قیمت تزریق ژل در مشهد – کاربردها، عوارض و مزایای تزریق فیلر

تزریق ژل در مشهد با بهترین دکترها

قیمت تزریق ژل در مشهد – کاربردها، عوارض و مزایای تزریق فیلر

6681 بازدید

تزریق ژل در مشهد با هدف جوانسازی پوست صورت و حتی بدن انجام می‌شود. ژل‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد متفاوتی هم می‌توانند داشته باشند. از نتایج تزریق فیلر با یک دکتر خوب برای تزریق ژل مشهد می توان به کاهش چین و چروک صورت، برجسته کردن گونه ها، حجم دهی به لب ها، از بین بردن جای جوش و اسکار، افزایش حجم و کانتور سینه، رفع گودی زیر چشم و رفع نواقص بینی بعد از جراحی اشاره کرد.

بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

قیمت تزریق ژل در مشهد

هزینه تزریق ژل در مشهد بـا توجـه به نـوع بـرنـد آن متغیـر بـوده و بـه ازای هـر سی سی از 4,300,000 میـلیـون تـومـان آغـاز می شـود.

جـدول هزینه تزریق ژل مشهد بـا بهتـریـن بـرنـدهـا در کلینیک سلامت ایده آل
جـدول هزینه مزو ژل مشهد بـا بهتـریـن بـرنـدهـا در کلینیک سلامت ایده آل

قیمت تزریق ژل در مشهد به تجربه و مهارت پزشک متخصص، برند مورد استفاده، دوز مورد نیاز برای هر نفر و محلی که قرار است تزریق ژل در آن انجام شود، بستگی دارد. در نهایت پیش از تمرکز بر قیمت تزریق ژل لب در مشهد سلامت و زیبایی خود را در نظر بگیرید که پزشک از چه مواد و برندی برای شما استفاده می کند.

“در کلینیک های تایید شده مدویکا، انواع برندهای ایرانی و انگلیسی برای تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه برند مد‌نظرتان در جدول هزینه ها موجود نباشد؛ بنا به نظر پزشک کلینیک سلامت ایده آل و همچنین درخواست شما، از دیگر برندها به منظور جوانسازی نقاط مختلف استفاده می شود.”

=

علت تفاوت هزینه در انواع برند تزریق ژل چیست؟

به طور معمول برای لب، 1 الی 2 سی سی ژل هیالورونیک اسید مورد استفاده قرار می گیرد و برای چانه بین 1 الی 4 سی سی ژل نیاز است. برند ژل مورد استفاده نیز در هزینه نهایی تزریق ژل موثر بوده، به عنوان مثال برای تزریق فیلر زیر چشم؛ به دلیل حساسیت بالای این ناحیه از صورت معمولا از برند ژوویدرم استفاده می شود.

برای چانه و لب، به ترتیب ژل برند پرفکتا و برند رووفیل پیشنهاد می‌شود. علاوه‌بر این تزریق ژل نیاز به تمدید دارد. عموما 10 تا 14 روز بعد باید برای ترمیم و تمدید مراجعه کنید. دستمزد پزشک جراح نیز از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند، بنابراین فاکتورهای زیادی در محاسبه قیمت تزریق ژل لب در مشهد، چانه، گونه، خط خنده و زیر چشم تاثیرگذارند.

قبل و بعد تزریق ژل خط خنده
عکس قبل و بعد تزریق ژل خط خنده، گونه و ژل زیر چشم

جهت اطلاع از تخفیف تزریق ژل لب در مشهد، فیلر گونه، چانه، زیر چشم و قیمت تزریق ژل خط خنده می توانید پیج اینستاگرام کلینیک سلامت ایده آل را به آدرس salamatideal@ دنبال کنید.
>> ساعت پاسخگویــــــــــی مشاوران کلینیک سلامت ایده آل: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 <<
>> شماره تماس برای رزرو نوبت و مشاوره رایــــــــگان: 09386069075 <<

بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد

با اینکه تزریق فیلر یا همان تزریق ژل مشهد یک روش غیرتهاجمی برای رفع چین و چروک است اما مقدار دوز استفاده شده، انتخاب نوع سرنگ مناسب، تزریق در جهت صحیح و انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق را؛ تنها یک دکتر خوب می‌تواند برایتان انجام دهد. بنابراین در انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل مشهد باید نهایت دقت خود را به خرج دهید و وقت کافی به اینکار اختصاص دهید.

به طور کلی سه دسته از پزشکان مجوز تزریق ژل به صورت و بدن را دارند:

  1. جراحان پلاستیک و زیبایی
  2. متخصصان گوش و حلق و بینی که دوره جراحی زیبایی را گذرانده باشند
  3. متخصصان پوست و مو

در کلینیک سلامت ایده آل؛ بهترین کلینیک تزریق ژل در مشهد شما می توانید انواع خدمات پوست و مو را تحت نظر بهترین متخصصان دریافت کنید که در ادامه با اسامی این پزشکان و تخصص هر یک بیشتر آشنا خواهیم شد.

1- دکتر آزاده طبیعی

دکتر آزاده طبیعی متخصص پوست و مو با بیش از 10 سال سابقه درخشان؛ به عنوان مسئول فنی در کلینیک سلامت ایده آل حضور دارند. ایشان می توانند بهترین مشاوره‌ها را در جهت درمان بیماری و مشکلات ناخن ها، درمان انواع بیماری های پوستی، درمان مشکلات مربوط به ریزش موها، لیزر موهای زائد صورت و بدن به مراجعین محترم کلینیک سلامت ایده آل ارائه نمایند. ضمن اینکه خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست با بهترین دستگاه ها و انواع تزریقات زیبایی نظیر بوتاکس و ژل در مشهد توسط ایشان برای زیباجویان عزیز قابل انجام است.

دکتر آزاده طبیعی متخصص پوست و مو در مشهد
جوانسازی پوست با بهترین دکتر متخصص بوتاکس و تزریق ژل در مشهد

2- دکتر مریم پادرایی

دکتر مریم پادرایی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر دارای برد تخصصی ناسیونال و یکی از پزشکان مجرب کلینیک سلامت ایده آل مشهد می باشند.

دکتر پادرایی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا، مشاوره و درمان بیماران خود را انجام می‌دهد. ایشان تجربه بالایی در معالجه مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، پوست چرب و خشک، پیری پوست، لک‌های پوستی و سایر مشکلات پوستی دارند که در این زمینه توانسته اند موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنند.

دکتر پادرایی متخصص پوست و مو
بهترین دکتر تزریق ژل لب در مشهد

3- دکتر فرزانه دلگشایی

دکتر فرزانه دلگشایی؛ یکی از بهترین متخصص‌های پوست و مو و زیبایی در مشهد هستند. ایشان در سال 1377 در رشته تخصصی پوست از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل شدند. دکتر دلگشایی در حال حاضر با جدیدترین و به روزترین لیزرهای آمریکایی و اروپایی در کلینیک سلامت ایده آل آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.

دکتر فرزانه دلگشایی
فرزانه دلگشایی، بهترین متخصص پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

4- دکتر فائزه خادمی

دکتر فائزه خادمی یک متخصص پوست و موی حاذق و از پزشکان فعال در کلینیک سلامت ایده آل مشهد است. خدماتی از قبیل فرم دهی و زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و چربی، لیزر موهای زائد بدن و صورت، بوتاکس و تزریق ژل مشهد، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، هایفو تراپی، لیزر co2 و PRP مو توسط ایشان به مراجعین محترم ارائه می شود.

دکتر فائزه خادمی
متخصص پوست و مو در مشهد

5- دکتر مریم مهدوی انارکی

دکتر مریم مهدوی انارکی متخصص پوست و مو (درماتولوژی) در شهر مشهد می باشد. ایشان در کلینیک تخصصی پوست و موی سلامت ایده آل علاوه بر مشاوره و درمان در رابطه با انواع بیماری ها و مشکلات مربوط به پوست و مو، خدمات زیبایی مثل تزریق فیلر، بوتاکس و کار با انواع لیزرهای جوانساز نیز انجام میدهند.

دکتر مریم مهدوی متخصص پوست و مو مشهد
مریم مهدوی بهترین متخصص پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

چگونگی جوانسازی پوست با تزریق ژل مشهد

همانطور که می‌دانید دو ماده کلاژن و الاستین ساختار درم پوست را ایجاد می‌کنند. ولی با گذشت زمان و بالا رفتن سن، تابش نور خورشید و عوامل ژنتیکی میزان کلاژن‌سازی پایین می‌آید و چین و چروک‌ها در صورت پدیدار می‌شوند. اما با تزریق مقدار کمی فیلر در قسمت‌های مناسب، پزشکان می‌توانند قوام پوست را با تحريک فيبروبلاست‌هایی که از کلاژن و الاستین سنتز می‌کنند، افزایش دهند.

