پروتز سینه در مشهد | قیمت ۱۴۰۲ + ۲ تا از بهترین جراحان

پروتز سينه در مشهد

پروتز سینه در مشهد | قیمت ۱۴۰۲ + ۲ تا از بهترین جراحان

6363 بازدید

عمل جراحی پروتز سينه در مشهد روشی دائمی برای بزرگ کردن سینه توسط پروتز های سیلیکونی یا سالین است. ما به شما برای انتخاب بهترین دکتر جراح پروتز سينه مشهد کمک می کنیم. عمل زيبايي پروتز سينه برای تغییر اندازه سینه و ایجاد تقارن با هدف زیبایی بیشتر سینه انجام می شود. عمل پروتز سينه بعد از سرطان نیز می تواند برای ترمیم و بازسازی سینه بعد از ماستکتومی انجام شود.

هزینه پروتز سينه در مشهد در سال 1402 از 30 میلیون تومان شروع می شود(بدون احتساب هزینه پروتز) و بسته به نوع جراحی، نوع پروتز و تخصص جراح پروتز متفاوت است. در این مقاله ابتدا لیستی از جراحان متخصص پروتز سينه ارائه می شود و سپس درباره چگونگی عمل پروتز سینه و انواع مدل پروتز سينه صحبت خواهد شد. در انتها نیز به مهم ترین مراقبت های دوران نقاهت بعد از عمل زیبایی پروتز سینه اشاره می کنیم. این مقاله راهنمای جامعی برای افرادی است که قصد جراحی پروتز سینه در مشهد را دارند.

جهت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت ها یا رزرو نوبت برای عمل پروتز سینه با شماره تلفن 9386069075  تماس بگیرید. کارشناسان مدویکا آماده پاسخ گویی به شما هستند

جدول زمانی عمل پروتز سینه در مشهد

پیش از انجام پروتز سینه در مشهد ممکن است برای افراد مدت زمان آن مطرح باشد که خود عمل چقدر طول می کشد و چه مدت طول می کشد تا نتیجه نهایی عمل مشخص شود. در جدول زیر مدت زمان هر یک از مراحل پروتز سینه مشهد مشخص شده است:

مدت زمان عمل پروتز سینه۱ الی ۱/۵ ساعت
نوع بیهوشی عمل پروتز سینهبیهوشی عمومی
مدت بستری در بیمارستانیک روز
مدت زمان بهبودی بعد از عمل۱۰ روز
مدت زمان مشخص شدن نتیجه عمل۶ ماه
مدت زمان انجام مراحل پروتز سینه مشهد
جراحی پروتز سینه در مشهد
مدت زمان عمل پروتز سینه مشهد

هزینه پروتز سينه در مشهد سال ۱۴۰۲

زمانی که از قیمت عمل پروتز سینه صحبت می شود، شامل هزینه پروتز + هزینه بیمارستان + دستمزد جراح می باشد.

هزینه پروتز سينه در مشهد در سال ۱۴۰۲ بدون احتساب هزینه پروتز از 30 میلیون تومان شروع میشود

البته نمی توان قیمت قطعی برای این عمل درنظر گرفت؛ چراکه قیمت عمل پروتز سینه تحت تاثیر عواملی بسیاری می تواند متغیر باشد. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شرایط فیزیولوژیک بیمار
  2. برند پروتز استفاده شده
  3. تجربه و مهارت دكتر پروتز سينه
  4. بیمارستانی که در آن جراحی انجام می شود

برای مثال پروتزهای سیلیکونی دو برابر پروتزهای سالین قیمت دارند. همینطور قيمت پروتز سينه مارك منتور آمریکایی سال 1402 در مراكز فروش پروتز سينه در مشهد عددی حدود 20میلیون تومان عنوان می شود که اختلاف قیمت زیادی با برندهای دیگر دارد. با این اوصاف برای اینکه از هزینه پروتز سینه در مشهد به طور دقیق اطلاع پیدا کنید، ابتدا باید توسط پزشک معاینه شوید.

پروتز سینه مارک منتور آمریکایی
انواع برند پروتز سینه در مشهد

عمل پروتز سینه اقساط در مشهد

به دلیل بالا رفتن قیمت پروتزهای سیلیکونی در چند سال اخیر قیمت این جراحی افزایش داشته است. به همین علت برخی از خانم ها با اینکه علاقه زیادی به این جراحی دارند، از پس هزینه های آن بر نمی آیند. در این میان برخی از پزشکان برای بیماران خود شرایط عمل پروتز سینه قسطی را فراهم می کنند. به این صورت که شما نصف یا یک سوم مبلغ را نقد و باقی مبلغ را اقساط پرداخت می کنید.

انجام عمل پروتز سينه اقساطی مشهد با توجه به طرفداران زیادی که دارد، می تواند در تصمیم گیری پزشکان جراح هم موثر باشد. برای اینکه بدانید کدام یک از دکترهای زیبایی در مشهد، عمل پروتز سینه را اقساط انجام می دهند می بایست در جلسه مشاوره اولیه شرایط را از آنها بپرسید.

معرفی ۳ نفر از بهترین جراحان پروتز سينه در مشهد

یافتن بهترين دكتر پروتز سينه مشهد اولین قدم برای داشتن یک جراحی موفقیت آمیز است. بدین جهت باید با بررسی سوابق جراحان پروتز سینه و تحقیق درباره آنها سعی کنید، جراح ماهری را برای اینکار انتخاب کنید. مراجعه به مطب جراحان، سرچ در گوگل و مشاهده نمونه کارهای قبلی جراحان می تواند به شما برای یک انتخاب هوشمندانه کمک کند. به همین منظور در ادامه ما لیستی از بهترین جراحان پروتز سينه در مشهد به همراه شماره تماس آنها برای شما گرد آوری کرده ایم.

1- دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

دکتر مهدی رمضانی یکی از جراحان پروتز با سابقه و عضو انجمن جراحان پلاستیک بین المللی و ایران می باشد. ایشان پس از گذراندن 7 سال دوره پزشکی عمومی، 4 سال دوره تخصص جراحی عمومی و 5 سال دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک موفق به دریافت بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی شده اند.

عمل های زیبایی بدن توسط دکتر رمضانی در بیمارستان مهرگان انجام می شود.

بهترین جراح پروتز سینه مشهد
دکتر پروتز سینه مشهد

جهت مشاوره با دکتر رمضانی با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.

2- دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

دکتر کامران کاویانی یکی از جراحان پلاستیک و زیبایی صورت و بدن دارای بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک می باشد. انواع جراحی های بدن و صورت با پروتز توسط این جراح انجام می شود. شامل پروتز سینه، پروتز باسن، پروتز چانه و گونه و … .

بهترین دكتر پروتز سينه در مشهد
فوق تخصص جراحی پلاستیک در مشهد

جهت مشاوره با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.

3- دکتر فیروزه دانشوری متخصص جراحی عمومی و فلوشیب حراحی زیبایی در مشهد

دکتر فیروزه دانشوری متخصص جراحی عمومی و دارای فلوشیپ از آکادمی جراحان زیبایی آمریکا (AACS) می باشند. از جراحی های زیبایی که دکتر دانشوری انجام می‌دهند می توان به جراحی های زیبایی و درمانی سینه، شکم و پهلو، پروتز ها، لیفت و … را نام برد.

تمامی کادر عمل دکتر دانشوری خانم هستند. ایشان در زمره بهترین جراحان زن زیبایی در مشهد به شمار می روند.

دكتور فيروزة دانشوري افضل دكتورة لتكبير الثدي في ايران
دكتور فيروزة دانشوري افضل دكتورة لتكبير الثدي في ايران

جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با دکتر فیروزه دانشوری با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.


قبل و بعد عمل پروتز سینه در سال ۱۴۰۱
قبل و بعد عمل پروتز سینه در سال ۱۴۰۲ با پروتز مقیاس ۳۵۵ سی سی

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری درباره جراحی پروتز سینه هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه درباره نحوه عمل پروتز سینه، کاندیدای مناسب این عمل و انواع پروتز صحبت خواهیم کرد. همچنین به پرتکرارترین سوالات متداول شما در زمینه این جراحی پاسخ خواهیم داد.

عمل پروتز سينه در مشهد

بزرگ کردن سینه با جراحی که به آن ماموپلاستی تقویت کننده نیز گفته می شود، یک نوع جراحی است برای افزایش اندازه سینه محسوب می شود. این جراحی با قرار دادن پروتز در زیر بافت سینه یا عضلات سینه انجام می شود. همراه با انجام پروتز سینه، قسمت سینه کمی هم لیفت و به بالا کشیده می شود.

البته اگر افتادگی سینه شما زیاد است، می توانید در کنار این جراحی عمل لیفت سینه هم انجام دهید. اگر سینه های بزرگ ولی خوش فرمی ندارید و قصد انجام عمل پروتز سینه مشهد را دارید، ممکن است جراح به شما پیشنهاد کند که همزمان طی عمل ماموپلاستی ابتدا با لیپوساکشن سینه در مشهد کمی از بافت چربی سینه را بردارید، سپس از پروتز سینه برای ایجاد فرم مطلوب استفاده کنید. داشتن سینه های بزرگ و برجسته می تواند در نوع لباسی که می پوشید، زیبایی اندام شما و حتی اعتماد به نفس تان تاثیر به سزایی داشته باشد.

جراحي پروتز سينه ارزان و اقساط مشهد
انجام عمل پروتز سینه اقساطی در مشهد

عمل پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

  • • برای بانوانی که از سایز یا فرم سینه خود ناراضی هستند. البته توجه داشته باشید که تا 20 سالگی بافت سینه در دختران رشد می کند؛ بنابراین مناسب ترین سن برای این جراحی، 22 سال به بعد است.
  • • برای خانم هایی که سینه های آنها دچار عدم تقارن است. به این معنی یک سینه از سینه دیگر کوچکتر است.
  • • برای فرم دادن به سینه هایی که پس از بارداری و شیردهی، کاهش وزن و افزایش سن شل و افتاده می شوند.
  • • افرادی که به دلیل سرطان سینه یا نقص مادرزادی یک یا هر دو سینه خود را از دست داده اند.
پروتز سينه ٤٠٠ سي سي
چه افراد کاندیدای مناسب برای انجام عمل پروتز سینه هستند؟

عمل پروتز سینه برای چه کسانی توصیه نمی شود ؟

کسانیکه دچار بیماری های مزمن و به خصوص خود ایمنی هستند : (مانند لوپوس) وارد شدن یک شی خارجی به بدن می تواند منجر به آلرژی و عفونت شود. بنابراین ممکن است پس از انجام جراحی پروتز سینه عارضه انقباض کپسولی در این اشخاص رخ دهد.

