هزینه کامپوزیت دندان در مشهد + پالیش کامپوزیت رایگان

کامپوزیت دندان در مشهد

هزینه کامپوزیت دندان در مشهد + پالیش کامپوزیت رایگان

168 بازدید

جهت دریافت نوبت مشاوره و معاینه رایگان با شماره های 09157609009 و 05137609009 تماس بگیرید.

کامپوزیت دندان مشهد جهت اصلاح طرح لبخند و به منظور داشتن دندان هایی سفید، یکدست و زیبا انجام می شود. در این مطلب بهترین مرکز هزینه کامپوزیت در کلینیک بارانا، از 1.800.000 تا 3.000.000 تومان بسته به برند انتخابی شما متغیر است. در ادامه مطلب،

کلینیک-دندانپزشکی-بارانا
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه کامپوزیت دندان در مشهد چقدر است؟

هزینه کامپوزیت دندان در مشهد در کلینیک ها و مطب دندانپزشکان مختلف ممکن است متفاوت باشد. قیمت کامپوزیت مشهد بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله این عوامل تخصص و تجربه دندانپزشک و مهارت او، برند و کیفیت کامپوزیت دندان، تجهیزات مورد استفاده، تعداد دندان هایی که قرار است کامپوزیت شود و موقعیت مکانی کلینیک کامپوزیت دندان را می توان نام برد.

برند کامپوزیتکشور سازندهقیمت
جیانیانژاپن2,000,000
زنیتآلمان2,000,000
سارمکوسوئیس2,500,000
کاریزماآلمان3,000,000
توکویاماژاپن2,000,000
ای پی اس (TPS)سوئیس3,500,000
گرادیاژاپن
کرآمریکا2,500,000
اولترادنتآمریکا3,500,000
3mآمریکا
جدول قیمت کامپوزیت دندان در مشهد (اردیبهشت ماه 1403)

به طور کلی هزینه کامپوزیت دندان مشهد بین 2.000.000 تا 3.500.000 برای هر واحد دندان است که بیشترین نرخ مربوط به کامپوزیت IPS و اولترادنت می باشد.

هزینه کامپوزیت دندان در مقایسه با لمینت سرامیکی کمتر می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت کامپوزیت دندان در مشهد با برندهای مختلف می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
0915760900905137609009

هزینه کامپوزیت دندان در مشهد
قبل از کامپوزیت اگر دندان های شما احتیاج به ترمیم داشته باشد در قیمت نهایی کامپوزیت دندان تاثیر گذار است

معرفی بهترین کلینیک کامپوزیت دندان مشهد

تیم جرفه ای مدویکا، با بررسی نمونه کارهای مراکز مختلف کامپوزیت در مشهد و میزان رضایت مراجعه کنندگان آن‌ها، کلینیک دندانپزشکی بارانا را به عنوان بهترین کلینیک کامپوزیت دندان مشهد به شما معرفی می‌کند.

با اعتماد به تیم مدویکا میتوانید بهترین دکتر کامپوزیت مشهد را انتخاب کنید و سلامت و زیبایی دندان‌های خود را تضمین کنید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید با کارشناسان مدویکا تماس بگیرید.

چرا بارانا بهترین کلینیک کامپوزیت در مشهد است؟

کلینیک بارانا مشهد ارائه دهنده انواع خدمات درمانی، زیبایی و اطفال است. دلایلی که این مجموعه را به بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد برای کامپوزیت تبدیل کرده است عبارتند از:

  • شرایط ویژه اقساطی برای پرداخت هزینه کامپوزیت در مشهد
  • برخورداری از بهترین متخصصان کامپوزیت در مشهد
  • رضایت بالای مراجعه کنندگان از خدمات دندانپزشکی
  • ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین
خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک بارانا
دندانپزشکی بارانا بر این باور است که همه افراد لایق لبخند زیبا هستند

توجه: کلینیک دندانپزشکی بارانا به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان عزیز شرایط کامپوزیت اقساطی در مشهد را فراهم کرده و علاقه مندان به انجام این خدمت می توانند تمامی هزینه های کامپوزیت دندان را طی 5 مرحله پرداخت نمایند.

عکس‌ها و ویدئوهای کامپوزیت دندان در کلینیک بارانا

با دیدن تصاویری از کامپوزیت دندان مشهد در کلینیک بارانا این آشنایی مختصر در کاهش ترس شما و افزایش اطمینان خاطر شما کمک بسیاری می کند. در ادامه بخش کوچکی از نمونه کارهای قبل و بعد کامپوزیت مشهد در بارانا را مشاهده می‌‌کنید.

ونیر کامپوزیت دندان در مشهد
اصلاح شکل و رنگ دندان ها و بستن فاصله بین دندانی
قبل و بعد ونیر کامپوزیت دندان در مشهد - کلینیک کوروش
درمان بدشکلی و بدرنگی دندان در مرکز دندانپزشکی بارانا
ونیر کامپوزیت دندان در مشهد
قبل و بعد از کامپوزیت دندان در کلینیک بارانا مشهد
کامپوزیت دندان مدل خرگوشی
لبخندی زیبا و جذاب با کامپوزیت دندان خرگوشی
حذف فواصل بین دندانی با کامپوزیت دندان مشهد
قبل و بعد از انجام کامپوزیت برای دندان های فاصله دار

در ادامه مقاله درباره کامپوزیت دندان، روش انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان، هزینه کامپوزیت دندان در مشهد، مراحل انجام آن، معرفی بهترین رنگ ها و مارک های کامپوزیت دندان، کاندیداهای کامپوزیت دندان، مزایا و معایب آن، مقایسه کامپوزیت دندان با دیگر روش های اصلاح طرح لبخند مانند لمینت سرامیکی و ارتودنسی، طول عمر کامپوزیت دندان و روش ترمیم آن و مراقبت های بعد از انجام کامپوزیت اطلاعات مفیدی نوشته شده است؛ با ما همراه باشید.

