4 روش لیفت شقیقه در مشهد + معرفی بهترین دکتر لیفت شقیقه و هزینه

لیفت شقیقه

4 روش لیفت شقیقه در مشهد + معرفی بهترین دکتر لیفت شقیقه و هزینه

1396 بازدید

جهت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت ها یا رزرو نوبت برای عمل جراحی لیفت شقیقه در مشهد با شماره تلفن 09386069075 و یا 05136166 تماس بگیرید. کارشناسان کلینیک سلامت ایده آل آماده پاسخ گویی به شما هستند.

لیفت شقیقه در مشهد یکی از عمل های زیبایی است که این روزها افراد بسیاری آن را انجام می‌دهند. لیفت شقیقه در بالا بردن پوست اطراف ابرو و پیشانی موثر است اما با لیفت ابرو یا پیشانی تفاوت دارد. توجه داشته باشید که لیفت شقیقه کمی چشم ها را گربه ای می کند و ظاهر جوان‌تری به چهره شما می‌دهد. البته روش های لیفت شقیقه بدون جراحی در مشهد مانند لیفت شقیقه با نخ، با بوتاکس یا هایفو هم در کلینیک های زیبایی مشهد ابداع شده اند که تاثیر آنها به اندازه‌ی روش های جراحی نیست اما عوارض آنها را نیز ندارد. اینکه هزینه لیفت شقیقه چقدر است و بهترین دکترها و کلینیک های لیفت شقیقه در مشهد چه کسانی هستند را در ادامه مطلب بخوانید. همچنین برای آشنایی بیشتر با مزایا، روش جراحی، معایب این عمل زیبایی ما را  در ادامه مقاله همراهی کنید.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه جراحی لیفت شقیقه در مشهد چقدر است؟

هزینه لیفت شقیقه در مشهد در سال ۱۴۰۲ از 12 میلیون تومان شروع میشود. این قیمت با توجه به روش جراحی و امکانات بیمارستان یا کلینیک تخصصی جراحی که در آن عمل انجام می‌شود متفاوت است.

جراحی لیفت شقیقه در مشهد تا حدی زیادی بستگی به این دارد که شما کدام شیوه از لیفت را انتخاب کرده باشید. طبیعی است که عمل‌هایی که با جراحی و بیهوشی انجام می‌شود، هزینه بیشتری دارد. برخی از مراکز برای رفاه حال بیماران شرایط لیفت شقیقه اقساطی را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا کسی به خاطر پول از این عمل بازنماند. اما صلاحیت این مراکز و کلینیک ها با این کار زیر سوال می‌رود. به هر حال مجموعه مدویکا با پزشکانی همکاری دارد که شرایط اقساط را انجام نمی‌دهند.

پیش از آن که مواردی مانند هزینه لیفت شقیقه در مشهد را مدنظر قرار دهید، بهتر آن است که در انتخاب دکتر خود نهایت دقت را به خرج دهید تا مجبور نباشید چندین بار عمل های زیبایی را انجام دهید و در آخر هم از نتیجه آن رضایت کافی را نداشته باشید. شما صرفا با انتخاب یک دکتر خوب برای لیفت شقیقه در مشهد می توانید به این مهم دست یابید.

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال چیست؟

زمانی که سن افراد بالا می‌رود، چربی‌های زیر پوست تحلیل می‌روند و خاصیت کشسانی و ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و چین و چروک‌هایی در اطراف چشم، ابرو، شقیقه و پیشانی ایجاد می‌شود. در اینجا لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال ابرو و چشم به کمک این افراد می‌آید و این چروک‌ها را از بین می‌برد و باعث جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شود.

لیفت شقیقه چیست و چگونه عمل میکند
لیفت شقیقه با کشیدن پوست پیشانی و اطراف چشم باعث از بین بردن چروک ها میشود

برای اطلاع از انواع روش های انجام لیفت ابرو مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود: لیفت ابرو در مشهد

عمل لیفت شقیقه در مشهد صرفا برای افراد مسن نیست، بلکه افراد جوانی که از افتادگی حالت چشم یا ابروی خود ناراضی‌ هستند، می‌توانند از این عمل استفاده کنند و ظاهر زیبایی را که مدنظر دارند، به دست آورند. تفاوتی ندارد شما پیر باشید یا جوان؛ لیفت شقیقه شما را زیباتر خواهد کرد.

