پاسخ به 23 سوال متداول درباره کاشت ابرو در مشهد

سوالات متداول پیرامون کاشت ابرو

پاسخ به 23 سوال متداول درباره کاشت ابرو در مشهد

115 بازدید

کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و افرادی که ابروهای کم پشتی دارند یا موهای ابروی آن ها به طور کامل ریخته است، به دنبال انجام این عمل هستند. در این مطلب تلاش کرده ایم به مهم ترین سوالات متداول کاشت ابرو در مشهد که باید قبل از انجام عمل بدانید پاسخ دهیم تا شما بتوانید با خیال راحت و آگاهی کامل برای پیوند ابرو طبیعی اقدام کنید.

بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

قیمت کاشت ابرو مشهد چقدر است؟

یکی از سوالات متداول کاشت ابرو که بسیار مهم هم است هزینه کاشت ابرو در مجموعه های مختلف بوده و این که آیا امکان پرداخت اقساطی نیز وجود دارد یا خیر؟ هزینه کاشت ابرو مشهد در حال حاضر از 10 میلیون تومان برای هر دو ابرو آغاز می شود و شما می توانید این هزینه را به صورت اقساطی و در سه قسط پرداخت کنید.

هزینه کاشت ابرو مشهد به صورت نقدی از 10 میلیون تومان و با پرداخت اقساطی از 12 میلیون تومان شروع می شود.

برای دریافت بهترین نتیجه از عمل کاشت ابرو، باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

اگر تصمیم شما برای انجام پیوند طبیعی ابرو قطعی است، در گام اول باید به دنبال بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در شهر خود باشید، زیرا تجربه و مهارت متخصص و تجهیزات مرکز نقش موثری در نتایج نهایی عمل شما خواهد داشت. بعد از انتخاب متخصص پوست و مو و مرکز انجام پیوند ابرو در مشهد می توانید در خصوص اقدامات قبل از عمل با پزشک خود مشورت کنید.

مشاوره با متخصص پوست و مو
قبل از هرگونه اقدام زیبایی با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

عمل کاشت ابرو طبیعی در بیمارستان انجام می شود یا در کلینیک؟

خیر، کاشت ابرو یکی از عمل های سرپایی است که در کلینیک های معتبر زیبایی، توسط تکنسین باتجربه زیر نظر متخصص پوست و مو انجام می شود. مدویکا، به عنوان سامانه تخصصی معرفی بهترین پزشکان و مراکز زیبایی در شهر مشهد، کلینیک سلامت ایده آل را به عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو در مشهد به شما معرفی می کند.

کاشت ابرو مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
تجهیزات پیشرفته و تکنسین باتجربه؛ دو فاکتور مهم برای کسب نتیجه موفق از کاشت ابرو مشهد

در ویدیو زیر می توانید نحوه انجام کاشت ابرو و نتیجه نهایی آن را بلافاصله بعد از اتمام جلسه پیوند ابرو مشاهده کنید.

نتیجه کاشت ابرو طبیعی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

شما می توانید برای دریافت مشاوره و تعیین نوبت معاینه، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره های 05136166 و 09386069075 تماس بگیرید.

کاشت ابرو با لیزر در کدام مراکز مشهد انجام می شود؟

این روش چندان مرسوم نیست و بیشتر در مراحل آزمایشی قرار دارد. در این عمل، تنها در مرحله برداشتن فولیکول های مو از لیزر استفاده شده و گرافت های استخراج شده به صورت دستی در ناحیه مورد نظر پیوند زده می شوند. این روش در حال حاضر جزو روش های متداول برای کاشت ابرو مشهد نیست.

پیوند ابرو طبیعی در چند جلسه انجام می شود؟

پیوند ابرو در مشهد تنها در یک جلسه انجام شده و زمان تقریبی آن بین سه الی پنج ساعت است.

روی ابروهای تتو شده هم امکان کاشت ابرو طبیعی وجود دارد؟

بله، افراد می توانند با وجود داشتن تتوی قدیمی، نسبت به انجام پیوند ابرو اقدام کنند. برای کاشت ابرو طبیعی نیازی به ریموو یا حذف تتو نیست و تکنسین می تواند پیوند گرافت های مو را روی خط تتو انجام دهد.

