لمینت دندان در مشهد با حداقل تراش – قیمت 1403 + بهترین دکتر

لمینت دندان در مشهد در بهترین دندانپزشکی زیبایی مشهد

لمینت دندان در مشهد با حداقل تراش – قیمت 1403 + بهترین دکتر

3842 بازدید

دریافت نوبت مشاوره و معاینه رایگان در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد با شماره های
  0513760900909157609009 تماس بگیرید.

برای انجام لمینت سرامیکی بسیار مهم است که به بهترین دکتر لمینت دندان در مشهد مراجعه کنید. متخصص لمینت دندان، این عمل زیبایی را با بیشترین دقت و کمترین تراش دندان انجام می‌دهد. در این مقاله به شما بهترین مرکز لمینت دندان را معرفی می‌کنیم و اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه لمینت دندان، مزایا و معایب آن، شرایط انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان مشهد، عوارض لمینت دندان غیر اصولی، هزینه‌ها و مقایسه لمینت سرامیکی با ونیر کامپوزیت و ارتودنسی، در اختیار شما قرار داده ایم.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه لمینت دندان مشهد چقدر است ؟

شروع هزینه لمینت دندان در مشهد از  4.500.000 تا سقف 7.000.000 تومان می‌باشد. در ادامه جدول قیمت لمینت مشهد، به تفکیک برند، آورده ایم:

برند – نوعلیست قیمت
ایمکس آمریکا (لابراتوار تهران)11.000.000 – 8.000.000
ایمکس آمریکا (لابراتوار مشهد)6,500,000
لومینیرز6,000,000
زیرکونیوم4.000.000 الی 4.500.000
جدول قیمت لمینت سرامیکی دندان در مشهد – اردیبهشت ماه 1403

قیمت لمینت دندان در مشهد بستگی به عوامل مختلفی از جمله بستگی دارد از جمله:

  • تجربه و تخصص دندانپزشک
  • برند لمینت دندان مورد استفاده
  • تعداد دندان‌هایی که قرار است لمینت شوند
  • موقعیت مکانی کلینیک یا مطب دندانپزشکی زیبایی.
لمینت دندان و قیمت آن
قیمت لمینت دندان مشهد

لمینت دندان اقساطی در مشهد

به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان عزیز، شرایط لمینت دندان اقساطی مشهد در کلینیک بارانا فراهم شده و شما می توانید هزینه این خدمت را طی 5 مرحله با ضمانت چک صیادی پرداخت کنید.

برخی افراد گمان می کنند که خدمات دندانپزشکی اقساطی از کیفیت پایین تری نسبت به سایر خدمات برخوردار هستند، اما این تصور اشتباه است و لمینت دندان اقساطی با کیفیت بالا و بدون تغییر نسبت به روش پرداخت نقدی آن به زیباجویان عزیز ارائه می شود.

انتخاب بهترین دندانپزشکی زیبایی در مشهد

اولین قدم برای انجام لمینت سرامیکی و اصلاح طرح لبخند انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان مشهد، و بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی است. دندانپزشکی زیبایی مشهد باید دارای ویژگی های زیر باشد :

– برخورداری از دندانپزشکان متخصص و با تجربه در حوزه اصلاح طرح لبخند
– ظرافت و دقت بالای دندانپزشک زیبایی
– نمونه کارهای قابل ارائه
– بهره مندی از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی
– برخورد مناسب پرسنل و پرستاران
– خدمات مناسب بعد از انجام اصلاح طرح لبخند
– رضایت بیماران قبلی

با انتخاب صحیح بهترین کلینیک و بهترین دکتر لمینت دندان در مشهد ریسک عوارض لمینت دندان تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. همچنین انتخاب کلینیک مناسب علاوه بر تضمین سلامت دندان خود، هزینه‌ها نیز تضمین خواهد کرد. با مناسب‌ترین قیمت لیمنت دندان مشهد بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

بهترین دکتر لمینت دندان مشهد
نصب لمینت دندان توسط دندانپزشک زیبایی مشهد

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی مشهد

کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد با ارائه انواع خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف دهان و دندان با کیفیت بالا، توانسته است رضایت مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سوی خود جلب کند. این کلینیک در حال حاضر به عنوان بهترین مرکز لمینت دندان در مشهد شناخته می‌شود. خدمات لمینت مشهد در این کلینیک با متریال با کیفیت و زیر بهترین نظر متخصص دندانپزشکی زیبایی انجام می‌شود.

جهت مراجعه حضوری به کلینیک دندانپزشکی بارانا به آدرس مشهد – بلوار سجاد – بین سجاد 2 و 4 – مقابل روزنامه قدس مراجعه کنید.
همچنین برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه رایگان میتوانید با شماره های 05137609009 – 09157609009 تماس بگیرید.

