بهترین دکتر هایفوتراپی در مشهد + قیمت هایفو صورت با دستگاه دابلو گلد

هایفو مشهد با بهترین دستگاه

بهترین دکتر هایفوتراپی در مشهد + قیمت هایفو صورت با دستگاه دابلو گلد

2841 بازدید

سـاعت پاسخگویـی همـه روزه به جــز ایـام تعطیـل از سـاعت 9 صبـح الـی 20
شمـاره تمــاس بـرای رزرو نـوبت و مشـــاوره رایــــــگان جهت انجام هایفو مشهد: 09386069075
05136166

هایفوتراپی در مشهد چیست و چگونه انجام می‌شود؟ چه کسانی می‌توانند هایفوتراپی انجام دهند؟ بهترین مرکز هایفوتراپی در مشهد کجاست؟ هزینه هایفوتراپی در مشهد چقدر است؟ جوانسازی پوست با هایفو چه میزان ماندگاری دارد؟ عوارض هایفوتراپی چیست؟ مدت زمان هایفوتراپی چقدر است؟ چه مراقبت‌هایی قبل و بعد از هایفوتراپی باید انجام دهیم؟ بهترین دکتر هایفوتراپی در مشهد چه کسی می باشد؟ برای یافتن جواب این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

قیمت هایفو مشهد در سال 1402

هزینه هایفوتراپی در مشهد می تواند بر اساس ناحیه ای از صورت که قرار است روی آن هایفو انجام دهید، فرق داشته باشد. در جدول زیر هزینه این اقدام درمانی و زیبایی در کلینیک سلامت ایده آل؛ بهترین مرکز هایفوتراپی در مشهد به تفکیک هر قسمت از صورت ذکر شده است:

ناحیه مورد نظرقیمت (تومان)
کل صورت5,500,000
صورت
گردن
غبغب
7,500,000
جدول هزینه هایفوتراپی در مشهد

شما عزیزان می توانید برای دریافت جزئیات بیشتر و مشاوره رایگان؛ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با همکاران ما در کلینیک سلامت ایده آل از طریق شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

قیمت هایفوتراپی صورت در مشهد استاندارد تعیین شده ای بین کلینیک ها ندارد و همچون قیمت سایر خدمات زیبایی و جوانسازی پوست بسته به عوامل مختلفی متغیر است. دستگاه مورد استفاده، تعداد جلسات مورد نیاز بر اساس وزن و سن مراجعه کننده، تجربه تکنسین و دکتر هایفو، محل درمان، تجهیزات و مکانی که قصد انجام هایفو در آن دارید، همه و همه در تعیین هزینه نهایی شما تاثیرگذار است.

به طور کلی هزینه هایفوتراپی در مشهد نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست همچون جراحی، لیفت و لیزر مقرون به صرفه تر است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در ابتدای صفحه تماس حاصل نمایید و یا به منظور آگاهی از خدمات هایفوتراپی در مشهد با تخفیف در جشنواره های مختلف، پیج اینستاگرام کلینیک سلامت ایده آل (salamatideal) را دنبال کنید.

قیمت هایفو صورت در مشهد
محل مورد نظر برای درمان از عوامل تاثیرگذار بر قیمت هایفوتراپی صورت در مشهد می باشد

اهمیت انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در مشهد

انتخاب بهترین کلینیک هایفوتراپی در مشهد کار دشواری است؛ زیرا علاوه بر دستگاه هایفو، فردی که قرار است این کار را برای شما انجام دهد نیز باید از تخصص کافی برخوردار باشد یا تحت نظر پزشک متخصص این کار را انجام دهد. مدویکا مرجع تخصصی معرفی بهترین پزشکان و کلینیک ها و مراکز زیبایی در سطح شهر مشهد است که در این امر به شما کمک می‌کند.
“سامانه مدویکا با بررسی میزان رضایت مراجعان، مشاهده نمونه کارها و سابقه پزشکان حاضر در کلینیک های پوست، مو و زیبایی، کلینیک سلامت ایده آل را به عنوان یکی از بهترین مراکز هایفو مشهد به شما معرفی می نماید.”

بهترین مرکز جوانسازی پوست در مشهد
کلینیک سلامت ایده آل؛ بهترین مرکز هایفو در مشهد با به روزترین دستگاه ها

بهترین دستگاه هایفو در مشهد چیست؟

برند دستگاه هایفو، از عوامل اصلی برای انتخاب یک مرکز به عنوان بهترین مرکز هایفو در مشهد می باشد. در کلینیک سلامت ایده آل از دستگاه هایفو دابلو گلد (Doublo gold) که جدیدترین سری دستگاه‌های هایفوتراپی است استفاده می‌شود و همین امر آن را به بهترین کلینیک هایفوتراپی در مشهد تبدیل کرده است.

دستگاه هایفو دابلو گلد در مشهد
دستگاه هایفو دابلو گلد در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

در واقع این دستگاه با انتقال انرژی متمرکز تا قسمت اسمس پوست سرعت کلاژن سازی را بیشتر می کند. از مزایای استفاده از دستگاه هایفو دابلو گلد این است که سه کارتریج (سری) دارد و بسته به اینکه شما چه ناحیه ای را قرار است هایفو کنید، عمق 1.5، 3 و 4.5 از پوست را هدف قرار می دهد.

مهم ترین ویژگی های دستگاه دابلو گلد

همان طور که اشاره شد، دستگاه هایفو دابلو گلد جزو بهترین دستگاه های هایفوتراپی است که توسط کلینیک های معتبر پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

  1. قدرت و اثربخشی بسیار بالا: دستگاه دابلو گلد پریمیوم باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و از همین طریق چین و چروک های پوست را از بین می برد.
  2. دقت بسیار زیاد و راحتی کار با دستگاه: دابلو گلد به گونه ای طراحی شده که اپراتور دستگاه به راحتی می تواند ناحیه موردنظر را با اثربخشی بسیار بالا مورد هدف امواج هایفو قرار دهد.
  3. نتایج ماندگار و طولانی مدت: اثرات دستگاه هایفو دابلو گلد نسبت به سایر انواع هایفو ماندگار تر بوده و در صورت مراقبت صحیح و رعایت توصیه های پزشک متخصص پوست و مو، نتایج آن تا مدت ها باقی خواهد ماند.
  4. عوارض جانبی کم یا نزدیک به صفر: بر اساس تجربه زیباجویانی که از دستگاه هایفو دابلو گلد برای جوانسازی پوست خود استفاده کرده اند، میزان عوارض جانبی ناشی از این دستگاه بسیار کم بوده یا عوارض خاصی مشاهده نشده است.
  5. استفاده از تکنولوژی‌های نوین: دابلو گلد از جدیدترین تکنولوژی‌های هایفوتراپی استفاده کرده و یک روش پیشرفته برای جوانسازی پوست است. این تکنولوژی، با قدرت و دقت بالا، قادر است ناحیه مورد نظر را به طور اثربخشی درمان کند.

هایفوتراپی چیست؟

هایفو تراپی در مشهد یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است. هایفوتراپی به زبان لاتین High Intensity Focused Ultrasound گفته شده که مخفف آن HIFU به معنای امواج اولتراسوند (همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی استفاده می‌شود) است.

