پیکرتراشی در مشهد به ۸ روش | ۲ نفر از بهترین جراحان + هزینه

پیکرتراشی در مشهد

پیکرتراشی در مشهد به ۸ روش | ۲ نفر از بهترین جراحان + هزینه

1341 بازدید

این روزها پیکرتراشی در مشهد به کمک افرادی آمده است که به دلیل چاقی کل بدن یا شکم و پهلو از اندام خود رضایت کافی را ندارند. اگر شما هم میخواهید در مشهد عمل پیکرتراشی بدن یا پیکرتراشی شکم و پهلو انجام دهید، باید بهترین دکتر جراح پیکرتراشی در مشهد را پیدا کنید که با هزینه معقولی این کار را برای شما انجام دهند. البته پیکرتراشی در مشهد برای آقایان و خانم ها در برخی از کلینیک های جراحی مشهد هم انجام می‌شود اما ممکن است جراحان عمومی به کمک تجهیزات و دستگاه‌های پیکرتراشی مانند پال این جراحی را انجام دهند. اما برای دستیابی به یک نتیجه بهتر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به یک متخصص یا فوق تخصص جراح پلاستیک مراجعه کنید.

به هر حال این مقاله با بررسی تمام جهات این جراحی می‌تواند پاسخگوی تمام سوالات شما در این زمینه باشد. پس با ما همراه باشید.

برای مشـــــاوره رایگــــــان و رزرو نوبت با شماره 09386069075 یا 05136166 تماس حاصل نمایید.
ساعــات پاسخگــــویی 9 الی 20

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه عمل پیکرتراشی در مشهد سال ۱۴۰۲

جراحی پیکرتراشی یک جراحی پلاستیک نیمه تهاجمی و حساس است که باید حتما توسط سک جراح خبره و ماهر انجام شود. پس بر روی بدن خود ریسک نکنید و برای اینکه کمی کمتر هزینه کنید، سراغ دکترهای بی‌تجربه که حاضرند برای کسب تجربه عمل پیکرتراشی اقساطی یا ارزان در مشهد انجام دهند، نروید.

هزینه عمل پیکرتراشی کل بدن در مشهد در سال ۱۴۰۲ شامل دستمزد جراح + هزینه بیمارستان است که از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

  1. دستمزد جراح: بسته به اینکه تجربه وی و اینکه جراحی پیکرتراشی با چه دستگاهی، با چه تکنیکی، روی چه قسمتی از بدن انجام شود تفاوت قیمت وجود دارد. برای مثال پیکرتراشی شکم و پهلو مسلما ارزان تر ازپیکرتراشی کل بدن است، یا اینکه هزینه پیکرتراشی پا با پشت کمر فرق دارد.
  2. هزینه بیمارستان: هزینه کلینیک های جراحی یا بیمارستان ها بر أساس درجه بندی بیمارستان ها و هزینه هتلینگ متفاوت است.
نام جراح پیکرتراشیقیمت پیکرتراشی شکم و پهلو در مشهد هزینه عمل پیکرتراشی کل بدن در مشهد
دکتر مهدی رمضانی اول

 

دکتر کامران کاویانی فر

شروع قیمت از ۲۵ میلیون تومانشروع قیمت از ۵۰ میلیون تومان

آیا انجام عمل پیکرتراشی در مشهد با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی ممکن است؟

شاید با دیدن کمی چربی در بدن خود فکر کنید که چاق شده‌اید. اما باید بدانید در علم پزشکی مفهوم چاقی با اضافه وزن تفاوت دارد، و راه تشخیص آن محاسبه BMI یا شاخص توده بدنی است. bmi با سنجش تناسب قد و وزن مشخص می‌کند که آیا شما چاق هستید یا اضافه وزن دارید. به طوریکه bmi بین 18.5 و 24.9 نرمال واز ۲۵ تا ۳۰ دارای اضافه وزن و اگر bmi شما بالاتر از ۳۰ باشد یعنی شما چاق هستید و چاقی بیماری محسوب می‌شود.

ازطرفی بیمه‌های پایه دولتی (مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی) فقط در صورتی هزینه های جراحی را پرداخت می‌کنند که جراحی برای درمان بیماری باشد. یعنی در حالتی که شما دچار چاقی باشید می‌توانید با عمل‌های جراحی لاغری در مشهد مثل اسلیو معده یا غیره از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید.

