قیمت لاغری موضعی با کوییتشن + معرفی دستگاه‌های لاغری

انجام لاغری موضعی با دستگاه

قیمت لاغری موضعی با کوییتشن + معرفی دستگاه‌های لاغری

961 بازدید

امروزه داشتن اندام ایده آل بسیار اهمیت دارد و لاغری بدن به یکی از اولویت‌های مردان و زنان تبدیل شده است. روش‌های مختلفی برای کاهش وزن از جمله تغذیه مناسب، ورزش، جراحی‌های لاغری و … وجود دارد که لاغری موضعی با دستگاه و کویتیشن یکی از این روش‌ها است. با مراجعه به مدویکا، کلینیک موردنظر خود را برای لاغری پیدا کنید. برای آشنایی با قیمت کویتیشن در مشهد و سایر دستگاه‌های لاغری موضعی این مقاله را از دست ندهید.

معرفی کلینیک سلامت و زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.

لاغری موضعی با دستگاه چیست؟

عمل‌های زیبایی لاغری و جراحی‌های سخت حذف چربی، عوارض بسیار زیادی به بدن وارد می‌کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی روش‌های آسان‌تری روی کار آمده‌اند. لاغری موضعی با دستگاه روشی است که در آن بدون جراحی یا بیهوشی به بدن ایده آل خود خواهید رسید. دستگاه‌های لاغری موضعی برای از بین بردن چربی‌های اضافی استفاده می‌شوند که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌روند. در واقع تکنولوژی به کمک افرادی آمده است که رژیم و ورزش روی لاغری آنها تأثیری نداشته و قصد جراحی پیکر تراشی ندارند.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن یکی از بهترین روش‌های بدون عمل است که در ادامه در مورد این دستگاه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پیکرتراشی، عمل برداشتن چربی است و انوع مختلفی دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه پیکر تراشی در مشهد مراجعه کنید.

جدیدترین روش لاغری موضعی با دستگاه
دستگاه‌های لاغری موضعی، برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدون جراحی انجام میشود

کویتیشن چربی چیست؟

کویتیشن یا کاویتاسیون اولتراسوند یک روش لاغری موضعی با دستگاه است که غیر تهاجمی و نسبتاً جدید می‌باشد. برای کاهش چربی موضعی با اعمال سطوح ایمن انرژی اولتراسوند از طریق یک پروب دستی در ناحیه مورد نظر چربی طراحی شده است. این درمان در شکم، پهلوها، ران‌ها، باسن، زانوها، بازوها و سینه مردان بیشترین تأثیر را دارد. نیاز به مراقبت خاصی ندارد به این معنی که می‌توانید بلافاصله ورزش کنید و یا پس از درمان بیرون بروید و پیاده‌روی کنید.

کویتیشن یک نوع درمان لیپوساکشن است اما بدون نیاز به عمل! جراحی لیپوساکشن برداشتن چربی‌های اضافی است که به نوعی پیکرتراشی محسوب میشود. در واقع کاویتاسیون یک لاغری موضعی با دستگاه است که ترکیبی از آخرین انقلاب در فناوری حذف چربی می‌باشد و شامل مداخله پزشکی یا جراحی نمی‌شود. چنانچه در مشهد سکونت دارید و میخواهید سریع‌تر برای لاغری نتیجه بگیرید به نوشته لیپوساکشن در مشهد مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

معرفی دستگاه لاغری کویتیشن
اولتراسوند برای کاهش چربی موضعی از طریق یک پروب دستی در ناحیه مورد نظر چربی طراحی شده است

هدف استفاده از کویتیشن

  1. فرم‌دهی بدن
  2. تجدید خطوط پشت
  3. تجدید خطوط شکم
  4. تجدید کانتور باسن و پاها
  5. سفت‌کننده و تقویت‌کننده پوست
  6. حذف چربی موضعی
  7. درمان سلولیت (تجمع بد شکل چربی‌های پوست)
  8. سم‌زدایی لنفاوی بدن

