دندانپزشکی مشهد – لیست کامل از بهترین کلینیک ها و دندانپزشکان

معرفی بهترین دندانپزشکی در مشهد

دندانپزشکی مشهد – لیست کامل از بهترین کلینیک ها و دندانپزشکان

1228 بازدید

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان از طریق شماره های 09157609009 و 05137609009 با مشاوران کلینیک بارانا در تماس باشید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد کجاست؟ دندانپزشک خوب در مشهد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ دندانپزشکی در مشهد کجا رایگان است؟ این سوالات، سوالات رایجی است که برای تمام افرادی که قصد مراجعه به دندانپزشکی را دارند پیش می‌آید. در این مطلب سعی داریم علاوه بر پاسخ به این پرسش ها، به مواردی مثل خدمات دندان پزشکی ارزان قیمت در مشهد، بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد، دندانپزشکی ارزان مشهد و متخصص دندانپزشکی مشهد خواهیم پرداخت.

در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین خدمات دندانپزشکی مشهد به همراه لیستی از بهترین دندانپزشکان و بهترین کلینیک های دندانپزشکی مشهد می پردازیم.

کلینیک بارانا؛ دندانپزشکی برای تمام افراد خانواده

وقتی که افراد به دنبال بهترین دندانپزشکی مشهد می گردند ترجیح می دهند مجموعه ای را انتخاب کنند که تمامی خدمات درمانی و زیبایی را به صورت یکجا و با قیمت مناسب برای تمامی اعضای خانواده ارائه دهد تا دیگر نیازی به مراجعه مجدد به مراکز دیگر نباشد، کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد، علاوه بر انجام خدمات دندانپزشکی اقساطی مشهد از جمله لمینت، کامپوزیت، ایمپلنت و ارتودنسی خدمات دیگری را از جمله بلیچینگ، عصب کشی و جراحی و ترمیم و پر کردن دندان نیز به مراجعان عزیز خود ارائه می دهد. این مجموعه بخش ویژه کودکان نیز دارد و جزو دسته دندانپزشکی اطفال مشهد محسوب می شود.

دندانپزشکی بارانا در مشهد
کلینیک بارانا، تضمین لبخند شما

در ادامه چند ویدئو از نمونه کارهای کلینیک بارانا را برای شما آورده ایم. برای مشاهده هر ویدئو روی آن کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت معاینه با شماره های 09157609009 و 05137609009 تماس حاصل نمایید

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان در مشهد

انجام لمینت و کامپوزیت دندان از جمله خدماتی هستند که در دسته دندانپزشکی زیبایی قرار می گیرند، البته کلینیک ها و مراکز بسیاری هستند که خدمات کامپوزیت و لمینت دندان را با قیمت های متفاوتی ارائه می دهند، اما انجام این اقدامات زیبایی در مرکزی معتبر با استفاده از مواد باکیفیت و تجهیزات پیشرفته توسط دندانپزشک خوب در مشهد کار دشواری است.

ما در مجموعه مدویکا به عنوان مرجع تخصصی معرفی پزشکان و متخصصان مشهد، تلاش کرده ایم تا این کار را برای شما آسان کنیم و با معرفی بهترین دندانپزشکان و بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد، به شما کمک کنیم تا خدمات دندانپزشکی مشهد را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب دریافت نمایید.

در ادامه لیستی از دندانپزشکان زیبایی در مشهد آورده ایم تا بتوانیم در انتخاب بهترین دندانپزشک مشهد به شما کمک کنیم.

ردیفنام دندانپزشکآدرس
1کلینیک دندانپزشکی بارانابلوار سجاد
2دکتر سیما ثناییبلوار سجاد
3دکتر فروزان رسولیبلوار بعثت
4دکتر آزاده مهردادخیابان سناباد
5دکتر حمید مظفریجلال آل احمد
6دکتر علی عزیزیبلوار سجاد
7دکتر جهانگیر شیخیسناباد
8دکتر ثمانه ثاقب تقی پورفلسطین
9دکتر محمدرضا چابکابوذر غفاری
10دکتر فرید فاضلیدستغیب
11دکتر امیر انتظاریجلال آل احمد
12دکتر سارا مجیدی نیافلسطین
دانشکده دندانپزشکی
13دکتر مرضیه جلال زادهکوثر
جدول بهترین دندانپزشکان متخصص کامپوزیت و لمینت دندان مشهد

کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد، یکی از معتبرترین و مجهزترین کلینیک های دندانپزشکی مشهد است که با بهره گیری از دندانپزشکان مجرب و متخصص، بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان خود ارائه می نماید. در این کلینیک خدمات متنوعی از جمله جراحی دندان، ترمیم و پر کردن دندان ها، ارتودنسی، لمینت، کامپوزیت، ایمپلنت، روکش دندان و دندانپزشکی اطفال ارائه می شود.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت به صورت اینترنتی به سایت کلینیک بارانا سری بزنید و به صورت آنلاین نیز با ارسال طرح لبخند خود مشاوره دریافت نمایید.