ار طرف دیگر عمل پیکرتراشی برای افراد چاق قابل انجام نیست، و مناسب افرادی هست که دچار اضافه وزن هستند و می‌خواهند با برداشتن چربی های موضعی حالت زیباتری به بدن خود بدهند. بنابراین این عمل، یک جراحی زیبایی محسوب شده و شامل بیمه ‌های پایه نمی‌شود.

اما درمورد بیمه‌های تکمیلی (مانند بیمه ایران، دانا و …) بسته به سقف حق بیمه تان، فرانشیز و تعهدات شرکت بیمه به شما، ممکن است تا ۳۰٪ هم از هزینه عمل را متقبل شوند. برای این‌ منظور باید در این باره با شرکت بیمه خود صحبت کنید.

هزینه پیکرتراشی با بیمه تامین اجتماعی

بهترین دکتر پیکرتراشی در مشهد کیست ؟

پیدا کردن بهترین دکتر پیکرتراشی در مشهد مهم‌ترین و اولین قدمی است که باید بردارید. جراحان پلاستیک و جراحان عمومی که دوره جراحی زیبایی را گذرانده‌اند، مجوز انجام این جراحی را دارند. اما پیشنهاد ما مراجعه به جراحان متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک است.

از طرفی آوردن لیستی از جراحان زیبایی و پلاستیک در مشهد کار آسانی است، اما جز سردرگمی بیشتر برای شما چیزی نخواهد داشت. بنابراین ما به جای این‌ کار فقط ۲ نفر از جراحان پیکرتراشی که معتمد و قابل اطمینان هستند را به شما معرفی می‌کنیم. زیرا سلامت شما اولویت همیشگی مجموعه مدویکا بوده است.

دکتر مهدی رمضانی اول و دکتر کامران کاویانی فر، ۲ تا از بهترین جراحان پیکرتراشی نه تنها در مشهد بلکه در کل کشور هستند. این دو جراح با سابقه ای طولانی و البته درخشان توانسته اند، این لقب را از آن خود کنند.

۱) دکتر مهدی رمضانی اول
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

بهترین جراح پیکرتراشی در مشهد - دکتر مهدی رمضانی
برای مشاهده نمونه کارهای دکتر رمضانی کلیک کنید

) دکتر کامران کاویانی فر
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

دکتر کاویانی بهترین جراح پیکرتراشی در مشهد
برای مشاهده نمونه کارهای دکتر کاویانی کلیک کنید

دکتر مهدی رمضانی و کامران کاویانی با بهترین کلینیک‌ها و بیمارستان‌های مشهد قرارداد داشته و در آنها، عمل پیکرتراشی را انجام می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09386069075 در ارتباط باشید.

پیکرتراشی در بیمارستان مهرگان مشهد
بخش جراحی بیمارستان مهرگان مشهد

پیکرتراشی چیست و چگونه انجام میشود؟

کانتورینگ بدن یا پیکرتراشی در مشهد یک روش جراحی است که هدف آن تغییر شکل بخشی از بدن است. این شیوه جراحی به شما کمک می‌کند تا از شر چربی‌ها و پوست‌های اضافی خود خلاص شوید و قسمت‌هایی از بدن را که از آن راضی نیستید، تغییر شکل دهید.

پیکرتراشی چیست
پیکرتراشی و اثرات آن روی شکل ظاهری بدن

اگر شما نزد بهترین جراح پیکرتراشی بدن در مشهد هم این عمل را انجام دهید، معمولا به کاهش وزن شما کمک نمی‌کند. به عبارت بهتر پیکرتراشی به شکل‌دهی بدن کمک می‌کند، نه به کاهش وزن بدن شما. علاوه بر این، پیکرتراشی برای زمانی که پس از کاهش وزن زیاد منجر به پوست اضافی در بدن افراد می‌شود، می‌تواند مفید فایده باشد.

به لطف علم پزشکی امروزه روش های متفاوتی برای پیکرتراشی وجود دارد. اعم از پیکرتراشی بدون جراحی یا با جراحی. اما بهترین روش برای شما همان روشی است که جراح با بررسی بدن، شرایط فیزیکی، تاریخچه پزشکی، لایف استایل، میزان اشتها و نوع رژیم غذایی شما به شما پیشنهاد می‌دهد. در ادامه درباره روش های انجام پیکر پیک تراشی در مشهد صحبت می‌کنیم.