قیمت کویتیشن در مشهد

هزینه کویتیشن به طور کلی نسبت به لیپوساکشن کمتر است. هزینه‌ها بسته به ناحیه‌ای که تحت درمان قرار می‌گیرید و اینکه آیا به جلسات درمانی مکرر نیاز دارید متفاوت است. شروع قیمت کویتیشن در مشهد هر 10 جلسه از 1.700.000 تومان شروع شده و با توجه به نیاز شما این قیمت تغییر میکند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کویتیشن

  1. تعداد جلسات مورد نیاز
  2. مقدار حجم از بین بردن چربی
  3. استفاده برای تمام نواحی بدن

در صورت نیاز به اطلاع دقیق از قیمت‌ها یا رزرو نوبت کویتیشن در مشهد با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.
مشاوران مدویکا آماده پاسخ به سوالات شما هستند.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن چگونه کار می‌کند؟

کویتیشن (کاویتاسیون) یک روش ایمن و مؤثر لاغری موضعی با دستگاه با استفاده از اولتراسوند برای کاهش چربی است. این روش را می‌توان در اکثر نواحی بدن مانند شکم، ران، باسن و گردن اعمال نمود.

این دستگاه با استفاده از موج آکوستیک قوی برای انتشار امواج صوتی با فرکانس تا 40000 هرتز کار می‌کند. سلول‌های چربی انسان پس از ورود به بدن می‌توانند یک ضربه قوی و حرکت اصطکاکی بین سلول‌های چربی ایجاد کنند که این کار می‌تواند به طور مؤثر گرما و سلول‌ها را مصرف کند.

رطوبت باعث کوچک شدن سلول‌های چربی می‌شود و وقتی امواج صوتی به لرزه در می‌آیند که می‌تواند باعث گسستگی شدید بین سلول‌ها شود. سلول‌ها فوراً منفجر می‌شوند و سلول‌های چربی کاهش می‌یابند و در نتیجه اثر حذف چربی حاصل می‌شود. لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن، جایگزین مطمئن‌تری برای گزینه‌های جراحی مانند لیپوساکشن است. لاغری موضعی با دستگاه از امواج رادیویی اولتراسونیک برای شکستن سلول‌های چربی استفاده می‌کند که سپس توسط سیستم لنفاوی شما جذب بدن می‌شود.

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن
کویتیشن با استفاده از موج آکوستیک قوی برای انتشار امواج صوتی با فرکانس تا 40000 هرتز کار می‌کند

دستگاه لاغری شکم و پهلو کویتیشن به فناوری اولتراسوند برای تجزیه سلول‌های چربی متکی است. امواج اولتراسوند به اعماق لایه های پوست شما فرستاده شده و باعث ایجاد لرزش مخرب می‌شوند، سپس سلول‌های چربی از یکدیگر جدا شده و از لایه‌های پوستی شما جدا می‌شوند.

اولتراسونیک در واقع سلول‌های چربی را از بین می‌برد. این یک درمان لاغری موضعی با دستگاه است که مبتنی بر امواج فرکانس پایین می‌باشد. هنگامی که میدان اولتراسوند در هر ناحیه موضعی اعمال می‌شود، حباب‌هایی در مایع اطراف چربی ایجاد می‌کند و باعث ترکیدن آن می‌شود.

کویتیشن چربی چه تغییراتی در بدن ایجاد میکند؟

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن حباب‌هایی در مایع تولید می‌کند که به تدریج رشد می‌کنند و در اندازه خاصی منفجر می‌شوند. انرژی به صورت گرما (اثر جزئی) و موج فشار (اثر عمده) آزاد می‌شود. از آنجایی که غشاهای سلول‌های چربی ظرفیت ساختاری برای مقاومت در برابر ارتعاشات را ندارند، اثر کویتیشن به راحتی آنها را می‌شکند و در عین حال بافت عروقی، عصبی و عضلانی را حفظ می‌کند.

کویتیشن یک روش شکل‌دهی بدن و لاغری موضعی با دستگاه است که با شکستن بافت‌های چربی موضعی عمیق سرسخت که متعاقباً از طریق سیستم‌های لنفاوی و ادراری دفع می‌شوند، کار می‌کند.

کویتیشن چگونه چربی ها را حذف میکند
با شکستن بافت‌های چربی موضعی عمیق که از طریق سیستم‌های لنفاوی و ادراری دفع می‌شوند، کار می‌کند

قبل و بعد از انجام لاغری موضعی با دستگاه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

2 ساعت قبل از درمان، فقط باید حداقل 1 لیتر آب بنوشید و غذای سبک بخورید.

