا ناراضی بودن از نتیجه عمل چه اقداماتی می توان انجام داد؟
هزینه نهایی بلفاروپلاستی مشهد چقدر است؟

بهتر است در جلسه مشاوره در خصوص نحوه انجام عمل، مدت زمان عمل پلک و استفاده از بیهوشی عمومی یا بیحسی موضعی، از پزشک جراح خود سوال کنید. همچنین جراح می بایست در مورد نتایج عمل که می توانید انتظار آن را داشته باشید به شما توضیحات لازم را ارائه دهد. از جمله این موارد عبارتند از:

میزان درد بعد از عمل پلک چقدر است؟
بهبودی بعد از جراحی پلک چه مدت طول می کشد؟
خطرات و عوارض بالقوه عمل پلک چیست؟
نتیجه جراحی زیبایی پلک چه خواهد بود؟

البته پاسخ به برخی سوالات فوق در ادامه همین مطلب آورده شده است، اما با توجه به اینکه روش انجام جراحی پلک مشهد در افراد مختلف با توجه به شرایط هر بیمار می تواند متفاوت باشد؛ بهتر است در خصوص موارد ذکر شده با جراح خود مشورت نمایید. اغلب جراحان اطلاعات مورد نیاز در خصوص مراقبت های قبل و بعد از عمل پلک را به صورت مکتوب در اختیار بیماران خود قرار می دهند.

هنگامی که پاسخ به سوالات خود را دریافت کردید، می توانید با خیالی آسوده در خصوص انجام عمل پلک و انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی مشهد تصمیم گیری کنید.

انواع جراحی پلک در مشهد

عمل پلک توسط بهترین جراح زیبایی پلک در مشهد و با جدیدترین تکنیک های بلفاروپلاستی انجام می شود. انتخاب بهترین روش، به شرایط بیمار و نتایج مورد انتظار و میزان افتادگی پلک بستگی دارد. در ادامه انواع روش های جراحی پلک را با هم مرور می کنیم:

  1. بلفاروپلاستی پلک بالا (بلفارو فوقانی)
  2. بلفاروپلاستی پلک پایین (بلفارو تحتانی)
  3. کانتوپلاستی (جراحی چشم شرقی در مشهد)

1- بلفاروپلاستی پلک بالا

افرادی که پلک بالای آنها دچار افتادگی شده و میزان دید آن ها کاهش یافته است، می‌توانند کاندیدهای مناسبی برای جراحی پلک در مشهد باشند. در بلفاروپلاستی پلک بالا، پوست اضافه پشت پلک برداشته می‌شود. این عمل علاوه بر بهبود بینایی فرد و زیباتر شدن چشم‌ ها، چهره فرد را نیز جوان‌تر نشان می‌دهد.

مراحل جراحی پلک بالا
مراحل بلفاروپلاستی برای پلک بالا

2- بلفاروپلاستی پلک پایین

برای جراحی پلک پایین دو روش مختلف وجود دارد که انتخاب تکنیک مناسب توسط جراح بلفاروپلاستی مشهد تعیین می شود.

  1. عمل پلک پایین از خارج (Transcutaneous): در این روش پوست اضافی و کیسه های چربی حذف می شوند.
  2. عمل پلک پایین از داخل (Transconjunctival): در این روش فقط کیسه های چربی زیر چشم از بین می رود. از آنجایی که این عمل از داخل پلک انجام می شود، هیچگونه رد بخیه خارجی وجود نخواهد داشت.
مراحل جراحی پلک پایین
مراحل عمل پلک پایین از داخل و خارج

3- جراحی چشم شرقی در مشهد (عمل کانتوپلاستی)

برخی افراد به صورت مادرزادی دارای چشم های باریک یا به اصطلاح چشم بادامی یا پلک شرقی هستند. این افراد معمولا تمایل دارند عمل پلک را انجام دهند تا چشم آنها درشت تر دیده شود. این مورد با انجام جراحی پلک امکان پذیر است. جراحی پلک شرقی (اپی کانتوپلاستی یا اپی کانتال)، برای درشت کردن چشم های باریک (چشم بادامی) استفاده می شود. عمل پلک شرقی؛ ترکیبی از اپی کانتوپلاستی و برداشتن چین اپی کانتال و همچنین جراحی افتادگی پلک و رفع پف پلک بالا می باشد. البته برخی از جراحان می توانند بدون ایجاد برش در گوشه داخلی چشم، این مشکل را برطرف کنند. به طور کلی روش عمل، بسته به نیاز هر بیمار و میزان افتادگی پلک متفاوت است.

عمل کانتوپلاستی یا عمل پلک شرقی در مشهد توسط دکتر مریم پادرایی انجام می شود. در زیر چند نمونه کار قبل و بعد از جراحی افتادگی پلک را مشاهده می کنید.

نمونه کار جراحی پلک مشهد
دکتر پادرایی؛ بهترین دکتر برای برداشتن پف چشم مشهد
جراحی افتادگی پلک مادرزادی
نمونه قبل و بعد از جراحی پلک شرقی در مشهد

نتایج و مزایای حاصل از عمل بلفاروپلاستی

اگر در انتخاب پزشک جراح خود دقت کافی به خرج دهید، عمل بلفاروپلاستی مشهد نتایج بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. بخشی از این موارد عبارتند از:

  1. حذف پوست یا چربی اضافی از روی پلک ها
  2. درمان افتادگی پلک ها
  3. حذف پف و کیسه های چربی زیر چشم
  4. جوان‌تر دیده شدن ناحیه چشم
  5. بهتر شدن قدرت بینایی و میزان دید
  6. کمک به از بین بردن سایه زیر چشم
  7. درشت تر و جذاب تر دیده شدن چشم ها
  8. جوان‌تر دیده شدن چهره فرد
  9. بهبود افتادگی پلک شرقی (افراد با نژادهای آسیایی که معمولا به صورت مادرزادی دارای افتادگی پلک هستند.)
مزایای جراحی پلک در مشهد
اگر بلفاروپلاستی به درستی و توسط پزشک متخصص انجام شود می تواند تغییرات اساسی در ظاهر شما ایجاد کند.

تاثیر بلفاروپلاستی بر بینایی

افتادگی پلک و پف زیر چشم از مواردی هستند که میتوانند باعث کاهش میدان دید شوند. عمل بلفاروپلاستی با رفع این مشکلات باعث افزایش میدان دید و بینایی افراد می‌شود.

انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در مشهد که تجربه کافی در انجام این جراحی داشته باشد و رعایت صحیح مراقبت های بعد از جراحی پلک، از عوامل موثر برای افزایش بینایی بعد از بلفاروپلاستی هستند.

توصیه های مهم قبل از عمل پلک مشهد

در جلسه مشاوره، می بایست حتما انتظارات خود را از عمل پلک با پزشک جراح در میان بگذارید و در خصوص نتیجه نهایی عمل بلفاروپلاستی واقع بین باشید. در این جلسه، سوابق پزشکی خود و داروهایی که مصرف می کنید را شرح دهید. در صورت نیاز، ممکن است جراح برای شما انجام آزمایشات پیش از عمل را تجویز کند. قبل از انجام عمل پلک به موارد زیر توجه داشته باشید.

  1. حداقل یک هفته قبل و یک هفته بعد از جراحی، از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.
  2. در روزهای منتهی به عمل و یک هفته بعد از عمل، مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین را متوقف کنید.
  3. قبل از جراحی استحمام کرده و روز عمل هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.
  4. در بعضی موارد به توصیه پزشک باید قبل از عمل ناشتا باشید.
  5. قبل از عمل آزمایشات بینایی سنجی و اشک چشم را انجام دهید.
  6. ترجیحا لباس ها دکمه دار بپوشید تا در هنگام تعویض لباس به چشم وصورت فشاری وارد نشود.
  7. از مصرف غذا های شور و پرب خودداری کنید.
مراقبت های بلفاروپلاستی
دریافت بهترین نتیجه از جراحی پلک با رعایت یکسری دستورالعمل ها

کاندیدای مناسب برای بلفاروپلاستی مشهد

جراحی پلک هم برای بانوان و هم آقایان می تواند انجام شود. اگر دچار یک یا تعدادی از مشکلات زیر هستید، احتمالا می توانید کاندید مناسبی برای انجام عمل بلفاروپلاستی در مشهد باشید.

  1. وجود پوست اضافی قسمت بالا یا زیر چشم
  2. افتادگی شدید پلک ها و تاثیر آن بر بینایی فرد
  3. وجود شکلی شبیه نیمه ماه زیر چشم ها
  4. چشمان پف کرده (ظاهر فرد را خسته نشان می دهد.)
  5. ایجاد پوست اضافه در اطراف چشم
  6. گاهی افتادگی ابرو نیز می تواند نشانه افتادگی پلک باشد.
  7. وجود چروک اطراف پلک
  8. عدم ابتلا به دیابت و تیروئید
  9. توده‌های چربی یا حلقه‌های سیاه در اطراف پلک پایین

بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب نیست؟

متقاضی بلفاروپلاستی مشهد بایستی از سلامت عمومی کافی برخوردار بوده و هیچ گونه بیماری حاد چشمی مانند گلوکوم (آب سیاه)، آب مروارید و مشکلات شبکیه نداشته باشد. افرادی که دارای مشکلات تیروئیدی، دیابت،  بیماری های قلبی عروقی و فشارخون بالا هستند نباید عمل بلفاروپلاستی انجام دهند. همچنین بیمارانی که دچار آنفولانزا یا بیماری‌های عفونتی هستند باید تا بهبودی کامل خود صبر کنند.