فیلر یا همان ژل‌ها با پر کردن تو رفتگی‌ها و کلاژن‌سازی (در برخی از برندها) باعث جوان شدن و شفاف و سرزنده شدن پوست می‌شوند. از فیلرها بر خلاف بوتاکس بیشتر در نیمه پایینی صورت استفاده می‌شود. البته که اگر پزشک صلاح بداند تزریق آن در نیمه بالایی صورت هم مشکلی به وجود نخواهد آورد.

تزریق ژل چگونه انجام میشود
جوان سازی پوست با تزریق ژل در مشهد

تزریق ژل برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین گزینه برای تعیین اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر، انجام مشاوره با پزشک متخصص است؛ اما به طور کلی کاندیدای مناسب تزریق ژل به عبارتند از:

  1. لب‌های نازک یا نامتوازن
  2. خطوط عمیق اطراف دهان (خط لبخند)
  3. ناهمواری‌های جزئی بینی
  4. گونه‌های کوچک یا افتاده ناشی از کاهش حجم
  5. چانه عقب رفته
  6. خطوط اخم و خطوط افقی پیشانی
  7. زیر چشم تورفته و سیاه یا پلک های ورم کردم
  8. اسکار ناشی از آکنه و جای جوش

چه کسانی نباید ژل تزریق کنند؟

  1. افراد مستعد ایجاد کلوئید یا رشد بیش از حد بافت اسکار پس از زخم
  2. افراد دارای بیماری‌های خود ایمنی شدید مانند آسم و آلرژی، لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک
  3. افراد دارای اختلال خونریزی و انعقاد خون
  4. افراد با سابقه سکته مغزی و بیماری‌های قلبی و عروقی
  5. افرادی که داروی آسیپرین یا وارفارین مصرف می‌کنند
  6. افرادی که پلاک دهان و دندان دارند
  7. زنان باردار و زنانی که در دوران شیردهی هستند
  8. افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده می‌کنند
  9. افراد مبتلا به انواع عفونت های باکتریایی و ویروسی
تزریق ژل لب مشهد در دوران بارداری
بهتر است در دوران بارداری و شیردهی تزریق ژل لب انجام نشود
دیابت و تزریق ژل لب
جهت جلوگیری از اختلال در قند خون، تزریق ژل برای دیابتی‌ها توصیه نمی‌شود

تزریق فیلر برای کدام قسمت‌های صورت و بدن مناسب است؟

تزریق ژل بلافاصله حجم از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند. از بوتاکس بیشتر در نیمه بالایی و حذف چین و چروک‌های پیشانی و اطراف چشم استفاده می‌شود. ولی ژل‌ها عموما در نیمه پایینی صورت تزریق می‌شوند.

لب ها، چانه، گونه ها، بینی و زیر چشم جزو نواحی مختلف صورت هستند که امکان تزریق ژل در آن ها وجود دارد، با این حال، امکان تزریق ژل در نواحی دیگر بدن مانند سینه، ران، باسن، ناحیه تناسلی، دست و بازو به درخواست زیباجو و با تشخیص پزشک متخصص وجود دارد.

تزریق فیلر صورت
تزریق ژل صورت برای گونه ها، چانه، خط خنده و زیر چشم قابل انجام است.

1- تزریق ژل لب در مشهد

این روزها تزریق ژل لب مشهد محبوب‌ترین راه حل برای افزایش سایز و حجم دادن به لب‌ها محسوب می‌شود. پزشکان از ژل‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کنند اما متداول‌ترین نوع ژل مورد استفاده هیالورونیک اسید است. این ژل‌ها در غلظت‌های مختلف و با مارک‌های مختلف در بازار موجود است. از ویژگی‌های مثبت این نوع ژل این است که به سرعت در بدن حل شده و اگر تزریق به طور صحیح و یکنواخت انجام شود، لب‌ها را به بهترین شکل پر و برجسته می‌کند. به طوری که هنگام خندیدن و صحبت کردن نیز فرم طبیعی خود را از دست ندهد.

چند سی سی ژل برای تزریق لب مناسب است؟ برای لب‌ها بسته به حجم فعلی لب‌ها و خواست شما می‌توان از یک تا 2.5 سی سی ژل استفاده کرد. اگر می‌خواهید لب‌های طبیعی‌تر داشته باشید می توانید میزان کمتری تزریق کنید. به هر حال پیشنهاد ما این است که تزریق را طی چندین جلسه با فاصله 2 هفته انجام بدهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در مشهد
قبل و بعد تزریق ژل لب مشهد
ژل لب مدل سه دکمه ای
ژل لب مدل سه دکمه ای
تزریق ژل لب درد داره؟
تزریق ژل لب مدل طبیعی
برای تزریق ژل کجا برم
تزریق ژل در بهترین کلینیک تزریق ژل لب در مشهد
تزریق ژل لب مشهد
قبل و بعد تزریق ژل لب مشهد
 بهترین کلینیک تزریق ژل لب در مشهد
تزریق ژل لب مدل روسی در مشهد

تصاویر قبل و بعد از تزریق ژل لب

انواع مدل تزریق ژل لب در مشهد

تزریق ژل لب مدل های متفاوتی دارد از جمله : ژل لب مدل روسی، قلبی، ژل لب مدل عروسکی یا فانتزی، ژل لب مدل طبیعی یا نچرال، ژل لب مدل چاک دار، ژل لب مدل هالیوودی و ژل لب مدل قلوه ای که تفاوت آنها در میزان ژل تزریق شده و ناحیه تزریق بر روی لب است. بسیاری از افراد با مراجعه به مراکز تزریق ژل لب مشهد و نشان دادن عکس های چهره های مشهور می خواهند که فرم لب هایشان دقیقا مانند عکس باشد. اما فرم لب باید در تناسب با دیگر اجزای صورت باشد. با مشاوره دقیق با پزشک می توانید بهترین فرم لب را انتخاب کنید.

تزریق لب مدل روسی در مشهد
تزریق لب مدل روسی
تزریق ژل لب مدل عروسکی در مشهد
تزریق ژل لب مدل عروسکی
تزریق ژل لب مدل طبیعی
تزریق ژل لب روسی برای بار دوم

توضیحاتی درباره تزریق ژل لب روسی

یکی از مرسوم ترین روش های تزریق ژل لب در مشهد مدل روسی است که در تصاویر بالا آن را می بینید. برخلاف سایر روش ها این نوع از تزریق لب مشهد به صورت عمودی، از میناه به سمت جاشسه لب ها انجام می شود. مدت زمان انجام آن 30 تا 45 دقیقه است و تنظیم تقارن لب ها را بر عهده دارد. اگر شما هم می خواهید تا لب بالای شما بیش از خد معمول به چشم بیاید، این نوع از تزریق ژل مشهد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب روسی روی اندازه لب ها تمرکز ندازرد، بلکه کشیدگی و تیزی حاشیه ای را برجسته می کند و قسمت V شکل قاب بالای لب ها را مشخص تر می کند.

2- تزریق ژل خط خنده

با گذشت زمان و افزایش سن میزان کلاژن‌سازی پوست به حداقل می‌رسد. همچنین بافت چربی زیر پوست تحلیل می‌رود و در قسمت‌هایی که در اثر انقباض عضلات صورت چین می‌خورد، فرو رفتگی ایجاد می‌شود. خط خنده در اطراف دهان نیز یکی از همین موارد است که صورت افراد را پیر و ناراحت نشان می‌دهد. تزریق ژل در این قسمت به راحتی باعث از بین رفتن این خطوط می‌شود.

عکس قبل و بعد تزریق ژل خط خنده
قبل و بعد تزریق ژل خط خنده

چند سی سی ژل برای خط خنده لازم است ؟ برای خط خنده عموما 1 سی سی برای هر طرف و مجموعا 2 سی سی ژل کافی است.

برای قسمت های حساس مانند خط خنده و زیر چشم بهتر است به جای استفاده از سوزن از کانولا با نوک غیر تیز استفاده کرد. کانولا وسیله ای مانند سوزن است با این تفاوت که بر خلاف سوزن به آرامی وارد پوست شده و طبق شکل احتمال آسیب به عروق خونی و احتمال کبودی با آن به زیر صفر می رسد. کانولاها بر اساس پارامترهایی چون قطر، طول سوزن و گیج دارای انواع مختلفی هستند.

