بهترین دکتر زاویه سازی صورت در مشهد + جدول قیمت 1403

زاویه سازی صورت در مشهد

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در مشهد + جدول قیمت 1403

4463 بازدید

زاویه سازی صورت در مشهد به روش های مختلف از جمله جراحی و غیرجراحی انجام می شود. از جمله بهترین روش های غیرجراحی می توان به زاویه سازی صورت با فیلر، بوتاکس، تزریق چربی و لیفت با نخ اشاره کرد. زاویه سازی صورت و فک با روش جراحی نیز امکان پذیر است. انتخاب روش مناسب برای شما به نظر پزشک و شرایط شما وابسته است. برای اطلاع از قیمت ها، آشنایی با بهترین پزشکان و کلینیک های زاویه سازی صورت در مشهد، مراحل، مزایا و عوارض این روش ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کلینیک های تخصصی پوست و مو مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت معاینه روی بنر کلیک کنید.

هزینه زاویه سازی صورت در مشهد

هزینه زاویه سازی صورت در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع روش انتخابی، تجربه و مهارت پزشک، مکان انجام عمل و برند و تجهیزات مورد استفاده از جمله عواملی هستند که در قیمت نهایی زاویه سازی صورت موثر هستند. در میان برندهای فیلر، ژوویدرم و رووفیل قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند و در بوتاکس نیز دسپورت نسبت به مصپورت گران تر است. از همین رو برند انتخابی نیز در هزینه نهایی شما تاثیرگذار خواهد بود.

میزان فیلر یا بوتاکس موردنیاز نیز به نظر پزشک و مراجعه کننده بستگی دارد که این امر در تخمین قیمت نهایی موثر است، زیرا قیمت بوتاکس و فیلر به ازای هر سی سی تعیین می شود. به طور معمول اغلب افراد با تزریق 2 الی 4 سی سی می توانند به نتیجه دلخواه خود در زاویه سازی صورت برسند. در جدول زیر قیمت زاویه سازی صورت در قسمت های مختلف را می بینید:

انواع روش زاویه سازی صورت قیمت (تومان)
بوتاکسحدود 800,000
فیلر3.000.000 (به ازای هر سی سی)
تزریق چربیحدود 4.500.000
با نخ 2.000.000 (به ازای هر نخ)
ساکشن غبغبحدود 5.500.000
بوکال فتحدود 4.500.000
نانوفتحدود 4,500,000
جدول قیمت زاویه سازی صورت

معرفی بهترین کلینیک‌ها و دکترهای زاویه سازی صورت در مشهد

اگر به دنبال بهترین پزشکان و مراکز معتبر برای زاویه سازی صورت در مشهد هستید، ما به شما بهترین ها را معرفی می کنیم. کارشناسان ما در مجموعه مدویکا، با بررسی نمونه کارها و نظرسنجی از پزشکان و مشاهده سوابق پزشکی و دوره های گذرانده شده توسط هر پزشک، بهترین پزشکان و کلینیک های خدمات زیبایی در مشهد را به شما پیشنهاد می دهند. شما می توانید برای بهره مندی از بهترین دکتر تزریق فیلر در مشهد و دریافت مشاوره و تعیین وقت معاینه، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

زاویه سازی صورت در مشهد

زاویه سازی صورت در مشهد، روشی موثر برای زاویه دار نشان دادن خط فک و ایجاد چهره ای متعادل، متقارن و به اصطلاح V شکل است. به زاویه سازی صورت، مادلینگ صورت و یا کانتورینگ صورت نیز گفته می‌شود. این روش برای افرادی مناسب است که فک بی‌حالت یا خط فک نامشخص دارند یا دارای چانه‌ای کوچک هستند. همچنین با گذشت زمان، روند پیری می‌تواند خاصیت کشسانی خط فک را تحت تأثیر قرار داده و باعث افتادگی و شل شدگی بافت صورت به زیر خط فک شود. شل شدن بافت صورت در قسمت فک باعث می‌شود که سن فرد بیشتر به نظر برسد و تعادل صورت نیز بر هم بخورد. هدف از زاویه سازی صورت، کوچک‌تر نشان دادن فک، لاغر کردن صورت و برجسته تر نشان دادن گونه و چانه است.