علاوه بر این، اگر از آن دسته بیمارانی هستید که داروهایی از جمله آسپرین، بروفن، ایندومتاسین، پیروسیکام و مفنامیک اسید مصرف می‌کنید بهتر است از دو هفته قبل از عمل آن‌ها را به دستور پزشک متوقف کنید. افرادی که دچار خشکی چشم هستند یا اشک کافی ندارند و غدد اشکی آن‌ها دچار مشکل است نیز ممکن است جراحی بلفاروپلاستی برای آن‌ها خطرناک باشد. توصیه ما به شما این است که در جلسه مشاوره، پزشک جراح خود را در جریان بیماری ها و داروهایی که مصرف می کنید قرار دهید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

کاندیدای نامناسب عمل بلفاروپلاستی
افراد با بیماری قلبی، دیابت، فشارخون، تیروئید و یا ناراحتی های چشمی نباید عمل بلفارو انجام دهند

دوران نقاهت بلفاروپلاستی چند روز است؟

دوره نقاهت بعد از جراحی افتادگی پلک به طور معمول یک دوره دو هفته ای است. پس از گذشت 7 تا 10 روز بعد از عمل، علائم بهبودی در بیمار ظاهر شده و فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. بروز کبودی و تورم بعد از عمل پلک طبیعی است و با استفاده از کرم های آرایشی پنهان شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مراقبت‌های بعد از عمل بلفاروپلاستی

پزشک جراح شما، تمامی توصیه های لازم بعد از عمل پلک را به شما ارائه می دهد. در ادامه به بررسی مهم ترین اقدامات بعد از عمل پلک چشم در مشهد می پردازیم.

  1. تا 48 ساعت بعد از جراحی پلک، از کمپرس سرد روی چشم خود به مدت 10 دقیقه استفاده کنید تا میزان تورم و کبودی کاهش یابد.
  2. از دستکاری کردن بخیه های خود خودداری کنید. معمولا بعد از 5 تا 7 روز بخیه ها جذب شده یا توسط جراح کشیده می شوند.
  3. طی 72 ساعت بعد از عمل، پلک های خود را به آرامی تمیز کرده و از قطره های چشمی یا پمادهای استریل استفاده نمایید.
  4. حداقل تا یک هفته بعد از عمل پلک، از ورزش کردن و انجام فعالیت های سنگین و یا هر کاری که باعث ایجاد فشار بر روی پلک ها می شود، خودداری کنید.
  5. در صورت استفاده از لنزهای چشمی، حداقل به مدت دو هفته بعد از عمل، از قراردادن آن ها درون چشم خود اجتناب کنید.
  6. بهتر است تا یک هفته بعد از عمل در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و هنگام خروج از منزل از عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  7.  به مدت حدود یک هفته از مصرف آسپرین، ایبوپروفن (Advil ، Motrin IB)، ناپروکسن سدیم (Aleve)، ناپروکسن (Naprosyn) و سایر داروها یا مکمل های گیاهی که احتمال خونریزی را افزایش می دهند، پرهیز کرده و برای کنترل درد می توانید با مشورت پزشک خود از استامینوفن استفاده نمایید.
  8. هنگام خواب بهتر است سر خود را کمی بالاتر از سطح بدن قرار دهید.
  9. حساسیت به نور و تاری دید تا 2 روز بعد از عمل طبیعی است. در صورت طولانی شدن حساسیت حتما به پزشک مراجعه کنید.
  10. از نگاه کردن طولانی مدت به تلویزیون، گوشی وکتاب که باعث فشار به پلک ها می شود.
  11. فعالیت‌های سبک مثل راه رفتن به بهبود زخم کمک می‌کند.
  12. تا دو هفته بعد از عمل نباید خم شده یا وسایل با بیش از 2 کیلوگرم وزن را از روی زمین بلند کنید.
  13. تا دو هفته بعد از جراحی، نباید از لوارم آرایشی در اطراف چشم استفاده کنید.
بلفاروپلاستی در مشهد
جهت جلوگیری از ورم چشم پس از بلفاروپلاستی سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید

عوارض عمل بلفاروپلاستی

عوارض خفیفی که ممکن است بلافاصله بعد از عمل پلک احساس شود تاری و دوبینی بوده که جای نگرانی نیست؛ زیرا در طول یک هفته کاملا رفع خواهند شد. جراحی پلک وبلفاروپلاستی اگر توسط جراح متخصص و ماهر انجام شود هیچ کونه عوارضی نخواهد داشت اما در برخی موارد با بروز مشکلاتی همراه است که در ادامه به آن می پردازیم:

  1. باقی ماندن جای زخم و اسکار
  2. آسیب به بینایی و عصب های چشم
  3. تغییر رنگ پوست
  4. تقارن نداشتن محل برش در دو طرف
  5. ناتوانی موقت در بستن کامل چشم
  6. خونمردگی سطحی و کبودی موقت
  7. باز شدن محل زخم
  8. خونریزی بعد از جراحی

عمل های ترکیبی با جراحی زیبایی پلک

برای دریافت بهترین نتیجه از عمل بلفاروپلاستی مشهد، ممکن است جراحی پلک به تنهایی کافی نباشد و جراح با توجه به تجربه خود، علاوه بر بلفاروپلاستی از روش های دیگری نیز استفاده کند. بسته به شرایط بیمار و میزان افتادگی پلک و ابرو و همچنین چین و چروک اطراف چشم، پزشک معالج می تواند لیفت ابرو در مشهد یا لیفت صورت را نیز به صورت همزمان برای بیمار انجام دهد.

جراحی پلک در مشهد
لیفت ابرو در مشهد می تواند همزمان با عمل بلفاروپلاستی انجام شود.
جوانسازی صورت با لیفت
لیفت صورت نیز یکی از عمل های ترکیبی است که با جراحی پلک قابل انجام است.

علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی

  1. اسکارهای داخلی در چشم (جابه‌جایی پوست و بافت آن به دلیل ایجاد برش در محل عمل)
  2. خونریزی، عفونت و التهاب بعد از عمل بلفاروپلاستی
  3. برداشتن چربی‌های مفید درون چشم، به جای برداشتن و بریدن پوست های اضافه پشت پلک توسط یک جراح غیر حرفه ای و کم سابقه
  4. سخت تر شدن پلک زدن و احساس درد در محل جراحی

کوچک شدن چشم ها بعد از جراحی پلک کاملا طبیعی بوده و بعد از گذشت دو تا سه هفته؛ چنانچه جراحی توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی در مشهد برای شما انجام شود، رفع خواهد شد. از طرفی اگر پزشک انتخابی شما تخصص کافی نداشته باشد؛ ممکن است که چشمان شما بعد از عمل بد فرم و فرورفته شده و یا اشکلاتی در دید، قرینه نبودن چشم بعد از عمل پلک اتفاق بیفتد که ممکن است شما را به عمل پلک مجدد و یا درمان های جانبی جدی تر نیازمند سازد.

عمل پلک بدون جراحی در مشهد

پلکسر، پلاسما جت و پلاسما تراپی، جراحی پلک با لیزر در مشهد انواع روش های عمل پلک هستند که جزو عمل های غیر تهاجمی برای رفع افتادگی پلک دسته بندی می شوند. روش های غیر جراحی عمل پلک، توسط پزشکان و جراحان فوق تخصص زیبایی و پلاستیک توصیه نشده و انجام هم نمی‌ شوند. به این نکته توجه داشته باشید که شما با استفاده از این روش ها، علی رغم صرف زمان و هزینه، نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

عمل پلک غیر تهاجمی در مشهد
عمل پلک بدون جراحی، نیاز به چندین جلسه تکرار دارد و بعد از هر جلسه ظاهر پلک شما آسیب دیده و متورم می شود.

آیا می توان ماساژ چشم بعد از عمل پلک انجام داد؟

بله، ماساژ دادن یکی از اقدامات ضروری بعد از جراحی پلک مشهد محسوب می شود. این درست است که شما بعد از بلفاروپلاستی با برداشتن چربی زیر چشم از افتادگی پلک راحت می شوید، اما طبیعی است تا مدتی چشم شما به دلیل جراحی، ورم داشته باشد.

شما با ماساژ دادن اطراف پلک می توانید میزان ورم را کم کنید و به نتیجه بخش بودن عمل بلفاروپلاستی خود بیشتر کمک کنید. برای این کار کافی است تا با انگشت اشاره خود به آرامی اطراف پلک را ماساژ دهید تا علاوه بر کاهش ورم، امکان برگشت چربی های زیر چشم را به صفر برسانید.

ماساژ بعد از جراحی پلک
ماساژ بعد از جراحی پلک؛ کمک کننده به کاهش ورم اطراف چشم

انجام بوتاکس بعد از بلفاروپلاستی

زمانی که شما بلفاروپلاستی در مشهد یا هر شهر دیگری انجام می دهید، صرفا افتادگی پلک یا پف چشم را برطرف می کنید. اگر فردی این عمل زیبایی را انجام دهد، در حالی که سن او بالا است و اطراف چشم دچار چین و چروک شده است، با انجام بلفاروپلاستی مشهد این چروک ها برطرف نمی شود. به همین منظور برای تاثیر بیشتر عمل پلک، توصیه می شود که افراد در کنار بلفاروپلاستی، بوتاکس انجام دهند تا اطراف چشم حالت کشیده به خود بگیرد تا در نهایت شما جوانی و زیبایی را توامان بتوانید حس کنید.