3- تزریق ژل گونه در مشهد

با افزایش سن فرم صورت از حالت مثلثی خارج شده و به مربع نزدیک میشود. زیرا گونه ها حجم خود را از دست می دهد. علاوه بر این بافت چربی به دلیل گرانش زمین رو به پایین حرکت می کند. در نتیجه صورت کمی حالت افتاده به خود می گیرد. با تزریق ژل به گونه ها می توان این حجم از دست رفته را بازیابی کرد.

برای تزریق گونه چند سی سی ژل لازم است ؟ معمولا برای تزریق گونه ها عموما برای هر طرف بسته به اندازه فعلی گونه ها 1.5 تا 3 سی سی تزریق می شود که مجموعا بین 3 تا 6 سی سی لازم است.

تزریق ژل به گونه قبل و بعد
عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد

4- زاویه سازی فک با تزریق ژل مشهد

با تزریق به اندازه فیلر در قسمت خط فک می توان به صورت حالتی استخوانی و زیباتری داد. اما این کار به پیشنهاد پزشک عموما با تزریق ژل به گونه با هم انجام می شود.
برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است ؟ برای زاویه سازی فک نیز 3 تا 4 سی سی بسته به حجم فک و صورت نیاز است.

بیشتر بخوانید : زاویه سازی صورت با فیلر در مشهد به همراه قیمت

زاویه سازی صورت مشهد
تزریق ژل به خط فک تنها روش بدون جراحی زاویه سازی صورت است.

5- تزریق ژل چانه در مشهد

چند سی سی ژل برای زیر چانه لازم است ؟ برای کسانیکه از عقب‌رفتگی چانه رنج می برند اما این عقب‌رفتگی به میزانی نیست که نیاز به عمل جراحی زیبایی فک و چانه داشته باشند می‌توانند با تزریق 2 تا 4 سی سی ژل این تورفتگی چانه را جبران کنند. در جلسه اول تزریق ژل انجام می‌شود. بعد از گذشت 2 هفته دوباره برای چکاب باید به مطب مراجعه کنید. اگر پزشک احساس کند دوباره نیاز به تزریق هست دوباره تزریق را برای رسیدن به فرم ایده آل انجام خواهد داد.

تزریق ژل چانه مشهد
تزریق ژل چانه در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

6- تزریق ژل زیر چشم مشهد

سیاهی و گودی زیر چشم چهره را خسته و کم خواب نشان می‌دهد. سیاهی زیر چشم می‌تواند دلایل متعددی مثل کم خوابی، کم خونی، ژنتیک و حتی بیماری اختلال کیسه اشکی باشد. تنها راه درمان تزریق مقدار کمی فیلر هیالورونیک اسید است که از قند طبیعی موجود در پوست ساخته شده تا نقش لایه چربی در زیر پوست نازک شده‌ی شما را بازی کند.

چند سی سی ژل برای زیر چشم لازم است؟ عموما 0.5 سی سی برای زیر هر چشم و جمعا 1 سی سی ژل برای تزریق زیر چشم کافی می‌باشد. برای زیر چشم به دلیل حساسیت بالای این ناحیه می بایست حتما از برندهایی که تاییدیه FDA و برچسب وزارت بهداشت را دارند استفاده کرد. عموما پزشکان برای تزریق زیر چشم از برند ژوویدرم و یا برند بلوترو آلمانی استفاده می کنند.

تزریق فیلر زیر چشم مشهد
قبل و بعد تزریق فیلر زیر چشم – تزریق دور چشم با استفاده از یک انژکتور ظریف به وسیله پزشک انجام می شود

7- جوانسازی پوست دست با تزریق ژل در مشهد

تزریق ژل به پشت دست در مشهد برای افرادی که روی پوست دست چین و چروک، خطوط عمیق و لکه‌های پیری دارند مناسب است. این عوامل باعث می‌شود که دست‌ها پیر و استخوانی به نظر برسند. جهت تزريق فيلر پشت دست پزشک ابتدا بی‌حسی را در فاصله بین انگشتان دوم، سوم و چهارم تزریق می‌کند. سپس از یک سوزن برای ایجاد دو سوراخ کوچک جهت عبور کانولا و تزریق استفاده می‌کند.

برای تزریق فیلر به پشت دست ها و انگشتان با 2 سی سی ژل شروع می‌شود. همچنین برای اینکار می بایست از ژل هایی که بیشتر خاصیت آبرسانی و جوانسازی دارند مانند رستلین استفاده کرد.

تزریق ژل به دست در مشهد
تاثیر تزریق ژل دست در جوانسازی
تزریق ژل به دست در مشهد
نحوه تزریق ژل مشهد به دست

تزریق فیلر بینی در مشهد

تزریق ژل بینی در مشهد توسط جراحان زیبایی برای رفع برآمدگی روی پل بینی به عنوان یک روش موقت و همچنین ترمیم فرم بینی بعد از عمل استفاده می‌شود. در برخی موارد تزریق ژل به نوک بینی نیز باعث بالاتر دیده شدن نوک بینی می شود.

اما چنانچه بینی شما نیاز به تغییرات در عرض بینی، پره های بینی و سایز بینی داشته باشد، تزریق فیلر کمکی به آن نمی کند. فیلر بینی برای بینی‌های استخوانی که دارای قوز هستند، مناسب‌تر است و کاربردی در بینی‌های گوشتی ندارد. از معایب فیلر بینی می‌توان به موقتی بودن این روش اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین دکتر متخصص تزریق فیلر بینی در مشهد با شماره های 0513616609386069075 تماس بگیرید.

فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟ برای تزریق فیلر به بینی از هیالورونیک اسید استفاده می‌شود بنابراین پس از گذشت 6 تا 8 ماه ژل جذب بدن شده و اثر آن از بین می‌رود.

در ادامه ویدئویی از قبل و بعد تزریق ژل بینی در مشهد تزریق ژل لب مشاهده میکنید که در کلینیک سلامت ایده آل توسط دکتر مریم پادرایی انجام می‌شود. در این روش با پر کردن ناحیه اطراف قوز بینی می توان ظاهری صاف برای بینی به وجود آورد.

انواع مختلف فیلر یا تزریق ژل مشهد

به طور کلی ژل‌ها را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

  1. ژل قابل جذب یا فیلرهای طبیعی (فیلرهای موقت): این نوع ژل‌ها از مولکول‌های بدن هستند و می‌توانند جذب پوست شوند. مانند هیالورونیک اسید، کلاژن، کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پلی لاکتیک. به همین علت ماندگاری آنها نهایتا 12 تا 14 ماه است.
  2. ژل غیر قابل جذب یا فیلرهای مصنوعی (فیلرهای دائم): این نوع ژل‌ها مانند آکوامید در آزمایشگاه ساخته شده و به هیچ وجه جذب پوست نمی‌شوند. برای استفاده از این ژل‌ها باید آنها را به داخل پوست تزریق کرد. این مورد و امکان ایجاد برآمدگی زیر پوست پس از تزریق از مضرات این ژل‌ها است. در عوض ماندگاری بیشتری در حدود 3 تا 5 سال دارند. به دلیل عوارضی که این ژل‌ها می‌تواند ایجاد کند در حال حاضر استفاده از آنها ممنوع است. نوع دیگری از این نوع ژل‌ها هم وجود دارد که دیر جذب هستند. آنها هیستوژنز را تحریک می‌کنند و عموما مانند Radiesse 1 تا 5 سال ماندگاری دارند. ژل‌ها با غلظت های مختلف ساخته می‌شوند و هرکدام کاربرد خود را دارند. مثلا برای گودی زیر چشم از ژل با غلظت کم و برای برجسته‌سازی گونه از ژل با غلظت زیاد استفاده می‌شود. بنابراین باید انتخاب میزان و نوع برند ژل را به پزشکتان بسپارید.
اسید هیالورونیک چیست
اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) نام یک ترکیب شیمیایی آلی است.

برندهای مختلف ژل در مشهد

همانطور که پیش تر گفته شد پزشکان به دلیل عوارض کمتر و اثر گذاری بیشتر از هیالورونیک اسید برای تزریق در قسمت‌های مختلف بدن به خصوص صورت استفاده می کنند. در ادامه انواع ژل های HA که در ایران موجود است به همراه کشور سازنده آورده شده است.

