بهترین دکتر بوتاکس مشهد + هزینه بوتاکس صورت با بهترین برندها

بوتاکس مشهد با حداقل عوارض جانبی

بهترین دکتر بوتاکس مشهد + هزینه بوتاکس صورت با بهترین برندها

5470 بازدید

سـاعت پاسخگویــــــــــــی مشـاوران ما: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20
شماره تماس برای رزرو نوبت و مشاوره رایـــــــــگان: 09386069075
05136166

بوتاکس از جمله روش‌های جوانسازی بدون جراحی بوده که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این روش برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط صورت می تواند مناسب باشد. جهت آشنایی با دکتر خوب برای بوتاکس در مشهد، قیمت بوتاکس در سال جدید و بهترین کلینیک ها و مراکز بوتاکس مشهد تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

قیمت بوتاکس در مشهد

قیمت بوتاکس مشهد از نرخ 800 هزار تومان شروع و بسته به ناحیه تزریق و یا برند مورد استفاده متغیر است. به طور کلی هزینه بوتاکس در مشهد و یا شهرهای بزرگ مانند تهران، بیشتر از شهرهای کوچک است. بنابراین موقعیت مکانی در تعرفه بوتاکس موثر می باشد.

در جدول زیر هزینه بوتاکس صورت و نواحی مختلف بدن آورده شده است:

نوع خدمتقیمت (تومان)
بوتاکس یک ناحیه 700.000
بوتاکس دو ناحیه شروع از 1,000,000
بوتاکس سه ناحیه و بالاتر 1.500.000 تا 1.300.000
بوتاکس زیر بغل 2.000.000 تا 1.500.000
بوتاکس دست 2.000.000 تا 1.500.000
جدول قیمت بوتاکس در مشهد

به عنوان مثال طبق جدول بالا شروع هزینه بوتاکس پیشانی و ابرو از یک میلیون تومان می باشد. و هزینه بوتاکس خط اخم که یک ناحیه محسوب می‌شود، 700.000 تومان است.

البته قیمت بوتاکس در مشهد مطابق جدول بالا، برای بوتاکس مصپورت (مسپورت) و دیستون در نظر گرفته شده اند. شروع قیمت بوتاکس خارجی برند دیسپورت به صورت حدودی از 2.200.000 تا 4.500.000 تومان می باشد. هزینه نهایی ممکن است کمی کمتر یا بیشتر از مبلغ ذکر شده باشد.

ناگفته نماند که در تعیین هزینه بوتاکس صورت در مشهد یا دیگر نواحی بدن عوامل متعددی موثر هستند که آنها را در ادامه مرور می کنیم.

  1. مکان و میزان دوز مورد نیاز برای تزریق: تزریق بوتاکس برای هر قسمت از صورت، هزینه متفاوتی دارد. یعنی اگر میزان چروک ها بیشتر و یا عمیق تر باشد، دکتر بوتاکس مشهد ممکن است دوز بیشتری را به آن ناحیه تزریق کند. به عنوان مثال برای بوتاکس پیشانی به طور معمول 20 واحد مورد نیاز است، این در حالیست که برای برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم، 10 الی 50 واحد کافی می باشد.
  2. برند بوتاکس مورد استفاده: برندهای مختلف بوتاکس در مشهد با قیمت های متفاوت در بازار موجود هستند. به عنوان مثال، بوتاکس مصپورت ایرانی ارزان تر از بوتاکس دیسپورت انگلیسی است یا قیمت بوتاکس نورونوکس حدود 1/5 الی 2/5 میلیون تومان و بوتاکس مصپورت (مسپورت) حدود 850 هزار تومان می‌باشد.
  3. میزان تجربه و مهارت دکتر متخصص بوتاکس در مشهد: اغلب پزشکان خوب و با تجربه برای تزریق بوتاکس، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند و اگر اینکار توسط تکنسین آموزش دیده برای مراجعین محترم انجام شود؛ به تبع آن هزینه خدمات بوتاکس مشهد ارزان تر خواهد بود.
هزینه بوتاکس پیشانی در مشهد
معمولا هزینه تزریق بوتاکس به دور چشم بیشتر از پیشانی می باشد

با وجود موارد گفته شده، میزان دوز مورد نیاز برای تزریق در جلسه معاینه برای هر فرد تعیین خواهد شد. برای اطلاع از هزینه بوتاکس صورت در مشهد، تخفیف بوتاکس مشهد و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

بهترین دکتر بوتاکس در مشهد

دکتر آزاده طبیعی متخصص بیماری‌های پوست و مو (درماتولوژی) و زیبایی، در حال حاضر یکی از پزشکان حاذق تزریق بوتاکس مشهد می باشد. ایشان با ارائه به روزترین متدها و تکنیک های درمانی و زیبایی در حوزه پوست و مو؛ به ویژه درمان بیماری و مشکلات ناخن ها، درمان بیماری های پوستی از قبیل؛ آکنه، کک و مک، پسوریازیس، کهیر، اگزما، قارچ، زونا، پیسی، عفونت و…، کمک به رشد مجدد موها و درمان ریزش مو، لیزر موهای زائد بدن و صورت، خدمات پاکسازی و لایه برداری پوست، درمان ضایعات پوستی، انواع تزریقات زیبایی نظیر ژل و بوتاکس، رفع افتادگی پوست، هایفوتراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، پیلینگ و … می تواند به شما کمک کند.

دکتر آزاده طبیعی متخصص پوست و مو در مشهد
جوانسازی پوست با بهترین دکتر متخصص بوتاکس و تزریق ژل در مشهد

به منظور انتخاب یک دکتر خوب برای بوتاکس در مشهد، باید ابتدا مطمئن شوید که متخصص مورد نظر شما دارای مدرک معتبر از وزارت بهداشت و درمان باشد. بنابراین تزریق بوتاکس در آرایشگاه های زنانه و یا کلینیک‌های فاقد صلاحیت را که از عنوان های جذاب تبلیغاتی مانند ‘بوتاکس ارزان در مشهد’ و یا ‘تخفیفات ویژه بوتاکس’ استفاده می کنند فراموش کنید؛ چرا که ترکیبات بوتاکس ارزان به جای مواد خالص و مرغوب بیشتر از آب و ناخالصی تشکیل شده است!

دکتر مریم پادرایی، دکتر مریم مهدوی انارکی، دکتر فرزانه دلگشایی، دکتر محمدرضا شرقی و … جمعی از بهترین متخصص های پوست و مو هستند که در کلینیک سلامت ایده آل مشهد، بوتاکس و سایر خدمات زیبایی را به مراجعین ارائه می‌دهند.

چه افرادی مجوز تزریق بوتاکس در مشهد را دارند؟

به طور کلی تنها چند دسته از پزشکان اجازه تزریق بوتاکس را دارند. اگر بوتاکس را به قصد زیبایی و رفع چین و چروک تزریق می‌کنید ؛ متخصصان گوش، حلق و بینی و جراحان پلاستیک و زیبایی می‌توانند این تزریق را برایتان انجام دهند. اما چنانچه فرد بخواهد برای مشکلات پزشکی مانند دیستونی تزریق انجام شود، باید به متخصص مغز و اعصاب و یا برای درمان اسپاسم به چشم پزشک مراجعه کند.

فراموش نکنید که در کلان شهرها پزشکان و کلینیک های زیادی جهت تزریق بوتاکس وجود دارد، اما اینکه چه مقدار از بوتاکس و یا اینکه چه برندی استفاده شود را فقط بهترین دکتر بوتاکس در مشهد می تواند تشخیص دهد.

معرفی کلینیک های تخصصی پوست و مو مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت معاینه روی بنر کلیک کنید.

برای بوتاکس مشهد کجا برم؟

برای بوتاکس کجا برم؟ این سوال اغلب زیباجویانی است که قصد انجام بوتاکس در مشهد را با بهترین برندها و نزد بهترین پزشکان دارند، اما نمی دانند چگونه و از کجا با لیست این مراکز و متخصصان پوست و مو آشنا شوند.

