بهترین کلینیک پاکسازی پوست مشهد + قیمت فیشیال و پاکسازی صورت

بهترین متخصص پاکسازی پوست در مشهد

بهترین کلینیک پاکسازی پوست مشهد + قیمت فیشیال و پاکسازی صورت

2597 بازدید

برای مشـــاوره رایگــــان و رزرو نوبت روی شماره 09386069075 6069090-0513 کلیک کنید
ســاعـات پـاسخگویی 9 تـا 20

پاکسازی صورت و فیشیال پوست که شاید تبلیغ آن را امروزه زیاد شنیده باشید، فرآیندی است که توسط متخصصان و مشاوران سلامت پوست و مو برای داشتن پوستی زیبا و درخشان چه برای خانوم ها و چه آقایان توصیه می شود. در این نوشته انواع روش های مورد استفاده برای پاکسازی پوست در مشهد با بهترین متخصصان و یا تکنسین های زبده را در بهترین مراکز تخصصی پوست و مو به شما معرفی خواهیم کرد و به همه پرسش هایتان پاسخ خواهیم داد.

معرفی کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با شماره درج شده در بنر تماس حاصل نمایید.

قیمت پاکسازی پوست در مشهد چقدر است؟

نوع پاکسازیقیمت (تومان)
عمومی500,000
VIP800,000

قیمت پاکسازی پوست در مشهد و یا هزینه فیشیالیست به سه عامل روش پاکسازی پوست، مواد شیمیایی مورد استفاده و تخصص تکنسین بستگی دارد. علاوه بر این عوامل دیگری نیز بر هزینه پاکسازی صورت در مشهد تاثیر گذارند:

  1. جنس پوست صورت: فیشال‌های پیشرفته تر نیاز به سطح مهارت بالاتری برای درمان دارند. از این رو بسته به نوع پوست، قیمت فیشیال صورت در مشهد هم متغیر است.
  2. محصولات مورد استفاده: ممکن است متخصص زیبایی شما از لایه بردارها و یا سرم‌هایی استفاده کند که قیمت خدمات را افزایش می‌دهند.
  3. فناوری مورد استفاده: برخی از درمان‌های صورت به فناوری مانند بخار، لامپ‌های خاص یا لیزر نیاز دارند.
  4. نوع کلینیک: اگر اعضای یک سالن یا کلینیک در زمینه درمان‌های صورت و پوست از تخصص بالایی برخوردار باشند، خدمات ارائه شده توسط این افراد؛ ممکن است هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.
  5. نوع خدمات فیشال پوست: با توجه به این که از چه خدماتی برای پاکسازی پوست خود بهره می گیرید، هزینه فیشیال صورت در مشهد متفاوت خواهد بود. از همین رو قیمت اقداماتی همچون فیشیال دور چشم، فیشال دست، فیشال با مواد کربوکسی تراپی، فیشیال تخصصی و فیشیال vip صورت با هم فرق دارند.
قیمت پاکسازی صورت در مشهد
هزینه فیشال پوست در مشهد بسته به برخی عوامل ممکن است افزایش یا کاهش داشته باشد

“به طور کلی پیدا کردن بهترین کلینیک پاکسازی پوست در مشهد با مدویکا کار دشواری نیست! دقت کنید که ساختار قیمت گذاری در بهترین سالن پاکسازی پوست مشهد یا کلینیک، بسته به موقعیت مکانی و یا سایر خدماتی که ارائه می‌دهند متفاوت است.”

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

به روند حذف سلول‌های مرده پاکسازی پوست می‌گویند. این امر باعث می‌شود تا به اصطلاح پوست نفس بکشد و آماده دریافت مواد جدید شود. پاکسازی پوست به کمک مواد و تکنیک‌های مختلفی قابل انجام است. با این حال پیش از هر اقدامی باید نوع پوست خود را بشناسید؛ چراکه پاکسازی انواع پوست‌ها با یکدیگر فرق دارد.

فیشیال صورت و پاکسازی پوست هر دو با هدف کمک به سلامت پوست و جلوگیری از ایجاد انواع ضایعات پوستی مورد استفاده قرار می گیرند. در فیشال یک مرحله به مجموع اقداماتی که در پاکسازی پوست مشهد انجام می شود، اضافه می گردد. ماساژ پوست در فیشیال به ترمیم، جوانسازی و احیای پوست کمک می کند که همین امر باعث افزایش خون رسانی، شادابی و طراوت پوست می شود.

