چگونه بینی عقابی را کوچک کنیم ؟

بینی عقابی بعد از عمل

چگونه بینی عقابی را کوچک کنیم ؟

3666 بازدید

در این مطلب با فرم بینی عقابی و یا همان بینی رومی بیشتر آشنا می شویم و تصاویر بینی عقابی بعد از عمل را با هم خواهیم دید. اگر شما نیز دماغ عقابی دارید احتمالا به فکر یافتن روش هایی برای زیباتر شدن آن هستید. بخصوص اگر صورت ظریفی دارید داشتن یک بینی عقابی بیشتر به چشم می آید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. همچنین می توانید سوالات خود را در انتهای همین مطلب از جراحان بینی مدویکا بپرسید.

اجهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت با بهترین دکتر عمل بینی مشهد می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.
ساعات پاسخگویی: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

هزینه عمل بینی عقابی در مشهد

عمل بینی عقابی می تواند به دو روش بسته و باز انجام شود. هزینه این عمل با سایر جراحی های بینی تفاوتی ندارد و با توجه به دستمزد جراح، تجهیزات مورد استفاده و مکانی که می خواهید عمل کنید می تواند متغیر باشد. هزینه عمل بینی عقابی مردانه و عمل بینی عقابی زنانه تفاوتی با هم ندارند و قیمت این عمل در مشهد از 35 میلیون تومان شروع می شود.

نمونه کار عمل بینی توسط بهترین جراحان بینی در مشهد

در ادامه تصاویر قبل و بعد از عمل بینی عقابی در مشهد توسط دکتر مهدی رمضانی و دکتر کامران کاویانی فر را میبینیم :

قبل و بعد عمل بینی دکتر مهدی رمضانی در مشهد
تصاویر قبل و بعد از عمل بینی توسط دکتر مهدی رمضانی در مشهد
نمونه کار عمل بینی دکتر کاویانی فر
نمونه عمل بینی دکتر کامران کاویانی فر در مشهد

جهت مشاوره و رزرو نوبت با دکتر مهدی رمضانی و دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن 09386069075 تماس حاصل نمایید.
ساعات پاسخگویی: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

خصوصیات بینی عقابی چیست؟

بینی رومی یا همان بینی عقابی، به نوعی از بینی گفته می شود که پل بینی برجسته و روی بینی حالت خمیده دارد.استخوان نوک بینی های عقابی نیز کمی به طرف پایین متمایل است. از آنجایی که این نوع بینی کمی شباهت به منقار عقاب دارد به آن دماغ عقابی گفته می شود.

بازیگران دماغ عقابی
آدرین برودی با بینی عقابی شکل

جراحی بینی عقابی

چگونه بینی عقابی را صاف کنیم ؟ بهترین راه حل دائمی کوچک کردن و صاف کردن بینی عقابی عمل جراحی است. معمولا در میان افرادی که قصد انجام دادن عمل بینی را دارند بیشترین درخواست ها مربوط به کسانی است که دارای بینی عقابی می باشند. عمل بینی عقابی به دو روش باز و بسته قابل انجام است. اما در عمل جراحی باز چون تسلط و دید جراح به ساختار بینی بیشتر است ایرادات بینی کاملا قابل مشاهده بوده و به خوبی برطرف می شود. انتخاب نوع جراحی باز یا بسته برای عمل بینی عقابی بستگی به صلاحدید جراح بینی دارد.

مدت زمان عمل بینی عقابی بین یک تا دو ساعت می باشد. بعد از عمل معمولا میزان ورم و کبودی ها به علت ضربه هایی که جهت رفع استخوان قوز بینی وارد شده است، بیشتر می باشد. با رعایت مراقبت های بعد از عمل این کبودی ها و ورم از بین خواهد رفت. مطلب روشهای کاهش ورم بینی بعد از عمل را حتما بخوانید.

رزرو نوبت با بهترین جراح بینی مشهد

مراحل عمل بینی عقابی

مراحل عمل بینی عقابی به صورت زیر می باشد:

  • – تماس جهت مشاوره برای انتخاب دکتر و رزرو نوبت.
  • – جلسه مشاوره با دکتر : بیان کردن خواسته های خود از انجام عمل بینی، گرفتن عکس قبل از عمل، توضیحات دکتر درباره نتیجه احتمالی عمل بینی شما و انتخاب بهترین گزینه درمان.
  • – تصمیم گیری نهایی و تعیین روز جراحی.
  • – گرفتن آزمایشات لازم قبل از عمل: سی تی اسکن در صورت صلاحدید جراح، آزمایش خون و تست کرونا.
  • – مراجعه به کلینیک : جهت پر کردن فرم های لازم، بستری، اتاق عمل، ریکاوری و مرخص شدن (معمولا در همان روز عمل از کلینیک مرخص خواهید شد)
  • – یک هفته استراحت در منزل و رعایت مراقبت های بعد از عمل بینی طبق تجویز پزشک.
  • – برداشتن آتل و مشاهده نتیجه عمل (فرم نهایی بینی یکسال بعد از عمل مشخص می شود)
  • – چسب زدن بینی به مدت یک ماه بعد از برداشتن آتل
  • – ویزیت های بعدی و مراجعه به پزشک جهت چکاپ بعد از عمل مهم می باشد.