کاشت ابرو روی تتوهای قدیمی
کاشت ابرو روی تتو باعث پنهان شدن رنگ های تتو می شود.

آیا کاشت ابرو برای آقایان هم انجام می شود؟

انجام کاشت ابرو طبیعی در مشهد محدودیت خاصی ندارد و اگر متقاضی، شرایط لازم برای کاشت ابرو را داشته و مبتلا به بیماری خاصی نباشد؛ می تواند این عمل را انجام دهد.

کاشت ابرو برای مردان
امکان پیوند ابرو برای مردان نیز وجود دارد.

برای کاشت ابرو در مشهد محدودیت سنی وجود دارد؟

پیوند ابرو برای افراد در بازه سنی بین 25 تا 50 سال بهتر است و نتایج بهتری به همراه خواهد داشت، افرادی که سن آن ها کمتر یا بیشتر از این بازه است، می بایست قبل از انجام عمل با پزشک متخصص مشورت کنند.

کاشت ابرو با بیهوشی انجام می شود یا بیحسی؟

خیر، این عمل نیازی به بیهوشی ندارد و فقط با تزریق بیحسی موضعی در ناحیه ابروها قابل انجام بوده و بیمار در طول انجام عمل کاملا هشیار است.

آیا من هم می توانم کاشت ابرو طبیعی انجام دهم؟

اگر موهای ابروی شما کم پشت یا نازک است یا در برخی نواحی فاقد مو بوده و مبتلا به بیماری خاصی نیستید کاشت ابرو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کاندیدهای مناسب برای کاشت ابرو
افراد دارای ابروهای باریک و کم پشت می توانند کاشت ابرو انجام دهند.

کم پشتی ابروهای من مادرزادی است، آیا باز هم می توانم کاشت ابرو انجام دهم؟

برای بررسی این موضوع باید به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا با انجام آزمایش های پیش از عمل، مشخص شود که به بیماری های خاصی از جمله  آلوپسی آره آتا (ریزش مو به صورت منطقه ای) مبتلا نباشید. در غیر این صورت مشکلی برای کاشت ابرو نخواهید داشت.

چه مدت بعد از کاشت ابرو می توانم به حمام بروم؟

بین 7 الی 10 روز بعد از پیوند ابرو نباید زخم ها آب بخورند و اگر قصد استحمام دارید باید ناحیه عمل را بپوشانید تا رطوبت به محل کاشت ابرو نرسد، زیرا باعث تاخیر در روند بهبودی شده و احتمال عفونت افزایش می یابد.

بعد از پیوند ابرو طبیعی می توانم آرایش کنم؟

توصیه می کنیم این کار را حداقل تا دو هفته بعد از عمل و تا زمان بهبودی زخم ها انجام ندهید. بعد از گذشت این مدت نیز بهتر است در خصوص استفاده از مواد آرایشی با پزشک خود مشورت کرده و از تماس مستقیم محصولات آرایشی با محل پیوند ابرو خودداری کنید.

استفاده از مواد آرایشی بعد کاشت ابرو
بهتر است تا پایان دوره نقاهت از استفاده مواد آرایشی در اطراف ابروها خودداری کنید.

دوره نقاهت بعد از عمل کاشت ابرو چقدر است؟

یکی از مهم ترین سوالات متداول کاشت ابرو، زمان برگشتن فرد به فعالیت های عادی است. شما می توانید بسته به شرایط خود پس از گذشت 48 الی 72 ساعت، با رعایت توصیه های پزشک خود، فعالیت های روزانه را از سر بگیرید. البته برای انجام ورزش و کارهای سنگین حتما دو هفته یا بیشتر صبر کرده و دراین خصوص با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

اصلاح بعد از کاشت ابرو باید هرچند وقت یکبار انجام شود؟

سرعت رشد ابروهای کاشته شده نسبت به ابروهای خود فرد بیشتر است، از همین رو شما می بایست در هفته دو الی سه بار ابروهای خود را اصلاح کنید. روند رشد ابروهای کاشته شده به مرور کاهش یافته و به حالت طبیعی باز می گردد.

اصلاح ابروها بعد از کاشت
بعد از پیوند ابروها، باید هر چند روز یکبار موهای ابروها را اصلاح کنید.