پاکسازی پوست با دستگاه درمااف در مشهد
پاکسازی پوست برای شما پوستی شفاف، جوان و سالم به ارمغان می آورد

تفاوت فیشال صورت با پاکسازی پوست در مشهد

  1. هزینه پاکسازی پوست در مقایسه با فیشیال کمتر است. در پاکسازی تنها از ماسک برای افراد استفاده شده؛ این در حالیست که در فیشال علاوه بر ماسک، ماساژ صورت با دست و دستگاه نیز انجام می شود. از این رو قیمت فیشیال صورت بیشتر است.
  2. پاکسازی پوست معمولا هر 2 تا 3 هفته یکبار بهتر است انجام شود، در حالیکه برای فیشال بهتر است هر دو ماه یکبار به بهترین مرکز فیشیال پوست مشهد مراجعه کنید.
  3. با فیشال شما می توانید نتایج قابل توجهی را در مدت زمان کمتری نسبت به پاکسازی صورت در مشهد دریافت کنید که به ایجاد سلامتی و بهبود گردش خون بیشتر کمک می کند.

همه افراد به دنبال داشتن پوستی صاف و شفاف هستند و اکثرا از روش‌های خانگی و آرایشگاهی استفاده می‌کنند که نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود. در ادامه فیلم فیشیال صورت را توسط بهترین متخصص پاکسازی پوست در کلینیک سلامت ایده آل مشاهده می کنید.

شناخت انواع پوست برای پاکسازی

روند پاکسازی پوست چرب و خشک تفاوت چندانی با هم ندارد. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که محصولات پوست چرب، پوست خشک، پوست نرمال با هم تفاوت دارند و نباید اشتباه استفاده شود.

قبل از هر اقدامی ابتدا باید به شناخت کافی از پوست خود برسیم و با توجه به نوع پوست برای درمان اقدام کنیم.

  1. پوست خشک: پوست‌هایی نازک، ترک‌دار و زبر هستند که درخشندگی ندارند و به سختی روزنه‌ای را روی سطح پوست می‌توان مشاهده کرد.
  2. پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه است. مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر است و هنگام لمس کردن متوجه آن می‌شوید.
  3. پوست نرمال: پوستی میان نوع خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیست. به این نوع پوست، پوست نرمال گفته می‌شود.
  4. پوست قرمز: این نوع پوست به عنوان پوست حساس نیز شناخته می شود. تابش مستقیم نور آفتاب و برخی محرک ها می تواند باعث ایجاد جوش و آکنه و تغییر رنگ پوست شود. در حالت عادی نیز این نوع پوست نسبت به سایر انواع پوست رنگ صورتی مایل به قرمزی دارد.
  5. پوست مختلط: ترکیبی از پوست چرب و خشک است. این نوع پوست معمولا در ناحیه پیشانی، بینی و چانه چرب و در بقیه قسمت‌ها خشک است.
پاکسازی انواع مختلف پوست صورت
ارائه خدمات بهترین پاکسازی پوست در مشهد برای انواع پوست ها

اهمیت پاکسازی پوست صورت

سلول های پوستی همیشه در معرض آسیب قرار دارند؛ زیرا عواملی مانند نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی، استفاده از مواد شیمیایی و آرایشی باعث از بین رفتن شادابی پوست صورت می‌شود. همچنین با افزایش سن، پوست دیگر آن شفافیت قبل را ندارد و تیره‌تر به نظر می رسد. در این موارد با روش های جدید پاکسازی صورت که باعث تحریک پوست و تولید سلول‌های جدیدتر می‌شوند؛ نه تنها شفافیت و شادابی به پوست باز می‌گردد، بلکه شاهد جوان‌تر شدن پوست نیز خواهیم بود.

در ادامه برخی از مهم ترین فواید فیشیال صورت و پاکسازی پوست در مشهد را بررسی خواهیم کرد:

  1. لایه برداری از پوست
  2. درمان جوش، لک و آکنه
  3. جوانسازی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک
  4. کاهش استرس
  5. افزایش گردش خون
  6. سفت شدن پوست
  7. آبرسانی عمیق پوست
مزایای فیشال صورت در مشهد
پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و ایجاد حس آرامش از طریق ماساژ صورت از مزایای فیشیال می باشد

مراحل پاکسازی پوست در کلینیک ها

مراحل پاکسازی پوست در مشهد برای هر شخص با توجه به نوع پوست او متفاوت است و در هر کلینیک از تکنیک‌های متفاوتی استفاده می‌شود. اما در ادامه قصد داریم تا مراحلی که تقریبا در همه کلینیک‌ها مشابه می باشد را مورد بررسی قرار دهیم.

1. مشاوره و بررسی کامل پوست

اولین مرحله بعد از مراجعه به بهترین کلینیک پاکسازی پوست، بررسی پوست توسط متخصص است. این کار برای تشخیص نوع پوست فرد و تنظیم مراحل فیشیال مناسب انجام می‌شود. علاوه بر این، وجود مشکلاتی مثل جوش و آکنه، کم‌آبی، چین و چروک و سیاهی زیر چشم، در انتخاب پکیج پاکسازی متناسب تاثیرگذار است.

