عمل بینی اقساط و ارزان در مشهد | پیشنهادی اقتصادی یا دورغین؟

عمل بینی ارزان و اقساط در مشهد

عمل بینی اقساط و ارزان در مشهد | پیشنهادی اقتصادی یا دورغین؟

1301 بازدید

این روزها که برخی از افراد که قصد عمل بینی در مشهد را دارند اما از پس هزینه های عمل بینی برنمی‌آیند به دنبال عمل بینی اقساط و ارزان در مشهد هستند. در واقع از اولین دغدغه‌های افراد برای جراحی بینی مسئله هزینه‌‌های این عمل است. به همین جهت است که عمل بینی قسطی در مشهد یا حتی عمل بینی رایگان یکی از گزینه هایی است که افراد به دنبال آن هستند. برخی از جراحان ادعا می‌کنند که عمل بینی را ارزانتر از دیگر جراحان و با قیمت ۴ یا حتی ۵ میلیون انجام می‌دهند. اما ماجرا از چه قرار است؟! چرا این تفاوت قیمت بین دستمزد جراحان بینی در مشهد وجود دارد. برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

جهت مشاوره رایگان برای جراحی بینی در مشهد با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید

زمان پاسخگویی : صبح 9 الی 14 و عصر 17 الی 20

عمل بینی ارزان در مشهد به چه صورت است؟

عبارت  ” عمل بینی ارزان در مشهد نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد. زیرا وقتی از ارزان بودن عمل بینی صحبت می‌کنیم، ممکن است کیفیت کار زیر سوال برود. درست است که زیبایی حق همه افراد است و هیچ کس نباید به جهت عدم توان پرداخت هزینه از موهبت زیبایی بی‌بهره باشد، اما زیبایی زمانی ارزش دارد که با سلامتی همراه باشد. اگر قرار باشد فقط برای اینکه زیباتر شوید به هر جراح تازه کاری که با قیمت پایین و ارزان عمل می کند مراجعه کنید، باید منتظر عواقب بعدی آن نیز باشید.

ما با تجربه طولانی مدتی که در این زمینه داریم به شما این اطمینان را می‌دهیم که هیچ جراحی حاضر نیست دستمزد خود را پایین تر از تعرفه جراحی بینی که سالانه توسط وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود، دریافت کند. مگر اینکه به قول معروف یک جای کار بلنگد.

عمل بینی اقساط در مشهد به چه صورت است؟

برخی از مراکز در خصوص جراحی بینی بصورت اقساط در مشهد به گونه‌ای تبلیغات خود را انجام می‌دهند که هزینه‌ها پایین‌تر از حد معقول به‌نظر رسد. این در حالی است که هزینه عنوان شده تنها بخشی از کل قیمت این عمل محسوب می‌شود. این نوع تبلیغات معمولا هزینه‌های بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه‌های مربوطه را شامل نمی‌شود.

از طرفی دستمزد جراح برای عمل بینی بر اساس تجربه وی، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود. با این اوصاف وقتی صحبت از هزینه عمل بینی اقساط در مشهد می‌شود، باید در نظر بگیرید که قیمت‌های ارائه شده از جانب مجموعه شامل چه مواردی می‌شود؟! آیا این قیمت ها واقعی است؟! و اینکه به چه دلیلی بک جراح باید اینکار را انجام دهد؟!

عمل بینی ارزان در مشهد
عکس بیمار مدویکا بلافاصله بعد از عمل بینی در مشهد توسط دکتر خدیوی

عمل جراحی بینی در مشهد با مدویکا

چون سلامتی شما برای ما در الویت است و ما حتی بعد از جراحی پاسخ‌گوی شما هستیم، به هیچ عنوان با جراحان بی تجربه ای که با قیمت های خیلی پایین و ارزان و حتی شرایط اقساط می خواهند تجربه کسب کنند، همکاری نمی‌کنیم. بنابراین شرایط اقساط برای عمل بینی برای جراحانی که با مجموعه مدویکا همکاری دارند، وجود ندارد.