دستگاه هایفوتراپی در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد با استفاده از دستگاه هایفو

از هایفو برای سفت شدن پوست و از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می‌شود. یک روش غیرتهاجمی بوده که بدون درد و با دوره نقاهت بسیار کوتاه انجام می‌شود. در ادامه ویدئویی از نحوه تاثیرگذاری و کارکرد هایفو از زبان متخصص پوست و مو کلینیک سلامت ایده آل می بینید:

خدمات هایفوتراپی صورت با مشاوره رایگان در مشهد: 09386069075
ساعات پاسخگویی: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص هایفو مشهد هستید، در ویدیو زیر سوالات متداول شما به صورت مختصر جواب داده شده است:

نحوه انجام هایفو صورت در مشهد

قبل از انجام هایفوتراپی صورت در مشهد پزشک متخصص یا تکنسین دستگاه، پوست را با مواد کرم مانند و شفاف کننده پاکسازی می کند. سپس دسته دستگاه را به آرامی روی پوست صورت حرکت داده و در جهات مختلف اینکار را انجام می دهد.

این تکنیک درد قابل تحملی داشته و نیاز به بیهوشی و بی حسی ندارد. فقط ممکن است کمی احساس گرما بر روی صورت خود داشته باشید. بعد از اتمام هایفوتراپی لیفت و سفت شدن پوست صورت خود را متوجه خواهید شد، اما نتایج تاخیری لیفتینگ تا حدود سه ماه بعد عمل ادامه دارد. در تصویر زیر طریقه اثرگذاری دستگاه هایفو را در لایه های پوستی می بینید که انرژی انتقال شده از لایه های اپیدرم، درم و هیپودرم عبور می کند و به قسمت اسمس (لایه پوستی بالای عضله) می رسد:

طریقه انجام هایفو مشهد
نحوه اثردهی هایفوتراپی روی پوست

در نظر داشته باشید که اگر بهترین دکتر هایفوتراپی در مشهد هم کار شما را با دستگاه معمولی هایفو انجام دهد، نمی توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید یا دیرتر و در طی چندین جلسه به ایده آل مد نظر خود می رسید. این در حالی است که با انجام هایفو با یک دستگاه قوی می توانید به نتیجه دلخواه خود سریع دست یابید. اگر بگوییم بهترین دستگاه هایفو در مشهد، دابلو گلد ساخت کشور کره جنوبی است که با دارا بودن سری های مختلف می تواند نیاز افراد مختلف با مشکلات متفاوت را برآورده کند. خوشبختانه این دستگاه در کلینیک سلامت ایده آل موجود است.

مهم ترین کاربردهای هایفوتراپی

هایفوتراپی معمولا برای جوانسازی پوست نواحی مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی موارد استفاده از هایفو مشهد عبارتند از:

  1. رفع چین و چروک و سیاهی دور چشم
  2. لیفت چانه
  3. لیفت گونه
  4. رفع افتادگی پلک ها
  5. رفع خط اخم و خط خنده
  6. لیفت ابرو
  7. لیفت پیشانی
  8. لیفت گردن
  9. لیفت شکم
  10. تحریک کلاژن سازی پوست
  11. زاویه سازی صورت
  12. رفع خطوط اطراف بینی
  13. از بین بردن غبغب و افتادگی گردن
  14. رفع پف زیر چشم
  15. رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن مثل قفسه سینه، ران و غیره
جوانسازی بدون جراحی با هایفو صورت مشهد
لیفت صورت، رفع چین و چروک خط خنده و گودی زیر چشم با استفاده از خدمات هایفو مشهد

زاویه سازی پیش از هایفو به آمادگی خاصی نیاز ندارد و تنها لازم است تا تمام مواد آرایشی خود را پیش از قرارگیری دستگاه از روی صورتتان پاک کنید.

سن مناسب برای انجام هایفوتراپی

افرادی که پوست آن ها بر اثر بالا رفتن سن و یا کم کردن وزن شل شده است و یا همچنین افرادی که قصد انجام لیفت ابرو یا لیفت صورت دارند می توانند هایفو تراپی انجام دهند. البته افرادی که پوستشان بر اثر تابش مستقیم نور خورشید با مشکل مواجه شده است هم کاندید مناسبی برای هایفوتراپی می‌باشند.

البته بنا به توصیه یک دکتر خوب برای هایفو در مشهد شما می توانید از سن 30 سالگی به بعد با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در پوست؛ به منظور جوانسازی و شادابی صورت و یا لیفت نواحی مختلف بدن خود از هایفو تراپی استفاده کنید.

هایفوتراپی در مشهد
بهترین سن شروع هایفو مشهد از 30 سالگی به بعد است

مزایا استفاده از هایفو تراپی

هایفوتراپی نسبت به جراحی هایی که در گذشته انجام می شده، مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آنها عبارت است از :

  1. هزینه کمتر نسبت به روش های جراحی
  2. مدت زمان کم جلسات درمانی
  3. نداشتن دوره نقاهت
  4. بدون جراحت و خونریزی
  5. ماندگاری خوب و طولانی مدت
  6. نتایج طبیعی
  7. مناسب برای انواع پوست
  8. مناسب برای هر گروه سنی
مزیت های استفاده از هایفوتراپی
جوانسازی صورت با هایفو مشهد بدون جراحت، درد و خونریزی

به طور کلی هایفوتراپی یکی از ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است.

در ادامه توضیحات پزشک متخصص پوست مشهد در کلینیک سلامت ایده آل را می بینید که توضیحات کاملی را حین کار با دستگاه بر روی صورت مراجعه کننده عزیز، برای شما عزیزان ارائه می کنند:

مدت زمان جلسات هایفوتراپی در مشهد

مدت زمان هر جلسه هایفو صورت در مشهد بین 30 تا 60 دقیقه به طول می انجامد. پس از اتمام کار پزشک در صورت نیاز، تعداد جلسات بعدی شما را مشخص می کند. بعد از هایفوتراپی می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. معمولا عوارض جانبی هایفو کمتر از یک هفته از بین خواهند رفت. در غیر این صورت حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

هایفوتراپی در مشهد
کلینیک سلامت ایده آل؛ بهترین مرکز هایفوتراپی در مشهد

عوارض هایفوتراپی مشهد

معمولا عوارض هایفو مشهد کم و خفیف است و بعد از مدتی از بین می رود. اما هایفوتراپی صورت هم مثل خیلی از عمل های زیبایی ممکن است عوارضی برای برخی افراد به دنبال داشته باشد که در ذیل به آنها اشاره می‌کنیم:

  • التهاب و تورم پوست
  • کبودی یا بی‌حسی موقت محل انجام درمان
  • قرمز شدن پوست
  • سوزن سوزن شدن پوست
  • درد
  • تیرگی پوست
  • عدم نتیجه‌دهی

مراقبت‌های قبل و بعد از هایفوتراپی

قبل از اقدام به هایفو ، نباید از داروهای ضد حساسیت استفاده کنید. بعد از هایفوتراپی صورت استفاده از کمپرس آب یخ و دوش آب سرد، استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب، مصرف آب کافی، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و عدم استفاده از لوازم آرایشی ضروری است. یک نکته بسیار مهم بعد از هایفوتراپی این است که به هیچ عنوان صورت خود را ماساژ ندهید. در صورت مصرف آنتی بیوتیک، حتما به پزشک اطلاع دهید. ممکن است توصیه کند 2 هفته قبل از هایفوتراپی، مصرف دارو را متوقف کنید. همچنین باید مصرف الکل را نیز متوقف کنید. تا 48 ساعت پس از هایفوتراپی تمرینات ورزشی سنگین نیز انجام ندهید.

کمپرس صورت بعد از هایفوتراپی
برای کاهش التهاب صورت بعد از هایفو می توانید از کمپرس آب سرد یا یخ استفاده کنید.