 ۴ روش پیکرتراشی در مشهد با جراحی

پیکرتراشی چجوریه؟ پیکرتراشی در مشهد یک شیوه کمترتهاجمی در عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود که با استفاده از سرما، گرما، لیزر و روش‌های دیگر چربی‌ها را از بدن خارج می‌کند. جراحی پیکرتراشی شکم و پهلو شامل تاک، لیفت و لیپوساکشن است. این شیوه‌های جراحی بهبودی بیمار را طولانی‌تر می‌کند، اما معمولا بیماران نتایج بهتری را می‌گیرند. این روش ها شامل:

پیکرتراشی با لیپوساکشن در مشهد

پیکرتراشی به روش لیپوساکشن در مشهد یعنی خروج چربی‌ها با ساکشن که در اتاق عمل توسط جراحان پیکرتراشی انجام می‌شود. برای مثال میتوان با لیپوساکشن شکم و پهلو پیکرتراشی را فقط در قسمت شکم و پهلو انجام داد. در روش لیپوساکشن، جراح با ایجاد چند برش چند میلی‌متری روی بدن کانولا را وارد بدن کرده و چربی‌های اضافه را با قدرت دست و حرکت‌های رفتی و برگشتی تخرب می‌کند، سپس چربی اضافه از داخل بدن ساکشن شده و توسط لوله به بیرون هدایت می‌شود.

پیکرتراشی با لیپوساکشن
پیکرتراشی با لیپوساکشن

این روش سنتی‌ترین روش پیکرتراشی در کل دنیاست که از قدیم توسط جراحان استفاده می‌شده است.

پیکرتراشی با لیپوساکشن با دستگاه پال در مشهد

تفاوت پیکرتراشی با پال (pal) با پیکرتراشی با لیپوساکشن معمولی در نیرویی است که باعث تخریب چربی‌ها می‌شود. در روش لیپوساکشن سنتی چون چربی‌ها با قدرت دست جراح تخریب می‌شد ممکن بود به دلیل خستگی جراح در انتهای عمل چربی ها به طور یکنواخت خارج نشود، اما در روش لیپوساکشن PAL در مشهد تخریب سلول‌های چربی با قدرت نیروی مکانیکی کانولا که به دستگاه پال متصل است صورت می‌گیرد. بنابراین دقت عمل بیشتر شده و چربی‌ها به طور کامل و یکنواخت از بدن خارج می‌شوند.

پیکرتراشی اقساطی در مشهد
عکس پیکر تراشی کل بدن در مشهد

پیکرتراشی با دستگاه PAL که جدیدترین دستگاه پیکرتراشی است، باعث درد و تورم کمتری می‌شود و به جراح اجازه می‌دهد تا چربی را با دقت بیشتری خارج کند. در مواردی که بیمار در گذشته عمل لیپوساکشن داشته است یا قرار است حجم زیادی از چربی برداشته شود، جراح این روش را انتخاب می‌کند.

پیکرتراشی با لیپوماتیک در مشهد

پیکرتراشی با روش لیپوماتیک هم مانند لیپوساشکن است. تفاوت تنها در نوع تکنولوژی دستگاه لیپوساکشن و لیپوماتیک است. فقط در روش لیپوماتیک یک کمپرسور هوایی نیز وجود دارد که موجب لرزش و ارتعاش نیز می شود. و با آن می‌توان قسمت‌‌های حساس تری در بدن مانند باسن، ران ها، پهلو ها، پشت، بازو ها و گردن را نیز ساکشن کرد.

لیپوساکشن مشهد
لیپوساکشن و لیپوماتیک یکی از روش های پیکرتراشی است.

لیپوماتیک روش جدید‌تری نسبت به لیپوساکشن برای پیکرتراشی در مشهد است، که البته عوارض کمتری هم دارد. در این روش بهبود به صورت سریع‌تری نیز نسبت به انواع روش دیگر جراحی پیکرتراشی صورت می‌گیرد.

پیکرتراشی با ابدومینوپلاستی در مشهد

پیکرتراشی با ابدومینوپلاستی در مشهد یک جراحی کاملا تهاجمی برای حذف چربی، پوست اضافه به خصوص در ناحیه شکم و پهلوها است. در این جراحی برای کانتور شکم و پهلو، پوست برش خورده و سپس چربی های اضافه تخلیه شده و سپس پوست کشیده و بخیه می خورد. قسمت های اضافه پوست نیز حذف می‌شود. این تکنیک بیشتر برای افرادی مناسب است که چاقی آنها بیشتر در ناحیه شکم و پهلوها است.