ونیر کامپوزیت دندان چیست؟

اگر دوست دارید اصلاح طرح لبخند انجام دهید، ونیر کامپوزیت دندان در مشهد می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ونیر کامپوزیت ها لایه های نازکی از رزین کامپوزیت هستند که به طور مستقیم در سطح بیرونی مینای دندان توسط دندانپزشک قرار داده شده و شکل داده می شوند تا ظاهر دندان را بهبود ببخشند.

ونیر کامپوزیت ها در دندانپزشکی زیبایی جهت ترمیم و پوشاندن عیوب دندان ها از جمله بدرنگی، بدشکلی، دندان های کوچک، بهم ریختگی های جزئی یا وجود ترک یا شکستگی دندان های جلویی استفاده می شوند. همچنین ونیر کامپوزیت دندان جهت بستن فاصله بین دندان ها به روش باندینگ نیز استفاده می شود.

آیا کامپوزیت ونیر برای دندان خوب است؟

ونیرهای کامپوزیت از این نظر ایمن هستند که مواد رزینی که از آن ساخته شده اند، بی اثر است و به شما آسیبی نمی رساند. آنها همچنین نسبت به پرسلن عوارض کمتری دارند، زیرا دندان ها نیازی به سوراخ کردن ندارند و رزین توسط دندانپزشک شما بر روی سطح دندان تراشیده می شود.

کامپوزیت مشهد در کلینیک بارانا
معجزه کامپوزیت دندان مشهد در کلینیک دندانپزشکی بارانا

در واقع در مقایسه ای بین لمینت و کامپوزیت مشهد می توان دریافت که کامپوزیت روشی است که سریع تر، آسان تر و کم هزینه تری است که می توان با آن به لبخندی زیبا و بدون نقص دست یافت. در واقع اگر حوصله و توان چند بارمراعه به دندانپزشکی را ندارید، کامپوزیت گزینه بهتری است. حتی اگر قیمت هر یک از این درمان ها برای شما مهم است، باید گفت به طور چشمگیری هزینه کامپوزیت دندان در مشهد پایین تر از لمینت است.

بهترین دکتر کامپوزیت دندان در مشهد

برای انجام ونیر کامپوزیت دندان باید به بهترین دندانپزشک کامپوزیت در مشهد و یا بهترین کلینیک کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید. دندانپزشک انتخابی شما برای انجام ونیر کامپوزیت دندان باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • 1- تخصص و تجربه کافی در روش ونیر کامپوزیت دندان داشته باشد.
  • 2- از بهترین مواد کامپوزیت دندان استفاده کند.
  • 3- نمونه کارهای قابل ارائه داشته باشد.
  • 4- از جدیدترین تکنولوژی ها و وسایل دندانپزشکی استفاده کند.
  • 5- با توجه به شرایط کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و استریل بودن محیط مطب یا کلینیک بسیار اهمیت دارد.
  • 6- در مورد نظرات بیماران قبلی و احساسات آنها نسبت به دندانپزشک یا کلینیک تحقیق کنید.
  • 7- دندانپزشکی را انتخاب کنید که بتوانید با او راحت صحبت کنید.
  • آنچه بیشترین اهمیت را در مورد دندانپزشک انتخابی شما دارد مشاهده کیفیت نتایج ونیر کامپوزیت است. باید اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک انتخابی شما می تواند لبخند رویایی شما را ایجاد کند.

اگر چه هیچ تضمینی برای نتیجه کار نیست، اما عملکرد قبلی دندانپزشک می تواند نشان دهنده تجربه و دقت دندانپزشک باشد. وقت کافی برای مشاهده گالری تصاویر قبل و بعد کامپوزیت دندان مراجعین دندانپزشک انتخابی خود اختصاص دهید. عکس های قبل و بعد دندان هایی که مشابه دندان شماست را بررسی کنید و ببینید نتیجه کار چقدر به آن چیزی که شما دوست دارید به آن برسید نزدیک است.

بهترین کامپوزیت دندان در مشهد
انجام ونیر کامپوزیت در کلینیک کامپوزیت دندان مشهد

مراحل کامپوزیت دندان در مشهد

اولین مرحله در انجام ونیر کامپوزیت دندان در مشهد پیدا کردن یک دندانپزشک و کلینیک دندانپزشکی خوب و معتبر است (بهتر است توضیحات بالا را درباره انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان در مشهد بخوانید). سپس بعد از مشاوره با دندانپزشک دندان ها و مشکلات آنها به دقت بررسی شده و بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای شما انتخاب می شود. در مرحله بعدی لازم است مارک و برند کامپوزیت و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. طیف رنگی کامپوزیت ها بسیارمتنوع است. با کمک دندانپزشک می توانید بهترین کامپوزیت دندان در مشهد را از نظر رنگ و جنس برای دندان های خود انتخاب کنید. در ادامه روش انجام ونیر کامپوزیت را به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم :

