بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مشهد – جدول قیمت + بهترین دستگاه لیزر

لیزر موهای زائد در مشهد با بهترین دستگاه

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مشهد – جدول قیمت + بهترین دستگاه لیزر

17157 بازدید

شماره تماس برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان لیزر مشهد: 0938606907505136166
ساعات پاسخگویی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

لیزر موهای زائد در کلینیک سلامت ایده آل مشهد با جدیدترین دستگاه لیزر سایناشور مدل الیت پلاس 2023 انجام می شود. این دستگاه دارای دو طول موج الکساندرایت و اندیاگ می باشد که برای انواع پوست تیره و روشن موثر است. در ادامه مطلب جدول قیمت لیزر آقایان و بانوان در کلینیک سلامت ایده آل را آورده ایم؛ همچنین به تمام سوالات مهم شما درباره نکات قبل و بعد از لیزر موهای زائد پاسخ خواهیم داد.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه لیزر موهای زائد در مشهد سال 1402

قیمت لیزر مو مشهد با اپراتور به ازای هر جلسه و به صورت فول بادی برای بانوان و آقایان در کلینیک سلامت ایده آل به ترتیب 1,450,000 و 2,000,000 تومان می باشد. چنانچه این کار توسط پزشک متخصص بنا به درخواست مراجعه کننده انجام شود، اندکی تفاوت هزینه طبیعی خواهد بود.

هزینه لیزر مشهد برای هر ناحیه از بدن دارای تعرفه های مختلفی می باشد. اگر می خواهید هزینه لیزر برایتان مقرون به صرفه باشد، می توانید پکیج لیزر فول بادی یا کاربردی را انتخاب کنید. تعداد جلسات مورد نیاز، بسته به نوع پوست و مو برای هر شخص متفاوت است. در جدول زیر لیست قیمت خدمات لیزر در مشهد را مشاهده می‌کنید.

قیمت لیزر بانوان در بهترین مرکز لیزر زنان مشهد
قیمت لیزر آقایان در بهترین مرکز لیزر مردان مشهد

به قیمت های فوق در هر جلسه، مبلغ 50,000 تومان جهت مواد مصرفی افزوده می شود. البته در مناسبت ها و جشنواره های مختلف این تعرفه ها شامل تخفیف هم می‌شوند. برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد در مشهد با تخفیف، می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

انواع دستگاه لیزر مو مشهد و بررسی تفاوت آن‌ها

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مشهد بر اساس رنگ پوست و ضخامت مو در هر شخص تعیین می شود. تفاوت اصلی انواع دستگاه لیزر در شاخص هایی مانند طول موج یا فرکانس پرتو آنها می باشد.

1- لیزر سایناشور الیت پلاس 2023 ( 2023 +Cynosure Elite)

لیزر سایناشور مدل الیت پلاس به عنوان یکی از قوی ترین دستگاه های لیزر موهای زائد حال حاضر جهان شناخته می ‌شود. سیستم خنک کننده (کولینگ) بسیار قوی این دستگاه یکی از عوامل محبوبیت آن است چرا که باعث کاهش احساس درد و التهاب در افراد می شود.

لیزر سایناشور +Elite یک دستگاه لیزر پیشرفته است که از فناوری لیزر ND:YAG برای حذف دائمی موهای زائد استفاده می کند.

دستگاه لیزر سایناشور مدل الیت پلاس
دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس برای انواع پوست تیره و روشن و موهای نازک و ضخیم موثر است.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه سایناشور که آن را به یک گزینه عالی برای از بین بردن موهای زائد تبدیل می کند عبارتند از:

  1. سر لیزر شخصی برای هر فرد؛ به منظور رعایت موارد بهداشتی
  2. بدون تماس مستقیم با پوست (دستگاه لیزر غیر تماسی)
  3. امکان تنظیم دقیق طول موج و پارامترهای لیزر
  4. موثر در از بین بردن موهای زائد نازک و کرکی
  5. دارای دو طول موج الکساندرایت و ان دیگ
  6. مناسب برای انواع پوست تیره و روشن
  7. بدون درد و یا درد خیلی کم
  8. سرعت و قدرت بالا
  9. کولینگ قوی
مزایای دستگاه سایناشور
ویژگی هایی که دستگاه سایناشور را از سایر دستگاه های لیزر موهای زائد متمایز می کند!

2- لیزر الکساندرایت کندلا (Alexandrite Candela):

دستگاه الکساندرایت در دنیا بسیار شناخته شده است و کندلا یکی از برند‌های معروف تولیدکننده، در زمینه‌ی دستگاه‌ های لیزر پوست و مو است. این دستگاه با طول موج 755 نانومتر برای اکثر پوست ها؛ به خصوص پوست های رنگ روشن مناسب می باشد. این دستگاه دارای نور مرئی و همچنین سیستم خنک کننده بوده و از قابلیت تنظیم طول موج برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است.

لیزر الکساندرایت
لیزر موهای زائد مشهد با استفاده از دستگاه پر قدرت الکس

این لیزر بر روی موهای کرکی، بور و سفید اثری ندارد و بهترین نتیجه با این دستگاه برای پوست های روشن با موهای تیره و ضخیم حاصل می شود. بنابراین حتی اگر در بهترین مراکز لیزر الکساندرا مشهد هم اقدام به حذف موهای زائد خود کنید، باز نمی توانید اثر نامطلوب این دستگاه را بر روی پوست های برنزه و یا موهای بور و کرکی کاهش دهید، پس بهتر است به توصیه های اپراتور و یا پزشک لیزر مو مشهد برای گرفتن بهترین نتیجه به دقت عمل کنید و پس از مشورت با آن‌ها از دستگاه مناسب با شرایط پوست و مو خود برای این منظور کمک بگیرید.

لیزر الکساندرایت نانو یکی دیگر از نمونه های لیزر الکساندرایت است که برای انواع تیپ های پوستی از تیره گرفته تا روشن، زیتونی و قرمز کاربرد دارد. این دستگاه نیز دارای طول موج 755 نانومتر بوده و برای حذف موهای زائد از روش تماسی بهره می برد.

3- لیزر دايود (Diode):

با طول موجی بین 800 تا 810 نانومتر برای پوست های گندمی و تیره مناسب می باشد. به کمک طول موج بالای این دستگاه و نفوذ بیشتر در عمق پوست، از آسیب رسیدن به ملانین موجود در اپیدرم پوست جلوگیری شده و تنها فولیکول مو از بین می رود. لیزر دایود برای موهای تیره و ضخیم؛ به ویژه در ناحیه بیکینی مناسب است.

لیزر دایود
نفوذپذیری عمیق لیزر دایود در فولیکول مو و محافظت از پوست در برابر اشعه

4- لیزر آی پی ال

البته دستگاه های لیزر دیگری هم مانند آی پی ال با اثرگذاری کمتر وجود دارد، ولی به دلیل قدیمی بودن این دستگاه‌ها و کارایی کمتر بیشتر از این به آنها نمی پردازیم. برای مثال شبه لیزر IPL، بیشتر از اینکه برای حذف موهای زائد مناسب باشد، کاربرد درمانی دارد. یعنی بیشتر برای درمان جای آکنه و ضایعات پوستی مناسب است. قیمت لیزر مو در مشهد با این دستگاه کمتر از دیگر انواع لیزر می باشد.

لیزر آی پی ال
IPL؛ یک روش ارزان با اثر بخشی کم برای حذف موهای زائد

5- لیزر تیتانیوم

ترکیبی از طول موج سه دستگاه لیزر الکساندرایت، دایود و اندیاگ است که علاوه بر پوست های روشن، برای پوست های تیره و متوسط نیز قابل استفاده است.

لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم
مناسب برای انواع پوست های روشن و تیره با هزینه ای مقرون به صرفه

3 فاکتور مهم در انتخاب بهترین کلینیک لیزر مشهد

این سردرگمی برای همه کسانی که می خواهند موهای زائد خود را لیزر کنند وجود دارد که بهترین مرکز لیزر مشهد کجاست؟ مهمترین نکته که بر نتیجه لیزر تاثیر دارد، انتخاب یک مرکز معتبر است؛ چراکه تبلیغات گسترده نباید تنها ملاک شما برای انتخاب باشد و عوامل زیر باید از سوی شما در نظر گرفته شود:

1.کلینیک دارای مجوز و اپراتور دارای صلاحیت و مدرک معتبر باشد

دیگر وقت آن رسیده که دریافت خدمات پوست و مو را در سالن های زیبایی، اسپا و … فراموش کنید و برای خودتان ارزش قائل باشید. برای انجام لیزر در مشهد می بایست حتما به یک کلینیک دارای مجوز مراجعه کنید. انجام فرآیند لیزر عموما توسط پزشک متخصص پوست و مو و یا اپراتوری که دوره آموزشی لیزر و کار با دستگاه را گذارنده، انجام می شود. تمامی پروتکل ها و موازین بهداشتی باید حتما رعایت شود.