مدویکا به عنوان مرجع تخصصی معرفی بهترین پزشکان و مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح شهر مشهد با بررسی سابقه کاری متخصصان مختلف، میزان رضایت مراجعان و همچنین مقایسه قیمت خدمات در کلینیک های مختلف، کلینیک سلامت ایده آل را به عنوان یکی از بهترین مراکز بوتاکس مشهد به شما معرفی می نماید.

رضایت بالای مراجعان و استفاده از برندهای معتبر بوتاکس؛ از جمله ویژگی هایی است که این مرکز را از سایر رقبا متمایز و به بهترین کلینیک بوتاکس در مشهد تبدیل کرده است.

کلینیک تخصصی-پوست-و-مو-و-لیزر

بوتاکس و کاربردهای آن

بوتاکس یا BOTOX دارویی است که به عضلات تزریق می‌شود و با فلج کردن موقتی ماهیچه ها، چین و چروک را کاهش می دهد. بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته شده که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم تولید می‌شود. بوتاکس بر خلاف فیلر در نیمه بالایی صورت مانند پیشانی، خط اخم، دور چشم، زیر چشم، ابروها و روی بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی شما اخم می‌کنید، مغز دستور انقباض عضلات را به اعصاب حرکتی می‌دهد. اما این سم انتقال‌دهنده های عصبی را مسدود کرده و مانع آزاد شدن استیل کولین می‌شود. (استیل کولین وظیفه انقباض عضلات را دارد) بنابراین عضلات اطراف ناحیه تزریق، قابلیت تحریک شدن توسط عصب‌ها را برای مدت چند ماه از دست می‌دهند و به علت بی حرکتی عضلات، چین و چروک صورت هم کم می‌شود.

از بین بردن خط خنده و خطوط اطراف لب، رفع چین و چروک های روی گردن، از بین بردن چین و چروک های چانه و قرینه سازی صورت نیز از دیگر کاربردهای تزریق بوتاکس است که برای کاهش علائم پیری توسط پزشکان متخصص پوست و مو توصیه می شود.

بوتاکس خطوط پنجه کلاغی
بوتاکس خطوط پنجه کلاغی توسط بهترین دکتر بوتاکس در مشهد
جوانسازی با بهترین دکتر بوتاکس مشهد
عکس قبل و بعد بوتاکس دور چشم برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی

در این تصویر می‌توانید ببینید که بوتاکس برای چه قسمت‌هایی از صورت مناسب است و چه مقدار دوزی برای اینکار مورد استفاده قرار می گیرد. البته در برخی موارد با نظر دکتر بوتاکس مشهد می‌توان از آن برای تزریق در ناحیه خط خنده در اطراف دهان یا حتی خطوط روی گردن و چانه هم استفاده کرد.

آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس
مقدار دوز مناسب تزریق بوتاکس برای نواحی مختلف صورت

کاربرد بوتاکس در پزشکی و درمان برخی بیماری ها

از بوتاکس مشهد علاوه بر جوانسازی صورت برای درمان برخی بیماری‌ها نیز استفاده می‌شود مانند:

  1. میگرن مزمن: بوتاکس میگرن در مشهد برای جلوگیری از سردردهای شدید انجام می شود. معمولا در میگرن اپیزودیک، دوره حملات سردرد میگرنی هر 15 روز یکبار و به مدت 4 ساعت یا بیشتر در طی شبانه روز طول می‌کشد که دارو درمانی به تنهایی تاثیرگذار نیست.
  2. تعرق شدید زیر بغل: از بوتاکس به عنوان راهی برای درمان تعریق شدید زیر بغل که با دئودورانت و انواع محصولات بهداشتی قابل کنترل نیست نیز استفاده می‌شود. تزریق دوز مناسب از بوتاکس، غدد ترشح عرق را غیرفعال یا نیمه فعال می کند.
  3. اسپاسم عضلات چشم: از بوتاکس برای درمان انواع خاصی از مشکلات چشم مانند انحراف آن (استرابیسم) یا اسپاسم غیرطبیعی پلک ها (Blepharospasm)، پریدن پلک در افراد 12 سال به بالا استفاده می‌شود.
  4. انقباضات عضلانی: برای افزایش سفتی عضلات در افراد 2 سال به بالا می‌توان بوتاکس تزریق کرد.
  5. اسپاسم عضلات گردن و شانه: بوتاکس درمانی برای وضعیت غیر طبیعی و انقباض عضلات سر و گردن به کار می رود که معمولا در افراد 16 سال به بالا اتفاق می‌افتد.
  6. مثانه پرکار : گاهی تنها روش درمان قطعی برای حل مشکل مثانه پرکار که باعث بروز بی اختیاری ادرار می‌شود، تزریق بوتاکس است که برای افراد 18 سال به بالا انجام می شود.
  7. بوتاکس معده: این عمل غیرتهاجمی با هدف کاهش وزن و لاغری؛ تنها در افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بین 25 تا 30 است، کاربرد دارد. عمل بوتاکس معده همانند سایر درمان های لاغری از قبیل اسلیو معده، به طور قطعی باعث کاهش وزن در افراد با شاخص توده بدنی بالا نمی‌شود و از این رو استفاده از این روش برای درمان افزایش وزن با ایجاد محدودیت هایی همراه است.
  8. بوتاکس دست و پا: تزریق بوتاکس دست و پا با دو هدف برای بیماران انجام می شود. مورد اول افرادی که دست ها و پاهای آن ها به شدت عرق می کند و قابل کنترل نیست، مورد دوم نیز برای رفع چین و چروک های دست انجام می شود.
کاربرد بوتاکس در درمان تعریق زیر بغل
درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس مشهد

بوتاکس دست نیز برای کاهش یا حذف چین و چروک های پوست و درمان تعریق زیاد کف دست مورد استفاده قرار می گیرد که شاید نام آن را کمتر شنیده باشید.

اگر قصد انجام بوتاکس معده در مشهد دارید، باید حتما توسط یک متخصص گوارش با تجربه معاینه شوید و پس از بررسی وضعیت برای آگاهی از اینکه آیا کاندید مناسبی برای استفاده از این درمان هستید یا خیر؟ می توانید از پزشک خود راهنمایی ها و مشورت های لازم را دریافت کنید. از آنجایی که این اقدام توسط متخصصان پوست انجام شدنی نیست، بدین منظور متقاضیان عزیز می بایست برای انجام آن به مراکز پزشکی معتبر در مشهد مراجعه کنند.

در موارد بسیار نادر نیز، پزشکان متخصص ممکن است از سم بوتولونیوم برای درمان مشکلاتی از قبیل ترشح بیش از حد بزاق، حل مشکلات مری هنگام بلع مواد غذایی، انقباض تارهای صوتی حنجره و انقباض عضلات فک و دهان نیز استفاده کنند.

سن مناسب برای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس مشهد راهی مناسب و کم خطر برای پیشگیری از چین و چروک و خطوط عمیق در صورت است و معمولا افراد می توانند از سن 20 سالگی به بعد که به تدریج میزان کلاژن سازی پوست کاهش می یابد، نسبت به تزریق این ماده اقدام کنند.