روش انجام دادن کامپوزیت دندان

  • 1- دندانپزشک با تمیز کردن کامل دندان ها و آماده سازی آنها برای نصب ونیر کامپوزیت، این درمان را شروع می کند.
  • 2- کامپوزیت دندان در اکثر موارد بدون نیاز به تراش دندان انجام می شود. اگر شرایط دندان های شما به صورتی باشد که برای تغییرات آن نیاز به تراش داشته باشد با حداقل تراش ممکن انجام می شود.
  • 3- در مرحله بعد چسبی جهت چسباندن مواد کامپوزیت بر روی دندان ها زده می شود. سپس لایه های بسیار نازک کامپوزیت بر روی دندان ها قرار گرفته و شکل داده می شود.
  • 4- سپس لایه های رزین کامپوزیت توسط تاباندن یک نور مخصوص به سرعت سخت می شوند.
  • 5- در مرحله آخر لبه های صاف دندان ها را صاف نموده و پالیش دندان انجام می شود.
  • 6- معمولا بی حسی زده نمی شود. اما اگر نیاز به بی حسی بود، به محض اینکه اثرات بی حسی از بین رفت می توانید به محل کار یا سایر فعالیت های روزانه خود باز گردید.
  • 7- در نهایت می توانید خود را در آینه ببینید و از لبخند زیبا و جذاب خود لذت ببرید.
بهترین کامپوزیت دندان در مشهد - پالیش دندان کامپوزیت
مرحله آخر پالیش دندان کامپوزیت شده

بهترین رنگ کامپوزیت دندان کدام است؟

یکی از نگرانی های افراد انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان است که جلوه زیبایی در چهره آنها داشته باشد. ونیر کامپوزیت دندان دارای طیف رنگی بسیار گسترده است. هر شخص بنابر سلیقه خود و نظر دندانپزشک می تواند از طیف رنگ طبیعی تا بسیار سفید را انتخاب کند. انتخاب رنگ ونیر کامپوزیت بسیار سلیقه ای است.

انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان
کاتالوگ رنگ کامپوزیت دندان

ممکن است فردی دوست داشته باشد دندان هایش ظاهر کاملا طبیعی داشته باشند ولی فردی دیگر ترجیح بدهد که دندان هایش کامل سفید به نظر برسند.
پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان حتما با دندانپزشک زیبایی مشاوره کنید. دندانپزشک زیبایی با تجربه با توجه به رنگ پوست و آگاهی از سلیقه شما بهترین رنگ ونیر کامپوزیت را به شما پیشنهاد خواهد داد.

می توان قبل از انجام ونیر کامپوزیت چندین رنگ نزدیک به سلیقه شما بر روی دندان ها امتحان شود تا راحت تر تصمیم بگیرید. البته باید در نظر بگیرید که کامپوزیت ونیر مقداری جذب آب دارد؛ بنابراین بهتر است رنگ انتخابی خود را یک درجه روشن تر انتخاب کنید.

آیا می توانم سفیدترین رنگ کامپوزیت دندان را انتخاب کنم؟

انتخاب رنگ کامپوزیت دندان تا حد زیادی بستگی به رنگ پوست شما دارد. سفید ترین رنگ کامپوزیت دندان معمولا برای افرادی استفاده می شود که رنگ پوست روشن دارند. این رنگ برای افرادی که پوست تیره دارند، غیر طبیعی به نظر می رسد. همچنین میزان سفیدی چشم هم در انتخاب رنگ ونیر کامپوزیت مهم است.

کامپوزیت ونیر در مشهد
کامپوزیت ونیر انجام شده در کلینیک دندانپزشکی بارانا

معمولا رنگ ونیر کامپوزیت نباید سفید تر از سفیدی چشم باشد. سفید ترین رنگ کامپوزیت دندان (سوپر بلیچ) در برندهای مختلف نام های گوناگونی دارند، مانند bw , bll , sw , sb .سفیدی طبیعی‌تر و واقعی‌تر با تکنیک رنگ لایه‌ به لایه امکان پذیر است. دندان‌های واقعی درجه‌بندی رنگی دارند، یعنی در اواسط و میانه‌ی دندان خیلی مات‌تر هستند ولی در لبه‌های دندان حالت شفاف‌تری وجود دارد. افراد می‌توانند رنگ‌های خیلی سفیدتر را انتخاب کنند و با استفاده از تکنیک layering به آن‌ ظاهری طبیعی دهند.

بهترین مارک کامپوزیت دندان چیست؟

از بهترین برندهای کامپوزیت دندان می توان آی پی اس، زنیت، توکویاما، کاریزما، جنیال، کازمادنت و اولترادنت را نام برد.

چه کسانی می توانند دندان های خود را کامپوزیت کنند؟

تقریبا همه ی افراد می توانند دندان های خود را کامپوزیت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که این روش صرفا زیبایی بوده و جنبه درمانی ندارد.