1- ژل های هیالورونیک اسید با برندهای تجاری

  • ژل تئوسیال (Teosyal) رفع خطوط اطراف بینی، خطوط عمودی بالای لب و بازیابی شکل صورت و همینطور برجسته‌سازی گونه‌ها از کاربردهای این ژل سوئیسی است.
  • ژل آیدیا (idea) ساخت کشور ایتالیا عموما برای درمان افتادگی و شل‌شدگی پوست استفاده می‌شود. از این ژل بیشتر برای تزریق به ناحیه گونه و چانه و دستگاه تناسلی استفاده می‌شود.
انواع ژل تئوسیال
ژل تئوسیال جهت رفع خطوط اطراف بینی و لب
بهترین مارک ژل برای تزریق صورت
برند آیدیا برای تزریق ژل به صورت
  • ژل نورامیس (Nouramis) ساخت کره که بیشتر برای تزریق به لب استفاده می‌شود.
  • ژل رووفیل (Revofil) یک ژل کره‌ای دارای دو مدل اولترا و پلاس بر اساس ناحیه تزریق از یکی از آنها استفاده می‌شود.
ژل رووفیل کره خوبه؟
ژل رووفیل 2 مدل اولترا و پلاس را داراست
بهترین مارک ژل برای تزریق لب
ژل نورامیس، ساخت کشور کره جنوبی
  • ژل بلوترو (BELOTERO) یک ژل آلمانی و مناسب برای تزریق زیر چشم است؛ چراکه بافت نرمی دارد و باعث گوله شدن و اثر تیندال در زیر چشم نمی‌شود. (کبودی زیر چشم)
بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده
انجام فیلر با برند آلاینا در مشهد
بهترین مارک ژل برای زیر چشم
تزریق ژل زیر چشم مشهد با ژل بلوترو ساخت آلمان
  • ژل ژوویدرم (juvederm) ساخت کشور فرانسه و بیشتر در لب و خط خنده و گونه و زیر چشم استفاده می‌گردد.
  • ژل استایلج (stylage) ساخت کشور فرانسه و برای تزریق به همه قسمت‌های صورت به جز زیر چشم مناسب است. در چند مدل استایلج هیدرو (Stylage Hydro)، استایلج هیدرومکس (Stylage Hydromax)، استایلج اس (Stylage S)، استایلج ام (Stylage M)، استایلج ال (Stylage L)، استایلج ایکس ال (Stylage XL) در دسترس است که در ترکیب آن کمی لیدوکائین نیز برای بی‌حسی وجود دارد.
تزریق فیلر ژوویدرم در مشهد
رفع خط خنده در مشهد باتزریق ژل ژوویدرم
بهترین ژل برای تزریق چانه
ژل استایلج برای همه نواحی به غیر از زیر چشم کاربرد دارد
  • ژل رستلین (Restylane) ساخت کشور فرانسه بوده و عموما از آن برای چانه و زاویه‌سازی فک بهره می‌برند.
  • ژل پرفکتا (perfectha) ساخت کشور فرانسه است و برای خط خنده، زاویه سازی و گونه بیشتر استفاده می‌شود.
ژل پرفکتا در مشهد
زاویه سازی صورت در مشهد با ژل پرفکتا در مشهد
ژل رستیلن ساخت کجاست
تزریق ژل در مشهد با برند رستیلن ساخت فرانسه

2- ژل‌های غیر اسید هیالورونیک

  • ژل الانسه (Ellanse) ساخت کشور هلند بوده و اسیدهیالورونیک نیست. این ژل از جنس (PCL- Poly Capro Lacton) که یک پلیمر پزشکی نرم و قابل جذب است، می‌باشد. به همین دلیل بیشتر برای لیفت و جوانسازی صورت کاربرد دارد. این نوع ژل برای کسانی که نمی‌خواهند حجم‌دهی داشته باشند، استفاده می‌شود. این ژل‌ها ماندگاری 1 تا 4 ساله دارند. این ژل در 4 مدل الانسه S با ماندگاری 1 سال، الانسه M با ماندگاری 2 سال، الانسه L با ماندگاری 3 سال و الانسه E با ماندگاری 4 سال در دسترس می‌باشد. در واقع تنها تفاوت میان آنها مدت ماندگاری بیشتر است.
ژل الانسه برای جای جوش
ژل الانسه برای لیفت صورت کاربرد دارد و برای حجم دهی استفاده نمی شود

بسیاری از ژل‌هایی که در بالا نام برده شد، نمونه تقلبی و چینی آنها نیز در بازار موجود است. و این امر تشخیص آنها را از برند اصلی دشوار می‌کند. بنابراین برای اقدام تزریق ژل در مشهد با تخفیف فریب نخورید و به دنبال بهترین دکتر تزریق فیلر باشید. بسیاری از این ژل‌ها برای بدن طراحی شده‌اند و تزریق آنها به صورت می‌تواند عوارض جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند. دقت کنید که بسته ژل باید پلمپ بوده و در مقابل شما توسط پزشک باز شود.

بررسی انواع مزوژل و تفاوت آن با تزریق ژل

به طور کلی انواع ژل هیالورونیک اسید، خاصیت پرکنندگی و حجم دهی داشته و برای فرم دهی و جوانسازی نقاط مختلف صورت و بدن کاربرد دارند. مزوژل ها؛ به دلیل ترکیبات سازنده ای که دارند به اندازه ژل ها که بر پایه هیالورونیک اسید هستند، حجم دهی ندارند و از انواع ویتامین ها، آمینو اسید به همراه ماده هیالورونیک اسید تشکیل شده اند و از طریق تزریق این مواد مغذی به نواحی مختلف صورت و بدن آبرسانی، بازسازی، لیفت، جوانسازی و سفت شدن پوست صورت می پذیرد که روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد.

بر اساس نوع پوست و مشکلی که با آن رو به رو هستید و مهم تر از همه نظر و تشخیص بهترین متخصصان کلینیک تزریق ژل لب در مشهد با نام سلامـت ایـده آل از یکی از این روش های تقویت کننـده پـوست برای شما استفاده می‌شود.

در این بخش دو نوع مزوژل پرکاربرد که توسط بسیاری از متخصصان زیبایی برای جوانسازی پوست توصیه می گردد را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- تزریق مزوژل پروفایلو (profhilo): ساخت کشور ایتالیا و مناسب برای جوانسازی و لیفت نواحی گردن، صورت، دست، بازو و ناحیه دکلته است. از نتایج تزریق فیلر پروفایلو مشهد می توان به درمان شل شدگی، رفع افتادگی و کند کردن روند پیری، درخشش پوست و همچنین باز کردن خطوط چین خورده و چروک‌های پوست اشاره کرد. هیالورونیک اسید موجود در مزوژل پروفایلو مشهد سبب افزایش غیر عادی حجم و برجسته شدن ناحیه تزریقی نمی شود و برعکس، زیبایی چهره شما رو دوچندان می کند. در حقیقت ژل پروفایلو با تحریک کلاژن سازی پوست، باعث صافی و یکدست شدن آن می گردد.

2- تزریق مزوژل جالپرو (Jalupro): ساخت کشور سوئیس و ساخته شده از هیالورونیک اسید و آمینو اسیدهای ضروری است که به سادگی جذب پوست شده و روند پیر شدن آن را به تعویق می اندازد. بهبود ظاهر و بازسازی بافت پوست، آبرسانی عمیق، لطافت و صافی و درمان تیرگی پوست از اصلی ترین مزایای تزریق مزوژل جالپرو است که هدف های درمانی مشابه به پروفایلو را دارد. مزوژل جالپرو مشهد از نظر ناحیه تزریق، نوع ترکیبات سازنده، سرعت اثر گذاری و تعداد جلسات مورد نیاز برای جوانسازی پوست با پروفایلو فرق دارد.

انواع مزوژل در مشهد
مزوژل جالپرو گزینه عالی برای تزریق به نقاط مختلف صورت و بدن است، اما پروفایلو تنها در نقاط محدودی تزریق می‌شود

توصیه های مهم قبل از تزریق ژل مشهد

✅ اگر پوستتان به هر دلیلی التهاب دارد. (مانند بثورات پوستی، آکنه فعال، کهیر و غیره) بهتر است انجام تزریق را به زمان بهتری موکول کنید.

✅ از یک هفته قبل از مصرف داروهای مسکن مانند ایبوپروفن، آسپرین و همچنین روغن ماهی و ویتامین E اجتناب کنید. زیرا این داروها باعث رقیق شدن خون و ایجاد کبودی و خونریزی می‌شوند.

✅ حداقل از 3 روز قبل از محصولات لایه بردار پوستی، کرم‌های ضد پیری، بند انداختن صورت، استفاده از کرم‌های موبر، و هر گونه اقدامات زیبایی پوست مانند میکرودرم ، لیزر و … اجتناب کنید.

✅ روزی که می‌خواهید تزریق را انجام دهید. بدون هیچگونه آرایش و با پوست تمیز به مطب مراجعه کنید.

✅ حتما چند ساعت قبل از رفتن به مطب به میزان کافی آب بنوشید.