2. از دستگاه های به روز و پیشرفته لیزر استفاده شود

استفاده از دستگاه های لیزر قدیمی مانند دایود و IPL به دلیل اثرگذاری اندک، باعث هدر رفتن بودجه و وقت شما می شوند. بنابراین قبل از انجام لیزر موهای زائد در مشهد، از برند و سال ساخت دستگاهی که برای لیزر استفاده می شود و کارایی آن اطمینان حاصل کنید.

3.دستور العمل های لیزر برای هر شخص باید متناسب با پوست و موی خودش باشد

لیزر مو اگر با دستگاه هایی که مناسب پوست شما نباشد انجام شود نه تنها موهای زائد را از بین نمی برند؛ بلکه باعث ضخیم شدن موهای نازک و بروز عوارضی همچون تغییر رنگ یا سوختگی پوست می شود.

بهترین مراکز لیزر در مشهد باید بر اساس صلاحیت پزشک و یا اپراتور، نوع دستگاه و همچنین نوع پوست و مو انتخاب شود

“در کلینیک سلامت ایده آل که یکی از بهترین مراکز لیزر مشهد و مورد تایید سایت مدویکا می باشد، شما می توانید با استفاده از به روزترین دستگاه ها؛ تحت نظر مجرب ترین پزشکان و اپراتورها برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید.”

آشنایی با آناتومی مو

بهتر است اول نگاهی به آناتومی یک تار مو که در داخل پوست قرار گرفته است بیندازیم. ساختار پوست از سه لایه؛ لایه بیرونی پوست که اپیدرم نام دارد، لایه میانی به نام درم و آخرین لایه هیپودرم تشکیل می شود. ساقه و پیاز مو در ناحیه اپیدرم و درم پوست قرار دارد. 

همانطور که در تصویر می بینید، ساختار یک تار مو از 2 قسمت تشکیل می شود: ریشه مو و ساقه مو.

ساقه مو به قسمتی از تار مو که بیرون از پوست قرار دارد گفته می شود و به قسمتی که داخل پوست قرار می گیرد، ریشه مو می گویند. قسمت ریشه مو خود شامل فولیکول، پیاز مو، پاپیلا برای خونرسانی به فولیکول، ماتریس و برآمدگی که سلول های بنیادی و عضله آرکتوروس در آن قرار دارد می باشد.

ساختار یک تار مو
اجزای تشکیل دهنده یک تار مو

فولیکول چیست؟

فولیکول مو قسمت کیسه ای شکل است که پیاز مو در آن قرار دارد و تمام مراحل تولید مو در آن اتفاق می افتد. اندام های مختلف بدن، دارای تعداد متفاوتی از فولیکول هستند. برای مثال کف دست فولیکول مو ندارد، ولی زیر بغل و روی دستگاه تناسلی فولیکول مو بسیاری وجود دارد. 

لیزر مو چیست و چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

لیزر یک پرتو نور متمرکز است که مانند هر پرتوی نوری دارای شاخص هایی؛ همچون طول موج، جریان، پهنای پالس و فرکانس می باشد. برای هر پوست و مویی می بایست مقدار دقیقی از این شاخص ها تنظیم شود. مثلا برای پوست های تيره از طول موج بالا و برای موهای ضخیم، باید پهنای پالس بلندتری انتخاب شود. 

تصویر قبل و بعد از لیزر مو
چگونگی حذف موهای زائد با استفاده از لیزر

وقتی شما برای لیزر موهای زائد بدنتان به کلینیک مراجعه می کنید، پزشک یا اپراتور دستگاه یک پرتو نور متمرکز را به اسم لیزر به قسمت درم و پیاز مو می تاباند. این نور توسط رنگدانه تیره مو (که به آن ملانین گفته می شود) جذب و تبدیل به گرما تبدیل می شود.
ملانين پوست به خصوص ملانین تیره رنگ U، انرژی ليزر را در طيف 600 تا 1200 نانومتر جذب می کند. سپس این گرما پیاز مو و فولیکول را تخریب و از بین می برد. مداومت این عمل در طی چندین جلسه باعث آسیب دائمی به فولیکول مو شده و موهای جدید دیگر تولید نمی شوند.

لیزر مو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد
شیوه انجام لیزر مو در کلینیک سلامت ایده آل

چه افرادی از لیزر مو مشهد نتیجه بهتری می گیرند؟

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، باید متوجه شده باشید که گرمای اشعه ی لیزر توسط ملانین که یه رنگ‌دانه‌ی قهوه ای – مشکی است جذب شده و فولیکول را از بین می برد. ولی دو عامل مهم در این فرآیند تخریب تاثیرگذارند:

  1. مو: وقتی موهای بدن شما تیره تر و ضخیم تر باشد؛ یعنی ملانین بیشتری در موهای شما وجود دارد. پس لیزر برای شما نتیجه بهتری خواهد داشت. اما اگر موهای نازک و روشنی دارید، اثرگذاری لیزر برای شما کمتر خواهد بود.
  2. پوست: از طرفی پوستی که رنگ تیره ای دارد؛ یعنی دارای ملانین بیشتری است. پس وقتی که لیزر می کنید ممکن است علاوه بر پیاز و فولیکول مو، پوست هم آسیب ببیند. به همین علت به کسانی که به طور مادرزادی پوست تیره ای دارند (مانند سیاه پوستان) یا کسانیکه که برنزه کرده اند توصیه می شود که پوست خود را لیزر نکنند.
لیزر مو مشهد
قبل و بعد از لیزر موهای زائد در مشهد

نتیجه گیری: بهترین نوع پوست و مو برای لیزر مشهد، پوست های سفید با موهای تیره و ضخیم است؛ زیرا در این حالت علاوه بر اینکه موهای زائد در کمترین جلسات از بین میروند، پوست هم آسیب نمی بیند. در نهایت نگران نباشید، چون اگر به یک کلینیک معتبر و مرکز لیزر خوب در مشهد مراجعه کنید، پزشک و یا اپراتور دستگاه با تنظیم پالس ها و مقدار طول موج مناسب؛ بدون کوچک‌ترین عوارضی شما را به نتیجه دلخواهتان می رسانند.

لیزر موهای زائد مردان مشهد
حذف موهای زائد آقایان در یکی از بهترین مراکز لیزر در مشهد

خدمات لیزر مشهد برای چه افرادی مناسب نیست؟

اگر می خواهید از هدر رفتن زمان و هزینه خود جلوگیری کنید، حتما قبل از لیزر موهای زائد در مشهد با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. پزشک ابتدا شرایط پوست و مو شما را بررسی می کند. باید روش هایی که تاکنون برای حذف موهای زائد امتحان کرده اید، سابقه پزشکی و بیماری های خود را به پزشکتان بگویید. سپس او به شما خواهد گفت که آیا لیزر برای از بین بردن موهای زائد شما، مناسب است یا خیر؟

چنانچه دارای شرایط زیر هستید، لیزر مو در مشهد می تواند برایتان خطرناک باشد. در چنین شرایطی لیزر برایتان انجام نخواهد شد.

  1. اگر تاتو و خالکوبی دارید
  2. اگر در قلبتان باتری دارید.
  3. اگر آلرژی شدید پوستی دارید
  4. اگر در ناحیه لیزر گوشت اضافه دارید
  5. اگر دارای اختلالات هورمونی هستید
  6. اگر در دوران بارداری یا شیردهی هستید.
  7. اگر دارای پوست خیلی تیره یا موهای خیلی کرکی و بور هستید.
  8. اگر سابقه بیماری هایی چون پسوریازیس، لوپوس، پور فیری دارید.
  9. اگر از دارو های رقیق‌کننده خون مانند وارفارین، هپارین و… استفاده می کنید
  10. اگر یک ماه گذشته سولاریوم کرده اید یا به دلیل کارتان در معرض آفتاب بوده اید.
  11. اگر سابقه اختلالات پوستی، زخم و یا عفونت، جوش های چرکی و یا حساسیت های پوستی دارید.
  12. اگر داروی خاصی مصرف می کنید که تاثیر مستقیم بر پوست داشته و باعث نازک شدن و یا حساسیت به نور می شود.

ولی اگر از نظر پزشک لیزر برای شما مناسب باشد؛ وی درباره نوع لیزری که برای شما پاسخ گو است، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه هر جلسه صحبت می کند و نوبت جلسات لیزر با توجه به چرخه رشد مو در شما تنظیم می شوند.

لیزر موهای زائد در مشهد برای افراد با اختلالات هورمونی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که موهای زائدتان بیشتر از حد معمول رشد دارند، باید قبل از اقدام کردن برای لیزر موهایتان با دستگاه های مختلف، ابتدا علت پرمویی تان را پیدا کنیدبسیاری از پرمویی ها به دلیل اختلالات هورمونی، کیست تخمدان و مسائلی این چنینی است و اگر مشکل پرمویی به دلیل ابتلا به این بیماری ها باشد، لیزر مو مشهد کمکی به شما نمی کند. زیرا ابتدا می بایست بیماری خود را تحت نظر متخصص درمان کنید، سپس برای رفع موهای زائد با لیزر اقدام نمایید. به همین علت پزشک ممکن است برایتان آزمایش های هورمونی و سونوگرافی تخمدان تجویز کند تا علت پرمویی مشخص شود.