پیکرتراشی با ابدومینوپلاستی در مشهد توسط دکتر رمضانی
پیکرتراشی با ابدومینوپلاستی در مشهد توسط دکتر رمضانی

۴ روش پیکرتراشی بدون جراحی در مشهد

البته روش‌های پیکرتراشی بدون جراحی با انواع لیزر و دستگاه نیز در این شهر وجود دارد. این تکنیک ها دوره نقاهت کوتاه ‌تری دارد، اما نتیجه به خوبی شیوه‌های جراحی نیست. در ادامه به برخی از روش‌های پیکرتراشی بدون جراحی در مشهد اشاره خواهیم کرد:

1- پیکرتراشی با کرایو لیپولیز در مشهد

یکی از شیوه‌های پیکرتراشی در مشهد کرایو لیپولیز نام دارد که با استفاده از دمای بسیار پایین بافت چربی تخریب می‌شود و پس از آن از بدن خارج می‌شود. به همین جهت است که این روش به فریز کردن چربی هم معروف است. از مزایای کرایو لیپولیز می‌توان گفت که سایر اعضای بدن شما آسیب نمی‌بیند و در مجموع 30 تا 60 دقیقه انجام آن زمان می‌برد.

کرایولیپولیز جدیدترین روش پیکرتراشی بدون جراحی در مشهد
دستگاه کرایولیپولیز جدیدترین روش پیکرتراشی بدون جراحی در مشهد

جراحان از این شیوه معمولا در پیکرتراشی پشت و پیکرتراشی پهلو استفاده می‌کنند.

2- پیکرتراشی با لیزر لیپولیز در مشهد

پیکرتراشی با لیزر لیپولیز در مشهد از شیوه‌هایی محسوب می‌شود که عارضه خاصی را به همراه ندارد و پس از انجام آن شما در عرض چند روز می‌توانید به کارهای روزانه خود بپردازید. در این شیوه با استفاده از لیزر، چربی‌های انباشته شده در بدن با حرارت و گرما به شکل مایع بیرون می‌آیند.

پیکرتراشی بدون جراحی با لیزر و دستگاه لیپولیز
پیکرتراشی بدون جراحی با لیزر و دستگاه لیپولیز

پس از آن چربی‌های مایع یا از بدن خارج یا در بدن جذب می‌شوند. این شیوه از پیکرتراشی حدود 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. پیکرتراشی پاها و پیکرتراشی پشت کمر از جمله مواردی است که می‌توان با انجام این شیوه به راحتی آن را انجام داد.

3- پیکرتراشی با لیزر آر اف فرکشنال یا رادیو فرکانس در مشهد

خوشبختانه امروزه امکان انجام لاغری موضعی با لیزر آر اف یا رادیو فرکانس نیز برای همه افراد فراهم شده است. در این شیوه چربی‌های انباشته شده در نقاط مختلف بدن هدف قرار می‌گیرد. درنهایت زمانی که توده چربی‌ها از یکدیگر جدا شوند، به راحتی می‌توانند از بدن خارج ‌شوند. این شیوه از پیکرتراشی حدودا 1 ساعت زمان می‌برد. این روش که به آن لیزر آر اف فرکشنال در مشهد می‌گویند بیشتر برای از بین بردن غبغب افراد کاربرد دارد.

پیکرتراشی با فرشکنال rf در مشهد
پیکرتراشی بدون جراحی با دستگاه فرشکنال rf در مشهد

4- پیکرتراشی با لیپولیز تزریقی در مشهد

لیپولیز تزریقی جدیدترین روش پیکرتراشی بدون جراحی در مشهد محسوب می‌شود. در این شیوه تخریب چربی‌های بدن از طریق ماده‌ای به اسم فسفاتیدیل کولین صورت می‌گیرد. پس از تخریب کامل، چربی‌ها امکان خارج شدن از بدن را پیدا می‌کنند. علاوه بر این در لیپولیز تزریقی دارویی به نام کیبلا هم به تخریب و شکسته شدن در چربی‌ها کمک بسیاری می‌کند. این روش 30 دقیقه زمان می‌برد تا به طور کامل انجام شود.