عملکرد جوانسازی پوست با بوتاکس
تزریق بوتاکس از روش های کم تهاجمی جوانسازی پوست به حساب می آید

کاندیدهای نامناسب برای تزریق بوتاکس مشهد

  1. تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود؛ زیرا اثرات آن هنوز شناخته شده نیست.
  2. افرادی که دارای اختلالات یا بیماری‌های عصبی عضلانی هستند مانند: بیماری فلج ماهیچه‌ای به نام میاستنی گراویس و بیماری نورون های حرکتی ALS (بیماری لو گهریگ)
  3. اشخاصی که عفونت فعال در ناحیه تزریق دارند یا دچار تبخال در ناحیه هستند.
  4. افرادی که از دوزهای بالای داروی ضد انعقاد استفاده می‌کنند.
  5. کسانی که دچار بیماری‌های قلبی – عروقی هستند.
  6. اشخاص مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند دیابت نوع 1، بیماری التهاب روده، آرتریت روماتوئید (RA)، پسوریازیس، بیماری اسکلروز متعدد (MS)، لوپوس (SLE). اگر مبتلا به اینگونه بیماری‌ها هستید به پزشک خود بگویید؛ زیرا ممکن است حتی با دریافت دوز کم بوتاکس در معرض خطر عوارض جانبی جدی از جمله مشکل بلع و دشواری در تنفس شوید.
  7. افرادی که به تازگی (دو هفته قبل از تزریق) واکسن بیماری های مختلف را دریافت کرده اند.
  8. افراد با سن کمتر از 18 سال و بالای 80 سال

بوتاکس صورت در مشهد

در صورت انسان ٤٣ عضله وجود دارد و لازم است بوتاکس دور چشم، خط خنده و پیشانی در قسمت صحیح عضله و با دوز مناسب تزریق شود تا علاوه بر حفظ ظاهر طبیعی، چین و چروک‌ها و خطوط حذف شوند. همانطور که پیش‌تر گفته شد درست است که می‌توان برای نیمه پایینی صورت هم از بوتاکس استفاده کرد؛ اما بهتر است جهت جوانسازی در نیمه بالایی صورت از بوتاکس و در نیمه پایینی صورت از فیلر استفاده نمود.

  1. بوتاکس پیشانی و شقیقه: برای از بین بردن چین و چروک های افقی روی پیشانی که معمولا از 30 سالگی به بعد نمایان می‌شوند کاربرد دارد. این تزریق باید در میانه پیشانی انجام شود تا خطر افتادگی ابرو از بین برود.
  2. بوتاکس خط اخم‌: برای از بین بردن چین و چروک و خطوط عمیق بین دو ابرو که در هنگام اخم ظاهر می‌شوند کاربرد دارد.
  3. بوتاکس زیر و دور چشم: برای از بین بردن چین و چروک پنجه کلاغی اطراف چشم که در هنگام بستن چشم‌ها و خنده ظاهر می‌شود به کار می رود. البته باید بدانید بوتاکس باعث ایجاد تقارن در پلک‌ها نیز می‌شود، اما افتادگی پلک را درمان نمی‌کند. اگر دچار افتادگی و پف پلک هستید می‌بایست برای عمل جراحی پلک در مشهد اقدام کنید.
  4. بوتاکس روی بینی: چین هایی که در هنگام بالا بردن بینی روی آن ظاهر می‌شوند را می‌توان با تزریق دوز مناسب بوتاکس از بین برد.
  5. بوتاکس خط خنده: برای از بین بردن خطوط و چین و چروک هایی که معمولاً به دلیل لبخند زدن ایجاد می شوند و از گوشه های دهان به سمت پایین امتداد می یابد، استفاده می‌شود.
  6. بوتاکس لب: برای بهبود حالت عمودی لب ها و بالابردن لبه های بالایی و پایینی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای این بوتاکس می توان به اصلاح طرح لبخند لثه ای و افزایش حجم لب بالایی اشاره کرد.
  7. بوتاکس چانه: یکی از عوارض پیری، ایجاد چین و چروک روی چانه و ایجاد حالتی به نام چانه سنگفرشی است که می تواند روی اعتماد به نفس افراد تاثیر بگذارد. تزریق بوتاکس با برطرف کردن چین و چروک های ایجاد شده، زیبایی و جوانی را به چهره افراد باز می گرداند.
قبل و بعد از تزریق بوتاکس به خط خنده
عکس قبل و بعد بوتاکس خط خنده؛ برای از بین بردن خطوط اطراف لب
بوتاکس روی بینی
بوتاکس بینی از روش های کم خطر جهت زیبایی و درمان مشکلات بینی می باشد

بوتاکس پیشانی کی اثر میکند؟

زمانی که می خواهیم برای جوانسازی پوست خود اقدام کنیم، از جمله سوالاتی که می تواند ذهن ما را به خود مشغول کند اینست که اثر بوتاکس بعد از چند روز مشخص می شود؟ در افراد مختلف معمولا بازه زمانی مورد نیاز برای مشاهده نتیجه بوتاکس بسته به برخی فاکتورها فرق دارد، اما به طور کلی بین 3 تا 14 روز بعد اثرات آن نمایان می‌شود. پس نگران نباشید! از دست زدن به محل تزریق و مالش آن به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید؛ زیرا این کار ممکن است باعث پخش شدن بوتاکس به سایر قسمت‌های پوست و ایجاد عوارض جانبی گردد.

مراحل تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در طی 3 مرحله انجام می شود:

1.تزریق بوتاکس مشهد 15 – 20 دقیقه طول می کشد. 10 دقیقه قبل از تزریق، پزشک از ژل بی‌حس کننده لیدوکائین برای بی‌حس شدن موضع تحت درمان استفاده می‌کند.

2.سپس تزریق بوتاکس که با کمی محلول نرمال سالین مخلوط شده انجام می‌شود. مانند هر تزریق دیگری با سرنگ کمی درد و سوزش در ناحیه تزریق وجود دارد که در عرض چند دقیقه از بین می‌رود.

3.پس از آن نیز کمپرس سرد بر روی ناحیه تزریق قرار داده می شود.

مزایای تزریق بوتاکس

بوتاکس روشی کاملا بی‌خطر با نتایجی چشم‌گیر است. در این روش که نهایت 20 دقیقه به طول می‌انجامد، بدون نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی می‌توانید تغییر عمده‌ای را در صورت خود ایجاد کنید. پس از تزریق بوتاکس در مشهد می‌توانید بلافاصله به محل کار خود بازگردید و نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارید. بوتاکس می‌تواند برای رفع چین و چروک متوسط تا شدید پیشانی، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و خطوط اخم بین ابرو و چین خوردگی‌های روی بینی در بزرگسالان استفاده شود. البته کاربردهای دیگری در پزشکی هم دارد که پیش از این به آن ها اشاره شد.

” src=”https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/efRKq/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true”>

قیمت مناسب بوتاکس نسبت به سایر روش های زیبایی، عوارض کم و درد بسیار خفیف در ناحیه تزریق و مشاهده نتایج آن بلافاصله بعد از جلسه درمانی جزو مزایای این روش بوده که باعث جلب توجه زیباجویان به انجام این اقدام زیبایی شده است.

بوتاکس صورت قبل و بعد
قبل و بعد بوتاکس پیشانی در مشهد
بوتاکس دور چشم مشهد
قبل و بعد بوتاکس چشم در مشهد

عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس مشهد یکی از ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی صورت است. اما اگر پس از تزریق احساس ضعف عمومی، تاری دید یا سرگیجه داشتید رانندگی نکنید و از انجام کارهایی که نیاز به هوشیاری کامل دارند بپرهیزید. عوارض دیگری که کمتر شایع‌اند عبارتند از: خشکی دهان، ناراحتی یا درد در محل تزریق، خستگی، سردرد، تورم پلک، افتادگی ابروها. البته این علائم در عرض 2 الی 3 روز رفع می‌شود.

از دیگر عوارض بوتاکس در دراز مدت می‌توان به واکنش آلرژیک که باعث خارش، قرمزی پوست بعد از بوتاکس، آکنه‌های قرمز خارش‌دار، خس خس سینه و تنگی نفس می‌شود اشاره کرد. بهتر است در صورت بروز هر کدام از این علائم با پزشک خود تماس بگیرید.

واکنش آلرژیک به بوتاکس
تزریق بوتاکس توسط افراد غیر متخصص می تواند باعث بروز عوارض جانبی برای شما شود.

