لیفت ران پا در مشهد+ مزایا و معایب و انواع روش‌های آن

لیفت ران پا

لیفت ران پا در مشهد+ مزایا و معایب و انواع روش‌های آن

960 بازدید

لیفت ران؛ روشی برای زیبایی بیشتر نواحی پا

لیفت ران پا در مشهد یکی از انواع عمل لاغری ران پا محسوب می‌شود که این روزها بسیار مرسوم شده است. اگر رژیم غذایی و ورزش به تنهایی به شما در دستیابی به اهدافتان در خصوص اندام مناسب کمک نکرده است، جراحی لیفت ران که به آن تایوپلاستی هم گفته می‌شود، می‌تواند شما را به اندام مدنظرتان نزدیک کند. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص اطلاعات این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

جهت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت ها یا رزرو نوبت برای لیفت ران پا در مشهد با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید. کارشناسان مدویکاباافتخار پاسخ گوی سوالات شما هستند.

لیفت ران چیست؟

لیفت ران پا یا تایپوپلاستی در مشهد، یک عمل جراحی زیبایی برای برداشتن پوست یا چربی اضافی در قسمت ران است. افزایش سن و کاهش وزن‌ زیاد دو عامل مهمی هستند که نیاز افراد را به انجام لیفت پا را بیشتر می‌کند. این عمل زیبایی باعث از بین رفتن پوست و چربی‌هایی است که از قسمت داخلی ران آویزان می‌شوند.

لیفت ران پا در مشهد
کوچک کردن و از بین رفن چین و چروک پا با انجام لیفت ران پا

در واقع لیفت ران پا با کاهش پوست و چربی اضافی، شکل ران را تغییر می‌دهد و در نتیجه پای شما حالت کشیده‌تر و متناسب‌تری را به خود خواهد گرفت. برای انجام لیفت ران، برش‌های زده شده بسته به تکنیک جراح شما متفاوت خواهد بود، اما معمولا از کشاله ران شروع و چربی و پوست اضافی برداشته و سپس جای زخم بسته می‌شود. اگر علاوه بر قسمت ران پا از نواحی بزرگی سینه خود هم ناراضی هستید، می‌توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله عمل کوچک کردن سینه در مشهد (ماموپلاستی) را مطالعه کنید.

هزینه جراحی لیفت ران در مشهد چقدر است؟

قیمت لیفت ران در مشهد می‌تواند بنا به شرایط هر بیماری متفاوت باشد. این‌که کدام کلینیک و دکتر را برای انجام آن انتخاب کنید، در هزینه جراحی لیفت ران تاثیرگذار خواهد بود. عامل مهم دیگر انتخاب نوع جراحی لیفت ران است. برخی از انواع جراحی‌ها در لیفت ران تقریبا سرپایی محسوب می‌شوند و برخی دیگر یک عمل جراحی کاملی است که نیاز به بیهوشی هم دارد.

طبیعتا عملی که به بیهوشی نیاز دارد، متخصص بیهوشی هم باید در حین عمل باشد و همه این‌ها درنهایت بر هزینه لیف ران پا نقش ایفا می‌کنند. نکته مهم این است که سلامت و زیبایی را فدای قیمت و پول نکنید و از این موهبت‌های الهی به درستی استفاده کنید و آن را زیر تیغ هر جراحی نسپارید.

بهترین دکترهای لیفت ران مشهد چه کسانی هستند؟

مجموعه مدویکا، سامانه آنلاین معرفی پزشک، با گردآوری تعدادی از بهترین‌ها در حوزه سلامت و زیبایی، خیال شما را از انتخاب بهترین دکتر در عمل‌های جراحی زیبایی راحت کرده است. تجربه و تخصص ما برای معرفی  بهترین دکتر و جراح لیفت ران مشهد جناب دکتر کامران کاویانی و جناب دکتر مهدی رمضانی را به شما معرفی می‌کند. سلامت و زیبایی شما توامان برای ما مهم است؛ بنابراین با انتخاب بهترین‌ها سعی داریم نهایت رضایت شما را بعد از هر عمل داشته باشیم.