2. شستن پوست و رفع آلودگی ها از آن

بعد از تشخیص نوع پوست، نوبت به تمیز کردن آن با مواد شوینده مخصوص می رسد. با این کار تمام آلودگی هایی که در طول روز روی پوست جمع شده از بین میرود و برای مراحل بعدی پاکسازی آماده می‌شود.

مراحل پاکسازی پوست در مشهد
ماساژ صورت فواید بسیار زیادی دارد و باعث جذب بهتر محصولات مراقبتی پوست می شود.

بعد از تشخیص نوع پوست، نوبت به تمیز کردن آن با مواد شوینده مخصوص می رسد. با این کار تمام آلودگی هایی که در طول روز روی پوست جمع شده از بین میرود و برای مراحل بعدی پاکسازی آماده می‌شود.

3. بخور پوست

استفاده از دستگاه بخور باعث ایجاد رطوبت روی پوست و باز شدن منافذ آن می‌شود. این مرحله کمک شایانی به راحت تر شدن تخلیه جوش های سر سیاه و آماده شدن صورت برای سایر مراحل پاکسازی می‌شود.

4. لایه برداری

لایه برداری؛ یکی از مهم ترین قدم ها در پاکسازی پوست است که باعث از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست شده و به روشن تر شدن آن کمک می‌کند. لایه برداری پوست با استفاده از دستگاه ها و یا مواد شیمیایی مخصوص در بهترین مرکز پاکسازی پوست مشهد انجام می‌شود.

حذف لایه های مرده در پاکسازی صورت
لایه برداری پوست باعث روشن تر شدن رنگ پوست صورت می شود.

لایه برداری؛ یکی از مهم ترین قدم ها در پاکسازی پوست است که باعث از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست شده و به روشن تر شدن آن کمک می‌کند. لایه برداری پوست با استفاده از دستگاه ها و یا مواد شیمیایی مخصوص در بهترین مرکز پاکسازی پوست مشهد انجام می‌شود.

5. تخلیه جوش ها

در این مرحله متخصص پاکسازی پوست، ناخالصی‌های پوست در لایه بیرونی را با استفاده از قلم پاکسازی از بین می‌برد و انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید نیز از پوست حذف می‌شوند.

6. ماساژ

دلچسب ترین مرحله در پاکسازی صورت مشهد، ماساژ صورت و گردن است. برای ماساژ از روغن‌هایی مانند روغن آرام‌بخش اسطوخودوس استفاده می‌شود. این کار باعث کاهش استرس و افزایش گردش خون می‌شود.

کاهش استرس با ماساژ
برای ماساژ از روغن‌های آرامبخش استفاده می‌شود.

7. استفاده از ماسک های مناسب برای هر شخص

برای هر شخص با توجه به نوع پوست وی، از ماسک های مخصوص استفاده می‌شود. مثلا اگر فردی پوست خشک داشته باشد، بهترین کار استفاده از یک ماسک آبرسان قوی برای وی است. در آخرین مرحله از پاکسازی پوست در مشهد، از تونر و سرم های مناسب برای هر شخص استفاده می شود.

در برخی از کلینیک های پاکسازی صورت در مشهد، LED تراپی یا نور درمانی جزء مراحل فیشیال قرار دارد. ال ای دی تراپی روشی است که به منظور جوانسازی، از بین بردن جوش و آکنه و التهابات پوستی استفاده می‌شود.

اقدامات مهم بعد از پاکسازی پوست صورت

  1. در ساعت اولیه بعد از پاکسازی صورت (حداقل6 ساعت) از هیچگونه مواد آرایشی استفاده نکنید.
  2. سعی کنید صورت خود را روزانه و با استفاده از شوینده های مخصوص تمیز کرده و مرطوب نگه دارید.
  3. نوشیدن آب (بین 6 تا 8 لیوان در طول روز) توصیه می شود. این کار رطوبت پوست شما را هم حفظ می کند.
  4. توجه به رژیم غذایی و حذف یا کاهش مصرف فست فود ها و مواد غذایی ناسالم باعث افزایش اثربخشی نتایج پاکسازی پوست می شود.
  5. در انتهای جلسه پاکسازی پوست می توانید زمان بعدی جلسه خود را مشخص کنید. بهتر است این کار را در فواصل یک الی دوماهه تکرار کنید تا نتایج آن ماندگار شود.
  6. در روزهای اولیه بعد از پاکسازی پوست صورت شما نباید در معرض تابش شدید نور خورشید، سونا، آب داغ و باد سشوار بسیار گرم قرار گیرد.
  7. تا 72 ساعت بعد از پاکسازی صورت از هیچگونه ماسک یا محصول لایه بردار استفاده نکنید.
  8. استفاده از کرم ضدآفتاب به صورت روزانه فراموش نشود.
  9. مصرف دخانیات و الکل به هیچ عنوان توصیه نشده و می تواند باعث آسیب به پوست شما شود.
  10. بعد از فیشیال یا پاکسازی عمیق صورت ممکن است باز هم تعدادی جوش و آکنه روی صورت باقی بمانند. از دستکاری جوش ها خودداری کنید زیرا هنوز شرایط خارج شدن آن ها از زیر پوست فراهم نشده و دست زدن به آن ها می تواند باعث بدترشدن و باقی ماندن جای جوش روی صورت شود.
  11. تا یک هفته بعد از پاکسازی پوست صورت از اصلاح آن با لیزر، وکس یا بند خودداری کنید، زیرا این کار باعث التهاب و پوسته شدن پوست شما می شود.