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در مشهد
نمونه کامپوزیت دندان در کلینیک دندان پزشکی مشهد
بهترین متخصص لمینت دندنا مشهد
نمونه دندان لمینت شده در کلینیک دندان پزشکی مشهد

بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد

ارتودنسی یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی است. ارتودنسی که بعضی افراد آن را به سیم کشی دندان هم میشناسند یکی از خدمات دندانپزشکی مشهد است که کاربرد درمانی – زیبایی دارد. به وسیله ارتودنسی فاصله زیاد بین دندان ها و به طور کلی بهم ریختگی های دندانی درمان میشود، از همین رو انتخاب بهترین دندانپزشک مشهد در ارتودنسی که تجربه و مهارت کافی برای این کار را داشته باشد کمی دشوار است. بنابراین اگر دندان‌های نامرتبی دارید، صاف کردن دندان های نامرتب یا مال اکلوژن را با ارتودنسی به راحتی حل خواهید کرد. دندانپزشکان متخصص در ارتودنسی می توانند به اصلاح موقعیت غیر طبیعی دندان ها، فک ها و صورت کمک کنند.

در ادامه لیستی از بهترین دندانپزشکان متخصص ارتودنسی در مشهد را به منظور کمک به شما در انتخاب دندانپزشک خوب در مشهد معرفی کرده ایم.

ارتودنسی با بهترین متخصص ارتودنسی مشهد
نمونه ارتودنسی در کلینیک دندان پزشکی مشهد
ردیفنام دندانپزشکآدرس
1کلینیک دندانپزشکی باراناسجاد
2نجمه تحویلدار نژادفلسطین
3برهمن سبزواریفلسطین
4دکتر محمد باصفاسجاد
5دکتر محبوبه دهقانیهاشمیه
6دکتر نیما مخبراحمدآباد
7دکتر محسن حسینی ادیبسجاد
8دکتر مریم امید خدادانشجو
9دکتر شهره طاهری مقدمصارمی
10دکتر هومان شفاعیکوثر
11دکتر ندا اسلامیصارمی
12کلینیک ارتودنسی دکتر پزشکی رادصارمی
13کلینیک ارتودنسی دکتر فرزین هرویاحمد آباد
هفت تیر
جدول بهترین دندانپزشکان متخصص ارتودنسی در مشهد

بهترین متخصص ایمپلنت در مشهد

ایمپلنت دندان یک پیچ فلزی است که به جای ریشه دندان از دست رفته شما استفاده می شود. این پیچ به استخوانی در فک شما وصل می شود که ریشه دندان از دست رفته در آن قرار دارد. ایمپلنت معمولا از فلزی به نام تیتانیوم ساخته می شود.

بهترین دکتر ایمپلنت مشهد

ایمپلنت دندان، آخرین و بهترین راه برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که یک یا چند دندان خود را به دلایلی مانند تصادف، پوسیدگی یا بیماری از دست داده اید می توانید از این روش استفاده کرده و دندان هایی مشابه دندان های طبیعی خود داشته باشید، اگر هم تعداد زیادی دندان از دست رفته دارید می توانید با مشورت دندانپزشک از روش اوردنچر استفاده نمایید.

خوشبختانه ایمپلنت یکی از درمان هایی است که جزو دسته خدمات دندانپزشکی مشهد اقساطی قرارگرفته و شما می توانید هزینه آن را در چند مرحله پرداخت نمایید.

ردیفنام دندانپزشکآدرس
1کلینیک دندانپزشکی باراناسجاد
2دکتر علیرضا شبستریابن سینا
3دکتر محمد جواد ضرابیکوثر
4دکتر ناهید نصر آبادیسجاد
5کلینیک دندانپزشکی جهاد دانشگاهیاحمدآباد
6دکتر حمید عتیقیسناباد
7دکتر مهدی علیزادهوکیل آباد
8دکتر حمید عباچی زادهاحمدآباد
لیستی از بهترین متخصص های ایمپلنت مشهد

بهترین دندانپزشک اطفال در مشهد

ترس از دندانپزشکی و آشنا نبودن با محیط آن یکی از عوامل اصلی است که مانع مراجعه کودک به دندانپزشک می شود. از همین رو،. وجود محیطی شاد و سرگرم کننده برای کودک، تجربه و مهارت دندانپزشک و برخورد پرسنل از جمله عواملی است که می تواند کودک را به دندانپزشکی علاقه مند نماید.

در ادامه لیستی از بهترین دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی کودکان در مشهد را برای شما گردآوری کرده ایم.