✔ بعد از درمان لاغری موضعی با دستگاه چه باید کرد:

  1. پس از درمان در روز یک لیتر مایعات بنوشید.
  2. یک ساعت بعد از درمان نباید غذا بخورید.
  3. 48 ساعت بعد از درمان از مصرف الکل یا کافئین خودداری کنید.
  4. از شستشو پوست خشک روزانه برای تحریک حرکت لنفاوی استفاده کنید. (درمانگر به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید).
  5. بلافاصله پس از درمان از دوش آب گرم یا سونا خودداری کنید.
  6. برای بهترین نتیجه از یک رژیم غذایی بدون چربی، کم نشاسته و کم قند پیروی کنید.
  7. برای تحریک حرکات لنفاوی حداقل 20 دقیقه پس از درمان، ورزش سریع انجام دهید.

چه کسانی نمی‌توانند لاغری موضعی با دستگاه انجام دهند؟

  1. خانم‌های باردار
  2. در دوران شیردهی
  3. تحت درمان‌های باروری
  4. داشتن بیماری قلبی
  5. افرادی که مشکلات پوستی دارند
  6. پوکی استخوان
  7. فیبرومیالژیا
  8. تومورهای بدخیم
  9. فشار خون
  10. سطح کلسترول بالا
  11. دیابت
  12. مشکلات کلیوی
  13. ایمپلنت یا پروتز فلزیپ
  14. ناهنجاری‌های فیزیکی
  15. صرع
  16. درمان طولانی مدت با داروهای ضد التهاب، ضد انعقاد، آنتی بیوتیک آنتی هیستامین
  17. افسردگی
  18. مشکلات کبدی (کبد چرب) …
  19. سندرم روده تحریک‌پذیر
چه کسانی از دستگاه لاغری نباید استفاده کنند
استفاده از هر نوع دستگاه لاغری موضعی برای افرادی که مشکلات پوستی دارند توصیه نمیشود

عوارض لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

درد و کبودی معمولاً کم است. به شما پیشنهاد می‌شود تا حد امکان بعد از انجام کویتیشن هیدراته کنید تا بدن شما به سلول‌های چرب از طریق سیستم لنفاوی خود کمک کند. اما انتظار نداشته باشید که بلافاصله نتایج را ببینید. درست پس از قرار ملاقات، بدن شما ممکن است احساس پف داشته باشد یا ورم کند. باید بدانید جهت تجزیه و حل سلول های چربی که از بین رفته‌اند، زمان لازم است.

همچنین ممکن است برای دیدن نتایج قابل مشاهده به درمان های مکرر نیاز داشته باشید. بیشتر افراد متقاضی برای این درمان نتیجه نهایی خود را طی 6 تا 12 هفته می‌بینند. به طور متوسط، درمان برای نتایج قابل مشاهده به 1 تا 3 مراجعه نیاز دارد. نتایج این درمان دائمی است، تا زمانی که شما یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش را حفظ کنید. اگر سبک زندگی بی‌تحرکی داشته باشید، چربی‌های ذخیره شده ممکن است به مناطقی که تحت درمان قرار گرفته‌اند بازگردند.

کویتیشن برای اکثر افراد یک درمان کم خطر محسوب می‌شود. عوارض جانبی مشترک شامل:

  1. سرخی
  2. کبودی
  3. سردرد

در بعضی موارد، پوست پس از تجزیه چربی را به طور مساوی جذب نمی‌کند. توده‌ها، برآمدگی‌ها و دره‌های روی پوست شما می‌توانند پس از درمان کاویتاسیون اولتراسونیک ظاهر شوند. این بی‌نظمی‌های پوست ممکن است با پیگیری درمان برطرف شود.

جهت رزرو نوبت در مدویکا، مرجع تخصصی معرفی پزشک و کلینیک‌های معتبر در مشهد، با شماره 09386069075 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

دستگاه‌های لاغری موضعی

علاوه بر دستگاه کویتیشن دستگاه‌های دیگری برای لاغری موضعی وجود دارند.