زاویه سازی صورت در مشهد
با زاویه سازی صورت، اعضای چهره شما برجسته و زیباتر می شود

زاویه سازی صورت مشهد بدون جراحی و با استفاده از تزریق بوتاکس، فیلر و چربی برای مردان و زنانی که می‌خواهند خط فک مشخص‌تری ایجاد کنند بسیار محبوب است. همچنین زاویه سازی صورت با جراحی با توجه به شرایط فردی ممکن است گزینه مناسب دیگری باشد.

انواع روش‌های زاویه سازی صورت

در بین روش‌های زاویه سازی صورت، روش‌های غیر جراحی مانند بوتاکس و فیلر محبوبیت بیشتری دارند. تزریق بوتاکس و فیلر یک روش سریع و تقریبا بدون درد برای زاویه سازی صورت است. از روش‌های دیگر غیر جراحی می‌توان زاویه سازی صورت با نخ و تزریق چربی را نام برد. در ادامه درباره روش‌های غیر جراحی زاویه سازی صورت در مشهد بیشتر صحبت خواهیم نمود.

اما همیشه برای زاویه سازی صورت لازم نیست تزریق ژل به چانه داشته باشید یا چربی به صورت خود اضافه کنید. در برخی موارد میتوانید با برداشتن چربی یا بوکال فت صورت خود را زاویه‌دار کنید. چربی‌های بوکال نوعی از چربی هستند که حتی با رژیم غذایی یا ورزش کردن به طور کامل برطرف نمی‌شود. علاوه بر بوکال فت، ساکشن غبغب نیز به زاویه سازی صورت و چانه کمک می‌کند. ساکشن غبغب در مشهد روشی است که در آن یک برش بسیار کوچک انجام می‌شود که اسکار آن به خوبی پنهان شده و تقریباً نامحسوس است و نتیجه‌ای بسیار طبیعی ایجاد می نماید.

زاویه سازی صورت با برداشتن غبغب
ساکشن غبغب؛ یکی از روش های زاویه سازی صورت در مشهد

1- زاویه سازی فک با فیلر

زاویه سازی فک و صورت با فیلر، روشی سریع و غیرجراحی برای بهبود ظاهر فک و صورت شماست. اگر احساس می کنید خط فک شما نامتقارن است، زاویه مناسبی ندارد و یا به دلیل افزایش سن یا کاهش وزن شروع به افتادگی کرده است، می توانید این روش درمانی را انجام دهید. تقویت خط فک با تزریق پرکننده های پوستی می تواند با پر شدن پوست شل و افتاده، ظاهر جوان تری به شما بدهد. همچنین زاویه سازی فک می تواند باعث کاهش ظاهر افتادگی پایین لپ ها و آویزان شدن چربی و افتادگی پوست در زیر خط فک شود.

کل مراحل زاویه سازی صورت که شامل مشاوره و تزریق فیلر می‌شود حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. پس از آن، بیماران می‌توانند بلافاصله به خانه بروند و به فعالیت های روزمره خود برگردند. هیچ گونه باندی مورد نیاز نیست. بیماران باید از مالش یا لمس چانه و فک خود به مدت چند روز خودداری کنند. همچنین در هنگام خواب سر و گردن خود را بالاتر قرار دهند. ماندگاری نتایج زاویه سازی صورت با فیلر حدود 12 تا 18 ماه است، البته اثرات آن ممکن است تا مدت زمان بیشتری نیز باقی بماند.

زاویه سازی فک در مشهد
زاویه سازی فک با تزریق فیلر به صورت

مراحل زاویه سازی صورت با فیلر چگونه است؟

در مرحله اول، قبل از تزریق یک کرم بی‌حس‌کننده برای بی‌حس شدن ناحیه تحت درمان استفاده می‌شود. تزریق فیلر دردناک نیست اما ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید. سپس قسمت‌هایی که قرار است تزریق فیلر انجام شود مشخص می‌گردد. زاویه سازی صورت با فیلر حدود 30 دقیقه طول می‌کشد که البته به منطقه تحت درمان نیز بستگی دارد. در طول درمان شما با استفاده از آینه‌ای که پزشک در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید میزان تزریق فیلر را تحت نظر داشته باشید. نظر خود را جهت تزریق بیشتر یا کمتر فیلر بگویید.