انواع پروتز سینه از لحاظ جنس

دو نوع پروتز در مشهد برای عمل پروتز سینه وجود دارد : پروتزهای آب نمکی و پروتزهای سیلیکونی که در اندازه ها و مارک های مختلفی وجود دارند. مانند منتور، پلي تك، ناگور و … . هرکدام همراه با معایب و مزایایی که دارد، موافقان و مخالفان خاص خود را نیز دارد. انتخاب نوع سیلیکون بسته به شرایط بدنی، سن و نظر جراحتان نیز دارد.

انواع مدل پروتز سينه
جنس های مختلف پروتز سینه

پروتزهای سیلیکونی

لایه بیرونی این پروتزها از جنس سیلیکون و داخل آنها نیز با ژل سیلیکون پر شده است. این پروتز ها شبیه بافت طبیعی سینه و بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند. این پروتزها برای زنان ۲۲ سال به بالا مناسب ترند اما قیمت آنها از پروتزهای آب نمکی بیشتر است. در گذشته ترس از پارگی و نشت پروتز های سیلیکونی باعث نگرانی بسیاری از خانم ها می شد اما در مدل های جدید احتمال نشت در آنها بسیار اندک می باشد و در صورت نشت مواد، داخل پاکت پروتز قرار می گیرد.

پروتز های سالینی

این پروتز ها پوسته ای صاف دارند و در حین جراحی، پس از قرار گرفتن در جای مناسب در بافت سینه، توسط آب نمک استریل پر می شوند. این پروتز ها کمی سفت تر از پروتزهای سیلیکونی هستند، ما در صورت نشت خطری برای فرد ایجاد نمی کنند. زیرا محلول آب نمک توسط بدن به راحتی جذب می شود.

انواع مدل پروتز سينه از لحاظ شکل ظاهری

پروتز سينه مدل اشکی یا آناتومیکال (Teardrop)

این مدل پروتز برای افرادی مناسب است که بافت پستان آنها کم است یعنی سایز سینه آنها بسیار کوچک است یا دچار عدم تقارن در سینه ها هستند. همینطور افرادی که به دنبال نتایج طبیعی تری هستند، می توانند این مدل پروتز را انتخاب کنند.

پروتز سينه مدل گرد (Round)

این مدل حالت برجسته تر و بزرگ تر ی دارد و به اصطلاح عامیانه ظاهری عملی تر به سینه می دهد. برای کسانیکه که بافت سینه طبیعی شان خوش فرم است می توانند مدل پروتز سینه گرد را انتخاب کنند. در جراحی های ترمیمی پروتز سینه بعد از پارگی یا چرخش نیز از این پروتز استفاده می شود.

عکس پروتز سينه مدل اشکی
انواع پروتز سینه به لحاظ شکلی

پروتز گرد بهتر است یا اشکی؟

برای اینکه بخواهید عمل پروتز سینه موفقی داشته باشید، ابتدا باید نوع آن را مشخص کنید. پروتز گرد برای افرادی است که صرفا می خواهند سینه های خوش فرم تر و صاف تری داشته باشند. عمل این گونه پروتزها معمولا آسان تر است و احتمال مشکل نامتقارن بودن در آن ها بعد از عمل کمتر خواهد بود.

این در حالی است که پروتز اشکی در قسمت بالا کم حجم تر و در ناحیه پایین آن پر است. این نوع پروتز سینه می تواند برای افرادی مناسب باشد که سینه های تخت و صافی دارند و می خواهدن بعد از عمل سینه آن ها حالت طبیعی تر داشته باشد و چندان بالا و پر حجم دیده نشود. به طور کلی تشخیص بهترین نوع عمل پروتز سینه مشهد را دکتر جراح شما است که راهنمایی می کند تا کدام را انتخاب کنید.

انواع پروتز سینه از لحاظ برجستگی

پروتزهای سینه باتوجه به میزان برجستگی های آن انواع مختلفی دارند که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره می شود:

  •   Low profile : به پروتزهایی با برجستگی کم می گویند.
  •   High Profile : به پروتزهایی با برجستگی متوسط می گویند.
  •   Ultra high profile : به پروتزهای سینه با برجستگی زیاد می گویند.

واژه پروفایل (profile) در اینجا به این معنی است که در حجم ثابت بیس و ارتفاع به نسبت عکس حالت تغییر دارند. به این معنی که بیس بیشتر حالت ارتفاع کمتر دارد و برعکس.

انواع مدل پروتز سينه
انتخاب اندازه پروتز به اینکه چقدر وزن دارید و می خواهید چطور دیده شوید بستگی دارد

اقدامات قبل از عمل پروتز سینه

در جلسات مشاوره قبل از عمل پروتز سینه، جراح پس از معاینه سینه ها و بررسی شرایط پزشکی شما برایتان یک ماموگرافی تجویز می کند. همچنین درباره نحوه جراحی زیبایی سینه، برش ها، نقاطی که قرار است تغییراتی اعمال شود با شما صحبت می کند. سپس مدل پروتز سینه ( گرد یا اشکی) و همچنین نوع پروتز (نمکی، سیلیکونی) تعیین می شود. بیمارستانی که باید در آن جراحی انجام شود. در انتها نیز جراحتان با شما درباره شرایط پرداخت هزینه پروتز سینه مانند شرایط پروتز سینه اقساط یا ارزان صحبت خواهد کرد.