عوارض بوتاکس پیشانی

خطا در محل تزریق و یا مقدار دوز تزریق شده در نواحی تحت درمان با بوتاکس، می تواند احتمال بروز برخی عوارض را افزایش دهد. هنگام تزریق بوتاکس پیشانی در مشهد چنانچه اینکار در یک مرکز معتبر انجام نشود، می تواند با بروز یکی از عارضه‌های زیر همراه باشد:

  1. قرینه نبودن دو ابرو با یکدیگر
  2. پتوز پلک بالا (افتادگی پلک)؛ چنانچه ناحیه تزریق به ابروها خیلی نزدیک باشد
  3. افتادگی ابرو؛ در صورتیکه عضله های پیشانی به شدت ضعیف باشد

البته ناگفته نماند که پزشکان متخصص پوست در کلینیک سلامت ایده آل با اطمینان خاطر و با استفاده از بهترین برندها، احتمال وقوع بسیاری از این عوارض شایع و بعضا نادر را تقریبا به صفر رسانده تا شما با خیالی آسوده بتوانید برای انواع اقدامات زیبایی و همچنین جوانسازی پوست خود از خدمات این مجموعه و پزشکان با تجربه در آن کمک بگیرید.

پتوز بعد از تزریق بوتاکس پیشانی
در بوتاکس خطوط افقی پیشانی امکان فلج شدن پلک وجود دارد که به آن پتوز گفته می شود

تزریق ژل (فیلر) بهتر است یا بوتاکس؟

بوتاکس و فیلر از لحاظ ساختاری و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند. فیلر یا ژل نوعی پر کننده پوست برای رفع چین و چروک از طریق پر کردن فضاهای خالی است که عموما از اسید هیالورونیک برای این کار استفاده می‌شود، اما بوتاکس یک نوع سم ضعیف شده برای کنترل حرکت ماهیچه‌ها است. علاوه بر این از بوتاکس بیشتر در نیمه بالایی صورت و از فیلر در نیمه پایینی صورت استفاده می‌شود. در نهایت ماندگاری و اثرگذاری بوتاکس و فیلر نیز با یکدیگر متفاوت است. فیلر بین 6 الی 12 ماه و بوتاکس بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد؛ البته در نظر داشته باشید که هزینه تزریق ژل در مشهد نیز بالاتر از بوتاکس است.

معرفی انواع بوتاکس

هفت نوع بوتاکس برای اهداف پزشکی خالص سازی شده است که هر کدام با یک حرف مشخص می شوند: A ، B ، C ، D ، E ، F ، G. اما تنها انواع بوتاکس موجود برای اهداف درمانی، نوع A و B هستند.

  1. مسپورت (Masport) ساخته شده توسط شرکت Allergan در آمریکا در سال 1989 : (نوع A – onabotulinumtoxinA)
  2. دیسپورت (Dysport) ساخته شده توسط شرکت Ipsen در انگلستان در سال 2009 : (نوع A – abobotulinumtoxinA)
  3. مایو بلاک/نوروبلاک (Neurobloc /Myobloc) ساخته شده توسط شرکت Elan/Sostice در آمریکا در سال 2000 : (نوع B – ریمابوتولینومتوکسین B)
  4. زئومین (Xeomin) ساخته شده توسط شرکت Merz در آلمان در سال 2005 : (نوع A – incobotulinumtoxinA)

برندهای مختلف بوتاکس در مشهد

برندهای بوتاکس متفاوتی امروزه در کشور ما یافت می‌شود و روز به روز هم برندهای جدیدتر به بازار راه پیدا می‌کنند. برخی قیمت بالاتر و برخی پایین‌تری دارند. اما این بدین معنی نیست که برندهایی که قیمت بالاتری دارند لزوما بهترند. معیار انتخاب، نوع اثر گذاری بوتاکس و ماندگاری آن است. در ادامه انواع برندهای بوتاکس مشهد را به شما معرفی خواهیم نمود.

انواع بوتاکس
انواع برندهای بوتاکس

1- بوتاکس دیسپورت: ساخت انگلیس و یکی از محبوبترین برندهای تزریق بوتاکس در مشهد است. استفاده از این مارک بوتاکس فقط برای افرادی که چروک‌های متوسط یا شدید دارند، مناسب است.

بوتاکس دیسپورت در مشهد
محلول انگلیسی و پرکاربرد برای از بین بردن چین و چروک های صورت

2- بوتاکس مصپورت: ساخت ایران است و با قیمتی مناسب در بازار موجود است. این بوتاکس در رقابت با برندهای خارجی توانسته عوارض کمتری از خود نشان دهد.

بوتاکس مصپورت مشهد
برای جوانسازی و از بین بردن خط اخم بین دو ابرو کاربرد دارد

3- بوتاکس نورونوکس: ساخت کره است و مانند دیسپورت نتایج سریع و خوبی را بین 3 تا 5 روز نشان می‎دهد.

بوتاکس نورونوکس
کاهش فعالیت های عضله ای با تزریق بوتاکس نورونوکس

4- بوتاکس زئومین: ساخت آلمان است و جدیدا توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است. این برند به سرعت طرفداران خودش را پیدا کرده است.

بوتاکس زئومین آلمان
زئومین بر خلاف سایر انواع بوتاکس جهت نگهداری نیاز به دمای پایین ندارد

نکات مهم قبل از بوتاکس

بهتر است در جلسه مشاوره بوتاکس مشهد با دکترتان در مورد تمام شرایط پزشکی خود صحبت کنید. اگر برنامه‌هایی در آینده برای عمل‌های زیبایی صورت دارید یا در گذشته جراحی زیبایی روی صورت و محل‌های تزریق انجام داده‌اید. در مورد تمام داروهایی که مصرف می‌کنید؛ از جمله داروهای بدون نسخه، ویتامین‌ها، مکمل‌های گیاهی یا اگر چنانچه در 4 ماه گذشته سم بوتولینوم دیگری دریافت کرده‌اید، به پزشک خود بگویید؛ زیرا تزریق بوتاکس با برخی داروهای دیگر ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. همینطور حتما یک هفته قبل از تزریق، مصرف داروهایی که می‌تواند خون را رقیق کند مانند ویتامین E، آسپرین، ایبوپروفن و … را متوقف کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس در مشهد

  1. کمپرس سرد از ایجاد کبودی بعد از بوتاکس جلوگیری می‌کند؛ بدین منظور یخ را مستقیما روی ناحیه تزریق قرار ندهید و حتما یخ را در پارچه بپیچید و سپس روی صورت بگذارید.
  2. برای انجام هر گونه عمل زیبایی با لیزر یا میکرودرم و هایفو بعد از بوتاکس مشهد، بهتر است دو هفته صبر کنید.
  3. حمام کردن بعد از تزریق بوتاکس مانعی ندارد، ولی نکته اینجاست که دمای آب نباید زیاد باشد.
  4. سرتان را پایین نیندازید و سعی کنید سر را بالا بگیرید. این کار باعث کاهش ورم بعد از بوتاکس می شود.
  5. در مواردی که احساس سردرد دارید با تجویز پزشک از داروی مسکن مجاز استفاده کنید.
  6. حداقل سه روز پس از تزریق، ورزش سنگین انجام ندهید.
  7. حداقل ۵ ساعت به ناحیه بوتاکس شده آب نزنید.
  8. تا یک روز پس از تزریق بوتاکس آرایش نکرده و از ماساژ صورت حتی برای کرم زدن بپرهیزید.
کمپرس سرد بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های لازم بعد از تزریق بوتاکس

تفاوت هایفوتراپی با بوتاکس مشهد در چیست؟

پس از مقایسه دو روش هایفو و بوتاکس و درک فرق هایی که بین این دو روش وجود دارد، می توان راحت تر برای انجام یکی از آن‌ها تصمیم گیری کرد. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین تفاوت های بوتاکس و هایفو برای شما آورده شده است.