ردیفنام دندانپزشکآدرس
1کلینیک دندانپزشکی باراناسجاد
2کلینیک تخصصی دندانپزشکی پارمیسشریعتی
3دکتر سحر غفارپورکوثر
4دکتر زهرا محمدزادههاشمیه
5دکتر انوشه راشد محصلسجاد
6دکتر فریده شاکری منشاحمدآباد
7دکتر بهزاد لطیفیانسجاد
بهترین دندانپزشک کودکان مشهد

کلینیک دندانپزشکی بارانا با اختصاص دادن بخشی مجزا به دندانپزشکی کودکان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید سلامت دندان فرزندان خود را تضمین کنید. در کنار تجهیزات، برخورد دندانپزشک متخصص کودکان بسیار مهم است تا کودک شما در آینده از رفتن به دندانپزشکی ترس و دلهره ای نداشته باشد. این بخش را به دندانپزشکان بارانا بسپارید و از این انتخاب اطمینان کافی را داشته باشید.

کلینیک دندانپزشکی اطفال مشهد
کلینیک دندانپزشکی بارانا؛ بخش اطفال

بلیچینگ دندان مشهد

اگر مصرف زیاد نوشابه و قهوه و سایر مواد رنگی خوراکی دندان های شما زرد کرده است یا اگر مصرف برخی از داروها، سیگار و … رنگ دندان های شما را تغییر داده است، بلیچینگ دندان مشهد یکی از روش هایی است که می توانید با آن دندان های خود سه تا چهار درجه سفیدتر کنید. بلیچینگ به دو روش قابل انجام است که با نام های هوم بلیچینگ و آفیس بلیچینگ آن را می شناسند.

در روش خانگی مدت زمان بیشتری لازم است تا افراد از آن نتیجه ببینید،البته این روش ارزان تر از آفیس بلیچینگ است. آفیس بلیچینگ که در مطب انجام می شود، زیر نظر دندانپزشک از لثه های شما محافظت می شود و نتیجه آن سریع تر وبهتر دیده می شود. مدت زمان بلیچینگ دندان تا حد زیادی به مراقبت های هر فرد بستگی دارد، اما مدت زمان اثر رآن می تواند تا 1 سال هم باشد.

بلیچینگ دندان در مشهد
انجام بلیچینگ یکی از مراجعه کنندگان گرامی بارانا

انجام عصب کشی دندان در مشهد

در کلینیک دندانپزشکی بارانا علاوه بر خدمات زیبایی، خدمات درمانی مانند جراحی لثه، کشیدن دندان، عصب کشی نیز ارائه می‌شود. زمانی که عفونت به ریشه دندان می رسد، دندان شما به عصب کشی نیاز پیدا می کند. حال بستگی به میزان پوسیدگی دارد که تا کجا در ریشه دندان شما نفوذ کرده باشد. اگر مقدار آن کم باشد ممکن است صرفا 1 کانال از ریشه را درگیر کرده باشد و اگر زیاد باشد می تواند تا 4 کانال از دندان شما را هم درگیر کند.

زمانی که 4 کانال از ریشه دندان شما دچار پوسیدگی شده باشد، بسیار مهم است که دندانپزشک تشخیص دهد و تمام 4 کانال پاکسازی شود، در غیر این صورت ممکن است یکی از کانال ها به درستی پاک نشود و بعدا برای شما دردسرساز شود. به همین دلیل وجود تجهیزات پیشرفته و دندانپزشکانی با تخصص‌های مختلف در کلینیک‌ها می تواند به شما کمک کند تا درمان کاملی را داشته باشید. کلینیک دندانپزشکی بارانا با ارائه خدمات برتر و باکیفیت در حوزه عصب کشی می تواند سلامت ریشه دندان شما را تضمین کند.

عصب کشی دندان در مشهد
انجام عصب کشی در کلینیک دندانپزشکی بارانا

خدمات پروتز دندان مشهد

زمانی که افراد چند دندان از دست می دهند، دو روش پروتز دندان و ایمپلنت را در پیش رو دارند. بسیاری از افراد  با وجود مزایای بسیاری که ایمپلنت دندان دارد، به دلیل طولانی شدن یا هزینه بر بودن ایمپلنت این روش را انتخاب نمی کنند.

در این حالت پروتز دندان مشهد می تواند راهگشا باشد. بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد با نام بارانا با بهره مندی از مواد باکیفیت می تواند بهترین پروتز دندان را متناسب با بودجه و مختص شما ایجاد کند. 

پروتز دندان مشهد
مشاوره قبل از نصب پروتز دندانی، شما را در انتخاب دقیق نوع آن کمک می کند

دندانپزشکی اقساطی در مشهد

امکان پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی مشهد به صورت اقساطی خواسته بسیاری از مراجعه کنندگانی است که قصد انجام هر یک از خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی در مشهد را دارند. معمولا هزینه ارتودنسی و ایمپلنت دندان به دلیل طولانی بودن روند درمان در اکثر کلینیک ها به صورت اقساطی هم قابل پرداخت هستند. برخی کلینیک ها و پزشک ها امکان پرداخت اقساطی خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی دیگر مثل کامپوزیت، لمینت و غیره را نیز فراهم کرده اند.

