کلینیک پوست و مو و زیبایی سلامت ایده آل مشهد

بهترین کلینیک پوست، مو و زیبایی در مشهد

کلینیک پوست و مو و زیبایی سلامت ایده آل مشهد


امروزه میل به زیباتر شدن به یکی از دغدغه های اصلی گروه های سنی مختلف با هر جنسیتی تبدیل شده تا حدی که بسته به نیاز این افراد، تعداد کلینیک های زیبایی هم نیز در حال افزایش است. این امر انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو مشهد را برای بسیاری از متقاضیان دشوار نموده که در این نوشته سعی داریم شما را با یکی از بهترین کلینیک های زیبایی مشهد و همچنین لیست برترین پزشکان و تنوع خدمات قابل ارائه در آن آشنا کنیم.

کلینیک تخصصی پوست و مو مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت سریع از بهترین کلینیک پوست و مو مشهد کلیک کنید
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

خداحافظی با تمام مشکلات پوستی در بهترین کلینیک زیبایی مشهد

کلینیک سلامت ایده آل واقع در محله سجادشهر مشهد با موقعیت مکانی خوب، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، بهره‌مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته و نیز حضور برترین پزشکان، متخصصان زیبایی و متخصص پوست اطفال آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. این کلینیک خدمات متنوعی را به جهت درمان انواع مشکلات پوست و مو و یا زیبایی و جوانسازی ارائه می‌دهد. جلب رضایت مراجعان، تنها هدف این مجموعه بوده و تمامی پرسنل و پزشکان آن پیوسته برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به بیماران تلاش می کنند.

شما می توانید پیش از انجام هرگونه اقدام زیبایی و درمانی، از متخصصان این مجموعه در چت آنلاین، واتساپ، به صورت حضوری و یا حتی تلفنی مشاوره رایگان دریافت نموده و سپس در خصوص انجام هر یک از اقدامات مورد نظر خود تصمیم‌گیری کنید.

برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.

ساعات پاسخگویی کلینیک سلامت ایده آل: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20
آدرس کلینیک تخصصی پوست و مو مشهد: انتهای بلوار سجاد، بعد از امین، پلاک 289

معرفی بهترین دکترهای متخصص پوست و مو مشهد

خدمات پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل، زیر نظر بهترین متخصصین زیبایی مشهد به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. در ادامه به معرفی پزشکان حاضر در این مجموعه می پردازیم:

1- دکتر آزاده طبیعی

دکتر آزاده طبیعی متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژیست) با بیش از 30 سال سابقه کار و به عنوان مسئول فنی در کلینیک سلامت ایده آل مشغول به فعالیت هستند. دکتر طبیعی از جمله پزشکان حاذق برای ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی پوستی است که می تواند به مراجعین عزیزی که از مشکل ضایعات پوستی، آکنه، جوش، لک صورت، اگزما، پسوریازیس، قارچ، زونا، عفونت، پیسی، کهیر، کک و مک، بیماری های ناخن و ریزش مو رنج می برند کمک نماید. ایشان در حوزه کار با لیزر و جوانسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و متدها آماده ارائه خدماتی همانند رفع موهای زائد بدن، لایه برداری و پاکسازی پوست، هایفوتراپی، مزوتراپی، پیلینگ، میکرونیدلینگ، انواع تزریقات زیبایی نظیر ژل و بوتاکس به زیباجویان عزیز هستند.

برای رزرو نوبت بهترین متخصص پوست مشهد می توانید با شماره تلفن های کلینیک سلامت ایده آل در همین صفحه تماس حاصل کنید و برای اطلاع از تخفیف خدمات، پیج اینستاگرام مجموعه ما را به نشانی salamatideal@ دنبال نمایید.

دکتر آزاده طبیعی متخصص پوست و مو در مشهد
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از دکتر آزاده طبیعی بر روی عکس کلیک کنید

2- دکتر مریم پادرایی

دکتر پادرایی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر دارای برد تخصصی ناسیونال و از پزشکان موفق در زمینه درمان مشکلات پوستی از قبیل آکنه، جوش صورت، پیری پوست، لکه های پوستی، پوست چرب و خشک و … می باشند. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و متدهای نوین به درمان و مشاوره بیماران خود در بهترین کلینیک پوست و مو مشهد می پردازند.