لیپولیز تزریقی برای پیکرتراشی
لیپولیز تزریقی برای پیکرتراشی

افراد کاندید برای انجام پیکرتراشی چه کسانی هستند؟

پیش از آن‌که بخواهید پیکرتراشی را انجام دهید، لازم است بدانید که این عمل برای شما و شرایط شما مناسب است یا خیر. دانستن این‌که پیکرتراشی برای چه افرادی مناسب است، نکته‌ای خواهد بود که در ادامه مقاله به آن اشاره می‌کنیم:

  1. افرادی که چاقی مفرط ندارند و صرفا می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند. یعنی bmi آنها زیر ۳۵ است.
  2. افرادی که با رژیم غذایی و ورزش تفاوتی در وزن‌شان ایجاد نمی‌شود.
  3. افرادی که قصد دارند به شکل خاصی در فرم‌دهی بدن خود برسند.
  4. افرادی که می‌خواهند پوست‌های اضافی بدن خود را حذف کنند تا صاف‌تر و جوان‌تر به نظر رسد. این روش برای افرادی که پوست شل، افتادگی یا چین‌خورده‌ دارند، می‌تواند مفید فایده باشد.

پیکرتراشی برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر شما از بهترین دکتر پیکرتراشی در مشهد هم استفاده کنید، اما جز دسته افرادی باشید که این عمل برای شما مناسب نباشد، ممکن است نتیجه مطلوب را نگیرید. معمولا این افراد برای مراقبت‌ های بعد از پیکرتراشی کار بسیار دشواری خواهند داشت. این افراد می‌تواند موارد زیر را شامل شود:

  1. افرادی که چاقی مفرط و وزن بالا دارند. این عمل برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به لاغری موضعی برسند.
  2. افرادی که الکل یا دخانیات مصرف می‌کنند. انجام پیکرتراشی برای این افراد ممکن است خطراتی را در حین عمل داشته باشد.
  3. افرادی که بیماری زمینه‌ای همچون دیابت یا فشار خون دارند. ریسک عمل پیکرتراشی برای افرادی با سابقه بیماری بیشتر است. به همین جهت است که یکی از اقدامات قبل از پیکرتراشی انجام آزماشات خون است.
  4. افرادی که پوست‌ آن‌ها خاصیت کششی ندارد. این افراد پس از عمل پیکرتراشی ممکن است دچار افتادگی پوست شوند. این مسئله در جراحی پیکرتراشی شکم و پهلو بیشتر نمود پیدا می‌کند.

در کدام بخش های بدن پیکرتراشی انجام می شود؟

عمل پیکرتراشی در مشهد این امکان را فراهم کرده تا هر فردی که از هر قسمت بدن خود ناراضی است، به فرم ایده‌آل دست یابد. این عمل می‌تواند در بیشتر نواحی بدن انجام شود.
بیماران ازعمل پیکرتراشی در برخی از قسمت‌های بدن، بیشتر از سایر قسمت‌ها نتیجه می‌گیرند. با این اوصاف می‌توان گفت که عمل پیکرتراشی در این نواحی بیشتر مرسوم است. این نواحی معمولا شکم و پهلو، غبغب و ران پا را شامل می‌شود.

در کدام بخش های بدن پیکرتراشی انجام می‌شود؟
بخش های مختلف بدن که برای پیکرتراشی مناسب است.

اقدامات قبل از جراحی پیکرتراشی

  1. انجام مشاوره‌های قبل از عمل، انجام آزمایشات و عکس‌برداری ها
  2. از ساعت ۱۲ شب قبل از عمل، از مصرف مایعات و غذاها خودداری کنید.
  3. از ۲ هفته قبل داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین را قطع کنید.
  4. از مصرف دخانیات از ۱۰ روز قبل از جراحی اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از جراحی پیکرتراشی

  1. باید از فعالیت های سنگین اجتناب کرده و حداقل به مدت ۳ هفته استراحت کامل داشته باشید.
  2. در روزهای ابتدایی بعد از جراحی،آبمیوه‌های طبیعی ضد التهابی مانند آب آناناس و آب پرتقال مصرف کنید.
  3. تا زمانی که پزشک اجازه نداده نباید حمام کنید.
  4. آنتی بیوتیک‌هارا جهت جلوگیری از عفونت راس ساعت مصرف کنید.
  5. برای خوابیدن بعد از پیکرتراشی باید بالا تنه با پاها زاویه ۴۵ درجه داشته باشد.