بنابراین کامپوزیت دندان برای بهم ریختگی های جزئی کاربرد دارد. در صورت وجود بهم ریختگی های شدید فقط درمان ارتودنسی توصیه می شود. همچنین سلامت دندان ها نیز مهم است. مشکلات دندانپزشکی مانند پوسیدگی ها قبل از انجام ونیر کامپوزیت بایستی بر طرف شوند.به طور کلی ونیر کامپوزیت مشکلات زیر را بر طرف می کند :

  • ◈ بهبود ظاهر دندان ها
  • ◈ محافظت از سطح دندان ها
  • ◈ بهبود رنگ دندان ها
  • ◈ منظم و صاف کردن بهم ریختگی های جزئی
  • ◈ بستن فواصل بین دندانی؛ مخصوصا دندان های جلو
  • ◈ ترمیم دندان شکسته یا لب پر شدگی
  • ◈ اصلاح لبخند لثه ای
عکس قبل و بعد ونیر کامپوزیت دندان در مشهد
اصلاح فرم و زردی دندانها با کامپوزیت ونیر

معایب و مزایای کامپوزیت دندان

برای اینکه بدانید که آیا کامپوزیت دندان خوب است یا نه بایستی مزایا و معایب کامپوزیت ونیر را با روش های دیگر اصلاح طرح لبخند مانند لمینت سرامیکی دندان مقایسه کنید. در این بخش درباره مزایا و معایب ونیر کامپوزیت دندان بیشتر صحبت خواهیم کرد:

مزایای کامپوزیت دندان

روکش های کامپوزیت ونیر یا باندینگ دندان یکی از کم تهاجمی ترین گزینه های درمانی برای اصلاح طرح لبخند شماست.

مزایای کامپوزیت ونیر در مقایسه با لمینت های سرامیکی، به شرح زیر است:

1- در اکثر موارد جهت انجام کامپوزیت دندان احتیاجی به تراش دندان نیست. عدم نیاز به تراش دندان برای کامپوزیت ونیر باعث شده است که این روش به یکی از مطلوب ترین انواع درمان های دندانپزشکی زیبایی تبدیل شود. بنابراین روکش های کامپوزیت به عنوان یک روش برگشت پذیر در نظر گرفته می شوند زیرا هیچ گونه تراشی لازم نیست.

2- برخلاف روکش های سرامیکی، روکش های کامپوزیتی لزوماً نیازی به پوشاندن تمام سطوح دندان را ندارند. در نتیجه می توانند گزینه مناسبی برای بستن یا کاهش فاصله بین دندان ها باشند. یک مثال خوب در این مورد، وجود فاصله بین دندان های جلو می باشد که به آن دیاستما نیز گفته می شود. این فاصله بین دندان ها تحت روش باندینگ دندان بسته می شود.

3- روکش های کامپوزیت در مقایسه با دیگر روش های اصلاح طرح لبخند به راحتی قابل ترمیم هستند. اگر روکش های سرامیکی شکسته یا لب پر شوند بایستی مجددا قالب آن ساخته شود. اما ونیرهای کامپوزیتی به طور مستقیم و به راحتی قابل ترمیم هستند. بنابراین روکش های کامپوزیت یک راه حل بسیار ارزان تر و سریع تر هستند.

4- برداشتن کامپوزیت دندان بسیار راحت تر از روکش های سرامیکی است. دلیل این امر این است که برای قرار دادن ونیر های کامپوزیتی، هیچ دندانی تراش داده نشده است.

قبل وبعد ابتسامة هوليود في عيادة بارانا
ونیر کامپوزیت، سریع ترین روش اصلاح طرح لبخند
برداشتن کامپوزیت از روی دندان
کامپوزیت دندان با استفاده از دستگاه های مخصوص قابل برداشتن است.

5- انجام ونیر کامپوزیت معمولاً در یک جلسه انجام می شوند زیرا کامپوزیت ونیرها مستقیماً روی دندان ها قرار می گیرند و مانند لمینت سرامیکی احتیاجی به قالب گیری و ساخت آن در لابراتوار نیست. با استفاده از ونیر کامپوزیت اصلاح طرح لبخند شما فوری است.

6- ونیرهای کامپوزیتی معمولاً ارزان تر از لمینت های سرامیکی هستند.

7- انجام ونیر کامپوزیت تقریباً برای همه ی افراد امکان پذیر است.

معایب کامپوزیت دندان چیست؟

ونیر کامپوزیت در مقایسه با روش لمینت سرامیکی، دارای معایب زیر است:

1- احتمال لکه دار شدن ونیر کامپوزیت در مقایسه با لمینت سرامیکی بیشتر است. اما می توانند مرتباً صیقل داده شده و تمیز شوند (پالیش دندان). رعایت رژیم های غذایی و مراقبت های بهداشتی تا حد زیادی از لکه دار شدن آن ها جلوگیری می کند. همچنین میزان لکه دار شدن به نوع مواد کامپوزیت استفاده شده و کیفیت آن نیز بستگی دارد.

2- کیفیت و ظاهر ونیر کامپوزیت به مهارت و تجربه دندانپزشک زیبایی نیز بستگی دارد. برای یک روکش کامپوزیت خوب و طبیعی، بایستی به یک دکتر دندانپزشک خوب برای کامپوزیت ونیر دندان مراجعه کنید.

3- طول عمر ونیر کامپوزیت نسبت به لمینت سرامیکی کمتر است.