دکتر پوست خوب در مشهد
برای مشاوره با دکتر مریم پادرایی و مشاهده نمونه درمان های موفق توسط ایشان، کلیک کنید

خدمات زیبایی همانند جوانسازی و زاویه سازی صورت به روش‌های مختلف، ساکشن غبغب، بلفاروپلاستی (جراحی پلک)، انواع روش‌های مربوط به رشد و تقویت مو توسط این متخصص پوست و مو در مشهد به مراجعه کنندگان عزیز کلینیک سلامت ایده آل ارائه می‌شود.

3- دکتر فخر الزمان پزشک پور

از دیگر پزشکان با سابقه و متخصص پوست مشهد که در درمان انواع بیماری های پوستی از تجربه و سابقه طولانی برخوردار هستند می‌توان به دکتر پزشک پور اشاره کرد. ایشان نیز به عنوان مسئول فنی در کلینیک سلامت ایده آل حضور دارند و می توانند بهترین مشاوره‌ها را بر اساس نیازهای پوستی مراجعین به آن‌ها ارائه دهند.

متخصص پوست و مو خوب در مشهد
برای آشنایی بیشتر با نمونه کارهای دکتر پزشک پور؛ بهترین متخصص پوست و مو در مشهد کلیک کنید

4- دکتر فائزه خادمی

دکتر خادمی در لیست پزشکان مجموعه سلامت ایده آل نیز به عنوان بهترین متخصص پوست و مو قرار دارند و تمامی مراجعین محترم ساکن مشهد و شهرستان های اطراف از قبیل تربت حیدریه، می توانند از خدمات ایشان به وسیله مجهزترین امکانات و با به روزترین روش‌ها در محیطی کاملا بهداشتی استفاده کنند.

در بهترین کلینیک پوست و مو مشهد شما می توانید از خدمات این پزشک حاذق برای رسیدن به پوست و مویی سالم استفاده کنید. از خدماتی که توسط دکتر خادمی به مراجعین محترم کلینیک سلامت ایده آل ارائه می شود می‌توان فرم دهی و زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و چربی، لیزر co2، هایفوتراپی، لیزر موهای زائد بدن، تزریق بوتاکس، کربوکسی تراپی و همچنین مزوتراپی را نام برد.

متخصص پوست اطفال و بزرگسالان در مشهد
نمونه کارهای اخیر دکتر خادمی را در قالب فیلم و عکس می‌توانید در صفحه ایشان به زودی مشاهده کنید

5- دکتر فرزانه دلگشایی

دکتر دلگشایی از دیگر پزشکان با تجربه و متخصص در زمینه زیبایی و درمان انواع بیماری های پوست و مو در مشهد است. ایشان در حال حاضر با به روزترین روش‌ها آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز کلینیک سلامت ایده آل هستند. از خدمات این پزشک حاذق می توان به تزریق انواع فیلر، تزریق بوتاکس، هایفوتراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ و تمامی خدمات پوست و مو؛ اعم از زیبایی و درمانی اشاره کرد.

بهترین متخصص پوست کودکان و بزرگسالان در مشهد
جوانسازی صورت با بهترین متخصص پوست مشهد

6- دکتر مرضیه پیشگویی

اگر به دنبال یک پزشک و متخصص خوب در زمینه مراقبت از پوست، مو و جراحی های زیبایی می باشید که دارای بورد تخصصی پوست با سابقه درمانی بالا؛ به خصوص در زمینه جوش و لک پوستی باشد می توانید روی خدمات دکتر پیشگویی حساب باز کنید. ایشان در کلینیک سلامت ایده آل خدماتی مانند بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، تزریق ژل و چربی و ساکشن غبغب را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با تخصص و توانمندی های دکتر پیشگویی می توانید کلیپ معارفه زیر را به دقت مشاهده کنید.

بهترین دکتر پوست مشهد برای لک صورت
برای رزرو نوبت با بهترین متخصص پوست و مو مشهد کلیک کنید

7- دکتر مریم مهدوی

دکتر مریم مهدوی انارکی بهترین متخصص پوست در مشهد (درماتولوژیست) و همچنین متخصص پوست کودکان دارای بورد تخصصی پوست و دکترای حرفه ای پزشکی هستند. ایشان با تخصص و تجربه بالا خود به بیماران در جهت درمان انواع مشکلات پوست و مو و نیز ارائه انواع خدمات زیبایی با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها کمک می‌کنند تا مراجعین بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند. لیزر موهای زائد، رفع کک و مک و جوانسازی پوست با دستگاه‌ها و روش های مختلف با کیفیت مطلوب توسط ایشان به مراجعین محترم کلینیک سلامت ایده آل مشهد ارائه می شود.