✅ مصرف داروهایی مانند آسپرین، ویتامین C و مولتی ویتامین را چند روز قبل از تزریق ژل متوقف کنید زیرا باعث رقیق شدن خون شده و احتمال کبودی بعد از تزریق افزایش می یابد.

✅ بهتر است یک هفته قبل از تزریق ژل در مشهد، مصرف موادی مانند چای سبز و سیر را کاهش دهید تا احتمال بروز عوارض جانبی بعد از تزریق کاهش یابد.

✅ هرگز تزریق ژل را در مراکز زیبایی نامعتبر انجام ندهید و حتما برای انتخاب یک متخصص باتجربه تحقیق کنید.

✅ از دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

تزریق ژل لب و نوشیدن آب
مصرف نوشیدن آب قبل از تزریق ژل لب به افراد توصیه می شود

تزریق ژل چگونه انجام می‌شود؟

تزریق ژل، می بایست توسط متخصص پوست و مو انجام شده و کاملا به ساختار پوست آشنا باشد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، پوست از سه لایه اپیدرم، درم و هیودرم تشکیل شده است. ژل یا فیلر، معمولا در ناحیه درم که لایه میانی پوست است تزریق شده و باعث آبرسانی، تحریک کلاژن سازی و پر کردن چین و چروک ها می شود.

تزریق ژل در مشهد
اتفاقاتی که بعد از تزریق ژل در پوست رخ می دهد.

از این رو پزشک ابتدا توسط لیدوکائین تزریقی یا به صورت پماد منطقه تحت تزریق را بی حس می‌کند. سپس نقاطی که باید تزریق انجام شود را در نظر می‌گیرد. پس از استریل کردن موضع با سوزن‌های مناسب در زاویه صحیح مقدار کافی از فیلر را تزریق می‌کند.

در هنگام تزریق ممکن است با وجود بی‌حسی کمی درد، سفتی و سوزش حس کنید. تزریق ژل 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد. پس از آن پزشک ممکن است با دست کمی موضع را ماساژ دهد. همچنین یک کمپرس سرد برای قرار دادن روی ناحیه تزریق به شما داده می‌شود. اینکار از تورم و کبودی بعد از تزریق جلوگیری می‌کند.

تزریق ژل در مشهد چگونه انجام میشود
تزریق ژل چگونه انجام میشود ؟

میزان ماندگاری تزریق ژل در مشهد

ماندگاری ژل یا فیلرها به نوع برند استفاده شده، ناحیه تحت تزریق و فیزیولوژیک بدن متقاضی بستگی دارد. برای مثال ماندگاری تزریق ژل لب مشهد از تزریق چین‌های روی بینی کمتر است. یا مثلا برخی از فیلرهای HA ، مانند VOLUMA طوری فرموله شده‌اند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. ولی فیلرهای مصنوعی به دلیل اینکه توسط بدن جذب نمی‌شوند ممکن است تا چندین سال هم بدون تغییر فرم در بدن باقی بمانند.

به طور کلی، هرچه ژل استفاده شده چگالی بالاتری داشته باشد و هرچه عمیق تر تزریق شود، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اگرچه این یک قانون همیشگی نیست. اما این نکته را در نطر داشته باشید که ممکن است پزشک برای دستیابی به نتیجه نهایی و زیباتر تزریق مجدد را طی 1 تا 3 جلسه لازم بداند.

در نهایت چون برای تزریق، بیشتر از پرکننده های هیالورونیک اسید که موقت هستند استفاده می‌شود. این ژل ها معمولاً بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند.

تزریق ژل چقدر ماندگاری دارد؟
ماندگاری ژل به نوع برند ژل استفاده شده و ناحیه مورد استفاده بستگی دارد

آیا تزریق ژل مشهد نیاز به تمدید دارد؟

تزریق ژل یک روش موقت برای حجم دهی و جوانسازی است. و بسته به مارک ژل باید هر 6 تا 8 ماه تمدید شود. اما پس از 3 بار تمدید ژل دیگر نیازی به تزریق مجدد وجود ندارد و نتیجه 4 الی 5 سال ماندگاری خواهد داشت، البته این موضوع به برند مورد استفاده و شرایط بدنی فرد نیز بستگی دارد و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

به دلیل نیاز به تزریق مکرر در فواصل کوتاه ممکن است پرداخت هزینه برای همه آسان نباشد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند از ژل های غلیظ تر و حتی با دوز بیشتری استفاده کنند تا مقرون به صرفه تر باشد. اما این کار اشتباه است. زیرا هرچه حجم ژل بیشتری تزریق شود، احتمال ایجاد آبسه و توده مخصوصا در لب ها، بیشتر خواهد بود.

عوارض تزریق ژل یا فیلر

از شایع ترین عوارض تزریق فیلر می‌توان به قرمزی، خارش، ورم و کبودی در ناحیه تزریق اشاره کرد. این علائم طبیعی است و پس از گذشت 7 تا 14 روز از بین می‌روند. اما عوارض جانبی نادرتر که ممکن است رخ دهد نیز شامل عفونت، ایجاد برآمدگی، حرکت ژل از یک ناحیه به ناحیه دیگر، گرانولوم (آبسه که نوعی واکنش التهابی به فیلر است)، انسداد جریان های خونی، خشکی لب بعد از تزریق ژل لب به دلیل تورم است.

تفاوت ژل با فیلر

تزریق ژل و فیلر برای برطرف شدن چین و چروک های پوست به کار می رود، اما با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال ژل برای پر کردن شیارهای عمیق کاربرد دارد، در حالی که فیلر برای شیارهای نیمه عمیق مانند خطوط زیر چشم بیشتر استفاده می شود. ضمن اینکه ماندگاری فیلر معمولا بیشتر از ژل خواهد بود؛ چراکه فیلرها به دلیل ساختار سه بعدی و نگهداری و جذب بیشتر آب ماندگاری بیشتری را نسبت به ژل دارند. در ادامه ویدیویی از انجام فیلر بینی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد را می بینید:

علت گلوله شدن ژل بعد از تزریق چیست؟

گلوله شدن ژل پس از تزریق یکی از عوارض جانبی است که بسیار نادر است، اما ممکن است بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل در مشهد ایجاد شود. سایر عوامل موثر در بروز این عارضه عبارتنداز:

  1. مراجعه به پزشک غیرمتخصص
  2. واردشدن فشار و ضربه به ناحیه تزریق ژل
  3. استفاده از برند ژل های نامرغوب

درصورتی که متوجه گلوله شدن ژل زیر پوست خود شدید در گام اول از کمپرس سرد استفاده کرده و از لمس و دستکاری ناحیه تزریق خودداری و در اولین فرصت به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا اقدامات درمانی لازم برای شما انجام شود.

پس از تزریق ژل چه کاری باید انجام داد؟

عدم تقارن در تزریق ژل تا 2 هفته طبیعی است، زیرا در محل تزریق، کبودی و تورم و کمی درد وجود دارد. اما در صورت بروز درد شدید و رنگ پریدگی بهتر است بلافاصله با پزشک تماس بگیرید. همینطور اگر سابقه ابتلا به هرپس سیمپلکس (تپخال) را دارید، باید قرص و یا پماد Aciclovir را طبق تجویز پزشک مصرف کنید.

  • تا 1 هفته مایعات گرم ننوشید.
  • اگر تزریق ژل لب داشته‌اید، 24 تا 48 ساعت پس از تزریق از رژ لب استفاده نکنید و به محل تزریق آب نزنید.
  • از کمپرس گرم بر روی محل تزریق استفاده نکنید.
  • حداقل 24 ساعت پس از تزریق سیگار و قلیان نکشید.
  • برای کسانیکه تزریق ژل لب داشته‌اند تا 10 روز باید از تماس با لب ها خودداری کنند. (ماساژ لب، بوسیدن، دست زدن به لب ها)
  • طبق دستور پزشک از کپسول سفالکسین استفاده کنید.
  • حداکثر 1 هفته پس از تزریق، دو بار در روز با پمادهایی مانند تتراسایکلین یا موپیروسین طبق تجویز پزشک محل مورد نظر را چرب کنید.
مراقبت های بعد از تزریق ژل
بعد از تزریق ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟

تزریق ژل یا تزریق چربی؟ کدام بهتر است؟

تزریق ژل و تزریق چربی، هر دو برای از بین بردن چین و چروک های صورت کاربرد دارند، اما یکی از اصلی ترین مزیت های تزریق چربی نسبت به ژل، طبیعی بودن آن است. در این روش، چربی از نواحی مختلف بدن مانند بازو یا ران استخراج شده و پس از خالص سازی به ناحیه موردنظر تزریق می شود. در نقطه مقابل، ژل مورد استفاده از مواد شیمیایی ساخته شده و تورم و درد به همراه دارد. البته چون ژل ها به صورت آماده در بازار وجود دارند، جلسه درمانی این روش آسان تر و سریع تر بوده و نیازی به اتاق عمل ندارد.

