عمل بینی گوشتی در مشهد و عمل بینی استخوانی

عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد

عمل بینی گوشتی در مشهد و عمل بینی استخوانی

3866 بازدید

عمل بینی گوشتی در مشهد و همچنین عمل بینی استخوانی از جمله عمل های زیبایی پرطرفدار اند. اگر بینی گوشتی با پوست ضخیم دارید، باید در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی مشهد دقت بیشتری داشته باشید. در این مطلب بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در مشهد را به شما معرفی می کنیم. تفاوت بینی گوشتی و استخوانی و روش تشخیص آن، تفاوت عمل بینی گوشتی زنانه و مردانه، بهترین مدل عمل بینی گوشتی، عکس عمل بینی گوشتی و هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد سال 1402، عمل بینی گوشتی و استخوانی بدون جراحی از جمله مواردی است که در این مطلب به آنها می پردازیم.

معرفی کلینیک سلامت و زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد و بینی استخوانی چقدر است ؟

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد در سال های گذشته و با توجه به افزایش هزینه مواد و تجهیزات و دستمزد جراحان، دچار تغییرات زیادی شده است. قیمت عمل جراحی بینی گوشتی و استخوانی در مشهد توسط بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در مشهد، از 35 میلیون تومان شروع و بسته به تخصص و تبحر جراح و نوع بینی افزایش می یابد. به این معنی که هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد به دلیل سختی عمل (پوست ضخیم و غضروف ضعیف)، کمی بیشتر از قیمت جراحی بینی استخوانی در مشهد است. (در ادامه مطلب درباره تفاوت نحوه عمل بینی های گوشتی و استخوانی – غضروفی صحبت خواهیم کرد.)

برای اطلاع از قیمت عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد می توانید به مقاله قیمت جراحی بینی در مشهد سال 1402  هم سری بزنید.

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی

  • – چنانچه شما علاوه بر عمل زیبایی بینی به دلیل انحراف تیغه بینی، آلرژی یا عفونت های مکرر سینوسی مشکلات تنفسی داشته و نیاز به جراحی دارید : فقط هزینه این قسمت از جراحی شما توسط بیمه پرداخت می شود. البته میزان پرداخت بسته به میزان مزایای بیمه تان دارد. برای مثال بیمه تامین اجتماعی ۳۰٪ از مبلغ نهایی و بیمه تکمیلی ۷۰٪ از مبلغ را متقبل می شود.
  • – ولی اگر عمل بینی شما برای زیبایی نبوده و فقط برای رفع مشکلات تنفسی باشد : بیمه تامین اجتماعی کل مبلغ عمل را چه بینی شما گوشتی باشد و چه استخوانی پرداخت می کند.

نمونه کار عمل بینی توسط بهترین جراحان عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد

عمل بینی گوشتی در مشهد
عمل بینی گوشتی زنانه در مشهد با افتادگی نوک بینی توسط دکتر کامران کاویانی فر

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

لیست جراحان بینی گوشتی و استخوانی مشهد

اول از همه بهتر است بدانید که امروزه تکنیک های مورد استفاده برای جراحی بینی بسیار پیشرفته هستند. بنابراین فرق چندانی ندارد که بینی شما استخوانی باشد یا گوشتی. در هر صورت، یک جراح بینی خوب و باتجربه می تواند بینی شما را به بهترین شکل ممکن و در عین حال متناسب با فرم صورتتان تغییر دهد. ولی این را هم باید در نظر بگیرید که تکنیک های جراحی بینی گوشتی در مشهد کمی با جراحی بینی استخوانی تفاوت دارند. و مسلما جراحی که تجربه بهتری در عمل کردن هر کدام داشته باشد می تواند نتیجه بهتری به شما ارائه دهد.

بسیار مهم است که جراحی که انتخاب می کنید با روش های جدید عمل بینی گوشتی مانند پیوند غضروف، تیپ پلاستی و … آشنا باشد. چون هیچ کس دلش نمی خواهد که وقت و پول خود را هدر بدهد. و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازد. ما ابتدا لیستی از بهترین جراحان عمل بینی گوشتی در مشهد و همچنین عمل بینی استخوانی که دارای تجربه کافی و نمونه کارهای موفق هستند را به شما معرفی می کنیم.