لمینت بهتر است یا کامپوزیت دندان؟

با توجه به مزایا و معایب این شویه زیبایی دندان، در نهایت کدام روش برای شما بهترین گزینه است؟
حتی با وجود بهبود مواد کامپوزیت در طول سال ها، اما لمینت دندان مشهد ماده ای به مراتب قوی تر از رزین کامپوزیت است. لمینت ها به طور متوسط 10 تا 15 سال دوام می آورند، اگرچه زمانی که بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت می کنید و دستورالعمل های دندانپزشک خود را دنبال می کنید، می توانند حتی بیشتر دوام بیاورند. اما کامپوزیت روشی اقتصادی تر است. شما با قیمت مناسب تر دندان های سفیدی خواهید داشت. د ر ادامه تصویری می بینید از نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی بارانا که

لیمنت و کامپوزیت دندان در مشهد
نمونه کارهای لیمنت و کامپوزیت در دندانپزشکی بارانا

بهترین راه برای انتخاب بهترین روش اصلاح طرح لبخند مشاوره با دندانپزشک زیبایی با تجربه است. اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای اصلاح طرح لبخند خود هستید، احتمالا کامپوزیت دندان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین اگر برای اصلاح طرح لبخند خود عجله دارید ونیر کامپوزیت گزینه مناسب تری خواهد بود. همچنین عامل دیگری که باید در نظر بگیرید میزان شدت مشکل دندان های شماست. اگر مشکلات دندان های شما زیاد باشد احتمالا نتوانید ونیر کامپوزیت دندان انجام دهید.

کامپوزیت ونیر بهتر است یا لمینت سرامیکی
کامپوزیت ونیر بهتر است یا لمینت سرامیکی؟

در نهایت می توانید انتظار داشته باشید که بعد از انجام هر کدام از این روش ها جذاب ترین لبخند را خواهید داشت.

سن مناسب برای اجرای کامپوزیت

برای انجام کامپوزیت دندان در مشهد محدودیت سنی خاصی وجود ندارد، با این حال توصیه می شود این روش برای اصلاح طرح لبخند در افراد بالای 17 سال انجام شود، زیرا به دلیل تکمیل نشدن فرآیند رشد استخوان ها و فک در سنین نوجوانی، احتمال ایجاد فاصله بین دندانی وجود دارد.

کامپوزیت بهتر است یا ارتودنسی؟

کامپوزیت دندان یک روش دندانپزشکی زیبایی است اما در روش ارتودنسی اصلاح ساختار اسکلتی دندان ها، فک و کام دهان نیز مورد توجه قرار می گیرد. اگر بهم ریختگی دندان های شما بسیار شدید باشد و یا فاصله بین دندانی شما زیاد باشد با استفاده از کامپوزیت دندان اصلاح نمی شود و تنها راه حل درمان ارتودنسی خواهد بود.

بهم ریختگی های جزئی با کامپوزیت دندان قابل رفع است.طول درمان ارتودنسی معمولا طولانی است و 6 ماه تا یکسال نیاز است که روی دندان های خود بریس داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که رنگ و شکل دندان ها در ارتودنسی تغییری نمی کند. بنابراین گاهی لازم است بعد از اصلاح جایگاه دندان ها از روش های کامپوزیت دندان نیز استفاده شود. در جلسه مشاوره با دندانپزشک زیبایی بنا به شرایط دهان و دندان شما بهترین روش به شما توصیه می شود.

کامپوزیت دندان بعد از ارتودنسی
تصویر ونیر کامپوزیت بعد از ارتودنسی برای مراجعه کننده عزیز

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است؟

امروزه کامپوزیت ونیرها نسبت به گذشته دوام بسیار بیشتری دارند. آن ها بین 10 تا 15 سال ماندگاری دارند و در صورت رعایت مراقبت ها و چکاپ 6 ماه مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد. پس از این مدت اگر نیاز به تعویض داشته باشند این کار به سادگی و توسط جایگزینی با ونیر کامپوزیت جدید قابل انجام است.

عوامل مختلفی در ماندگاری ونیر کامپوزیت ها تاثیر گذار است. در وهله اول کیفیت مواد و دقت دندانپزشک بسیار مهم است که با مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی خوب می توانید به این هدف برسید. اما مهمترین بخش مراقبت های بعد از انجام ونیر کامپوزیت دندان است. با رعایت مراقبت های بعد از ونیر کامپوزیت می توانید عمر آنها را افزایش دهید. عدم مصرف غذاهای سفت مانند آجیل و یخ با دندان، عدم مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های رنگی مانند قهوه و چای (یا بلافاصله بعد از مصرف مسواک بزنید) و رعایت بهداشت دهان و دندان در افزایش طول عمر کامپوزیت ونیر دندان موثر است.

کامپوزیت دندان در مشهد - طول عمر کامپوزیت دندان
افزایش طول عمر کامپوزیت با رعایت مراقبت های بعد از ونیر کامپوزیت دندان

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

اگر دندان های خود را کامپوزیت کرده اید، رعایت مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان جهت افزایش طول عمر آن بسیار مهم است. برخی از مراقبت های بعد از کامپوزیت ونیر دندان عبارتند از:

  1. از مصرف مواد غذایی رنگی مانند پفک و از آشامیدن نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه اجتناب کنید. در صورت مصرف مواد غذایی رنگی بلافاصله، دهان خود را بشویید و مسواک بزنید.
  2. از کشیدن سیگار خودداری کنید. سیگار و تنباکو باعث زرد شدن دندان ها می شود.
  3. بلافاصله بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.
  4. بهتر است هر 6 ماه یکبار جهت چکاپ به دندانپزشک خود مراجعه کنید.
  5. از دهانشویه های مورد تایید دندانپزشک استفاده کنید و برای استفاده از مسواک حتما از خمیر دندان حاوی فلوراید استفاده کنید.
  6. هر شب جهت ضدعفونی کردن لثه ها و دندان ها آب نمک قرقره کنید.
  7. از گاز زدن مواد غذایی سفت جدا خودداری کنید.
مراقبت بعد از کامپوزیت دندان - گاز زدن سیب با کامپوزیت
از گاز زدن سیب و مواد غذایی سفت اجتناب کنید

پالیش کامپوزیت دندان چیست؟

مصرف نوشابه، چای، پفک و سایر تنقلات رنگی باعث می شود تا کامپوزیت دندان درخشندگی اولیه خود را نداشته باشد. پالیش کامپوزیت دندان هم از دیگر روش های ترمیمی کامپوزیت دندان محسوب می شود. در صورت زرد یا کدر شدن دندان ها می توان با استفاده از براق کننده کامپوزیت دندان، فرز کامپوزیت و سایر وسایل و تجهیزات مرتبط از آن استفاده کرد.

پالیش کامپوزیت دندان چیست
با پالیش کامپوزیت، دندان های شما مجددا درخشان می شود

پالیش کامپوزیت را میتوان یکی از روش های مراقبت از کامپوزیت به شمار آورد که نیاز است هر 6 ماه یا یکسال بعد از کامپوزیت دندان انجام شود. پولیش کامپوزیت یک روش آسان برای سفید و درخشان کردن دندان ها است که عملکرد آن مشابه با جرمگیری دندان های طبیعی است. پالیش دندان کامپوزیت شده علاوه بر صاف و براق کردن سطح دندان ها، تاثیر درمانی هم دارد؛ چراکه از پوسیدگی و ایجاد بوی بد دهان جلوگیری می‌کند.

نکته قابل توجه این است که پولیش دندان کامپوزیت شده در خانه امکان پذیر نیست. با وجود اینکه برخی کیت‌های سفید کردن دندان در داروخانه ها موجود هستند، اما ممکن است مواد شیمیایی داخل آن ها به دندان آسیب برساند. علاوه بر این برای پالیش دستگاه‌های مخصوصی موجود هستند که باید توسط خود دندانپزشک انجام شود.

مزایای پالیش کامپوزیت

حالا که متوجه شدیم پولیش کامپوزیت چیست به مزایا و تاثیرات مثبت پالیش کامپوزیت می پردازیم:

  1. لبه‌های دندان دوباره مرتب و ردیف میشوند.
  2. سطح دندان در مقابل پلاک مقاوم تر میشود.
  3. بافت های لثه سالم تر خواهد شد.
  4. پالیش کامپوزیت باعث افزایش طول عمر کامپوزیت خواهد شد.
  5. جلوه دندان مثل روز اول خواهد شد.
  6. شکاف بین دندان ها تمیز و مرتب خواهند شد.
مزایا پولیش کامپوزیت دندان چیست
پالیش کامپوزیت نوعی روش پاکسازی دندان است که برای سالم ماندن کامپوزیت و جلوگیری از بوی بد انجام میشود

چرا کامپوزیت دندان می ریزد؟

اگرچه مهم است که چه دندانپزشکی کامپوزیت های شما را نصب کند، اما به دلایل مختلف دیگری کامپوزیت می تواند بشکند یا بریزد. این عوامل تا حد زیادی به رعایت های خود فرد بستگی دارد و بخش دیگری از آن ارتباطی به فرد ندارد. این بخش را می توان به عفونت ها و التهاب های لثه مرتبط دانست. زمانی که کامپوزیت دندان در مشهد یا هر کجای دیگر را نصب می کنید، ممکن است تا لثه شما متورم و ملتهب شود و در نتیجه به کامپوزیت های شما فشار وارد کند و باعث شود تا آن ها بریزد.

البته که عفونت لثه هم تا حد زیادی به بهداشت خود فرد بستگی دارد، اما در بعضی مواقع هم غیرقابل پیش بینی خواهد بود. در تمام موارد توصیه می شود پیش از اقدام برای انجام کامپوزیت مشهد هرگونه ترمیم و پر کردن یا عصب کشی که دندان های شما نیاز دارد، انجام دهید تا پس از نصب آن دچار دردسر نشوید.

ترمیم کامپوزیت دندان چگونه است ؟

همان طور که اشاره شد از مزایای کاپوزیت دندان این است که شما می تواند در صورت ایجاد شکستگی یا ترک روی کاپوزیت ها آن را مثل روز اول ترمیم کنید. در لمینت دندان نمی توان از این ویژگی بهره مند شد.

کامپوزیت شکسته شده یا ساییده شده در یک جلسه دندانپزشکی به راحتی تعویض یا ترمیم می شود. ترمیم کامپوزیت دندان شکسته بدون هیچ دردی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. انجام ترمیم کامپوزیت به این صورت است که ابتدا کامپوزیت قدیمی برداشته شده و کامپوزیت جدید نصب می شود.

دندانپزشکی بارانا؛ ارائه دهنده خدمات برتر در حوزه سلامت و زیبایی دندان

روش مستقیم کامپوزیت ونیر در عین کم تهاجمی بودن، یک راه حل مناسب، سریع و مقرون به صرفه برای افرادی است که می خواهند لبخند سفیدتر و جذاب تری داشته باشند. کامپوزیت ونیر برای افرادی مناسب است که دندان های آنها بدرنگ یا بدشکل است یا بهم ریختگی جزئی دارد. فواصل بین دندان ها نیز با استفاده از باندینگ اصلاح می شود.