وسایل مورد استفاده در پاکسازی صورت

برای پاکسازی پوست صورت استفاده از یکسری ابزار ها و وسایل برای افزایش اثر بخشی و راحتی کار لازم و ضروری است. از جمله این وسایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شوینده ها، پاک کننده ها و اسکراب های صورت
  2. دستگاه بخور سرد و گرم
  3. دستگاه میکرودرم
  4. دستگاه اتوی صورت
  5. دستگاه لیفت و جوانسازی پوست
  6. فیس واش ها یا برس های پاک کننده صورت
  7. گوی یخی برای تسکین درد
  8. قلم پاکسازی پوست
  9. ابزار ماساژدهی صورت

قلم پاکسازی پوست

قلم پاکسازی یک ابزار بسیار کوچک است که در سر آن حفره دایره‌ای شکلی قرار دارد. از این قلم برای از بین‌ بردن جای جوش، تخلیه جوش سر سیاه و سر سفید استفاده می‌شود. این قلم ها با نام بیوتی پن هم شناخته می شوند که با استفاده از سوزن های ظریفی که بر سر این قلم ها وجود دارد، پوست برای ساخت کلاژن بیشتر تحریک می‌شود. به این ترتیب با استفاده از قلم های پاکسازی پوست، شما می توانید از روشی ایمن و بی خطر برای جوانسازی صورت خود بهره‌مند شوید.

عوارض پاکسازی پوست

تنها عارضه ای که انجام پاکسازی پوست در مشهد ممکن است داشته باشد، التهاب و قرمزی پوست است که البته جای هیچ نگرانی نیست و نهایتا بعد از 1 یا 2 روز از بین می‌رود. البته توجه داشته باشید که فردی که فیشیال صورت را انجام می‌دهد از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشد؛ چراکه که فیشال اگر در یک مرکز معتبر و با استفاده از مواد استاندارد انجام نشود، می تواند بعدها شما را به درد سر بیندازد به عنوان مثال پوستتان را بیش از حد چرب کند.

قرمزی و التهاب پوست بعد از پاکسازی صورت
التهاب و قرمزی پوست پس از پاکسازی صورت، به سرعت برطرف شده و جای نگرانی نیست.

در صورت التهاب صورت بعد از پاکسازی پوست چه کنیم؟

  1. کمپرس یخ روی پوست صورت
  2. ماسک آلوئه ورا
  3. قرار دادن عصاره چای سبز
  4. استفاده از کرم های ضدالتهاب با مشورت پزشک متخصص پوست و مو

آیا پاکسازی پوست در بارداری امکان پذیر است؟

از آنجا که ایمن بودن برخی مراحل پاکسازی مثل نور درمانی، لایه برداری شیمیایی، استفاده از لیزرها و… اثبات نشده است. بهتر است قبل از انجام پاکسازی در دوران بارداری با پزشک خود مشورت کنید. همچنین با بزرگ شدن شکم، دراز کشیدن به پشت ممکن است برای مادر دشوار باشد.

به طور کلی در دوران بارداری پوست به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارد و نباید از لایه بردارهای قوی همانند کلرواستیک اسید و یا مواد حاوی رتینوئید استفاده کرد.

آیا بعد از انجام پاکسازی پوست، صورت جوش می زند؟

به احتمال زیاد بله! به دلیل اقداماتی که پزشک متخصص پوست و مو در مشهد یا بیوتی تراپیست انجام می دهد، التهاباتی روی پوست ایجاد می شود. در واقع این نوع التهابات، واکنش طبیعی سیستم ایمنی بدن به عوامل بیرونی مانند ماده های مصرفی در پاکسازی پوست است. این التهابات در نهایت منجر به ایجاد جوش می شود. البته علت جوش بعد از پاکسازی پوست مشهد یا هر کجای دیگر می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می شود:

۱. فاصله و مدت زمان آبرسانی

یک بیوتی تراپیست به خوبی می داند که دستگاه های آبرسانی به پوست را برای هر نوع دوستی چه مدت زمان و در چه فاصله ای قرار دهد تا جوش های صورت فضایی برای بیرون آمدن پیدا نکنند.