دندانپزشکی بارانا به عنوان کلینیک دندانپزشکی مشهد این شرایط برای شما فراهم است تا هزینه لمینت، ارتودنسی، کامپوزیت و ایمپلنت را نیز به صورت قسطی و در چند مرحله پرداخت نمایید. این مجموعه را می توان گفت بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد است که شرایط اقساطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

دندان پزشکی مشهد اقساطی
ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی و با کیفیت در کلینیک بارانا مشهد

کلینیک دندانپزشکی بارانا به عنوان معتبرترین کلینیک دندانپزشکی مشهد، شرایط پرداخت اقساطی هزینه های کامپوزیت، لمینت و ایمپلنت دندان را فراهم کرده و مراجعه کنندگان عزیز می توانند هزینه هریک از این خدمات را در 5 مرحله پرداخت نمایند.

دندانپزشکی در مشهد کجا رایگان است؟

این سوالی است که با بالا رفتن تعرفه های دندانپزشکی برای خیلی از افراد پیش می آید. به طور کلی، خدمات دندانپزشکی زیبایی جزو خدمات دندانپزشکی ارزان در مشهد محسوب نشده و بیمه دندانپزشکی در مشهد نیز این خدمات را پوشش نمی دهند. اما در برخی مراکز، خدمات دندانپزشکی خیریه رایگان در مشهد یا با تعرفه پایین تر نسبت به سایر درمانگاه ها وکلینیک ها و مطب های دندانپزشکی ارائه می شود.

دندانپزشکی مشهد ارزان
انتخاب دندانپزشکی ارزان مشهد، تعادل هزینه را برای شما به ارمغان می آورد

از سوی دیگر، مراکز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیز خدمات درمانی از جمله عصب کشی، پر کردن، کشیدن دندان و غیره را با هزینه ای کمتر نسبت به سایر مراکز انجام می دهند. برای پاسخ به این سوال که دندانپزشکی در مشهد کجا رایگان است؟ یا به عبارت بهتر با قیمت پایین خدمات دندانپزشکی مشهد را ارائه می دهند، می توان به بیمارستان خیریه امام هادی در بولوار وحدت، درمانگاه بقیه الله اعظم در بولوار فردوسی و درمانگاه آل محمد در خیابان امام رضا اشاره کرد.

دندان پزشکی ارزان مشهد

خدمات دندانپزشکی معمولا نسبت به سایر خدمات درمانی و پزشکی قیمت بالاتری دارند. دلیل این موضوع نیز هزینه بیشتر مواد و تجهیزات مورد استفاده توسط دندانپزشکان است و اغلب هزینه دریافتی از سوی بیماران صرف وسایل و مواد به کار رفته می شود.

توصیه ما به افرادی که به دنبال خدمات دندانپزشکی ارزان در مشهد هستند این است که سلامت دهان و دندان های خود را فدای هزینه نکنند و فریب تبلیغاتی که در این زمینه می شود را نخورند، زیرا ممکن است در صورت استفاده از مواد و تجهیزات نامرغوب مشکلات بسیاری برای افراد به وجود بیاید و متحمل هزینه های جانبی بیشتری شوند.

هزینه های دندانپزشکی در مشهد
خدمات ارزان قیمت دندانپزشکی بارانا

بعضا انتخاب دندانپزشکی ارزان مشهد باعث میشود تا دوبرابر هزینه کنید. از همین رو انتخاب بهترین مرکز و دندانپزشکی که می خواهید اقدامات دندانپزشکی خود را انجام دهید بسیار مهم است. به شما توصیه می کنیم برای این موضوع زمان کافی را اختصاص دهید.

معیارهای انتخاب بهترین دندان پزشکی در مشهد

1- استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب

یکی از اصلی ترین ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد، استفاده از برندهای با کیفیت می باشد. چون استفاده از مواد درجه یک باعث افزایش دوام و ماندگاری درمان های دندانپزشکی میشود.

2- تجربه و مهارت دندانپزشک

از اولین اصولی که برای انتخاب بهترین دندانپزشک باید به آن توجه شود تحقیق درباره سطح تخصص او می باشد. اینکه یک دندانپزشک مدرک خود را از مراجع معتبر دندانپزشکی کسب کرده باشد باعث افزایش اعتماد به توانایی های او میشود.

3- سابقه کاری و نمونه کارهای دندانپزشک خوب در مشهد

در کنار تخصص و مدارک معتبر یک دندانپزشک، مشاهده نمونه کارها و سوابق هم یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین متخصص دندان پزشکی در مشهد است.