معمولا یک جلسه برای تزریق فیلر کافی است، اما برخی از افراد ممکن است با کم شدن میزان تورم و از بین رفتن اثر فیلر به جلسه دوم نیاز داشته باشند. پس از تزریق در ابتدا خط فک شما کمی متورم خواهد شد، اما اثرات درمان را بلافاصله بعد از تزریق فیلر مشاهده خواهید کرد. نتیجه نهایی پس از سه تا هفت روز مشخص می شود.

انجام زاویه سازی صورت در مشهد
مراحل زاویه سازی صورت

بعد از انجام زاویه سازی با فیلر می توانید بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود باز می‌گردید. تنها چیزی که بایستی رعایت کنید این است که 24 تا 48 ساعت بعد از تزریق فیلر فعالیت ورزشی سنگین انجام ندهید. همچنین به پایین خم نشوید. وجود کبودی احتمالی در محل تزریق و حساسیت به لمس یا تورم در ناحیه فک در مدت چند روز برطرف شود.

چند سی سی فیلر برای زاویه سازی صورت لازم است؟

مقدار تزریق فیلر مورد نیاز برای زاویه سازی صورت و فک از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به طور معمول برای دستیابی به یک نتیجه محسوس اما طبیعی مقدار 1/5 تا 2 سی سی برای هر طرف صورت می تواند مناسب باشد (مجموع 3-4 میلی لیتر).
قبل از تزریق فیلر، متخصص زیبایی شرایط صورت شما را بررسی می‌کند. برای دستیابی به نتیجه دلخواه و متناسب با فرم صورت شما مناسب‌ترین مقدار فیلر مورد نیاز را به شما توصیه خواهد کرد. اگر احساس کردید که به مقدار کمتر و یا بیشتری از فیلر نیاز دارید می‌توانید در روز درمان به درمانگر خود بگویید. همچنین برای دستیابی به ظاهر دلخواه خود می توانید تزریق فیلر را به مرور انجام دهید.

جهت اطلاعات بیشتر برای تزریق فیلر و ژل مقاله “تزریق ژل در مشهد” را بخوانید.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر چه تغییراتی ایجاد می کند؟

مواد پرکننده پوستی را می‌توان در امتداد خط فک تزریق کرد تا نسبت مناسبی بین بینی، لب‌ها، چانه و فک ایجاد کند. زاویه سازی صورت باعث تغییرات زیر می‌شود:

  1. تقویت فک ضعیف و کوچک
  2. افزایش ارتفاع، طول و عرض فک
  3. کاهش میزان دیده شدن غبغب
  4. اصلاح عدم تقارن صورت
  5. ایجاد چهره مردانه برای آقایان
  6. بهبود چین و چروک ها
  7. ایجاد چهره استخوانی و لاغر
زاویه سازی صورت در مشهد برای مردان
انجام زاویه سازی صورت برای مردان هم امکان پذیر است

شکل فک شما در زاویه سازی به گونه‌ای طراحی می‌شود که متناسب با مشخصات فردی و نیازهای شما باشد.

آیا تزریق فیلر عوارض جانبی دارد؟

مقداری کبودی و تورم بعد از تزریق فیلر یک عارضه جانبی شایع است، اما بعد از سه تا هفت روز این حالت فروکش می‌کند. برای پوشاندن هرگونه کبودی می‌توانید پس از 6 ساعت از لوازم آرایشی استفاده کنید. در موارد نادر، ممکن است عفونت رخ دهد، اما اگر به توصیه‌های صحیح پس از درمان و مراقبت‌های بعدی توجه شود، احتمال این اتفاق بسیار کم است.