✅شیوه درمان در روش هایفو با بوتاکس متفاوت است. در هایفوتراپی، جوانسازی و زیباسازی پوست به وسیله امواج دستگاه سونوگرافی انجام شده و این در حالیست که بوتاکس همین کار را از طریق تزریق دارو به زیر پوست انجام می‌دهد. اگر بخواهید علاوه بر رفع چین و چروک، نواحی خاصی از صورت را برجسته تر از قبل نشان دهید، انجام بوتاکس نسبت به هایفو انتخاب هوشمندانه تری می‌باشد. در واقع خدمات بوتاکس مشهد با ضعیف کردن عصب و عضلات صورت، پوست را جوان‌تر و زیباتر از گذشته می نماید و در مقابل هایفو تراپی صورت در مشهد پوست را برای کلاژن سازی بیشتر تحریک می‌کند.

✅هایفو یک روش غیر تهاجمی، بدون درد و بدون نیاز بی تزریق بی حسی است، اما بوتاکس با کمی درد به هنگام تزریق در نواحی موردنظر همراه است و همچنین تزریق آن با بی حسی موضعی انجام می‌شود.

✅بوتاکس علاوه بر جنبه زیبایی در درمان برخی بیماری ها نیز موثر بوده و پس از گذشت چندماه (معمولا 8 ماه)، نیاز به تمدید دارد. هایفو از ماندگاری بالاتری نسبت به بوتاکس برخوردار است و تا 2 سال به هایفو مجدد نیاز نخواهید داشت.

بوتاکس صورت در مشهد
رفع چین و چروک و خطوط پنج کلاغی دور چشم با بوتاکس مشهد
جوانسازی پوست از طریق دستگاه هایفو

تفاوت های تزریق چربی و بوتاکس؛ کدام بهتر است؟

بوتاکس و تزریق چربی هر دو روش های موثری برای جوانسازی پوست هستند. اما اینکه کدام یک بهتر است به عوامل مختلفی مثل نوع چین و چروک های پوست، میزان حجمی که می خواهید به صورت خود اضافه کنید و بودجه شما دارد.

اگر فقط به دنبال روشی برای کاهش چین و چروک های صورت هستید، بوتاکس گزینه مناسب برای شما است. بوتاکس نتایج سریعی را ارائه می دهد و مقرون به صرفه است. اگر علاوه بر بوتاکس، به دنبال روشی برای حجم دهی نیز هستید، تزریق چربی در مشهد گزینه ایده آل شما است. تزریق چربی ماندگاری طولانی تر و هزینه ی بالاتری نسبت به بوتاکس دارد.

قبل و بعد از تزریق چربی
قبل و بعد تزریق چربی به صورت

ماندگاری بوتاکس مشهد

طول عمر و ماندگاری بوتاکس با توجه به شرایط بدنی هر فرد از 3 تا 6 ماه متغیر است و اصطلاح بوتاکس دائمی پیشانی و یا خط لبخند فقط جنبه تبلیغاتی داشته و واقعیت ندارد. در صورتی که از نتیجه بوتاکس خود راضی هستید و می خواهید اثرات آن همیشه ماندگار باشد، باید به سراغ گزینه های جراحی بروید که هزینه آن ها نیز به مراتب بیشتر از تزریق بوتاکس خوب در مشهد است.

بسته به ژنتیک، نوع پوست، سن افراد و برند مورد استفاده نتایج بوتاکس تا 8 ماه نیز می تواند ماندگاری داشته باشد، اما به طور معمول 6 ماه بعد از تزریق نیاز به تمدید مجدد تزریق بوتاکس مشاهده می شود.

ماندگاری بوتاکس صورت ناحیه پیشانی
تقریبا میزان ماندگاری تزریق بوتاکس به پیشانی 4 ماه می باشد

آیا نیاز به تمدید بوتاکس هست؟

اثرات بوتاکس موقتی است و معمولا هر 6 ماه یکبار تزریق باید تکرار شود. می‌توان گفت همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر این روش شده است. در شرایطی که از تزریق بوتاکس پیشمان شوید یا از نتیجه نهایی آن رضایت نداشتید، نگران نباشید زیرا اثر آن بعد از مدتی از بین می رود. این موضوع به پزشک نیز امکان این را می دهد تا میزان دوز تزریق بوتاکس را در هر دوره متناسب با شرایط فرد تمدید کند.

تکرار بوتاکس صورت بعد از 6 ماه
از بین رفتن اثر بوتاکس بعد از گذشت شش ماه و تکرار مجدد آن

بوتاکس چشم گربه ای در مشهد

چشمان گربه ها هم مانند خود گربه ها زیبا است. چشمان کشیده و جذاب آن ها سبب شده است تا انسان ها هم از آن ها الهام بگیرند و اقدامات زیبایی مانند انجام بوتاکس چشم گربه ای در مشهد یا هر کجای دیگر را انجام دهند. در این روش با انقباض عضلات دور چشم، گوشه چشمان فرد حالت کشیده و جذاب تری به خود می گیرد. البته اقدامی مانند لیفت شقیقه هم می تواند حالت چشمان شما را کشیده تر کند، اما لیفت شقیقه بیشتر فرم ابروها را کشیده می کند.

بوتاکس چشم گربه ای مشهد
انجام بوتاکس چشم گربه ای حالت کشیده ای را به چشمان شما می دهد

اگر شما هم به دنبال بوتاکس چشم گربه ای مشهد هستید، می توانید بدون انجام جراحی که روشی تهاجمی است به آن دست یابید. در این روش دوز مناسب بوتاکس با مقداری فیلر ترکیب شده و در فاصله بین چشم و ابرو تزریق می گردد و باعث درشت تر و کشیده تر شدن چشم های شما می شود. این عمل کاملا غیرتهاجمی بوده و در 20 دقیقه انجام می شود و پس از آن شما می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

نکته مهم این است که هم بوتاکس و هم پرکننده های اسید هیالورونیک برای مدت طولانی دوام نمی آورند. شما باید این روش را هر شش ماه یا بیشتر یا به دلخواه تکرار کنید.

آیا بوتاکس می‌تواند باعث خشکی چشم شود؟

برای پاسخ دقیق به این سوال باید توضیحاتی ارائه شود. گزروفتالمی یا خشکی چشم مشکلی است که فرد را می تواند تا مرز کلافه شدن بکشاند. در واقع سطح چشم که همیشه با مایع اشکی مرطوب باقی می ماند، خشک می شود و چشم شما احساس زبری و ناراحتی خواهد داشت. این مشکل بر اثر کمبود ویتامین آ، خشکی یا زخم در قرنیه، شب کوری و تزریق بوتاکس ممکن است تا رخ دهد.

علت خشکی چشم
خشکی چشم حس آزار دهنده ای را برای فرد دارد

در نظر داشته باشید که این عارضه ممکن است بسیار به ندرت اتفاق افتد و زمانی چشم را اذیت می کند که بوتاکس مشهد یا هر شهر دیگر در قسمت گوشه خارجی چشم تزریق می شود. در این حالت بوتاکس عضله حلقوی چشم را که مسوول کنترل غدد اشکی است، فلج می کند و مشکل خشکی چشم را به وجود می آید.
اگر خلاصه بخواهید بدانید که باید چه کاری انجام دهید تا عوارضی مانند خشکی چشم بعد از بوتاکس سراغ شما نیاید، پاسخ کوتاه است. کافی است تا شما به بهترین دکتر متخصص بوتاکس در مشهد مراجعه کنید. در این صورت خواهد بود که خیال شما از برند انتخابی دکتر، مهارت دکتر و شیوه تزریق بوتاکس راحت خواهد بود.
کلینیک بوتاکس در مشهد با نام سلامت ایده آل در منطقه سجاد، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بوتاکس را زیرنظر متخصصان پوست و مو متبحر انجام دهید. با این اوصاف برای پاسخ به سوال بوتاکس مشهد کجا برم، باید گفت جایی که بهترین متخصص پوست این اقدام زیبایی را برای شما انجام دهد. در ادامه ویدیویی از مراجعه کننده عزیز به کلینیک سلامت ایده آل را می بینید:

آیا تزریق بوتاکس منجر به تاری دید می شود؟

تزریق بوتاکس در مشهد یا سایر شهرستان ها بیشتر روی نواحی انجام می‌ شود که چین و چروک بیشتری دارند. اطراف چشم می تواند جز نقاطی باشد که به دلیل چین و چروک زیاد، بوتاکس بیشتر به آن بخش از صورت تزریق می شود. بوتاکس دارو و به عبارتی سمی قوی است و هر کسی نمی تواند آن را تزریق کند.
اگر شما قبل از تزریق بوتاکس در مشهد مطمئن هستید که دوبینی یا تاری دید نداشته اید و اکنون به آن مبتلا شده اید، می توان احتمال داد که ناخواسته مقداری از بوتاکس در ماهیچه های موثر در حرکت چشم به این ناحیه تزریق شده است. این عضلات شامل ماهیچه های مورب تحتانی و راست جانبی است. اگرچه معمولا این عارضه موقتی است، اما نمی توان از آن گذشت و حتما باید با پزشک خود این مشکل را مطرح کرد.