۲. مرحله لایه برداری

معمولا در یک مرکز پاکسازی پوست در مشهد مرحله لایه برداری و اسکراب کردن از بخش های اصلی محسوب می شود.  مواد موجود در اسکراب ها اسیدی هستند و از سه نوع شیمیایی، فیزیکی و آنزیمی تشکیل شده اند. لایه برداری اصولی در مدت زمان درست و به شیوه ای اصولی شما را از خطر جوش زدن در امان نگه می دارد.

پیشگیری از جوش زدن با لایه برداری
لایه‌برداری از بخش‌های اصلی پاکسازی پوست است.

۳. ماساژ صورت

تک تک اجزای صورت شما مانند سایر نقاط بدن به ماساژ نیاز دارند که این کار معمولا در پاکسازی پوست مشهد در کلینیک سلامت ایده آل انجام می‌‌شود. ماساژ صورت به ۳ دسته ماساژ تحریک سلولی، ماساژ ریلکسی و ماساژ لیفت تقسیم می شوند. اگر در یک کلینیک پاکسازی پوست در مشهد مرحله ماساژ با شدت و فشار زیادی همراه باشد، جوش عارضه ای خواهد بود که بعد از پاکسازی گریبان گیر شما می شود.

پاکسازی پوست آقایان

تفاوت های  پاکسازی پوست آقایان با خانم ها، در نوع محصولات استفاده شده است. به غیر از محصولات، روش های پاکسازی صورت مردان هیچ تفاوتی با زنان ندارد. در ادامه تفاوت هایی را  که در پوست آقایان و محصولات پوستی آن ها وجود دارد بیان می کنیم :

ضخامت پوست: پوست آقایان معمولا ضخیم تر و سفت تر از پوست خانم ها است به همین دلیل برای پاکسازی عمیق، رفع چربی وآلودگی های پوستی نیاز به روش ها و مواد قوی تری است.

ترشح چربی: پوست آقایان به طور معمول چربی بیشتری ترشح می کند که باعث جوش می شود. بنابراین استفاده از محصولات ضد جوش و کنترل چربی می تواند تاثیرگذار و مفید باشد.

التهابات پوستی: به دلیل تراکم بیشتر موهای صورت، ضخامت پوست و اصلاح صورت احتمال التهاب، خارش، و جوش های زیر پوستی بیشتر است. استفاده از محصولات ضد التهاب و آرامش بخش می تواند بسیار مفید باشد.

با این حال نباید فراموش کرد که نیاز های پوستی هر شخص متفاوت است و برای انتخاب مواد و روش های مناسب حتما باید به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید.

بهترین مرکز پاکسازی پوست در مشهد

سامانه آنلاین مدویکا کلینیک سلامت ایده آل، واقع در بلوار سجاد را با توجه به انواع نمونه کارها و پیگیری میزان رضایتمندی که مراجعین از انجام کارهای مختلف در این مرکز داشته اند؛ به عنوان یکی از بهترین مراکز پاکسازی پوست در مشهد مورد تایید خود اعلام کرده است و شما می توانید با خیال آسوده به این کلینیک مراجعه کنید.

پاکسازی و فیشال پوست به کمک مواد و تکنیک‌های جدید در کلینیک سلامت ایده آل قابل انجام است. در جدول زیر می توانید پکیج فیشال صورت و تنوع خدمات پاکسازی پوست در این کلینیک را مشاهده نمایید.

ردیفنوع خدمات
1فیشال
2فیشیال تخصصی آبرسان
3فیشال تخصصی آبرسان و اکسیژن رسان
4فیشال تخصصی پوست حساس
5فیشال تخصصی پوست چرب
6فیشیال تخصصی پوست شل و افتاده
7فیشال تخصصی ضدلک و روشن کننده
8فیشیال تخصصی جوان سازی و آنتی اکسیدان صورت
9فیشیال تخصصی جوانسازی و آنتی اکسیدان صورت و گردن
10فیشال تخصصی ضد چروک قوی 3D
11فیشال تخصصی ضد چروک قوی ایج
12فیشیال تخصصی لیفتینگ
13فیشال تخصصی دور چشم ضد چروک و تیرگی
14ماساژ حرفه ای صورت
لیست خدمات فیشیال مشهد در کلینیک سلامت ایده آل