آیا می‌توان فیلر را از صورت خارج کرد؟

برای زاویه سازی صورت با فیلر از اسید هیالورونیک استفاده می‌شود که ماده‌ای ژل مانند مایع و موقتی است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و یک محصول عالی برای تزریقات است. در صورت لزوم و یا اگر به هر دلیلی از تزریق فیلر پشیمان شدید این فیلر توسط هیالورونیداز حل می‌شود. هیالورونیداز ترکیبی است که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند.

تخلیه فیلر صورت چگونه انجام می شود؟
تخلیه فیلر صورت با هیالورونیداز

2- زاویه سازی فک با بوتاکس

می‌توان برای کانتورینگ و بزرگ‌تر نشان داده شدن عضلات فک نیز از تزریق بوتاکس استفاده نمود. بوتاکس از انتقال سیگنال‌های عصبی به ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کند. در نتیجه مانع از انقباض می‌شود. با جلوگیری از انقباض، رشد عضله در اندازه متوقف می‌شود و شروع به تحلیل می‌کند و در نتیجه از برجستگی آن می‌کاهد.

بوتاکس و ارتباط آن با زاویه سازی صورت
بوتاکس یکی از روش های موقت برای زاویه سازی صورت محسوب می شود

بوتاکس برای زاویه سازی و لاغری فک برای افرادی مناسب است که عضلات فک آنها در اثر استفاده بیش از حد از عضلات ماستر بزرگ شده است. لاغری فک با بوتاکس برای بیماران دارای خط فک مربع شکل که به علت استخوان‌های فک مربع است مناسب نمی‌باشد چون بوتاکس فقط بر عضلات فک تاثیر گذار است و نه استخوان فک.

به طور معمول، 15 تا 50 واحد بوتاکس در هر طرف صورت به عضله تزریق می شود. این روش درمانی نباید تأثیری در جویدن داشته باشد. بیمارانی که علاقمند به دریافت بوتاکس برای زاویه سازی خط فک هستند باید توجه داشته باشند که تزریق بوتاکس فقط عضلات ماستر با بیش فعالی را درمان می کند و خط فک مربعی شکل ناشی از ساختار استخوان را بهبود نمی بخشد.
هدف از لاغری خط فک کاهش خط فک برجسته، نامتناسب یا نامتقارن است که با تضعیف عضلات ماستر توسط تزریق بوتاکس انجام می شود.

عوارض زاویه سازی فک با بوتاکس

ممکن است در چند روز اول جویدن غذا کمی برایتان سخت باشد اما در عرض یک هفته این مشکل بر طرف می شود. در چهار ساعت اول پس از عمل از دراز کشیدن خودداری کنید و از ماساژ عضلات ماستر پس از درمان خودداری کنید.

برخی عوارض احتمالی تزریق بوتاکس برای زاویه سازی شامل دید دوتایی، ضعف عضلانی، صدای گرفتگی صدا و مشکل در تکلم است. این عوارض های جانبی غیرمعمول است، اما در صورت بروز، ممکن است بین 3-4 ماه یا تا زمانی که بدن بوتاکس را به طور طبیعی دفع کند، ادامه داشته باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها و روش تزریق بوتاکس مقاله “بوتاکس در مشهد” را حتما بخوانید.

3- زاویه سازی صورت با تزریق چربی

در روش زاویه سازی صورت با چربی، از چربی های بدن خود فرد برای پر کردن و زاویه سازی خط فک استفاده می شود. با توجه به این که چربی از بدن خود فرد برداشته می شود، روشی کاملا طبیعی بوده و کاملا با بدن سازگار است. این روش برای افرادی که به مواد مصنوعی آلرژی دارند مناسب است. چربی معمولا از شکم و پهلو و یا ران ها توسط لیپوساکشن یا لیپوماتیک برداشته می شود.

روش های زاویه سازی صورت در مشهد
زاویه سازی صورت با تزریق چربی

4- زاویه سازی صورت با نخ

لیفت صورت با نخ نیز یکی از روش‌های غیر جراحی و کمتر تهاجمی زاویه سازی فک و صورت است. این روش برای افرادی مناسب است که دچار افتادگی کم در بافت صورت خود شده‌اند. معمولا افرادی که کاندید انجام لیفت صورت با نخ هستند در 40 سالگی هستند و تمایلی به انجام جراحی نیز ندارند.

