عمل کوچک کردن سینه در مشهد (ماموپلاستی) | بهترین جراح + هزینه

ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه در مشهد

عمل کوچک کردن سینه در مشهد (ماموپلاستی) | بهترین جراح + هزینه

1361 بازدید

عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده در مشهد یکی از جراحی‌های زیبایی محبوب برای خانم‌هایی است که از مشکلاتی همچون عدم تقارن یا بزرگی بیش از حد سینه خود رنج می‌برند. عمل ماموپلاستی در مشهد برای لاغری سینه ها و لیفت آنها استفاده می‌شود. در این عمل با لیپوساکشن سینه ها، چربی اضافه تخلیه می‌شود سپس عمل لیفت (بالا کشیدن سینه‌ها) انجام می شود. اگر لازم باشد و بیمار هم بخواهد عمل پروتز سینه نیز برای بیمار همزمان انجام می‌شود. این عمل اگر توسط بهترین جراحان سینه انجام شود یک جراحی زیبایی و درمانی است که شما را برای همیشه از درد گردن و شانه رها می ‌کند و زیبایی و جذابیت را به شما برمیگرداند.

بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

ما در این مطلب به جای آوردن یک لیست بلند بالا از دکترهایی که کارشان مورد قبول نیست ، فقط دو تا از به بهترين دكتر جراحي كوچك كردن سينه در مشهد را به شما معرفی می‌کنیم که با خیال راحت خودتان را به دستان آنها بسپارید. هزینه ماموپلاستی در مشهد نیز از ۱۶ میلیون تومان شروع شده و بسته به شرایط بیمار کمی متغیر است. در ادامه عکس های ماموپلاستی را نیز تا جای ممکن آورده شده است اما برای مشاهده عکس‌های بیشتر می‌توانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

قیمت عمل کوچک کردن سینه یا هزینه ماموپلاستی در مشهد

هزينه عمل كوچك كردن سينه در مشهد نسبت به سایر انواع آن پایین‌تر است، زیرا نیازی به پروتز ندارد و صرفا بخشی از بافت و پوست اضافی از ناحیه سینه برداشته می‌شود.
هزینه ماموپلاستی در مشهد به دو قسمت هزینه بستری و هزینه تجهیزات و وسایل شخصی تقسیم می‌شود.
علاوه بر این تعیین هزينه عمل كوچك كردن سينه در مشهد به عوامل دیگری هم بستگی دارد. برخی از آن‌ها شامل کلینیک انتخاب شده برای انجام این جراحی، میزان تجربه پزشک جراح و… است.

به طور کلی هزینه کوچک کردن سینه در مشهد (ماموپلاستی) در سال ۱۴۰۲ از 35 میلیون تومان شروع می‌شود.

قبل و بعد از کوچک کردن سینه

هزینه عمل کوچک کردن سینه با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟

حقیقت این است که عمل ماموپلاستی با بیمه تامین اجتماعی تفاوتی در قیمت‌ها ایجاد نمی‌کند. تامین اجتماعی تمام عمل‌های ماموپلاستی را در هر نوعی که باشد، جز عمل‌های زیبایی به حساب می‌آورد و هزینه عمل کوچک کردن سینه در مشهد را متقبل نمی‌شود.

در خصوص عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده در مشهد با بیمه‌های تکمیلی، شرایط کمی فرق می‌کند. ممکن است شما بتوانید بیمه را برای پرداخت هزینه‌های آن متقاعد کنید. زمانی که سینه افراد بیش از حد بزرگ باشد و با اندام کلی بدن تناسب نداشته باشد، می‌تواند با مشکلاتی از قبیل درد شانه، گردن و آرتروز همراه باشد. اگر شما بتوانید پیش از عمل تایید انجام آن را از متخصصانی چون طب فیزیکی و متخصص ستون فقرات بگیرید، بیمه‌گر پس از تشکیل کمیسیون و تایید پرونده شما می‌تواند بخشی از هزینه عمل ماموپلاستی کاهنده را پرداخت کند.

هزینه ماموپلاستی با بیمه تامین اجتماعی در مشهد
هزینه ماموپلاستی با بیمه تامین اجتماعی در مشهد

جهت مشاوره رایگان و تعیین نوبت معاینه برای عمل کوچک کردن سینه در مشهد می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

عمل کوچک کردن سینه در بیمارستان های دولتی مشهد

انجام عمل ماموپلاستی در بیمارستان‌ های دولتی مشهد کاملا امکان‌پذیر است، اما در نظر داشته باشید که با این شرایط معیار شما انتخاب بهترین پزشک نخواهد بود، بلکه شما مجبور می‌شوید از بین پزشکانی که در این بیمارستان‌ها قرارداد دارند، یکی را انتخاب کنید. البته این هم ممکن است در این بیمارستان‌ها انجام ماموپلاستی به بهترین نحو ممکن انجام شود و شما رضایت کامل را داشته باشید. اینکه جراح سینه شما با کدام بیمارستان ها همکاری داشته باشد هم مهم است.