به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و بافت های نرم اطراف، با حرکت ابروها به سمت پایین، فاصله بین ابروها و پیشانی ها کوتاه می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ابروهای رو به پایین می توانند شما را پیرتر، غمگین، عصبانی و خسته نشان دهند. برای اصلاح این مشکل، لیفت شقیقه لازم است، که ابروها را بالا می‌برد و در نتیجه ظاهری شاداب و جذاب‌تر به شما می‌دهد. لیفت شقیقه مشهد در واقع یک عمل زیبایی برای افتادگی پوست پیشانی، پلک بالایی و ابروها است.

لیفت شقیقه چیست

بهترین کلینیک و بهترین دکتر لیفت شقیقه در مشهد

درست است که در شهرهای بزرگی مثل مشهد تعداد بیشماری جراح زیبایی وجود دارد که قادرند این عمل را برای شما انجام دهند. اما ما در این مطلب بهترین کلینیک زیبایی مشهد را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت به این مرکز مراجعه و نتیجه عالی از عمل خود بگیرید.

مراجعه به هر جراحی برای این عمل توصیه نمی‌شود، زیرا اشتباه کوچکی در اندازه برش و یا حذف پوست اضافه می‌تواند تاثیر بسزایی در حالت چشمان و صورت شما داشته باشد.

دکتر مریم پادرایی

اگر به دنبال بهترین دکتر لیفت شقیقه در مشهد هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب کلینیک سلامت ایده آل است؛ چراکه زمانی یک دکتر لیفت شقیقه در مشهد می تواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد که بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار داشته باشد. این همان چیزی است که کلینیک سلامت ایده آل در اختیار پزشکان و بیماران خود قرار می دهد. لیفت شقیقه مشهد در کلینیک زیبایی سلامت ایده آل توسط دکتر مریم پادرایی انجام میشود.

مریم پادرایی، بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی در مشهد
برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان، روی عکس کلیک کنید.

لیفت شقیقه چگونه انجام می شود؟

انجام لیفت شقیقه در مشهد یا در هر جای دیگر مراحلی مشابه به یکدیگر دارد. فقط آنچه باعث تغییر آن می‌شود، انتخاب هر یک از روش‌های انجام لیفت شقیقه است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در حالت کلی انجام این عمل به این صورت است که پوست قسمت گیجگاه و پیشانی از پوست ابرو جدا می‌شود. سپس دکتر شما پوست برش خورده را به میزان لازم می‌کشد و بخیه می‌زند. برش‌های ایجاد شده بسیار سطحی است و در ناحیه گیجگاه و خط ریزش مو ایجاد می‌شود.

خطر ریزش مو در این شیوه از عمل جراحی وجود ندارد و زخم‌ها به دلیل برش‌های سطحی خیلی زود از بین می‌روند. انتخاب بهترین دکتر لیفت شقیقه در مشهد بسیار مهم است؛ چراکه فقط پزشک بامهارت است که می‌تواند تقارن بین چشم، ابرو و صورت شما را به نحو احسنت حفظ کند. به همین دلیل است که به افراد لیفت شقیقه ارزان قیمت با دکترهای تازه کار به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. در نتیجه پیدا کردن یک دکتر خوب برای لیفت شقیقه در مشهد از اهمیت خاصی برخوردار است.

لیفت شقیقه چگونه انجام میشود
مراحل عمل جراحی لیفت شقیقه

کاندیدای مناسب برای انجام عمل لیفت شقیقه در مشهد چه افرادی هستند؟

انجام هر عمل زیبایی ممکن است برای برخی از افراد خطرناک و برای برخی دیگر فاقد آسیب یا خطر باشد. در شرایطی دیگر ممکن است که افراد آن عمل را انجام دهند ولی به نتیجه مطلوب دست پیدا نکنند. لیفت شقیقه در مشهد هم از این قاعده مستثنی نیست. کسانی که بیشترین تاثیر را از این عمل می‌بینند، عبارتند از:

  • افرادی که ابروهایشان قرینه نیست.
  • افرادی که دارای گونه های افتاده هستند.
  • افرادی که چهره آن ها حالت خسته دارد.
  • افرادی که می‌خواهند خط خنده خود را اصلاح کنند.
  • افرادی که از افتادگی ابروی خود رنج می‌برند.
  • افراد بالای 22 سال که تغییرات چهره آن‌ها به حالت ثابت برسد.
  • افرادی که اطراف چشم، گونه و شقیقه خود چین و چروک‌ دارند.
  • افرادی که علاقه مند به ایجاد ظاهری زیبا در ابروها و تغییر فرم  چشمان خود هستند
  • افرادی که قسمت انتهای ابروی آن ها افتاده است و به پلک ها فشار می آورد.
  • کسانی که دارای افتادگی و چین و چروک ارثی  درپوست اطراف شقیقه هستند.
  • افرادی که بیماری زمینه ای ندارند و زخم های آن ها به خوبی ترمیم می شود.