دلایل پرمویی در خانم ها
سندروم تخمدان پلی کیستیک، یائسگی، وجود تومور یا بیماری در غدد فوق کلیوی، سابقه بیماری هیرسوتیسم می تواند باعث پرمویی شود.

مراحل لیزر موهای زائد

  1. استفاده از یک عینک مخصوص برای جلوگیری از تابش اشعه لیزر
  2. مشخص کردن نواحی مختلف بدن برای شات زدن؛ با استفاده از یک مداد نرم
  3. استفاده از ژل خنک کننده یا بی حس کننده روی پوست توسط پزشک یا اپراتور دستگاه برای کاهش درد
  4. تنظیم دستگاه توسط اپراتور با توجه به نوع پوست و مو
  5. قرار دادن گیج یا سری جدید در نوک دستگاه، پس از خارج کردن از بسته بندی پلمپ شده
  6. تماس دستگاه لیزر دستی با پوست در طول فرآیند لیزر کردن (بسته به نوع لیزر، ممکن است از یک دستگاه خنک کننده در نوک دستگاه برای محافظت از پوست شما و کاهش عوارض جانبی هم استفاده شود. وقتی پزشک لیزر را فعال می کند، پرتوی لیزر از طریق پوست شما به فولیکول های مو منتقل می شود.)
  7. تمیز کردن ژل ها از روی پوست و برداشتن عینک

ممکن است کمی احساس سوزش یا درد کنید که کاملا طبیعی است. معمولا لیزر موهای زائد در مشهد، بسته به ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید؛ ۲۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد. مثلا لیزر بالای لب، شاید فقط چند دقیقه طول بکشد. اما لیزر شکم یا لیزر بیکینی؛ ممکن است یک ساعت هم زمان ببرد.

مرحله آخر و حذف موهای زائد از روی پوست
قرار دادن سری جدید در نوک دستگاه و تماس لیزر با پوست
لیزر در مشهد با دستگاه الکساندرایت
تنظیم درجه دستگاه لیزر موهای زائد توسط اپراتور
مقدمات لیزر مو مشهد
زدن عینک مخصوص و مشخص کردن نواحی برای شات زدن

اقدامات قبل و بعد از انجام لیزر در مشهد

  1. اپیلاسیون، وکس کردن یا بند انداختن پوست قبل از لیزر، استفاده از پودر موبر قبل از لیزر یا بند انداختن صورت ممنوع است. زیرا این روش ها مو را از ریشه در می آورد و فولیکول مو از بین می رود. اما برای لیزر کردن به فولیکول مو احتیاج است. در تصویر زیر می توانید ببینید که هر کدام از روش های حذف موهای زائد، یک تار مو را از چه قسمتی از بین می برند.
  2. چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد؟ زمان مناسب شیو قبل از لیزر شب قبل است. ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید را باید شب قبل با تیغ یا ژیلت اصلاح کنید. به طوریکه هیچ گونه مویی روی پوست باقی نماند.
  3. حداقل یک ماه قبل از شروع جلسات لیزر، نباید در معرض شدید نور آفتاب قرار گرفته باشید. هر زمان که بیرون می روید، می بایست از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل ۳۰ استفاده کنید. بنابراین حمام آفتاب و برنزه کردن قبل از اقدام به لیزر مو مشهد هم ممنوع است؛ زیرا باعث سوختگی پوست در اثر لیزر می شود.
  4. مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارفارین یا داروهای ضد التهاب را حداقل یک ماه قبل از شروع درمان لیزر موهای زائد قطع کنید.
  5. در روز مراجعه به مرکز برای لیزر موهایتان، پوست باید کاملا تمیز باشد. یعنی استفاده از هرگونه عطر، اسپری، مرطوب کننده، لوسیون و سایر موارد آرایشی، خودداری کنید.
  6. اگر در بدن خود تبخال فعال دارید، از لیزر موهای زائد بپرهیزید؛ چرا که ممکن است ویروس آن به سایر قسمت های بدن منتقل شود.
انواع روش های حذف موهای زائد
شب قبل از لیزر، فقط باید با تیغ یا ژیلت پوست را شیو کنید

کارهایی که بعد از لیزر موهای زائد در مشهد باید انجام دهیم:

  1. در چند ساعت اول بعد از لیزر موهای صورت یا بیکینی و یا هر ناحیه ی دیگری ممکن است متوجه قرمزی و تورم شوید. برای کاهش این علائم، می توانید از کمپرس سرد روی ناحیه لیزر شده استفاده کنید.
  2. پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید خودداری کرده و از ضد آفتاب استفاده کنید.
  3. حداقل به مدت شش هفته یا طبق دستور پزشک حمام آفتاب نگیرید و برنزه نکنید.
  4. به مدت حداقل ۴۸ ساعت از فعالیت های ورزشی سنگین، سونا، استخر و حمام با آب گرم که باعث گرم شدن پوست می شود، اجتناب کنید.
  5. تا زمانی که پزشکتان تایید نداده است از انجام کارهایی مانند هایفوتراپی، میکرونیدلینگ یا پاکسازی پوست جدا خودداری کنید.
  6. پس از گذشت یک تا دو ساعت می توانید از مرطوب کننده یا کرم های طبیعی حاوی روغن نارگیل و یا ژل آلوئه ورا برای مرطوب نگه داشتن و کاهش التهاب ناحیه لیزر شده استفاده کنید.
بعد از لیزر چه کنیم
در صورت انجام لیزر بیکینی، به مدت ۲۴ ساعت از لوسیون یا دئودورانت استفاده نکنید

چند جلسه لیزر برای از بین بردن تمام موهای زائد یک ناحیه لازم است؟

موها یک چرخه‌ی رشد و استراحت دارند. این چرخه دارای سه مرحله است که مو دائما در این سه مرحله در حال گردش می باشد و پس از اتمام چرخه، دوباره از نو شروع می کند.

۱- مرحله آناژن یا فاز رشد 
۲- مرحله کاتاژن یا فاز میانی
۳- مرحله تلوژن یا فاز استراحت (ریزش)

چرخه رشد و استراحت مو
سیکل رشد و ریزش مو

عموما در یک زمان مشخص، ۸۰٪ موهای بدن در فاز استراحت بوده و حدود ۲۰٪ از آنها در فاز آناژن یا رشد هستند. اگر هنگام لیزر موهای زائد فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر تاثیری بر آن ندارد. به همین دلیل در بهترین مراکز لیزر مشهد، با توجه به فاز رشد موها ۶ تا ۸ جلسه را در زمان هایی که تار مو در فاز آناژن قرار دارد؛ برای شما زمانبندی می کند تا به کلینیک مراجعه کنید. شما باید این جلسات را تا جایی ادامه دهید که تمامی فولیکول ها از بین بروند.

نکته! البته اینکه چه ناحیه ای را هم لیزر می کنید تاثیرگذار است. چون هر جایی که فولیکول مو بیشتر باشد، مسلما برای از بین بردن موهای زائد آن ناحیه به جلسات بیشتری نیاز است. برای مثال تعداد جلسات لیزر صورت، کمتر از تعداد جلسات لیزر بیکینی می باشد. چون ناحیه بیکینی و لابیا، جزو هورمونی ترین نقاط بدن است و لیزر کردن این ناحیه دیرتر از باقی نقاط نتیجه می دهد.

چند روز بعد از اقدام به لیزر موها میریزد؟

بعد از لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟ بلافاصله پس از لیزر مشهد انتظار ریزش موها و پوستی صاف و نرم را نداشته باشید. درآمدن مو بعد از لیزر، طبیعی است. معمولا ۲۰٪ موهای ناحیه لیزر شده از هفته دوم شروع به ریزش می کنند. پس از ۴ جلسه، کم کم متوجه کم شدن موها می شوید. پس از ۶ جلسه رشد موها بسیار کم شده و موهای جدید به دلیل آسیبی که لیزر به فولیکول مو ایجاد کرده است، ضعیف و نازک تر هستند. مداومت در ادامه درمان باعث می شود به نتیجه قطعی برسید. پس سریع ناامید نشوید و دوره درمانتان را کامل کنید. پس از ۳ ماه نتیجه مشخص خواهد شد.

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

  1. پس از لیزر موهای زائد در مشهد می توانید از نتایج طولانی مدت لذت ببرید، زیرا به عنوان بهترین راه کاهش موهای زائد دائمی در نظر گرفته می شود.
  2. اگرچه لیزر گران تر از سایر روش های حذف موهای زائد است، اما هزینه برای آن معمولاً در طول زمان ارزش خود را ثابت میکند، زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای تیغ، موم یا سایر درمان های رفع موهای زائد نیست.
  3. شما با استفاده از خدمات لیزر مشهد می توانید با عوارض جانبی رایج حذف موهای زائد مانند موهای زیر پوستی، سوختگی با تیغ، لکه ها و تحریک پوستی ناشی از اپیلاسیون خداحافظی کنید.