اما یکی از مهم ترین مسائلی که احتمال بروز عوارض هایفوتراپی صورت را کاهش می دهد، انتخاب یک کلینیک مدرن و پزشک متخصص برای انجام این عمل است.

ماندگاری هایفو چقدر است؟

ماندگاری در هایفوتراپی تقریبا بین یک تا یک و نیم سال متغیر است، اما اگر از پوست خود خوب محافظت کنید و رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی مناسب داشته باشید، ماندگاری هایفو بیشتر خواهد شد.

هایفو واژینال یا هایفوتراپی واژن چیست؟

هایفو واژن یکی دیگر از کاربردهای این روش درمانی است. عوامل متعددی مثل بارداری و زایمان طبیعی، افزایش وزن، بالا رفتن سن و کاهش کلاژن سازی و روابط جنسی متعدد باعث شل شدن و افتادگی واژن می‌شود. یکی از بهترین روش ها برای درمان این مشکل هایفو واژینال یا هایفوتراپی واژن است.

همانطور که در بخش های دیگر مقاله بیان کردیم، انجام هایفو تراپی باعث سفت شدن و جوانسازی پوست می‌شود. هایفوتراپی واژن نیز یک درمان غیر تهاجمی است که برای جوانسازی واژن و رفع افتادگی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای هایفوتراپی واژینال

  • رفع و درمان مشکل بی اختیاری ادرار
  • جوانسازی واژن
  • لیفت دهانه واژن و کمک به تنگ شدن آن
  • سفت شدن پوست ناحیه واژن

برای چاقی صورت هایفوتراپی بهتر است یا تزریق چربی؟

هایفوتراپی مشهد جزء معدود روش‌های جوانسازی است که علاوه بر پر نشان دادن صورت از طریق برجسته کردن نواحی گونه و فک و به عبارتی ایجاد زاویه سازی در این مناطق؛ به واسطه تابانده شدن امواج کم خطر و ایمن اولتراسوند به استخوان زیر گونه، سبب حذف سلول های چربی این ناحیه شده و می‌تواند منجر به لاغری صورت هم بشود.

تکنیک هایفو و تزریق فیلر هر دو در پر نشان دادن صورت موثر هستند و افراد بر اساس نیاز و بودجه شخصی خود می توانند از هر یک از این روش ها با در نظر گرفتن مزایا و معایبی که دارند، استفاده کنند. در تزریق چربی، زاویه سازی و برجسته کردن گونه‌ها با برداشت چربی از دیگر قسمت های بدن پس از آماده سازی و خالص سازی و تزریق به ناحیه موردنظر انجام می شود.

به این ترتیب احتمال بروز حساسیت به مواد شیمیایی و نیز آلرژی در این روش؛ به خاطر اینکه زاویه سازی با استفاده از چربی طبیعی بدن صورت گرفته وجود ندارد. از طرفی تزریق چربی نیاز به دوره نقاهت 7 الی 14 روزه داشته و ممکن است در بعضی افراد با ایجاد کبودی، درد و تورم در نواحی تزریق همراه باشد.

هایفوتراپی صورت مشهد
فرم دهی خط آرواره با هایفو صورت در مشهد
تزریق چربی به پیشانی
رفع خط اخم با تزریق چربی به پیشانی

هایفوتراپی صورت به دلیل اینکه نیاز به دوره نقاهت خاصی ندارد و روشی بدون درد، کبودی، جای زخم و خونریزی است، بیشتر از تزریق انواع فیلر برای چاقی صورت به خصوص در افراد شاغل مورد استقبال قرار می‌گیرد.

اگرچه امکان زاویه سازی صورت با هایفوتراپی وجود دارد، اما برای برجسته و چاق نشان دادن صورت انجام هایفو مشهد چندان موثر نیست. معمولا زمانی که افراد می خواهند از گونه برجسته تر یا صورتی پرتر بهره مند شوند، از تزریق چربی استفاده می کنند. هایفو صورت در مشهد با تاباندن انرژی اولتراسوند می تواند سبب از بین رفتن چربی های موجود در صورت یا سایر نواحی بدن شود، در حالی که نمی توان برای چاقی صورت این تدبیر را اندیشید.

به طور کلی اگر هدف از جوانسازی رفع شل شدگی، افتادگی پوست و یا از بین بردن چین و چروک های آن باشد، بهترین گزینه بنا به تشخیص متخصص شاید همان هایفوتراپی باشد و چنانچه قصد برجسته کردن گونه، لب‌ها و یا زاویه سازی صورت خود را دارید و در صورتی که با معایب آن مشکلی نداشته باشید، می توانید از انواع فیلر به خصوص تزریق چربی در مشهد برای این منظور کمک بگیرید.

هایفوتراپی دور چشم

امواج این دستگاه، سلول‌های مرده‌ای که باعث تیرگی پوست شده‌اند را جدا کرده و باعث تحریک کلاژن به صورت عمقی می‌شود. اگر سیاهی و کبودی دور چشم زیاد باشد این کار باید چندین جلسه انجام شود تا تمام مشکلات پوستی به صورت عمقی از بین برود. بعد از هایفوتراپی، احتمال اینکه پوست دور چشم دچار التهاب شود وجود دارد که بعد از چند ساعت فروکش خواهد کرد.

هایفوتراپی غبغب

چین و چروک یا افتادگی غبغب می تواند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد. این حالت معمولا با گذشت سن اتفاق می افتد، خصوصا اگر چربی این ناحیه زیاد باشد و حالت افتادگی آن نمایان تر باشد. انجام هایفوتراپی در مشهد برای غبغب سبب می شود تا در مدت کوتاهی حالت چروکیدگی و افتادگی غبغب کم شود و افراد زیبایی خود را بازیابند.

از آن جایی که پوست نواحی گردن و غبغب نازک است، اهمیت استفاده از یک دستگاه جدید و به روز با بهترین عملکرد از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. دستگاه هایفو دابلو گلد موجود در کلینیک سلامت ایده آل این ویژگی را دارد که برای قسمت حساسی مانند غبغب هم برای شما مناسب باشد.

دستگاه دابلو گلد برای هایفوتراپی
با هایفو دابلو گلد نتیجه جوانسازی پوست را بهتر ببیند!

چه مدت بعد از تزریق فیلر میتوان برای هایفوتراپی مشهد اقدام کرد؟

هر گونه اقدامی در نواحی تزریق ژل و چربی به مدت دو هفته ممنوع بوده و بهتر است انجام آن به بعد از این زمان به تعویق بیفتد. بعد از گذشت 14 روز از تزریق ژل و یا گذشت نهایت یک ماه، پزشک ممکن است از انجام هایفو در نواحی که تزریق در آنجا صورت گرفته خودداری کند.

از طرفی انجام هایفو بعد از تزریق چربی، ممکن است که تاثیر منفی بر نتیجه حاصل از آن بگذارد و در صورتی که برای انجام این درمان ها هنوز تصمیم‌گیری نکرده اید، بهتر است ابتدا برای انجام هایفوتراپی در مشهد با مشورت پزشک اقدام کنید، سپس برای تکمیل درمان خود از سایر روش‌ها کمک بگیرید.

برای داشتن پوست صاف هایفو بهتر است یا تزریق فیلر؟

این دو روش کاربردهای متفاوتی دارند. هایفوتراپی به تولید کلاژن کمک کرده و پوست را سفت می کند؛ اما تزریق فیلر برای حجیم کردن پوست کاربرد دارد و برای کسانی که گودی زیر چشم داشته یا می خواهند صورت پرتر و زاویه دار داشته باشند، گزینه مناسبی است. اینکه کدام روش برای شما مناسب است به شرایط پوستی و انتظارات افراد بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله تزریق ژل در مشهد را مطالعه کنید.