در ادامه چند نمونه لمینت انجام شده در کلینیک بارانا را مشاهده می‌کنید.

نمونه کار لمینت مشهد
اصلاح طرح لبخند با انجام همزمان لمینت و روکش دندان
قبل و بعد لمینت دندان مشهد
قبل و بعد لمینت با بهترین دکتر لمینت دندان در مشهد

لمینت سرامیکی دندان چیست ؟

لمینت‌های سرامیکی یا پرسلن ونیر، لایه‌های نازکی از جنس سرامیک هستند که با مواد سفارشی همرنگ دندان در لابراتور طراحی می‌شوند ؛ این پوسته‌ها به سطح جلویی دندان‌ها چسبانده می‌شوند تا تا مشکلات دندانی از جمله پوسیدگی مینای دندان، فواصل بین دندانی، بدشکلی، بد رنگی دندان‌ها و یا شکستگی و لب پر شدگی آن را بهبود بخشند.

انجام لمینت در مشهد
نمونه کار لمینت دندان مشهد در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

چگونگی انجام لمینت دندان

بعد از اینکه دندانپزشک زیبایی مشهد تشخیص داد که لمینت سرامیکی بهترین راه حل برای لبخند شما است، درمان طی دو جلسه انجام می‌شود. در جلسه اول از دندان‌ها قالب گیری می‌شود. جهت قرار دادن لمینت سرامیکی، لازم است تا مقداری از سطح دندان‌ها تراش داده شود، انجام این کار به شما اطمینان می‌دهد که لمینت‌های سرامیکی در لبخند شما صاف هستند و دندان‌ها برجستگی ندارند. مقدار تراش دندان حداقل و در حد 0/3 میلی متر است.

ساخت لمینت سرامیکی چند روزی طول می‌کشد. در جلسه بعدی لمینت‌های سرامیکی که اختصاصی دندان‌های شما ساخته شده‌اند بر روی مینای دندان شما چسبانده می‌شوند. نتیجه اصلاح طرح لبخند بلافاصله بعد از اتمام جلسه نصب لمینت دندان قابل مشاهده است. از لبخند زیبای خود لذت ببرید.

لمینت سرامیکی چیست
لمینت سرامیکی در نهایت با ایجاد دندان‌های سفید، مرتب باعث جذاب‌تر شدن لبخند شما می‌شود.

لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

آیا شما کاندیدای لمینت سرامیکی هستید؟ برای اینکه بدانید آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام لمینت دندان هستید یا خیر، دندانپزشک زیبایی در جلسه اول سلامت دهان و دندان شما را کاملا بررسی می کند و تمام گزینه های درمانی را با شما بررسی می کند. تمام تلاش دندانپزشک این است که بهترین و کم تهاجمی ترین روش اصلاح طرح لبخند را برای شما انتخاب کند.

درمان لمینت سرامیکی روشی برگشت ناپذیر است، بنابراین دیگر روش های زیبایی لبخند نیز به شما پیشنهاد می شود. البته در نظر داشته باشید که میزان تراش حداقل و بدون آسیب رساندن به دندان های شما انجام می شود. اگر شما و دندانپزشک زیبایی به این نتیجه رسیدید که لمینت سرامیکی بهترین گزینه است، گام بعدی شامل بررسی دقیق جزئیات درمان، از جمله آماده سازی دندان های شما برای قرار گرفتن لمینت سرامیکی است.

به طور کلی بیشتر بزرگسالانی که از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار هستند، کاندیدای لمینت دندان هستند. معمولاً به افراد توصیه می شود كه برای انجام اصلاح طرح لبخند و لمینت سرامیکی تا سن 18 سالگی صبر كنند، زیرا تغییر در فک و دندان ها می تواند باعث جابجایی لمینت ها شوند.

بیماری لثه و پوسیدگی دندان ها قبل از لمینت سرامیکی به طور کامل بررسی می شود.

لمینت دندان به ویژه برای افرادی مناسب است که بر اثر حادثه ای دندان های جلوی آنها شکسته یا لب پر شده است. در ویدیو زیر لمینت دندان ها و ترمیم شکستگی دندان جلو را می توانید ببینید:

لمینت سرامیکی چه مشکلاتی را درمان می کند؟

با استفاده از لمینت سرامیکی میتوان بسیاری از مشکلات ظاهری دندان ها که در لبخند شما تاثیر گذار است را برطرف نمود. از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1. افرادی که دندان های نسبتاً کوچکی دارند.
2. کسانی که فاصله نامنظم دارند یا بین دندان ها فاصله دارند.
3. کسانی که می خواهند دندان های زرد و بد رنگ خود را سفید کنند.
4. کسانی که دندان هایشان نامرتب یا بد شکل است.
5. کسانی که دندان هایشان ترک خورده یا شکسته شده است.