بوتاکس بعد از بلفاروپلاستی
انجام بوتاکس بعد از بلفاروپلاستی، اثر این عمل زیبایی را بیشتر می کند

اینکه چه مدت لازم است تا بعد از بلفاروپلاستی، بوتاکس انجام دهید تا حد زیادی بستگی به نظر پزشک شما دارد، اما معمولا دکترها به شما توصیه می کنند تا اجازه دهید عوارض احتمالی بلفاروپلاستی برطرف شود و سپس برای تزریق بوتاکس اقدام کنید.

مشکل افتادگی پلک بعد از بوتاکس (پتوز پلک)

ممکن است بعد از انجام بوتاکس در نواحی اطراف پلک، حس کنید دچار افتادگی پلک شده اید و حکم همان ضرب المثل «اومد ابروش درست کنه، زد چشمش رو هم کور کرد» شود. این حالت که به «پتوز پلک» معروف است، موقتی بوده و تا مدتی دید شما را تحت تاثیر قرار می دهد؛ چرا که پلک بالایی پایین تر از حالت نرمال خود است.

افتادگی پلک بعد از تزریق بوتاکس
عارضه پتوز پلک، میزان دید افراد را کاهش می دهد

همانطور که مراجعه به بهترین دکتر جراح افتادگی پلک در مشهد شما را از شر عوارض این عمل راحت می کند، با رفتن نزد پزشکی متخصص و کاربلد برای انجام بوتاکس، می توانید مشکلاتی مانند افتادگی پلک بعد از بوتاکس را از خود دور نگه دارید.

به وجود آمدن گوشت اضافه بعد از عمل پلک

انتخاب یک دکتر خوب برای بلفاروپلاستی در مشهد یا هر شهر دیگر می تواند شما را از عارضه هایی مانند ایجاد گوشت اضافه بعد از عمل پلک نجات دهد. البته نمی توان پزشک را مقصر دانست. به عنوان مثال در برخی مواقع که مایعات لنفی در زیر پوست جمع می شوند، حالت ورم و کبودی افزایش پیدا می کند که این مسئله بعد از مدتی خود به خود برطرف می شود.

در موارد دیگر مانند زمانی که قسمت های بخیه خورده شروع به ترمیم می‌کنند، بافت های اطراف پلک نسبت به بخیه واکنش نشان می دهند و منجر به ایجاد گوشت اضافه در پلک می شوند، در اینجا نقش پزشک بسیار مهم است که بخیه ها را به گونه ای مخفی کند که بافت اطراف چشم بعد از عمل در برابر بخیه ها، کمترین تنش را داشته باشد. از دیگر عواملی که باعث ایجاد گوشت اضافه بعد از عمل بلفاروپلاستی می شود، برنداشتن پوست به صورت کامل است که در این مورد، نقش انتخاب دکتر خوب بسیار آشکار است تا بعد از انجام عمل پلک دیگر به جراحی های تکمیلی نیازی نداشته باشید.

بلفاروپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

جراحی پلک با لیزر یکی از جدیدترین روش هایی است که می تواند پف پلک یا افتادگی آن را برطرف کند. زمانی که پزشک متخصص پوست و مو در مشهد برای شما از لیزر درمانی استفاده می کند، جای زخمی بعد از عمل روی پلک شما باقی نمی ماند. به طور کلی بلفاروپلاستی با لیزر بدون ریسک بالاست.

دوران نقاهت این دوره هم 7 تا 10 روز است، در حالی که عمل جراحی پلک در مشهد به روش سنتی 2 تا 4 هفته هم می تواند زمان بر باشد. البته با توجه به سنگین تر بودن عمل جراحی پلک پایین انجام جراحی به روش سنتی بیشتر می تواند نتیجه بخش باشد. معمولا هزینه جراحی پلک در مشهد به شیوه سنتی گران تر از شیوه انجام آن با لیزر است.

بلفاروپلاستی با لیزر
نحوه جراحی پلک با لیزر در مشهد

کلام آخر

عمل بلفاروپلاستی مشهد با بهبود ظاهر چشم ها، باعث جوان تر دیده شدن و رفع علائم پیری در ظاهر افراد می شود. اثرات این عمل معمولا ماندگار است و اگر در انتخاب جراح افتادگی پلک، دقت کافی داشته باشید، می توانید نتایج مطلوبی از جراحی خود دریافت کنید. این عمل معمولا با بیحسی موضعی در مطب، کلینیک یا بیمارستان و به صلاحدید پزشک معالج انجام می شود. این خدمت همچنین توسط بهترین متخصصان کلینیک سلامت ایده آل به متقاضیان عزیز با قیمت مناسب ارائه می گردد.”

کلینیک سلامت ایده آل در سجاد مشهد
در کلینیک سلامت ایده آل زیبایی درونی تان را با زیبایی بیرونی خود تطبیق دهید

برای دریـافت مشـاوره رایگـان و رزرو نـوبت معـاینـه با بهتـریـن جـراحـان بلفــاروپلاستـی در مشهـد می توانیـد همـه روزه به جـز ایـام تعطیـل از سـاعت 9 الی 20 با شمـاره 09386069075 تمـاس بگیـرید.

سوالات متداول

1- عمل پلک در مشهد با بی حسی انجام می شود یا بیهوشی؟

عمل پلک جزو عمل های سرپایی محسوب می شود. این عمل معمولا با بیحسی موضعی انجام شده و ناحیه اطراف پلک بیحس می شود و شما در طول عمل با وجود اینکه هشیار هستید، اما دردی را احساس نمی کنید. بیهوشی عمومی نیز با صلاحدید پزشک و درخواست بیمار برای انجام جراحی افتادگی پلک امکان پذیر است.

2- آیا جای بخیه ها بعد از جراحی پلک در مشهد باقی می ماند؟

ایجاد اسکار و باقی ماندن جای بخیه یکی از عوارض عمل های جراحی است. در بلفاروپلاستی، برش ها و بخیه ها در قسمت چین های طبیعی پلک زده شده و مخفی می شود. انتخاب پزشک باتجربه و ماهر نقش موثری در جلوگیری از این عارضه بعد از عمل بلفاروپلاستی مشهد دارد.

بخیه عمل بلفاروپلاستی
بخیه های ظریف بعد از عمل بلفاروپلاستی مشهد در کلینیک سلامت ایده آل

3- نتیجه نهایی جراحی افتادگی پلک چه زمانی مشخص می شود؟

تورم پلک ها معمولا 6 الی 8 هفته بعد از عمل پلک در مشهد باقی می ماند. اگر مراقبت های لازم بعد از عمل را به درستی انجام دهید می توانید بعد از 12 هفته، نتیجه نهایی عمل خود را مشاهده کنید.

4- در صورت راضی نبودن از نتیجه عمل، می توان بلفاروپلاستی را تکرار کرد؟

بله- پس از گذشت دوران نقاهت و بهبودی کامل در صورتی که از نتیجه عمل خود رضایت نداشته باشید، می توانید با مشورت پزشک خود این عمل را تکرار کنید. انجام عمل بلفاروپلاستی مشهد بیش از دوبار توصیه نمی شود و اگر جراح ماهری انتخاب کنید، نیازی به انجام مجدد عمل و صرف هزینه اضافی نخواهید داشت.

5- ماندگاری نتایج بلفاروپلاستی چه مدت است؟

نتایج عمل بلفاروپلاستی در مشهد معمولا دائمی است و تا پایان عمر باقی می ماند. در برخی افراد، عوامل ژنتیکی و کهولت سن؛ ممکن است باعث بازگشت چربی و افتادگی پلک شود.

6- بعد از جراحی پلک می توان آرایش کرد؟

در روزهای اول بعد از عمل؛ بهتر است از مواد آرایشی به خصوص در قسمت بخیه ها استفاده نکنید و این کار را به زمان بعد از جذب یا کشیدن بخیه ها موکول نمایید. اگر می خواهید به فعالیت های روزانه خود ادامه داده و به بیرون از منزل بروید؛ بهتر است از کرم ضدآفتاب بدون رنگدانه و عینک آفتابی استفاده کنید.

بسته به میزان تغیرات مورد نیاز در پلک، مدت زمان عمل بین 30تا 45 دقیقه در عمل های کوچک و برای عمل هایی با تغییرات پلک بیشتر تا 2 ساعت زمان عمل طول می کشد.

برطرف شدن ورم بستگی به پوست افراد دارد؛ اما معمولا تا حصول بهبودی و مشاهده نتیجه ۲ هفته طول می‌کشد. در نظر داشته باشید اگر بیمار مبتلا به فشار خون باشد یا داروی خاصی مصرف کند، این مدت بیشتر طول می‌کشد

242 دیدگاه

  1. سلام
    بعد از عمل پلک معمولا تا چند روز باید بخیه ها بمونن؟

    حسن
    1. سلام. به پارامترهایی از جمله سن، نوع پوست و مدل جراحی بستگی داره ولی حداکثر 15 روز

      زهره لطفی
  2. سلام. وقتتون بخیر
    من تازه بلفاروپلاستی انجام دادم خیلی از چشمام اشک میاد؛ خواستم بدونم خطرناکه؟

    محمدی
    1. سلام. پس از جراحی ممکنه دچار ریزش اشک، حساسیت به نور و حتی تغییر در بینایی بشید که بعد از چند روز تماماً از بین میره.

      زهره لطفی
  3. سلام. حدود ۳ روز پیش عمل بلفاروپلاستی داشتم الان میتونم ورزشم رو شروع کنم؟

    اعظم
    1. سلام. ورزش سبک میتونید انجام بدید اما تا چند هفته بعد از عمل، از ورزش های سنگین و بلند کردن اجسام خودداری کنید.

      زهره لطفی
  4. سلام. وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم عمل بلفاروپلاستی می‌تونه برای حذف چین و چروک اطراف پلک هم مناسب باشه؟

    المیرا
    1. سلام. وقتتون بخیر
      بله. وجود مشکلات در اطراف چشم با انجام بلفاروپلاستی قابل رفع هستند.