چه مدت بعد از پیکرتراشی بایستی از گن استفاده کنیم؟

پوشیدن گن بعد از عمل پیکرتراشی لازم و مفید است. پوشیدن گن از بروز ورم بیش از اندازه بعد از عمل به دلیل تورم مایعات در بدن جلوگیری می‌کند. همچنین گن بعد از پیکرتراشی از ایجاد چین خوردگی روی پوست نیز جلوگیری می‌کند. به همین سبب بهتر است در هفته های اول تا سوم از گن های تنگ و از هفته چهارم به بعد از گن های راحت‌تر استفاده کرد.

تا چند وقت بعد از پیکرتراشی باید گن بپوشیم
تا چند وقت بعد از پیکرتراشی باید گن بپوشیم

نتیجه پیکرتراشی چه زمانی مشخص می شود؟

علی رغم اینکه نتیجه پیکرتراشی بالافاصله بعد از جراحی مشخص است. اما برای دیدن نتیجه نهایی بعد از بهبود زخم‌ها حداقل ۴ ماه زمان لازم است.

نتیجه یک هفته بعد از پیکرتراشی شکم و پهلو در مشهد

بعد عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در مشهد با بهترین دکتر پیکرتراشی دکتر رمضانی
بعد عمل پیکرتراشی در مشهد با بهترین دکتر پیکرتراشی دکتر رمضانی
بعد عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در مشهد با دکتر رمضانی
بعد عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در مشهد با دکتر رمضانی

پیکرتراشی در مشهد چه مزایایی دارد؟

مزایای انجام عمل پیکرتراشی در مشهد را از دو جنبه می‌توان مورد بررسی قرار داد. جنبه ظاهری و جنبه روانی.
با انجام عمل پیکرتراشی اجزای بدن شما مشخص‌تر و زیبا‌تر می‌شود. ظاهری جوان‌تر و لاغرتر و پوست صاف‌تر از دیگر مزایایی است که این عمل می‌تواند به افراد دهد. این موارد مزایای پیکرتراشی از جنبه ظاهری است.

اگر از جنبه روانی به قضیه نگاه کنید، بسیاری از افرادی که از ظاهر خود ناراضی‌اند، مشکلات افسردگی به سراغ آن‌ها می‌آید. جسم و روان شما به هم مرتبط است؛ بنابراین با رسیدگی به ظاهر، روح و روان خود را هم می‌توانید سرزنده نگه دارید.

عوارض عمل پیکرتراشی چیست ؟

آیا عمل پیکرتراشی خطرناک است؟ اگرچه این روزها پیکرتراشی بدون جراحی بسیار مرسوم شده است، اما در هرصورت یک نوع عمل جراحی محسوب می‌شود؛ بنابراین ممکن است با خطراتی همراه باشد. اگرچه این خطرات چندان متداول نیست، اما دانستن آنها برای شما لازم است. برخی از این عوارض نادر به شرح زیر است:

  • • عدم تقارن (هر دو طرف یکسان به نظر نمی‌رسند).
  • • عوارض ناشی از بیهوشی، مانند حالت تهوع، استفراغ
  • • ریزش مو در نزدیکی برش‌های جراحی
  • • هماتوم ( ایجاد یک حفره خون در زیر پوست) و عفونت
  • • ایجاد کهیر یا بثورات پوستی، موج‌دار شدن یا تغییر رنگ پوست
  • • درد یا تورمی که بیشتر از حد انتظار طول بکشد

پیکرتراشی چقدر درد دارد؟

پیکرتراشی چون عموما با جراحی همراه است مقداری درد در دوره نقاهت به همراه دارد. البته میزان درد بعد از این عمل به مواردی مانند ناحیه عمل و میزان چربی خارج شده بستگی دارد. اما جای نگرانی نیست زیرا درد آن اندک و قابل تحمل است. علاوه بر آن جراح بعد از عمل برای شما مسکن تجویز می‌کند که با مصرف آنها مشکلی نحواهید داشت.

چند وقت بعد از پیکرتراشی می‌توانیم ورزش کنیم؟

زمان انتظار برای شروع فعالیت های جسمی براساس نوع جراحی متفاوت است. هر چند شما قادر خواهید بود که از دو روز بعد از جراحی به فعالیت های سبک روزانه و حتی پیاده روی را برای تخلیه مایعات از محل زحم شروع کنید. اما برای انجام ورزش باید حداقل ۴ هفته از عمل پیکرتراشی گذشته باشد.