اصلی ترین مزایای لمینت دندان

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های لمینت سرامیکی دندان آورده شده است که می توانید با دیگر روش های اصلاح طرح لبخند مقایسه کنید:

  • ظاهر طبیعی و درخشان: لمینت های سرامیکی طبیعی و نیمه شفاف هستند و انعکاس نور لمینت سرامیکی کاملا مشابه دندان های طبیعی فرد است.
  • ماندگاری بالا: لمینت های سرامیکی در صورت رعایت صحیح مراقبت‌ها حدود 15 سال عمر می‌کنند.
  • مقاوم در برابر لکه ها و تغییر رنگ: لمینت نسبت به کامپوزیت دندان در برابر لکه های ناشی از مصرف مواد رنگدانه دار مقاوم تر است.
  • بدون دوره نقاهت: نتایج لمینت دندان بلافاصله قابل مشاهده است و دوره نقاهت خاصی ندارد.
  • برطرف کردن فاصله بین دندان ها: برای فواصل جزئی بین دندان‌ها از لمینت به جای ارتودنسی استفاده می‌شود که نتایج سریع‌تری به همراه دارد.
  • محافظ مناسب برای مینای دندان: برای افرادی که مینای دندان ضعیفی دارند از لمینت به عنوان روکش محافظ استفاده می‌شود.
عدم لکه‌پذیری لمینت دندان
جنس لمینت دندان به گونه‌ای است که باکتری را دیر جذب میکند و به همین دلیل دیرتر لک میشود.
درمان شکستگی دندان با لمینت سرامیکی
درمان شکستگی دندان با لمینت سرامیکی

لمینت دندان چه معایبی دارد؟

پیش از انجام هر کاری، در کنار مزایا باید از معایب آن نیز آگاه شوید. لمینت دندان هم مانند هر راهکار دیگری معایبی دارد که اطلاع از آن‌ها به انتخاب هوشمندانه شما کمک می‌کند.

1- لمینت دندان غیر قابل برگشت است

پس از نصب لمینت سرامیکی برداشتن آن امکان پذیر نیست. از آنجایی که برای نصب لمینت سرامیکی تغییراتی روی دندان اعمال می شود و مینای دندان مقداری تراش داده می شود، بنابراین دیگر امکان برداشتن لمینت ها وجود ندارد. اما می توانید آن را با لمینت جدید تعویض نمایید.

2- معمولا نیاز به تراش دندان دارد

بر خلاف ونیر کامپوزیت دندان که بدون نیاز به تراش دندان انجام می شود، معمولا برای نصب روکش های سرامیکی نیاز است تا دندان ها مقداری تراش داده شود. البته این میزان تراش حداقل است.

3- هزینه بالاتر نسبت به ونیر کامپوزیت

اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه هستید شاید لمینت سرامیکی برای شما مناسب نباشد. چون هزینه لمینت سرامیکی تقریبا دو برابر ونیر کامپوزیت دندان است. البته در نظر داشته باشید که طول عمر لمینت سرامیکی دندان بیشتر از ونیر کامپوزیت است.

4- مدت زمان طولانی تر

مدت زمان انجام لمینت سرامیکی نسبت به ونیر کامپوزیت طولانی تر است. اصلاح طرح لبخند با لمینت سرامیکی نیازمند دو

5- التهاب لثه

لثه‌های ملتهب به دلایل مختلفی از جمله نصب نادرست روکش، مراقبت ضعیف از دندان، یا واکنش آلرژیک به مواد روکش ایجاد می‌شوند.

ملتهب شدن لثه به دلیل نصب نادرست لمینت
روکش لمینت باعث التهاب لثه می‌شود و زمانی اتفاق می‌افتد که روکش‌ها به درستی قرار نگیرند

عوارض لمینت دندان

عوارض لمینت دندان تنها در صورتی رخ می‌دهد که به افراد غیر متخصص و کم تجربه مراجعه کنید! اگر به یک دندانپزشک با تجربه مراجعه نکنید ممکن است مینای دندان شما بیش از حد تراش داده شود. این کار باعث حساس شدن دندان و احساس درد و ناراحتی هنگام غذا خوردن می‌شود؛ همچنین ممکن است پیوند مناسب بین لمینت و دندان برقرار نشود و باعث جدا شدن لمینت از دندان شود.

لمینت دندان مشهد بدون عوارض
تجربه لمینت دندان در مشهد

آیا لمینت باعث پوسیدگی دندان می شود؟

بر خلاف تصور کسانی که فکر می کنند لمینت باعث پوسیدگی دندان می شود باید گفت که اگر لمینت دندان به طور اصولی انجام شود، نه تنها باعث پوسیدگی نمی‌شود بلکه به حفظ دندان هم کمک می‌کند.