۴ روش جراحی لیفت شقیقه در مشهد کدامند؟

جراحی لیفت شقیقه در مشهد به روش‌های مختلفی قابل انجام است. برای این‌که بدانید کدام شیوه از این جراحی‌ها با شرایط پوستی شما هم‌خوانی دارد، هر یک از آن‌ها را در ادامه به اختصار توضیح می‌دهیم، اما در نهایت این تشخیص پزشک شما خواهد بود که کدام را برای پوست شما تجویز کند.

برش های لیفت شقیقه و پیشانی
انواع برش‌های لیفت شقیقه و پیشانی – خط زرد رنگ، نشان دهنده خط برش جراحی لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال است

1- لیفت شقیقه اندوسکوپیک در مشهد

در لیفت آندسکوپیک شقیقه پزشک 3 تا 5 برش کوچک در ناحیه سر ایجاد می‌کند و با استفاده از دستگاه پزشکی به نام اندوسکوپیک که با نور و دوربین کارمی‌کند، می‌تواند تصاویری را دریافت کند و از ناحیه سر به هر میزان که لازم است، پیشانی را به سمت بالا بکشد. پس از این تغییرات بافتی، پزشک قسمت‌های برش داده را با بخیه می‌بندد.

لیفت شقیقه اندوسکوپیک
در تصویر دستگاه اندوسکوپی را مشاهده می‌کنید که شامل دوربین و ابزار ست جراحی می‌باشد.

2- لیفت شقیقه با کشیدن لایه میانی زیر پوست یا SMAS در مشهد

این شیوه از لیفت شقیقه لایه‌های سطحی پوست را می‌کشد و برای افرادی که چین و چروک‌های کمی دارند، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

3- لیفت شقیقه با کشیدن لایه بسیار عمیق زیر پوست یا MAC در مشهد

این شیوه از لیفت برای لایه‌های عمیق و زیرین پوست به کار می‌رود و برای افرادی مناسب است که چین و چروک‌های عمیق‌تری را داند. انجام این عمل 1 تا 2 ساعت زمان می‌برد.

4- لیفت شقیقه با اندوتاین در مشهد

لیفت شقیقه با اندوتاین به معنی قرارگیری یک پروتز باریک و نواری شکل در زیر پوست است. این پروتز دارای دندانه‌ها و شاخک‌های ریزی است که به مرور زمان و در طی 6 ماه در زیر پوست جذب می‌شود و در نهایت باعث کشیدگی ناحیه گونه، ابرو و پیشانی می‌شود.

لیفت شقیقه اندوتاین در مشهد
لیفت شقیقه با اندوتاین که یک ایمپلنت پزشکی است که به طور اختصاصی برای بند شدن در پوست و لیفت آن طراحی شده است.

4 روش برای لیفت شقیقه بدون جراحی در مشهد

این روزها لیفت‌های بدون جراحی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ چراکه بیماران بیهوش نمی‌شوند و تقریبا همه آن‌ها به صورت سرپایی قابل انجام است. روش های لیفت شقیقه بدون جراحی بیشتر در کلینیک های زیبایی انجام می‌شود. در ادامه به مهم‌ترین این روش‌ها اشاره می شود:

1- لیفت شقیقه با نخ در مشهد

در این شیوه پزشک نخ‌های موقتی یا جذبی pdo را به واسطه سوزن‌های ظریف و باریک وارد نقاطی از بدن می‌کنند که قرار است لیفت شوند. سپس نخ‌ها در جای خود محکم و کشیده می‌شود تا پوست به همراه آن لیفت شود. در نهایت نخ‌های اضافه بریده و گره زده می‌شوند. این نخ‌ها 3 تا 6 ماه دربدن جذب می‌شوند. زمانی که شما لیفت شقیقه با نخ را انجام می‌دهید، جای زخم‌ها عرض چند روز بعد از انجام آن کاملا از بین می‌روند.معمولا ماندگاری این شیوه 2 تا 3 سال است.