آیا بوتاکس فشار خون را بالا می برد؟

خیر. بوتاکس و فشار خون یکی از معضلاتی است که برای افراد ممکن است قبل از تزریق بوتاکس مشهد برای آن ها پیش آید. تزریق بوتاکس در مشهد یا در هر کجای دیگر به خودی خود باعث افزایش یا کاهش فشار خون نمی شود، اما انجام آن برای افرادی که فشار خون بالا دارند، می تواند مضر باشد.

در نظر داشته باشید که اگر بوتاکس زیر نظر متخصص پوست انجام نشود، افت فشار خون از عواض آن خواهد بود.

آیا بوتاکس زیر بغل ضرر دارد؟

خیر. بوتاکس مشهد علاوه بر زیبایی برای درمان هایی مانند میگرن و کاهش تعریق می تواند موثر واقع شود. حس ناخوشایند عرق زیر بغل می تواند هر فردی را کلافه کند و گاهی اوقات خصوصا در فصل تابستان در مهمانی یا باشگاه های ورزشی یا هر جمع دیگری شرمنده کند.

عرق زیر بغل
بیش فعال بودن غدد تعریق زیر بغل باعث می شود تا فرد بسیار عرق کند

تعریق زیاد از بیش فعال بودن غدد تعریق زیر بغل ناشی می شود که می تواند برای فرد دردسرساز شود. تزریق بوتاکس در مشهد با مسدود و به عبارت بهتر محدود کردن عصب های زیر بغل فرمان عصب های این ناحیه را به مغز نمی رساند، در نتیجه تعریق تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

زمانی که به بهترین دکتر متخصص بوتاکس در مشهد می روید، از نتیجه کار مطمئن خواهید بود؛ چراکه پزشک نواحی مشخص شده را علامت گذاری می کند و با دقت سوزن های ریز بوتاکس را تزریق می کند. برخی افراد به دلیل نزدیک بودن غدد لنفاوی به زیربغل ترس دارند تا مبادا تزریق بوتاکس در مشهد یا هر کجای دیگر برای آن ها مضر باشد، اما خوب است بدانید تزریق های بوتاکس آن قدر سطحی است که نمی تواند باعث آسیب به غدد لنفاوی شود.

تزریق بوتاکس زیر بغل
بوتاکس زیر بغل می تواند از تعریق بیش از حد جلوگیری کند

روش‌های بوتاکس صورت با گیاهان دارویی

افرادی که نمی‌توانند تزریق بوتاکس انجام دهند با استفاده از گیاهان دارویی، می‌توانند پوست خود را تا حدی ترمیم کنند. مصرف ماسک‌های خانگی در دراز مدت به رفع چین و چروک پوست کمک می‌کند. چند مورد از پرطرفدارترین روش‌های بوتاکس گیاهی عبارتند از:

1. آناناس

مقداری آناناس را له کرده و روی صورت شسته شده خود ماسک کنید و پس از 10 الی 12 دقیقه با آب سرد بشویید. همچنین می‌توانید مقداری آب آناناس روی پوست خود مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید. این کار باعث افزایش گردش خون شده و چین و چروک را برطرف می‌کند.

2. ماسک اسفناج و کلم پیچ سبز

200 گرم از اسفناج و ۲۰۰ گرم کلم پیچ سبز را با کمی آب روی حرارت گذاشته تا نرم شود. سپس در مخلوط کن ریخته و یک چهارم فنجان روغن زیتون اضافه کنید و هم بزنید. در آخر یک چهارم فنجان خامه ترش نیز بیفزایید تا خمیر یک دستی به دست آید. ماسک را پس از تمیز کردن پوست صورت و گردنتان استفاده کرده و پس از 7 الی 8 دقیقه با آب گرم و سپس با آب سرد بشویید. این ماسک سرشار از ویتامین Eو اسید لاکتیک بوده که به جوان سازی پوست کمک خواهد کرد.

3. موز

نصف یک موز را با چنگال له کرده و آن را هم بزنید تا به صورت کرم درآید. سپس روی صورت و گردن خود بمالید و 30 دقیقه بعد با آب نیمه گرم بشویید. در نظر داشته باشید که موز یک ابر غذای غنی از رطوبت و آنتی اکسیدان بوده که پوست را نرم و درخشان می کند و با چین و چروک مبارزه می کند.

سوالات متداول

1- بعد از بوتاکس میشه سیگار کشید؟

سیگار کشیدن بعد از بوتاکس باعث طولانی شدن دوره بهبودی و کاهش اثرگذاری بوتاکس می‌شود. پس اگر سیگار می‌کشید در این مورد قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنید.

2- بعد از بوتاکس چطوری بخوابیم؟

برای خوابیدن بعد از بوتاکس بهتر است حداقل 8 ساعت از تزریق گذشته باشد. سپس می‌توانید به پشت و به صورت طاق باز بخوابید. همچنین می‌توانید به پهلو بخوابید ولی نباید صورت با بالش در تماس باشد.

3- چند وقت بعد از بوتاکس می‌توان صورت را اصلاح یا آرایش کرد؟

برای اصلاح صورت بعد از بوتاکس و آرایش آن حداقل 7 روز صبر کنید. پس از بوتاکس حساسیت پوست در ناحیه تزریق بیشتر می‌شود و به دنبال آن کندن موها از ریشه باعث التهاب و قرمزی بیشتر پوست می‌شود.

4- بعد از بوتاکس چه بخوریم و چه نخوریم؟

بعد از بوتاکس از خوردن مواد غذایی حساسیت‌زا اجتناب کنید. و سعی کنید با مصرف ویتامین C و سبزیجات به کلاژن‌سازی پوست کمک کنید. همچنین مصرف الکل و کافئین را برای حداقل 1 هفته کنار بگذارید.

5- بعد از بوتاکس از چه زمانی می‌توان ورزش را شروع کرد؟

برای ورزش کردن بعد از بوتاکس باید 24 تا 48 ساعت صبر کنید. در این مدت از انجام هر گونه فعالیت سنگین ورزشی که باعث افزایش فشار و جریان خون در محل تزریق شود بپرهیزید.

6- آیا تزریق بوتاکس پیشانی درد دارد؟

تزریق بوتاکس پیشانی درد زیادی ندارد؛ اما مثل انجام هر تزریق دیگری تنها سوزش سوزن را حس خواهید کرد. برای رفع این مشکل هم میتوانید از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید تا درد آن کمتر شود.

7- چند روز بعد از بوتاکس ابرو بالا میره؟

نتایج بوتاکس مشهد بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهد است و شما می توانید اثرات آن را مشاهده کنید.

8- هزینه بوتاکس دائمی چقدر است؟

بوتاکس دائمی وجود ندارد. ماندگاری بوتاکس معمولاً بین 3 تا 6 ماه است. بعد از آن برای حفظ نتیجه، باید تزریق بوتاکس را تکرار کنید.

افرادی که قصد تزریق بوتاکس را دارند باید حداقل بالای 20 سال سن داشته باشند، اما این روش برای بانوان و آقایان قابل انجام است و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد.

اشعه خورشید به بوتاکس آسیبی نمی‌رساند؛ اما منجر به مشکلات جدیدی مثل چین و چروک‌های تازه خواهد شد.