آیا انجام هایفوتراپی مشهد درد دارد؟

درد داشتن یا نداشتن هایفو می تواند تا حد زیادی باتوجه به آستانه تحمل شما متفاوت باشد، اما برخی از دستگاه های قدیمی هایفو می تواند شدت درد بیشتری نسبت به مدل های جدید خود داشته باشند.

به طور کلی هایفوتراپی با دستگاه های قدیمی کمی دردناک است و به همین خاطر پزشک از کرم یا آمپول بی حسی استفاده می کند تا بیمار دردی را احساس نکند، اما دستگاه های جدید هایفوتراپی مانند هایفو دابلو گلد به نحوی طراحی شده اند که با ایجاد سوراخ کوچکی در دستگاه امکان هدف گیری عمیق را بدون ایجاد حس گرما و سوزش بیش از حد فراهم می کند. در بسیاری از موارد براسی انجام هایفو مشهد به بی حسی نیازی نیست و فقط در صورت تمایل خود افراد مواد بی حسی استعمال می شود.

انجام هایفوتراپی مشهد با به روزترین تجهیزات
با استفاده از دستگاه های جدید هایفو مشهد، درمانی بدون درد را تجربه کنید!

هایفوتراپی تا چه سنی جواب می دهد؟

اینکه بدانید چه سنی زمان مناسب برای انجام هایفوتراپی مشهد یا هر کجای دیگر است، به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه ممکن را از آن درمان بگیرید. در واقع انتخاب زمان مناسب برای هر درمانی به شما در صرفه جویی وقت و زمان کمک شایانی می کند.

بهترین سن جواب دهی هایفوتراپی بازه 40 تا 60 سال است. در واقع قبل از 40 سالگی پوست به قدر کافی کلاژن سازی دارد و انجام هایفوتراپی کمی سنگین قلمداد می شود. در سن 60 سالگی به بعد هم حدود 40 درصد از کلاژن پوست از دست می رود و هایفوتراپی چندان جواب نمی دهد.  

هایفوتراپی در 20 سالگی می تواند اقدامی پیشگیرانه برای پوست محسوب شود؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به میزان شلی پوست شما بستگی دارد. اگر پوست شما شل شده باشد، استفاده از هایفو با درجه کم دستگاه می تواند برای افراد 20 سال هم مناسب باشد. به طور کلی پوست در سن 20 سالگی خاصیت ارتجاعی خود را دارد و لازم به انجام هایفوتراپی نیست.

 آیا با وجود داشتن لیفت با نخ، می توان هایفوتراپی را هم انجام داد؟

از آن جایی که هایفو به لایه های عمیق پوست دسترسی پیدا می کند تا درمان انجام شود، اگر لیفت با نخ انجام داده اید، بهتر است تا 6 ماه صبر کنید. لیزر و سایر خدمات پوست و مو که با اشعه و فرکانس در ارتباط است، می تواند روی لیفت با نخ شما تاثیر منفی بگذارد.  

اگر بوتاکس انجام داده اید و اکنون قصد دارید تا هایفو انجام دهید، بهتر است اجازه دهید تا 4 هفته (1ماه) از تزریق بوتاکس شما بگذرد و سپس اقدام به انجام هایفوتراپی کنید.

همچنین اگر به تازگی میکروبلیدینگ ابرو یا هر اقدام آرایشی نیمه دائمی انجام داده اید، لازم است به پزشک خود اطلاع دهید تا از نواحی نزدیک به آن جا دوری کند؛ چراکه نمی توان دستگاه را از این نواحی عبور داد، در حالیکه سایر نواحی صورت می توانند از این درمان بهره مند شوند.

 چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی انجام دهند؟

اگرچه هایفوتراپی با بهره مندی از فرکانس اولتراسوند لایه های ابتدایی پوست را هدف قرار می دهد و به ناحیه اپیدرم آسیبی وارد نمی کند، اما ممکن است برای برخی از افراد هایفو درمان مناسبی نباشد یا بیماری را که آن ها از سابق دارند، تشدید کند. این افراد عبارتند از :

  1. افرادی که صرع دارند
  2. افرادی که به هر دلیلی از ناحیه صورت فلج هستند
  3. افرادی که سرطان دارند
  4. افرادی که از بیماری های خودایمنی رنج می برند
  5. افراد با مشکلات قلبی، کلیوی و عروقی
  6. افرادی که داروهای ضدانعقاد خون مصرف می کنند
  7. زنان باردار
  8. افراد دچار آسیب‌دیدگی یا زخم‌های باز، آکنه کیستیک و عفونت فعال
  9. افراد دارای پوست بسیار حساس یا آلرژیک؛ مثل آلرژی به پروتئین
  10. زنان شیرده

هایفوتراپی یا لیفت صورت؛ کدام روش برای جوانسازی بهتر است؟

هایفوتراپی و لیفت صورت هر دو روش های موثری برای جوانسازی صورت هستند، اما تفاوت های اساسی دارند و در نهایت انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست به عهده شما خواهد بود. همانطور که در بخش های قبل گفتیم، هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی است که با استفاده از امواج اولتراسوند باعث تولید کلاژن و لیفت صورت می‌شود.

جوانسازی و لیفت صورت با هایفوتراپی در مشهد
نقاط مشخص شده در صورت که با هایفوتراپی لیفت و جوانسازی می شود

لیفت صورت یک روش جراحی است که در آن پوست به سمت بالا کشیده می‌شود. در ادامه با بررسی مزایا و معایب هر یک به مقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت پرداخته ایم:

مورد مقایسههایفوتراپیجراحی لیفت صورت
نوع عملغیرتهاجمی (بدون جراحی)تهاجمی ( با جراحی)
دوره نقاهت ندارد2 الی 4 هفته
عوارضکم عارضه و ایمن تورم، خونریزی و احتمال عفونت
ماندگاری1 الی 2 سال5 الی 10 سال
جدول مقایسه محبوب ترین روش های جوانسازی پوست

در نهایت انتخاب روش مناسب برای جوانسازی پوست صورت به عواملی مثل سن، میزان افتادگی پوست و هزینه ای که برای این کار در نظر گرفتید بستگی دارد. مثلا اگر به دنبال روش بدون جراحی با دوره نقاهت کوتاه هستید، هایفوتراپی گزینه مناسبی برای شما است. اگر به دنبال نتیجه ماندگار تر و درمان مشکلات جدی تر افتادگی پوست هستید، لیفت صورت گزینه بهتری است.
در نظر داشته باشید که هایفوتراپی برای افراد بالای 30 سال و لیفت صورت برای افراد بالای 40 سال که افتادگی پوست شدیدتری دارند مناسب است.

بوتاکس را قبل از هایفو انجام دهیم یا بعد از آن؟

اگر قصد دارید هم بوتاکس و هم هایفوتراپی در مشهد انجام دهید، باید بدانید کدام را ابتدا انجام دهید تا هر دو درمان اثربخش باشند. تحقیقات نشان می دهد که انجام بوتاکس بعد از هایفو بهتر از قبل از آن است. به عبارت دیگر در اولویت بندی این دو درمان زیبایی، ابتدا هایفو و بعد بوتاکس را باید مدنظر قرار داد.