البته لیزر مو مشهد معایبی هم دارد که عبارتند از:

  1. حدود 4 تا 8 ماه برای دستیابی به نتایج مطلوب مورد نیاز است.
  2. درمان به این روش در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد گران‌تر است.
  3. برای درمان در مطب، باید به یک متخصص مراقبت از پوست مراجعه کنید؛ زیرا لیزر موهای زائد خانگی معمولاً به دلایل ایمنی توصیه نمی شود.
  4. افرادی که پوست تیره‌تری دارند؛ ممکن است نتایج مطلوبی دریافت نکنند.

فاصله هر جلسه لیزر موهای زائد تا جلسه بعد چقدر است؟

فاصله بین درمان ها بنا به ناحیه ای که لیزر می کنید، متفاوت خواهد بود. در مناطقی که مو به سرعت رشد می کند، مانند بالای لب درمان ممکن است طی چهار تا هشت هفته تکرار شود. در قسمت هایی که رشد مو آهسته تر است مانند پشت، هر 12 تا 16 هفته درمان انجام می شود. اما به طور کلی فاصله بین جلسات لیزر مو مشهد بین ۴۰ تا ۵۰ روز می باشد.

فاصله بین جلسات لیزر
عمدتا فاصله هر جلسه لیزر مو در مشهد تا جلسه بعد، بین 4 تا 6 هفته می باشد

آیا نتیجه لیزر دائمی است؟

دو عامل در نتیجه ای که از لیزر موهای زائد مشهد می گیرید، دخیل هستند:

  1. کلینیک و دستگاه لیزری که انتخاب می کنید: یعنی اگر این اینکار را در بهترین و معتبرترین مراکز لیزر در مشهد و به کمک دستگاه های پیشرفته انجام دهید؛ مسلما نتیجه بهتر و ماندگارتری را می گیرید.
  2. نوع پوست و موی شما: یعنی اگر رنگ پوست شما تیره تر از رنگ موهای بدنتان باشد و موهای کرکی و بور داشته باشید، اثر لیزر برای شما کمتر است. اما اگر موهای تیره و پوست روشنی دارید، مسلما اثرگذاری لیزر برایتان قطعی تر و دائمی تر است.

چنانچه پس از اتمام دوره لیزر مشهد، باز هم شاهد رشد موهای جدید بودید نگران نباشید. زیرا لیزر فولیکول های فعلی موها را از بین می برد و ممکن است بعد از 6 تا 12 ماه به دلیل تغییرات هورمونی یا تغییر وزن، فولیکول های جدیدی ایجاد شوند که کاملا طبیعی است و راه حل آن  ۱ تا ۲ جلسه تمدید لیزر می باشد.

لیزر موهای زائد در خانم ها و آقایان چه تفاوتی دارد؟

با اینکه پوست و قطر موی آقایان به طور طبیعی ضخیم تر از خانم ها است، ولی مراحل لیزر موهای زائد مشهد برای هر دو دسته یکسان است و فقط تفاوت در تنظیمات نوع شات های لیزر است که این کار بر عهده‌ی پزشک و یا اپراتور دستگاه می باشد. علاوه بر این، هر دو گروه می توانند برای از بین بردن موهای زائد همه بدن از خدمات لیزر استفاده کنند. اما عموما بیشترین درخواست در زنان برای لیزر موهای زائد بیکینی، زیر بغل، پاها و صورت است. این در حالی است که مردان تمایل بیشتری به از بین بردن موهای زائد ناحیه کمر، سینه و پاها دارند.

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد مردان با زنان
هزینه لیزر موهای زائد آقایان بیشتر از خانم ها می باشد

عوارض و خطرات لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر یک فناوری پیشرفته و کم تهاجمی برای از بین بردن همیشگی موهای زائد است که روز به روز در تمام دنیا استفاده از آن بیشتر می شود و هیچ عارضه خاصی ندارد. ممکن است بعد از لیزر در ناحیه لیزر شده فقط کمی سوزش پوست، قرمزی و تورم به وجود آید که طی چند ساعت از بین می رود.

آیا لیزر ضرر دارد؟ عوارض جانبی لیزر با توجه به نوع پوست، رنگ مو، برنامه درمانی و میزان رعایت کردن نکات مراقبتی قبل از درمان و پس از درمان متفاوت است. فقط باید بدانید که به دلیل احتمال آسیب به چشم ها، لیزر موهای زائد برای پلک ها، اطراف ابروها ممنوع است. همینطور لیزر کردن موهای بدن برای کسانیکه خالکوبی دارند، توصیه نمی شود.

دلایل ایجاد سوختگی بعد از لیزر

یکی از عارضه های بسیار نادر پس از لیزر موهای زائد سوختگی پوست است که ممکن است بر اثر دلایل زیر ایجاد شود:

  1. وجود مواد آرایشی روی پوست، استفاده از دئودورانت و کرم های موضعی یا کرم های موضعی بی حس کننده
  2. استفاده از داروهای هورمونی مانند قرص های پیشگیری از بارداری، راکوتان و داروهایی که باعث خشکی بیش از حد پوست می شوند.
  3. لایه برداری پوست قبل از جلسه لیزر موهای زائد
  4. داشتن پوست حساس و بسیار نازک
  5. ابتلا به بیماری های پوستی مانند اگزما، کهیر، پسوریازیس، عفونت فعال و غیره
  6. انجام سولاریوم حداقل دو هفته قبل از جلسه لیزر موهای زائد
  7. بی تجربه بودن اپراتور دستگاه و استفاده از طول موج نامناسب برای تیپ پوستی مراجعه کننده 

توصیه های مراقبتی درمان سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد

بسته به جنس و رنگ پوست و ناحیه سوخته شده زمان بهبودی متفاوت است. بعد از مراجعه به پزشک و استفاده از داروهای تجویز شده برای اینکه زخم یا اسکاری بعد از درمان به وجود نیاید بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  1. ناحیه سوخته شده را به طور مرتب خنک نگه دارید
  2. ناحیه سوختگی را از آلودگی دور نگه دارید
  3. از خمیر دندان  به هیچ عنوان استفاده نکنید
  4. پوست ناحیه سوخته شده را در معرض آفتاب قرار ندهید
  5. ترجیحا روی زخم را نپوشانید تا هوا با زخم تماس داشته باشد
  6. در صورت احساس درد می توانید از ناپروکسن یا استامینوفن استفاده کنید.
  7. در صورت ایجاد تاول در محل سوختگی ازدست زدن به  آن خودداری کنید زیرا موجب بروز عفونت می شود.
  8. از پمادها و کرم های موضعی مانند (نئومایسین، تتراسایکلین، اریترومایسین، کلیندامایسین وغيره) برای پیشگیری از عفونت استفاده کنید.

آیا لیزر سرطان زا است؟ آیا لیزر باعث نازایی می شود؟

دستگاه‌های لیزر پرتوی نور را فقط به ریشه مو که در ناحیه درم پوست قرار دارد می رسانند، پس ارگان های داخلی بدن به هیچ عنوان تحت تاثیر اشعه لیزر قرار نمی گیرند. مثلا نگرانی خیلی از خانم ها عوارض لیزر موهای بیکینی است. عموما خانم ها نگران هستند که با لیزر ناحیه بیکینی، دچار نازایی شوند! در صورتی که اشعه ی لیزر به ناحیه درم پوست تابانده می شود و اصلا به تخمدان ها نمی رسد که باعث اثر گذاری بر آنها شود یا به غدد لنفاوی که باعث سرطان گردد. پس جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

آیا لیزر درد دارد؟

میزان درد لیزر به محلی که لیزر می کنید و آستانه‌ی تحمل شما بستگی دارد. به طور کلی لیزر زیر بغل، دست و پا درد چندانی ندارد، ولی لیزر بیکینی با کمی درد جزئی همراه است که در جلسات بعدی کم و کم تر می‌شود. هر چند که قبل از لیزر مشهد، عموما پزشک از ژل های بی حس کننده و خنک کننده استفاده می کند. پس نگران نباشید، چون با تحمل کمی درد برای همیشه از شر اپیلاسیون، تیغ و روش های دیگر شیو کردن راحت می شوید.

لیزر موهای زائد در مشهد در ناحیه پا
لیزر موهای زائد در ناحیه پا کمترین درد ممکن را برای افراد دارد

آیا لیزر مو پوست را روشن می کند؟

لیزر موهای زائد نمی تواند باعث روشن شدن پوست شود، اما با توجه به اینکه ملانین فولیکول مو را هدف قرار داده و مقدار آن را کاهش می دهد، میتواند اندکی در روشن شدن پوست موثر باشد. اگر می خواهید در کنار لیزر مو زائد در مشهد یا سایر شهرستان ها، یک یا چند ناحیه از پوستتان روشن تر شود، می توانید از دستگاه لیزر سفید کننده پوست استفاده کنید.