بهترین دکترماموپلاستی در مشهد

در چند سال اخیر تقاضا برای انجام عمل ماموپلاستی کاهنده در شهرهایی همچون مشهد افزایش یافته است. به تبع افزایش تقاضا برای این عمل، یافتن بهترين جراح کوچک کردن سينه در مشهد هم کار سخت‌تری خواهد بود. در این راستا مدویکا، سامانه معرفی پزشکان، توانسته است مجرب‌ترین جراحان زیبایی را گرد هم آورد تا مجموعه‌ای کامل از بهترین‌ها را داشته باشد.

شما در سایت مدویکا می‌توانید بهترین جراح ماموپلاستی در مشهد را بیابید و از انتخاب خود مطمئن باشید.

در این میان برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند تا این عمل را یک دکتر زیبایی خانم در مشهد انجام دهد. مدویکا برای رفاه حال این دسته از خانم‌ها هم تدابیری اندیشه است و بهترین پزشکان خانم را در حوزه زیبایی می‌تواند به شما معرفی کند. برای معرفی دکتر خانم با شماره 09386069075 با ما در تماس باشید. علاوه بر این در ادامه ما دو نفر از بهترین دکترهای کوچک کردن سینه در مشهد را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

 

۱) دکتر مهدی رمضانی اول
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

بهترین جراح پیکرتراشی در مشهد - دکتر مهدی رمضانی
برای مشاهده نمونه کار دکتر رمضانی کلیک کنید

۲) دکتر کامران کاویانی فر
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

دکتر کاویانی بهترین جراح پیکرتراشی در مشهد
برای مشاهده نمونه کارهای دکتر کاویانی کلیک کنید

 

3) دکتر فیروزه دانشوری
متخصص جراحی عمومی و فلوشیب حراحی زیبایی در مشهد

دکتر زن برای ماموپلاستی در مشهد
بهترین دکتر زیبایی سینه در مشهد

ماموپلاستی چیست و انواع ماموپلاستی کدامند؟

ماموپلاستی در دو نوع افزایشی و کاهشی قابل انجام است. در ادامه به طور مختصر توضیحاتی در خصوص هریک از آن‌ها ارائه خواهیم داد:

1) ماموپلاستی افزایشی

عمل ماموپلاستی افزایشی برای تمام افرادی که سایز سینه‌ آن‌ها کوچک‌تر از چارچوب بدنشان است، مناسب به‌نظر می‌رسد. جراحان در ماموپلاستی افزایشی با تزریق چربی یا قرار دادن پروتز در ناحیه سینه حجم آن را افزایش می‌دهند.

در این شیوه برش‌هایی در ناحیه زیربغل، ناحیه دایره‌ای اطراف سینه و ماهیچه زیر سینه داده می‌شود و جراح از طریق آندسکوپ (لوله نازک پزشکی که با نور و دوربین کار می‌کند) عمل خود را انجام می‌دهد.

2) ماموپلاستی کاهشی

عمل ماموپلاستی کاهشی برای تمام افرادی که سایز سینه‌ آن‌ها بزرگ‌تر از چارچوب بدنشان است، مناسب به‌نظر می‌رسد. در برخی موارد بزرگ بودن سینه‌ها موجب گردن درد، ضعف و بی‌حسی و شانه درد در افراد می‌شود و علاوه بر زیبایی، این عمل جنبه درمانی هم پیدا می‌کند.


عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی

افرادی که بر اثر عوامل ژنتیکی یا چاقی مفرط حجم سینه‌ نامتعارف دارند، می‌توانند عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده در مشهد را انجام دهند. اگر موضوع شیردهی برایتان دارای اهمیت است، سعی کنید این عمل را پس از دوران شیردهی انجام دهید؛ چراکه شیردهی بعد از عمل ماموپلاستی برای افراد ممکن نخواهد بود.

در این نوع از جراحی حجم زیادی از بافت و پوست و چربی‌های سینه برداشته می‌شود. با این اوصاف می‌توان گفت به دلیل برداشتن توده چربی در ناحیه سینه، عمل ماموپلاستی در مشهد برای لاغری هم مفید فایده است. در برخی موارد به دلیل بزرگ بودن بیش از اندازه سینه و برش‌های عمیقی که جراح می‌زند، پیوند نوک پستان بخشی از انجام این عمل خواهد بود.