دکتر مهدی رمضانی - بهترین دکتر زاویه سازی در مشهد
دکتر مهدی رمضانی؛ فوق‌ تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی

دکتر خوب برای بوتاکس مشهد
دکتر کامران کاویانی فر؛ فوق‌ تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی

کاندیدای مناسب لیفت ران چه کسانی هستند؟

این که بدانید عمل جراحی لیفت ران برای چه کسانی مناسب است، باعث می‌شود تا بعد از عمل نهایت رضایت را از کار داشته باشید. کسانی که برای انجام لیفت ران مناسب هستند، عبارتند از:

  1. افرادی که در اثر پیری، قسمت داخلی ران پای آن‌‍‌ها دچار افتادگی، سلولیت و شلی پوست شده است.
  2. افرادی که در کاهش وزن زیادی داشته‌اند و اکنون می‌خواهند ران‌های باریک‌تری داشته باشند تا تناسب اندام آن‌ها بیشتر نمایان باشد.
  3. افرادی که تعداد زیادی از لباس‌هایشان به دلیل ران‌های پهن برای پوشیدن مناسب نیستند.
  4. افرادی که شکل ران‌های آن‌ها باعث احساس خجالت در آن‌ها می‌شود و از این طریق می‌خواهند اعتماد به نفس خود را نسبت به بدن خود به دست آورند.
افرادی که از اندام خود راضی نیستند لیفت ران پا می تواند به آن ها کمک کند
اگر به دلیل چاقی مفرط پاهای شما دچار مشکل شده است، می‌توانید لیفت ران پا را انجام دهید

در نهایت اگر از سلامت کلی برخوردار هستید و نگرش مثبت و انتظارات واقع‌بینانه دارید، به احتمال زیاد کاندیدای خوبی برای عمل جراحی لیفت ران پا در مشهد هستید.

جراحی لیفت ران چگونه است؟

در دسته‌بندی کلی، جراحی لیفت ران پا به دو دسته تقسیم می‌شود. این‌که کدام یک از آن‌ها برای شما بهتر است، به تشخیص جراح و دکتر شما بستگی خواهد داشت. در ادامه توضیح مختصری از هر یک از این دو مورد بیان می‌شود:

  • لیفت ران با برش داخل ران ها (کشاله ران)

برشی از ناحیه کشاله ران در امتداد داخلی ران به سمت پایین تا بالای زانو ایجاد می‌شود. سپس چربی و پوست اضافی در امتداد قسمت داخلی ران برداشته می‌شود. برش ها از کشاله ران تا درست بالای زانو در امتداد قسمت داخلی ران ایجاد می‌شود.

لیفت ران پا
برش داخلی در جراحی لیفت ران
  • لیفت ران با برش خارجی ران ها

این روش کمی پیچیده‌تر است که معمولا شامل کانتور باسن با لیپوساکشن و برداشتن بافت بیشتری همراه است. در این شیوه از جراحی لیفت ران، جای زخم گسترده‌تر است و پوست پس از جراحی خاصیت ارتجاعی کمتری خواهد داشت؛ بنابراین در این نوع از جراحی وزن باید به حالت ثابتی رسیده باشد. برش ها از شکم، اطراف لگن و احتمالا در امتداد باسن بالا کشیده می‌شوند.

جراحی لیفت ران
برش خارجی در جراحی لیفت ران

آیا لیفت ران با لیپوساکشن انجام می‌شود؟

لیفت همراه با لیپوساکشن، یک عمل ران پا برای لاغری محسوب می‌شود و با برداشتن چربی ران‌ها همراه است. در واقع انجام عمل لیپوماتیک ران برای افرادی مناسب است که پوست آن‌ها حالت ارتجاعی دارد و نیازی به کشیدن پوست در حین عمل وجود ندارد. در مواردی که فرد به دلیل افزایش سن یا ویژگی‌های پوستی، حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد ، لیفت ران همراه با لیپوساکشن به افراد توصیه می‌شود.

لیپوساکشن برای کانتور کردن قسمت داخلی ران هم استفاده می‌شود. اگر متعهد به حفظ یک سبک زندگی سالم و وزن مناسب هستید، لیفت ران می‌تواند به شما کمک کند پای زیبایی را که خود مدنظر دارید، به دست آورید. در عمل زیبایی پیکرتراشی برای قسمت‌های مختلف بدن از لیپوساکشن استفاده می‌شود.        