به طور کلی کاهش سطح ملانین باعث سفید شدن پوست و افزایش سطح ملانین، منجر به تیره شدن پوست می شود، اما اگر درجه دستگاه لیزر مورد استفاده متناسب با پوست شما نباشد، سبب تفاوت رنگ پوست می شود. از بین رفتن بیش از حد ملانین هایپو پیگمنتیشن (سفید شدن بیش از حد پوست نسبت به سایر نواحی بدن) و هایپرپیگمنتیشن (تیرگی و ایجاد زخم و اسکار روی پوست) می تواند از مشکلاتی باشد که شما با مراجعه به یک مرکز لیزر در مشهد که زیرنظر پزشک یا یک اپراتور کاربلد نباشد، به آن دچار می شوید. چنانچه شما در بهترین کلینیک لیزر در مشهد خدمات لیزر انجام دهید، نه تنها این مشکلات گریبان گیر شما نخواهد بود، بلکه پوست شما یکدست می شود و از نتیجه نهایی کار رضایت خواهید داشت.

لیزر موهای زائد و تاثیر آن بر روشن شدن پوست
با استفاده از دستگاه لیزر موی زائد، پوست دست یا سایر نواحی چندان روشن نمی شود

آیا لیزر موهای زائد صورت باعث جوش می شود؟

خیر، جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد برای همه افراد صدق نمی کند. انجام لیزر موهای زائد در مشهد یا هر کجای دیگر، گزینه جذابی برای زیبایی پوست محسوب می شود، اما جوش زدن بعد از آن می تواند هر فردی را حسابی کلافه کند.

جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد صورت
ممکن است برخی از پوست های صورت بعد از انجام لیزر موهای زائد، جوش بزنند

به همین دلیل سوال بسیاری این است که چرا بعد از لیزر جوش می زنیم؟ باید گفت 4 دلیل اصلی جوش بعد از لیزر عبارتند از:

  1. داشتن پوست چرب
  2. حساسیت پوستی
  3. تجربه و عدم مهارت کافی اپراتور
  4. عدم بهره مندی از دستگاه لیزر مجهز

در نظر داشته باشید که جوش زدن صورت بعد از لیزر معمولا یک عارضه موقتی است و بعد از مدتی از بین می رود و به درمان خاصی نیاز ندارد. در صورتی باید این جوش ها را درمان کرد که برای طولانی مدت روی صورت شما به قوت خود باقی بمانند.

آیا لیزر موهای کرکی را ضخیم میکند؟

عموما بله. اگر اساس کار لیزر را که جذب انرژی توسط ملانین یا همان رنگدانه های مو است، در نظر بگیرید، متوجه می شوید که اشعه لیزر زمانی که رنگدانه قوی دریافت نکند، نتیجه عکس می دهد. در واقع لیزر موی کرکی شما را تحریک می کند و باعث می شود تا موهای کرکی هم ضخیم شوند.
برای درک این موضوع شما یک صفحه سیاه و سفید در مقابل نور خورشید را درنظر بگیرید. صفحه سیاه تمام انرژی و گرمای خورشید را دریافت می کند تا حدی که ممکن است بسوزد، در حالیکه جذب انرژی در یک کاغذ سفید حداقل ممکن است. این حالت برای پوست هم وجود دارد. در واقع هرچه موهای زائد ضخیم تر باشد، انرژی لیزر بیشتر جذب می شود و اثربخشی آن بیشتر خواهد بود. برعکس هرچه ملانین کمتری در پوست وجود داشته باشد، اشعه های لیزر مکانی مناسب برای جذب پیدا نمی کنند و اثربخشی آن به حداقل ممکن می رسد.
با این اوصاف می توان گفت که لیزر موی زائد مشهد باید زیرنظر پزشک متخصص پوست انجام شود تا پزشک تشخیص دهد کدام نواحی باید لیزر شود تا در نهایت، کار نتیجه بخش باشد.

خبر خوش برای کسانی که موهای ظریف و کرکی دارند!

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که بارها انواع دستگاه های لیزر موی زائد مشهد یا هر شهر دیگر را امتحان کرده اید و نتیجه دلخواه به دست نیامده است، با مراجعه به بهترین کلینیک لیزر مو در مشهد می توانید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید‌.

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس 2023، جدیدترین دستگاه شرکت آمریکایی Cynosure است که به تازگی از آن در کلینیک سلامت ایده آل رونمایی شد. مراجعه به یک کلینیک با تجهیزات به روز و کافی به شما کمک می کند تا با هر نوع مدل مویی به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

ویدئوی رونمایی از دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس 2023 در مرکز تخصصی پوست، مو لیزر سلامت ایده آل

سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد در مشهد

1- بعد از لیزر چه پمادی بزنیم؟ 

در صورتی که پزشکتان تایید کرد، پماد زینک اکساید و پماد بتامتازون بعد از لیزر به کاهش التهابات پوستی کمک خواهد کرد. این پمادها معمولا برای درمان تاول و سوختگی بعد از لیزر تجویز می شوند. پماد زینک اکساید ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت کافیست تا بر روی پوست بماند.

2- چند ساعت بعد از لیزر دوش بگیریم؟

دوش گرفتن بعد از لیزر با آب ولرم و پس از ۲۴ ساعت مانعی ندارد. فقط دقت کنید که از مواد شوینده مانند صابون و شامپو بدن استفاده نکنید.

3- بعد از لیزر چگونه اصلاح کنیم؟ 

برای بسیاری از کسانیکه لیزر می کنند این سوال پیش می آید که آیا بین جلسات لیزر و یا بعد از لیزر میتوان شیو یا اپیلاسیون کرد؟ بین جلسات لیزر نباید اپیلاسیون کنید. استفاده از اپیلیدی بعد از لیزر، کندن مو با موچین بعد از لیزر، وکس و موم را فراموش کنید. تنها روش درست اصلاح در بین جلسات لیزر، تیغ زدن بعد از لیزر با ژیلت یا تیغ است. چون موها به هیچ عنوان نباید از ریشه کنده شوند.

4- آیا در دوران بارداری و شیردهی می توان موهای بدن یا صورت را لیزر کرد؟

هنوز تاثیرات لیزر در دوران بارداری و شیردهی مشخص نشده است. اما بنا بر احتیاط به هیچ عنوان در این دوران لیزر موهای زائد انجام نمی شود.

خیر. لیزر فقط چند میلی متر در پوست نفوذ می کند و به عروق و رگ های پوستی آسیبی نمی رساند. با از بین رفتن موهای زائد پا، رگ‌های واریسی بیشتر نمایان می شود اما قطعاً باعث ایجاد آنها نمی‌شود.

خیر لیزر موهای زائد تاثیری روی موهای سفید ندارد و زیر این موها فاقد رنگدانه هستند اما می توان از روش الکترولیز برای از بین بردن آن ها استفاده کرد.

خیر. در شروع جلسه به شما عینک ها مخصوصی محافظتی داده می شود.  تنها گاهی احتمال دارد در هنگامی که اپراتور روی نواحی صورت کار می کند چند فلش نوری ببینید. این انعکاس نور به چشم ها آسیبی وارد نمی کند

قدرت کم دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی باعث کاهش کارایی آنها می شود. دستگاه های خانگی به خوبی دستگاه های حرفه ای نیستند و برای همه قسمت های بدن استفاده نمی شوند. همچنین این محصولات بر محدوده باریکی از رنگ مو و پوست تاثیر می گذارند و تنها زمانی تاثیر گذار هستند که تضاد قابل توجهی بین رنگ پوست و مو وجود داشته باشد.

چنانچه سوالی درباره لیزر مو در مشهد دارید با مشاوران ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر جهت رزرو نوبت یا مشاوره رایگان از طریق شماره های 09386069075 – 05136166 با مشاوران مدویکا در تماس باشید.

139 دیدگاه

  1. من خیلی تعریف از لیزر سایناشور شنیدم دو جلسه هم اومدم راضی ام فعلا که امیدوارم زودتر نتیجه بگیرم

    زارع
    1. بله دستگاه لیزر سایناشور از بهترین دستگاه های لیزر در حال حاضر ایرانه و مطمئنا شما بعد از چند جلسه بهترین نتیجه ممکن رو می گیرید

      خانم داودی
  2. ببخشید لیزر باعث سرطان نمیشه؟ من واقعا برای لیزر زیر بغل استرس دارم میگن به غدد لنفاوی آسیب میرسونه

    صمدی
    1. خیر. نفوذ لیزر موهای زائد تا لایه های عمیق پوست اتفاق نمیفته و نمیتونه به غدد لنفاوی شما آسیب برسونه خیالتون راحت

      خانم داودی
  3. ببخشید از ماه دوم بارداری میشه لیزر مو انجام داد؟

    جیلا
    1. اگرجه اشعه های لیزر موهای زائد خطرناک نیست، اما بهتره در دوران بارداری از انجام لیزر موهای زائد خودداری کنید تا آسیبی به جنین وارد نشه

      خانم داودی
  4. سلام می خواستم بدونم بعد از لیزر پوست روشن تر میشه یا نه و این که تقریبا چند جلسه لازمه ؟ ممنون

    ناشناس
    1. سلام بله با انجام لیزر پوست تقریبا روشن تر می شود. بسته به نوع دستگاه انتخابی شما و پوست متفاوت است ولی با دستگاه سایناشور تقریبا 6جلسه زمان می برد.