 

1- دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین دکترهای عمل بینی گوشتی مشهد هستند. هزینه عمل بینی گوشتی با دکتر کامران کاویانی (دستمزد پزشک و هزینه کلینیک) حدودا ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان است.

آدرس مطب دکتر کامران کاویانی فر: مشهد، بلوار فردوسی، بین ثمانه و مهدی، ساختمان پزشکان سلامت. تلفن تماس : 09386069075 

عمل های زیبایی توسط دکتر کاویانی فر در کلینیک تخصصی جراحی گهرسا واقع در چهار راه مهدی در بلوار فردوسی مشهد و همچنین بیمارستان مهرگان انجام می شود.

دکتر کامران کاویانی جراح بینی گوشتی مشهد

 

 
جراحی بینی استخوانی غضروفی

 

عمل بینی استخوانی مشهد

 

عمل بینی گوشتی مشهد

 

 

جهت مشاوره با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن 09386069075تماس بگیرید.

2- دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و با سابقه ای 15 ساله یکی از بهترین دکترهای بینی گوشتی در مشهد می باشد. قیمت عمل بینی گوشتی با دکتر مهدی رمضانی (دستمزد پزشک و هزینه کلینیک) ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

آدرس مطب دکتر مهدی رمضانی : مشهد، بلوار بعثت، نبش بعثت 12، روبه روی تالار یاس، ساختمان پزشکان مهدوی. تلفن تماس : 09386069075

عمل بینی توسط دکتر رمضانی در کلینیک تخصصی جراحی گهرسا واقع در چهار راه مهدی در بلوار فردوسی مشهد انجام می شود.

دکتر مهدی رمضانی جراح بینی استخوانی مشهد

 

 
 
عکس عمل بینی گوشتی زنانه
 
جراحی بینی گوشتی زنانه در مشهد

 

عمل بینی استخوانی مردانه

 

 

جهت مشاوره با دکتر مهدی رمضانی با شماره تلفن 09386069075 تماس حاصل نمایید. 

 

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره نوع بینی تان، روش جراحی و مراقبت های بعد از عمل بینی گوشتی و استخوانی داشته باشید؛ ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

روش تشخیص بینی گوشتی و استخوانی

به گفته یکی از متخصصان گوش و حلق و بینی دانشگاه ویرجینیا : “بینی یک ساختار پیچیده است که از تعداد زیادی غضروف و استخوان تشکیل شده است. شکل بینی توسط موقعیت استخوان های بینی، غضروف های فوقانی و غضروف های تحتانی تعیین می شود. و به طبع هر تغییری در این سه قسمت می تواند ظاهری کاملاً منحصر به فرد ایجاد کند.”

همه بینی ها استخوان و غضروف دارند. در تصویر آناتومی بینی می توانید محل قرار گیری استخوان بینی و غضروف را ببینید. غضروف یا کارتیلاژ در واقع یک ساختار قابل ارتجاعی است که در انتهای استخوان ها قرار می گیرد و چون کلسیم در آن رسوب نمی کند، استحکام استخوان را نداشته و دارای قابلیت شکل پذیری است.

آناتومی بینی استخوانی و گوشتی
ساختار بینی های گوشتی و استخوانی

اما متخصصان بینی ها را بر اساس میزان ضخامت پوست و استحکام همین غضروف ها به دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می کنند. این دو ویژگی (ضخامت پوست و قدرت غضروف ها) تا حد زیادی به نژاد بستگی دارد. برای مثال بینی های گوشتی و پهن در سیاهپوستان و همچنین در مردم شرقی بیشتر دیده می شود. به همین علت به بینی های گوشتی که پوستشان ضخیم است و دارای پره های پهنی هستند، بینی شرقی هم گفته می شود.