تزریق ژل لب بعد از عمل بینی

یکی از مواردی که بعضی افراد بعد از عمل بینی انجام می‌دهند، تزریق ژل در مشهد یا سایر شهرها است. برخی به دلیل زیبایی بیشتر و برخی دیگر به دلیل ایجاد فاصله زیاد لب و بینی بعد از عمل، اقدام به تزریق ژل می کنند. در واقع زمانی که بینی عمل می شود، علاوه بر کوچک شدن، سر آن به سمت بالا کشیده می شود. همین کشیدگی سبب می شود که فاصله لب و بینی و به دنبال آن نیاز افراد به تزریق ژل لب افزایش پیدا کند.

ارتباط عمل بینی و تزریق ژل لب مشهد
تفاوت قبل و بعد از تزریق ژل لب بعد از انجام عمل بینی

در حالت دیگر ممکن است بسیاری از افراد بعد از رضایت از عمل بینی خود و برای زیبایی بیشتر، با تزریق ژل لب مدل قلوه ای یا هر مدل دیگری سعی کنند تا لب های برجسته‌ تری داشته باشند. اکنون سوالی که مطرح می شود این است که بهترین زمان تزریق ژل بعد از عمل بینی چه موقع است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بهتر است تزریق ژل مشهد بعد از عمل بینی، تا 6 هفته بعد از انجام جراحی به تعویق افتد. در واقع از آن جایی که بافت لب و بینی بسیار به هم نزدیک هستند، بعد از عمل بینی، اطراف لب هم متورم بوده و نمی توان به طور دقیق مشخص کرد که برای تزریق، چند سی سی ژل لازم است. بهتر است که اجازه دهید تا بینی، فرم کامل خود را پیدا کرده و تورم و کبودی صورت بهبود یابد، سپس تزریق ژل انجام دهید.

آیا با وجود مصرف راکوتان می توان تزریق ژل مشهد انجام داد؟

بله، راکوتان که قرصی قوی برای از بین بردن جوش ها است، با کنترل غدد چربی روی پوست جوش زدن روی صورت را تا حد زیادی متوقف می کند. این قرص بسیار قوی است و نمی توان بدون تجویز متخصص پوست مصرف کرد.
به همین خاطر طبیعی است که دکتر شما را از انجام برخی اقدامات زیبایی تهاجمی مانند عمل بینی را همزمان با مصرف راکوتان منع کند.
اگر بخواهید تزریق ژل لب در مشهد داشته باشید، ممکن است همزمان با مصرف راکوتان خشکی لب کمی برای شما دردسر ساز شود، اما به طور کلی انجام آن منعی ندارد و شما می توانید آن را انجام دهید.

ارتباط قرص راکوتان و تزریق ژل در مشهد
می توان همزمان با قرص راکوتان، تزریق ژل را هم انجام داد

تزریق ژل گونه بهتر است یا جراحی گونه؟

تزریق ژل در مشهد برای گونه اثرات موقتی دارد و اگر کسی از فرم نهایی آن راضی نبود، دکتر تزریق ژل مشهد با تزریق آنزیم هایی گونه را می تواند به حالت اولیه خود باز گرداند. این در حالی است که در جراحی گونه امکان تغییر حالت وجود ندارد و هزینه جراحی نسبت به قیمت تزریق ژل لب در مشهد به مراتب بیشتر خواهد بود.
یکی دیگر از دلایلی که تزریق ژل مشهد می تواند گزینه مناسب تری باشد، این است که ژل سریع تر و راحت تر نسبت به عمل گونه جواب می دهد ، به همین دلیل افراد بیشتر خواهان انجام آن هستند.

در نهایت تشخیص یک دکتر خوب برای تزریق ژل مشهد به شما کمک می کند تا انتخاب کنید که کدام شیوه برای شما مناسب تر خواهد بود. کلینیک سلامت ایده آل مشهد با ارائه بهترین تجهیزات و همچنین مواد تزریقی برای ژل لب، گونه، سینه و… برای شما زیبایی و سلامت را توامان به همراه خواهد آورد.

تزریق ژل به زانو

تزریق ژل مشهد صرفا به اقدامات زیبایی محدود نمی شود، بلکه می تواند برای دردهایی مانند زانودرد هم مفید موثر واقع شود. بدن به صورت طبیعی ماده ای به نام هیالورونیک اسید را تولید می کند که باعث لغزندگی مفصل می شودو به مفاصل شما اجازه می دهد تا دامنه حرکتی گسترده داشته باشند.

زمانی که فردی زانو درد می گیرد، دکتر تزریق ژل مشهد با تزریق ژلی با نام هیالورونیک اسید به مفاصل کمک می کند تا تقویت شود و حالت اولیه خود را به دست آورد. با انجام تزریق ژل در مشهد برای زانو تخریب غضروف ها تا حد زیادی به تعویق می افتد. اقداماتی که لازم است فرد بعد از تزریق ژل به زانو انجام دهد، اين است كه تا 24 ساعت به صورت کامل استراحت کند. معمولا پزشک انجام چند جلسه فیزیوتراپی، استخردرمانی و مصرف مکمل کورکومین را به افراد تجویز می کند.

تزریق ژل به زانو در مشهد
تزریق ژل به زانو؛ روشی موثر برای تقویت غضروف های مرتبط به آن

سخن پایانی

“اگر تزریق ژل مشهد توسط بهترین دکتر و در کلینیک و مرکز معتبری که این خدمات را ارائه می دهد، انجام شود هیچگونه عوارض جانبی ندارد و در نهایت نتیجه ای مطلوب را برای زیباجویان به همراه خواهد داشت. در خصوص هزینه ها باید گفت بسته به تعداد محل های تزریق و برند مورد استفاده، قیمت تزریق ژل مشهد متفاوت است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با کارشناسان ما در مجموعه مدویکا از طریق شماره 09386069075 یا 05136166 در ارتباط باشید.”

به طور کلی باتوجه به غیرتهاجمی بودن تزریق ژل، این روش طرفداران بسیاری را به ویژه در میان بانوان پیدا کرده است. البته آقایان هم در این میان حق دارند تا به زیبایی پوست خود اهمیت دهند. در ادامه ویدیویی از تزریق فیلر توسط پزشکان متخصص کلینیک سلامت ایده آل را برای مراجعه کننده عزیز می‌بینید:

پر تکرارترین سوالات درباره تزریق ژل مشهد

1- آیا تزریق ژل به چانه باعث کاهش غبغب نیز می‌شود؟

بله در برخی موارد بسته به بافت چربی اضافه زیر چانه، می‌توان با تزریق اندکی فیلر، غبغب را پنهان کرد.

2- آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

برای تزریق پزشک از کرم بی‌حسی موضعی و در صورت پایین بودن آستانه تحمل درد مراجع از بی‌حسی تزریقی استفاده می‌کند. بنابراین ممکن است درد و سوزش کمی را حس کنید که مسلما نتیجه آن ارزشش را خواهد داشت.

3- ورم بعد از تزریق ژل چه زمانی از بین می‌رود؟

ورم بعد از تزریق ژل صورت به طور معمول ۳-۴ روز پس از تزریق از بین میرود. مخصوصا در تزریق ژل لب که حساس‌تر است. در هر صورت اگر ورم ناحیه‌ای که فیلر تزریق کردید نهایتا تا 10 روز از بین نرفت حتما به پزشک مراجعه کنید.

4- در صورت نارضایتی آیا تزریق ژل برگشت پذیر است؟

بله. از آنجاییکه اسید هیالورونیک (HA) دائمی نیست، پزشک می‌تواند یک آنزیم پاک‌کننده به نام هیالورونیداز را تزریق کند که این آنزیم در عرض 5 دقیقه فیلر را حل می‌کند.

5- طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل چگونه باید باشد؟

پس از تزریق ژل باید به صورت طاق باز بخوابید و با قرار دادن چندین بالش در زیر سر خود سعی کنید سر بالاتر از بدن قرار بگیرد. این کار باعث کاهش ورم صورت می‌شود. باید دقت کنید به صورت فشار وارد نشود به طوریکه صورت هیچ برخوردی با بالش نداشته باشد.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند؟ به دلیل تزریق ماده بی‌حسی و تورم ایجاد شده حجم محل تزریق مثلا حجم لب‌ها یا گونه ها 30% تا 50% بیشتر از حجم واقعی آن است. که پس از گذشت 5 تا 7 روز ورم آن کاملا از بین می رود و شما می توانید حجم واقعی را ببینید.