      زهره لطفی
  5. چقدر بعد از بلفارو میشه بوتاکس انجام داد؟ سه ماه بیشتر ؟

    صالحی
    1. سلام بستگی به روند بهبودی شما داره اما به طور معمول سه ماه برای پلک پایین و شش ماه بعد برای پلک بالایی توصیه میشه

      فاطمه پایان
  6. میشه بعد جراحی پلک، گوشه های چشم رو ماساژ داد یا بیشتر ورم میکنه؟ با تشکر از راهنمایی شما

    توکلی
    1. برعکس انجام ماساژ بعد از بلفاروپلاستی ضروری است چراکه باعث کاهش ورم اطراف چشم میشه

      خانم داودی
  7. ببخشید میخواستم ببینم پریدن زیاد پلک چشم با بلفاروپلاستی برطرف میشه یا نه؟

    ترنم
    1. نه عزیزم . بلفاروپلاستی بیشتر برای برداشتن پف چشم کاربرد داره . پریدن پلک موقتیه و برطرف میشه. اگر زیاد هست و شما رو اذیت میکنه حتما به یک متخصص چشم مراجعه کنید.

      خانم داودی
    2. سلام بعید هست چون این مشکل بیشتر به اعصاب چشم مربوط میشه با این حال با پزشک متخصص مشورت کنید تا در صورت نیاز اول بلفاروپلاستی برای شما انجام بشه و بعد درمان مناسب با این مشکل تجویز بشه

      فاطمه پایان
  8. سلام من میخام چشام کشیده و خاص بشه با این بلفاروپلاستی دکتر میتونه تغییری که میخام برام ایجاد کنه یا نه

    یاسمن
    1. سلام به احتمال زیاد جراحی کانتوپلاستی برای شما مناسب باشه با این حال بهتر هست با پزشک متخصص مشورت کنید تا راهنمایی های لازم و نتایج قابل انتظار از عمل رو به شما ارائه بدن.

      فاطمه پایان
  9. سلام من میخام بلفاروپلاستی انجام بدم از بیهوشی میترسم ایا این عمل بدون بیهوشی هم جای شما انجام میشه ؟

    ناشناس
    1. سلام بله این عمل در کلینیک های معتبر زیبایی با بیحسی موضعی انجام میشه و معمولا بیمارستان ها این عمل رو با بیهوشی انجام میدن.

      فاطمه پایان
  10. سلام من 30سالمه میشه بلفارو انجام بدم؟ خیلی دور چشمم نسبت به بقیه صورتم چروکیده ست

    ریحانه
    1. باسلام بهتر است ابتدا توسط پزشک متخصص پوست و مو معاینه شوید. ممکن است بوتاکس یا سایر روش های جوانسازی پوست که حالت تهاجمی کمتری نسبت به عمل بلفاروپلاستی دارند برای شما مناسب باشد.

      فاطمه پایان
  11. ببخشید میشه بوتاکس بعد از جراحی پلک انجام داد؟؟ مادر من انجام داده پف چشمش خوب شده ولی همچنان دور چشمش پوست هاش چروکیده ست

    هما
    1. سلام بله امکان پذیر هست اما بهتر است تصمیم بهترین روش برای رفع مشکلات پوستی را بر عهده پزشک متخصص پوست و مو بگدارید. ممکن است عمق چین و چروک ها کم باشد و با سایر روش های جوانسازی پوست رفع شود.

      فاطمه پایان
  12. در جراحی پلک بخیه‌ ها جذبی هستن یا کشیدنی؟

    آشوری
    1. بخیه‌ها کشیدنی هستند و بعد از 7 الی 10 روز کشیده میشن.

      خانم خیراللهی
  13. بلفاروپلاستی با لیزر انجام میشه یا چاقو؟

    منیره
    1. امکان استفاده از هر دو وجود داره اما در نتیجه جراحی تفاوتی ایجاد نمیشه.

      خانم خیراللهی
  14. سلام وقت بخیر
    جراحی بلفاروپلاستی برای آقایون هم انجام میشه؟
    و آیا شما انجام میدین؟

    رضا هاشمی
    1. سلام ممنونم
      بله
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 09386069075 تماس بگیرید.

      خانم خیراللهی
  15. من می‌خواستم همزمان با عمل بینی بلفارو هم انجام بدم. ممکنه و ریسک نداره؟

    رزیتا
    1. بله شما می‌تونین همزمان با رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی)، بلفاروپلاستی هم انجام بدین.

      خانم خیراللهی
  16. عمل گوش هم انجام میدین؟
    من گوشام خیلی رو به بیرونه…

    علی
    1. سلام. این عمل در کلینیک انجام نمیشه.

      مهلا زمانی
  17. چند روز بعد از عمل بلفارو میشه حموم رفت؟

    کیمیا
    1. سلام. برای استحمام توصیه میشه بعد از يك تا دو روز انجام بشه.

      مهلا زمانی
      1. سلام هزینه پلک بالا و پایین چند است

        فیضی
        1. باسلام برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
      2. در ضمن برای وقت گرفتن برای عمل چند روز طول می‌کشد چون من در ایران نیستم از هرات می آیم بر عمل پلک بالا و پایین و هزینه عمل

        فیضی
        1. سلام برای دریافت نوبت و اطلاع از قیمت ها و مشاوره می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل مانند جمعه ها از ساعت 9 الی 20 با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  18. بلفارو برای پف زیر چشم هم تاثیر داره

    ناشناس
    1. سلام. بله بلفارو پلک پایین، تا حد زیادی پف زیر چشم رو از بین میبره.

      مهلا زمانی
  19. درود، بعد از بلفارو نیاز به بستری هست؟

    علی رمضان‌پور
    1. سلام. خیر لازم نیست بستری بشید و بعد از 4 الی 5 ساعت با توجه به وضعیت شما مرخص میشوید.

      مهلا زمانی
  20. سلام و درود.
    بعد از عمل رد بخیه نمی‌مونه روی پلک؟
    من خیلی نگران این موضوعم

    سیمین بانو
    1. وقت بخیر.
      خیر. با بخیه‌های زیبایی انجام میشه و با استفاده از ترمیم کننده های مخصوصی که پزشک بهتون تجویز میکنن ردی باقی نمی‌مونه. خیالتون راحت باشه.

      مهلا زمانی
  21. سلام دکتر کاویانی بلفاروپلاستی و رینوپلاستی رو همزمان انجام میدن یا خیر ؟ هزینه عمل شون متفاوت میشه اینطوری ؟

    ناشناس
    1. سلام بله برای دریافت نوبت معاینه و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید. اگر این دو عمل به صورت همزان انجام شوند در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد زیرا دیگر هزینه جداگانه ای برای بیهوشی و تکنسین اتاق عمل پرداخت نخواهید کرد.

      فاطمه پایان
  22. بلفاروپلاستی برای آقایون هم انجام میشه؟

    محمد داورپناه
    1. بله برای دریافت مشاوره با شماره 09386069075 تماس بگیرین.

      خانم خیراللهی
  23. عمل بلفارو برای پلک بالا و پایین به طور همزمان ممکنه؟

    مریم مومنی
    1. بله امکان جراحی پلک بالا و پایین به صورت همزمان وجود داره

      خانم خیراللهی
  24. وقت بخیر
    من مامانم قراره بزودی بلفارو انجام بدن. چون شاغل هستن میخواستم بدونم چند روز مرخصی لازم دارن؟

    مهین مولایی
    1. ممنونم
      بهتره بعد از عمل، یک هفته استراحت داشته باشن و کارهای سنگین انجام ندن.

      خانم خیراللهی
  25. چند وقت بعد از عمل رد بخیه و زخمها خوب میشن؟

    حنا
    1. معمولا بعد از یک ماه اما زمان دقیق برای هر فرد با توجه به نوع پوستش متفاوته

      خانم خیراللهی
  26. سلام هزینه بلفاروپلاستی پلک شرقی چقدره ؟

    کاظم
    1. باسلام شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  27. هزینه عمل افتادگی پلک بالا میخواستم بدونم بستگی ب به پلک داره یا خیر

    سلام رحمانی هستم
    1. با سلام
      لطفا جهت اطلاع از هزینه ها با شماره 09018191885 تماس بگیرید

      مدیر مدویکا
      1. سلام بلفاروپلاستی پلک بالا چقدر هزینه دارد؟

        هاجر تقی ابادی
        1. سلام برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره 09386069075 تماس حاصل فرمایید.

          فاطمه پایان
  28. سلام من حدود يك ماهه پيش عمل پاك بابا داشتم و اصلا راضي نيستم ميتونم الان دوباره انجام بدم؟

    Afsaneh Mohammadi
    1. با توجه به دوران نقاهت پایین این عمل شما می توانید در صورت نداشتن مشکل خاص پوستی مجدد این عمل را تکرار کنید. بهتر است برای دریافت نتیجه مطلوب در انتخاب پزشک جراح خود دقت کرده و زمان کافی برای اینکار اختصاص دهید.

      فاطمه پایان
    2. باسلام وعرض ادب من هم تیروئید دارم فشار چ بی دیابت ولی با دارو خوردن کنترور هست میتونم عمل کنم

      عزت تفقدی زارع
      1. باسلام نتیجه ازمایشات پیش از عمل می تواند به جراح کمک کند تا شما را در خصوص اماده بودن برای عمل راهنمایی نماید.