ماموگرافی قبل از عمل پروتز سینه
ماموگرافی قبل از عمل پروتز سینه
  • • پزشک ممکن است از شما بخواهد که اگر داروی خاصی مصرف می کنید برای مدت کوتاهی آن را قطع کنید. به عنوان مثال، پرهیز از آسپرین یا سایر داروهای رقیق کننده خون که می توانند خطر خونریزی را افزایش دهند.
  • • مصرف سیگار، قلیون و مشروبات الکلی نیز می بایست قبل از جراحی حداقل به مدت 2 هفته متوقف شود.
  • • برای انجام جراحی پروتز سینه ، باید حداقل 2 ماه از اتمام دوره شیردهی گذشته باشد. تا سینه ها به سایز و فرم قبلی خود باز گشته باشند.
  • • از 8 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید، روز عمل باید ناشتا باشید.
  • • شب قبل از عمل پروتز سینه به حمام بروید. زیرا تا چند روز پس از جراحی نباید استحمام کنید.

مراقبت های قبل از پروتز سینه
ضروری ترین اقدامات قبل از انجام عمل پروتز سینه

روش جراحی پروتز سینه

عمل پروتز سينه چگونه است ؟ عمل پروتز سينه در مشهد را می توان در یک مرکز جراحی تخصصی یا در بیمارستان انجام داد. این عمل 1 تا 2 ساعت طول می کشد. و چنانچه حال عمومی تان خوب باشد همان روز ترخیص می شود.

مرحله اول : برای قرار دادن پروتز، جراح ابتدا یک برش 2 تا 5 سانتی متری در یکی از این سه مکان ایجاد می کند:

  • • برش زیر سینه (inframammary)
  • • برش زیر بغل (transaxillary)
  • • برش زیر هاله سینه (periareolar)
برش های جراحی پروتز سینه
انواع روش های جراحی سینه

مرحله دوم : پس از ایجاد برش، جراح بافت پستان شما را از عضلات و بافت همبند قفسه سینه جدا می کند. این کار باعث ایجاد یک شکاف در پشت یا جلوی خارجی ترین عضله دیواره قفسه سینه می شود. جراح پروتز را در این شکاف قرار داده و موقعیت آن را در پشت نوک سینه تنظیم می کند.

عمل پروتز سينه عکس
عمل پروتز سينه چگونه است ؟

1- عمل پروتز سينه روي عضله

در روش پروتز سینه روی عضله، پروتز سینه روی ماهیچه دیواره قفسه سینه و پشت بافت غده ای قرار می‌گیرد.

2- عمل پروتز سينه زير عضله

در این روش پروتز برای حفظ ظاهری طبیعی تر زیر ماهیچه سینه قرار می گیرد. ممکن است با جا‌به‌جایی بازو یا در ورزش پروتز سینه حرکت کند.

عمل پروتز سينه زير عضله
تفاوت پروتز سینه رو و زیر عضله

مرحله سوم : پروتز های آب نمکی را به صورت خالی وارد بافت سینه می کنند. پس از قرار گرفتن در جای خود با آب نمک استریل پر می شوند. اما پروتز های سیلیکونی از قبل با ژل سیلیکون پر شده اند.

مرحله چهارم : بعد از قرارگیری ایمپلنت ها، جراح برش ها را با بخیه می بندد و آن را با گاز استریل پانسمان می کند. در صورت صلاحدید جراح ممکن است پس از پانسمان از wrap یا stabilizer (باند دور سینه) استفاده کند.

مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه

برای قرار گرفتن پروتز سینه در جای خود معمولا 12 هفته زمان لازم است. پس از این مدت حس می کنید که پروتز نرم تر شده است. در طول این مدت و تا 3 ماه حتما برای کاهش ورم باید از سوتين بعد از عمل پروتز استفاده کنید. از مهمترین مراقبت هاي بعد از عمل زيبايي سينه می توان موارد زیر را نام برد :

  • •  پانسمان محل جراحی را می توانید بعد از گذشت 24 ساعت بردارید.
  • • پس 48 ساعت می توانید در صورت لزوم حمام کنید. البته نباید از وان استفاده کنید و فقط یک دوش ساده و سریع بگیرید.
  • • برای خوابیدن پس از عمل پروتز سینه سعی کنید به صورت طاق باز بخوابید و تا 2 ماه به هیچ عنوان به پهلو یا شکم نخوابید.
  • •  در دوران نقاهت بعد از پروتز سينه ، سینه ها به تماس فیزیکی یا حرکات سریع حساس خواهند بود. پس تا جایی که می توانید مراقب باشید که ضربه و یا برخوردی با آنها صورت نگیرد.
  • •  می توانید مسواک بزنید یا موهای خود را شانه کنید، اما باید به حرکت دست ها دقت کنید و بیش از حد دست ها بالا و پایین نبرید.
  • •  به مدت یک هفته بعد از عمل پروتز سینه بهتر است رانندگی نکنید.
  • •  اگر متوجه التهاب، قرمزی یا گرم شدن پستان، تب یا تنگی نفس شدید، ممکن است دچار عفونت شده باشید. در اسرع وقت با جراح خود تماس بگیرید.
قيمت عمل پروتز سينه در مشهد
یک هفته پس از عمل پروتز سینه در مشهد

آيا پروتز سينه عوارض دارد ؟

امروزه عوارض جراحي پروتز سينه با توجه به پیشرفت تکنیک های پزشکی به مقدار چشم گیری کاهش یافته است. اما هر جراحی خطراتی را با خود به همراه دارد و گاهی برای ترمیم این عوارض ممکن است به عمل جراحی دوم نیاز داشته باشید. برخی از عوارض نادر این جراحی عبارتند از :