اما اگر تمایل دارید با بهترین جراحان بینی مشهد عمل خود را انجام دهید و تا آخر عمر از سلامتی، عملکرد بینی و ظاهر خود رضایت داشته باشید می توانید با ما در ارتباط باشید. در مرکز جراحی زیبایی مدویکا، جراحان با استعداد و با تجربه، نگرانی‌های رایج شما در مورد ظاهر بینی را درک کرده و با انجام یک جراحی دقیق و اصولی، زیبایی و عملکرد بینی شما را بهبود می‌بخشند.

هرگاه شما بخواهید عمل بینی ارزان در مشهد را انجام دهید، کارشناسان مجموعه مدویکا نیازهای شما را ارزیابی می‌کنند تا هزینه نهایی این عمل را برای شما به طور دقیق مشخص کنند. ما اینجا هستیم که صدای شما را شنیده و به شما بهترین راه حل ها را ارائه دهیم.

بهترین جراحان عمل بینی ارزان مشهد
دکتر عمل بینی ارزان

پیشنهاد می‌کنیم به صفحات اجتماعی ما در اینستاگرام مدویکا و یوتیوب مدویکا مراجعه کنید و نمونه کارهای بهترین جراحان زیبایی مشهد را مشاهده کنید.

آیا عمل بینی با ۵ میلیون در مشهد در سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود؟

در سال ۱۴۰۲ قیمت عمل بینی در شهر مشهد جراحان تازه کار از ۱۰ میلیون تومان و جراحان با تجربه از ۱۵ میلیون تومان شروع می‌شود. بنابراین عمل بینی با ۵ میلیون تومان و حتی قیمت های پایین‌تر وجود ندارد. اگر جراحی با این قیمت می‌خواهد عمل شما را انجام دهد باید به صلاحیتش شک کنید.

هزینه‌ عمل بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

در ادامه برای اینکه بتوانید نگاه واقع بینانه تری به هزینه های عمل بینی داشته باشید. در این قسمت در این باره با شما صحبت خواهیم کرد.

ارائه قیمت برای جراحی بینی کمی مشکل است؛ چراکه به عوامل بسیاری بستگی دارد. هزینه جراح، هزینه‌ بیهوشی، هزینه استفاده از بیمارستان یا مجموعه پزشکی، انجام آزمایشات پزشکی لازم قبل از جراحی، هزینه نسخه‌هایی که پس از جراحی برای جلوگیری از عفونت به آن نیاز دارید و لباس مورد نیاز بعد از جراحی از جمله مواردی هستند که در قیمت عمل بینی در مشهد تاثیرگذار هستند.

در ادامه به تعدادی از مواردی که هنگام تعیین قیمت برای عمل جراحی بینی باید در نظر گرفته شود، اشاره شده است:

– موقعیت ژئوفیزیکی

شاید برای شما سوال پیش آید که موقعیت ژئوفیزیکی چه ربطی به جراحی بینی دارد؟ حقیقت این است که شهر زندگی شما در هزینه جراحی بینی می‌تواند نقش داشته باشد. اگر شما در شهری زندگی می‌کنید که همه چیز گران‌تر از میانگین کشوری است، باید انتظار داشته باشید که هزینه بیشتری برای جراحی خود بپردازید.

– تست‌های پزشکی قبل از جراحی

در برخی از انواع جراحی بینی مانند جراحی ترمیمی بینی، ممکن است نیاز به انواع آزمایشات پزشکی قبل از جراحی داشته باشید. چندین آزمایش وجود دارد که بیشتر از بقیه در قبل از عمل بینی مرسوم است. مانند سی تی اسکن ، تست بارداری، اشعه ایکس قفسه سینه، الکتروکاردیوگرافی (EGC)، آزمایش خون.