لیفت شقیقه با نخ چه کاربردی دارد
در لیفت شقیقه با نخ، پوست به وسیله نخ های محکمی کشیده شده تا خطوط از بین بروند

2- لیفت شقیقه با بوتاکس در مشهد

بوتاکس در واقع همان سم بوتولونیوم نوع A است که برای فلج کردن عضلات بدن به کار می‌رود. زمانی که شما از یک عضله در بدن خود بیش از اندازه کار می‌کشید، خط و خطوطی روی آن ایجاد می‌شود. اگر بخواهیم یک مثال ملموس تر بزنیم، در نظر بگیرید که حین ورزش که می‌خواهید سیکس پک داشته باشید، عضلات شکم را بیشتر ورزش می‌دهید تا خط‌ها یا همان سیکس پک ایجاد شود. خطوط صورت هم به همین ترتیب است.

عضلات صورت شما بیش از اندازه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین تزریق بوتاکس فعالیت عضلات صورت را محدود می‌کند تا ایجاد چین و چروک‌ها در صورت دیرتر اتفاق افتد. یکی از عمل‌های متداول از طریق بوتاکس، لیفت شقیقه چشم گربه ای در مشهد است.

از بین بردن چروک پیشانی و شقیقه
خط پیشانی از جمله مشکلاتی است که با استفاده از لیفت شقیقه از بین می رود

3- لیف شقیقه با هایفوتراپی

یکی از جدید ترین روش هایی که به تحریک کلاژن سازی پوست کمک می کند، هایفوتراپی است. لیفت شقیقه با هایفو به وسیله امواج متمرکز و با شدت بالا انجام می شود. در این روش با تحریک کلاژن سازی پوست شقیقه ها لیفت می شوند. یکی از مزیت های هایفوتراپی نداشتن درد و رد بخیه است. بهترین زمان برای هایفوتراپی 30سالگی به بعد است که پوست شروع به پیر شدن می‌کند.

هایفوتراپی شقیقه
هایفوتراپی باعث تحریک کلاژن سازی و لیفت شقیقه می شود

4- لیفت شقیقه با ژل

در لیفت شقیقه  با ژل از مواد حاوی اسید هیالورونیک استفاده می شود. این ماده برای بدن بی ضرر بوده و پس از مدتی جذب می شود. با گذشت زمان و بالا رفتن سن ،شقیقه چربی های خود را از دست می دهد به کمک تزریق ژل می توان به این ناحیه حجم داد و از آن برای پر کردن جای خالی  چربی ها استفاده کرد. تزریق ژل به شقیقه در عین پر طرفدار بودن کار بسیار حساسی است. به دلیل وجود عروق و رگ های خونی در  شقیقه، تزریق نادرست می تواند باعث عوارض جبران ناپذیری شود. به همین دلیل تزریق حتما باید توسط یک متخصص ماهر انجام شود.

 

توصیه های قبل از عمل لیفت شقیقه چیست؟

به طور کلی در روش های جراحی لیفت شقیقه در مشهد پزشکان عموما از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند. اگر افراد بخواهند از بیهوشی استفاده کنند، لازم است تا 8 ساعت قبل از عمل ناشتا باشند و چند روز قبل از عمل از خوردن داروهای ضد انعقاد خون اجتناب کنند. به طورکلی انجام بیهوشی با عمل لیفت توصیه نمی‌شود، چراکه احتمال حالت تهوع بعد از لیفت شقیقه را در افراد افزایش می‌دهد. چنانچه داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا فشار خون و دیابت دارید، ضروری است تا پیش از انجام لیفت شقیقه پزشک خود را در جریان بگذارید.