اگر ابتدا بوتاکس انجام دهید و بعد از آن تصمیم بگیرید به هر دلیلی هایفوتراپی را در برنامه ترمیم پوست خود قرار دهید، اثرات بوتاکس به مراتب کمتر می شود و ماندگاری 6 مناهه بوتاکس ممکن است به 2 یا 3 ماه تقلیل یابد، مگر اینکه قصد داشته باشید مناطقی از پوست خود را هایفو کنید که بوتاکس روی آن ها تزریق نشده باشد.

آیا هایفوتراپی مشهد برای لاغری صورت هم مناسب است؟

بله، چربی های تجمع یافته در زیر پوست را می توان با تمرکز امواج اولتراسوند در هایفو از بین برد. در واقع دستگاه هایفو مشهد هم برای رفع چین و چروک و هم برای لاغری صورت استفاده می شود. برای پاسخ به سوال آیا هایفوتراپی لاغری میکند؟ پاسخ بله است، ولی تاثیر هایفو در لاغری شکم و حذف سلول های چربی بسیار زیاد است. این در حالی است که در لاغری صورت آنچنان نقش پررنگی ندارد. به طور کلی چربی های شکسته شده از طریق کبد یا روده به تدریج از بدن خارج می شود.

هایفوتراپی لاغری صورت
هایفوتراپی برای لاغری صورت هم کاربرد دارد


اگر به هر یک از مراکز هایفوتراپی در مشهد مراجعه کنید، یکی از متداول ترین روش های پیکرتراشی با دستگاه هایفو خواهد بود که طرفداران بسیاری دارد؛ چراکه اثرات آن سریع و فقط بعد از ۴۵ روز قابل مشاهده است.
از آن جایی که چربی صورت نسبت به سایر نقاط بدن، کمتر است، اگر هایفوتراپی در مشهد را برای صورت خود انجام دهید، اثرات مثبت آن ۱ تا ۲ هفته بعد از انجام مشخص می شود و نتایج واقعی ۳ تا ۴ هفته قابل مشاهده خواهد بود.
اگر برای زیبایی و سلامت خود پوست را اولویت قرار می دهید، انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در مشهد با نام کلینیک سلامت ایده آل بهترین گزینه خواهد بود. در این مرکز خدمات هایفوتراپی زیر نظر بهترین متخصصان پوست و مو در مشهد انجام می شود و همین مسئله سبب می شود تا شما می توانید از نتیجه کار مطمئن باشید.

کلینیک سلامت ایده آل در سجاد مشهد
در کلینیک سلامت ایده آل زیبایی درونی تان را با زیبایی بیرونی خود تطبیق دهید

خبر خوش؛ هایفوتراپی دوران نقاهت ندارد!

اگر به متخصص پوست مراجعه کرده اید و برای شما انجام هایفوتراپی را تجویز کرده است، اما نگران دوران نقاهت بعد از آن هستید، باید این خبر خوش را داد که هایفو مشهد هیچ گونه دوران نقاهتی ندارد.
بسیاری از افراد به دلیل کارمند بودن یا فرصت کافی نداشتن، نمی توانند یک اقدام زیبایی را انجام دهند که به مراقبت های زیاد نیاز دارد یا دوران نقاهت طولانی داشته باشد.
خوشبختانه شما بعد از انجام هایفو می توانید به روال کارهای روزانه خود بازگردید. حتی کرم و لوازم آرایشی یا بهداشتی که قبل از انجام هایفو استفاده می کرده اید، می توانید مانند قبل به کار ببرید. به طور کلی بعد از انجام هایفوتراپی در مشهد با دستگاه دابلو گلد به مراقبت خاصی نیاز نیست، فقط کافی است تا کرم ضد آفتاب استفاده کنید و در معرض نور شدید خورشید قرار نگیرید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی
استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از انجام هایفوتراپی مشهد ضروری است

مقایسه هایفو و اندولیفت

هر دو روش برای جوانسازی و سفت کردن پوست ها است که با هدف کلاژن سازی بیشتر انجام می شود. تفاوت اندولیفت و هایفو در نوع انرژی تابانده شده و میزان ان به بدن است. در اندولیفت لیزر و در هایفوتراپی مشهد از انرژی فراصوت ( اولتراسوند) استفاده می شود.

اندولیفت 1.5 سال و هایفو در مشهد 1 سال ماندگاری دارد. علت ماندگاری بیشتر از هایفو این است که انرژی اندولیفت تا عمق عضله ها هم نفوذ می کند، در حالیکه هایفو تا لایه میانی پوست و دقیقا لایه پوستی بالای عضله ( اسمس) می رسد. . از طرفی قیمت اندولیفت بیشتر از هزینه هایفوتراپی در مشهد است.

در عین حال منعی برای انجام همزمان اندولیفت و هایفو مشهد وجود ندارد و برای نتیجه بخشی بیشتر و بهتر با مشورت منتخصص پوست و مو می توانید از هر دو روش را با هم انجام دهید.

سؤالات متداول هایفو مشهد

1- آیا هایفوتراپی نوعی عمل جراحی محسوب می‌شود؟

خیر- هایفوتراپی یک روش غیر‌تهاجمی جوانسازی و لیفتینگ صورت بدون جراحی و درد می باشد. به وسیله دستگاه هایفو، انرژی فراصوت تا عمق بیشتری در پوست برای تحریک کلاژن سازی نفوذ می کند و برخلاف لیزر با عوارضی چون سوختگی و یا ایجاد لک همراه نمی باشد. جوانسازی توسط بهترین دستگاه هایفو در مشهد انجام شده و اصلا تهاجمی نیست.

2- تعداد جلسات هایفوتراپی مشهد چقدر است؟

به طور کلی با یک جلسه هایفو صورت در مشهد شما می توانید شاهد نتیجه عالی آن بر جوانسازی پوست خود باشید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه بسته به شرایط محل تحت درمان و میزان شل شدگی، افتادگی پوست و عمق چین و چروک؛ ممکن است که نیاز به تکرار درمان به فاصله زمانی 8 تا 12 ماه بعد از اولین جلسه باشد.

3- هایفوتراپی صورت در مشهد با سایر روش های جوانسازی پوست چه تفاوتی دارد؟

بهترین روش و دستگاه جوانسازی بسته به نیاز پوست شما و شرایط و بودجه ای که برای اینکار در نظر دارید، تعیین می‌شود. قیمت هایفو صورت در مقایسه با RF فرکشنال بیشتر و از روش اندولیفت کمتر است و ماندگاری نسبتاً بالایی دارد. درد و عوارض ناشی از هایفوتراپی صورت در مشهد در مقایسه با دیگر روش ها کمتر است. برخلاف دیگر روش های جوانسازی، هایفو تأثیری بر روی روشن شدن پوست ندارد و به دلیل عمق نفوذ بالا در مقایسه با سایر درمان ها، در رفع چین و چروک های عمقی پوست و نیز سفت شدن و استحکام آن مؤثر است.

4- آیا جوانسازی پوست به روش هایفوتراپی خطرناک است؟

خیر- اساس کار دستگاه هایفوتراپی که عوارض آن را در مقایسه با سایر روش ها به حداقل رسانده، این است که از امواج ایمن که مشابه آن در دستگاه های سونوگرافی به کار گرفته می شود، برای جوانسازی پوست استفاده می کند. این فرآیند بدون درد و ناراحتی و یا بدون نیاز به بی حسی، توسط بهترین دکتر هایفوتراپی در مشهد انجام می شود و یک روش کارآمد و بی خطر به حساب می آید.