لمینت‌ دندان همیشه بهترین گزینه برای بهبود لبخند بوده است و به خودی خود باعث پوسیدگی دندان نمی شود. اما بسیار مهم است که قبل از انجام هر کار دندانپزشکی، سلامت دهان و دندان شما به طور کامل بررسی شود. اگر پوسیدگی در دندان های شما وجود دارد در ابتدا بر طرف شده و سپس لمینت دندان انجام شود.

آیا لمینت دندان قابل ترمیم است؟

اگر لمینت سرامیکی شما دچار خراش یا شکستگی خیلی جزئی شده باشد قابل ترمیم است؛ در غیر این صورت باید به طور کامل تعویض و با لمینت جدید جایگزین شود.

در صورت مراجعه به بهترین دکتر لمینت دندان در مشهد، و انتخاب بهترین برند لمینت دندان، لازم نیست نگران ترک خوردگی یا شکستگی لمینت‌های خود باشید. البته توجه داشته باشید که حتی بهترین جنس لمینت هم نیاز به مراقبت دارد.

قابل ترمیم بودن لمینت دندان
اگر جنس لمینت شما سرامیکی باشد، متخصص شما میتواند در صورت ترک داشتن یا شکستگی ترمیم آن را انجام دهد.

دلایل افتادن یا شکستن لمینت دندان چیست؟

  1. عدم چسبندگی درست: در صورتی که لمینت‌ها به درستی به دندان‌ها چسبانده نشده باشند، ممکن است لق شوند.
  2. ساییدگی: روکش لمینت محکم است، اما در اثر سایش ناشی از جویدن و گاز گرفتن به مرور زمان دچار آسیب میشوند. همچنین عادات بدی مانند دندان قروچه و باز کردن مواد سفت با دندان‌ها می‌تواند باعث تسریع خرابی و آسیب به روکش‌ها شود
  3. عفونت ریشه: عفونت ریشه زمانی اتفاق می‌افتد که باکتری‌ها به پالپ دندان نفوذ کنند. این می تواند ناشی از صدمات، پوسیدگی دندان و سایر بیماری ها باشد.
  4. مشکلات بایت: قبل از قرار دادن ونیرها، دندانپزشک زیبایی باید بایت، ردیف دندان‌ها و فک بیمار و سایر عوامل ارتودنسی را در نظر بگیرد. اگر مشکل بایت قبل از استفاده از روکش اصلاح نشود، ممکن است کیفیت و دوام روکش لمینت را به خطر بیندازد.
شکستن لمینت دندان
پس از نصب لمینت باید مراقبت از دندان‌ها را جدی بگیرید و عادات بد را ترک کنید تا لمینت شما سالم بماند

کلینیک دندانپزشکی بارانا علاوه بر ارائه خدمات لمینت دندان در مشهد، خدمات ارتودنسی و بر طرف کردن مشکلات بایت نیز جزو خدمات این کلینیک دندانپزشکی است.

عمر لمینت سرامیکی دندان چقدر است؟

عمر لمینت سرامیکی نسبت به دیگر روش های اصلاح طرح لبخند بسیار طولانی تر است. معمولا لمینت سرامیکی تا 20 سال جلوه ای زیبا خواهد داشت. چیزی که مهم است نحوه مراقبت و رعایت بهداشت دهان و دندان بعد از انجام لمینت دندان است. بسیار مهم است که از جویدن مواد غذایی سخت مانند سیب سفت با دندان های جلوی خود خودداری کنید. اگر مراقبت های بعد از لمینت دندان را به خوبی رعایت کنید و همچنین هر 6 ماه یک بار جهت چکاپ به دندانپزشک مراجعه کنید مشکلی برای لمینت دندان شما بوجود نخواهد آمد. در صورتی که لمینت دندان خود را از دست بدهید به راحتی قابل جایگزینی است.

برای مراقبت از لمینت دندان، معمولاً دندانپزشک استفاده از خمیر دندان بدون سایش حاوی فلوراید را به شما پیشنهاد می کند. برای بررسی عملکرد لمینت و واکنش دهان شما به آن باید یک هفته بعد به دندانپزشک مراجعه کنید.

آیا می‌توانم به جای ارتودنسی لمینت دندان انجام دهم؟

درمان به هم‌ریختگی دندان‌ها و ایجاد دندان‌هایی مرتب و یکدست با ارتودنسی قابل انجام است. اما شاید انجام ارتودنسی در بزرگسالی برای شما دشوار باشد. از آنجایی که ارتودنسی زمان بر بوده و از طرفی نیازمند استفاده از براکت ها و سیم است شاید خیلی از افراد حاضر به انجام آن نباشند.