کارشناسان ما در مجموعه مدویکا همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص معرفی بهترین کلینیک ها و بهترین دکترهای بوتاکس مشهد می باشند. جهت هماهنگی و رزرو نوبت و یا اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره 09386069075 در تماس باشید.

82 دیدگاه

  1. هزینه بوتاکس برای درد میگرن چقدر است؟

    nejati
    1. برای اطلاع از قیمت دقیق هزینه بوتاکس در کلینیک سلامت ایده آل می تونید با شماره های زیر تماس بگیرید: 09386069075 یا 05136166

      خانم داودی
  2. سلام. روزتون بخیر . بوتاکس مسپورت بهتره یا دیسپورت؟

    سپیده
    1. سلام. ممنون. هر دو از برندهای خوبیه ولی مسپورت ماندگاری بالایی داره و برای نواحی بالای صورت کاربرد داره

      خانم داودی
  3. برای زیر چشم میخواستم ببینم فیلر بهتره یا بوتاکس؟

    شمیم
    1. برای نواحی نازک و حساس فیلر بهتر از بوتاکس جواب میده

      خانم داودی
  4. سلام برای لاغری به من بوتاکس معده پیشنهاد دادن ایاامیشه انجام داد چه شرایطی داره؟

    مارال
    1. سلام باید در ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه بشید و در صورت صلاحدید ایشون این کار برای شما انجام بشه
      این کار فقط در بیمارستان ها و مراکز معتبر پزشکی مثل مراکز جراحی های محدود قابل انجام هست.

      فاطمه پایان
  5. سلام من شنیدم با تزریق میشه چشمو گربه ای کرد و نیازی به عمل نیست درسته ؟؟

    مریم
    1. سلام. بله در این روش دوز مناسب بوتاکس و فیلر با هم ترکیب می شوند و در فاصله بین ابرو و چشم تزریق می شود و باعث درشت تروکشیده تر دیده شدن چشم می شود.

      الناز خانزاده
  6. سلام من میگرن شدید دارم هرچی دکتر هم رفتم خوب نشدم شنیدم با بوتاکس درمان میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    حمید
    1. سلام . بله برای سر درد های شدید و میگرن که به تنهایی با دارو درمان نمی شوند تزریق بوتاکس انجام می شود که بروی کاهش میگرن تاثیر گذار است.

      الناز خانزاده
  7. سلام شما بوتاکس مو هم انجام میدین؟

    مائده
    1. سلام خیر بوتاکس مو یک اقدام زیبایی هست که در سالن های زیبایی ارائه میشه و اقدام درمانی یا پیشگیرانه نیست.

      فاطمه پایان
  8. سلام یک جای خوب بهم معرفی کنین برای بوتاکس لطفا

    ناشناس
    1. سلام کلینیک سلامت ایده ال واقع در بلوار سجاد مشهد جزو بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس هست برای تعیین نوبت مشاوره و تزریق با شماره 05136166 در ارتباط باشید.

      فاطمه پایان
  9. سلام . روزتون بخیر . سن ۲۵ سالگی میشه بوتاکس انجام داد یا خیر ؟

    سهیلا
    1. سلام بله اگر حساسیت یا بیماری زمینه ای خاصی ندارید این کار برای شما قابل انجام است.

      فاطمه پایان
  10. ببخشید من عینکی هستم و چون دور چشمم چین و چروک داره می‌خوام بدونم ممکنه تو بینایی هم بوتاکس تاثیر منفی بذاره ؟ ممنون از شما

    لیلی
    1. سلام خیر تاثیری ندارد و فقط باعث رفع یا کاهش چین و چروک های عضلات اطراف چشم خواهد شد.

      فاطمه پایان
  11. تزریق بوتاکس عوارضی نداره؟

    ماندانا حسینی
    1. در صورتی که برند بوتاکس معتبر باشه و توسط پزشک ماهری تزریق بشه، عوارض خاصی نداره. ولی ممکنه در بعضی افراد حساسیت ایجاد بشه که بهتره قبل از تزریق، تست بوتاکس در ناحیه کوچکی از پوست انجام بشه.

      خانم خیراللهی
  12. من ماه ششم بارداریمه، می‌تونم بوتاکس پیشونی انجام بدم؟

    سروناز
    1. خیر
      تزریق بوتاکس در دوران بارداری اصلا توصیه نمیشه و بهتره این کار رو به زمان دیگه‌ای موکول کنید.

      خانم خیراللهی
  13. ببخشید می‌خواستم بدونم بعد از تزریق بوتاکس مدل چشم گربه‌ ای کبودی هم داریم؟

    مائده کافی
    1. خیر، احتمال کبودی بعد از تزریق بوتاکس بسیار کمه

      خانم خیراللهی
  14. روشی هست که با بوتاکس ابروهام بره بالا یا باید لیفت ابرو کنم؟

    خرمشاهی
    1. بله. از طریق بوتاکس میتونین لیفت ابرو هم انجام بدین.

      مهلا زمانی
  15. سلام. تمدید بوتاکس هرچند وقت یه بار انجام میشه.

    آلاله
    1. سلام. دو بار بعد از اولین تزریق بوتاکس باید تمدید داشته باشین تا جواب بگیرین کامل.
      بهترین زمان تمدید بوتاکس حدود 4 الی 7 ماه بعد از گذشت اولین روز از تزریق بوتاکس هست.

      مهلا زمانی
  16. من شنیدم ک بوتاکس باعث افتادگی پلک میشه، درستهههه ؟؟؟

    ثریا
    1. سلام بله درسته. در صورتی که به ناحیه اشتباهی تزریق بشه ممکن هست که دچار افتادگی پلک بشین. توصیه میشه که قبل از تزریق از تجربه پزشک خود اطمینان حاصل کنید.

      مهلا زمانی
  17. وقت بخیر
    با بوتاکس، اسکار زخم و جای جوش هم از بین میره؟

    مِهدی
    1. سلام وقت بخیر.
      بوتاکس برای چین و چروک، خط اخم، خط خنده و خطوط کنار چشم تاثیر داره.

      مهلا زمانی
  18. خسته نباشید. بعد از کربوکسی تراپی تا چند روز صورت باید باندپیچی باشه؟

    شیما
    1. ممنون. 24 الی 48 ساعت بهتره که بسته باشه و در معرض آفتاب قرار نگیرید.

      مهلا زمانی
  19. وقت بخیر
    بوتاکس برای ترک های کنار پا که بر اثر لاغر شدن به وجود اومده هم کاربرد داره؟

    سوگل
    1. درود
      خیر تاثیر نداره. بوتاکس برای چروک دور چشم ، خط اخم و خطوط خنده تاثیر داره.

      مهلا زمانی
  20. کلینیک خوب برای تزریق بوتاکس برای اقایون ممنون میشم معرفی کنید.

    سعید
    1. باسلام مدویکا به عنوان مرجع تخصصی معرفی بهترین پزشکان و کلنییک های زیبایی پوست و مو در مشهد کلینیک سلامت ایده ال را به شما معرفی می نماید.
      برای دریافت مشاوره و تعیین وقت معاینه می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  21. سلام بوتاکس میگرن هم انجام میدین ؟

    ناشناس
    1. سلام ابتدا باید توسط پزشک متخصص معاینه شید. برای دریافت نوبت معاینه می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  22. سلام من شش ماه پیش بوتاکس کردم الان چین و چروکای پیشونیم مجدد برگشتن مگه این روش برگشت پذیرم هست خیلی ناراحتم فکر میکنم مواد مورد استفاده شون خوب نبوده که از بین رفته

    حمیده
    1. سلام بله بوتاکس به صورت موقتی بوده و نیاز به ترمیم دارد و از بین رفتن اثرات آن مربوط به جنس مواد به کاررفته نمی شود با این حال بهتر است برای تزریق بوتاکس به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

      فاطمه پایان
  23. سلام تزریق ژل بهتره یا بوتاکس ؟ هزینه هاشون با هم متفاوته ؟ اگر یکبار استفاده کنیم نیاز به ترمیم داره؟

    ناشناس
    1. باسلام هریک از روش های فوق مزایا و معایب خاص خود را دارند انتخاب شیوه مناسب برای شما به هدف نهایی شما از انجام هر یک از این روش ها بستگی دارد. تزریق ژل و چربی معمولا برای فرم دهی و پر کردن و از بین بردن فرورفتگی ها کاربرد دارد و در نقطه مقابل بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها مناسب است.