بهترین دکتر پوست مو و زیبایی مشهد
جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدوی؛ بهترین متخصص پوست مشهد می توانید به صفحه ایشان با کلیک بر روی عکس مراجعه کنید

8- دکتر محمدرضا شرقی

دکتر محمدرضا شرقی، جزو بهترین متخصصان پوست و مو مشهد است که با سابقه بیش از 20 سال، انواع خدمات زیبایی را ارائه داده و در خصوص انواع مشکلات پوست و مو و روش های درمان هرکدام به مراجعان مشاوره های لازم را ارائه می دهد. وی در حال حاضر در بهترین کلینیک پوست و مو در مشهد در حال فعالیت است و شما می توانید برای رزرو نوبت معاینه با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

در صورت تمایل به دریافت خدمات از برترین پزشکان متخصص در بهترین کلینیک پوست و مو مشهد می توانید علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت تلفنی یا آنلاین از طریق چت سایت، دایرکت اینستاگرام و واتساپ نوبت خود را رزرو کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این کلینیک را که با استقبال بسیار خوب مراجعه کنندگان عزیز نیز روبرو شده با یکدیگر مرور می کنیم.

در بهترین کلینیک پوست و مو مشهد چه خدماتی ارائه می‌شود؟

خدماتی که یک متخصص پوست در مشهد یا دکتر فوق تخصص پوست، مو و زیبایی به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهند، به طور کلی در دو گروه زیبایی و درمانی دسته بندی می‌شوند. معمولا اکثر کلینیک های زیبایی خدماتی که در ادامه مطلب آورده شده به زیباجویان ارائه می‌دهند، اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت، ماندگاری، حفظ سلامت و زیبایی شماست.

امروزه سالن‌های آرایشی بسیاری نیز در سطح شهر ادعا می‌کنند که در ارائه برخی خدمات مربوط به پاکسازی و لایه برداری پوست، از کلینیک های زیبایی چیزی کم ندارند! اما به یاد داشته باشید که در کلینیک‌های معتبر اگرچه ممکن است هزینه خدمات کمی بالا به نظر برسد، ولی کلیه اقدامات زیبایی زیرنظر بهترین متخصص پوست و مو مشهد برای شما انجام شده و پزشکانی که به عنوان مسئول فنی در این مکان ها حضور دارند، در صورت هر گونه خلل در روند کارها پاسخگوی شما خواهند بود.

بهترین کلینیک زیبایی و تخصصی پوست و مو در مشهد
ارائه انواع خدمات تضمینی پوست و مو، قیمت مناسب و با کیفیت در بهترین کلینیک زیبایی مشهد

1- کاشت مو اقساطی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد 

یکی از بهترین خدماتی که کلینیک سلامت ایده آل را در میان سایر مراکز مشابه متمایز کرده، کاشت مو اقساطی مشهد ویژه بانوان و آقایان است. افرادی که موی کم پشت دارند یا به دلایل مختلف موهای خود را از دست داده اند می توانند از بهترین روش کاشت مو با شرایط قسطی، زیر نظر بهترین پزشکان متخصص پوست و مو مشهد بهره‌مند شوند. علاقه مندان می‌توانند هزینه خدمات کاشت مو را در 4 مرحله به کلینیک زیبایی سلامت ایده آل پرداخت کنند.

کاشت مو قسطی در مشهد
بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

2- کاشت ریش در مشهد

کاشت ریش و سبیل؛ یکی از عمل های زیبایی است که به تازگی مورد توجه آقایان قرار گرفته است. این روش نیز مشابه عمل کاشت مو مشهد انجام شده و نتایج آن دائمی است. این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر پیوند ریش توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام نشود؛ علاوه بر اینکه نتیجه دلخواه شما را به همراه ندارد می تواند عوارض جانبی دیگری نیز برای شما به وجود بیاورد، از همین رو توصیه ما به شما این است که پیش از اقدام به انجام این عمل، اطلاعات کافی در خصوص بهترین کلینیک پوست و مو در مشهد که این خدمت را ارائه می دهد کسب کنید.