برخی از موقعیت‌های غیرمنتظره منجر به شکستگی، ساییدگی دندان‌ها می‌شوند. اینجاست که لمینت ها می توانند یک راه حل سریع باشند. لمینت می تواند تراشه یا هر نوع آسیبی را پنهان کند. همچنین فاصله بین دندان ها را از بین ببرد. این شکاف ها می توانند منجر به جابجایی دندان و زوال استخوان فک شود. قرار دادن لمینت روی دندان ها می تواند آن شکاف های کوچک را ببندد. این می تواند از بروز مشکلات بیشتر دندانی جلوگیری کند.

این ترمیم ها می‌توانند یک دندان یا حتی چندین دندان را بهبود بخشند. اگر از ظاهر دندان های جلویی خود راضی نیستید و به دنبال راه حلی سریع برای زیبایی لبخند خود هستید لمینت دندان گزینه مناسبی خواهد بود. البته بایستی بدانید که ارتودنسی یک راه حل درمانی برای به هم‌ریختگی دندان‌ها می‌باشد. شما در صورتی می‌توانید به جای ارتودنسی لمینت دندان انجام دهید که بهم‌ریختگی دندان‌های شما جزئی باشد. در موارد بهم ریختگی شدید و مشکلات بایت دندانی تنها راه حل ارتودنسی است.

آیا لمینت دندان دائمی است؟

خیر، از مزیت های انجام لمینت دندان مشهد این است که بسیار بادوام است و ماندگاری بالایی دارد. اگر فرد مراقبت های لازم را داشته باشد و بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کند، لمینت حدود 15 سال دوام می آورد، اما نمی توان گفت که لمینت دائمی است؛ چراکه به هر حال بعد از مدتی به تعویض نیاز دارد.

در نظر داشته باشید که نمی توان لمینت را به طور کامل ریمو کرد و صرفا می توان لمینت را با لمینت دیگر عوض کرد. پس لازم است حین انجام لمینت دندان در مشهد این نکته را در نظر بگیرید که دندان های شما برای همیشه باید همراه با لمینت باشند.

قبل و بعد از لمینت دندان مشهد
معجزه لمینت دندان در داشتن لبخندی جذاب

آیا لمینت دندان را خراب می کند؟

لمینت‌های سرامیکی به خودی خود ضرری ندارند و منجر به پوسیدگی دندان نمی‌شوند؛ اما در صورت عدم رعایت صحیح مراقبت های بعد از لمینت، استفاده از مواد نامرغوب و عدم تخصص کافی دندانپزشک، احتمال پوسیدگی دندان بعد از لمینت وجود دارد.

آیا لمینت دندان درد دارد؟

خیر، برخی گمان می کنند که برای انجام لمینت، تراش دندان درد دارد. این در حالی است که هنگامی که دندانپزشک کار لمینت شما را انجام می دهد، با تزریق بی حسی شرایطی را فراهم می کند که شما دردی را احساس نکنید.

حساسیت دندان ها بعد از نصب لمینت سرامیکی

حساسیت بعد از لمینت دندان است تا یک هفته بعد از انجام لمینت کاملا طبیعی است؛ چراکه مقداری از مینای دندان تراشیده شده است و این مسئله دندان شما را نسبت به سرما و گرما یا غذاهای سفت حساس می کند. این حساسیت بعد از یک هفته به مرور زمان کاسته می شود.

اگر حساسیت پس از مدتی تمام نشود، علت آن می تواند بد نصب شدن لمینت توسط دندانپزشک یا تراشیدن بیش از حد دندان باشد که حتما باید با مراجعه به دندانپزشک این مشکل را رفع کرد. به همین جهت است که گفته می شود بیشتر از در نظر گرفتن قیمت لمینت دندان در مشهد یا هر کجای دیگر، کیفیت و تخصص را مدنظر قرار دهید.

لمینت دندان مشهد
لبخند مراجعه کننده گرامی بعد از انجام لمینت دندان در دندانپزشکی بارانا

لمینت بهتر است یا کامپوزیت دندان ؟

اگر نمیدانید که بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند شما چیست بهتر است با یک دندانپزشک زیبایی با تجربه مشورت کنید. دندانپزشک با بررسی شرایط دهان و دندان شما و همچنین خواسته و نظر شما بهترین روش را به شما توصیه خواهد کرد. لمینت دندان و ونیر کامپوزیت هر دو جلوه زیبایی به دندان های شما می بخشند. باید در نظر داشته باشید که هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. با بررسی مزایای هر روش می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
به طور مثال اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه و سریع هستید هزینه انجام ونیر کامپوزیت تقریبا نصف هزینه لمینت دندان است و در زمان کوتاه تری انجام می شود. اما باید در نظر داشته باشید که طول عمر لمینت سرامیکی بیشتر از کامپوزیت دندان است. از طرفی اگر مراقبت‌های بعد از انجام لمینت دندان و ونیر کامپویت را به خوبی رعایت کنید هر دو روش برای شما ماندگار خواهند بود. در نهایت صرف نظر از اینکه کدام روش را انتخاب می‌کنید، می توانید مطمئن باشید که هر دو روش لمینت سرامیکی و ونیر کامپوزیت باعث ایجاد لبخندی زیبا و جذاب برای شما می‌شود.