      الناز خانزاده
  5. سلام خسته نباشید
    می خواستم بدونم چند روز قبل جلسه لیزر باید شیو کنم و این که فول بادی چقدر زمان می بره ؟

    ناشناس
    1. سلام ترجیحا یک روز یا 24 ساعت قبل و اینکه فرمودید برای فول بادی چقدر زمان میبره مدت زمان جلسه منظورتون هست؟بین 45 دقیقه یا یک ساعت حدودا زمان می بره

      فاطمه پایان
  6. سلام من پوستم دون دونه و به اصطلاح پوست مرغی شنیدم لیزر اگر انجام بدم این مشکل حل میشه درسته ؟؟

    باران
    1. سلام .بله بعد از گذشت چند جلسه از انجام لیزر شما شاهد حل شدن مشکلات پوست خود خواهید بود.

      الناز خانزاده
  7. ببخشید یه سوال داشتم اینکه میگن بعد اینکه دوره لیزرتون کامل شد مثلا هشت یا ده جلسه رفتین دیگه باید دستگاه تونو عوض کنین چون جواب نمی گیرین درسته ؟ من تقریبا هفت جلسه رفتم و خوب بوده به نسبت و الان فاصله جلساتم یک ماه و نیم شده نمیدونم از جلسه بعدی باید برم جای دیگه یا با همین الکساندرایت که دارم میدم ادامه بدم خواهش میکنم جوابمو بدین

    ناشناس
    1. سلام خیر الزامی برای این کار نیست و اگر شما از دستگاه لیزر فعلی تون نتیجه گرفتید میتونید با همون دستگاه ادامه بدید اما اگر به دنبال دستگاه های قوی تر از دستگاه فعلی خود هستید میتونید دنبال کلینیک هایی باشید که از لیزر سایناشور الیت پلاس برای حذف موهای زائد استفاده میکنن و جلسات شارژ لیزرتون رو با اون دستگاه ادامه بدید.

      فاطمه پایان
  8. سلام من دفعه قبلی با لیزر کندلا دچار سوختگی شدم خیلی نگرانم برای اینکه بخام دوباره برم چه تضمینی هست که این اتفاق دوباره برام تکرار نشه ؟

    ناشناس
    1. سلام باید در انتخاب کلینیک یا مرکزی که میخاید لیزر موهای زائد انجام بدید دقت کنید چون همه دستگاه ها احتمال سوختگی رو دارن البته احتمال ایجاد سوختگی با لیزر سایناشور بسیار پایین هست از طرفی تجربه و دقت اپراتور هم در این زمینه نقش موثری داره. برای مراقبت های قبل از لیزر هم بهتره با متخصص پوست و مو مشورت کنید تا مشکلی براتون پیش نیاد .

      فاطمه پایان
  9. با سلام
    خواستم بدونم در حین لیزر برای پوشاندن آلت حوله می‌دهید؟.
    آیا میتوان فقط از ناحیه تناسلی، بالای آلت ، زیر بیضه و کشاله ران را لیز کرد؟
    آيا افراد زیر ۱۸ سال را لیزر میکنید؟
    با تشکر

    علیرضا
    1. سلام میتونید خودتون خوله بیارید یا از دستمال حوله ای استفاده کنید . ممنوعیت سنی نداره اما بهتر هست بیشتر صبر کنید چون موهای زائد قسمت ناحیه تناسلی هورمونی هستن و احتمالا لیزر روی اون ها در دوران بلوغ تاثیری نداشته باشه اما پاسخ دقیق تر به سوال شما باید توسط متخصص پوست و مو یا اپراتور دستگاه بررسی بشه

      فاطمه پایان
  10. سلام . لیزر روشن کننده نواحی خاص هم دارید؟

    شریفی
    1. سلام بله برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره های 05136166 و 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  11. سلام. وقت تون بخیر . من دو جلسه اومدم لیزرتون. راضی بودم و دردش خیلی کمتر از کندلاست . به پوست من که افتاده . نوبتمم سر تایم اوکی بود و معطل نشدم

    رضوی
    1. سلام خوشحالیم که رضایت داشتید

      فاطمه پایان
  12. ببخشید شما لیزر روشن کننده پوست هم دارین؟

    شهین
    1. سلام در حال حاضر خیر، البته انجام لیزر باعث روشن شدن یک الی دو درجه ای پوست شما می شود.

      فاطمه پایان
  13. راسته که میگن لیزر پوست رو تیره می‌کنه؟

    Baran
    1. درصورت تشخص نادرست دستگاه، شیو نامناسب، استفاده از لیزر بر روی بریدگی یا نواحی جوش‌دار و استفاده از آن بر روی پوست بسیار خشک می‌تونه باعث تیرگی پوست بشه.

      خانم خیراللهی
    2. سلام من چند جلسه رفتم لیزر ولی جواب نگرفتم به نظر من موهای پشتم زیاد شده باید چه کاری انجام بدم

      مجتبی
      1. سلام بهتر است ابتدا با پزشک متخصص پوست و مو مشورت نمایید تا علت دقیق پرمویی شما مشخص و درمان شده وسپس مجدد لیزر را شروع کنید.

        فاطمه پایان
  14. چند روز قبل از لیزر باید موهای زائد شیو بشن؟

    Zoha majedi
    1. 24 ساعت قبل از مراجعه بهترین زمان برای شیو موهای زائده چرا که در این بازه زمانی فولیکول‌ها قوی‌تر هستن و بهترین موقع برای انجام لیزره.

      خانم خیراللهی
  15. اگر لیزر انجام بدم دون دونای روی پام از بین میره؟
    دیگه مو برنمیگرده داخل؟

    آنا
    1. سلام. بله بعد از طی شدن جلسات لیزر، پوستتون صاف خواهد شد.

      مهلا زمانی
  16. لیزر بالای لب هم انجام میدین؟

    هانی
    1. سلام. بله انجام میشه.

      مهلا زمانی
  17. سلام من دارو هورمونی و راکوتان مصرف میکنم.
    با لیزر تداخلی نداره ؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    فاطمه
    1. وقت بخیر.
      با توجه به حساس شدن پوست با مصرف این داروها، توصیه میشه که انجام ندید و چند ماه بعد از تموم شدن دوره برای لیزر اقدام کنید.

      مهلا زمانی
  18. عذر میخوام، دستگاه لیزر شما تماسی هست یا نه؟

    رایمون
    1. خیر غیرتماسی هست. دستگاه سایناشور مدل الیت پلاس هست.

      مهلا زمانی
      1. سلام، میخواستم بدونم بعد لیزرم میتونم سولار برم یا ن؟

        مهین
        1. وقت بخیر.
          تا 4 هفته بعد از لیزر نباید آفتاب بگیرین یا سولاریوم برید. خطر لک شدن و همچنین تغییر رنگ پوست وجود داره.

          مهلا زمانی
  19. سلام من قبلا با لیزر دایود لیزر کردم بدنمو اما راضی نیستم میتونم بیام جای شما برام مجدد انجام بدین؟ چن جلسه لازم دارم

    ناشناس
    1. سلام بله اگر حداقل یک ماه از اخرین جلسه لیزر شما با این دستگاه گذشته است می توانید مجدد با دستگاه دیگری دوره خود را شروع کنید.
      تعداد جلسات موردنیاز پس از جلسه مشاوره و مشاهده نتایج جلسه اول قابل تشخیص خواهد بود.

      فاطمه پایان
  20. سلام من اگر لیزر کنم نواحی حساسم روشن هم میشه یا نه ؟به علت استفاده از تیغ و ژیلت خیلی تیره شده

    ناشناس
    1. سلام با توجه به اینکه با لیزر دیگر نیازی به تیغ زدن و استفاده از محصولات موبر ندارید تا حدودی پوست شما روشن تر خواهد شد اما انتظار تغییرات زیادی را نداشته باشید. دستگاه های مختلفی برای روشن کردن پوست پس از لیزر تولید شده اند که در کلینیک های معتبر موجود است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  21. سلام من برای لیزر و رفع تیرگی دور چشم چقدر هزینه باید پرداخت کنن؟

    فاطمه رحیم زاده
    1. Author

      سلام، لیزر دور چشم که انجام نمی‌شود. اما برای کربوکسی تراپی یا تزریق فیلر برای از بین بردن سیاهی دور چشم می‌توانید با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  22. سلام خسته نباشید
    ریمو تاتو ابرو در کلینیک شما انجام میشه

    ناشناس
    1. Author

      سلام بله با لیزر کیوسوئیچ انجام می‌شود.
      لطفا با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

      مدیر
  23. سلام .لیزر فول بادی بدن آقایان چند ساعت طول میکشه و به طور کلی در حال حاضر قیمت میتونید ارائه بدید. و چند جلسه تقریبا لازم هست .ناحیه پشت از گردن تا کمر چه میزان هزینه داره و سوال سوم زدن مو با مواد موبر کفایت می‌کند یا حتما باید با ژیلت و تیغ زده شود جهت لیزر .
    سپاس

    یاشار
    1. Author

      سلام، پاسخ تمام سوالات شما در متن مقاله هست. می‌تونید مطالعه کنید.
      فقط باید با ژیلت یا تیغ زده شود.