کلام آخر

پیکرتراشی در مشهد می‌تواند برای از بین بردن چربی و شکل دادن به نواحی بدن در زمانی که رژیم غذایی و ورزش موثر نیستند، به افراد کمک بسیاری کند. پس از انجام پیکرتراشی شما به وزن ایده‌آل خود می‌رسید. همان‌طور که اشاره شد در عمل پیکرتراشی چربی‌های اضافی بدن برداشته می‌شود و پوست شل یا چروکیده سفت و صاف می‌شود. برای این‌که تمام افراد ازعمل پیکرتراشی خود رضایت کافی را داشته باشند، لازم است تا قبل از انجام هرگونه عملی با پزشک معالج خود مشورت کنند.

مجموعه مدویکا با بهترین جراحان و بهترین کلینیک‌های پیکرتراشی در مشهد همکاری دارد که با دارا بودن پزشکان باتجربه در حوزه پیکرتراشی قادر است مشاوره‌های مفیدی را به افراد با سلایق مختلف ارائه دهد. تحقیق و پرسش در خصوص اقدامات قبل و بعد از عمل پیکرتراشی باعث می‌شود تا شما بهترین نتیجه ممکن را از عمل خود دریافت کنید.

برای مشـــــاوره رایگــــــان و رزرو نوبت با شماره 09386069075 یا 05136166 تماس حاصل نمایید.
ساعــات پاسخگــــویی 9 الی 20


.

14 دیدگاه

  1. عمل که شکموکچیک کنا وچربی به باسن بزنه چنده هزینش

    فرشته
    1. سلام برای دریافت مشاوره با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید. نکات لازم به شما ارائه خواهد شد.

      فاطمه پایان
  2. سلام.چربی اضافه درشکم وپهلودارم.برای عمل پیکرتراشی نیاز به مشاوره دارم.

    ناشناس
    1. سلام شما می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885 با کارشناسان ما در مجموعه مدویکا در تماس باشید.

      فاطمه پایان
  3. سلام من ۱۵۰ کیلو هستم میشه و قدم ۱۸۵ هست آیا پیکر تراشی کم میشه و برگشت نداره

    ناشناس
  4. سلام من می خواهم عمل پیکر تراشی انجام بدم بهترین منحصص رو برام معرفی کنید وهزیمه جراحی رو ممنون

    فاطمه اسدی
    1. Author

      دکتر مهدی رمضانی و دکتر کاویانی از بهترین دکترهای پیکرتراشی مشهد هستند، هزینه پیکرتراشی توسط این دو جراح در متن مقاله آورده شده است. پیکرتراشی شکم و پهلو از ۲۵ میلیون و پیکرتراشی از ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.
      برای رزرو نوبت و یا راهنمایی بیشتر با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  5. سلام خدا قوت …من54 ساله هستم .اضافه وزن ندارم اما پوست بدنم افتادگی داره .ایا پیکر تراشی لازم هس یا روشهای دیگه میتونم سریع ب اندام زیبا برسم

    لیلا
    1. Author

      سلام، ممنونم. باید معاینه شوید.
      لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
      1. میخوام با جدیدترین روش و کمترین بریدگی پیکرتراش شکم و پهلو انجام بدم.
        حدودا ۱۵ کیلو اضافه وزن دارم و همه جای بدنم پخشه این اضافه وزن.
        چه بکنم

        نسیم توحیدی
        1. امروزه روش های نوینی برای کاهش چربی های اضافه ایجاد شده که به روش های بدون جراحی نیز معروف است از جمله این روش ها می توان به لیپوماتیک و لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی اشاره کرد. برای رزرو نوبت معاینه می تواند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  6. سلام من میخوام بوتاکس صورت وعمل پیکرتراشی شکم وپهلوانجام بدم.
    میخوام یه دکترخوب این کاروبرام انجام بد
    ۲برای پیکرتراشی چندروزبایدبستری باشیم توکلینیک واینکه بعدعمل میتونیم به امورزندگیمون رسیدگی کنیم یانیازبه کسی داریم که ازمون مراقبت کنه؟ممنون میشم پاسخ بدین

    ناشناس
    1. Author

      سلام، دوره نقاهت بعد از عمل پیکرتراشی، ۳ هفته است. مدت بستری یک شب است.
      لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
    2. من میخوام وزنم بیاد پاین از ۱۵۰ کیلو آیا میشه

      نادر چنارانی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.