        فاطمه پایان
  29. سلام من قبلا عمل جراحی انجام دادم
    اما بسیار بد سکار مانده و هم رضایت بخش نیست میخواهم دوباره عمل انجام دهم

    زهرا
  30. سلام .درمورد عمل بلفارو پلک بالا و پایین دکتر محسن رکنی زاده می خواستم بدونم ایشون کارشون چه طوریه

    مریم افشار
    1. سلام از اینترنت میتونین نمونه کاراشون رو بازدید بفرمایید

      پشتیبان سایت
  31. با سلام دخترم ۴سالشه پف بالای چشم ارثی داره تا چند سالگی میتونم برای عمل زیباییش اقدام کنم

    ریحانه
    1. Author

      سلام، بهتر است تا ۱۸ سال صبر کنید.

      مدیر
      1. سلام عمل پلک بالا چقدرمیشه؟

        طاهره
        1. باسلام برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  32. سلام خسته نباشین عمل پلک پایین چقد میشه

    سمیرا
    1. Author

      سلام، قیمت هر پلک از ۴ میلیون تا ۸ میلیون تومان

      مدیر
  33. سلام من یکم پشت چشام پف داره افتادگی ن فقط پف داره ک باعث شده چشام ریز بشه و دنبال یک دکتر خوبم و منصف باشه
    آیا امپولشو دردش زیاده یان من استرس امپولشو دارم

    فهیمه لالوی
    1. Author

      سلام، خیر درد آمپول در حد یک ثانیه است، پس نگران نباشید، دکترهای معرفی شده در این مقاله همگی خوب هستند اما در این میان دکتر کامران کاویانی نیز در این زمینه تجربی بسیاری دارند.

      مدیر
  34. سلام افتادگی پلک چشم سمت راستم هست البته ابروم فلج هستش میخواستم یک دکتر خوب معرفی بشه چون مشکل من واقعا حساسه میخوام بعد از عمل مشکلی دیگهای برنخورم

    سمیه
    1. Author

      سلام، دکترهای نام برده شده در این مقاله از بهترین‌ها هستند. بدون نگرانی با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
  35. سلام. دکتر نعیمی برای عمل بلفارو خوب هستند ؟ من رینو پلاستی پیششون انجام دادم و خیلییی راضی هستم اما در مورد بلفارو هم میخواستم بدونم همینطورن؟

    کرمانی
    1. Author

      سلام، ما فقط می‌توانیم راجع به جراحانی که راجع به آنها شناخت کافی داریم نظر بدهیم. جراحان مورد اعتماد ما در متن مقاله آورده شده است.

      مدیر
  36. سلام خسته نباشید 24 سالمه من چشم راستم مادرزادی افتادگی پلک داره
    زیر چشمم باد کرده میشه راهنماییم کنید اگز عمل کنم خوب میشه یا ن هزنیش چقده پیش کدوم دکتر برم مرسی ازتون

    فاطمه
    1. Author

      سلام، بله درمان میشه با عمل بلفارو. دکتر کامران کاویانی یکی از بهترین دکترهای جراحی پلک در مشهد هستند. برای رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  37. سلام.متاسفانه شماره تماسی که برای نوبت دهی ومشاوره گذاشتن اصلا جوابگو نیستن.چندروزه همش تماس میگیرم کسی جوابگونیست

    ناشناس
    1. Author

      سلام، لطفا در ساعاتی که اعلام شده است و در روزهای کاری با شماره 09018191885 در ارتباط باشید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.

      مدیر
      1. سوسن حبیبی برا پف بالای چشم وپف زیر چشم خیلی زیاد لطفاً هزینه وادرسیتون بدین در اسرع وقت مزاحمتون بشم

        ناشناس
        1. باسلام شما می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 20 از طریق شماره 09018191885 با همکاران ما در ارتباط باشید. ما به شما بهترین ها را معرفی خواهیم کرد.

          فاطمه پایان
  38. سلام شش ماه پیش عمل بلفاانجام دادم دکتر خرابش کرده لطفا یه دکتر خوب معرفی کنی

    ناشناس
    1. Author

      سلام، دکترهایی که در این مقاله معرفی شده اند از بهترین دکترهای بلفاروپلاستی مشهد هستند.

      مدیر
  39. با سلام میخواستم برای جراحی پف چشمم با هزینه حد اکثر ۵ میلیون با دکتر جراح مناسب آشنا بشم پیشنهاد شما چیه ؟

    ناشناس
    1. Author

      سلام، می توانید با دکتر رحمان موحد انجام دهید. همینطور می توانید با شماره 09018191885 در تماس باشید تا کارشناسان مدویکا شما را راهنمایی کنند.

      مدیر
  40. معصومه رسولی هستم متولد ۱۳۴۰ افتادگی پلک بالا دارم

    ناشناس
    1. Author

      برای مشاوره و اطلاع از هزینه و انتخاب دکتر خوب با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  41. سلام دختری دارم بیست ساله که سال ۸۶عمل sling+بلفاروپلاستی هردوچشم انجام دادند که متاسفانه برگشت
    امسال هم عمل بلفاروپلاستی هردوچشم از روش پیوند ماهیچه پا انجام شده ولی چشم چپش کاملا افتاده واینکار که بخیه نشده
    علتش چی می‌تونه باشه
    یکماه پیش عمل چشم انجام شد

    ناشناس
    1. Author

      سلام، در یک کامنت نمی‌توان نظر قطعی پزشکی داد، حتما باید معاینه و بررسی انجام شود.

      مدیر
  42. سلام خسته نباشین من ۴۱ سالمه و مادر زادی چشم راستم کوچیک تر از چشم چپم هستش و عمل پلک انجام دادم و الانم همون مشکل و دارم خوب نشودم پیشه دکتر که عمل پلک انجام دادم رفتم میگه شما پتوز فوقانی دارین ربطی به عمل پلک نداره حالا میشه شما راهنمایی کنید و یک دکتر خوب وبا تجربه بهم معرفی کند

    زهرا
    1. Author

      سلام، تمامی جراحانی که در این مقاله معرفی شده‌اند مورد تایید مدویکا هستند و می‌توانید با خیال راحت به آنها مراجعه کنید.
      برای رزرو نوبت با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
    2. سلام روز بخیر سوالی داشتم. میخواستم ببینم مشکلتون حل شد یا ن چون منم همین مشکل رو دارم

      فیهمه
  43. سلام من کم کاری تیرویید دارم میتونم عمل بلفاروستی داشته باشم

    خسروجردی
    1. Author

      سلام، بله مشکلی ندارد ولی باید حتما بیماری تان را با دکتر خود درمیان بگذارید.

      مدیر
  44. من ٦٤سالمه ١٠سال پيش عمل افتادگي پلك انجام دادم با چشم پزشك مشهوري هم هست اما راضي نبودم الان دوباره پلكام افتادگي پيدا كردن و چشام ريز شدن چند وقت قبل بوتاكس كردم بدتر شده ميخواستم بپرسم دوباره عمل كردن مشكلي نداره و ايا بايد صبر كنم اثرات بوتاكس بره

    سيمين اربابزاده
    1. Author

      سلام، صد در صد بهتر است برای از بین رفتن اثر بوتاکس صبور باشید، پس از آن به یک جراح ماهر مراجعه کرده و از او مشورت بگیرید.

      مدیر
  45. هادی نجف پور چشم سمت راست من افتادگی داره وقت می‌خوام دکتر منو ببینه

    ناشناس
    1. Author

      سلام، برای رزرو نوبت با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  46. دکتر احمد یزدانی چشم پزشک هم عمل بلفا،،،،انجام میدن نظر شما در مورد ایشون؟؟؟

    ناشناس
  47. جای بخیه در عمل پلک بالا دیده میشه ایا روشی هست که جای بخیه دیده نشه

    بتول داورانی
    1. با سلام
      باقی موندن جای بخیه به موارد زیادی مثل نوع پوست و مراقبت های بعد از جراحی بستگی داره ، استفاده از کرم های ترمیم کننده مناسب میتونه تا جای زیادی رد بخیه رو از بین ببره

      مدیر مدویکا
  48. سلام من ۴۰ سالم هست .گودی زیر چشم مادرزاد دارم ولی دوسالی میشه که دچار پف زیر چشم هم شدم
    شما چه دکتری رو معرفی میکنید برای مشکل من؟

    ناشناس
    1. Author

      سلام، پف زیر چشم با بلفاروپلاستی از بین می‌رود. تمامی دکترهای این مقاله از جمله دکتر کاویانی فر از بهترین جراحان پلک مشهد هستند.

      مدیر
  49. میخواستم در مورد دکتر مهدی رزم ارا بپرسم چه جور دکتری هستن ممنونم

    اسما
    1. Author

      سلام، متاسفانه ما آشنایی با ایشان نداریم.

      مدیر
  50. سلام من وخسته نباشیدمنپشت چشمم پف داره وافتاگی هم داره خواستم یه دکترخوبواقیمت مناسب برام معرفی کنیدممنون میشم

    محمدی
    1. Author

      سلام، دکترهای اعلام شده در این مطلب همگی بهترین هستند. اما در این میان کلینیک اسپادانا با هزینه کمتری این عمل را انجام می‌دهند.