در زاویه سازی صورت با نخ، یک سوزن تو خالی در قسمت‌های مشخص شده به پوست وارد می‌شود تا نخ‌ها را در جای خود ثابت کند. سپس نخ به چربی زیر پوست می چسبد و به سمتی که مورد نظر است کشیده می‌شود و فرم دلخواه را به صورت می‌دهند، به عبارتی باعث لیفت صورت می‌شود. در نهایت نخ اضافی بریده شده و اثری از رد نخ روی صورت مشخص نخواهد بود. زاویه سازی صورت با نخ بر اساس ناحیه مورد درمان بین 45 دقیقه تا 2 ساعت زمان می‌برد.

لیفت صورت با نخ در مشهد
لیفت صورت با نخ؛ از روش های رایج زاویه سازی صورت در مشهد

دوره نقاهت بعد از لیفت صورت با نخ، کوتاه است. بیشتر بیماران 1 روز پس از عمل می‌توانند به کار و فعالیت عادی خود برگردند. معمولاً میزان تورم و کبودی حداقل است که به طور معمول در عرض 1 هفته برطرف می‌شوند.
این روش نیز موقتی می باشد، حداقل زمان ماندگاری یکسال است و بین سه تا پنج سال نیز آثار آن همچنان باقی خواهد ماند.

5- بوکال فت

بوکال فت برای افرادی که حس می‌کنند صورت شان بیش از حد پر یا حتی چاق است مناسب می‌باشد. هدف از برداشتن چربی یا بوکال فت، کوچیک کردن گونه‌ها و خالی کردن ناحیه گودی گونه است. در این روش چربی در ناحیه توخالی گونه از بین می‌رود. اندازه چربی در بوکال در هر بیمار متفاوت است. جراحی بوکال معمولاً در افرادی که صورت‌های لاغر و باریک دارند انجام نمی‌شود، زیرا برداشتن چربی ممکن است باعث شود با افزایش سن، صورت لاغرتر به نظر برسد.

جراحی زاویه سازی فک چیست؟

همچنین جراحی فک که گاهی اوقات جراحی ارتوگناتیک نیز نامیده می‌شود، می‌تواند فک و چانه را تغییر شکل دهد. از جراحی فک می‌توان برای زاویه دهی به فک و یا کاهش استخوان آن استفاده کرد تا جلوه باریک‌تری به چانه بدهد. در صورت عدم عملکرد صحیح دندان ها و فک، در برخی موارد می‌توان از این جراحی استفاده کرد.

اگر از ظاهر فک خود راضی نیستید و دردی در ارتباط با اختلال مفصل گیجگاهی فکی (TMJ یا TMD) دارید ممکن است کاندید مناسبی برای جراحی خط فک باشید. این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. بر عکس روش‌های غیر جراحی زاویه سازی فک و صورت انجام عمل جراحی غیر قابل برگشت است. هزینه عمل جراحی فک نسبت به روش های غیر جراحی بیشتر است. اگر این جراحی صرفا به دلایل زیبایی باشد، تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت. برای انجام این عمل جراحی باید فرد به بلوغ جسمی کامل رسیده باشد. زیرا فک می‌تواند با رشد بدن تغییر کند.

اقدامات لازم قبل از زاویه سازی صورت

در صورتی که برای زاویه صورت از اسید هیالورونیک استفاده شود باید بدانید که مولکول نگهدارنده آب است. بنابراین برای داشتن بهترین نتیجه، خوب است که قبل از درمان به خوبی هیدراته شوید.

  1. 7 روز قبل: اگر داروی رقیق کننده خون مصرف می‌کنید، این دارو باید چند روز قبل از زاویه سازی صورت قطع شود، البته حتما با پزشک خود مشورت کنید. رقیق شدن خون باعث می‌شود که منطقه تحت درمان در معرض کبودی و خونریزی قرار گیرد.
  2. 3 روز قبل: از انجام هرگونه درمان‌های تهاجمی صورت مانند لایه برداری AHA خودداری کنید. این فعالیت‌ها باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شود. درنتیجه فقط می‌تواند باعث افزایش میزان تورم شود.
  3. 24 ساعت قبل: از مصرف الکل قبل از درمان خودداری کنید. مصرف الکل احتمال تورم و کبودی را افزایش می‌دهد.