3- کاشت ابرو طبیعی در مشهد

ابروها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت شما هستند، از همین رو بانوان بسیاری به دنبال داشتن ابروهای طبیعی و نچرال می‌باشند. کاشت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل زیر نظر دکترهای متخصص پوست مشهد و با جدیدترین تکنیک‌ها توسط تکنسین حرفه ای و با تجربه انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نموده و در این خصوص مشاوره رایگان دریافت کنید.

4- لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه

حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن و صورت با استفاده از بهترین دستگاه؛ یعنی دستگاه اندیاگ برند سایناشور مدل الیت پلاس برای مراجعین محترم کلینیک سلامت ایده آل انجام می شود. اگر قصد انجام لیزر مو زائد دارید می توانید به کلینیک سلامت ایده آل مشهد مراجعه نمایید. با توجه به متنوع بودن قیمت لیزر مو برای بخش های مختلف بدن، در صورت هر گونه پرسش می توانید با مشاوران مجموعه در چت آنلاین، واتساپ و اینستاگرام در تماس باشید و یا ویدئوی زیر را که در آن به بررسی متداول ترین سوالات درباره لیزر موهای زائد پرداخته ایم و به هر یک نیز پاسخ داده ایم، مشاهده کنید:

5- تزریق ژل و چربی زیر نظر بهترین متخصصان زیبایی مشهد

اگر به دنبال ایجاد تغییر در چهره خود هستید، اما از عمل های جراحی می ترسید تزریق فیلر می تواند روشی مناسب و مقرون به صرفه برای شما باشد. با این حال باید در انتخاب پزشک و برندی که می خواهید استفاده کنید دقت کافی به خرج دهید؛ زیرا افراد سودجوی بسیاری امروزه با شعار تخفیف و یا قیمت ارزان از مواد بی کیفیت استفاده می کنند و سلامت شما را به خطر می اندازند. متخصصان سلامت ایده آل؛ یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو مشهد از برندهای مطرح و معتبر برای تزریق فیلر استفاده کرده و در جلسه مشاوره نکات و توصیه های لازم در خصوص هر نوع تزریقی را به تمام مراجعین خود یادآور می‌شوند.

6- بوتاکس در مشهد

بوتاکس مشهد نیز یکی دیگر از روش‌های غیرجراحی برای جوانسازی و زیبایی است که توسط اغلب متخصصان پوست، مو و زیبایی توصیه می شود. جالب است بدانید که بوتاکس علاوه بر جنبه زیبایی، خاصیت درمانی نیز داشته و برای درمان برخی بیماری ها به تشخیص پزشک معالج نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان دوز مورد نیاز برای هر فرد می تواند متفاوت باشد و در جلسه مشاوره توسط متخصص پوست مشهد تعیین خواهد شد.

7- هایفوتراپی؛ جدیدترین روش جوانسازی پوست

شاید نام هایفوتراپی را شنیده باشید. این روش نیز یکی از درمان هایی است که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای این روش می توان به سفت یا لیفت کردن پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت اشاره کرد. این روش معمولا بدون درد است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد، اما نتایج آن بسیار موثر بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد. مزایای انجام هایفوتراپی را از زبان دکتر آزاده طبیعی بشنوید:

اگر شما هم قصد انجام هایفوتراپی در مشهد دارید، می توانید ویدئوی آموزشی را زیر را ببینید و پاسخ برخی سوالات خود را در زمینه هایفو دریافت کنید:

8- پاکسازی صورت

روش‌های متنوعی برای پاکسازی پوست وجود دارد. از جمله ماسک‌ها، روش‌های خانگی، پاکسازی با دستگاه و غیره که در مطب‌ها، کلینیک های زیبایی یا آرایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد انجام پاکسازی پوست خود را دارید، این نکته را به خاطر داشته باشید که روش های خانگی یا شیوه هایی که در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند نتایج کوتاه مدتی داشته و موقتی هستند، اما اگر این اقدام در مطب یا کلینیک تخصصی پوست و مو در مشهد و توسط دستگاه مخصوص انجام شود، قطعا اثرات ماندگارتری داشته و نتایج مطلوب‌تری را برای شما به همراه دارد.