4- نحوه برخورد پرسنل مجموعه با مراجعان

اکثر افراد هنگام مراجعه به دندانپزشک استرس ناشی از مواجه شدن با درمان های دندانپزشکی را دارند. خوش برخورد بودن پرسنل یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی تا حد زیادی باعث آرامش خاطر مراجعه کننده ها میشود. به همین دلیل ارائه خدمات مطلوب از جانب پرسنل یک کلینیک از عواملی است که باعث تبدیل شدن به بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد و جذب مراجع بیشتر میشود.

5- تجهیزات و امکانات مجموعه

به روز بودن تجهیزات یک کلینیک و استفاده از شیوه های نوین دندانپزشکی در مشهد از عواملی است که افراد برای مراجعه به یک دندانپزشکی به آن توجه میکنند.

معیارهای دندانپزشکی خوب
بهره مندی از امکانات و تجهیزات به روز از معیارهای یک کلینیک دندانپزشکی خوب محسوب می شود

کلام آخر

در میان تعداد بسیار زیاد دندانپزشکی ها این تحقیق و پرس و جوی دقیق شماست که به انتخاب خوب برای کلینیک دندانپزشکی مشهد منجر می شود.

“در این مطلب تلاش کردیم تا به سوالات اصلی شما در زمینه خدمات دندان پزشکی مشهد پاسخ دهیم و بهترین ها را به شما معرفی کنیم. شما می توانید در صورت هرگونه سوال و برای دریافت مشاوره رایگان همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 از طریق شماره 09386069075 با همکاران ما در مجموعه مدویکا در ارتباط باشید.”

دندانپزشکی مشهد
محیط آرام با تجهیزات به روز را در کلینیک دندانپزشکی بارانا تجربه کنید!

سوالات متداول در رابطه با بهترین دندانپزشکی مشهد

1- چگونه به خدمات دندانپزشکی یک دکتر یا کلینیک اعتماد کنیم؟

  • بررسی سایت و سایر شبکه های اجتماعی دندانپزشک و دیدن نمونه کارهای بیشتر او
  • پرس و جو و تحقیق کافی از مراجعین قبلی

2- آیا دندانپزشکی ارزان در مشهد همیشه خدمات بی کیفیت ارائه میدهد؟

خیر؛ قیمت پایین خدمات دندانپزشکی همیشه نشان از بی کیفیت بودن نیست البته در صورتی که اختلاف قیمت با سایر کلینیک ها خیلی زیاد باشد معقول بنظر نمیرسد و احتمال استفاده از تجهیزات و متریال بی کیفیت وجود دارد.

3- برای اصلاح طرح لبخند باید به چه متخصصی مراجعه کنیم؟

اصلاح طرح لبخند شامل مجموعه ای از خدمات دندانپزشکی است که برای رفع نواقصی مثل تغییر رنگ، بهم ریختگی و فاصله بین دندان ها انجام میشود. در ابتدا برای تشخیص اینکه به چه خدماتی نیاز دارید باید توسط یک دندانپزشک زیبایی باتجربه معاینه شوید سپس برای انجام هر یک از خدمات مورد نیاز به متخصص مربوط به آن مراجعه کنید.

4- شرایط استفاده از بیمه برای خدمات دندانپزشکی چیست؟

برای انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی بیمه هزینه ای را تقبل نمیکند اما برخی خدمات درمانی هستند که در مراکز خاص شامل بیمه میشوند.

54 دیدگاه

  1. سلام من چند تا دندونم نیاز به عصب کشی داره هزینش رو میخاستم بدونم لطفا راهنمایی کنید.

    ناشناس
    1. باسلام در حال حاضر قیمت عصب کشی دندان در کلینیک بارانا مشهد از یک میلیون و 300 هزارتومان آغازشده و تا یک میلیون و 800 هزارتومان می تواند متغیر باشد. اختلاف قیمت بسته به نوع دندان و کانال های آن متفاوت است و برای تشخیص دقیق تر می بایست توسط متخصص عصب کشی دندان معاینه شوید.

      فاطمه پایان
      1. من عکسی که گرفتم باید جراحی سینوس فک بالاانجام دهم درکلینیک بارانا امکانش هست

        پروین
        1. سلام جهت اطلاع ازشرایط و انجام این عمل تخصصی با شماره های 09157609009 و 05137609009 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  2. سلام من دندونم عفونت کرده باید بکشم خیلی درد داره؟ ترس دارم از کشیدن دندون

    ناشناس
    1. سلام پیش از هر اقدامی ابتدا لازم است توسط دندانپزشک معاینه شوید ممکن است دندان شما قابلیت نگهداری داشته باشد و پس از کنترل عفونت بتوان دندان را ترمیم و بازسازی کرد. با این حال متخصصین کلینیک دندانپزشکی بارانا می توانند با روش های مختلف میزان استرس و ناراحتی شما را در هنگام بیحس کردن دندان و کشیدن آن کاهش دهند.