      مدیر
  51. دکتر ابوالفضل حسین زاده . برای جراحی پلک پشت چشم چطورند

    ملیحه
  52. سلام . دکتر ابوالفضل حسین زاده . برای جراحی پلک چطورند

    ناشناس
    1. عالی

      ناشناس
  53. سلام
    من پف پلک بالایی دارم و چشمام یکم حالت شرقی ینی پوست اضافی داخلی داره
    میخاستم بهترین جراح این مورد رو بهم معرفی کنین ک هزینه هم منصفانه باشه و هم چهره ام تغییر کنه
    متشکرم

    زهرا.آراد
    1. Author

      سلام، کلینیک اسپادانا این عمل را با هزینه کمتری نسبت به جراحان انجام می‌دهند.
      برای تعیین وقت و دریافت راهنمایی بیشتر با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  54. سلام
    من افتادگی پلک بالایی دارم می خواستم یه دکتر خوب و منصف معرفی کنین و هزینه هاش روهم بگین
    واینکه بیمه تکمیلی قبول داره هزینه این عمل رو
    واینکه بیهوشی کامل داره

    ناشناس
    1. با سلام
      دکتر کاویانی و دکتر رمضانی از پزشکان خوب مشهد هستند. معمولا بلفارو پلک بالا تحت بیهوشی موضعی انجام میشه و هزینه عمل بسته به پزشک انتخابی از 4 میلیون شروع میشه

      مدیر مدویکا
      1. سلام برای برداشتن پلک بالا قیمت چند چندروزه خوب میشه

        زینب قربانزاده
        1. Author

          سلام، هزینه در مقاله ذکر شده است، بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان.
          عموما دوره نقاهت آن ۲ هفته است.

          مدیر
      2. سلام پلاسما جت (پلکسی بلفاروپلاستی ) برای افتادگی پلک جواب میده یانه ؟
        فرد ماهری در این زمینه اگر در مشهد میشناسید ممنون میشم معرفی کنید.

        بابایی
        1. با سلام
          پلاسما جت به دلیل عوارضی که میتونه داشته باشه توصیه نمیشه

          مدیر مدویکا
    2. سلام من پلک بالا افتادگی زیاد دارد و پلک پاین چشمم قدی چربی دارد میخام دونم بیمار ستان ختملانبیا عمل انجام می‌شود یانه سپاس گزارم جواب دهید

      ناشناس
      1. سلام من می خواستم عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین رو انجام بدم چون ترس شدید از درد سوزن دارم میخواستم بدونم آیا از ژل بی حسی و بعد تزریق بی حسی موضعی استفاده میشه؟ و بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی در مشهد رو معرفی میکنید ؟ ممنونم

        ملیحه
        1. Author

          با سلام، جای نگرانی نیست زیرا یا از بیهوشی یا از بی حسی موضعی استفاده می شود. بعد از عمل هم درد چندانی ندارد. برای مشاوره و رزرو نوبت هم با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
    3. سلام من میخوام بلفاروپلاستی انجام بدم نوبت چطوری بگیرم

      زهره صدوق
      1. Author

        سلام، لطفا با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
    4. سلام عمل بلفور پلاسی دکتر موحد خوبه آیا…؟

      مرضیه
      1. Author

        سلام، بله تمامی دکترهایی که در این مطلب معرفی شده اند در زمره بهترین دکترهای جراحی پلک در مشهد هستند.

        مدیر
  55. سلام من32 سال سن دارم و قبلا عمل چشم انجام دارم عینک مو برداشتم لنز توی چشمم گذاشتن..اما بعد از برداشتن عینک بیشتر به ظاهر چشمم توجه می کنم.متوجه این هستم که چشم هام به هم نزدیک هستن به پزشک مراجعه کردم گفتن چشمت هیچ گونه انحرافی ندارد..میخواستم بدونم با انجام عمل افتادگی فاصله ی چشم هام درست میشود وظاهر چشمم بهتر میشود…گفتن با دکترای زیبایی چشم مشورت کنید.ممنون میشم پاسخ دهید…واینکه کدوم دکتر رو جهت این عمل ومشاوره معرفی می کنید(از بهترین دکترها…)

    دلان
    1. با سلام
      عمل بلفاروپلاستی صرفا بابت اصلاح پلک های افتاده انجام میشه اینکه این مورد میتونه تاثیری در وضعیت مشکل شما داشته باشه یا نه رو نمیشه اظهار نظر کرد باید از نزدیک با پزشک معاینه بشین. جهت انجام عمل بلفارو در مشهد دکتر کاویانی رو بتون پیشنهاد میکنم کارشون عالیه
      جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر مدویکا
    2. چشای من پف وچربی زیادداره واین ارثیه روزب روزداره چشام ریزتر وخسته ترمیشه کدوم دکترخوب روبرام معرفی میکنیدچشام ریزه ویکم شبیه شرقی طوروخدا ی دکترخوب باهزینه خوب معرفی کنید

      ملیحه46سالم
      1. با سلام
        دکتر کاویانی دکتر بسیار خوبی هستن که میتونین برای مشاوره باهشون مراجعه کنین. جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرید

        مدیر مدویکا
      2. درود بر شما .من یکبار ۹ سال پیش عمل پلک انجام دادم و برای بار دوم تصمیم به این عمل دارم فقط یک دکتر کار درست منصف و دلسوز در مشهد بهم معرفی کنید ممنونتونم

        ناشناس
        1. با سلام
          دکتر کاویانی و دکتر رمضانی پزشکای بسیار خوبی هستن و ما تاییدشون میکنیم جهت رزرو نوبت میتونین با شماره 09018191885 تماس بگیرین

          مدیر مدویکا
      3. سلام ، ببخشید من 18 سالمه و می‌خوام چشمام کشیده تر بشه ، هزینه عمل چقدر میشه ؟

        ناشناس
    3. سلام.خسته نباشین.جراحی افتادگی پلک عوارض داره؟یه متخصص خوب لطفأمعرفی بفرمایید.

      عباس
      1. با سلام
        هر جراحی ممکنه عوارضی داشته باشه ولی اگر دکترتون رو با تحقیق انتخاب کنین و بعد از عمل هم مراقبت های لازم رو با دقت انجام بدین مشکلی براتون پیش نخواهد آمد.
        لطفا جهت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین

        مدیر مدویکا
      2. تقریبا هزینش روبگین

        سلام وقتتون بخیر من فقط از بالا افتادگی پلک دارم میشه هزینشو بگین قریطقریبابن
        1. Author

          هزینه بلفاروپلاستی هر چشم ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است.

          مدیر
    4. سلام چطور میتونم یک جراح خوب برای عمل بلفاروپلاستی انتخاب کنم؟

      مریم
      1. Author

        سلام ، جراحانی که در این مقاله نام برده شده‌اند، از بهترین جراحان بلفاروپلاستی مشهد هستند.

        مدیر
  56. سلام عرض میکنم من ۳۸سال سن دارم ومادرزادی گوشه چشم دارم و همین گوشه چشم باعث کوچک شدن چشم و چین خوردن زیر چشم ایجاد شده شما چه دکتری برای جراحی اینگونه چشمها معرفی میکنید اگه میشه راهنمایی ام کنید ممنون آیا بیمه اجتماعی هزینه ها رو قبول میکنه

    ناشناس
  57. سلام و خسته نباشید.ممکنه بفرمایید برای عمل پلک و لیفتینگ صورت از چه مدت قبل باید وقت بگیرم. من میخوام که تابستون ایندا یعنی ۱۴۰۱ این عمل رو انجام بدم.
    شما کدوم جراحان رو پیشنهاد میکنید؟
    ممنون و پایدار باشید.

    مح
    1. سلام جهت معرفی و مشاوره با بهترین جراحان پلک با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
      1. سلام من افتادگی پلک دارم سوالم این هست که چه وقتی برای بلفاروپلاستی مراجعه کنم با توجه به شیوع کرونا بنده تا حد امکان از منزل خارج نمیشم وبا توجه به اینکه تابستون درحال اتمام هست و پاییز هم فصل شیوع آنفولانزاست من آلرژی دارم و عطسه های پی درپی.اگراین عمل رو انجام بدم آیا عطسه ها ممکنه اثرمنفی روی پلک ها و تورم داشته باشه؟؟و دیگه اینکه هزینه جراحی پلک چقدر هست؟؟؟

        یسنا
        1. سلام بله در مواردی عطسه های پی در پی باعث ایجاد مشکل خواهد شد و با توجه داشتن آلرژی عمل رو در تابستان انجام بدبد بهتر است.اما موضوع اول باید خدمتتون عرض کنم که جای نگرانی نیست تمام پروتکل های بهداشتی برای عمل رعایت خواهد شد و جهت اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          نیما شفیعی
    2. با سلام ، من میخوام عمل بلفاروپلاستی پلک بالا انجام بدم و خواستم بدونم تمایل دارم اینکارو تو بیمارستان خاتم الانبیا مشهد انجام بدم لطف کنید ی دکتر خوب بهم معرفی کنید و اینکه هزینش چقدر میشه

      زهرا احمدی
      1. Author

        سلام، مشکلی نیست با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
    3. من هم برای بار اول افتادگی پلک دارم بخاطر تاتو ابرپی درپی وزیا دحالا خیلی دوست دارم ک اوفتادگی پلکمو بردارم دنبال ی جراح منصف هستم چون خیلی دستوبالم گرفته هستش درهمین حین بیپولی دوست هم ندارم پف ویا افتادگی پلک داشته باشم خیلی ازارم میده این افتادگی پلک ممنون میشم راهنماییم کنید دوستان

      ناشناس
      1. Author

        با سلام، برای مشاوره با کارشناسان مدویکا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  58. سلام وقتبخیر .من ۴۳ سالمه وچند پف زیر چشم دارم یا همون چربی پلک پایین می خواستم بدونم بهترین دکتری که میشه رفت چه کسی هستن؟و هزینه چقدره مچکرم

    ترابی هستم
    1. سلام، دکتر کامران کاویانی فر، دکتر فرهادی و دکتر رمضانی رو بهتون پیشنهاد می کنیم. لطفا برای اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. آیا هزینه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان برای جراحی هر دو پلک بالا و پایین هست؟