9- ریموو تتو با لیزر

اگر شما هم تتو کرده باشید، ممکن است بعد از مدتی از آن خسته شوید و بخواهید آن را حذف کرده و با طرح های دیگر جایگزین کنید. در گذشته فرآیند حذف تتو بسیار سخت بود و نتایج مطلوبی حاصل نمی شد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های مختلفی برای ریموو تتو قدیمی ابداع شده است. لیزر کیوسوئیچ که در کلینیک سلامت ایده آل مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از بهترین روش هاست و شما در انتهای هر جلسه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد. این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و تعداد جلسات مورد نیاز به نظر پزشک، نوع جوهر به کاررفته در تتو و نوع پوست شما بستگی دارد.

10- انجام prp مو در مشهد

PRP  مخفف  platelet-rich plasma و همان پلاسمای غنی از پلاکت است. در این روش که در 3 مرحله انجام می شود، خون از بازوی خود فرد گرفته و بعد از آن به پوست سر او تزریق می شود. با انجام پی آر پی، خون رسانی به فولیکول مو و ضخامت ساقه مو افزایش پیدا می کند. برای اثردهی بیشتر و بهتر، این روش با استفاده از داروهای ریزش مو ترکیب می شود تا بیمار نتیجه بهتری بگیرد. prp  مو مشهد در 3 جلسه و به فاصله 4 تا 6 هفته نیاز به تکرار دارد و هر 6 ماه 1 بار مجددا انجام شود تا اثر خود را از دست ندهد.

11- بلفاروپلاستی 

انجام جراحی پلک در مشهد یا بلفاروپلاستی که در انگلیسی به آن Blepharoplasty می گویند، سبب می شود تا زیبایی چشم شما بیشتر دیده شود. با افزایش سن، پلک ها کمی چروک می شوند و ضعف در عضلات حمایت کننده چشم ایجاد می شود. همین مسئله باعث می شود تا پوست و چربی اضافه در بالا یا زیر پلک جمع شود و در نتیجه افتادگی ابرو یا پلک را به وجود آورد. این جراحی زیبایی برای پف های زیر چشم که به صورت ژنتیکی در اطراف چشم برخی از افراد وجود دارد، هم می تواند موثر باشد. در ویدیوی زیر انجام بلفاروپلاستی در کلینیک ایده آل مشهد توسط متخصص پوست و مو را می بینید:

12- تزریق مزوتراپی

مزوتراپی هم برای پوست و هم برای صورت کاربرد دارد. بازسازی و ترمیم پوست از طریق مزوتراپی می تواند انجام شود که روشی غیرتهاجمی است و لایه های سطحی پوست را هدف قرار می دهد و از طریق میکرو سوزن ها این مواد به پوست می رسد. اگر به دلایل چین و چروک یا نداشتن خاصیت ارتجاعی پوست یا سفت نبودن پوست رضایت کافی را از صورت خود ندارید، پیشنهاد می شود از مزوتراپی در مشهد استفاده کنید. مزوتراپی معمولا برای همه افراد بالای 18 سال، فارغ از جنسیت و نوع پوست مناسب می باشد. توضیحات دکتر طبیعی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد درباره مزوتراپی را می بینید:

سایر خدمات ارائه شده در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

علاوه بر موارد ذکر شده فوق خدمات متنوع دیگری نیز در این کلینیک سلامت ارائه می شوند که در ادامه آورده شده است:

  1. لیزر فرکشنال و لیزر کیو‌سوییچ
  2. لیپولیز
  3. میکروپیگمنت
  4. ماساژ ریلکسی، درمانی و لاغری
  5. چال گونه  
  6. کربوکسی تراپی

مهم‌ترین معیارهای تشخیص بهترین متخصص پوست و مو در مشهد

نیازهای پوستی هر شخصی در سه گروه پزشکی، جراحی و زیبایی قرار می‌گیرد. قبل از هر اقدامی باید ابتدا نوع نیاز پوست خود را مشخص کنید و چنانچه در تشخیص آن مشکل دارید می توانید از مشاوره متخصصین با تجربه پوست و مو در کلینیک ها و یا مطب های مختلف کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که معمولا توانمندی ها و تخصص بهترین متخصص پوست و مو مشهد باید با نیازهای شما هماهنگ باشد.