5- آیا پس از انجام هایفوتراپی در مشهد میتوان آرایش کرد؟

پس از اتمام درمان، آرایش کردن محدودیتی ندارد. اما بنا به توصیه های بهترین دکتر هایفوتراپی مشهد و به جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت و گرفتن بهترین نتیجه از این درمان جوانسازی؛ بهتر است تا سه روز از محصولات آرایشی تحریک کننده و حساسیت زا استفاده نکنید.

6- آیا بعد از انجام هایفو صورت، لک روی پوست ایجاد می شود؟

خیر- هایفوتراپی با نفوذ به لایه های عضلانی و زیرین پوست صورت، هر گونه چین و چروک را مورد هدف قرار می دهد و هیچگونه لکی بر روی پوست بر‌جای نمی‌گذارد.

7- آیا هایفوتراپی مشهد برای درمان غبغب مؤثر است؟

بله- اگر غبغب ناشی از شل شدگی و افتادگی پوست باشد، با انجام هایفوتراپی سلول های پوستی ابتدا در اثر امواج فراصوت گرم و سپس جمع می شوند. به این ترتیب گرم شدن سلول های پوستی، منجر به تولید کلاژن و محکم شدن پوست زیر چانه و در نهایت درمان غبغب می شود.

8- انجام هایفوتراپی در مشهد به چه افرادی توصیه نمی شود؟

منع جوانسازی به این روش، معمولاً به وسیله بهترین دکتر برای هایفو بعد از معاینه و بررسی شرایط شخص متقاضی از قبیل سن، بیماری های پوستی و میزان سلامت عمومی بدن وی تعیین می شود. به طور کلی افرادی که زخم باز و یا آکنه در محل تحت درمان دارند، بیماران قلبی و عروقی، افراد دارای انواع ناراحتی های پوستی، بیماران دیابتی، مادران باردار، افراد با ایمپلنت فلزی در محل درمان و کسانی که بیماری خود ایمنی دارند، کاندید مناسبی برای جوانسازی با هایفو نمی باشند.

9- نتیجه نهایی درمان چه مدت بعد از انجام هایفو تراپی در مشهد مشخص می شود؟

بلافاصله بعد از اتمام کار با دستگاه هایفو، سفتی پوست مشهود است که در 2 هفته بعدی به اوج اثر خود می رسد و بین ماه اول و دوم افت مختصری داشته و پس از ماه دوم که کلاژن سازی پوست آثار خود را نشان داد، اثر درمانی رو به افزایش خواهد بود.

10- آیا بعد از درمان اولتراپی در مشهد نیاز به استراحت داریم؟

این درمان دوره نقاهتی ندارد و میتوان پس از انجام آن فعالیت های روزانه خود را بدون هیچ مشکل خاصی انجام داد.

بله، برخی از دستگاه های هایفوتراپی، با تاباندن انرژی مشخصی به سلول های چربی، باعث شکستن سلول ها و در نتیجه حذف چربی های موضعی در ناحیه شکم و پهلو می شوند.

هایفوتراپی لایه عمیقی که در جراحی زیبایی به آن توجه می‌شود را درمان می کند؛ اما با وجود اینکه یک جایگزین عالی به حساب می‌آید، نتایج لیفت صورت را تکرار نمی کند. به خصوص برای کسانی که به دنبال افزایش اثرات جراحی زیبایی هستند.

توصیه می شود ۳ شب اول برای کاهش تورم و کبودی به پشت خوابیده و سر خود را بالا نگه دارید. همچنین در هفته اول پس از درمان از خوابیدن به پهلو یا شکم خودداری کنید.

برای دانلود فایل pdf مقاله هایفو مشهد اینجا کلیک کنید.

104 دیدگاه

  1. سلام هزینه هایفو فقط صورت چقدر است؟؟؟

    ناشناس
    1. سلام با تخفیف ویژه تا انتهای سال 4 میلیون تومان هست

      فاطمه پایان
  2. سلام. وقتتون بخیر
    من در ماه اول بارداری هستم؛ میتونم هایفوتراپی انجام بدم؟

    ارغوان
    1. سلام. وقت شما هم بخیر
      هایفو به طور کلی برای زنان باردار توصیه نمی شود، زیرا ممکن است خطرات احتمالی برای جنین وجود داشته باشد.

      زهره لطفی
  3. سلام. دو روز از انجام هایفوتراپی من میگذره همچنان باید موقع خوابیدن سرم رو بالا نگه دارم؟

    اسما
    1. سلام. وقتتون بخیر
      توصیه می شود ۳ شب اول به پشت بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید. این برای کمک به کاهش تورم و کبودی است. علاوه بر این توجه داشته باشید که در هفته اول پس از درمان از خوابیدن به پهلو یا شکم خودداری کنید.

      زهره لطفی
  4. ممنون از مطالب خوب و آموزنده تون

    صفری
    1. خواهش میکنم. خوشحالیم که براتون مفید فایده بوده

      خانم داودی
  5. اگه 46 سالمون باشه هایفو برامون جواب میده؟

    لیلا
    1. بله بهترین سن برای انجام هایفو 40 تا 60 سال هست و بهتر در این سنین جواب میده

      خانم داودی
  6. ببخشید امکانش هست بعد از انجام هایفو رفت سرکار؟

    نجمه
    1. بله. انجام هایفو بادستگاه هایفو دابلو گلد دوران نقاهت نداره و شما می تونید بعد از هایفو به سرکار برید

      خانم داودی
  7. سلام می خواستم بدونم انجام هایفو محدودیت سنی داره یا نه ؟ و اینکه چند جلسه هست ؟؟

    ناشناس
    1. سلام . استفاده از هایفو بعد از 30 سال که کلاژن سازی پوست کاهش می یابد توصیه می شود اما بسته به نیاز و پوست شما می توان در سنین پایین با درجه پایین دستگاه نیز انجام داد. این درمان در یک جلسه انجام می شود.

      الناز خانزاده
  8. سلام من به تازگی میکروبلیدینگ انجام دادم می خواستم بدونم مشکلی که ایجاد نمیشه بخوام هایفو صورت انجام بدم ؟

    مونا
    1. سلام. اگر به تازگی میکرو بلیدینگ انجام دادید لازم است که به پزشک خود اطلاع دهید تا از نواحی نزدیک به آن جا دوری کند زیرا دستگاه نباید از این نواحی عبور داد اما برای سایر نواحی صورت می توان درمان را انجام داد.

      الناز خانزاده
  9. سلام وقتتون بخیر
    من به تازگی متوجه شدم باردارم و وقت هایفوتراپی گرفته بودم می خواستم بدونم ایا ضرر داره یا نه؟ ممنون

    زهرا
    1. سلام وقت شما هم بخیر. اگرچه هایفوتراپی با بهره مندی از فرکانس اولتراسوند تنها لایه های ابتدایی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و به اپیدرم کاری ندارد اما برای برخی افراد مانند خانوم های باردار توصیه نمی شود.

      الناز خانزاده
  10. سلام من 55 سالمه نمیدونم بوتاکس انجام بدم یا هایفوتراپی و کدوم اثرگذاریش بیشتره و دوام بهتری داره میشه راهنمایی کنین لطفا

    سیمین
    1. سلام هر دو روش برای شما قابل انجام هست البته بستگی به بودجه مدنظر شما داره و اینکه بخاید نتایج چقدر ماندگار بشه قطعا نتایج هایفوتراپی ماندگارتر و بهتر از بوتاکس هست. باز هم در جلسه مشاوره میتونید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا جزییات دقیق تر رو در اختیارتون قرار بدن.