از آنجا که پس از معاینه دقیق فیشیالیست و بر اساس نوع نیازهای پوستی شما به هر یک از خدمات هزینه نهایی مشخص می شود، می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت پاکسازی پوست در مشهد با استفاده از انواع برندها و روش های مختلف با کارشناسان مدویکا در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اطـلاع از لیسـت قیـمـت پـاکسـازی صـورت در مشهـد با بهترین مواد ایرانی و خارجی09386069075
سـاعت پـاسخگویــــــــــــی مشـاوران مدویکـا: همـه روزه به جـز ایـام تعطیل از ساعت 9 الی 20

سوالات متداول پاکسازی پوست در مشهد

1- آیا پاکسازی پوست آقایان در مشهد انجام می‌شود؟

بله؛ در کلینیک سلامت ایده آل، پاکسازی پوست اقایان مشهد نیز انجام میشود. در نحوه انجام پاکسازی صورت آقایان با خانم‌ها تفاوتی وجود ندارد، تنها تفاوت پاکسازی صورت آقایان با خانم‌ها استفاده از محصولات متفاوت در پاکسازی صورت است.

2- فیشال برای پوست چه کاری انجام می‌دهد؟

فیشیال صورت برای پاکسازی، لایه برداری و تغذیه پوست طراحی شده است تا پوستی شفاف و آبرسانی به خوبی ایجاد کند.

3هر چند وقت یکبار باید فیشیال صورت انجام داد؟

ما توصیه می‎کنیم برای نتایج مطلوب ماهی یکبار برای پاکسازی و آبرسانی عمیق پوست خود به بهترین مرکز فیشیال پوست مشهد مراجعه کنید.

4- آیا می‌توان بعد از یک جلسه نتایج فوری را دید؟

خیر! البته که برخی افراد پس از یک جلسه پاکسازی صورت در مشهد از نتایج فوری و قابل مشاهده مانند کاهش آکنه و منافذ مسدود شده، پوست درخشان‌تر، کاهش جوش‌ها و جوش‌های سر سیاه و موارد دیگر بهره‌مند شده‌اند، اما با این حال نتیجه گرفتن از فیشیال و ثبات نتیجه آن نیازمند استمرار در مراقبت های پوستی و انجام پاکسازی است.

5- آیا پاکسازی صورت دردناک است؟

خیر؛ نه تنها حین انجام فیشیال صورت دردی احساس نمیکنید که احساس آرامش نیز خواهید داشت. تکنسین‌ها به طور حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا پاکسازی کامل را برای درمان آکنه/ منافذ مسدود شده ارائه دهند. اما اگر برای مدت طولانی فیشیال انجام نداده‌اید یا اولین بار است انجام میدهید؛ ممکن است حین تخلیه جوش ها درد کمی احساس کنید که قابل تحمل است.

6- کاندیدهای مناسب برای پاکسازی پوست چه افرادی هستند؟

پاکسازی صورت برای همه افراد می تواند مناسب باشد، با این حال افراد دارای پوست خشک و کسانی که دارای جوش، آکنه، چین و چروک های ریز اطراف چشم و منافذ باز صورت هستند جزو بهترین کاندیدهای پاکسازی و فیشیال پوست محسوب می شوند.

7- آیا بعد از پاکسازی پوست می توانم آرایش کنم؟

بهتر است حداقل تا 24 ساعت بعد از پاکسازی و فیشیال صورت از استعمال لوازم آرایشی به میزان زیاد خودداری کنید. استفاده از لایه بردار ها و شوینده های قوی در ساعات اولیه بعد از پاکسازی صورت نیز ممنوع است.

به طور کلی پاکسازی پوست زمانی نتیجه خوبی خواهد داشت که پوست کمتر در معرض آفتاب قرار گیرد. فصولی مانند پاییز و زمستان که آفتاب داغ و سوزان کمتر است بهترین فصل برای این کارمحسوب می شوند. البته این بدین معنا نیست که در فصل تابستان نمی توان این کار را انجام داد اما باید مراقبت بیشتری انجام داد.

بله می توانید از محصولات مختلف پوستی و ماسک های خانگی برای طراوت و شادابی پوست خود استفاده کنید، اما فراموش نکنید که حتما قبل از پاکسازی پوست در خانه، محصولات را روی دست خود تست کنید تا به آن ها حساسیت نداشته باشید. همچنین در استفاده از اسکراب زیاده روی نکنید.

بـرای دانـلود pdf مقـالـه بهتـرین کـلینیک پـاکسـازی پـوست در مشهـد اینجــا کلیـک کنیـد.