  • • به وجود آمدن گوشت اضافه در قسمت اسکار بخیه که ممکن است زیبایی ظاهری سینه را مخدوش کند.
  • • انقباض کپسولی که به معنی ایجاد کپسول و پوششی از زخم در اطراف پروتز می باشد که باعث سفت و بدشکل شدن سینه می شود.
  • • درد و سوزش سينه بعد از پروتز
  • • عفونت بعد از عمل پروتز سينه
  • • تغییر در احساس نوک سینه و خود سینه
  • • نشت یا پارگی پروتز

آیا عمل پروتز سينه درد دارد؟

در طی جراحی بیهوش هستید و اثرات بیهوشی معمولا تا یک یا دو روز اول در بدن شما باقی می ماند. به طور طبیعی باید انتظار کمی درد و تورم در 10 روز اول را داشته باشید. نگران نباشید؛ چراکه جراح با تجویز مسکن های لازم، گذراندن و تحمل این دوره را برای شما آسان می کند.

آیا درد بعد از عمل پروتز سينه طبیعی است ؟

درد بعد از عمل پروتز سينه و حتی دردهای پراکنده قفسه سينه و در هر دو سینه نرمال هستد، ولی اگر درد شدید همراه با سوزش داشتید باید حتما به پزشک مراجعه کنید.

چه زمانی باید برای معاینه به مطب مراجعه کنم ؟

معمولا جراحان پروتز سینه از بخیه های قابل جذب استفاده می کنند و پس از گذشت 14 روز فقط گره های دو طرف در مطب قطع خواهد شد. اما چنانچه جراح از بخیه های غیر جذبی استفاده کرده باشد می بایست برای کشیدن بخیه ها 5 تا 7 روز پس از عمل، به مطب مراجعه کنید. پس از آن عموما جراح از شما می خواهد که برای چکاب وضعیت سینه به طور منظم 14 روز، یک ماه و سه ماه پس از عمل به مطب مراجعه کنید. پس از آن هم بهتر است هر 6 ماه پزشک پروتز سینه خود را ببینید.

نتیجه عمل پروتز سینه چه زمانی مشخص می شود ؟

درست است که عمل پروتز سینه می تواند اندازه و فرم سینه را تغییر دهد. اما باید انتظارات واقع بینانه از عمل داشته باشید. نتیجه این عمل بلافاصله پس از اتمام آن مشخص و عموما رضایت بخش است. پس از گذشت 10 روز ورم ها کمتر می شود. با گذشت شش ماه تا یک سال جای بخیه ها و برش نیز محو شده یا به صورت خط کمرنگی باقی می ماند.

پروتز سینه در مشهد بلافاصله در اتاق عمل
نمونه کار عمل پروتز سینه مشهد در مدویکا

ورم سينه بعد از عمل پروتز سینه چقدر طول می کشد ؟

احتمالا در ناحیه ای که جراحی در آن انجام شده است تا مدتی ورم داشته باشید. با گذشت زمان، تورم باید کم شود و جای زخم ها کمرنگ شود. درد، تورم و کبودی ها به مدت 10 روز  پس از جراحی طبیعی است و کم کم از بین می روند. اگر حساس هستید می توانید از جراح خود بخواهید که برای ترمیم سریعتر اسکار جراحی، کرم های از بین برنده جای بخیه و زخم تجویز کند.

سوتين مخصوص پروتز سينه چیست و تا چه مدت باید استفاده شود ؟

استفاده از یک سوتين بعد از عمل پروتز در دوره نقاهت عمل پروتز سینه برای ثابت نگه داشتن پروتزها و قرارگیری در جای درست ضروری است. این سوتین های طبی باعث کاهش ورم نیز می شود. استفاده از این سوتین های کشی تا 3 ماه پس از جراحی به صورت 24 ساعته توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به محل کار خود بازگردم ؟

اگر از نظر جسمی شغل سختی ندارید، می توانید ظرف چند هفته به کار خود برگردید. ولی حداقل به مدت دو هفته باید از انجام فعالیت های سنگین یعنی هر چیزی که می تواند نبض یا فشار خون شما را بالا ببرد، خودداری کنید.

ماندگاری پروتز سینه چقدر است ؟

جراحی پروتز سینه با توجه به نوع نگهداری شما و شرایط جسمی تان و همینطور جنس پروتز و مارک آن بین 8 تا 15 سال ماندگاری دارد. بعد از آن می بایست با توجه به تاریخ انقضای پروتز، آن را تعویض کنید. این را هم در نظر داشته باشید که عواملی مانند افزایش سن، افزایش وزن یا کاهش وزن ممکن است فرم و اندازه پستان شما را تغییر دهد. بنابراین این مسائل ممکن است منجر به جراحی ترمیمی شود.

در طی سال های بعدی چگونه از پروتز های داخل سینه نگهداری کنیم ؟

عمل پروتز سینه مانند هر جراحی زیبایی دیگری پس از عمل نیاز به مراقبت دارد. ممکن است در طی سال های طولانی پروتز ها تغییر سایز داده و حتی جابه جا شوند. به همین علت و طبق توصیه سازمان غذا و دارو آمریکا FDA پس از عمل پروتز سینه، هر سه سال می بایست با تهیه MRI از سینه ها و مراجعه به جراح آنها را چکاب کنید. تهیه عکس ماموگرافی از سینه هایی که در آن پروتز وجود دارد پیچیده تر است و می بایست پزشک رادیولوژی مهارت لازم برای این کار را داشته باشد. نتیجه MRI دقیق تر و واضح تر از ماموگرافی است اما هزینه آن نیز بیشتر است.