در ادامه چند معیار مهم و اصلی در انتخاب بهترین دکتر متخصص پوست و مو را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به هر یک از آن‌ها پزشک معالج خود را انتخاب کنید:

  1. بررسی مدرک متخصص پوست مشهد
  2. تمرکز بر روی مشکل ایجاد شده و زمان گذاشتن برای بیمار
  3. پاسخگویی منظم به بیمار
  4. عدم اجبار در تجویز دارو و یا محصولی خاص
  5. بررسی ارزیابی‌های عملکرد دکتر پوست توسط بیماران قبلی
  6. دیدن انواع نمونه کارها
انتخاب بهترین متخصص پوست و مو مشهد
هر گونه خدمات پوست و مو به تخصص کافی لازم دارند و می بایست حتما تحت نظارت پزشک متخصص و یا دکتر فوق تخصص پوست و مو انجام شوند

توجه!!!! بسیاری از افراد به خاطر کمی هزینه پایین‌تر؛ بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی برخی خدمات زیبایی از افراد غیر متخصص و کم تجربه برای رفع مشکل خود کمک می‌گیرند. غافل از اینکه این افراد نمی‌دانند برای کسب یک نتیجه خوب و رضایت بخش که مشکلی بعدها برای سلامت و زیبایی آن‌ها ایجاد نکند، باید حتما به بهترین متخصص پوست و مو و یا دکتر فوق تخصص پوست مشهد مراجعه کنند.

کلام آخر

“پرسنل دلسوز و متعهد، نوبت دهی منظم، ارائه مشاوره‌های تخصصی و دقیق به مراجعه کنندگان، دسترسی خوب و بهره‌مندی از حضور بهترین پزشکان و متخصصان و تجهیزات پیشرفته روز دنیا، بخشی از مزیت های کلینیک سلامت ایده آل است که این مرکز را در زمره یکی از بهترین کلینیک های تخصصی پوست، مو و زیبایی در مشهد قرار داده است.” شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از هزینه هر یک از خدمات و رزرو نوبت همه روزه؛ به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره کلینیک ایده آل مشهد 09386069075 و 05136166 تماس بگیرید.

آدرس کلینیک سلامت ایده آل مشهد: انتهای سجاد- بعد از امین- پلاک 289

سوالات متداول

1- نوبت گیری از کلینیک سلامت ایده آل به چه صورت می‌باشد؟

مراجعین محترم می توانند از طریق تماس با شماره های کلینیک سلامت ایده آل، دایرکت اینستا، واتساپ، چت آنلاین سایت و یا به صورت حضوری نوبت خود را رزرو نمایند و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنند.

2- چگونه از تخفیف انواع خدمات در کلینیک سلامت ایده آل باخبر شویم؟

با دنبال کردن پیج اینستاگرام کلینیک سلامت ایده آل به نشانی salamatideal@، می توانید پیوسته از جدیدترین اخبار و یا تخفیف های موجود برای انواع خدمات پوست و مو به مناسبت های مختلف در این مجموعه آگاه شوید.

3- برای چه خدماتی می‌توانیم از شرایط اقساطی در کلینیک سلامت ایده آل استفاده کنیم؟

در حال حاضر در کلینیک سلامت ایده آل خدماتی مانند کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش به صورت اقساط سه ماهه با حداقل پیش پرداخت به مراجعه کنندگان محترم ارائه می‌شود.

4- بهترین زمان مراجعه به متخصص پوست و مو چه موقع است؟

با مشاهده هر گونه علائم از قبیل رشد خال و یا انواع لکه های پوستی، کهیر یا بثورات خارش دار، آکنه شدید، بریدگی و یا چروک های ناشی از افزایش سن، پوست قرمز و التهاب دار، پوسته پوسته شدن پوست بر اثر خشکی بیش از حد، عفونت های پوستی ناخن و ریزش مو؛ بهتر است هرچه سریعتر به نزد بهترین متخصص پوست مشهد مراجعه کنید و در صورت صلاحدید وی، از انواع روش های درمانی و یا زیبایی متناسب با شرایط پوست خود بهره‌مند شوید.

46 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    من میخوام وقت بگیرم برای تتو ریمو میکنم
    و لیزر بدن انجام میدم
    خواهشاً برام نوبت بدین

    حمیده
    1. سلام برای دریافت نوبت لطفا با شماره 05136166 تماس بگیرید.

      فاطمه پایان
  2. دستگاه ای پی ال برای جوش و جای جوش دارید؟چندین جلسه استفاده کردم و برای پوست چرب خوب جواب داد، ترشح چربی رو متعادل کرد طوری که جوش زدن تقریبا به حداقل رسید. متاسفانه جای قبلی تعطیل شد.
    دو جلسه پیلینگ کربن با کیو سوییچ انجام دادم اما به نظرم ای پی ال بیشتر چربی پوست رو کنترل می کنه.
    الان دنبال مرکزی هستم که ای پی ال داشته باشه.
    ممنون از راهنماییتون.