      فاطمه پایان
      1. من دو س تا دندون خراب دارم فک کنم باید کشیده بسه بقیه هم باید درست بشه حالا یا ب عصب رسیده یا نه ولی باید درست بشه و قیمت ها بالا هست موندم چکارکنم

        افسانه فلاح
  3. سلام ایمپلنت پانچ هم انجام میشه تو کلینیک هایی که معرفی کردین؟

    زارع
    1. باسلام ایمپلنت پانچ یا ایمپلنت یک روزه در حال حاضر در مراکز معرفی شده از سوی این مجموعه ارائه نمی شود اما اگر برای دندان های جلویی خود نیاز به ایمپلنت داشته باشید دندانپزشک می تواند از روکش موقت برای شما استفاده کند تا روکش اصلی دندان آماده نصب شود.

      فاطمه پایان
  4. سلام من رفتم یک مطبی گفتن دندونت نیاز به عصب کشی داره باید بری پیش متخصص این مراکزی که معرفی کردین متخصص عصب کشی هم دارن؟ میشه لطفا یک جا معرفی کنید که باز دوباره کاری نشه و من برم و کارم انجام بدم دندونم داره عفونت میکنه میترسم مجبور شم بکشم ش میخام زودتر درستش کنم

    مینا
    1. باسلام اغلب مطب های دندانپزشکی به دلیل حضور یک دندانپزشک تجهیزات محدودی دارند و قادر به انجام اقدامات اولیه دندانپزشکی هستند. این مشکل در کلینیک های دندانپزشکی وجود ندارد و شما می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی بارانا به عنوان معتبرترین کلینیک دندانپزشکی مشهد ابتدا معاینه شده و سپس توسط متخصص روند درمانی خود را طی کنید.

      فاطمه پایان
  5. سلام. میشه وقتی دندون های جلویی روکش داره، جرمگیری رو انجام داد؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    بهار 28
    1. سلام. بله امکان جرمگیری برای شما وجود داره. کافیه قبلش با دندانپزشک خودتون مشورت کنید و دندان هایی رو که روکش داره به دنداپزشک بگید تا در حین جرمگیری اقدامات لازم رو اعمال کنه

      خانم داودی
      1. سلام امکانش هست که دندان های جلورو سیم کشی کنید بعد چهار تاجلو هزینه اش چجوریه؟

        سادات
        1. باسلام برای پاسخ دقیق به این سوال ابتدا باید معاینه بشید ممکن است دندان های بیشتری نیاز به ارتودنسی داشته باشند یا درمان های تکمیلی پیش از ارتودنسی نیاز باشد که در جلسه مشاوره همه توضیحات لازم به شما ارائه خواهد شد.

          فاطمه پایان
  6. سلام من خط لبخندم مشکل داره و دندونام نامرتب هستن میخاستم مشاوره انلاین بگیرم شما انجام میدین؟

    نیلوفر
    1. سلام کلینیک دندانپزشکی بارانا به صورت آنلاین و رایگان مشاوره طرح لبخند به شما ارائه می دهد برای این منظور می توانید به سایت این کلینیک سری بزنید و از طریق چت سایت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

      فاطمه پایان
  7. سلام لمینت و کامپوزیت خیلی با هم فرق دارن از لحاظ ظاهری؟ من میخام یکی از این روش هارو انتخاب کنم سفیدی و ظاهر دندونام خیلی برام اهمیت داره ممنون میشم راهنمایی کنین.

    مهسا
    1. سلام لمینت و کامپوزیت از لحاظ ظاهری شباهت های بسیاری دارند و افراد عادی متوجه تفاوت های این دو روش با یکدیگر نمی شوند. تفاوت این دو روش بیشتر در شیوه انجام آن و ماندگاری و طول عمر لمینت نسبت به کامپوزیت است. از طرفی هزینه کامپوزیت مقرون به صرفه تر است اما نیاز به مراقبت بیشتری دارد و ممکن است رنگدانه های موجود در مواد غذایی را جذب نماید.

      فاطمه پایان
    2. سلام من دوتا دندون جلوی دهنم فاصله داره اگه کامپوزیت کنم تقریبا چند در میاد

      ناشناس
      1. باسلام باتوجه به اینکه برندهای کامپوزیت دندان متفاوت هستند هزینه ان ها نیز به ازای هر دندان متغیر خواهد بود برای اطلاع از هزینه های برندهای مختلف کامپوزیت دندان می توانید به مقاله زیر سری بزنید.
        https://baranadental.com/mashhad-dental-composite/

        فاطمه پایان
  8. ببخشید شما برای بچه ها هم دکتر دارین؟ دندان جلوی بچه من سیاه شده ولی سنش هم 5 ساله و نمیتونیم بکشیم چیکار کنم؟