مراقبت‌های مهم بعد از زاویه سازی فک و صورت

جهت بهبودی سریع‌تر، پیشگیری از ایجاد و همچنین دستیابی به نتیجه رضایت بخش نکات زیر را 24 تا 48 ساعت بعد رعایت کنید:

  • اجتناب از قرار گیری در معرض نور مستقیم آفتاب
  • عدم مصرف الکل و دخانیات
  • خودداری از فعالیت بدنی شدید
  • عدم لمس و دستکاری نمودن محل تزریق
  • به مدت 4 ساعت سر خود را بالا نگه دارید و خم نشوید
  • خودداری از رفتن به حمام آب داغ و سونا
مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت
سعی شود 4 ساعت بعد از انجام زاویه سازی صورت سر خود را تا حد امکان بالا نگه دارید

برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است؟

میزان تزریق ژل برای زاویه سازی فک در هر فرد متفاوت است و عوامل مختلفی هم در این مقوله تاثیرگذارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سن ( معمولا پوست های افراد جوان بهتر جواب می گیرند)
  2. انجام سایر خدمات زیبایی (مثلا فردی که قبلا لیفت صورت انجام داده، از تزریق ژل بهتر جواب می‌گیرد)
  3. وزن از دست دادن (فردی که مقدار وزن زیادی را از دست می دهد، مقدار ژل بیشتری را باید تزریق کند)
  4. کیفیت پوست ( پوست ضخیم مقدار بیشتری ژل نیاز دارد)
  5. تون عضلانی ( میزان سفتی ماهیچه صورت که در صورت زیاد بودن، مقدار مصرفی ژل بیشتر می شود)

به طور کلی توصیه می شود که ابتدا 1 تا 2 سی سی (1 سی سی حدودا برابر با 1 قاشق غذاخوری است) به فک تزریق شود و تا ظاهر شدن نتایج صبر کنید، اگر نتیجه دلخواه حاصل نشد، می توانید مجددا برای تزریق ژل اقدام کنید. در حالت نرمال، معمولا 3 تا 5 سی سی برای زاویه دار کردن فک لازم است، مگر اینکه هر یک از عوامل ذکر شده در مقدار تزریق ژل تاثیر بگذارند.

زاویه سازی صورت مشهد قسمت فک
میزان تزریق ژل برای زاویه سازی فک به عوامل مختلفی مختلف دارد

چند سی سی ژل برای گونه لازم است؟

زاویه دار کردن گونه هم از مواردی است که می تواند زیبایی چهره را بیشتر کند. البته زیادی یا کم تزریق کردن ژل به گونه هم می تواند میزان زیبایی آن را کم کند. معمولا پزشک زیبایی به شما توصیه می کند تا 0/5 سی سی تا 1/5 سی سی برای هر گونه تزریق ژل انجام دهید. تغییر این مقدار تا حد زیادی به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. عمق تزریق
  2. روش تزریق
  3. برند ماده مصرفی

درنهایت اینکه پزشک به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود، اما این خود شما هستید که تشخیص می دهید چهره شما نیاز به تزریق ژل بیشتر دارد یا خیر. انجام زاویه سازی صورت مشهد زیرنظر بهترین دکترهای پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند که برای شما فراتر از آنچه از خود انتظار دارید، فراهم کند.

میزان تزریق ژل به گونه
زاویه سازی چانه و میزان مصرفی تزریق ژل به این ناحیه

نتیجه گیری

زاویه داشتن صورت می تواند چهره شما را جذاب تر نشان دهد و هر یک از اجزای صورت شما را برجسته تر کند. به عنوان مثال فردی که زاویه فک دارد، با چانه ای برجسته و گونه های نمایان زیبایی چهره او دو چندان می شود. همین مسئله سبب می شود تا زاویه سازی صورت در مشهد یا هرکجای دیگر طرفداران بسیاری داشته باشد.