در ادامه ویژگی های بینی های گوشتی و استخوانی را بررسی می کنیم. زیرا  تنها پاسخ به این سوال که “ از کجا بفهمیم بینی گوشتی داریم یا استخوانی ؟ ” این است که ابتدا این ویژگی ها را بشناسید. سپس ببینید در لیست زیر، بینی شما به گزینه های کدام دسته شباهت بیشتری دارد.

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی را از زبان دکتر موحد بشنوید

 
 

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی

بینی استخوانی

  1. پوست بینی نازک تر است، چربی کمتری دارد و جای آکنه و منافذ باز در آن کمتر دیده می شود.
  2. در این نوع بینی غضروف بزرگتر و مقاوم بوده وعموما در بینی های استخوانی البته نه همه ی آنها، قوز بینی دیده می شود.
  3. به دلیل ناهنجاری های استخوانی غضروفی کار در بینی های استخوانی راحت تر است. زیرا غضروف بیشتری وجود دارد که ترمیم آن آسان تر است. در عمل بینی استخوانی کاهش بافت استخوانی و غضروفی و رفع برآمدگی پل بینی که به آن قوز بینی هم می گویند، مهم ترین کاری است که جراح باید انجام دهد.
هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد

بینی گوشتی

  1. از ویژگی های بینی گوشتی می توان به پوست ضخیم و چرب، دارای جوش و ضعف غضروف اشاره کرد.
  2. در این نوع بینی ها، معمولاً نوک بینی شکل ناخوشایند، پهن و چاقی دارد و سوراخ های بینی بزرگ است.
  3. عمل بینی گوشتی به دلیل غضروف ضعیف و پوست ضخیم دشوارتر اما قابل انجام است. در عمل بینی گوشتی ممکن است برای شکل دادن غضروف نوک بینی،نیاز به استفاده از تکنیک بخیه و یا تکنیک پیوند غضروف باشد. در این عمل می بایست چربی و عضله زیر پوستی برای برجسته تر شدن نوک بینی کاهش یابد.

در این ویدئو هم آیسان به طور خلاصه و کاملا عملی روش تشخیص بینی گوشتی و استخوانی را به شما نشان می دهد.

تفاوت روش عمل بینی گوشتی و استخوانی

همان طور که پیش از این اشاره شد، عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد تفاوت چندانی با هم ندارند. بااین حال در ادامه به معرفی مراحل هر یک از این دو عمل به طور خلاصه می پردازیم.

عمل بینی استخوانی در مشهد چگونه انجام می شود؟

بهترین روش عمل بینی استخوانی این است که فقط قسمتی از غضروف یا استخوان که باعث مشکلات تنفسی یا بدشکل شدن بینی شده است برداشته شود. در این صورت هم از نظر زیبایی ظاهری به نتیجه دلخواه می رسید، هم عملکرد تنفسی بهبود می یابد. در عمل بینی استخوانی تمرکز جراح بر حذف برآمدگی و قوز بینی و کاهش بافت غضروفی است. این کار می تواند با سوهان کشی انجام شود. رفع افتادگی نوک بینی هم در بینی های استخوانی زیاد انجام می شود.

عمل-بینی-استخوانی
عمل بینی استخوانی با کاهش حجم بافت استخوانی و غضروفی

 

عمل بینی گوشتی در مشهد چگونه است ؟

بسته به فرم بینی تان و درخواستی که از دکتر دارید، او تکنیک های مناسبی را در اتاق عمل استفاده می کند. برای مثال ممکن است بینی شخصی گوشتی باشد و در عین حال دچار افتادگی نوک بینی هم باشد. در اینصورت ممکن است جراح صلاح بداند که از تکنیک تقویت غضروف در نوک بینی باید استفاده شود. یا اینکه جراح تشخیص دهد که باید پره های بینی شما و سوراخ های بینی کمی جمع شوند، در این حالت از تکنیک بخیه استفاده می کند. گاهی اوقات هم جراح نیازی به استفاده از این روش ها نمی بیند و فقط با یک عمل ساده و حذف بافت چربی و اصلاح اسکلت بینی عمل به خوبی انجام می شود، و نیتجه ی مطلوبی هم دارد. برای آشنایی بیشتر شما با این تکنیک ها در ادامه ما هرکدام را به طور مختصر توضیح داده ایم :