      محبوبه
      1. Author

        سلام، خیر هر چشم ۸ تا ۱۰ میلیون تومان

        مدیر
  59. من میاستنی گراویس چشمی دارم و چندین ساله دارو میخورم ولی تغییری نکرده و چشم چپم باز هم پلکش افتادس ایا میش عمل جراحی کرد؟

    زهرا
    1. بله می توانید توسط آقای دکتر حامد فرهادی این عمل رو انجام دهید. لطفا جهت اطلاعات بیشتر با با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. باسلام مدتیه پلک چشم راستم افتاده ومن انسولین استفاده میکنم اماقندم کنترل شده است دیدم دچار مشکل شده میخاستم بدونم ایامیتونم عمل پلک انجام بدم

      باسلام فاطمه اویسی کهنی
      1. با سلام
        در صورتی که قندتون کنترل شده باشه بله منعی برای جراحی پلک ندارید. لطفا جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر مدویکا
    3. سلام من پف پلک دارم ایا امکانش هست راهنمایی کنید لطفا ممنون میشم

      مرضیه محمدپور
      1. Author

        سلام، برای پف پلک شما باید بلفاروپلاستی پلک بالا انجام بدید. برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  60. آیا کسی که داروی اعصاب مصرف میکند میتواند عمل افتادگی پلک را انجام دهد

    ملیحه شفیعی
    1. سلام مشکلی ندارد اما بهتر است دکتر خود را در جریان قرار دهید.

      کارشناس مدویکا
  61. سلام من درسال 89 یکبار عمل بلفارو پلاستی رو انجام دادم و خیلی راضی بودم تا الان ولی دکترم اون موقع به من گفتن 10 سال بعد باتوجه به بالا رفتن سن احتمال افتادگی هست و فکر می کنم چینی گوشه چشم من هست که بابرداشتنش چشمم درشت تر میشه . میخاتستم بدونم من میتونم مجددا این عمل رو تکرار کنم و مشکلی نیست و جراحیهای دکتر کاویانی رو دیدم دقیقا همون مشکل چشم من هست میخواستم راهنمایی بفرمایین

    تکتم
    1. سلام با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از عمل اولیه بلفاروپلاستی شما میگذره امکان عمل مجدد هست. باید تشریف بیارید از نزدیک توسط آقای دکتر معاینه شوید. برای رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام نام و نام خانوادگی و شماره تماستون رو ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم.

      کارشناس مدویکا
    2. دوتا چشم دوتا پلک پایین وبالا و رم داره،

      برات علی حکاک
  62. سلام میشه نظرتون در مورد دکتر رکنی برای عمل جراحی پلک بالا بدونم؟کارشون چجوریه؟

    ناشناس
    1. سلام متاسفانه شناختی از کار ایشون نداریم.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام من ۳ماه قبل بوتاکس انجام دادم اماپلک چشم راستم افتاده میشه عمل پلک انجام بدم

      فاطمه
      1. با سلام
        بله امکان انجامش هست
        جهت رزرو نوبت از طریق شماره 09018191885 میتونین اقدام کنین.

        مدیر مدویکا
    3. سلام میخواستم بدونم میزان درد بعداز عمل چقد هستش من از درد بعد عمل میترسم . و اینکه برش حین جراحی بالیزر انجام میشه یابادست؟

      عاطفه
      1. Author

        با سلام، درد بعد از جراحی در حدی است که با مسکن های ساده قابل تحمل است پس اصلا جای نگرانی نیست.
        برش با دست انجام می شود که دقت بیشتری دارد.

        مدیر
  63. من‌ بالای چشام‌افتادگی دارن میخوام عمل کنم بهترین دکتر کی معرفی میکنید.چون چشم ناحیه خیلییی حساسیه.پس بایدزیرنظر بهترین دکترباشه.ممنون میشم

    الهام
    1. سلام، برای عمل افتادگی چشم دکتر کاویانی فر، دکتر رمضانی و دکتر فرهادی رو به شما معرفی می کنیم. که از بهترین جراحان پلک در مشهد هستند. جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام عمل پلک مخوام انجام بدم مارا معرفی کند

        ۰۹۹۰۵۶۶۶۴۸۹
        1. Author

          سلام، لطفا برای رزرو نوبت سریع با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
  64. آیا انجام دادن عمل پلک بالای چشم همان عمل پتوز هست؟

    مهتاب
    1. سلام. متفاوت است. عمل جراحی پلک بالا نوعی عمل زیبایی است که در آن پف پلک برطرف می شود. پتوز مادرزادی ناشی از نقص در اختلال عضله بالا برنده پلك فوقاني است و عمل پتوز بهتر است توسط دکتر چشم پزشک انجام شود.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام وقت بخیر
        یک پلک من دچار افتادگی هست و دچار ناقرینگی هستم. پزشک باتجربه که کار رو به بهترین شکل انجام بده معرفی کنید.ممنونم

        فروغ
        1. سلام وقتتون بخیر
          دکتر کاویانی و دکتر رمضانی کارشون عالی هست

          مدیر مدویکا
          1. ….سلام…دکترپیوندی دکترخولی هستن برای پلک؟

            عرفانیان
    2. سلام خسته نباشید ما ساکن تهران هستیم اینجا مطب ندارین ؟؟؟

      اکبر سهیلی
      1. سلام وقتتون بخیر
        فعلا خیر

        مدیر مدویکا
        1. دکترپیوندی برای عمل پلک افتاده خوب هستن؟

          عرفانیان
  65. سلام.من پف چشم دارم و میخوام که کمی هم به سمت بالا کشیده بشه میخواستم بدونم چه عملی باید انجام بدم و در مشهد چه دکتری این عمل رو بهتر انجام میده؟

    مریم
    1. سلام، برای رفع پف چشم می توانید عمل بلفاروپلاستی انجام بدین و برای بالا بردن ابرو می توانید لیفت ابرو انجام دهید. ابتدا بهتر است تشریف بیارید توسط دکتر معاینه شوید تا بهترین گزینه درمانی برای شما مشخص شود. برای عمل پف چشم دکتر کاویانی فر، دکتر رمضانی و دکتر فرهادی رو به شما معرفی می کنیم. که از بهترین جراحان پلک در مشهد هستند. جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام و عرض خسته نباشید من ۵۰ سالمه و عمل بلفاروپلاستی پلک‌بالا و پایین رو میخام انجام بدم از آقای دکتر ایرج وکیلی کلینیک آرارز وقت رزرو کرده و بیعانه هم دادم اما دیر اینجا رو پیدا کردم که شناختی پیدا کنم از ایشون … نظر شما در مورد ابشون چیه ؟ من فقط یکی از بیمارانشون رو که عمل کردند میشناسم و کارشون رو دیدم ولی دوست داشتم اینجا هم معرفی میشدند که دلم محکم تر میشد …

      ناشناس
  66. دوره نقاهت جراحی پف پلک بالا چقد هستش چقد طول میکشه تا جای زخم کاملا حوب بشه؟

    ناهید ناصری صدر
    1. سلام، مدت زمان دوره نقاهت بعد از جراحی پلک بستگی به جنس پوستتون داره، معمولا حدود یک ماه

      کارشناس مدویکا
      1. سلام هزینه برداشتن پف زیر چشم ونگران از موندن جای بخیه

        خدابخشی
        1. با سلام
          هزینه جراحی بلفارو بالا و همینطور بلفارو پایین بسته به پزشکی که انتخاب میکنین متفاوت هست ولی یه چیزی بین 8 تا 10 میلیون برای پلک پایین باید در نظر بگیرین. نکته ای که باید توجه کنین بلفارو پلک بالا بدون بیهوشی و در مطب پزشک خم قابل انجام است ولی برای بلفارو پلک پایین حتما باید در اتاق عمل و با بیهوشی انجام بشه.
          نکته دیگه در مورد رد بخیه است که در مواردی حذف پف زیر چشم فقط با ساکشن انجام میشه که نیاز به بخیه نداره ولی در بیشتر مواردی که بخیه بخوره میزان ماندگاری رد بخیه به دو مورد بستگی داره یکی تبحر جراح در بخیه زدن و دیگری مراقبت های هود شما بعد از عمل که تاثیر بسیار زیادی دارد.

          مدیر مدویکا
  67. از چندسالگی به بعد باید عمل بلفاروپلاستی انجام داد..

    ناشناس
    1. سلام، حدودا از سن 25 سالگی میتونید جراحی پلک انجام دهید و همینطور از زمانی که افتادگی پلک روی زیباییتون تاثیر بزاره.

      کارشناس مدویکا
  68. سلام برای افتادگی پلک بهترین دکتر کیه که کارشون خوب باشه

    ناشناس
    1. دکتر فرهادی رو به شما پیشنهاد می کنیم، لطفا جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
  69. سلام خسته نباشید منم افتادگی پلک پتوز دارم در چشم چپم 6سال قبل مشهد عمل کردم اما خوب نشد آیا الان درمان میشه

    ناشناس
    1. سلام ابتدا باید از دکتر متخصص چشم مشاوره بگیرید.

      عاطفه آجلی
  70. سلام.چنروزبعدازمشاوره وقت تعیین میکنیدبرای جراحی.