– تجربه و شهرت جراح

در مشهد هم همانند سایر شهرها جراح خبره برای انجام جراحی بینی یا هر عمل دیگری وجود دارد. جراحان خبره می‌توانند هزینه بیشتری برای انجام عمل بینی دریافت کنند؛ چراکه افراد بیشتری متقاضی آن هستند.

– محل جراحی

محل جراحی به عنوان یک فاکتور مهم در هزینه‌های جراحی زیبایی بینی در مشهد صدق می‌کند. برخی از جراحان ممکن است نیاز به انجام عمل بینی در بیمارستان داشته باشند، در حالی که برخی دیگر دارای کلینیک‌های تخصصی هستند. معمولا انجام عمل جراحی در کلینیک‌های خصوصی هزینه بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت. با این حال، افزایش قیمت ممکن است ناچیز باشد.

جراحی بینی به صورت اقساطی و رایگان در مشهد

آیا با بیمه می‌شود عمل بینی ارزانتری داشت ؟

به طور کلی هیچ یک از بیمه‌های درمانی هزینه‌ عمل‌های زیبایی را متقبل نمی‌شوند. تفاوتی ندارد عمل بینی با قیمت ارزان باشد یا گران، در هر صورت شامل مواردی نمی‌شود که تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

در صورتی افراد می‌توانند از این بیمه استفاده کنند که هر یک از اعضای بدن آن‌ها عملکرد درستی نداشته باشند. در خصوص بینی، نقص عملکرد می‌تواند شامل انحراف بینی، پولیپ بینی، تنگ شدگی دهلیز بینی، شکستگی بینی و امثال این‌ها باشد.

لازم به ذکر است که بیمه‌ها فقط هزینه جراحی بینی را پرداخت نمی‌کنند، اما بخشی از هزینه‌های جانبی عمل همچون آزمایشات قبل از عمل، سی‌تی‌اسکن، عکس و… را تحت پوشش قرار می‌دهند. پرداخت هزینه‌‌های جانبی عمل بینی در مشهد، متناسب با هر شرکت بیمه می‌تواند از 30 درصد تا 70 درصد متغیر باشد.

بعد از عمل بینی
یک هفته بعد از عمل بینی و برداشتن آتل با دکتر مهدی رمضانی
بعد از عمل بینی مشهد
یک هفته بعد از عمل بینی و برداشتن آتل با دکتر مهدی رمضانی

کلام آخر

به عقیده بسیاری از افراد جراحی زیبایی بینی ارزش هزینه کردن را دارد، خصوصا اگر این عمل با ارائه خدماتی قیمت مناسبی را هم داشته باشد. اگر فردی از ظاهر بینی خود فردی راضی نباشد، از نظر ذهنی یا عاطفی آشفته می‌شود.

نارضایتی از ظاهر می‌تواند اثرات مضری در زندگی داشته باشد که در دراز مدت هزینه بسیار بیشتری را برای فرد به همراه خواهد داشت. پرداخت هزینه جراحی بینی یک سرمایه گذاری برای سلامت روانی و عاطفی است. این عمل تا حدی زیادی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود و در نهایت می تواند به فرصت‌های مثبت زیادی در زندگی منجر شود.

از طرفی شما به عنوان فردی که می‌خواهد عمل بینی ایمنی را تجربه کند، لازم است تا تمام این موارد را در نظر گیرد. هنگام تصمیم به انجام عمل بینی و انتخاب یک جراح به یاد داشته باشید که تجربه جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی مهم است.

پس به جای اینکه به دنبال عمل بینی با شرایط قسطی یا ارزان یا حتی رایگان باشید. به فکر یافتن یک جراح بینی خوب با قیمت مناسب باشید.

شما عزیزان می‌توانید از طریق قسمت دیدگاه‌ها در پایین همین صفحه سوالات خود را مطرح کنید و در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت کنید.
همینطور برای مشاوره رایگان یا رزرو نوبت عمل بینی با معتمدترین جراحان زیبایی مشهد با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.