مزایای جراحی بینی عقابی چیست؟

بهبود ظاهر بینی : در جراحی بینی عقابی، بینی فرد کوچک تر شده و فرم آن بهبود می یابد. همچنین با متناسب کردن آن با دیگر اجزای صورت، باعث زیباتر دیده شدن چهره فرد می شود. از آنجایی که بینی در مرکز چهره قرار دارد، بنابراین قوز روی بینی بسیار به چشم می آید. مخصوصا در نیم رخ فرد این قوز عقابی شکل کاملا قابل مشاهده است. با عمل بینی و حذف این قوز، اولین اجزای صورت که زیبایی خود را بیشتر نشان خواهد داد چشم ها می باشند. بنابراین بعد از عمل بینی عقابی ممکن است احساس کنید که چشم های شما جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

بهبود تنفس : معمولا افرادی که دارای بینی عقابی هستند دچار انحراف بینی و مشکلات تنفسی نیز می باشند. بنابراین در هنگام عمل زیبایی بینی این انحراف داخلی و مشکلات ساختار بینی نیز برطرف می شود. با اصلاح انحراف بینی تنفس فرد بهبود می یابد. هدف از جراحی زیبایی بینی دستیابی به یک نتیجه طبیعی است. در این عمل غالباً انحراف تیغه بینی اصلاح می شود و عبور هوا از بینی نیز بهبود بخشیده می شود. بنابراین در نهایت به یک بینی زیبا با عملکردی بهتر دست خواهیم یافت.

 درمان بینی عقابی بدون جراحی

از روش های درمان بدون جراحی قوز بینی، می توان لیفت بینی عقابی با نخ و فیلر بینی را نام برد. روش های غیر جراحی کاملا موقتی بوده و نتیجه صد در صد رضایت بخش نخواهد بود. حداکثر زمان ماندگاری فیلر بینی عقابی سه ماه خواهد بود. معمولا روش های غیر جراحی برای فرم دهی بینی توصیه نمی شوند. بهترین روش درمان بینی عقابی به صورت اصولی و دائمی عمل جراحی خواهد بود.

با این وجود اگر باز هم اصرار به انجام فیلر یا سایر روش های غیر جراحی دارید حتما به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه نمایید و تحت نظر یک پزشک متخصص این کار را انجام دهید. در صورت تزریق نامناسب فیلر و یا انجام دیگر روش های غیر جراحی به صورت نامناسب و غیر اصولی ممکن است باعث ایجاد عفونت پوست و حتی از دست رفتن بافت بینی شما شود که عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

 درمان بینی عقابی بدون جراحی
درمان دماغ عقابی بدون جراحی با تزریق فیلر و اثرگذاری موقت

درمان بینی عقابی در خانه

از آنجایی که فرم بینی ثابت بوده و قابل تغییر نیست بنابراین درمان خانگی موثری برای کوچک کردن و صاف کردن بینی عقابی وجود ندارد. اما راه حل های موقتی وجود دارد. به طور مثال برای اینکه بتوانید در هنگام عکس گرفتن بینی عقابی خود را تا حدودی مخفی کنید می توانید از میکاپ و کانتورینگ بینی استفاده کنید. روش های زیادی برای کانتورینگ بینی عقابی و میکاپ آن وجود دارد، اما در نظر داشته باشید که در هر صورت این روش ها راه حلی موقتی و معمولا ناکارآمد برای پوشش بینی عقابی شما می باشد.

نتیجه گیری

اگر بینی شما عقابی است و به اندازه ای در چهره شما جلب توجه می کند که باعث کاهش اعتماد بنفس در شما نسبت به ظاهرتان شده است بهترین گزینه عمل جراحی بینی است. در عمل جراحی بینی عقابی تمامی ایرادات شامل قوز بینی، انحراف بینی و افتادگی نوک بینی بر طرف شده و همچنین مشکلات تنفسی نیز رفع می گردد. برای اصلاح بینی عقابی خود بهتر است به دنبال روش های غیر جراحی نباشید. چون علاوه بر عدم تاثیرگذاری صد در صدی کاملا موقتی می باشند. همچنین اگر توسط متخصص انجام نشوند عوارض جبران ناپذیری در پی خواهند داشت. اگر شما نیز بینی عقابی دارید، برای انتخاب بهترین گزینه درمان و بهترین جراح متناسب با نوع بینی شما می توانید همین حالا با کارشناسان مدویکا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای مشـــــاوره رایگــــــان و رزرو نوبت با شماره 09386069075 یا 05136166 تماس حاصل نمایید.
ساعــات پاسخگــــویی 9 الی 20

منبع : مدویکا 

سوالات متداول پیرامون بینی عقابی

اگر از نتیجه عمل بینی عقابی راضی نباشم چه کار کنم؟

درچنین شرایطی عمل بینی ترمیمی برای شما پیشنهاد می شود. می توانید با جراح پلاستیک یا متخصص گوش، حلق و بینی دیگری نیز در خصوص روش های تغییر فرم بینی خود بعد از عمل جراحی مشورت نمایید.