      فاطمه پایان
  24. حتما باید بوتاکس رو ترمیم کنیم؟ اگر ترمیم نشه مشکلی به وجود میاره تو ناحیه محل تزریق ؟

    ناشناس
    1. با سلام
      ضرورت و اجباری برای تمدید بوتاکس وجود نداره و عدم تمدید مشکلی ایجاد نمیکنه ولی در کل بوتاکس بسته به نوع و برند طول عمر و ماندگاری مشخصی داره که پس از گذشت آن خاصیت خودشو رو از دست میده و نیاز به تمدید داره

      مدیر مدویکا
  25. سلام لطفا درمورد بوتاکس ابروتوضبح بدین وپزشک حاذق دراین زمینه نعرفی کنید

    پریاحسینی
    1. Author

      سلام، دکترهایی که در این مقاله معرفی شده ‌اند همگی از بهترین دکترهای بوتاکس مشهد هستند.

      مدیر
  26. باسلام،منچندسال پیش بخاطرتصادفی شدیددچارشکستگی وخردشدن. فک وصورت شدم والان هیچ مشکلی ندارم،فقط گونه ها فرورفتگی داره وصورتم لاغرشده،آیابابوتاکس میتوان درمان شوم؟متشکرم

    سعید
    1. Author

      سلام، بوتاکس بیشتر برای رفع چین و چروک ها و خطوط سطحی و ظریف در صورت مناسب است. برای فرورفتگی های بیشتر یا عمیق‌تر تزریق فیلر یا تزریق چربی مناسب‌تر اسا. در هر صورت بهتر است به صورت حضوری معاینه شوید. برای مشاوره می‌توانید با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  27. باسلام آیا آفای دکتر هایفو هم انجام می‌دهند

    یاس
      1. بوتاکس انجام دادم در یکی از کلینیک ها معتبر هم هست ترمیم هم رفتم اما هنوز پیشانی بالا میره و‌خطمیفته دلیلش چی هست می‌خوام بدونم

        فاطمه رضوی
        1. دلیل این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی باشد، از جمله:
          1- عدم تزریق در محل صحیح: بوتاکس باید در نقاط خاصی از پیشانی تزریق شود و اگر تزریق در محل نامناسب صورت گیرد، ممکن است باعث بالا رفتن پیشانی و خط‌های غیر طبیعی شود.
          2- دوز نامناسب: دوز بوتاکس باید به درستی تعیین شود و اگر دوز زیاد یا کم باشد، ممکن است باعث عدم کارآمدی یا عوارض جانبی شود.
          3- وضع قبل از تزریق: قبل از تزریق بوتاکس، باید اطمینان حاصل شود که پوست پشت سر خالص است و هر گونه رژ گیر و چرب کننده حذف شده است. همچنین، قبل از تزریق باید به پوست زمان کافی داده شود تا به خوبی آماده شود.
          4- عوارض جانبی: بعضی از عوارض جانبی بوتاکس ممکن است باعث بالا رفتن پیشانی شوند، از جمله عدم تعادل عضلانی و گرفتگی.
          به هر حال، بهترین راه حل برای این مشکل مشاوره با پزشک است. پزشک شما می تواند دلایل دقیق تر و راه حل های مناسب را برای شما تعیین کند.

          فاطمه پایان
          1. باسلام
            لطفاً درمورد نوبت دهی توضیح بدین
            و هزینه پیشونی و دور چشم و بفرمایید

            سمانه صادقی
          2. باسلام برای دریافت نوبت به صورت تلفنی می توانید با شماره 09386069075 همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 تماس حاصل نمایید.

            فاطمه پایان
  28. دکتر خوب برای لایحه برداری صورت لطفا معرفی کنید؟

    امیر راد
    1. با سلام
      لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرین

      مدیر مدویکا
  29. نام دکتر خوب برای بوتاکس

    امیر راد
    1. با سلام
      مجموعه ما با بهترین کلینیک های پوست و مو مشهد همکاری دارد جهت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین لطفا

      مدیر مدویکا
    2. سلام من ثنا استم در مشهد استم میشه یک دکتر خوب و عالی برای انجام بوتاکس و ژل لب با قیمت مناسب معرفی کنید ممنون تونم

      ناشناس
      1. Author

        سلام، برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  30. سلام
    اگر سرتگ و ویال مصپورت رو داشته باشیم، برای اجرت تزریق بوتاکس کامل( پیشانی- اخم- پلک – خط خنده – بینی) چقدر دستمزد گرفته می شه.
    یک ویال مصپورت رو می خوایم دو نفر استفاده کنیم.
    باتشکر

    مهدی
    1. Author

      سلام، لطفا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  31. سلام لطفا پزشک متخصص برابوتاکس دربندرعباس معرفی کنید ممنونم

    صدیقه
    1. با سلام
      عزیزم فعلا ما فقط در مشهد فعالیت داریم و امکان معرفی پزشک در دیگر شهر ها رو نداریم

      مدیر مدویکا
  32. سلام
    وقت بخیر بنده برای خط اخم خواستم بدونم آیا میشه از تزریق چربی هم استفاده کنم
    ودکتر متخصص خوب رو اگه میشه معرفی کنید
    ممنونم

    اشرفیان
    1. با سلام
      بله در مواردی که خز اخم عمیق باشه امکان تزریق چربی و فیلر وجود داره ولی بوتاکس یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن خط اخم هست

      مدیر مدویکا
  33. برااولین بارمیخام بوتاکس انجام بدم کی وکجا بایدبیام،،،

    سلام زهراهستم
    1. سلام، لطفا برای انتخاب دکتر بوتاکس و رزرو نوبت با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام من برای بابا بردن ابروها بوتاکس میخوام انجام بدم. لطفا دکتر خوب معرفی کنید

        هدیه
        1. باسلام ما در مجموعه مدویکا تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین پزشکان و متخصصان مشهد را به شما معرفی کنیم. جهت دریافت مشاوره و تعیین وقت می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  34. من‌کمی‌کنارچشمم‌وروی‌پیشانیم‌چروک‌شده‌میخوام‌بوتاکس‌کنم.هزینش‌چقدرمیشه

    مریم‌کوهجانی
    1. سلام بستگی داره که بوتاکس مصپورت ایرانی انتخاب کنید یا دیسپورت خارجی. بطور کلی قیمت بوتاکس از 600 هزار تومان شروع می شود. ابتدا باید تشریف بیارید توسط دکتر معاینه شوید تا میزان لازم و نوع تزریق مناسب برای شما مشخص شود. جهت رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
  35. سلام وقت دارین برابوتاکس صورت

    سارا
    1. Author

      سلام با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. هزینه تزریق ژل فیلر برای خط خنده
        بوتاکس خطوط پیشانی و خط اخم چقدر میشود؟؟

        ا
        1. سلام هزینه تزریق ژل برندهای معتبر هر سی سی از 1/600 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان می باشد. بوتاکس در مشهد نیز از 600 هزار تومان شروع می شود. قیمت دقیق بستگی به انتخاب دکتر و انتخاب برند ژل و بوتاکس دارد. با توجه به احتمال تغییر قیمت ها جهت اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          کارشناس مدویکا
    2. سلام هزینه بوتاکس زیر بغل برای تعریق چنده؟

      زهرا
      1. سلام هر سی سی بوتاکس زیر بغل تقریبا بین 600 تا 750 تومان می باشد. بستگی به دکتر و کلینیک انتخابی شما دارد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر با با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        کارشناس مدویکا

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.