      مدیر
  24. سلام دختر من ازبدو تولد ازناحیه فک تا گوش دچارماه گرفتیگیه ایا با لیزر ماه گرفتگیش ازبین میره؟؟

    نگار
    1. Author

      سلام، بهتر است برای مشاوره با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  25. سلام لیزر برای موهای زیر پوستی هم جواب میده ؟
    و اینکه هزینه هر جلسه ۱۴۰۰ یا هزینه کلی ؟

    ظریف
    1. Author

      سلام، لیزر فول بادی برای آقایان هر جلسه ۱۴۰۰ هست. اما اگر فول بادی نباشد یعنی فقط یک قسمت بدن باشد قیمت پایین‌تر است. مثلا هزینه لیزر ساق پا هر جلسه ۲۵۰ هزار تومان است.
      برای موهای زیر پوستی جوابگو است. چون لیزر به ریشه موها تابانده می‌شود.

      مدیر
  26. سلام هزینه لیزر بیکینی جلسه اول چقدر است؟

    Naghme
    1. Author

      سلام، هزینه لیزر بیکینی در مشهد هر جلسه ۲۵۰ هزار تومان است.

      مدیر
  27. سلام شما فرمودید هزینه برای خانم ها ۹۰۰منظورهرجلسه یاکلا تا اتمام تمام جلسات

    فریده
    1. Author

      سلام، هزینه فول بادی برای خانم‌ها هر جلسه ۹۰۰ هزار تومان است.

      مدیر
      1. سلام دستگاهتون رولی هست یاشاتی؟

        ناشناس
        1. Author

          سلام، شاتی

          مدیر
  28. سلام ببخشید اگه بخواییم تویک روز کل بدنو لیزر کنیم میسه چون شهرستان هستمو راهم دوره اگه بیام میشه تو یک روز تموم بشه؟؟

    ارتمیس
    1. Author

      سلام لیزر فول بادی یک ساعت زمان می برد. اما شما به ۶ جلسه نیاز دارید به فاصله ۳۰ روز از هم

      مدیر
  29. سلام وقت بخیر
    من حدود سه ساله میرم لیزر دستگاه دایود ولی هنوز بعضی از جاهای بدنم در میاد و دخترم رو هم می بردم همین مشکل رو داره با تغییر دستگاه من می تونم نتیجه بهتری بگیرم یانه
    اگه دستگاه رو عوض کنم باز باید تمام جلسات و از اول بیام یا فقط هرچند ماه

    کیمیا
    1. Author

      سلام، دایود ضعیف‌ترین دستگاه لیزر است. برای همین این همه وقت طول کشیده و شما هنوز پاسخ مناسبی دریافت نکردید.
      طی ۴ تا ۶ جلسه لیزر الکساندرایت تمامی موهای باقی مانده از بین خواهد رفت.

      مدیر
  30. با سلام من در قسمت چانه و پشت لب موهای زاید سفید و ضخیم دارم میدونم که با لیزر امکان نداره شما الکترولیز هم انجام می‌دهید و آیا بجز الکترولیز کار دیگه ای میشه انجام داد برای از بین بردن م‌های زاید سفید و اینکه بعد از الکترولیز جا زخم میشه وجاش میمونه ؟

    ناشناس
    1. Author

      سلام، لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  31. سلام وقت بخیر من قبلا بدنم رو اپیلاسیون میکردم باید چه مدت صبر کنم که لیزر کنم؟

    درسا
    1. با سلام
      منعی برای انجام لیزر موهای زائد در دوران شیردهی وجود ندارد

      مدیر مدویکا
    2. موهای زخیم پا بعد ۸ جلسه کاملا میره؟ عوارضم داره؟

      ناشناس
      1. Author

        سلام، بله کاملا از بین می‌رود.

        مدیر
  32. سلام خسته نباشید!لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی ضرر داره؟جواب میده یا نه؟

    ناشناس
    1. سلام من میخوام بدنمو کامل لیزر کنم یا خطرناک هست؟؟

      زینب
      1. Author

        سلام، خیر لیزر در سطح درم پوست نفوذ کرده و ریشه مو‌ها را سست می‌کند. تاکنون عوارض و خطری برای لیزر موهای زائد یافت نشده است.

        مدیر
  33. سلام قیمت هر جلسه کل بدن چقدره؟

    ناشناس
    1. با سلام
      لطفا جهت اطلاع از هزینه های لیزر با شماره 09018191885 تماس بگیرید

      مدیر مدویکا
    2. سلام لطفاآدرس بفرستین ممنون میشم.

      لاله اسکندری
      1. Author

        سلام، لطفا برای راهنمایی بیشتر با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر
    3. سلام ببخشید میخواستم بدونم دستگاهتون الکساندریت کندلا هستش؟؟
      و اینکه برای کسانی که پرمویی و موهای درشت دارند تا چند جلسه است؟
      برای کسی که بخواد از شهرستان به مشهد بیاد آیا هزینه فرقی هم داره.؟ در شهر ما فقط یک مرکز لیزر با همین دستگاهی اسمش رو گفتم هست وهزینه لیزر کل بدن خیلیی بالاست، میخوام بدونم اگه به صرفه هست وواقعه جواب میگیرم بیام مشهد؟

      ناشناس
      1. Author

        سلام، بله لیزر الکساندرایت هست. و اینکه لیزر روی موهای درشت و ضخیم اثر بهتری دارد.
        هزینه ها برای همه افراد یکسان است. هزینه فول بادی برای آقایان ۱/۴۰۰ برای خانم ها ۹۰۰ هزار تومان است.

        مدیر
        1. سلام وقتتون بخیر ی دستگاه داخل تهران موهای کرکی رو هم حذف میکنه خواستم ببینم داخل مشهد هم چنین دستگاهی هست ک برم؟؟؟

          مارال
          1. Author

            سلام، هیچ دستگاه لیزری موهای کرکی را از بین نمی‌برد و اگر موهای کرکی را لیزر کنید مقدار آنها وضخامتشان بیشتر خواهد شد.

            مدیر
          2. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم لیزر موهای زائد اگر موهای زائد از بین برود کل بدن هم سفید می‌شود آخه من یهویی بدنم تیره شد میخوام ک سفید شه

            پری
          3. Author

            سلام، بله تا حدودی تاثیر دارد

            مدیر
  34. سلام قیمت هر جلسه کل بدن چقدره

    ناشناس
  35. سلام خسته نباشید لیزر گونه ودور ابرو هزینه هر جلسه چنده؟

    علی
    1. با سلام
      ما فقط سیستم رزرو نوبت رو داریم و بهترین کلینیکا رو براتون معرفی میکنیم ولی امکان قیمت دادن به این شکل ریز برای هر خدماتی رو نداریم باید تشریف ببرین برای مشاوره تا بهتون قیمت بدن. جهت رزرو نوبت با شماره 09018191885 تماس بگیرین لطفا

      مدیر مدویکا
      1. سلام من به دنبال یک مرکز لیزر در مشهد میگشتم دستگاه لیزرش کندلا جنتل مکس پرو ۲۰۲۰ باشه نه کندلا پرو یو باشه ومعتبر باشه که هر ماه هم دستگاه شونو شارژ کنن

        ناشناس
        1. Author

          سلام، می‌توانید با شماره 09018191885 برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر تماس برقرار کنید.

          مدیر
    2. سلام لیزربرااکنه صورتم انجام میدین ایا خوب میشه

      باران نجفی
      1. Author

        سلام، بله
        بستگی به علت بروز آکنه ها در پوست شما دارد.

        مدیر
  36. سلام وقت بخیر خسته نباشید میخواستم سوال کنم هزینه لیزر کردن زیر بغل جلسه اول چقدره؟با چند جلسع رفع میشع، هرجلسه قیمت هاش متفاوته نصبت به اول

    مهسا پهلوان نژاد
    1. با سلام
      قیمت لیزر زیر بغل در حال حاضر هر جلسه 50.000 تومان است و اینکه به چند جلسه نیازه باید تشریف بیارین با متخصص مشاوره بشین توی اون جلسه بهتون اعلام میکنن. جهت رزرو نوبت لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرین

      مدیر مدویکا
  37. این مقاله مال چه تاریخی هست چون میخوام بدونم قیمت ها الان فرق کرده یا قیمتهای جدید هستن

    مجتبی
    1. سلام جهت اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  38. سلام آدرستون رو لطف میکنید بفرستین
    و هزینه ی بیکینی چقدر است؟

    zahra
    1. سلام وقت بخیر جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  39. سلام ببخشید من میخوام موهای روی گونه ها و زیر چانه تا روی سینه‌ رو لیزر کنم آیا میشه توی یکهفته ۶ جلسه رو هر روز بیام؟
    اخه شهرستانیم و تو شهر ما مرکز لیزر نیست و هزینه سفر به شهرهای دیگه هم زیاد میشه برام نمیصرفه

    Saeed
    1. با سلام
      برای این موضوع حتما ابتدا باید یک جلسه مشاوره با متخصص داشته باشید.
      جهت هماهنگی و رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
    2. سلام.من مشهد هستم کجا میتونم لیزر کنم هم زمان با سولار و افتاب

      شیوا راد
      1. Author

        سلام، برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  40. سلام ببخشید برای ترکهای پوست به کجا مراجعه کنیم و ممنون میشم درباره هزینه هاهم یه توضیحی بدین.