قبل و بعد از عمل ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه زنان
قبل و بعد از عمل ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه زنان

 

کاندیدای مناسب یرای ماموپلاستی کاهشی چه افرادی هستند؟

این که بدانید چه افرادی برای ماموپلاستی کاهشی مناسب‌ هستند، می‌تواند در نتیجه نهایی عمل تاثیر بیشتری داشته باشد. این موارد عبارتند از:

  • افرادی که به دلیل رژیم‌های لاغری دچار آتروفی و تحلیل بافت چربی در ناحیه سینه می‌شوند
  • افرادی که به صورت ژنتیکی و نقص مادرزادی در سایز سینه‌های آن‌ها تناسب وجود ندارد
  • افرادی که دوران شیردهی آن‌ها پایان یافته است
  • افرادی که قصد رژیم‌ و ورزش‌های سنگین که باعث تحلیل بافت سینه می‌شود، ندارند.

عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده در مشهد چگونه انجام می‌شود؟

عمل كوچك كردن سينه با لیپوساکشن و جراحی باز انجام می‌شود. اگر افراد از سلامت جسمی مطلوبی برخوردار باشند، جراح معمولا از شیوه جراحی باز استفاده می‌کند؛ چراکه بیمار به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا می‌کند. روش عمل كوچك كردن سينه به این صورت است که علاوه بر کاهش بافت چربی دور سینه، فاصله بین جناق تا نوک سینه اصلاح می‌شود. (این فاصله باید عددی بین 18 تا 22 سانتی‌متر باشد)

در عمل جراحي كوچك كردن سينه زنان، جراح برش‌هایی را در بغل سینه، زیرسینه و در اطراف نوک پستان به صورت عمودی و افقی می‌زند و چربی‌های اضافه آن را برمی‌دارد و در نهایت سینه را به حالتی که مدنظر بیمار است، فرم می‌دهد.

در این عمل معمولا افتادگی‌های نوک پستان و اندازه هاله پستان هم که به طور طبیعی باید بین 4 تا 5 سانتی‌متر باشد، اصلاح می‌شود.

روش عمل كوچك كردن سينه خانم ها
روش عمل كوچك كردن سينه زنان

اقدامات قبل از جراحی ماموپلاستی کاهنده چیست؟

اگر قصد انجام عمل ماموپلاستی (کاهشی یا افزایشی) را دارید، بهتر است تا قبل از عمل اقداماتی را انجام دهید یا ندهید تا نتیجه مطلوب از عمل خود بگیرید تا در حین عمل به واسطه رعایت نکردن آن‌ها، شرایط غیرقابل‌پیشی برای شما پیش نیاید و به عبارتی شرایط تحت کنترل جراح شما باشد. برخی از مهم‌ترین این موارد را در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • – از مصرف داروهایی مانند آسپرین که در انعقاد خون اختلال ایجاد می‌کنند، خودداری کنید
  • – ۲ هفته قبل از عمل از مصرف دخانیات و مشروبات الکی اجتناب کنید
  • – قبل از عمل استحمام کنید
  • – حداقل 8 ساعت پیش از عمل از خوردن و آشامیدن بپرهیزید
  • – از انجام فعالیت‌های سنگین قبل از عمل خودداری کنید

اقدامات بعد از جراحی ماموپلاستی کاهنده چیست؟

اقدامات بعد از عمل ماموپلاستی هم همانند اقدامات قبل از عمل جراحی مهم است و حتی بهتر است، بگوییم مهم‌تر است؛ چراکه جراح شما کار خود را انجام داده است و بعد از آن را بر عهده خود شما و مراقبت‌هایی که باید داشته باشید، واگذار می‌کند و در صورتی که شما، آن‌ها را رعایت نکنید، ممکن است به نتایج دلخواه دست پیدا نکنید. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر است:

  • – مصرف غذاهایی راکه سدیم دارد، به حداقل برسانید
  • – در رژیم غذایی خود مایعات را بیشتر مصرف کنید
  • – جای زخم‌ها را تا حد امکان، خشک نگه دارید
  • – اگر خشکی زخم‌ها زیاد باشد، از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید
  • – بعد از عمل حتما از سوتین طبی استفاده کنید

مزایای جراحی ماموپلاستی کاهنده کدامند؟

ماموپلاستی کاهنده مزایای بسیاری را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این مزایا عبارتند از:

  1. – رفع مشکل شانه درد و گردن درد
  2. – برگشت اعتمادبه‌نفس افراد
  3. – رفع افتادگی و چروک‌های اطراف سینه
  4. – ایجاد تقارن در سینه‌هایی که از توازن کافی برخوردار نبوده‌اند
  5. – اصلاح فاصله بین جناق سینه و نوک پستان
  6. – اصلاح اندازه هاله دور سینه
مزایای عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده
مزایای عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده

 

عوارض جراحی ماموپلاستی کاهنده کدامند؟

با وجود تمام مزایایی که عمل جراحی ماموپلاستی برای افراد به همراه دارد، ممکن است برای برخی عوارضی را داشته باشد. برخی از مهم‌ترین این عوارض می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • – ماندن جای بخیه عمل ماموپلاستی
  • – عدم تقاورن در سینه‌ها
  • – سفت شدن بیش از حد سینه
  • – کبودی و خون‌مردگی در طولانی مدت

سوالات متداول پیرامون عمل ماموپلاستی در مشهد

بعد از عمل ماموپلاستی چی بخوریم؟

داشتن رژیم عادی مانعی ندارد، اما بهتر است تا غذاهای سبک و بدون چربی بخورید و مایعات فراوان بنوشید. برای تسریع بهبودی کبودی و زخم‌ها بهتر است آناناس تازه (نه به صوت کمپوت) استفاده کنید. از مصرف غذاهای شور تا حد امکان اجتناب کنید. هر غذایی که حاوی امگا 3 (همانند ماهی) باشد، می‌تواند برای بهبودی بعد از عمل شما موثر باشد.

بعد از ماموپلاستی چی بخوریم
امگا ۳ با خاصیت ضد التهابی باعث بهبود هر چه سریعتر زخم‌های بعد از جراحی ماموپلاستی می‌شود.

آیا بستن سوتین طبی بعد از عمل ماموپلاستی ضروری است؟

بله، همه افرادی که این عمل را انجام می‌دهند، بهتر است تا 14 روز پس ازعمل، سوتین طبی را مطابق دستور پزشک استفاده کنند. معمولا توصیه می‌شود، تمام طول روز از آن استفاده کنید و فقط 4 تا 6 ساعت آن را باز نگه دارید و هر 20 تا 30 دقیقه مجددا آن را ببندید.

سوتین طبی مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی
سوتین مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی تا ۱۴ روز باید استفاده شود.

طرز خوابیدن بعد از عمل کوچک کردن سینه چگونه باید باشد؟

بهتر است بالشت شما زاویه 30 تا 45 درجه داشته باشد تا سینه شما تحت فشار قرار نگیرد و هنگامی که خواستید از خواب بیدار شوید، ابتدا به پهلو شوید و سپس به صورت کامل از جای خود برخیزید.

عمل کوچک کردن سینه چند ساعت طول میکشد؟

زمان انجام ماموپلاستی تا حد زیادی بستگی به وضعیت بیمار و سرعت و مهارت جراح دارد. در حالت کلی این عمل 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد. در بعضی از موارد ممکن است این عمل در 2 نوبت مجزا انجام شود.

بهترين دكتر جراحي كوچك كردن سينه در مشهد 

آیا شیردهی پس از عمل ماموپلاستی امکان‌پذیر است؟

بله، در نظر داشته باشید که افرادی که ماموپلاستی کاهنده انجام می‌دهند، قدرت شیردهی خود را از دست می‌دهند؛ بنابراین بهتر است زمانی این عمل را انجام دهند که دوران شیردهی آن‌ها به پایان رسیده است. بعد از دوران شیردهی لازم است تا افراد 6 ماه صبر کنند تا سینه‌ها به حالت ثابت خود برسند و سپس برای انجام عمل اقدام کنند.

دوران نقاهت عمل كوچك كردن سينه چقدر است؟

این مسئله کاملا بستگی دارد که شما از چه روشی برای انجام ماموپلاستی استفاده کرده‌اید. معمولا 7 تا 14 روز دوره نقاهت این عمل طول می‌کشد. پس از آن افراد می‌توانند به کارهای روزمره خود برگردند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت معاینه از بهترین جراحان ماموپلاستی در مشهد با شماره 09386069075 با در تماس باشید.
ساعات پاسخگویی: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

22 دیدگاه

  1. سلام آیا خدمات درمانی نیروهای مسلح را برای ماموپلاستی قبول میکنید جهت هزینه های عمل
    ممنون

    ناشناس
    1. باسلام بسته به بیمارستان و مرکزی که قرار است عمل در ان انجام شود این موضوع تفاوت دارد، اما به صورت کلی بله اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد نیروهای مسلح هستند.

