بوتاکس کف دست؛ درمانی موثر برای جلوگیری از تعریق

درمان تعریق با بوتاکس کف دست

بوتاکس کف دست؛ درمانی موثر برای جلوگیری از تعریق

198 بازدید

عرق کف دست (هیپرهیدروزیس) به ظاهر مسئله ای ساده است، اما می تواند کیفیت زندگی و حتی اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهد؛ چرا که بسیاری از جنبه های زندگی با حس لامسه در ارتباط است. در چنین مواقعی بوتاکس کف دست می تواند به کمک افراد بیاید. بوتاکس کف دست با کنترل سیستم عصبی در ناحیه کف دست، فعالیت غدد چربی را محدود می شود. بعد از انجام بوتاکس به مدت 3 تا 6 ماه از عرق کردن دست یا پا راحت می شوید.

معرفی بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت رزرو نوبت و مشاوره رایگان با شماره درج شده در تصویر تماس حاصل نمایید.

قیمت بوتاکس کف دست در مشهد

در کلینیک سلامت ایده آل خدمات درمانی و زیبایی بوتاکس زیر نظر پزشکان متخصص پوست و مو در مشهد برای شما عزیزان فراهم شده است. هزینه بوتاکس کف دست در کلینیک سلامت ایده آل (آذرماه 1402) مبلغ 2.500.000 تومان است. در صورت تمایل برای مشاوره یا رزرو نوبت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:  09386069075 یا 05136166 

کاربرد بوتاکس کف دست

بوتاکس کف دست برای افرادی کاربرد دارد که دستشان بیش از حد عرق می کند. به تعریق بیش از حد در علم پزشکی هایپرهیدروزیس (Hyperhidrosis) می گویند. تعریق بیش از حد اختلالی شایع است که می تواند در قسمت های مختلف بدن بروز کند و موجب اضطراب یا خجالت فردی شود که به این عارضه مبتلا است.

بوتاکس کف دست برای عرق
انجام بوتاکس برای کف دست جهت جلوگیری از تعریق

بوتاکس دست برای جلوگیری از تعریق چه زمانی جواب می دهد؟

هیپرهیدروزیس دست در زمان های مختلف برای فرد رخ می دهد، اما در فصل های بهار و تابستان بارزتر می شود. مهم است که بدانید در چه مواقعی بوتاکس برای افراد جواب می دهد و چه زمان هایی انجام بوتاکس تاثیری در عرق نکردن کف دست نخواهد داشت.

به طور کلی 2 نوع هیپرهیدروزیس اولیه و ثانویه وجود دارد. علت هیپرهیدروزیس اولیه نقص در سیستم عصبی است که غدد تعریق کف دست را فعال می کند. این مشکل موجب عرق کردن دست در بسیاری از موارد می شود. این در حالی است که هیپرهیدروزیس ثانویه می تواند از مصرف دارو یا بیماری دیگر ایجاد شود.

ارتباط مصرف برخی از داروها و عرق کردن کف دست
عوارض جانبی یک دارو می تواند هیپرهیدروزیس ثانویه را به وجود آورد

درمان عرق کف دست با بوتاکس

بوتولینیوم سم موجود در بوتاکس است که باعث فلج شدن سیستم عصبی ناحیه تزریقی می شود. در واقع بوتاکس فعالیت غدد عرق در کف دست را محدود می کند و اجازه نمی دهد که وقت و بی وقت تعریق کند.

پزشک متخصص پوست ابتدا قسمت هایی از کف دست شما را علامت گذاری می کند. سپس حدود 15 تا 20 تزریق را روی کف دست انجام می دهد و یک الگوی شبکه ای را در ناحیه تزریق شده به وجود می آورد.  

نحوه علامت گذاری در تزریق بوتاکس دست
پزشک برای تزریق بوتاکس به کف دست، ابتدا آن را علامت گذاری می کند.

کلام آخر

داشتن دست‌های مرطوب، نگه‌داشتن هر وسیله ای را می تواند برای افراد سخت کند. گرفتن خودکار، استفاده از رایانه و نوشتن روی کاغذ با دست های عرق کرده از جمله آن ها است. بوتاکس کف دست در این شرایط می تواند برای فرد کمک کننده باشد تا از شر مشکلاتی از این دست راحت شود.

مشکلات عرق دست در حین کار با رایانه
تعریق دست، کار با رایانه را دشوار می کند
مشکلات عرق کف دست در حین کار
جلوگیری از عرق کف دست با بوتاکس

اگرچه روش هایی مانند استفاده از دستکش، لباس نخی، کاهش استرس و تغییر سبک زندگی می تواند در عرق نکردن کف دست موثر باشد، اما گاهی گفتن این کارها آسان تر از انجام دادن آن است. اگر از این روش ها نتیجه نگرفتید، درمانی مانند بوتاکس می تواند در اغلب موارد برای افراد مفید موثر واقع شود.

کلینیک سلامت ایده آل با در اختیار داشتن بهترین متخصصان پوست و مو در مشهد می تواند خدمات زیبایی و همچنین درمانی بوتاکس را برای شما انجام دهد. برای آن که بدانید شما هم به بوتاکس کف دست یا بوتاکس زیبایی نیاز دارید یا خیر، می توانید با کارشناسان کلینیک سلامت ایده آل تماس بگیرید: 09386069075 یا 05136166

کلینیک سلامت ایده آل مشهد
کلینیک سلامت ایده‌ آل؛ ضامن زیبایی و سلامت پوست و موی شما

سوالات متداول

1.انجام بوتاکس کف دست درد دارد؟

بوتاکس درد ندارد، فقط ممکن است با مقداری سوزش همراه باشد. در حین انجام بوتاکس کف دست برای عرق پزشک از کمپرس سرد یا پماد بی حسی استفاده می کند.

2.بوتاکس کف دست چقدر زمان می برد؟

نهایتا 30 دقیقه لازم است تا بوتاکس برای جلوگیری از تعریق کف دست انجام شود.

3.چه مدت طول می کشد تا نتایج بوتاکس برای جلوگیری از تعریق قابل مشاهده باشد؟

شما 48 ساعت پس از درمان بوتاکس نتایج آن را خواهید دید.

4.مراقبت های بعد از بوتاکس کف دست چیست؟

این روش درمانی به مراقبت خاصی نیاز ندارد. فقط کافی است بعد از بوتاکس به مدت 24 ساعت ورزش شدیدی انجام ندهید، حمام آب گرم نگیرید و استفاده از صابون یا عطرهای معطر را در روز اول بعد از تزریق محدود کنید.

5.عوارض بوتاکس کف دست چیست؟

درد، خارش و کبودی از عارضه های موقتی بوتاکس دست هستند که بعد از مدتی برطرف می شوند.

دانلود PDF مقاله بوتاکس کف دست

در صورتی که می خواهید به صورت آفلاین از اطلاعات این مقاله بهره مند شوید، می توانید آن را دانلود کنید:

دانلود PDF مقاله بوتاکس کف دست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.