مقایسه لمینت دندان و کامپوزیت
تفاوت لمینت دندان و کامپوزیت

لمینت دندان متحرک یا اسنپ آن اسمایل

لمینت دندان متحرک که به آن اسنپ آن اسمایل نیز گفته می شود، نوعی لمینت است که به صورت پیش ساخته در داروخانه ها وجود دارد و به صورت روکش جداگانه روی دندان های موجود در هر قوس فکی قرار گرفته و مشکلات دندان را به صورت موقتی برطرف می کند. لمینت متحرک برای مهمانی ها یا مراسمات خاص کاربرد داشته و به صورت دائمی قابل استفاده نیست. این نوع لمینت از پلاستیک فشرده مخصوص ساخته شده و جنبه درمانی ندارد.

قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه از 300 هزار تومان شروع می شود.

اسنپ آن اسمایل
این نوع لمینت مانند روکش روی دندان های فرد قرار گرفته و مشکلات دندانی را پنهان می کند.

کلام آخر

“لمینت سرامیکی دندان یکی از بهترین روش‌های اصلاح طرح لبخند می‌باشد که دوام طولانی مدت دارد. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید هزینه آن است، هزینه لمینت سرامیکی نسبت به دیگر روش‌های اصلاح طرح لبخند در مشهد بیشتر است. اگر قصد دارید لمینت مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که مقداری از مینای دندان تراش داده میشود که این تراش حداقل است و آسیبی به دندان‌های شما وارد نمی شود. بسیار مهم است که به یک دندانپزشک متخصص، حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. لمینت دندان اگر توسط دندانپزشک با تجربه و با دقت کافی انجام نشود ممکن است عوارضی برای شما در پی داشته باشد، پس در انتخاب دکتر لمینت دندان دقت کنید. برای انتخاب بهترین دکتر با بهترین قیمت لمینت مشهد می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین دندانپزشک زیبایی مشهد را با مناسب ترین قیمت به شما معرفی کنیم.”

دندانپزشکی مشهد
خدمات برتر درمانی و زیبایی دندان در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

سوالات متداول

آیا لیمنت دندان باعث بوی بد در دهان میشود؟

بله لمینت دندان می‌تواند باعث بوی بد دهان شود. اگر لمینت دندان شما اصولی نصب نشود، باعث ایجاد گیر غذایی شده و در نتیجه بوی بد دهان را به همراه دارد. به طور کلی اگر بهداشت دهان و دندان شما ضعیف است یا اگر روکش‌های شما به درستی نصب نشده باشند، می‌توانند در ایجاد بوی بد دهان نقش داشته باشند.

چند واحد دندان لازم است تا لمینت شود؟

برای تعیین تعداد واحد لمینت مورد نیاز شما باید به دندانپزشک مراجعه کنید تا با توجه به طرح لبخند شما تعداد را مشخص کند. دو، چهار، هشت، ده یا دوازده روکش بهترین نتایج زیبایی را ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توان روکش لمینت را با دندان‌های دیگر مطابقت داد؟

این نگرانی توسط دندانپزشک شما برطرف خواهد شد. اکثر افراد، لمینت خود را در سفیدتر از دندان‌های طبیعی خود انتخاب می‌کنند اما این موضوع به مقدار سفیدی سایر دندان‌ها نیز بستگی دارد.

آیا لمینت دندان قابل ترمیم است؟

خیر، اگر لمینت دندان شما به هر دلیلی دچار شکستگی یا آسیب شد می بایست تعویض شده و لمینت جدید جایگزین آن شود.

46 دیدگاه

  1. سلام من هفت تا از دندونای بالاییم و دو تا از دندونای پایینم افتادن باید لمینت کنم یا ایمپلنت ؟

    محمد
    1. سلام ایمپلنت و دندان مصنوعی برپایه ایمپلنت یا اوردنچر برای شما مناسب هست.

      فاطمه پایان
  2. سلام من 8 تا دندون مو بخام لمینت کنم هزینه ش چطوری باید پرداخت کنم ؟ بخام یکجا بدم خیلی زیاده برام

    ناشناس
    1. سلام به صورت اقساطی در کلینیک بارانا قابل انجام هست و می تونید توی چند مرحله پرداخت کنید.