      فاطمه پایان
  2. سلام ، وقت بخیر هزینه ماموپلاستی کاهنده درمانی هم انجام میشود؟

    راضیه
    1. باسلام برای دریافت مشاوره با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید. توضیحات لازم در این خصوص به شما ارائه خواهد شد.

      فاطمه پایان
  3. سلام خسته نباشید خانم دکتر کاویانی عمل ماموملاستی هزینه چقدر میشه بیمارستان دولتی هم کار میکنند

    ناشناس
    1. باسلام برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  4. سینه هام در وجه بدنم خیلی بزرگ هستن یعنی سوتین ۹۰ استفاده میکنم دوست دارم عمل کنم به حد نرمال برسه یک دکتر خانم که به کارشون خیلی واردهستن معرفی کنید چون شوهرم با دکتر مرد موافق نیست با تشکر

    فاطمه هستم
    1. سلام برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت به صورت تلفنی می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  5. من سوتین85 استفاده میکنم ولی بدون سوتین سینه های من بزرگ وافتاده هستن وتقارن نداره میخوام عمل ماموانجام بدم وبهترین دکتردرمشهدمیخواستم معرفی کنید.اخه شونه دردوگردن درددارم.

    سعیده عسگری
    1. باسلام دکتر عزت الله رضایی یکی از بهترین پزشکان جراحی پلاستیک و عمل ماموپلاستی در مشهد هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سایر پزشکان و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  6. چند ماهی که دردگردن و شانه دارم به طوری که دست هام به راحتی بالا نمی‌رود به متخصص مغز اعصاب مراجه کردم ام آر ای گرفتم آرتروز و دیسک مشخص شده دارو و گردنبند و فیزیوتراپی برام نوشته
    که تأثیر زیادی نکرده
    پستان های بزرگی دارم
    دکتر نامه داده که با جراح ماموپلاستی مشورت کنم
    سوال من اینه که با بیمه تامین اجتماعی میتونم عمل کنم بیمه تکمیلی ندارم

    مریم ابراهیمی
    1. برای بررسی این موضوع بهتر است با بیمه تامین اجتماعی تماس بگیرید. معمولا عمل های جراحی در صورتی توسط بیمه پوشش داده می شوند که توسط پزشک معتمد بیمه تایید و تجویز شوند. به همین منظور توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی به یکی از مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مراجعه کرده یا با نمایندگی بیمه در شهر خود تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  7. سلام وقت بخیر من خانمی ۴۱ ساله هستم که چون سینه هام بزرگه دچار درد گردن و شانه شدید شدم و مهره های گردنم آسیب دیدن چگونه میتونم از بیمه برای هزینه عمل استفاده کنم و اینکه پیش چه پزشکی برم برای پیگیری درمانم

    خانم فردوسی
    1. باسلام پاسخ به این سوال نیازمند بررسی نوع بیمه شماست زیرا شرکت های مختلف بیمه خدمات مختلفی را با توجه به سیاست های خود به افراد تحت پوشش ارائه می دهند. برای دریافت مشاوره می توانید با شرکت بیمه خود تماس گرفته و ابتدا به متخصص ارتوپدی مراجعه کنید. ممکن است درد گردن و شانه ها ناشی از مشکلات دیگر باشد که توسط متخصص قابل شناسایی است.

      فاطمه پایان
    2. با سلام من دنبال یک دکتر خوب برای مامو پلاستی هستم چه کسی رو معرفی میکنید

      سمیرا
      1. سلام برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.
        .

        فاطمه پایان
  8. سلام خسته نباشید من میخواستم عمل مامو پلاستی را انجام بدهم میشه بهترین دکتر خانم در این زمینه در مشهد را بهم معرفی کنید با تشکر

    ناشناس
    1. سلام وقت بخیر در حال حاضر مجموعه مدویکا دکتر رمضانی و دکتر کاویانی را برای انجام این عمل به شما معرفی می کند. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت معاینه می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  9. سلام خسته نباشید دیسک گردن ودیسک کمردارم متخصص ستون فقرات برام عمل سینه برای درمان نوشته دربیمارستان دولتی بابیمه روستایی عمل میکنید ؟

    اکرم شیری
    1. Author

      سلام، لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. من 54سالم وسوتین سایز 95استفاده میکنم ومبتلا به ارتروز گردن هستم واز درد شانه هم رنج میبر م لطفا راهنمایی کنید

        کریمی هستم
        1. Author

          سلام، جراحی ماموپلاستی برای شما بهترین گزینه است. برای مشاوره با شماره 09018191885 در ارتباط بگیرید.

          مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.