مراقبت های بعد عمل لیفت شقیقه چیست؟

در طول دوره نقاهت، توصیه می‌شود که افراد از حالات صورت که به شقیقه‌ها، چشم‌ها و ابروهایشان فشار می‌آورد دوری کنند. هرچه از میمیک های کمتری استفاده کنید، برای شما بهتر خواهد بود. دوره نقاهت پس از لیفت شقیقه در مشهد معمولاً 2 هفته است. در پایان هفته دوم، کبودی ها و تورم ها کاهش می یابد.
برای آن‌که به نتیجه مطلوب از جراحی خود دست یابید، ضروری است تا مراقبت‌ های بعد از عمل لیفت شقیقه را به درستی انجام دهید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • – به مدت 2 روز کافئین و قهوه نخورید.
  • – به مدت 1 هفته از انجام ورزش‌های سنگین و حرکات ناگهانی بپرهیزید.
  • – به مدت 2 تا 3 روز از حمام رفتن و شستشوی ناحیه لیفت شده، بپرهیزید.
  • – ناحیه لیفت شده را به هیچ عنوان تحت فشار قرار ندهید و آن را لمس نکنید.
  • – قبل از مصرف هرگونه دارویی با دکتر خود مشورت کنید.
  • – به مدت 2 هفته از خوابیدن روی ناحیه لیفت شده بپرهیزید.
  • به مدت 1 هفته به خود استراحت دهید.
  • بر روی صورت نخوابید.
  • سر خود را در هنگام خواب بالاتر از حد معمول قرار دهید.
  • تا قبل از تایید پزشک خود از سونا و استخر استفاده نکنید.
  • داروهای خود را به موقع مصرف کنید.
  • تا یک هفته بعد از عمل از قرار گرفتن در معرض خورشید خودداری کنید.
  • برای کاهش درد و تورم می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
بعد از عمل لیفت شقیقه چه مراقبت هایی لازم است
برای مراقبت پس از لیفت شقیقه باید ز هرگونه ضربه و فشار به سر و اخم جلوگیری کنید

چه زمانی پس از لیفت شقیقه میتوان دوباره ورزش کرد؟

اگرچه گذراندن دوره نقاهت از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما پس از 3 الی 7 روز می توانید به راحتی زندگی عادی خود را از نو شروع کنید. آنچه تعیین میکند که میتوانید به کار و زندگی اجتماعی برگردید این است که آیا تورم در اطراف چشمان شما وجود دارد یا خیر، و در صورت وجود، آیا از نظر بینایی شما را ناراحت می کند؟ در غیر این صورت مانعی برای بیرون رفتن شما حتی فردای آن روز با استفاده از عینک آفتابی وجود ندارد.

پیاده روی های طولانی را می توان بعد از 2 هفته و ورزش های سنگین را بعد از 4 هفته شروع کرد. با این حال، انجام برخی ورزش ها را به مدت 2 ماه توصیه نمی کنیم زیرا احتمال ضربه به سر شما وجود دارد.

لیفت شقیقه چقدر ماندگاری دارد؟

برای جواب دقیق به این سوال باید بررسی شود که شما کدام از روش ‌های لیفت شقیقه در مشهد را انتخاب کرده‌اید. ماندگاری لیفت شقیقه به پوست فرد، تبحر و تجربه پزشکی که این عمل را انجام می‌دهد، کیفیت مواد مصرفی در لیفت، میزان مراقبت های قبل و بعد از عمل بستگی دارد.

به صورت کلی اگر از روش‌های لیفت بدون جراحی استفاده کرده‌اید، مدت ماندگاری آن 3 تا 6 ماه خواهد بود. اگر از روش‌های جراحی لیفت بهره برده‌اید، 3 تا 4 سال ماندگاری آن تضمین می‌شود.

لیفت شقیقه چقدر ماندگاری دارد؟
لیفت شقیقه از طریق بوتاکس چند ماه و از طریق جراحی چند سال دوام دارد که با بالارفتن سن اثر آن کاهش می یابد

مزایای عمل لیفت شقیقه

  1. بدون جای زخم
  2. عدم نیاز به آمادگی خاصی
  3. جوان سازی پوست و شادابی چهره
  4. رفع افتادگی پلک و چین وچروک
  5. جراحی غیر تهاجمی و کاملا ایمن
  6. تغییر ظریف و بسیار طبیعی در وضعیت چشم ها
  7. احتمال هماتوم و جمع شدن خونابه بسیار پایین است
  8. رفع خستگی و ناراحتی صورت،  به دلیل افتادگی ابرو و پلک
  9. طول عمر و ماندگاری بسیار خوب نسبت به سایر انواع لیفت صورت

عوارض عمل لیفت شقیقه

عمل لیفت شقیقه هم مانند هر عمل دیگری می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. در نظر داشته باشید که این عوارض در همه افراد به یک شکل بروز نمی‌کند و همه آن‌ها مدتی پس از عمل کاملا از بین می‌رود. در ادامه به برخی از شایع‌ترین عوارض لیفت شقیقه اشاره می‌کنیم:

  1. قرمزی
  2. کبودی
  3. خارش
  4. خشکی چشم
  5. تغییر رنگ پوست
  6. آسیب عروق خونی
  7. بالا رفتن خط رویش مو
  8. بی حسی در ناحیه شقیقه
  9. نشتی ژل از محل تزریق
  10. بروز التهاب در محل جراحی
  11. مرگ بافت در اثر انسداد خون

تفاوت های لیفت شقیقه مشهد و لیفت ابرو چیست؟

اگرچه لیفت شقیقه و لیفت ابرو هر دو نواحی اطراف چشم و ابرو را بالا می برد و باعث از بین رفتن چین و چروک های این ناحیه می شود، اما شناخت تفاوت های جزئی آن سبب می شود تا شما بین این دو هر کدام را که صورت تان بیشتر نیاز دارد، انجام دهید. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می شود:

1. ناحیه لیفت شده

در انجام لیفت شقیقه در مشهد قسمت انتهایی ابرو بالا کشیده می شود، در حالی که لیفت ابرو بیشتر خطوط پیشانی و قسمت های میانی ابرو را به سمت بالا می کشد.

2. تفاوت در برش های ایجاد شده

هنگام انجام لیفت ابرو به دلیل بالا بودن حجم چین و چروک این امکان وجود دارد که پزشک برش هایی را در این ناحیه بزند، در حالی که در لیفت شقیقه معمولا این اتفاق نمی افتد و به طور کلی عمل لیفت شقیقه در مشهد یک روش زیبایی با تهاجم کم محسوب می شود.

3. دوره نقاهت

دوره نقاهت در لیفت ابرو بیشتر از لیفت شقیقه است.

4.تفاوت در نوع تغییر چهره

تغییرات ایجاد شده در لیفت ابرو بیشتر از لیفت شقیقه است، در واقع در لیفت شقیقه صرفا دم ابروی شما به بالا کشیده می شود ولی در لیفت ابرو یا همان لیفت پیشانی خطوط پیشانی حذف و افتادگی پلک برطرف می شود. در واقع افرادی که به دلیل افتادگی ابرو حالت چهره آن ها خشمگین است، با لیفت ابرو می توانند تغییرات اساسی در چهره خود ایجاد کنند و لیفت شقیقه به تنهایی برای آن ها جواب نمی دهد

از آنجایی که لیفت شقیقه در مشهد یک درمان کم تهاجم است، افراد با سن کمتر هم می توانند آن را انجام دهند، این در حالی است که لیفت ابرو برای کسانی مناسب است که سن بالاتری دارند و بین ابروها یا روی پیشانی آن ها خطوط عمیقی دارد.

لیفت ابرو و تفاوت آن با لیفت شقیقه
لیفت ابرو خطوط پیشانی و افتادگی میانه ابرو را برطرف می کند
تفاوت لیفت شقیقه و لیفت ابرو
لیفت شقیقه می تواند قسمت انتهایی ابرو را بالا کشد

در نهایت این جراح لیفت شقیقه در مشهد یا هر شهر دیگر خواهد بود که به شما می گوید کدام روش برای شما مناسب است. ممکن است پزشک هر دو روش درمانی را برای شما تجویز کند؛ چراکه می توان هر دوی آن ها را به صورت همزمان انجام داد.

2 روش لیفت شقیقه در خانه

یکی از راه های لیفت شقیقه در خانه انجام ماساژهای مخصوص است. این ماساژها به مروز زمان باعث رفع افتادگی و شل شدگی پوست می شود. فراموش نکنید که برای نتیجه گیری از ماساژ باید از این روش در طولانی مدت استفاده کرد. در ادامه 2روش موقتی لیفت شقیقه در خانه را توضیح می دهیم.

چسب لیفت شقیقه

چسب های بی رنگ و نامرئی  لیفت را می توانید از داروخانه ها تهیه کنید.از این چسب ها برای کشش در ناحیه شقیقه استفاده می شود. چسب را روی پوست اطراف چشم چسبانده و آن را به سمت شقیقه ها می کشند. با استفاده از کرم های آرایشی به هیچ عنوان چسب ها در ناحیه شقیق دیده نمی شوند.