زاویه سازی صورت در مشهد، یکی از عمل های زیبایی است که مورد توجه بانوان و آقایان قرار گرفته و به روش جراحی و غیرجراحی نیز قابل انجام است. قیمت زاویه سازی فک و صورت به صورت دقیق تا حد زیادی به روش انتخابی و پزشک و مرکزی که قصد دارید این کار را انجام دهید، بستگی دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت از بهترین دکتر زاویه سازی صورت در مشهد همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.”

سوالات متداول درباره زاویه سازی صورت و فک

زاویه سازی صورت با فیلر چه مشکلاتی را درمان می‌کند؟

فیلرها باعث حجم‌دهی به خط فک از چانه تا گوش می‌شود. تزریق فیلر می‌تواند زاویه فک ایجاد کند و از طرفی لپ‌های آویزان در زیر خط فک را بهبود بخشد. همچنین در افرادی که چانه کوچک دارند با تزریق فیلر می‌توان چانه را تقویت نمود.

زاویه سازی صورت گرد و چاق چگونه است؟

اگر فرم صورت گرد داشته باشید، خط فک عموماً گرد و پر است. همچنین عرض صورت شما تقریباً به اندازه طول آن است. استخوان گونه شما عریض‌ترین یا برجسته‌ترین قسمت صورت شما را مشخص می‌کند. برای کانتورینگ صورت و فک ممکن است لازم باشد که شقیقه، گونه‌ها، چانه و خط فک کانتور شود تا صورت از فرم گرد خارج شده و حالت بیضی پیدا کند.

زاویه سازی صورت کشیده امکان پذیر است؟

بله، زاویه سازی برای صورت‌های کشیده مناسب است. به خصوص در آقایان با مربعی کردن فک و چانه کشیده، می‌توانیم ظاهری مربع شکل و مردانه‌تر برای صورت بلند و بیضی شکل ایجاد کنیم. برای صورت‌های بلند و کشیده نیز می‌توان با زاویه سازی، خط فک را تیزتر و زیباتر کرد.

آیا زاویه سازی صورت به از بین بردن غبغب کمک می‌کند؟

زاویه سازی فک و تزریق فیلر به چانه تا حدودی ممکن است ظاهر غبغب را بهبود بخشد. تزریق فیلر به چانه و کشیده شدن آن باعث تغییر زاویه‌ای میشود که زیر چربی چانه قرار دارد. بنابراین ممکن است باعث شود که غبغب کمتر به نظر برسد.

12 دیدگاه

  1. سلام برا قرینه صورت سئوال داشتم ونوبت میخواستم

    ام البنین شریفی
    1. سلام لطفا با شماره 05136166 تماس بگیرید

      فاطمه پایان
  2. سلام هزینه جراحی چقده ؟
    و زاویه فک واسه همیشه هس یا بعداز گذشت مدتی باید دوباره بوتاکس و… انجام بشه ؟

    امیر
    1. سلام برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید. ساعات پاسخگویی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

      فاطمه پایان
  3. سلام شما مشهد هستید

    علی
    1. سلام بله

      پشتیبان سایت
  4. سلام هزینه زاویه سازی صورت با چربی چقدر است

    معصومه
    1. با سلام
      برای اطلاع از هزینه ها لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرین

      مدیر مدویکا
  5. سلام و خسته نباشی
    برای مشاوره میخواستم سوال کنم که هزینه داره یا نه؟بعد زاویه سازی یک صورت به طور معمولی چقدر هست حدودا ممنون میشم اگه کمکم کنید

    پریسا رضایی
    1. Author

      با سلام و تشکر
      برای مشاوره و یا اطلاع از قیمت ها با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  6. بعد عمل صورتم فلج بلز شده یک طرف صورتم لاغر شده چکار کنم خیلی عذاب میکشم اینطوری،

    مرجان
    1. سلام، نگران نباشید. باید تشریف بیارید حضورا توسط پزشک زیبایی معاینه بشید تا بهترین درمان مناسب برای شما انجام بشه. لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

      کارشناس مدویکا

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.