تمامی برندهای ژل موجود در بازار نیاز به تمدید دارند و چیزی به عنوان تزریق ژل دائمی وجود ندارد و اثرات آن ها معمولا بعد از 2 سال یا کمتر بسته به شرایط بدنی فرد از بین می رود.

حداقل 48 تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل صورت و لب از رژ لب و هیچگونه مواد آرایشی استفاده نکنید

هر جلسه تزریق ژل به نواحی مختلف صورت بین 10 الی 20 دقیقه زمان می برد.

خیر، اگر تزریق ژل در مراکز بهداشتی و معتبر انجام شود ، هیچ مشکلی برای اشخاص ایجاد نمی کند.

بله تزریق ژل همراه بوتاکس در رفع چروک های عمیق بسیار موثر بوده و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

در صورتی که توسط پزشک متخصص پوست با تجربه و دارای مجوز انجام شود، عوارض بسیار کمی دارد. اما اگر به افراد غیرحرفه‌ای مراجعه کنید، احتمال خطراتی مانند نشت ژل، عدم تقارن و نابینایی وجود دارد.

در صورتی که تزریق، توسط متخصص و با مواد باکیفیت انجام نشود خطرحرکت ژل در صورت وجود دارد. این اتفاق باعث ایجاد توده یا عدم تقارن در صورت می‌شود. در این شرایط متخصص می‌تواند با تزریق ماده دیگری فیلر را از بین ببرد. البته نظر برخی از پزشکان این است، که صبر کنید تا فیلر خود به خود جذب و متابولیزه شود.

دانلود pdf مقاله تزریق ژل در مشهد

82 دیدگاه

  1. سلام برای برجسته کردن گونه چند سی سی ژل باید تزریق بشه؟

    فرزانه
    1. سلام.
      مقدار ژل مورد نیاز به برند ژل و انتظار شما از میزان برجستگی دارد. اما معمولا بین1 الی 2 سی سی پیشنهاد میشود.

      زهره لطفی
  2. سلام
    میخواستم بدونم تا چند وقت بعد از تزریق ژل نمیشه از مواد آرایشی استفاده کرد؟

    فاطمه
    1. سلام
      استفاده از انواع لوازم آرایش پس از تزریق بلامانع است.

      زهره لطفی
  3. سلام. وقتتون بخیر
    میخواستم ببینم تزریق ژل بینی می‌تونی مشکل قوز بینی رو رفع بکنه؟

    سلیمانی
    1. سلام
      بله افرادی که قوز بینی کوچیکی دارن، می‌تونن با تزریق در بالا و پایین برجستگی، ظاهر بهتری داشته باشن.

      زهره لطفی
  4. سلام
    تزریق ژل لب می‌تونه برای کمتر دیده شدن لثه موقع خندیدن هم موثر باشه؟

    اعظم
    1. سلام
      تزریق ژل لب مدل عروسکی برای افرادی که هنگام لبخند، لثه‌شان دیده می‌شود، گزینه بسیار خوبی است. در این روش بیشتر ژل به لب پایین و قسمت میانی لب بالا تزریق می‌شود.

      زهره لطفی
  5. اگه از آخرین قرص راکوتان یک ماه گذشته باشه میشه تزریق ژل انجام داد؟ با تشکر از شما

    Laleh
    1. بله مشکلی نداره می تونید تزریق ژل انجام بدید

      خانم داودی
  6. سلام.من آرتروز زانو دارم ینی با تزریق ژل میشه درد پام کم بشه؟

    سنایی
    1. سلام. چون بعد از تزریق ژل به زانو دامنه حرکتی پا بیشتر میشه درد ارتروز کمتر میشه و برای مدتی راحت تر هستید

      خانم داودی
  7. ببخشید واسه داشتن زاویه فک چند سی سی ژل لازمه

    ریحانه
    1. بستگی به حالت فک و صورت شما داره، اما بین 3 تا 5 سی سی لازمه تا زاویه فک احساس بشه

      خانم داودی
  8. سلام معمولا برای کل صورت از تزریق چربی استفاده میکنن اما با این حال باید معاینه بشید و با پزشک متخصص مشورت کنید تا هزینه نهایی مشخص بشه

    فاطمه پایان
  9. سلام بین دکترهایی که معرفی کردین کدومشون از همه بهتره من خیلی میترسم و میخام دکتر خوب برام انجام بده تا مشکلی پیش نیاد واسم پوستمم حساسه و زود واکنش نشون میده

    ناشناس
    1. سلام همه دکترهای معرفی شده جزو بهترین متخصصان پوست و مو هستند. برای دریافت نوبت میتوید با شماره 05136166 تماس بگیرید .

      فاطمه پایان
  10. سلام می خواستم بدونم برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازمه؟

    گلناز
    1. سلام میزان تزریق ژل لب بسته به سایز لب و سلیقه افراد متفاوت است. شما می توانید از 1 تا 2.5 سی سی ژل تزریق کنید و اگر می خواهید لب های طبیعی تری داشته باشید، امکان تزریق کمتر از مقدار گفته شده وجود دارد.

      الناز خانزاده
  11. سلام خسته نباشید من دیابت دارم می خواستم بدونم می تونم تزریق ژل انجام بدم یا نه ؟؟

    مبینا
    1. بستگی به نوع دیابت و شدت اون داره معمولا افرادی که انسولین تزریق میکنن منع انجام این کارو دارن با این حال بهتر هست با پزشک مشورت کنید اما در حالت عادی توصیه نمیشه و بهتر هست انجام نشه.

      فاطمه پایان
    2. سلام ممنون. در این مورد حتما باید با پزشک مشورت کنیدو با توجه به شرایط شما تصمیم گیری انجام شود.

      الناز خانزاده
  12. سلام من ۵۵ ساله پشت دستام چروک و لک شده شنیدم میشه با تزریق ژل این مشکل رفع کرد درسته ؟؟

    ناشناس
    1. سلام . بله استفاده از تزریق ژل یک راه حل برای رفع چین وچروک های پشت دست است در این روش از ژل هایی که خاصیت آبرسانی وجوانسازی دارند مانند رستلین استفاده می شود.

      الناز خانزاده
  13. سلام من وکیل ابادم یک جای خوب برای مشاوره تزریق ژل یا فیلر بینی که بهم نزدیک هم باشه معرفی کنین لطفا

    ناشناس
    1. سلام کلینیک سلامت ایده ال واقع در بلوار سجاد بین خیابان امین و ازادی پلاک 289 بهترین کلینیک تزریق ژل و فیلر هست که از مسیر بزرگراه ازادی میتونید به راحتی به اونجا دسترسی داشته باشید. برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه میتونید با شماره 05136166 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  14. سلام بینی من استخوانی یه و از عمل بینی میترسم قوز هم دارم میخام تزریق فیلر انجام بدم اما نمیدونم چقدر موثره میتونید راهنمایی م کنید لطفا؟

    ناشناس
    1. سلام تزریق فیلر بهترین روشی هست که برای برطرف کردن قوز بینی میتونه برای شما انجام بشه و برای اینکه بدونید میزان تغییر و رفع قوز با استفاده از این روش چقدر هست می تونید با پزشک متخصص پوست و مو که قرار است تزریق را برای شما انجام دهد مشورت کنید.

      فاطمه پایان
  15. سلام. اگه بخوایم بعد از عمل بینی تزریق ژل لب انجام بدیم چقدر باید بینش فاصله بیفته ؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    شادی
    1. باسلام بهتر است شش هفته بین این دو اقدام زیبایی فاصله بیاندازید تا دچار عوارض جانبی ناشی از این اقدامات نشوید.

      فاطمه پایان
  16. ببخشید واسه قسمت چانه فیبر بهتره یا ژل؟

    Neda
    1. در واقع فیلرها نوعی ژل هستند البته با توجه به کاربردی که دارند معمولا برای فرم دهی به چانه از فیلر مخصوص استفاده می شود. بهتر است در انتخاب پزشکی که قصد دارید تزریق فیلر چانه را انجام دهید دقت کافی داشته باشید تا نتیجه مطلوب برای شما حاصل شود.

      فاطمه پایان
  17. چه برندهایی برای تزریق ژل استاندارد هستند؟

    Hoda
    1. ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا
      ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا
      ژل Staylage ساخت کشور فرانسه
      ژل Teosyal ساخت کشور سوئیس

      خانم خیراللهی
  18. تزریق ژل بهتره یا چربی؟

    منیژه موسی زاده
    1. هزینه تزریق ژل نسبت تزریق چربی مناسب‌تره اما ماندگاری تزریق چربی بیشتر خواهد بود.