    زهرا
    1. سلام برای رفع ترک های پوستی باید به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید. لطفا برای اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. خسته نباشید میخواستم بدونم جمعه ها هم هستین؟؟چون روزهای دیگه من سرکارم.

      وحیدم
      1. Author

        سلام، بله

        مدیر
    3. سلام
      قیمت فول بادی رو میفرمائید
      واینکه قیمت بر کم پشتی یا درشتی مو تاثیر داره؟

      زری
      1. Author

        سلام برای خانم‌ها ۹۰۰ هزار تومان هر جلسه- به ۶ تا ۸ جلسه نیاز است.
        ضحامت و یا میزان رشد موها تاثیری بر قیمت ندارد.

        مدیر
  41. دوستان من موهای با ریشه قوی دارم، با دستگاهی به جز الکساندر کسی رفته تاحالا،جواب گرفته؟؟مرکزی هست معرفی کنید باقیمت مناسب

    زهرا
    1. دستگاه لیزر الکساندرایت دکا بهتره یا کوترا؟

      محبوبه
      1. Author

        آخرین و قوی ترین دستگاه لیزر در حال حاضر دستگاه الکساندرایت است

        مدیر
  42. ببخشید توی یه جلسه بخوایم کل بدنو لیزر کنیم چن ساعت طول میکشه؟؟؟؟

    وحید
    1. سلام لیزر فول بادی معمولا حدود یک ساعت زمان می برد. جهت رزرو نوبت با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. ببخشید درد هم دارد بی حسی هم میزنیذ

      نوروزی
      1. کمی احساس سوزش و درد در هنگام لیزر موهای زاید طبیعی است. اگر نسبت به درد بسیار حساس هستید می توانید 20-30 دقیقه قبل از لیزر از کرم بی حس کننده استفاده کنید.

        کارشناس مدویکا
      2. سلام بیکینی مردان انجام میدهید

        ناشناس
        1. سلام بله لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید

          نیما شفیعی
    3. من 13 14 جلسه لیزر رفتم فقط یکم نازک شده موهای پاهام با اینکه فول بادی رفتم بقیه جاها مهصوقا بیکینی و زیر بغل فرقی نکرده چیکار بابد بکنم؟

      ریحانه
      1. با سلام
        بهتره با یه پزشک متخصص مشاوره بشین تا دلیل این موضوع مشخص بشه میتونه مشکلات هورمونی باشه که با دارو اول باید کنترل بشه بعد نسبت به لیزر اقدام کنین

        مدیر مدویکا
    4. سلام میشه ادرس دقیقتونو بگین و‌همراه با هزینه

      اسما
      1. Author

        هزینه لیزر فول بادی آقایان ۱/۴۰۰ و فول بادی خانم ها ۹۰۰ هزار تومان می باشد. برای اطلاع از هزینه قسمت های دیگر با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

        مدیر
  43. ایا لیزر بیکینی در دختران به پرده بکارت اسیب میزنه ؟

    ناشناس
    1. سلام خیر ارتباطی ندارد.

      کارشناس مدویکا
  44. سلام لیزر فول بادی خانوما شامل چه قسمت‌هایی میشه؟ آخه من فقط دست و پا و زیر بغل و چونه و پشت لب لازم دارم… با اینا میشه از پکیج فول بادی استفاده کرد؟

    سارا
    1. سلام لیزر فول بادی شامل تمامی قسمت های بدن از جمله دست، پا، صورت، زیربغل، بیکینی، گودی کمر، باسن، شکم می شود. اگر لیزر قسمت های خاصی از بدن موردنظرتون هست می تونید هر ناحیه رو به صورت جدا انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
      1. سلام،ببخشید من تحقیق که کردم متوجه شدم که بهتره به مراکزی مراجعه کنیم که شاتی لیزر میکنن ،چون عمر دستگاهای لیزر به تعداد شات هایی که میزنه،و ممکن در کلیلینک هایی که که باتوجه به ناحیه که لیزر میکنن هزینشو تعیین میکنن تعداد شات کمتری بزنن و هزینه بیشتری بگیرین
        درسته؟

        Zahra
        1. سلام، خیر. قطعا اگر به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید، جهت دستیابی به بهترین نتیجه، ناحیه مورد نظر به طور کامل لیزر می شود.

          کارشناس مدویکا
        2. سلام من بدنم کلا پر از مو هس دست،پا،روی قفسه سینه و پشتم پاها دست ها کلا همه جای بدنم مو داره خیلی هم داره خیلی اذیتم میکنه همش ریزش مو داره بدنم بهم بگین واسه کل بدنم چند جلسه باید بیام که از شر موهای بدنم راحت شم و هزینه کل لیزر بدنم چقدر میشه کلا با همه شرایط لطفا دقیق قیمت بدین یا حداکثرشو بگین بهم بدونم ممنون.

          مرتضی
          1. سلام. معمولا 6 جلسه لیزر لازم است و بعد از آن باید یادآور انجام شود. لیست قیمت های لیزر بدن در جدول داخل همین مقاله آورده شده است.

            کارشناس مدویکا
      2. سلام من موهای ضخیم وبسیارتیره درناحیه مقعدبه صورت بسیارزیاددارم وشعاع این موهادرناحیه باسنم در قسمت سرتاسری شکاف باسنم وزیربیضه هام زیاداست وپوستم سبزه است و داروی افسردگی مصرف میکنم وضمنااینکه شیوکردن این ناحیه برام خیلی وقتها سخته میخام لیزرکنم لطفاازهمه لحاظ من راهنمایی کنید ممنون.

        محمد
        1. سلام بله تاثیر گذاری لیزر برای موهای ضخیم بیشتر است. داروی افسردگی تاثیری در لیزر ندارد. جهت مشاوره بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

          کارشناس مدویکا
          1. لیزر باعث تحریک غدد لنفاوی زیر بغل میشه؟

            شایسته
          2. خیر به هیچ وجه نور لیزر از چند میلی متر داخل پوست فراتر نمیره و هیچ اثر مخربى روی غدد لنفاوى نداره.

            خانم خیراللهی
  45. لیزر کل بدن چقدر طول میکشه ؟

    بهار
    1. Author

      لیزر فول بادی ۶ تا ۸ جلسه به فاصله هر دوماه یک بار

      مدیر
    2. سلام آدرستون رو لطف میکنید بفرستین
      و هزینه ی بیکینی چقدر است؟

      ناشناس
      1. سلام وقت بخیر جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        نیما شفیعی
    3. سلام من حدودا ۱ سال هست که ایزوترتینوئین یا همون راکوتان مصرف میکنم
      از ۶ ماه پیش از هر روز ۱ قرص به هفته ای ۳ قرص کاهش دادم
      بعد کم کم تبدیل به ۲ قرص در هفته و الان ۱ ماه هست که شده ۱ قرص در هفته.
      من میتونم برای لیزر بیام؟ ضرر نداره؟ اگر ضرر داره چقدر بعد از قطع مصرف میتونم لیزر کنم؟

      ماهی
      1. Author

        سلام، میبایست ۲ ماه از قطع مصرف راکوتان گذشته باشد. اما اگر عجله دارید بعد از گذشت یک ماه هم می‌توانید برای لیزر مراجعه کنید اما باید از اپراتور دستگاه را مطلع کرده و از او بخواهید که طول موج را کم کرده تا به پوست شما که نازک و حساس شده است آسیبی نرسد.

        مدیر
  46. دستگاه های لیزر مو خانگی چطورن؟ میشه نظرتونو‌در این باره بگین
    سختمه برم کلینیک

    ساناز
    1. Author

      دستگاه های لیزر خانگی چون برای استفاده عموم طراحی شده است از یک پرتوی لیزری کم قدرت شبیه دستگاه های آی پی ال استفاده می کند. اما علاوه بر هزینه بالایی که باید برای خرید این دستگاه ها بپردازید حتی اگر بهترین دستگاه لیزر مو خانگی را هم تهیه کنید، نتیجه ای که باید را نمی گیرید. و ممکن است به دلیل آشنایی نداشتن با روش کارکرد دستگاه به پوست خود آسیب برسانید. به همین دلایل ما استفاده از دستگاه های لیزر خانگی را پیشنهاد نمی کنیم.

      مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.