اگر کامپوزیت ونیر به خوبی و با دقت بالا انجام شود، می توانید سالها از زیبایی دندان های خود لذت ببرید. با انجام کامپوزیت در یک جلسه دندانپزشکی به لبخندی جذاب دست یابید. با رعایت مراقبت های بعد از ونیر کامپوزیت می توانید طول عمر آنها را افزایش دهید. در این میان انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان در مشهد می تواند شما را در دستیابی به بهترین نتیجه کمک بسیاری کند.

دندانپزشکی بارانا در مشهد
کلینیک دندانپزشکی بارانا؛ پاسخگوی سوالات شما در حوزه دندان

در نهایت ممکن است با اطلاع از تمام مزایا و معایب کامپوزیت باز هم قیمت کامپوزیت دندان مشهد برای شما دغدغه اصلی باشد. کلینیک دندانپزشکی بارانا با ارائه خدمات کامپوزیت اقساطی می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا هزینه های آن را در 5 ماه پرداخت کنید.

سوالات متدوال

1.آیا کامپوزیت دندان قابل برداشتن است؟

بله، در صورتی که بخواهید به صورت کامل کامپوزیت دندان خود را بردارید، این امکان وجود دارد که با مراجعه به دندانپزشکی و ریمو کامپوزیت، اثرات آن را از بین ببرید.

2.آیا کامپوزیت باعث جلو آمدن دندان می شود؟

خیر، تنها در صورتی ممکن است کامپوزیت باعث جلو آمدن دندان شود که از کامپوزیت هایی با کیفیت نامناسب استفاده کنید که ظرافت کافی را ندارد و باعث جلو آمدن دندان ها می شود.  

3.آیا کامپوزیت شامل بیمه تکمیلی می شود؟

خیر، از آن جایی که کامپوزیت دندان برای زیبایی و اصلاح طرح لبخند استفاده می شود، خدمات بیمه تکمیلی آن را تحت پوشش قرار نمی دهد.

4- بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند به صورت فوری چیست؟

ونیر کامپوزیت یکی از بهترین روش های اصلاح طرح لبخند است که در یک جلسه انجام شده و نیاز به آماده سازی دندان نیز ندارد.

97 دیدگاه

  1. اگه کامپوزیت یک ترک ریز برداره درست میشه؟ من شک دارم ترک برداشته یا نه . شما چی پیشنهاد میدین؟

    شهرزاد
    1. این حالتی که شما میگید بهتره دندانپزشک معاینه کنه، اما اگر هم ترک برداره قابلیت ترمیم و تعویض داره

      خانم داودی
  2. سلام . روز بخیر. کامپوزیت قسطی هم دارین؟

    شریف
    1. سلام بله در کلینیک دندانپزشکی بارانا کامپوزیت و لمینت و ایمپلنت دندان، از دم قسط ، بدون پیش پرداخت با پرداخت 5 ماهه انجام میشه

      خانم داودی
  3. ببخشید میشه کامپوزیت رو برداشت؟

    سحر
    1. سلام. بله. کامپوزیت رو میشه ترمیم کرد، میشه پالیش کرد و میشه کاملا ریمو کرد یا کاملا برداشت

      خانم داودی
  4. من یکی از دندونام ایمپلنت شده اما میخوام کل دندونام رو کامپوزیت کنم. کامپوزیت روی دندان ایمپلنت شده قابل انجام هس یا ن؟

    چکامه
    1. سلام. انجام کامپوزیت دندان بر روی دندان ایمپلنت شده مثل روکش هست. در صورتی که دندان ایمپلنت شده شما شرایط لازم برای کامپوزیت را داشته باشد انجام این کار مانعی ندارد. اما در غیر این صورت باید ایمپلنت دندان خود را تعویض کنید.

      مهلا زمانی
  5. وقت بخیر
    کامپوزیت رو زمان بارداری هم میشه انجام داد؟

    سمیه
    1. سلام
      انجام کامپوزیت دندان در دوره بارداری کاملا به شرایط شما بستگی داره، در صورتی که هیچ مشکلی شما را تهدید نکنه میتونین از کامپوزیت دندان در این دوره استفاده کنین.

      مهلا زمانی
  6. سلام و درود. عذر میخوام کامپوزیت روی پوسیدگی هم تاثیر داره؟ باعث میشه که دندون بپوسه یا نه؟

    abbas
    1. سلام برای انجام کامپوزیت ابتدا پوسیدگی های دندان برطرف می شود. دندان کامپوزیت شده مانند دندان های طبیعی نیاز به مراقبت دارد و می بایست بهداشت دهان و دندان برای آن رعایت شود. در نهایت کامپوزیت دندان در حالت عادی باعث ایجاد پوسیدگی دندان نمی شود.

      فاطمه پایان
  7. سلام خسته نباشید
    یک سوال داشتم. من چندوقت پیش روکش کردم یکی دوتا از دندونامو، الان میخوام کامپوزیت کنم..به نظر شما میشه؟

    محمدرضا
    1. سلام وقت بخیر.
      شما میتونید رنگ روکش رو متناسب با رنگ کامپوزیت انتخاب کنید اما روی روکش نمیتونین کامپوزیت انجام بدین.