مراقبت های قبل از لیفت ران کدامند؟

معمولا پزشکان قبل از هر عمل جراحی به افراد توصیه‌هایی می‌کنند تا عوارض آن را به حداقل ممکن برسانند. جراحی لیفت ران پا در مشهد هم از این قاعده مستثنی نیست. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر است:

  1. افراد قبل از انجام عمل جراحی استفاده از دخانیات و مشروبات را قطع کنند
  2. انجام حرکات و فعالیت‌های سنگین را چند روز قبل از عمل به حداقل برسانند
  3. افراد مطمئن شوند که وزن ثابتی دارند؛ چراکه افزایش مجدد وزن می‌تواند نتیجه لیفت ران را تغییر دهد
  4. افراد از مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهابی خاص و برخی داروهای گیاهی که می‌توانند باعث افزایش خونریزی شوند، خودداری کنند

آسپرین و عمل لیفت ران
قبل از انجام لیفت ران بهتر است از مصرف آسپرین خودداری کنید

حذف دخانیات بهبود زخم‌های بعد از لیفت ران را سرعت می‌بخشد

مراقبت های بعد از جراحی لیفت ران چه مواردی را شامل می‌شود؟

مراقبت های بعد از جراحی لیفت ران پا، نقش زیادی در بهبودی سریع دارد و شما باید مراقب هرگونه علائم عفونی یا عدم التیام باشید. برای آن‌که بهترین نتیجه را از عمل خود بینید، بهتر است توصیه‌ها و مراقبت‌ های بعد از عمل لیفت ران پا را جدی بگیرید و مو به مو اجرا کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود:

  1. هرگونه راه رفتن، خوابیدن، نشستن و خم شدن به خطوط بخیه فشار وارد می‌کند؛ بنابراین باید حرکات خود را در این مدت بااحتیاط و آرام انجام دهید.
  2. بهتر است که در روزهای اول کسی را به عنوان مراقب در کنار خود داشته باشید تا انجام کارهای شما به حداقل ممکن برساند و امکان خونریزی و کبودی بعد از عمل کم شود.
  3. مصرف مایعات و غذاهای سبک را به حداکثر ممکن برسانید.
  4. برای بهبود جای زخم‌ها مصرف الکل و سیگار را به مدت 3 هفته قطع کنید. رژیم متعادل غذایی خود را حفظ کنید.
  5. سعی کنید 2 هفته گن ران را به صورت مداوم استفاده کنند و فقط در هنگام خواب آن را نپوشید.
استفاده از گن طبی سبب جمع شدن سریع تر بافت‌های ران پا می‌شود

انواع روش های لیفت ران بدون جراحی چیست؟

به لطف تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های اخیر در زمینه عمل‌های جراحی، لیفت ران پا را هم به روش‌های مختلف انجام می‌دهند تا افراد در سنین و به دلایل متفاوت بتوانند آن را انجام دهند. در ادامه با روش‌ های لیفت ران بدون جراحی آشنا خواهید شد:

لیفت ران با هایفو

لیفت ران با هایفو از طریق انرژی فراصوت نور را از سطح پوست به بافت زیر جلدی عمیق‌تر (لایه چربی بدن) ارسال می‌کند. این درمان 60 تا 70 درجه سانتی‌گراد گرما را به نواحی چرب سرسخت بدن می‌رساند. جراحی لیفت ران با هایفوگرافی، می‌تواند سلول‌های چربی را حل کند و در طی یک دوره زمانی در داخل بدن از بین برود. هایفو پوست اضافی را سفت می‌کند و به کاهش سلولیت کمک و توده ها و برجستگی‌ها را صاف می‌کند.

سفت کردن پوست با هایفو ضرری ندارد و فقط پس از انجام آن بیماران ممکن است احساس سوزن شدن یا گزگز خفیفی را تجربه کنند که ممکن است تا حدودی ناراحت‌کننده باشد.

لیفت ران با دستگاه هایفو
لیفت ران پا با دستگاه هایفو از موثرترین روش‌ها در انجام این عمل است

لیفت ران با لیزر اندولیفت

در طول این عمل، پزشک فیبرهای میکروسکوپی میکرواپتیکی به اندازه یک مو را در زیر پوست در هیپودرم سطحی (عمیق‌ترین و ضخیم‌ترین لایه پوست) قرار می‌دهد. این فیبرها میکروکانال‌هایی را در پوست ایجاد می‌کنند که به عنوان مجرای نور عمل می‌کنند و به دستگاه لیزر اجازه می‌دهند تا انرژی لیزر را به طور مؤثرتری برای هدف قرار دادن آب و چربی در بدن منتقل کند.

در واقع لیفت ران با لیزر اندولیفت یک روش لیزر درمانی است که با بازسازی لایه‌های عمقی و سطحی پوست، افتادگی جزئی پوست و تجمع چربی ران  را درمان می‌کند. این درمان همچنین می‌تواند تولید کلاژن در پوست را افزایش دهد تا نواحی ران پا حالت سفت‌تر و جوان‌تری داشته باشد. اندولیفت می‌تواند برای سایر قسمت‌های بدن مانند گردن، زانو، شکم، قسمت داخلی ران و مچ پا هم مفید فایده باشد.  