      فاطمه پایان
  11. سلام من شنیدم هایفوتراپی برای شکم هم انجام میدن اره ؟ چقدر اثربخشی داره واقعا

    ناشناس
    1. سلام خیر اگر به دنبال روش های غیرجراحی برای لاغری هستید بهتر است با متخصص مشورت کنید تا بهترین روش را متناسب با وضعیت شما پیشنهاد نماید.

      فاطمه پایان
  12. ببخشید شروع هزینه هایفو شکم پهلو از چقدره؟

    فاطمه قنبری
    1. عوامل مختلفی در هزینه نهایی هایفوتراپی شکم موثر هستند. وسعت ناحیه ای که قرار است چربی ها از بین بروند، سن متقاضی، حجم توده چربی و تعداد جلسات مورد نیاز از جمله عوامل موثر در هزینه هستند با این حال قیمت هایفوتراپی شکم نسبت به صورت کمی بالاتر است.

      فاطمه پایان
  13. سلام من 27سالمه غبغب دارم میخام رفع بشه تنبلی تخمدان هم دارم فعلا دارویی مصرف نمیکنم خاستم بدونم من اگه هایفو انجام بدم غبغبم برمیگرده یانه؟

    فاطمه قنبری
    1. سلام ساکشن غبغب برای شما موثر تر هست با این حال تنبلی تخمدان تون تاثیر چندانی بر بازگشت غبغب شما نخواهد داشت.

      فاطمه پایان
  14. هایفو برای افتادگی غبغب هم کاربرد داره یا باید عمل کنم تا غبغبم دیده نشه؟

    حسام
    1. بستگی داره میزان افتادگی غبغب شما چقدر است. هایفوتراپی با ایجاد کلاژن سازی چین و چروک و افتادگی غبغب شما رو میتونه تا حد زیادی برطرف کنه.

      خانم داودی
  15. سلام و روز بخیر
    ببخشید کلینیک شما هایفو رو با چه دستگاهی انجام میده؟

    ساناز
    1. سلام خدمات هایفوتراپی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد با دستگاه هایفو دابلو گلد انجام میشه که یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های هایفو موجود در ایران محسوب میشه

      خانم داودی
  16. سلام و وقت بخیر
    شما هایفوتراپی رو برای آقایان هم انجام میدید ؟
    با تشکر از شما

    فرخی
    1. سلام. ممنون. بله خدمات هایفوتراپی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد برای آقایان هم ارائه میشه.

      خانم داودی
  17. هایفو رو هر چند وقت یک بار باید تکرار کرد؟؟ من میترسم بیام انجام بدم و هی مجبور باشم پشت سر هم بیام

    هلما
    1. هایفوتراپی بهتره هر 6 ماه یک بار تکرار بشه تا اثرات آن روی پوست یا موی شما باقی بمونه . به طور کلی هایفوتراپی از درمان هایی نیست که مجبور باشید بعد از پایان دوره اش، هر ماه تکرارش کنید.

      خانم داودی
  18. ببخشید من ۲۵ سالمه و از شر جوش های سر سیاه راحت نمیشم از دوستانم شنیدم هایفو خیلی جواب میده میتونم انجام بدم؟؟چون نوشته از سن ۳۰ سالگی به بعد باید انجام داد

    سپیده
    1. هایفوتراپی برای از بین رفتن جای جوش ها هم میتونه مفید باشد، اما باتوجه به سنی که دارید بهتره از درمان های سبک تر مانند مزوتراپی و میکرونیدلینگ استفاده کنید

      خانم داودی
  19. بعد از هایفوتراپی پوست کبود میشه؟

    Yasamin
    1. خیر، چرا که در هایفوتراپی لایه عضلانی پوست مورد هدف قرار می‌گیره، در نتیجه هیچ لک و علائمی روی پوست باقی نمی‌مونه.

      خانم خیراللهی
  20. من میخوام ابروهام با روشی به جز جراحی لیفت کنم. شنیدم با هایفو میشه این کارو انجام داد، درسته؟

    پریسا زمانیان
    1. بله هایفوتراپی در لیفت شدن ابروها هم تاثیرگذاره.

      خانم خیراللهی
  21. سلام وقت بخیر
    هایفوتراپی روی پوست‌های تیره هم تاثیر داره؟

    طاهره
    1. بله، خوشبختانه هر تناژ پوستی‌ای می‌تونه از این روش استفاده کنه.

      خانم خیراللهی
  22. با هایفو غبغب هم میشه کوچیک کرد؟

    ناشناس
    1. بله. هایفو غبغب یکی از رایج ترین روش های جوانسازی پوست هست که باعث از بین رفتن غبغب در ناحیه گردن می شه.

      مهلا زمانی
  23. هایفو برای هر پوستی جواب میده ؟ حتی پوست خشک و آسیب‌دیده؟

    میثم
    1. سلام. بله برای پوست چرب و خشک فرقی نداره. حتی برای پوست‌های آسیب‌دیده مناسب‌تر هست.

      مهلا زمانی
  24. سلام. من اگر بخوام هایفو انجام بدم با تزریق گونه تداخل نداره؟

    امیری
    1. وقت بخیر.
      تداخل داره. بعد ازگذشت بیش از سه تا چهار هفته از تزریق ژل برای هایفوتراپی اقدام کنید و تا جای امکان از تاباندن امواج، در محل تزریق ژل خودداری کنید.

      مهلا زمانی
  25. من خیلی میترسم یه وقت با هایفو روی صورتم لک بشه.. ایا ممکن هس این اتفاق بیفته؟

    هلیا
    1. وقت بخیر. در این روش هیچ لکی روی پوست به وجود نمیاد و دلیلش اینه که در هایفوتراپی لایه عضلانی تحت تاثیر قرار داده میشه و لایه درم پوست را مورد هدف قرار میده. نگران نباشین اصلا

      مهلا زمانی
  26. سلام. من ۲۵ سالمه اما بنا به دلایلی پوستم افتاده و چروک شده.
    مناسب من هست یا ن؟

    کشاورز
    1. سلام وقت بخیر. در صورت افتادگی یا پیری پوست بله میتونید استفاده کنید. بستگی به پوست شما داره.

      مهلا زمانی
  27. سلام هایفوتراپی در مشهد با تخفیف میخوام میشه من رو راهنمایی کنید لطفن

    سوسن
    1. باسلام برای دریافت مشاوره و اطلاع از تخفیف ها با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  28. سلام من چن تا دندان ایمپلنت دارم آیا مشکلی برام پیش نمیاد اگه بخوام کل صورت و غبغب رو هایفو کنم؟

    ز. خ
    1. به صورت کلی استفاده از هایفو در نزدیکی دندان‌ها و مهمتر از آن دندان‌هایی که دارای ایمپلنت و یا پر شدگی هستند ممنوع است. پزشکان هنگام استفاده از هایفو در نزدیکی دندان از کارتریج‌ها با عمق پایین استفاده می‌کنند تا اشعه هایفو از پوست عبور نکند.

      فاطمه پایان
  29. سلام خسته نباشیدببخشیدهایفرخط پیشانی وچروک دورچشم وخط لبخندهم تعصیرمیزاره وایالکهای صورت هم ممکنه ازبین بره چن جلسه لازم ناکاملاچرک هابرطرف میشودوماندگاری چن ماه است و هزینه هایفرممنون میشم راهنمای کنین

    ناشناس
    1. سلام، هایفو یک روش لیفت و جوانسازی صورت است. در کمتر کردن چروک‌ها هم موثر است، اما اگر بخواهید چروک‌های عمقی را از بین ببرید باید به روش‌های دیگر مانند تزریق فیلر فکر کنید.