1. دستگاه لیپوماساژ (LPG Body)

لیپوماساژ (LPG Body) یک درمان لاغری موضعی با دستگاه بوده که این درمان معمولاً  45 دقیقه‌ای است. LPG را می‌توان برای قسمت‌هایی از بدن که ناحیه خاصی مانند شکم، ران، بازو و غیره را می‌پوشاند انجام داد. این دستگاه آپشن‌هایی برای لاغری، سلولیت، تخلیه و سفت کردن چربی دارد. آپشن لاغری و ضد سلولیت به شکستن سلولیت چربی کمک می‌کند؛ در نتیجه حجم بدن را کاهش می‌دهد و کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد. پیروی از یک برنامه غذایی خوب و سالم همراه با ورزش منظم بسیار مهم است. برنامه سفت‌کننده و تخلیه به سفت شدن پوست و همچنین دفع آب اضافی از بدن کمک می‌کند.

دستگاه لاغری ال پی جی
دستگاه LPG برای لاغری موضعی شکم و پهلو استفاده شده و مدت درمان 45 دقیقه است

2. دستگاه لاغری RF (مبتنی بر امواج رادیو فرکانس)

لاغری با دستگاه RF با فرکانس رادیویی برای کاهش وزن انجام می‌شود. این دستگاه لاغری موضعی اساساً یک روش غیر جراحی برای سفت کردن پوست شما است. امواج RF شکلی از انرژی هستند که به عنوان یکی از انواع طیف الکترومغناطیسی در نظر گرفته می‌شود. فرکانس رادیویی با تولید ایمن گرما به لاغری بدن کمک می‌کند که می‌تواند به لایه عمقی پوست نفوذ کند و آن را برای تولید الاستین و کلاژن بیشتر تحریک کند. امواج RF همچنین سلول‌های چربی را وادار به شکستن و آزادسازی چربی مایع می‌کند و باعث انقباض آنها می‌شود.

این دستگاه به شما کمک می‌کند تا پوستی سفت‌تر، اندامی باریک‌تر و کانتور داشته باشید. ماهیت ایمن و غیر تهاجمی آن دلیل اصلی محبوبیت استفاده از فرکانس رادیویی برای کاهش وزن است. لاغری موضعی با این دستگاه روی صورت هم معجزه می‌کند. لاغری صورت با فرکانس رادیویی مورد علاقه افرادی است که می‌خواهند ظاهر خود را بدون قرار گرفتن زیر تیغ جراحی بهبود بخشند. جای تعجب نیست که RF برای لاغری صورت در فیلیپین در سال‌های اخیر به طور رو به افزایشی محبوب شده است.

دستگاه لاغری موضعی آر اف
فرکانس رادیویی دستگاه لاغری RF باعث آزاد شدن چربی‌ها و در نتیجه لاغری میشود

لاغری صورت با فرکانس رادیویی؛ به ویژه برای هدف قرار دادن پوست شل روی چانه و گردن مناسب است. همچنین در برابر خطوط و چین و چروک‌هایی که بین دهان و بینی ایجاد می‌شود، مؤثر است. با این دستگاه هیچ درد یا ناراحتی را احساس نخواهید کرد. در واقع، بسیاری از مشتریان این درمان را به عنوان یک ماساژ دلپذیر توصیف می‌کنند.

3. اوندا کول ویو (Onda Coolwaves)

لاغری موضعی با دستگاه Onda Coolwaves یک درمان دائمی کاهش چربی در حوزه لاغری و زیبایی پزشکی است. کول ویو به دستگاه‌های خاصی اطلاق می‌شود که به طور انتخابی سلول‌های چربی را هدف قرار می‌دهند و رسوبات چربی موضعی را به روشی ایمن، مؤثر و غیر تهاجمی کاهش می‌دهند. امواج Onda Coolwaves به شیوه‌ای کنترل‌شده پخش می‌شوند و انرژی را تنها در جایی که لازم است متمرکز می‌کنند. این دستگاه هوشمند شامل یک سیستم خنک‌کننده پوست با تکنولوژی بالاست که پوست را خنک می‌کند؛ زیرا گرمای منتشر شده را متعادل می‌کند. این امر پوست را حفظ کرده و آسایش کامل بیمار را تضمین می‌کند و در عین حال خطرات، التهاب و عوارض جانبی را کاهش می‌دهد.