      فاطمه پایان
  3. سلام من 17 سالمه میتونم لمینت دندون انجام بدم ؟ دندون هام کمی زرده و خط لبخندمو دوس ندارم

    ناشناس
    1. سلام توصیه می کنیم به دنبال سایر روش های اصلاح خط لبخند از جمله بلیچینگ یا کامپوزیت بروید، زیرا هنوز در سن رشد قرار دارید و احتمال جابجایی لمینت ها بعد از نصب وجود دارد. دندانپزشک متخصص زیبایی می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهد.

      فاطمه پایان
  4. سلام،برای روکش لومینیرز نیازی به تراش دندان نیست؟ و اینکه هزینش برای هر دندون چقدر میشه؟

    ناشناس
    1. باسلام بله برای روکش لومینیرز نیازی به تراش دندان نیست. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های 05137609009 و 09157609009 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  5. سلام و روز بخیر . ببخشید لمینت دندان باعث بوی بد دهان میشه؟

    چکامه
    1. سلام. ممنون. خیر لمینت باعث بوی بد دهان نمیشه، چون معمولا قبل از انجام لمینت دندان پوسیدگی های دندان بررسی میشه و ترمیم میشه؛ بنابراین بوی بد دهان نمیتونه از لمینت یا پوسیدگی های دندان باشه

      خانم داودی
  6. سلام. اگه بخوایم لمینت و روکش ترکیبی انجام بدیم امکانش هست؟ منظورم اینه که دوتا از دندونام روکش داره ولی میخوام بقیه اش رو لمینت کنم . امکانش هست؟

    شهرام
    1. سلام. بله امکان انجام لمینت و روکش همزمان وجود داره، در این حالت دندانپزشک سعی میکنه رنگ لمینت رو دقیقا همرنگ با روکش در بیاره تا مشکلی در زیبایی دندان ها به وجود نیاد

      خانم داودی
  7. ببخشید لمینت دندان نیاز به ترمیم هم داره یا خیر؟ با تشکر از شما

    حدیث
    1. خیر بر خلاف کامپوزیت، لمینت دندان نیاز به ترمیم نداره چون احتمال تغییر رنگ اون خیلی کمه و به راحتی شکسته نمیشه.

      خانم داودی
  8. سلام من دوتا دندون فک بالا و فک پایینم خراب شده امکانش هست لمینت کنم یا نه؟

    ناشناس
    1. سلام.
      بله میتونین. فقط ابتدا باید ترمیم دندون انجام بشه. دندون با پوسیدگی لمینت نمیشه.

      مهلا زمانی
  9. سلام ببخشید سیگار روی رنگ لمینت هم تاثیر داره یا ن؟

    آراد
    1. سلام. بله قطعا تاثیر داره. سعی کنید از سیگار کشیدن و مصرف دخانیات تا حد امکان پرهیز کنین.

      مهلا زمانی
  10. سلام خسته نباشید
    من خیلی دوست دارم لمینت انجام بدم اما چون میگن که دندونارو تراش میدن. منم برای همین میترسم به شدت. میشه یکم راهنمایی کنین

    موسی زاده
    1. سلام متشکرم.
      لمینت در کلینیک بارانا با حداقل تراش و ضخامت 0.3 میلی متر توسط بهترین متخصص لمینت دندان در کلینیک بارانا انجام میشه. البته باید در نظر داشت که میزان تراش وابسته به عوامل مختلف بین 0.5 تا 0.8 میلی متر خواهد بود.
      جای هیچ نگرانی نیست.

      مهلا زمانی
  11. سلام خسته نباشید. ببخشید منظور از لمینت دندان متحرک چیه؟

    آیسان
    1. درود.
      قالب هایی سفید هستن که روی دندان قرار میگیرن تا از نظر ظاهری و زیبایی به چهره شما کمک کنن تا لبخند زدن براتون سخت نباشه. در واقع لمینیت نیستن. از پلاستیک ساخته شدن و موقتی هستن.

      مهلا زمانی
  12. درود
    برای لمینت هم میشه مثل کامپوزیت فقط یک یا دوتا دندوون لمینت بشه؟
    یا حتما باید کل ردیف دندونا رو انجام داد؟

    simin
    1. سلام وقت بخیر.
      هر لمینت مختص به یک دندان است و با توجه به شرایط و درخواست بیمار امکان لمینت یک یا چند دندان و یا همه‌ی دندان‌ها وجود دارد. بستگی به نیاز شما داره.

      مهلا زمانی
  13. درود
    در صورتی که لمینت کنم اگه دندونم خراب بشه چجوری درست میشه؟

    حنا
    1. سلام وقت بخیر.
      بهتره قبل از لمینت، دندان‌های خرابتون رو ترمیم کنید و چک آپ کامل انجام بدید.
      اما در صورتی که بعدا خراب شد لمینت باید برداشته بشه تا بتونین ترمیم کنین.