    شهاب
    1. سلام. در دندانپزشکی بارانا بخشی اختصاصی دندانپزشکی اطفال مشهد هست که علاوه بر دندانپزشک مختصص کودکان تجهیزات لازم در این زمینه رو برای فرزندان شما فراهم کرده. سیاه شدن دندان جلوی کودکان معمولا بخاطر قطره آهن هست و نیازی به کشیدن اون نیست چون شیری هست و نهایتا تا 2 سال دیگه میفته

      خانم داودی
  9. سلام من احساس میکنم لثه هام متورم شدن و خونریزی دارن موقع مسواک زدن فک میکنم مشکل خیلی خاصیه و هر دندانپزشکی نمیتونه تشخیص بده قطعا میشه لطفا متخصص مربوطه رو بهم معرفی کنین و اینکه ایا عصرها هم نبوت میدن یا نه ؟

    ناشناس
    1. باسلام با توجه به شرایط ذکرشده به احتمال زیاد شما دچار بیماری های پریودنتال و التهاب لثه شده اید که می بایست توسط متخصص معاینه و راه درمانی مناسب انتخاب شود. کلینیک بارانا به عنوان معتبرترین دندانپزشکی مشهد با حضور متخصصان و تجهیزات پیشرفته می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای حل مشکل خود بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید تا دچار مشکلات بیشتر نشوید.

      فاطمه پایان
  10. سلام من فوبیای دندانپزشکی دارم میشه بگین لطفا کدوم یکی از این دکترایی که معرفی کردین از همه بهترن و میشه بهشون اعتماد کرد . من چند تا دندان خراب دارم اما از ترسم نمیرم دندونپزشکی به خصوص از بی حسی ش میترسم

    ناشناس
    1. باسلام مدویکا به عنوان مرجع تخصصی معرفی بهترین پزشکان و مراکز درمانی مشهد تلاش کرده همواره با بررسی رضایت مراجعان اولین ها و بهترین ها را به شما معرفی نماید. در این خصوص کلینیک بارانا به عنوان معتبرترین دندانپزشکی مشهد و با حضور دندانپزشکان متخصص و باتجربه و محیطی ارامش بخش و زیبا می تواند برای شما مناسب باشد. هنگام حضور در مجموعه می توانید این دغدغه خود را با دندانپزشک در میان بگذارید تا وی با تجربه و مهارت خود میزان استرس شما را حین درمان کاهش دهد.

      فاطمه پایان
  11. ببخشید من دندونام عصب کشی لازم داره. دو تا دندونه. تو یک جلسه تموم میشه؟

    پرهام
    1. در مورد عصب کشی باید معاینه بشید تا دندانپزشک تشخیص بده که چند تا از کانال های ریشه دندان شما درگیر پوسیدگی شده، ولی باتوجه به ایبنکه گفتید دو تا دندون عصب کشی لازم داره در یک جلسه تموم نمیشه چون خودتون هم خیلی اذیت میشین بخواید تو یک جلسه انجام بدید.

      خانم داودی
  12. سلام کلینیک هایی که برای کودکان نام بردین تخصصی هستن؟ کوچولوی من مثل خیلی از بچه های دیگه از دندونپزشکی میترسه نمیخام برای بار اول که میبرم خاطره بدی براش بمونه خیلی مکان و از همه مهمتر دکتراش برام مهمن ممنون میشم راهنمایی کنید.

    ناشناس
    1. باسلام کارشناسان مدویکا تلاش کرده اند تا بهترین ها را در سطح شهر مشهد به شما معرفی کنند. کلینیک بارانا یکی از بهترین کلینیک هایی است که خدمات دندانپزشکی را نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز انجام می دهد. اگر هنگام مراجعه به دندانپزشکی یا در طول هفته شما هم به سلامت دندان های خود اهمیت بدهید و مراجعه منظم به دندانپزشک داشته باشید قطعا کودک شما نیز این رفتار را در پیش خواهد گرفت.

      فاطمه پایان
  13. سلام من تعداد زیادی از دندون هامو از دست دادم از طرفی از دندون مصنوعی هم خوشم نمیاد میخام بجاش ایمپلنت کنم هزینه تقریبی ش رو میشه بگید لطفا؟ میدونم که دندون مصنوعی ارزونتره اما چون خوشم نمیاد مسئله مالی ش برام مهم نیست فکر میکنم ایمپلنت برام خیلی بهتر باشه

    ناشناس
    1. باسلام ابتدا باید وضعیت دهان و فک شما توسط دندانپزشک متخصص بررسی شود. برای دریافت ایمپلنت استخوان های فک می بایست از ضخامت و استحکام کافی برخوردار باشند و در صورت نیاز پیوند استخوان صورت گیرد. با این حال ما به شما روش اوردنچر را پیشنهاد می کنیم که این روش نسبت به ایمپلنت تکی نیز مقرون به صرفه تر است و مشکلات و معایب دندان مصنوعی را نیز ندارد.