معرفی دستگاه لاغری اوندا کول ویو
دستگاه لاغری اوندا کول ویو، گرمای منتشر شده را کاهش داده و باعث حفظ و استحکام پوست میشود

4. دستگاه لاغری شاک ویو (ShockWave)

لاغری موضعی با دستگاه شاک ویو تأثیر زیادی بر ساختار کلاژن و بافت همبند پوست دارد و گردش خون و متابولیسم سلول‌های چربی را بهبود می‌بخشد. همچنین باعث تخلیه لنفاوی سموم می‌شود. کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند، در حالی که پوست سفت‌تر می‌شود و استحکام آن تنها پس از چند درمان قابل مشاهده است.

از دیگر تأثیرات این دستگاه:

  1. افزایش انتقال غشای سلولی با بهبود فعالیت کانال‌های یونی، تحریک تقسیم سلولی، تحریک سیتوکین‌های سلولی
  2. تولید مثل عروق در ناحیه تاندون‌ها و عضلات، بهبود گردش خون، افزایش غلظت فاکتور رشد بتا اثر کموتاکتیک و میتوژنیک بر روی استئوبلاست ها
  3. اثر بر سیستم اکسید نیتروژن، بهبود و بازسازی استخوان، بهبود گردش خون و متابولیسم
  4. انحلال فیبروبلاست های کلسیفیه از تولید کلاژن پشتیبانی می‌کند.
  5. کاهش کشش بافت
  6. اثر ضد درد رفع سلولیت، لاغری کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند.
معرفی دستگاه لاغری موضعی شاک ویو
تخلیه لنفاوی سموم، کلاژن سازی، کاهش کشش بافت پوست و استحکام پوست از فواید شاک ویو میباشد

سایر دستگاه‌های لاغری موضعی

  1. دستگاه لاغری ترواسکالپ
  2. دستگاه کول اسکالپتینگ 
  3. دستگاه لاغری شکم و پهلو اسکلاپشور 
  4. دستگاه لاغری کرایولیپولیز معروف به یخچال چربی
  5. دستگاه اولتراکویتیشن
  6. دستگاه لاغری شکم و پهلو هایفولیپولیز یا لیپوسونیک

نتیجه گیری

لاغری موضعی با دستگاه یک روش ایمن و مؤثر با عوارض جانبی کمتر است. می‌توان از کویتیشن برای کاهش ظاهر سلولیت، بهبود بافت پوست و سفت کردن آن استفاده کرد. اگر قصد لاغری موضعی با دستگاه را دارید، با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید تا متوجه شوید که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر؟”

سؤالات متداول

بین جلسات کویتیشن چقدر باید صبر کنم؟

برای لاغری موضعی با دستگاه توصیه می‌شود بین جلسات 72 ساعت صبر کنید. همچنین درمان استاندارد بین 1 تا 3 جلسه است.

منظور از حساسیت پوستی پس از لاغری موضعی با دستگاه چیست؟

گاهی‌اوقات ژلی که هنگام درمان لاغری موضعی با دستگاه استفاده می‌کنند باعث حساسیت پوست، خارش یا تورم میشود، اما این حالت موقتی است و پس از چند روز برطرف می‌شود.

دستگاه لاغری اولتراسونیک چگونه کار می‌کند؟

کاویتاسیون اولتراسونیک با استفاده از فرکانس‌های رادیویی و امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین، بدن را تقویت می‌کند. این امواج حباب‌هایی را در اطراف رسوبات چربی زیر پوست تشکیل می‌دهند. سپس حباب‌ها می‌ترکند و رسوبات چربی را به سیستم های بینابینی و لنفاوی که در آن تخلیه می شوند می‌شکند.

2 دیدگاه

  1. لطفا ادرس کلینیک را بفرمایید من لاغروی با دستگاه اوندا را می خواستم توضیح بدید
    تلفنتون هم جواب نمیده

    ظریفیان
    1. سلام بلوار سجاد ین امین و آزادی پلاک 289 کلینیک سلامت ایده ال بله روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها ما تعطیل هستیم. 05136166 و 09386069075

      فاطمه پایان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.