آیا پروتز سينه برای بارداري مشکلی ایجاد می کند ؟

اگر قصد بارداری دارید بهتر است پس از اتمام دوران حاملگی و شیردهی برای انجام عمل پروتز سینه اقدام کنید. زیرا بارداری و شیردهی باعث افزایش سایز سینه، افتادگی سینه ها و تغییرات هورمونی بسیاری می شود. اما چنانچه قبلا عمل پروتز سینه انجام داده اید و هم اکنون قصد بارداری دارید باید بدانید پروتزهای سینه هیچ خطری برای یک بارداری طبیعی به وجود نمی‌آورند. البته موفقیت در شیردهی برای کسانیکه به علت سرطان سینه عمل پروتز انجام داده اند متفاوت است و باید توسط جراح زیبایی نظر قطعی اعلام شود.

آیا می توان با پروتز سينه شيردهي انجام داد ؟

با پروتز سينه ميشه شير داد ؟ پروتز سینه در صورتی که برش پروتز در هاله سینه انجام شود ممکن است فرایند شیردهی را مختل کند. اما چنانچه این برشها از نوع برش زیربغل یا زیر سینه باشد و هاله سینه جابه جا نشود هیچ مشکلی برای شیر دهی ایجاد نمی کند.

آیا سفر هوایی بعد از عمل پروتز سينه خطرناک است ؟

بلافاصله پس از عمل پروتز سینه نباید سوار هواپیما بشوید. حداقل باید 24 تا 48 ساعت از عمل شما گذشته باشد. اما پس از آن منعی برای سفر با هواپیما ندارید. زیرا تغییر ارتفاع تاثیری بر بافت و استحکام پروتز ندارد.

آیا با داشتن پروتز سينه می توان از سولاريوم برای برنزه کردن استفاده کرد ؟

بعد از پروتز سینه به مدت یک سال از حمام آفتاب یا سولاریوم استفاده نکنید. برنزه کردن با سولاریوم به پروتز آسیبی نمی رساند اما باعث تیره شدن محل برش ها می شود.

پروتز سينه بعد از سرطان چگونه انجام می گردد ؟

سرطان سینه یکی از شایع ترین سرطان ها در میان خانم ها می باشد. و یکی از آخرین روش های درمان برای این نوع سرطان تخلیه یک سینه یا هر دو سینه طی جراحی ماستکتومی است. از دست دادن سینه برای خانم ها ممکن است ناخوشایند باشد. اما جای نگرانی نیست با جراحی پروتز سینه می توان سینه ها را به شکل اول بازسازی کرد. پروتز سينه بعد از سرطان عموما پس از 2 سال از جراحی ماستکتومی انجام می شود. به این دلیل که احتمال عود موضعی سرطان تا 2 سال همچنان وجود دارد. به طور کلی این جراحی پیچیده تر و دوره نقاهت آن نیز طولانی‌ تر است.

آیا می شود پروتز سینه را تعویض کرد یا برداشت ؟

یکی از سوال های پر تکرار زنان درباره عمل پروتز سینه این است که آیا می توان پروتز سینه را تعویض کرد یا آن را برداشت ؟ بله این کار امکانپذیر است. درواقع پروتزها تاریخ انقضا دارند و می بایست در مدت 8 تا 15 سال تعویض شوند. اینکار به آسانی تحت بیهوشی عمومی و انجام چند برش و بیرون آوردن ایمپلنت ها و جایگزین کردن آنها انجام می شود. اما پس از برداشتن پروتز ها ممکن است نیاز به عمل لیفت سینه یا جراحی های ترمیمی دیگری داشته باشید.

بعد از پروتز سینه چه زمانی می توان ورزش را شروع کرد ؟

ورزش بعد از پروتز سينه به خصوص فعالیت ورزشی شدید را از یک ماه و نیم بعد از عمل شروع کنید. انجام فعالیت های سنگین درد و تورم را افزایش می دهد. پس از گذشت هفته اول پیاده روی سبک و کوتاه مدت می تواند برای بهبود شما مفید باشد. پس از یک ماه نیم می توانید ورزش را شروع کنید، اما ورزش های سنگین و هوازی در باشگاه، بالا و پایین پریدن، دویدن ممکن است به پروتز شما آسیب برساند، و باعث جابه جایی آن بشود.

اگر سوالی دارید، می توانید در انتهای همین مطلب در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ گوی شما خواهند بود.  همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان درباره عمل پروتز سينه در مشهد از طریق شماره 09386069075 با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

1.آیا می توان خرید پروتز سینه را خود فرد انجام دهد؟

مراکز فروش پروتز سینه در مشهد هستند که تاییدیه سازمان بهداشت را دارند، اما بهتر است قبل از اقدام به خرید با پزشک جراح خود مشورت کنید تا نوع مناسب با بدن شما را انتخاب و به شما پیشنهاد کند.

2.فرق پروتز hp  و uhp کدام است؟

پروتز hp همان High Profile یا پروتز با برجستگی متوسط است، در حالی که uhp یا Ultra high profile به پروتز با برجستگی بالا گفته می شود. اگر فردی قفسه سینه کوچکی داشته باشد از مدل پروتز uhp استفاده می شود تا بتواند از وسط دو طرف سینه را به هم نزدیک کند. در غیر این صورت، اگر قفسه سینه نرمال باشد، بهترین و طبیعی ترین گزینه پروتز سینه نوع hp خواهد بود.