    سارا
    1. سلام خیر متاسفانه ما هم کیوسوئیچ داریم

      فاطمه پایان
  3. سلام. خدا قوت. میخواستم بدونم ژل لب رو هم به صورت اقساط انجام می‌دهید؟

    افروز
    1. سلام خیر متاسفانه فقط در یک مرحله دریافت میشه هزینه این خدمت.

      فاطمه پایان
  4. سلام برای درمان ناخن پای آسیب دیده هم پزشک دارید ؟چون من دخترم رو دکتر پوستبردم از هردوشصت پاش آزمایش انجام دادن برا قارچ گفتن قارچ نداره الان اصلا نخنش رشد نداره وبد شکله

    ناشناس
    1. سلام پزشکان مجموعه ما همه متخصص پوست و مو و جزو بهترین ها در مشهد هستند که میتونن راهنمایی های لازم رو انجام بدن بهتر است جلسه مشاوره ای با پزشکان مرکز سلامت داشته باشید تا شمارو راهنمایی کنن.

      فاطمه پایان
  5. با سلام
    دستگاه لیزر لیپولیز برای از بین بردن چربی های موضعی کاربرد داره؟

    مژده
    1. سلام بله اما باز هم بعد از معاینه پزشک بهترین روش رو به شما پیشنهاد خواهد کرد.

      فاطمه پایان
  6. سلام ببخشید شما تزریق چربی به ساق پا هم انجام میدین،

    مریم
    1. سلام بله انجام میشه

      فاطمه پایان
  7. ببخشید برای کاشت ریش بیمه هم قبول میکنین؟

    محمدزاده
    1. کاشت رش از عمل‌های زیباییه و متاسفانه شامل بیمه نمیشه.

      خانم خیراللهی
  8. چند وقت بعد از کاشت ریش میتونم اصلاح انجام بدم؟

    شاهین میرزابیگی
    1. معمولا 10 روز تا دو هفته بعد از کاشت نباید اصلاح کنید اما این زمان برای بیماران مختلف، متفاوته.

      خانم خیراللهی
  9. تعریف کلینیکتون رو زیاد شنیدم و می‌خواستم برای کاشت مو بیام فقط کاشت مو چه عوارضی داره؟

    محمدرضا برومند
    1. سوزش، خارش، خونریزی و عفونت از مهم‌ترین عوارض احتمالی هستن. همچنین ممکنه بعد از کاشت، برای مدتی در ناحیه مورد نظر احساس گزگز و بی‌حسی داشته باشین.

      خانم خیراللهی
  10. واقعا یکی از کلینیک‌هاییی هستین که پذیرش خوبی دارن و واقعا دقیق و با حوصله پاسخگوان

    مبینا
    1. ممنون از حسن نظر شما. خوشحالیم که از خدمات کلینیک سلامت ایده آل رضایت دارید

      خانم داودی
  11. ببخشید دستگاه لیزر کندلا بهتره یا سایناشور؟

    ریحانه
    1. باسلام هر دو دستگاه از برندهای معروف در حوزه لیزر موهای زائد هستند و برای طیف پوست های مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند. البته تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر سایناشور کمتر از جلسات لیزر کندلا ست.

      فاطمه پایان
  12. کاشت مو من شنیدم خیلی طولانیه همه اون تایم باید زیر دست دکتر باشیم ؟؟ میشه وسطش استراحت کرد یا نه؟
    با تشکر از پاسخ‌گویی شما

    سهیل
    1. سلام بله فرایند انجام کاشت مو طولانیه و دکتر باید با نهایت ظرافت و دقت کار خودشو انجام بده، اما در تمام این مدت لازم نیست یه حالت باشید میتونید پوزیشن خودتو تغییر بدید و حتی در کلینیک سلامت ایده آل مشهد این امکان برای شما فراهم شده تا بین انجام کاشت مو حرکت کنید تا در اتاق پذیرایی از شما پذیرایی بشه و خستگی شما و پزشک تا حدی برطرف بشه

      خانم داودی
  13. من خیلی بالای پلکم پف داره و خیلی دوست دارم بلفاروپلاستی انجام بدم ولی میترسم رد بخیه بمونه . میمونه ردش؟؟