43 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید ادرستون کجاست؟

    Nahid
    1. سلام انتهای بلوار سجاد بین امین و ازادی پلاک 289 کلینیک سلامت ایده ال

      فاطمه پایان
  2. من چند سال صورتم لک داره الان ۳۱ سالمه از کرم های لایه بردار ودست ساز زیاد استفاده ولی به محض قطع کردن دوباره مثل اول شده میخواستم ببینم لک ها خوب میشه با پاک سازی هزینه هر جلسه چنده ممنون

    راضیه
    1. سلام دوست عزیز توصیه می کنیم ابتدا معاینه بشید تا علت لکه ها مشخص و سس درمان مناسب تجویز بشه تا پس از مدتی دوباره اثرات لکه ها برنگردن، ممکنه به درمان دارویی نیاز داشته باشید یا لیزر برای شما مناسب باشه که تشخیص این موضوع بر عهده پزشک معالج هست. برای دریافت نوبت از بهترین متخصصان پوست مشهد میتونید با شماره 05136166 تماس بگیرید.
      ساعات پاسخگویی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

      فاطمه پایان
  3. سلام خسته نباشید
    آموزش هم دارین؟
    هزینه آموزش تخصصی چقدر است؟

    javad
    1. سلام خیر ما مرکز درمانی هستیم و اقدامات تحت نظر پزشک متخصص انجام میشن.

      فاطمه پایان
  4. سلام خسته نباشید صورتم لک آکنه زیاد داره پیشانیمم چروک داره چه کاری خوبه انجام بدم هزینش چقدره

    غفاریان
    1. باسلام برای چروک های پیشانی تزریق بوتاکس می تواند مفید باشد برای رفع اکنه های صورت نیز می بایست ابتدا توسط متخصص معاینه شده و بهترین روش درمانی برای شما انتخاب شود.
      برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  5. من صورتم خیلی زیاد چوش زده بعد زیاد خاریش میکنه نه میدونم چیکار کنم

    سلام اسم من محسن حیدری هست
  6. سلام وقت بخیر
    من 17 سالمه پوستم جوش وجای جوش جوش سر سیاه داره شما چ توصیه ای میکیند ک چه کاری روی پوستم انجام بدم

    Il...
    1. سلام، شما در دوران نوجوانی قرار دارید و به وجود آمدن این جوش‌ها به دلیل تغییرات هورمونی‌تان کاملا طبیعی است.
      اما پاکسازی مناسب پوست چرب می‌تواند برایتان مفید باشد. در عین جال رعایت تغذیه سالم فاقد چربی‌ها، فست فود‌ها نیز می‌تواند به سلامت پوستتان کمک کند.
      شستشوی صورت با ژل های شستشوی صورت مخصوص پوست چرب دوبار در روز و شستشوی روبالشی‌تان به کمتر شدن این جوش‌ها کمک خواهد کرد.

      مدیر
      1. چهل سالم صورتم لکهای قهوی دارد چند سالی میشه چکار کنم چقدرم هزینه دکتر پوستم رفتم کرمهای ساختنی دادن نتیجه ندیدم

        خانم حسین‌زاده
        1. سلام توصیه می کنیم یک نوبت به متخصصان پوست و مو کلینیک سلامت ایده ال مراجعه نمایید تا وضعیت شما را مورد بررسی قرار دهند. برای تعیین نوبت معاینه با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  7. سلام. پوست من فقط کمی تیره هست.‌ میتونید روشننرش کنید؟

    مسعود
    1. سلام، با پاکسازی یک تا دو درجه رنگ پوستتان روشن‌تر می‌شود.

      مدیر
      1. سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه پوسم چربه و اینکه جوش های سر سیاه و سر سفید داریم ،میشه بگید چ کاری باید انجام بدم

        ریحانه.
        1. سلام، پاکسازی پوست و آر اف فرکشنال برای از بین بردن جوش‌هاس سر سیاه بسیار مفید است.

          مدیر
  8. سلام من صورتم جوش زیاد داره نه زیا چربه نه خشک پاکسازی تاثیر داره یا نه؟

    زهرا
    1. سلام، بله در صورتی که پاکسازی مناسب پوست مختلط انجام دهید.
      لطفا با شماره 09386069075 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
  9. سلام من 30 سالمه و پوست صورتم جوشهای سر سیاه و سرسفید داره و همچنین لکو جای جوش روی صورتم داره میخاستم بدونم با پاکسازی صورت برطرف میشه انجام بدم، و هزینش اگه ممکنه بگید چقد میشه

    ناشناس
    1. سلام، بله کاملا این مشکلات رفع می‌شود اما ممکن است به چند جلسه پاکسازی در عرض چند ماه نیاز داشته باشید. هزینه پاکسازی صورت از ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

      مدیر
  10. سلام من ۳۹ سالمه دور چشمم خیلی تیره شده پاکسازی تاثیر داره چند مرحله باید انجام بدم هزینه هر جلسه چقدره ممنون

    ناشناس
    1. سلام، پاکسازی در شفافیت پوست و روشن سازی آن تاثیر دارد. هزینه هر جلسه ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود بسته به کرم‌ها، لایه بردارها و ماسکهایی که برای شما استفاده می‌شود.