3.عوارض پروتز سینه چیست؟

ورم، عفونت، ماندن جای زخم، خونریزی، درد و نامتقارن بودن دو سینه می تواند از عوارض عمل پروتز سینه باشد. مراجعه به بهترین دکتر پروتز سینه در مشهد می تواند باعث شود تا شما پس از عمل از این مشکلات دور بمانید.

54 دیدگاه

  1. بنده جراحی پروتز سینه میخواستم انجام بدم هزینه به چه صورت و لطفا آدرس کلینیک و شماره تماستون و اعلام بفرمایید

    نجمه زاهد هستم
    1. باسلام برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
      1. سلام واحترام
        ببخشید اگر شرایط اقساطی ندارید پس چرا در سایت ذکر شده؟؟؟؟؟

        شاهی
        1. سلام برخی خدمات از جمله کاشت مو به صورت اقساطی انجام می شود اما در صفحه پروتز سینه هم اشاره شده که تنها برخی پزشکان این عمل را به صورت اقساطی انجام می دهند.

          فاطمه پایان
    2. سلام وقت بخیر من بعلت اینکه مادر و خواهرم کنسل سینه داشته اند و با سونوگرافی اخیر که گرفته ام یک توده ۱ سانتی متری در سینه ام دیده شده قصد دارم پروتزسینه انجام دهم منتها دکتر می‌گوید عمل سنگینی هست میخواستم ببینم این عمل چقدر سنگینه و عوارض آن چیه ودوره نقاهت چطور هست بنده ۵۹ سال با قد ۱۵۸ و وزن ۸۱ کیلو میباشم

      پروین رئوفی
      1. سلام پاسخ دقیق به این سوال نیاز به معاینه دقیق و بررسی ازمایشات شما دارد. برای دریافت نوبت معاینه می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

        فاطمه پایان
  2. سلام وقت بخیر
    من مربی بدنسازی هستم بعداز گذشت دوره نقاهت امکان ورزش قدرتی هست

    فرشته
    1. باسلام بله با این حال در ماه های اول بعد از عمل می بایست توصیه های مراقبتی را جدی بگیرید تا بهبودی کامل حاصل شود. دراین خصوص بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید.

      فاطمه پایان
  3. سلام شماره های ک دادین در شبکه موجود نمیباشد

    فرزانه
    1. سلام شماره 09386069075 همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 پاسخگوی شماست لطفا مجدد چک بفرمایید.

      فاطمه پایان
  4. سلام من ۱۷ک وزن کم کردم احساس میکنم سینه هام یکم شل شده قصد دارم عمل پروتز سینه انجام بدم ولی به صورت اقساط امکان پذیر هست؟

    پانته آ
    1. Author

      سلام، متاسفانه خیر
      امکان شرایط اقساط برای ما وجود ندارد.

      مدیر
      1. سلام آیا اقساطی هم امکان عمل پوزوتر سینه هست

        ناشناس
        1. باسلام در حال حاضر شرایط پرداخت اقساطی برای این عمل وجود ندارد بااین حال می توانید برای اطلاع از هزینه ها و دریافت مشاوره با کارشناسان مدویکا تماس بگیرید. 09018191885

          فاطمه پایان
          1. سلام چراانقدر مردم و سرکارمیزارید باشماره های خاموش آخه هرشماره ای ک گذاشتیدخاموشه براپاسخگویی هاتون

            گیسو
          2. سلام شماره 09386069075 همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 در دسترس هست از طریق چت سایت نیز میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

            فاطمه پایان
  5. سلام من۳۷ سال دارم سایز سینه ۸۵ هست آیا میشه فقط لیفت انجام داد وپروتز وانجام ندیم

    سمیه
    1. Author

      سلام، بله امکان دارد.

      مدیر
      1. سلام من ۲۸ سالمه سینه هام کوچیکه دوست دارم .میخوام عمل پرتز سینه انجام بدم .

        معصومه
        1. باسلام جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  6. قیمت پروتز سینه رو میخواستم بدون زدین بااقساط هم هستدرسته

    فاطمه بیابانگرد
    1. Author

      با سلام، پروتز سینه با اقساط انجام نمیشه. همانطور که در متن مقاله هم گفته شد هزینه عمل پروتز سینه امسال بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان هست.

      مدیر
      1. سلام من حدودا ۱۰سال پیش پروتز سینه انجام دادم الان احساس میخوام بخاطر تغییرشکل انقضاش تموم شده وباید عوض کنم میخواستم بدونم هزینه عمل وپروتز چقدرمیشه واینکه ی دکتر خیلی خوب خانم معرفی کنید مشهدزندگی میکنم

        موسوی
        1. Author

          سلام،‌ دکتر فیروزه دانشوری یکی از بهترین جراحان پروتز سینه زن در مشهد هستند. برای رزور نوبت با ایشان می‌توانید با شماره‌ 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
          1. سلام وقتتون بخیر هزینه پروتز سینه با هزینه‌های جانبیش چقدر درمیاد ؟

            راحله خورشاهی
          2. Author

            سلام، هزینه پروتز سينه در مشهد با توجه به برند آن + دستمزد جراح، بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان می باشد.
            لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

            مدیر
  7. با سلام هزینه پرتز سینه سایز ۷۵ سیلیکونی با هزینه دستمزد و بیمارستان حدودا چقدر میشه ؟؟ و کدام نوع پرتز قیمت مناسبی دارد و پرتز خوبی هم هس ممنون میشم ی توضیحی بدین

    بنایی
    1. با سلام
      با توجه به تغییر نرخ ها اصلا امکان اعلام هزینه ها نیست ولی در کل شروع هزینه پروتز سینه چیزی در حدود 35 میلیون هست. برندهای مختلفی از پروتز وجود داره که استفاده میشه و از بهترین آن ها میتوان به موتیوا ، منتور و پلی تک اشاره کرد.