اندولیفت و لیفت ران پا
با استفاده از دستگاه اندولیفت، چربی های ران به سرعت از بین می رود

مزایای جراحی لیفت ران کدامند؟

جراحی لیفت ران پا در مشهد یک عمل زیبایی است و قطعا افرادی که از بزرگی و شلی پوست نواحی ران خود رنج می‌بینند، پس از انجام عمل احساس خوشایند و رضایتی خواهند داشت. پس از انجام این عمل شما با خیال راحت هر نوع لباسی را در موقعیت‌های مختلف که بخواهید، می‌توانید بپوشید. در واقع با انجام لیفت ران:

  • در انواع لباس‌ها ظاهر و احساس بهتری خواهید داشت
  • بدن شما خوش‌فرم‌تر و متناسب‌تر به نظر می‌رسد
  • ران‌های شما سفت‌تر و جوان‌تر می‌شوند

آیا جراحی لیفت ران ضرر دارد؟

بله، طبیعی است که هر عمل جراحی در کنار مزایایی که دارد، ممکن است معایبی هم داشته باشد.

شایع‌ترین عوارضی که افراد ممکن است بعد از انجام لیفت ران پا در مشهد با آن دست و پنجه نرم کنند عبارتند از:

  • در جایی که لیفت ران با لیپوساکشن انجام می‌شود، پوست ممکن است گود و تو رفته به‌نظر برسد.
  • ممکن است برای اصلاح هر گونه ناهمواری، اسکار یا برآمدگی به یک عمل جراحی دیگر نیاز باشد.
  • ممکن است بدن بیمار واکنش نامطلوبی به بیهوشی نشان دهد
  • ایجاد هماتوم یا سروما (انباشته شدن خون یا مایع زیر پوست که ممکن است نیاز به برداشتن داشته باشد)
  • ایجاد عفونت یا خونریزی طولانی مدت
  • آسیب به بافت‌های زیرین پا
  • وجود عدم تقارن بین ران چپ و راست

سوالات متداول

1.آیا جای بخیه لیفت ران باقی می‌ماند؟

بله، جای بخیه در انواع جراحی زیبایی تا حد زیادی باقی می‌ماند. به همین جهت لازم است تا نزد پزشکی حاذق این عمل‌ها را انجام دهید تا اولا برش‌های خیلی عمیق نزند و در واقع به اندازه نیاز بدن شما این کار را انجام دهد، ثانیا برش‌ها را طوری بزند که کمترین دید را داشته باشد. بهتر است تا شش ماه در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید و از کرم‌های مخصوص یا ژل استفاده کنید و محل زخم را تا امکان ماساژ دهید.

2.دوره نقاهت عمل لیفت ران چقدر طول می‌کشد؟

بستگی دارد که شما چه نوعی از جراحی‌های لیفت پا را انجام داده‌اید، اما به طور کلی دوره نقاهت لیفت ران تا 2 هفته طول می‌کشد. در این مدت افراد باید از انجام هرگونه فعالیت سنگین خودداری کنند. بعد از این دوره نقاهت 1 تا 6 هفته هم باید مراقبت‌های ثانویه را برای نتیجه بهتر رعایت کرد.

3.نتیجه عمل لیفت ران چه زمانی مشخص می‌شود؟

اگرچه ابتدا تورم در قسمت ران پا وجود خواهد داشت، اما پس از جراحی متوجه نتایج  بهبود فوری می‌شوید و با گذشت زمان و کاهش تورم، بهبوی صورت خواهد گرفت. 6 تا 8 هفته طول می‌کشد تا شما نتیجه عمل خود را ببینید. عمل‌هایی که کم تهاجی‌تر هستند، ممکن است نتیجه کامل آن تا 1 سال هم طول بکشد.

4.گن ران پا چیست و چند روز بعد از عمل باید استفاده شود؟

گن ران، تن‌پوشی طبی است که پزشکان به افرادی که این عمل را انجام داده‌اند، توصیه می‌کنند برای تسریع در بهبودی استفاده کنند. این گن‌ها در فشار متعادل، بافت‌های جراحی‌شده را جمع می‌کند و به رسیدن حالت سفت و منسجم کمک بیشتری می‌کند. معمولا 2 تا 3 هفته به صورت مداوم از گن تنگ و 4 تا 6 هفته از گن گشاد استفاده می‌کنند.

                                        

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.