نتایج تزریق فیلر به بینی عقابی چقدر ماندگاری دارد؟

اثرات روش های غیرجراحی کاملا موقتی بوده و نهایت بین سه الی شش ماه ماندگاری خواهند داشت.

نتیجه عمل بینی عقابی چه زمانی قابل مشاهده است؟

فرم اصلی بینی معمولا بعد از هفت روز بعد عمل جراحی بینی عقابی قابل تشخیص است با این حال برای مشاهده نتیجه اصلی می بایست چندین ماه تا یکسال صبر کنید.

دوره نقاهت عمل بینی عقابی چقدر است؟

مدت زمان مورد نیاز برای بهبودی به شرایط فرد بستگی دارد و معمولا بین یک الی دو هفته متغیر است.

آیا عمل بینی عقابی فقط برای آقایان انجام می شود؟

خیر عمل بینی عقابی هم برای بانوان و هم برای آقایان توسط بهترین جراحان عمل بینی در مشهد انجام می شود.

15 دیدگاه

  1. دماغ منم اینطوری است راه خانگی وجود ندارد اقای دکتر

    فاطمه
  2. سلام خسته نباشی من‌بینی کوچیک دارم عقابی عمل کنم کوچیکتر میشه شوهرمم اجازه نمیدن عمل کنم فیلر خوبه

    سیما
    1. سلام بله خوب هست البته اثرات ش موقتی یه و باید هرچند ماه یکبار تمدید بشه

      فاطمه پایان
  3. سرام ببخشيد دماغم شگسته و یکم پایین اومده چیکار کنم هزینه جقدر میشه

    نازنین
    1. باسلام برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  4. سلام منم ببینی یکم عقابی همه میگن این بینی بهت میاد ایا عمل کنم طبیعی در میاد یکم قوز دارم

    ناشناس
    1. سلام بله

      پشتیبان سایت
  5. من دماغم عقابی عست،اما سوراخ های پهنی داره و حس میکنم هیچکس شبیه من نیست دماغم خودش کوچیکه اما به سوراخ که میشه سوراخ بزرگ و نوک اویزون داره با موست نازک ،میترسم بعد لز عمل زشتر بشه

    من
    1. Author

      سلام، باید سعی کنید جراح ماهری انتخاب کنید. اگر بهترین جراح بینی را انتخاب کنید دیگر جای نگرانی وجود ندارد.

      مدیر
    2. سلام من هم بینی عقابی دارم آیا با فیلتر برطرف میشه هزینم لطف بفرمایین

      ناشناس
      1. سلام بله تزریق فیلر یکی از راه هایی است که برای ایجاد تغییر در فرم بینی های استخوانی مشابه بینی شما مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر به دنبال تغییرات گسترده و ماندگار هستید می توانید روی گزینه جراحی تمرکز کنید

        فاطمه پایان
  6. سلام من دماغم لاغر دراز وعقابیه یه روشی خانگی برای کوچکش شدنش بگین . بدون جراحی عمل چون من هزینشو ندارم که عملش کنم با تشکر

    مهدیه
    1. Author

      سلام، متاسفانه بینی های عقابی تماما استخوانی هستند و هیچ روشی به جز جراحی بینی برای کوچک شدنشان وجود ندارد.

      مدیر
  7. با سلام. بینی من هم تقریبا عقابی هست . تصمیم به عمل دارم اما با توجه به شرایط کرونا و اینکه بچه یک ساله دارم مردد هستم که نتونم مراقبت های بعد عمل رو به درستی انجام بدهم ؟؟ میخواستم بدونم مراقبت های اصلی بعد عمل تا چه زمانی هست؟؟
    واینکه هزینه عمل چه قدر هست؟؟

    سارا
    1. سلام ، یک هفته اول بعد از عمل (تا زمانی که آتل روی بینی شماست) دوران نقاهت عمل بینی شماست که بیشترین مراقبت رو نیاز دارید،بهتره فردی همراه شما باشد تا در این مدت به شما کمک کند. چه از لحاظ تغذیه ای و چه از نظر رعایت کردن مواردی مانند استراحت کردن، عدم داشتن فعالیت سنگین، عدم وارد شدن ضربه به بینی، بلند نکردن فرزندتون و یا اجسام سنگین و همچنین رعایت کردن موارد دیگری که برای کاهش ورم لازمه و در مقاله ورم بینی بعد عمل به طور کامل توضیح دادیم. تا یک ماه نیز بایستی مراقبت های بعد از عمل رو رعایت کنید. باید توجه داشته باشید که اگر بچه شیر می دهید به دلیل تاثیرات داروی بیهوشی در بدن بهتره تا چند روز بعد عمل بینی از شیردهی خودداری کنید. اگر این موارد را رعایت کنید مانعی برای عمل بینی شما نیست. برای اطلاع از هرینه عمل بینی لطفا اینجا را کلیک کنید.

      کارشناس مدویکا

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.