کش لیفت شقیقه

یکی دیگر از روش های موقت لیفت شقیقه استفاده از کش لیفت است. در 2 سر کش لیفت، شانه های کوچکی قرار دارد که داخل موها قفل می شود. در ابتدا باید موها را در بالای سرجمع کرد و سپس با توجه به اندازه دور سر و محل قرار گیری شانه ها در مو، طول کش را تنظیم کرد. با این کار پوست شقیقه و ابروها لیفت می شود. البته فراموش نکنید که استفاده روزانه از این روش باعث ریزش مو می شود.

سوالات متداول

1. تفاوت لیفت پیشانی با شقیقه چیست؟

لیفت پیشانی برای افرادی که حالت چهره اخمو دارند و خطوط پیشانی آن‌ها زیاد است، کاربرد دارد. این عمل می‌تواند خطوط پیشانی شما را از بین ببرد و یک چهره شاداب را برای شما به ارمغان آورد.

2. آیا لیفت شقیقه برای برطرف کردن چروک گوشه چشم مناسب است؟

بله، در لیفت شقیقه چین و چروک‌های ناحیه چشم و گونه و بخشی از پیشانی برداشته می‌شود. علاوه بر این عمل زیبایی می‌توانید دم ابروی خود را بالا دهید تا چشمان شما حالت کشیده‌تری داشته باشد.

3. آیا جای بخیه‌ها بعد از عمل لیفت باقی میماند؟

خیر، دیر یا زود جای بخیه‌ها به کلی از بین می‌رود. از بین رفتن جای بخیه‌ها تا حد زیادی بستگی دارد که شما کدام شیوه لیفت شقیقه را انتخاب کنید. معمولا در این لیفت شقیقه به صورت جراحی، سطح برش‌های ایجاد شده بیشتر است؛ بنابراین زمان بیشتری می‌برد تا جای بخیه‌ها از بین برود.

4. آیا لیفت شقیقه درد دارد؟

در حین لیفت شقیقه به روش جراحی به دلیل استفاده از بی‌حسی‌های موضعی افراد دردی را احساس نمی‌کنند، اما پس از عمل ممکن است کمی درد را بعد از عمل حس کنند. این دردها معمولا چند روز بعد از عمل تسکین می‌یابند.

5. آیا لیفت شقیقه با پلکسر یا پلاسما در مشهد انجام می‌شود؟

بله، عمل لیفت شقیقه با پلکسر در مشهد قابل انجام است. در واقع پلاسما حالتی از ماده در نظر گرفته می‌شود که حاوی انرژی است و در طی انجام لیفت دربافت اطراف چشم و پیشانی تخلیه می‌شود و باعث افزایش حالت کشسانی پوست می‌شود، در نتیجه شما پوستی شفاف‌تر و صاف‌تری خواهید داشت. پزشک این شیوه از لیفت را طی 3 تا 4 جلسه انجام می‌دهد.

محدودیت سنی  برای انجام این عمل وجود ندارد اما در افراد زیر 23 سال دلیل  تغییرات چهره توصیه نمی شود.

3روز بعد از درمان بهتر است از شستن موهای خود خودداری کنید تا مشکلی برای بخیه ها به وجود نیاید

اگر سوالی دارید، می توانید در انتهای همین مطلب در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ گوی شما خواهند بود.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان درباره عمل پیکرتراشی در مشهد از طریق شماره 09386069075 باما در تماس باشید.

8 دیدگاه

  1. کبودی و ورم بعد از لیفت شقیقه بعد از چند روز خوب میشه؟

    درسا فارابی
    1. ورم و کبودی بعد از لیفت شقیقه معمولا بین 10 روز تا دو هفته از بین میره

      خانم خیراللهی
  2. از چه سنی میشه لیفت شفیقه انجام بدیم؟

    راحیل
    1. از سن 18 سالگی

      خانم خیراللهی
  3. چند روز بعد از عمل حموم رفتن بلامانعه؟

    حسنا
    1. سه روز بعد از عمل می‌تونین موهاتون رو با شامپو ضدعفونی کننده بشورین.

      خانم خیراللهی
  4. لیفت شقیقه تا چند وقت ماندگاری داره؟

    مهرانه
    1. خوشبخانه ماندگاری بالایی داره اما مدت زمان دقیق ماندگاری لیفت شقیقه در هر فرد متفاوته.

      خانم خیراللهی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.