      مدیر
  30. من۳۶ سال سن دارم میخواستم بدونم برای رفع غبغب
    موثره

    ناشناس
    1. سلام، بله موثر است.
      اما این را در نظر داشته باشید که هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است و تغییرات ملایم تری ایجاد می کند. اگر می خواهید غبغب خود را به صورت چشم گیری از بین ببرید می بایست به روش های تهاجمی تر مانند عمل ساکشن غبغب فکر کنید.

      مدیر
      1. سلام ادرس رومیخواستم

        ارام
        1. سلام، لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

          مدیر
  31. لطفا بفرمایین برای افتادگی پوست گونه و ازبین بردن خط خنده و گودی زیرچشم هایفو تراپی گزینه بهتری است یا نخ کاگ ودرضمن کدام نتیجه مطلوب تری در جوانسازی و ظاهردارد؟

    بیگ زاده
    1. هایفو تراپی برای جوانسازی صورت گزینه بهتری نسبت به لیفت با نخ است. لیفت با نخ ممکن است عوارض داشته باشد. برای از بین بردن خط خنده و گودی زیر چشم تزریق ژل گزینه مناسب تری است.

      مدیر
    2. خواستم راهنماییم کنین
      ازکی میشه اثراتشو ببینیم و هایپو چند بعدی بهتره

      سلام 46سالمه وخواستم هایپو انجام بدم بعضی ازدوستان. منصرفم کردن وگفتن اثرات چشمگیری نداره
      1. سلام، اثرات آن از یک ماه بعد از انجام آن نمایان می‌شود. اما نتیجه نهایی ۱۲ هفته بعد کاملا مشخص است.

        مدیر
  32. هایفوتراپی من رفتم ۱۷۰۰
    ۲۵۰۰نیست

    صفري
    1. سلام، بله قیمت ها توی یک بازه هستند. با توجه به تخصص و نجربه پزشک، امکانات کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، متفاوت است.

      مدیر
      1. سلام من خط خنده دارم و می‌خوام بدونم موثره با نه

        فتانه
        1. سلام، بله تاثیر دارد. اما باز هم بستگی به عمق خط خنده شما دارد. اگر عمق خطوط زیاد باشد ممکن است درمان تزریق ژل و هایفو با هم انجام شود.

          مدیر
    2. عزیزم میشه آدرس بدید شما کجا رفتید

      فری
      1. لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر
    3. میشه آدرس بدید کجا رفتید واینکه رازی هستید

      ناشناس
  33. سلام وقت بخیر ببخشید برای افتادگی پلک و ابرو هم هایفو انجام میشه و هزینه اش لطفا بفرمایید؟ ممنون

    قنبری
    1. سلام، بله هایفو یک روش غیرتهاجمی برای لیفت هم محسوب می شود. برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  34. سلام وقت بخیر.آیابه صورت قسطی هم میشه هزینه هایفوراپرداخت کرد.

    افروز
    1. سلام، خیر

      مدیر
  35. من صورتم چاقه میخوام لاغر بشه با هایپو میشه و عبغب دارم.

    نفیسه جراح
    1. سلام، بله
      در روش هایفوتراپی صورت یا غبغب امواج فراصوت به یک نقطه متمرکز می‌شود و چربی‌ها را گرم و آنها را از بین می‌برد. بنابراین هایفو یک روش غیرتهاجمی برای لاغری صورت و غبغب محسوب می‌شود.
      علاوه بر این چون با هایفو صورت و غبغب لیفت می‌شود یعنی پوست کمی کشیده می‌شود، بنابراین صورت لاغرتر به نظر می‌رسد.

      مدیر
  36. هایفو لیفت شقیقه چنده هزینش

    پروانه
    1. سلام برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  37. هایفو تراپی برای صورت لاغر در سن 30 بهتر است یا بوتاکس

    علی
    1. Author

      با سلام
      هر دو این ها رو میتونین انجام بدین ولی اول باید با متخصص پوست مشورت کنین که مشخص بشه بهترین درمان برای شما چی هست

      مدیر مدویکا
      1. سلام از چ‌سنی میتونیم هایفو انجام بدیم

        فاطمه
        1. سلام در پاسخ به این سوال باید گفت: هایفوتراپی سن مشخصی ندارد هر زمان که احساس کردید شادابی پوستتان کم شده است می توانید از این روش استفاده کنید.

          فاطمه پایان
  38. سلام هزینه هایفو و ادرس کلینیک رو میفرمایید

    ناشناس
    1. Author

      با سلام
      جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید

      مدیر مدویکا
      1. سلام .هایفوتراپی بصورت بخشی انجام میشه یانه کل صورت؟
        هزینه هایفو تراپی ؟
        هایفوتراپی علاوه بر لیفت صورت باعث از بین بردن کک و مک میشه یانه؟

        اسما شریفی
        1. سلام، هایفو کل صورت هم انجام می شود. هزینه آن ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.
          برای از بین بردن کک و مک باید لیزر مخصوص کک و مک انجام بدهید.
          برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
      2. سلام میخواستم بپرسم هایفور تراپی باید هر چند وقت انجام بشه برای کل صورت و هزینه برای کل صورت چقدر هست

        نصیبه عین بگی
        1. سلام، شروع قیمت هایفوتراپی در مشهد از 2 میلیون 500 هزار تومان است. طول این درمان بستگی به مناطق تحت درمان و گستردگی آن ها دارد.
          اما عموما ۶ ماه بعد از اولین جلسه طبق نظر پزشک می‌توانید دوباره هایفو را انجام دهید.

          مدیر
  39. برای خط اخم وسط ابرو ها هم این روش خوبه و آیا کاملا از بین میره

    مینا
    1. Author

      با سلام
      بله عزیزم برای لیفت قسمت پیشانی هم خوبه در برخی موارد شاید نیاز به درمانهای ترکیبی هم باشه مثل تزریق بوتاکس

      مدیر مدویکا
      1. سلام
        خسته نباشید
        ادرس کلنیک و
        اسم دکتر متخصص پوست برای هایفو تراپی صورت لطفا برام معرفی کنید با تشکر

        حمیده عالمی
        1. Author

          با سلام
          عزیزم برای رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرین

          مدیر مدویکا
  40. برای چروک و خط آهن هم این روش خوبه وآیا کاملا از بین میره

    مینا
  41. واسه رفع شل شدگی گونه ورفع چاقی صورت چقدربایدهزینه کرد

    مرضیه حلیمی
    1. سلام، هزینه هر جلسه ۲/۵۰۰ است، اگر بین ۳۰ تا ۴۰ سال هستید یک بار در سال می‌توانید هایفو کنید، اگر سن شما از ۴۰ سال بیشتر باشد می‌توانید هر شش ماه هایفو کنید.

      مدیر
  42. سلام ، هایفو کامل صورت و چانه چقدر هزینه دارد؟

    رضا
    1. Author

      با سلام
      بین 2.500.000 تا 3.000.000 تومان

      مدیر مدویکا
    2. با سلام
      چند دوره برای هایپو لازم هست؟ و چه مدت زمانی ماندگاری داره؟

      ناشناس
      1. Author

        با سلام
        معمولا در یک جلسه انجام میشه و تا یک سال هم ماندگاری دارد

        مدیر مدویکا
    3. سلام روز بخیر ،برای زاویه ساری صورت هم میشه از هایفو استفاده کرد؟ایا نتیجه ش خوب میشه؟

      ناشناس
      1. سلام، هایفو بیشتر برای جوانسازی و لیفت استفاده می‌شود. اما ترکیب هایفو و تزریق ژل می‌تواند اثر خوبی داشته باشد.

        مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.