      فاطمه پایان
  14. سلام ایمپلنت شرایط اقساطی داره؟ اگر چند تا باشه همزمان چطور ؟ من چند تا از دندونای نزدیک بهم دارم که کشیدم میخام ایمپلنت کنم هزینش برام سنگین در میاد

    ناشناس
    1. باسلام بله با توجه به اینکه ایمپلنت دندان به چند جلسه درمانی نیاز دارد هزینه آن نیز در چند مرحله قابل پرداخت است. این درمان در کلینیک بارانا به صورت اقساطی و در 5 قسط قابل انجام است. با توجه به وضعیت شما احتمالا درمان اوردنچر برای شما مناسب باشد که برای آگاهی از هزینه این درمان نیاز به مشاوره و معاینه دندان های شما توسط دندانپزشک دارد.

      فاطمه پایان
  15. سلام شرایط اقساطی تون چطوریه من دقیق متوجه نشدم

    ناشناس
    1. باسلام شرایط اقساطی در کلینیک های مختلف بسته به سیاست های مجموعه متفاوت است. خدماتی از جمله کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت و ارتودنسی دندان در کلینیک بارانا به صورت اقساطی انجام شده و شما می توانید هزینه این خدمات را طی 5 قسط پرداخت نمایید و نیازی به پیش پرداخت هم نیست.

      فاطمه پایان
  16. ببخشید ایمپلنت ممکنه باعث عفونت دندان بشه؟

    فرهاد
    1. به طور کلی ایمپلنت نه تنها باعث عفونت دندان ها نمیشه بلکه از عفونت های دیگه هم جلوگیری میکنه. در صورتی ایمپلنت ممکنه باعث عفونت بشه که قبل از انجام آن، دندان هایی رو که نیاز به ترمیم داشته انجام نداده باشید

      خانم داودی
  17. سلام خسته نباشید
    پسرم ۴ سالشه دندونش آبسه کرده درد داره میخوام بکشم… میشه بکشم؟

    جواد
    1. بله حتما باید کشیده بشه وگرنه عفونت میکنه.
      لطفا به دندانپزشک مراجعه کنید.

      مهلا زمانی
  18. سلام خسته نباشید
    من یکی از دندونام خیلی درد داره و پوسیدگی عمیق داره و عکس هم گرفتم. یک کلینیک رفتم گفتن ما دستگاهش رو نداریم باید متخصصش ببینه. این کلینیکی که معرفی کردین مجهز هست ؟

    javan
    1. سلام متشکرم.
      اگر منظور شما از دستگاه، دستگاهی که مربوط به عصب کشی هست باشه بله کلینیک بارانا متخصص درمان ریشه و دستگاه های مربوط به عصب کشی رو داره.

      مهلا زمانی
  19. سلام وقت بخیر.
    اگر تعداد دندونایی که باید عصب کشی بشن زیاد باشه باز هم اقساطی جایی هست که انجام بدن؟

    minoo
    1. سلام و درود
      معمولا چندتا دندون همزمان عصب کشی نمیشن و حتی یک دندون هم اگر چند کاناله باشه در یک جلسه انجام نمیشه.
      اگر نیاز باشه طی چند جلسه انجام بشه، به این صورت هزینه هر جلسه همون روز گرفته میشه.

      مهلا زمانی
  20. سلام میخاستم بپرسم این مراکزی که معرفی کردین با بیمه طرف قرارداد هستن یا خیر

    ناشناس
    1. باسلام مدویکا مرجع تخصصی معرفی پزشکان و مراکز درمانی معتبر است اما در خصوص پذیرش بیمه سیاست هر مرکز و پزشک با مکان دیگر متفاوت است در این خصوص بهتر است با کلینیک یا دندانپزشک مربوط به مراجعه کنید و شرایط پوشش بیمه خود را از وی یا کارشناسان بیمه مطلع شوید.

      فاطمه پایان
  21. سلام خدماتی مثل اوردنچر هم تو کلینیک بارانا انجام میشه ؟

    ناشناس
    1. سلام بله برای اطلاع از هزینه ها می توانید به وب سایت این کلینیک مراجعه نمایید یا با شماره های درج شده در متن تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  22. سلام در خصوص شرایط اقساطی تون توضیح میدین لطفا؟

    ناشناس
    1. باسلام شرایط اقساطی معمولا به این صورت است که بین 50 الی 60 درصد هزینه ابتدای کار دریافت شده و مابقی آن طی چند مرحله چک در فواصل زمانی یک ماهه توسط بیمار و با توافق مجموعه قابل پرداخت است.

      فاطمه پایان
  23. سلام خسته نباشید.
    شرایط اقساطی خوبی دارن واقعا. ممنون از معرفیتون

    roya
    1. درود بر شما.
      باعث افتخار ما هست که راضی هستید.

      مهلا زمانی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.