    نازنین
    1. بلفاروپلاستی در کلینیک سلامت ایده آل زیر نظر متخصص پوست و مو انجام میشه و به دلیل حساس بودن چشم، پزشک نهایت دقت رو به خرج میده و رد بخیه بعد از عمل روی چشم باقی نمیمونه . قبل وبعد از عمل پزشک به شما دستورالعمل ها و مراقبت هایی را پیشنهاد میده تا هم ترستون کم بشه و هم به نتیجه دلخواه خودتون برسین

      خانم داودی
  14. سلام من تو کلینیک شما هایفو انجام دادم دو جلسه شده راضی ام . نوبتم دیرتر بود ولی میخواستم زودتر انجام بدم چون بعدش می‌خوام برم مسافرت. پذیرش کلینیک خیلی خوب و با حوصله جوابمو دادم و نوبتمو جور کردن برام. خیلی ممنونم که کارمو راه انداختین

    نگار
    1. سلام. خوشحالیم که از خدمات کلینیک سلامت ایده آل رضایت دارید

      خانم داودی
  15. در دوران بارداری نمیشه تتو ریمو کنیم؟

    سارا غزنوی
    1. خیر
      بهتره این کار رو بعد از زایمان موکول کنید.

      خانم خیراللهی
  16. حداقل سن تزریق بوتاکس چند سالگیه؟

    Ameneh moosavi
    1. سازمان دارویی آمریکا (FDA) تزریق بوتاکس رو بین سنین 18 تا 65 سال مجاز شمرده است.

      خانم خیراللهی
  17. اگه بعد از تزریق ژل پشیمون شدیم و از نتیجه راضی نبودیم راهی داره که تخلیه‌ شون کنیم؟

    مهدیه
    1. اول اینکه تزریق فیلر اثر دائمی نداره و معمولا بین ۶ ماه تا ۱ سال بعد، محل تزریق به حالت اولیه خود باز می‌گردد. نکته دوم اینکه اگر ژل تزریق شده هیالورونیک اسید باشه (که معمولا همینه) با تزریق آمپول هیالورونیداز در محل از بین میره. این ماده، آنزیمیه که اسید هیالورونیک رو از بین می‌بره.

      خانم خیراللهی
  18. سلام ببخشید شما کراتین مو هم انجام میدین؟

    ستاره
    1. سلام خیر
      کراتین مو در مراکز پوست و مو انجام نمیشه و برای انجام این خدمت باید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید.

      خانم خیراللهی
  19. سلام. دستگاه لاغری موضعی هم دارین؟

    اکرم زالی
    1. سلام. خیر
      اما برای لاغری صورت یا رفع غبغب اگر بخواین با دستگاه ار اف و هایفو انجام میشه.

      مهلا زمانی
  20. ببخشید اگه برا لیزر مو زاید بخوایم بیایم لیزر تو چند جلسه جواب میگیریم؟

    حنا
    1. سلام. با توجه به فاز رشد موها ۶ تا ۸ جلسه لازمه تا فولیکول از بین بره.

      مهلا زمانی
  21. سلام. لیزر کیوسوییچ کاربردش چیه برای پاکسازی؟

    ناشناس
    1. سلام. بعد از پاکسازی کاربرد لیزر کیوسوییچ شامل موارد زیر هست:
      سفتی پوست، برطرف کردن افتادگی صورت، بهبود چین و چروک ها و از بین رفتن لک های تیره.
      جای آکنه هم از بین میره، بافت های پوست ترمیم و پوست صاف و شفاف میشه.

      مهلا زمانی
  22. سلام وقت بخیر. بوتاکس مو هم انجام میدین؟

    ثمین
    1. سلام. خیر انجام نمیشه. اما برای مزوتراپی مو برای تقویت موهاتون میتونید به کلینیک سلامت ایده آل مراجعه کنین.

      مهلا زمانی
    2. سلام.چه مدت بعداززایمان میشه عمل پلک بالاوسابسیژن صورت انجام داد

      آرسین
      1. سلام محدودیتی برای زمان انجام این عمل وجود ندارد و در صورت داشتن امادگی می توانید با پزشک متخصص در خصوص انجام این روش ها مشورت نمایید. هر دو این عمل های زیبایی بدون نیاز به بیهوشی عمومی قابل انجام است.

        فاطمه پایان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.