    فهیمه محمودی
    1. سلام، معمولا وقت دهی نوبت عمل بلفاروپلاستی بین 10 روز تا یک ماه می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
  71. سلام پلکهای من به صورت پوست نازک افتادگی زیادی دارند 53سالمه وزیرچشمهام هم کمی پف داره چقدرهزینه داره بیمه تامین اجنماعی هستم این عمل توبیمارستان خاتم االنبیا انجام میشه یافارابی مشهد؟؟

    ناشناس
    1. سلام. از آنجایی که عمل جراحی پلک جزو عمل های زیبایی می باشد تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد اما در مواردی که به علت سن بالا این افتادگی پلک مانع بینایی فرد شود ممکن است مشمول بیمه شود که بایستی از شرکتی که تحت پوشش بیمه آن هستید سوال فرمایید. عمل جراحی پلک بسته به نظر دکتر در مطب و یا کلینیک انجام می شود.

      عاطفه آجلی
      1. سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بپرسم آیا آقای دکتر در بیمارستان خاتم الانبیا با داشتن بیمه عمل جراحی افتادگی پلک هم انجام میدن

        مهتاب
        1. سلام هزینه عمل بلفاروپلاستی در بیمارستان خاتم الانبیا مشهد معمولا به صورت آزاد محاسبه می شود. البته در مواردی که عمل جراحی پلک به عنوان یک روش درمانی و نه صرفا زیبایی برای بیمار انجام شود مانند کاهش بینایی در اثر افتادگی پلک شدید، میتوان در بیمارستان خاتم الانبیا و تحت پوشش بیمه این عمل را انجام داد

          نیما شفیعی
  72. من چهل سال دارم هم قرص لوزارتان میخورم هم قرص متورال پنجاه هم قرص لووکسین هم فشار بالا دارم هم تپش قلب افتادگی پلکم زیاد میتونم جراحی انجام بدم خانمم

    ناشناس
    1. سلام ابتدا باید توسط متخصص قلب و متخصص داخلی مشاوره شوید و اگر تایید کردن می تونید جراحی پلک انجام بدین.

      مدیر
    2. سلام من از زمانی که به دنیا اومدم هر دو تا چشمم افتادگی پلک داره وبرای دیدن بهتر مجبورم سرم رو بگیرم بالاومژه هامم جلوی چشمم رو گرفته وباعث تاری دیدم میشه میخواستم ببینم میتونم عمل کنم ۲۳ سالمه ومیخواستم ببینم هزینه عمل چقدر میشه وآیا بیمه هم شاملش میشه؟؟

      طیبه
      1. سلام برای افتادگی پلک مادرزادی باید حتما تشریف بیارید حضورا توسط آقای دکتر معاینه شوید. از آنجایی که عمل جراحی پلک جزو عمل های زیبایی محسوب می شود مشمول بیمه نمی باشد. برای اطلاع بیشتر درباره قیمت عمل جراحی پلک لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم. همچنین می توانید نام خانوادگی و شماره تماستون رو واتساپ ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

        کارشناس مدویکا
  73. سلام من جهت عمل بلفا پلک بالا چشمم رفتم و دکتر گفتن ۵۰ درصد و گفتن خیلی نمتونند پشت پلکم را بردارند به نظر شما این حرفشون درسته یا نه پس چرا چشمای کره ای ها بعد از عمل اینقدر درشت و قشنگ میشه ولی به من گفتن شما خیلی تغییری نمی کنید لطفا راهنمایی کنید

    محمدی
    1. سلام، بله این سوال خیلی از افراد با چشم شرقی است. باید در نظر داشته باشید که برای درشت شدن چشم ممکن است چند روش مانند لیفت ابرو، بلفاروپلاستی و اپیکانتوپلاستی مورد نیاز باشه. باید به پزشکی مراجعه کنید که مهارت کافی در انجام جراحی چشم شرقی در مشهد را داشته باشد. برای راهنمایی بیشتر با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیید تا راهنماییتون کنیم.

      مدیر
    2. سلام من میاستنی گراویس چشمی دارم که خیلی خفیفه دارو هم مصرف میکنم ایا میتونم عمل زیبایی بکنم؟

      ناشناس
      1. سلام باید یک نامه از پزشک معالجتون بیارید، البته اگر پتوز پلک نباشد فقط بلفاروپلاستی انجام می شود.

        عاطفه آجلی
  74. امکان داره بعد عمل چشمها با هم فرق کنن؟؟؟؟

    سعیده
    1. در بلفاروپلاستی پلک جراحی میشه و به طور قرینه و یکسان از هر دو پلک پوست اضافه برش میخوره و برداشته میشه. به حالت چشم بیمار دست زده نمیشه.

      مدیر
  75. سلام.عذر میخوام جای بخیه ها میمونه؟

    ناشناس
    1. سلام، خیر. جای بخیه جراحی پلک به مرور زمان محو میشه. بعد از کشیدن بخیه ها میتونید از کرم ترمیمی استفاده کنید که جای بخیه ها رو از بین می بره.

      مدیر
  76. سلام، برای کسی که پلکشون خیلی افتاده شده و پوستشون شل شده و 55 سالشه موثره؟ هزینه ش رو هم بگید لطفا

    سحر
    1. سلام، بله بلفاروپلاستی دقیقا برای پلک های افتاده مناسبه، هزینه های تقریبی هر کدام از جراحان پلک مشهد داخل همین مطلب نوشته شده، برای اطلاع از قیمت دقیق هم می توانید با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. ببخشید کجا عمل اپی انتال خوب میتونن انجام‌بدن

        حسن
        1. سلام ابتدا باید مشاوره بشید تا مشخص بشه با توجه به شرایط شما چه روشی برای شما مناسب است. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          عاطفه آجلی
          1. سلام من عمل لیزیک قبلا انجام دادم آیا برای عمل بافاروپلاستی مشکلی برای بعد از عمل پیش نمیاد

            عمویی
          2. با سلام
            خیر عزیزم مشکلی براتون ایجاد نمیشه

            مدیر مدویکا
      2. سلام وقت بخیر من افتادی پلک دارم یک چشمم احساس میکنم پلکم افتاده تر از چشم دیگمه دنبال یک دکتر با تجربه خوب میگردم چشم چون خیلی حساسه من یک ساله دنبال دکتر خوب در مشهد میگردم که خیلیا و دیدم بیمارانش نو به دلم نشسته میشه بهترین جراح برام معرفی کنید ممنونم

        سیده سمانه موسوی
        1. با سلام
          دکتر کاویانی و دکتر سنجری

          مدیر مدویکا
    2. سلام وقتتون بخیر..چندسال پیش بر اثر ریختن مواد شوینده دچار افتادگی پلک سمت راستم شد میشه راهنمایی کنید اگه عمل کنم برطرف میشه شبیه هم میشن..یه دکتر خوب و با تجربه معرفی کنین و قیمت هم بگین

      زهرا
      1. Author

        سلام، دکتر کامران کاویانی را به شما معرفی می‌کنیم. هزینه بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است.

        مدیر
  77. چه مدت بعد از جراحی چشم بسته و پانسمان میشه؟

    آیدا نظامی فر
    1. بعد از عمل بلفاروپلاستی یک پانسمان کوچک روی پلک قرار میگیره و چشم بسته نمیشه، 4 تا 6 روز بعد از جراحی باید به پزشک مراجعه کنید تا بخیه ها و چسب از روی پلک ها برداشته شود.

      مدیر
    2. سلام و عرض خسته نباشید من ۵۰ سالمه و عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین رو میخام انحام بدم اینجا همه پزشکان معرفی نشدند میخاستم در ارتباط با دکتر ایرج وکیلی کلینیک آرارز اطلاعات کسب کنم … اگر ممکنه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

      آرام سجادی
      1. سلام مجموعه مدویکا فقط پزشکانی که دارای رزمه های بسیار قوی و عمل های موفقیت آمیز زیادی بودند که باعت رضایت مندی بیماران شده است را معرفی و تایید میکند.

        نیما شفیعی
        1. یعنی شما دکتر ایرج وکیلی رو تأیید نمیکنین؟؟؟

          معصومه خدایی
          1. چرا از پزشکان خوب مشهد هستن ولی وبسایت ما با ایشون همکاری نداره، بهتره عزیزانی که با ایشون عمل داشتن نظرشون رو در مورد کارشون بیان کنن

            مدیر مدویکا
        2. لطفا نظرتونو درمورد دکتر ایرج وکیلی هم بفرمایین؟؟

          معصومه خدایی
          1. از پزشکان خوب مشهد هستن

            مدیر مدویکا
      2. خسته نباشید من به پیشنهاد یکی ازآشنایان از دکتر ایرج وکیلی وقت برای مشاوره بلفارو پلاستی پلک بالا وکانتو پلاستی گرفتم میخواستم نظرتون رو درمورد ایشون بدونم لطفا راهنمایی بفرمایین ممنون

        معصومه خدایی
        1. با سلام
          در زمینه جراحی بینی و بلفارو از پزشکان خوب مشهد هستن

          مدیر مدویکا
        2. نظرتون رو راجع به دکتر فایقی نیا میشه بگید معلم ۱۶ متخصص چشم هستند

          علی
          1. شما پیش ایشون عمل انجام دادین ؟ نظرتون راجع به کارشون چیه ؟

            بابایی
    3. سلام من ۱۸سالمه و میخوام بلفاروپلاستی پلک بالا انجام بدم امکانش هست؟
      هزینه اش چقدر میشه؟

      حسنی
      1. با سلام
        بله امکانش هست شروع هزینه های بلفاروپلاستی از 4.500.000 تومان هست. جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین

        مدیر مدویکا
        1. سلام شماکه هیچ وقت جوابگو نیستید.یک هفته هرروز زنگ میزنم برای نوبت هیچکس جوابگو نیس

          ستایش
          1. Author

            سلام، ساعات پاسخ گویی ۸/۳۰ الی ۲ بعد از ظهر و ۵ تا ۷ شب می باشد.

            مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.