      خانم خیراللهی
  19. من تصمیم دارم برای لبم و خط خنده ژل تزریق کنم اما تحت درمانم و ویتامین مصرف میکنم. میخواستم بپرسم مولتی ویتامین تداخلی با تزریق ژل داره؟

    شهربانو
    1. بهتره قبل از تزریق از داروهایی مثل مولتی ویتامین و ویتامین C استفاده نکنین چرا که مواردی مثل این دو باعث رقیق‌تر شدن خون میشن و احتمال کبودی رو افزایش میدن.

      خانم خیراللهی
  20. چند درصد احتمال داره ژل بعد از تزریق حالت گلوله‌ای پیدا کنه و زیر پوست جمع بشه؟

    پروین
    1. این مورد از عوارض تزریق ژل‌های غیر استاندارد و تقلبیه و ژل‌های مورد تایید FDA چنین عوارضی نخواهند داشت.

      خانم خیراللهی
  21. سلام‌وقت بخیر، مزوژل جدیده؟؟؟ فرقش چیه با ژل؟

    سمیه
    1. سلام. ژل یا فیلر دارای هیالورونیک اسید زیادی است که به قسمت لایه درم پوست تزریق شده و موجب حجم دهی پوست می شود. اما در روش مزوژل که جهت جوانسازی پوست انجام می شود، میزان هیالورونیک کمتر از روش تزریق ژل می باشد و طبیعی‌تر هم هست

      مهلا زمانی
  22. ببخشید من لبهام قرینه نیست، با تزریق ژل قرینه میشه کرد ؟

    لاله
    1. سلام. بله با تزریق ژل میتونین فرم دلخواه رو به دست بیارین.

      مهلا زمانی
  23. سلام. کبودی لب بعد از تزریق ژل بعد از چند ساعت از بین میره؟

    خرمشاهی
    1. سلام. کبودی لب شما بعد از تزریق معمولا بعد از دو روز از بین میره

      مهلا زمانی
  24. خسته نباشید، ببخشید من بعد تزریق ژل لبم، ضربه خود بهش الان نمیدونم چه تاثیری میذاره، میشه کمکم کنین

    ملیکا
    1. فشار دادن ناحیه ی تزریقی و یا ضربه به این ناحیه باعث تغییر شکل، تغییر حالت و یا جا به جایی مختصر در زیر پوست میشه که پیامد آن می تواند گلوله شدن ژل در زیر پوست باشه. بهتره حضوری تشریف بیارین تا بررسی بشه و در صورت لزوم ترمیم انجام بدید.

      مهلا زمانی
  25. بعد از تزریق ژل لب نباید استخر بریم؟

    هدیه
    1. سلام. بله بهتر هست که فشار وارد نشه. همچنین بخار و کلر استخر تاثیر منفی داره

      مهلا زمانی
  26. بعد از تزریق ژل چه مدت باید استراحت مطلق داشته باشیم؟

    یاسمن
    1. تزریق ژل یک عمل سر پایی هستش و به استراحت بالینی نیاز نداره و معمولا بعد از تزریق می‌تونین به عملکرد روزانه‌تون ادامه بدین اما ممکنه کمی تورم و کبودی وجود داشته باشد که بعد از چند روز رفع میشه.

      خانم خیراللهی
  27. من چروک‌های روی پیشونیم خیلی عمیقه.
    میتونم ژل و بوتاکس رو باهم تزریق کنم تا چروکها برطرف بشن؟

    محدثه سالاری
    1. بله
      این کار حتی باعث تاثیرپذیری و بهتر و ماندگاری بیشتر تزریق برای برطرف شدن چروک‌ها میشه

      خانم خیراللهی
  28. سلام وقتتون بخیر
    من در ماه چهارم بارداری هستم و خیلی دلم میخواد به لبم ژل تزریق کنم. میخواستم بدونم چون باردارم مشکلی نداره؟

    سهیلا
    1. تزریق ژل در دوران بارداری و شیردهی اصلا توصیه نمیشه و بهتره از تزریق ژل در این دوران خودداری کنید.

      خانم خیراللهی
  29. ماندگاری تزریق ژل خط خنده چه مدته؟

    Sahel
    1. ماندگاری ژل‌ها با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع برند، پوست فرد و غیره بستگی دارد اما به صورت کلی بین 6 ماه تا 2 سال ماندگار هستند. همچنین ژل‌هایی که بر پایه هیالورونیک اسید هستند،حدود 6 ماه ماندگاری دارند.

      خانم خیراللهی
  30. سلام برای برجسته سازی گونه ها چند سی سی ژل موردنیاز هست و اینکه هزینه ش رو هم بفرمایید . ممنون

    فاطمه
    1. باسلام
      میزان ژل موردنیاز برای هر گونه به نوع برند انتخابی و نتایج مورد انتظار شما از این کار بستگی دارد اما معمولا اغلب پزشکان برای هر گونه بین یک الی دو سی سی ژل را پیشنهاد می دهند. هزینه نهایی تزریق ژل گونه با توجه به نکات مورد اشاره در بخش قیمت تزریق ژل در مشهد متفاوت است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  31. سلام
    هزینه تزریق فیلر الانسه چقده؟

    رایحه
    1. سلام وقت بخیر برای اطلاع از قیمت های سال 1402 می توانید با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      فاطمه پایان
  32. سلام برای پف زیر چشم درمانی هی

    ناشناس
    1. Author

      سلام، اگر پف در حد کم باشد با هایفو تراپی قابل درمان است، اما اگر پف زیاد باشد باید جراحی بلفاروپلاستی انجام دهید.

      مدیر
  33. سلام من گودی و سیاهی زیر چشم دارم آیا از ژل پروفایلو استفاده کنم یا فیلر؟

    لیلا
    1. Author

      سلام، از هر دو می توان استفاده کرد.

      مدیر
  34. سلام وقت بخیر تزریق ژل به آلت مردان انجام میشود در این مرکز

    رحیم
    1. با سلام
      خیر

      مدیر مدویکا
  35. سلام برای درمان گودی چشم تزریق چربی خوبه و چند جلسه نیاز به ترمیم داره که کاملا خوب شه؟

    ناشناس
    1. سلام تعداد جلسات مورد نیاز و نحوه درمان بستگی به تشخیص پزشک معالج داره جهت مشاوره و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
    2. یک سی سی ژل برای لب هزینش تقریبا چقدر درمیاد؟

      الناز
      1. Author

        سلام، عموما برای تزریق ژل لب از ژل‌های رویتاژال، پرفکتا، استایلج و نورامیس استفاده می‌شود که هزینه هر سی سی آن از ۳ میلیون تومان تا ۴/۵۰۰ میلیون تومان متغیر است.

        مدیر
  36. سلام .من گودی و سیاهی شدید زیر چشم ارثی دارم
    درمانش چیه؟ و بهترین دکترای مشهد برای درمان کیا هستن؟

    فرزانه
    1. سلام در گودی و سیاهی زیر چشم جدا از بحث ارثی بودن عوامل زیادی تاثیرگزار است.برای معرفی بهترین دکترهای مشهد با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند 05137608434 – 09018191885

      نیما شفیعی
      1. سلام آدرس مطب میخواستم

        فاطمه
        1. Author

          با سلام لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

          مدیر
  37. سلام میشه یه دکتر خیلی خوب برای تزریق ژل به فک و زاویه سازی معرفی کنین ممنون

    Mahla
    1. سلام دکترهایی که در همین صفحه معرفی شده اند جزو بهترین دکترهای تزریق ژل جهت زاویه سازی فک و صورت هستند. همچنین میتونید به صفحه اینستاگرام مدویکا مراجعه کنید و نمونه کارهایی که پست و استوری میشه رو مشاهده کنید. جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر لطفا با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
    2. سلام. میخواستم بدونم هزینه تزریق ژل برای کل فیس صورت لاغر چقد میشه.

      جلال طحان
      1. سلام وقت بخیر
        بدون مشاوره امکان قیمت دادن نیست. لطفا جهت رزرو نوبت مشاوره با شماره 09018191885 تماس بگیرین

        مدیر مدویکا
  38. میخواستم بدونم برای درمان سیاهی زیر چشم تزریق فیلر بهتره یا کربوکسی تراپی ؟

    دنیا
    1. Author

      اگر فقط سیاهی زیر چشم دارید کربوکسی تراپی بهتر است اما اگر هم سیاهی دارید و هم گودی زیر چشم تزریق فیلر و یا تزریق چربی بهتر است. برای تشخیص قطعی اینگونه موارد بهتر است ابتدا پزشک شما را معاینه کند.

      مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.