      مهلا زمانی
  14. سلام من فک بالا خیلی جلو و دندانهایم فاصله داره آیا لمینت خوبه

    ناشناس
    1. سلام جهت معاینه رایگان با این شماره تماس بگیرین
      05137609009

      پشتیبان سایت
  15. یکی از دندونهای جلو پایین شکسته و سیاه شده با لیمنت میشه درست کرد و قیمت یک دونه چند هست؟

    جلال نریمان
    1. Author

      سلام، قیمت هر واحد لمینت یعنی هر دندان، بین ۱/۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان است.

      مدیر
  16. سلام شببخیر درد بعد لمینت طبیعیه ؟ یا لثه ورم کنه طبیعیه ؟ من لمینت کردم ولی همه دندونای که لمینت کردم درد داره و به همه چیز مثل چیز سرد درد داره وچیزی نمیتونه بجوم

    ناشناس
    1. Author

      سلام، درد خیر طبیعی نیست.
      اما حساسیت دندان تا یکی دو روز طبیعی است.

      مدیر
  17. سلام دندان‌های جلو فک بالا ۴تا شکسته فقط ریشه دندان هست وهرطرف دوتا دارم و نداند اخرهم خرابه ریشه داره وفک پایین جلو سالم واخریها خراب .لطفا راهنمای کنید

    سید علی حسینی
    1. Author

      سلام، باید حتما برای معاینه حضوری تشریف بیاورید.

      مدیر
  18. با سلام. بنده تقریبا ۵ سال پیش ۱۶ واحد کامپوزیت در کلنیک شهرک غرب تهران انجام دادم. تقریبا ۳ ماه پیش در مشهد به کلنیک دندانپزشکی مراجعه کردم و خواستم پولیش انجام دهد اما متاسفانه دندانهایم از حالت براقی و سفیدی زرد و زشت شده. خواستم بدونم چکار کنم دندانهام نجددا براق و سفید بشه؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی رو اعصابمه.

    عصمت
    1. Author

      با سلام، کلینیکی که برای دندانپزشکی انتخاب می کنید در نتیجه کار بسیار موثر است. پیشنهاد ما این است که برای مشاوره به کلینیک دندانپزشکی بارانا مراجعه کنید. برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
      1. سلام. من در فک بالا چند دندان متحرک دارم و در دو طرف فک پایین چند دندان ندارم. آیا امکان لمینت دندان های من بخصوص در فک پایین هست؟ به عبارت دیگر آیا می توانم فقط فک پایینم را لمینت کنم و فک بالا به همان ترتیب قبلی باقی بماند؟

        مریم
        1. Author

          سلام، بهتر است قبل از انجام لمینت دندان، عملیات درمانی که لازم دارید، روی دندان‌ها انجام شود. زیرا بعد از انجام لمینت ممکن است فشار وارد آمده به فک باعث شکسته شدن لمینت ها شود.

          مدیر
  19. سلام هردندان یاهرواحد چه قیمته لمینت میکنید

    مبینامیری
    1. سلام لیست هزینه داخل متن در بخش هزینه لمینت دندان آورده شده است. جهت اطلاع از هزینه دقیق لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137609009 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
  20. سلام برای دندان های مرتب ولی زرد بلیچینگ روش بهتریست یا لمینت

    ناشناس
    1. سلام، اگر از ظاهر و فرم دندان ها راضی هستید و فقط می خواهید دو تا سه درجه نسبت به رنگ فعلی روشن تر شود می توانید بلیچینگ انجام دهید. اما ماندگاری آن نسبت به روش های کامپوزیت و لمینت دندان کوتاه تر است. از طرفی در روش کامپوزیت و لمینت دندان می توانید رنگ دلخواه خود را از سفیدترین رنگ تا رنگ طبیعی انتخاب کنید.

      عاطفه آجلی
  21. در مورد رنگ گرفتن لمینت آیا خوردن نوشیدنی رنگی یا غذای زردچوبه ای رنگ لمینت تغیر میکنه؟

    سارا سعیدی
    1. خیر لمینت سرامیکی رنگ پذیری نداره، حتی کامپوزیت ونیر هم در صورتی که خیلی خوب انجام بشه و بهداشت به خوبی توسط بیمار رعایت بشه رنگ پذیری بسیار کم خواهد بود.

      مدیر
    2. ب
      سلام خسته نباشید،من مدت خیلی طولانی سیگار و مشروب مصرف میکنم و احساس میکنم دندان از داخل خیلی سالم نباشه،برای لمینیت مشکلی نداره اینجوری؟یا ب ترمیم خیلی اساسی نیاز داره؟؟؟

      سعید
      1. سلام بهتر است ابتدا معاینه شوید و سپس در جلسه مشاوره توضیحات لازم به شما ارائه خواهد شد. شماره تماس جهت تعیین نوبت معاینه و دریافت مشاوره : 09157609009 و 05137609009

        فاطمه پایان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.