      مدیر
  11. سلام خسته نباشید من 18 سالمه و به مدت 4 ماه دکتر پوست رفتم و برای جوش های صورتم لایه بردار و کرم های دست ساز استفاده کردم زیاد راضی نبود و دیگه به دکتر مراجعه نکردم و الان احساس میکنم بعد از لایه برداری پوستم خشک و چروک شده میخواستم بدونم شما چه روشی رو پیشنهاد میکنید که در کلینیک شما انجام بدم که پوستم نرم و روشن و صاف بشه لطفا راهنمایی میکنید

    Nafiseh
    1. سلام، معمولا بعد از استفاده از این کرم های لایه بردار پوست دچار خشکی شدید می‌شود. اول اینکه باید حتما دوره درمانتان تمام شده باشد و از مصرف کرم ها چند هفته گذشته باشد. بعد از آن می توانید از پاکسازی ها حرفه ای مخصوص پوست خشک استفاده کنید. بهتر است برای اظهار نظر دقیق با دکترهای ما مشاوره داشته باشید. برای رزرو نوبت با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

      مدیر
  12. ايا بر افتادگي پلك چشم ايا ليزري هم انجام ميشوف ؟؟؟

    ناشناس
    1. با سلام بله، لطفا برای مشاوره با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

      مدیر
  13. سلام من پوستم خیلی خوشک هست که خوشکی میزنه روی صورتم چند لک قهوه‌ای هم به تازگی شده

    ناشناس
    1. سلام، بله پاکسازی مناسب پوست خشک و استفاده از آبرسان ها به پوست شما طراوت و رطوبت کافی می بخشد. برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

      مدیر
      1. سلام خسته نباشید برا کودکان سن ۱۲سالم پاکسازی انجام مزدین جوشا سرسیاه و کمی بزرگ داره

        عالیه
        1. سلام، بله
          برای رزرو نوبت لطفا با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

          مدیر
        2. سلام
          صورتم منافذ باز داره و دونه سر سیاه رو بینی م و چن تا جای لک روی صورتم هزینه چقد میشه و

          ندارحمانی
          1. سلام، برخی از این موارد با فیشیال حل شدنی است اما باید جلسات را ماهی یکبار تکرار کنید.
            قیمت هر جلسه فیشیال پوست در مشهد از ۱۵۰ هزارتومان شروع می‌شود.

            مدیر
  14. سلام خدمت شما امید یعقوبی هستم از مشهد میخوام صورت خودم را پاکسازی کنم میتوانید کمکم کنید هزینه اش چقدر می‌شود چند دوره انجام بدم بعد آدرس خود تون را هم بفرستین،، ممنون

    ناشناس
    1. با سلام، برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

      مدیر
      1. جا جوش لک شده یک وقت میخاستم مشه

        ابوالفضل طهماسبی زاده
        1. با سلام
          برای رزرو نوبت با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

          مدیر
  15. سلام ۳۷ سالمه صورتم دارای لک میباشد آیا پاکسازی برای از بین بردن لک هم تاثیری دارد؟؟

    اگه دارد چند مرحله نیاز دارد و هزینه هر مرحله
    ممنون از شما

    فتحی
    1. با سلام، بستگی دارد که لک های صورت شما به چه دلیلی ایجاد شده باشد. اما لکه های سطحی پوست، جای جوش، جوش های سرسیاه روی بینی با پاکسازی از بین می رود. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید بهتر است حداقل ماهی ۱ بار پاکسازی را انجام دهید. هزینه هر جلسه پاکسازی از ۱۵۰ هزارتومان شروع میشود.
      برای مشاوره یا رزرو نوبت با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

      مدیر
  16. میخوام براپاکسازی صورتم کدرشده هزبنش چقدر

    فرانک اعتمادپور
    1. با سلام، بله فیشیال صورت نقش مهمی در روشن سازی پوست و طراوت پوست دارد. لطفا برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

      مدیر
      1. سلام من الان ۲۱ سالمه تقریبا ۵ سالی میشه صورتم جوش میزنه الان بهتر شده و جوش نمیزنه مگر هفته ای ۱ بار و جوشهای سر سیاه پوستم زیاده و لکه جای جوش هم داره چه درمانی رو پیشنهاد میکنیم و هزینه هم لطف کنید بفرمایید

        حسین
        1. باسلام پاسخ به این سوال و انتخاب بهترین روش درمانی برای شما می بایست توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود. پزشک با بررسی سابقه و دلیل ایجاد جوش ها می تواند درمان های مختلفی مانند هایفوتراپی، لیزر فرکشنال، لیزر co2 یا سایر روش های درمانی را به شما پیشنهاد دهد. هزینه هر یک از روش ها نیز متفاوت است. شما می توانید برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت معاینه در بهترین کلینیک تخصصی پوست و مو مشهد با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.