تکنیک پیوند غضروف در بینی گوشتی

اگر غضروف بینی شما بیش از اندازه ضعیف باشد، باید یک پایه غضروف خوب در بینی ساخته شود. برای این کار پزشک اغلب بافت غضروف را از تیغه بینی برداشته و به نوک بینی منتقل می کند. در واقع بافت در یک قسمت کاهش می یابد و در قسمت دیگر افزایش می یابد. اینکار باعث قدرت دادن به نوک بینی می شود. از این روش در عمل بینی ترمیمی و بینی های شکسته هم استفاده می شود.

بعضی اوقات می توان غضروف را به جای تیغه بینی از پشت گوش یا دنده خارج کرد و از آن برای فرم دهی بینی گوشتی استفاده کرد. این عمل بسیار حساس و دشوار است و برای همین می بایست بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در مشهد را برای این کار انتخاب کنید. تقویت نوک بینی با پیوند غضروف باعث می شود که پس از گذشت چند سال بینی گوشتی به حالت اول برنگردد.

عمل بینی ترمیمی در مشهد
جراحی بینی ترمیمی بینی گوشتی در مشهد با غضروف دنده و گوش توسط دکتر کاویانی فر

تکنیک بخیه در عمل بینی گوشتی

گاهی جراح نیازی به پیوند غضروف نمی بینید ولی چون پره های بینی پهن و بزرگ است کمی از بافت زیر پره های بینی را برداشته و بخیه میزند. این کار باعث اصلاح شکل پره های بینی و کوچک شدن سوراخ های بینی می شود.

در این میان کسانیکه به دنبال عمل بینی گوشتی ارزان با جراحان بی تجربه هستند باید بدانند که تجربه یک جراح در انجام عمل بینی گوشتی بسیار حائز اهمیت است. برای مثال اگر تقویت غضروف در بینی گوشتی به درستی انجام نشود، پوست بینی و بافت های نرم زیرین که حاوی مقداری چربی و غدد است؛ به دلیل نداشتن پایه مناسب تغییر شکل داده و جمع می شود. و گاهی ممکن است باعث ایجاد گوشت اضافه بعد عمل بینی بشوند.

بهترین روش عمل بینی گوشتی
عمل بینی گوشتی با هر دو تکنیک دیده می شود.

درد عمل بینی گوشتی

همه عمل های جراحی با اندکی درد و ناراحتی بعد از عمل همراه هستند که این یکی از عوارض جانبی است و فقط مربوط به عمل بینی گوشتی یا استخوانی نمی شود.

عمل بینی استخوانی بهتر است یا گوشتی ؟

بینی های استخوانی به دلیل ویژگی هایی مانند پوست نازک و استخوان های محکم ایده آل ترین بینی برای جراحی بینی هستند و در بیشتر اوقات در این جراحی های بینی نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

نتیجه عمل بینی گوشتی و استخوانی کی مشخص می شود ؟

 بعد از برداشتن آتل بینی خواهید دید که ورم بیشتر می شود. چون فشار آتل از روی بینی برداشته شده است. اما نگران نباشید، زیرا با گذشت چند ماه، تورم بینی کاهش می یابد. در 3 هفته اول، 20-30٪ از تورم کاهش یافته و در 6 هفته 50-60٪ تورم کاهش می یابد. در نهایت ورم بینی های استخوانی معمولا بعد از ۴ تا ۶ ماه از بین می رود. ولی فروکش کردن ورم بینی های گوشتی یک سال تا یک سال و نیم طول می کشد.

نظر دکتر رحمان موحد درباره ورم در بینی های گوشتی و استخوانی

 

بهترین روش کاهش ورم بینی گوشتی چیست ؟

تورم بعد از عمل در بینی های گوشتی بیشتر طول می کشد که احتمال فیبروز را هم افزایش می دهد. اما با عمل کردن به توصیه های جراح و ماساژ بینی بعد از جراحی و مدت بیشتری چسب زدن به بینی، می توان از این مشکل جلوگیری کرد.