      مدیر مدویکا
  8. سلام ببخشید اگه بعداز۸الی۱۵سال برای تعویض پرتز نریم چی میشه؟مشکل خاصی به وجود میاد؟؟؟

    تهمینه
    1. Author

      سلام، بله حتما باید به جراح مراجعه کنید تا جراح با بررسی و معاینه اگر پروتز نیاز به تعویض داشت اینکار را برایتان انجام دهد.

      مدیر
  9. سلام هزینه ی تقریبی پروتز منتور و موتیوا رو لطف میکنید بفرمایید حدودا چقدر میشه؟

    مرجان
    1. با سلام
      با توجه به اینکه ما در زمینه فروش پروتز فعالیت نمیکنیم امکان اعلام هزینه رو هم نداریم

      مدیر مدویکا
    2. سلام خسته نباشید خانمی هستم شصت ساله که سرطان سینه دارم و باید تخلیه بشه چند وقت بعد از تخیله می توانم پروتز کنم وپوست سینه ونوک سینه ام چه جوری میشه یعنی به چه شکلی در میاد سپاسگزارم از شما

      عفت ناصری
      1. Author

        با سلام، بعد از بهبود پوست و بافت سینه می توانید برای پروتز سینه اقدام کنید.

        مدیر
  10. سلام من تازه عمل پروتز روانجام دادم آیا با لمس وفشار کم ممکن سینه آسیب ببینه

    زهره
    1. با سلام
      خیر لمس و فشار کم مشکلی براتون ایجاد نمیکنه

      مدیر مدویکا
    2. سلام پروتز سینه باحجم ۲۵۰ccهزینه اش چقدر میشه یک مارک خوب ممنون

      مژگانم
  11. آیاحسی هست به سینه بعدازعمل.؟

    ابوالفضل نفس
    1. با سلام
      بله احساسات تغییر نمیکنه و در حقیقت آسیبی به اعصاب بدن و سینه وارد نمیشه که بخاد باعث از بین رفتن حس شود

      مدیر مدویکا
    2. بله هست

      ناشناس
  12. میخوام پروتز بزارم میشه یک دکتر خوب معرفی کنید

    فرشته لشکری
    1. سلام جهت مشاوره پروتز و معرفی دکترهای سرشناس لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید

      نیما شفیعی
  13. پروتز سینه مارک منتور ، 400نیاز دارم لطفا راهنمایی نمایید، ممنونم

    حکیمه همتی
    1. سلام برای تهیه پروتز سینه مارک منتور با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا مشاوران ما در مدویکا شما را راهنمایی کنند.

      نیما شفیعی
  14. سلام وقتتون بخیر پروتز سینه منتورروازکجاتهیه کنم ممنون

    زری احمدی
    1. سلام برای تهیه پروتز سینه مارک منتور با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا مشاوران ما در مدویکا شما را راهنمایی کنند.

      نیما شفیعی
    2. سلام میخواستم بپرسم هزینه عمل اقای دکتر رمضانی برای پروتز سینه چقدره؟

      زهراجعفری
      1. Author

        هزینه عمل پروتز سینه با دکتر رمضانی ۲۵ میلیون تومان است. لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

        مدیر
    3. سلام پروتز منتور امریکا راباید از کجا تهیه کنم ممنونم

      سمانه محمدی
      1. با سلام
        معمولا پزشکان فرد یا شرکتی رو جهت تهیه پروتز معرفی میکنن بهتره با پزشکتون مشورت کنین

        مدیر مدویکا
      2. باسلام
        من سایزسینم کوچیکه60کوچکتر سنم 33دارم بخوام سینه هام بزرگ بشه باید حتما پروتزبشه
        بعداونوقت میگن برای عمل ازچربی شکم برمیدارن برای سینه اضافه میکنن شایعه است

        فرشته مظلوم
        1. Author

          با سلام، خیر باید پزشک وضعیت شما را بررسی کند. به جز پروتز سینه، روش تزریق چربی به سینه در مشهد یکی از روش های جایگزین و محبوب به شمار می رود.
          از شکم یا ران و یا هر قسمتی که پزشک صلاح بداند.

          مدیر
      3. سلام ببخشید من 25سالمه و وقتی به پسرم شیر میدادم یکی از سینه هام یه ذره بزرگ تر شد و اون یکی اصن رشد نکرده از اول، میخواستم بپرسم چه روشی بهتره واسه بزرگ کردن سینه هام عمل پرتز یا تزریق چربی کدوم هزینه ش کمتره

        فاطمه
        1. Author

          سلام، هزینه تزریق چربی کمتر از پروتز سینه است. اما اینکه کدام برای شما مناسب است را فقط پزشک با معاینه حضوری و بررسی شرایط شما، می تواند بگوید.

          مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.