برای کاشت ابرو از موهای کدام بخش بدن استفاده می شود؟

برای برداشتن فولیکول های مورد نیاز برای کاشت ابرو، الویت با موهای پشت سر و بین دو گوش است، زیرا بیشترین شباهت را به موی ابروهای خود فرد دارند، اما در شرایط خاص و به تشخیص پزشک می توان از موهای بخش های دیگر بدن مانند ساق پا، بازو یا سینه افراد نیز استفاده کرد.

آیا می توان از موهای سر اعضای خانواده برای پیوند ابرو استفاده کرد؟

خیر، به هیچ عنوان امکان دریافت فولیکول های مو از شخص دیگر حتی خواهر یا برادر دوقلو وجود ندارد و این پیوند ابرو قطعا شکست می خورد.

علت ریزش ابروها بعد از کاشت ابرو چیست؟

یکی از مهم ترین سوالات متداول کاشت ابرو برای زیباجویانی که این عمل را انجام داده اند ریزش موهای کاشته شده بعد از عمل است. اصلا جای نگرانی نیست و این موضوع کاملا طبیعی است. موهای جدید به تدریج رشد می کنند و نتایج نهایی را می توانید بین 8 الی 10 ماه بعد از عمل مشاهده کنید.

عمل کاشت ابرو طبیعی هر چند وقت یکبار باید تمدید شود؟

اگر در انتخاب مرکز و پزشکی که قرار است کاشت ابرو مشهد را انجام دهید، دقت کافی داشته باشید؛ نتایج انجام این روش دائمی بوده و دیگر نیازی به ترمیم نخواهید داشت.

تاثیر داروهای موجود در بازار بر رشد ابروها چقدر است؟

شرکت های مختلفی اقدام به تولید داروهای تقویت رشد موی ابرو در قالب قرص، سرم و کرم های موضعی کرده اند که نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است. البته این داروها برای همه افراد مناسب نیست و اثرات آن بیشتر موقتی است و با قطع مصرف، ابروها به حالت اولیه خود باز خواهند گشت؛ اما کاشت ابرو روشی دائمی برای داشتن ابروهایی پرپشت و زیباست.

داروهای تقویتی برای رشد ابرو
سرم ها و داروهای تقویت کننده موی ابرو به آسانی در داروخانه ها قابل دسترسی هستند.

عوارض کاشت ابرو طبیعی چیست؟

از دغدغه ها و سوالات متداول کاشت ابرو مشهد که برای زیباجویان مطرح می شود عوارض جانبی این عمل است. بگذارید خیالتان را راحت کنیم، این عمل عارضه خاصی ندارد و فقط در روزهای اول بعد از عمل کمی التهاب و قرمزی در ناحیه کاشت را مشاهده خواهید کرد که به مرور برطرف می شود.

التهاب موقتی بعد از پیوند ابرو
تورم و قرمزی در محل ابروهای کاشته شده طبیعی است و طی چند روز از بین می رود.

آیا امکان پوشاندن جای بخیه قدیمی با کاشت ابرو وجود دارد؟

اگر با هدف پوشاندن جای بخیه قدیمی خود قصد انجام کاشت ابرو در مشهد را دارید بهتر است ابتدا موضوع را با متخصص پوست و مو در میان بگذارید و از وی در خصوص نتایج قابل انتظار بعد از عمل، مشاوره دریافت کنید.

در نهایت کاشت ابرو طبیعی انجام بدهم یا خیر؟

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا احتمالا بتوانید در خصوص انجام عمل پیوند ابرو طبیعی تصمیم گرفته و نسبت به انجام این عمل اقدام کنید. سوالات متداول کاشت ابرو در مشهد بسیار زیاد هستند و ما در این مقاله تلاش کرده ایم به مهم ترین ابهامات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

در نهایت شما با بررسی نظرات و مشورت با افرادی که عمل کاشت ابرو در مشهد را انجام داده اند می توانید تصمیم نهایی خود را در خصوص انجام کاشت ابرو در مشهد بگیرید.

دانلود pdf مقاله سوالات متداول کاشت ابرو در مشهد

اگر شما یا هریک از اطرافیان تان قصد انجام عمل پیوند ابرو طبیعی در مشهد را دارید می توانید با دانلود نسخه آفلاین این مقاله از اینجا و بدون نیاز به داشتن اینترنت به مطالب در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.