 راه کارهای موثر برای کاهش ورم در دوران نقاهت توسط دکتر رحمان موحد

بیشتر بدانید : مراحل کاهش ورم بینی بعد از عمل

بهترین مدل عمل بینی استخوانی و بهترین مدل عمل بینی گوشتی چیست ؟ (فانتزی، نیمه فانتزی، طبیعی)

افرادی که بینی استخوانی دارند، می توانند انواع مختلفی از جراحی بینی مانند عمل بینی استخوانی فانتزی و عمل بینی استخوانی نیمه فانتزی و طبیعی را انجام دهند. اما جراحان توصیه می کنند افرادی که بینی های گوشتی دارند تحت عمل بینی طبیعی قرار بگیرند. زیرا در جراحی های بینی فانتزی به دلیل ضخامت پوست ممکن است نتیجه مطلوبی حاصل نشود.

عمل بینی گوشتی زنانه و مردانه چه تفاوتی با هم دارد ؟

تمایل به زیبایی هم در خانم ها و هم در آقایان وجود دارد. بدین ترتیب تقاضا برای عمل جراحی بینی در مردان نیز روز به روز در حال افزایش است. اما ویژگی های آناتومیک بینی در مردان کمی با خانم ها متفاوت است. برای مثال پوست بینی آقایان ضخیم تر از خانم ها است. همچنین بینی های استخوانی در مردان عموما دارای قوز با استخوان قوی و بینی های گوشتی مردانه دارای غضروف محکم در بالای پل بینی و نوک گوشتی و چاق است. بنابراین جراح در عمل بینی مردانه و زنانه می بایست به ویژگی های پوست و غضروف و شاخصه های استاندارد زیبایی برای هر دو دسته توجه کند. فرقی هم ندارد که بینی گوشتی است یا استخوانی.

تفاوت عمل بینی مردانه و زنانه را از زبان آیسان بشنوید 

شما می توانید ویدئوهای عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد را در اینستاگرام به آدرس Medvika.ir و یوتیوب به آدرس Medvika مشاهده کنید.

آیا عمل بینی گوشتی و استخوانی بدون جراحی در مشهد انجام می شود ؟

چگونه بدون عمل بینی استخوانی یا گوشتی خود را کوچک کنیم ؟ ترس از عمل بینی، ترس از بیهوشی و اتاق عمل، ترس از نتیجه عمل بینی و یا نداشتن توان مالی، باعث می شود افراد به روش های عمل بینی بدون جراحی فکر کنند. مخصوصا افرادی که بینی های گوشتی دارند. برخی از این روش ها شامل عمل بینی گوشتی با لیزر، پلکسر یا تزریق آنزیم های کوچک کننده بینی و یا لیفت بینی با نخ می باشد.

اما هیچ کدام از این روش ها مورد تایید جراحان متخصص زیبایی نیستند. زیرا این تکنیک ها باعث آسیب های جبران ناپذیری به بافت بینی می شوند. مثلا تزریق آنزیم های چربی سوز به نوک بینی های گوشتی باعث ایجاد نکروز در نوک بینی می شود. علاوه بر این، این تکنیک ها کاملا موقتی بوده و فقط هزینه شما را هدر می دهند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت یا مشاوره رایگان از طریق شماره 09386069075 با مشاوران مدویکا در تماس باشید.

6 دیدگاه

  1. شما چند سال تجربه کار را دارید؟

    علی
    1. Author

      مدویکا دارای تجربه ۱۰ ساله در زمینه رزرو و نوبت دهی پزشکان مشهد و تهران و همچنین مدیکال توریسم در ایران است.

      مدیر
  2. بینی ام گوشتی مخام عمل کنم هزینش چنده

    تکتم کارگر
    1. Author

      با سلام لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  3. سلام میخواستم ببینم هزینه عمل بینی استخوانی در سال جدید چقدر هست ؟؟

    ناشناس

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.