      مهلا زمانی
  8. سلام وقت بخیر.
    یک سوال داشتم. در صورتی که دندونا کوتاه و بلند باشن بازم کاربرد داره؟ میشه برای رفع این کوتاه بلندی کاری کرد؟

    محمود
    1. سلام و درود
      بله. کامپپوزیت برای رفع نواقص ظاهری از جمله هم‌سطح نبودن دندان‌ها کاربرد داره.

      مهلا زمانی
  9. سلام كدوم نوع كامپوزيت براي فك جلو اومده مناسب تره منظورم اينه كه نازكترين و طبيعي ترين حالت ممكن داره فك بالاي من نسبت به فك پايين جلوتره

    رونيكا
  10. سلام خسته نباشی من دو تا دندون جلوم خرگوشی هست راه حلی هست براشون کوتاه بشه

    حامد
    1. با سلام جهت معاینه رایگان با این شماره تماس بگیرین
      05137609009

      پشتیبان سایت
  11. سلام دندون های من ظاهرشون مرتب فقط میخوام سفید بشه روش بلچینگم عمرش کمه میشه با کامپوزیت سفید کنم دندونام جلو نیان فقط سفید بشه امکانش هست هزینش بدون تراشم کمتره یا نه فرقی نمیکنه

    زینب صالحی
    1. Author

      سلام، اگه فقط می‌خواهید دندان‌هایتان سفید شود می‌توانید بلیچینگ انجام دهید اما اگر علاوه بر رنگ از ظاهر دندان‌هایتان هم راضی نیستید می‌توانید کامپوزیت را انتخاب کنید. برای کامپوزیت دندان تراش داده نمی‌شود.

      مدیر
  12. سلام دوتا از دندون هام زرد شده باجرم گیری پاک نمیشه باید چه کنم

    مریم
    1. Author

      سلام، می توانید همان دو دندان را کامپوزیت به رنگ طبیعی دندان کنید.

      مدیر
  13. سلام خسته نباشید من دوتا دندون جلوم نیست آیا میشه با کامپوزیت جای خالی دیده نشه هزینه ایمپلنت خیلی زیاده

    شادی
    1. Author

      گاهی درمان بریج به جای ایمپلنت استفاده می شود. اما چون شما دو دندان از دست داده اید در این مورد دکتر دندانپزشک می تواند نظر بدهد. برای مشاوره بیشتر با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
    2. دندانهای من لق شدن راهی هست برای جلوگیری

      مریم محمدی
      1. Author

        سلام، بله باید برای معاینه و مشاوره تشریف بیاورید

        مدیر
  14. سلام‌هزینه هرواحد کامپوزیت ازچه قدره

    یلدا
    1. با سلام
      از 800 هزار تومان شروع میشه

      مدیر مدویکا
  15. سلام وقت بخیر من دوتا از دندون هام خراب شده کامپوزیت میشه انجام داد و دوتا دندون هم خود دکتری ک کامپوزیت میکنه ایا درست میکنه

    ناشناس
    1. Author

      سلام، ابتدا باید اقدامات درمانی ( مانند عصب‌کشی، ترمیم و …) انجام شود، سپس برای کامپوزیت اقدام کنید. زیرا اگر بعد از کامپوزیت دندان بخواهید کارهای درمانی انجام دهید ممکن است در اثر ضربه‌های وارده کامپوزیت بشکند.
      معمولا برخی دندانپزشکان درمانی هستند برخی بیشتر کارهای زیبایی مانند کامپوزیت را انجام می‌دهند. در هر صورت تمامی این موارد در کیلینک بارانا به بهترین نحو انجام می شود.

      مدیر
  16. سلام
    وقت بخیر

    من از ناحیه فک بالا یه دونه دندون اضافی ازداخل دارم یعنی بین دندون دوم و سوم ولی از داخل قرار داره
    برای انجام کامپوزیت نیاز ب کشیدن داره؟

    نسیم
    1. Author

      سلام، بله صد در صد

      مدیر
  17. با سلام وقتتون بخیر
    من دوتا دندون جلوی فک بالا(دوتادندون پیش) یکی یکم روی اونیکی اومده ولی دندونهای نیشم یکم فاصله دارن که صبر ارتودنسی رو هم ندارم میترسم با ونیر کامپوزیت قطورتر بشن بیان جلو و شنیدم مس دندونهایی که مشکل عصب دارن بعد از ونیر کامپوزیت دندونها به خوردن آب خنک یا گرم حس بدی دارن …لطفا راهنمایی بفرمایید

    فاطمه
    1. Author

      سلام، حساسیت دندان بعد از کامپوزیت موقتی است. بعد از یک الی دو هفته برطرف می‌شود.

      مدیر
  18. سلام من دندونای فک بالام الان دو هفته هست که کامپوزیت کردم و الان خیلی پشیمونم چون لبم اومده جلو و چهرم تغییر کرده ایا راهی هست ؟؟

    فاطمه محسنی
    1. با سلام
      تنها راه برداشتن کامپوزیت هاست

      مدیر مدویکا
  19. سلام وقت بخیر
    یعنی اگر شش واحد دندان کامپوزیت کنیم با قیمت 700 تومان چهارمیلیون ودویست هزینه داره ؟؟؟؟

    علیپور
    1. با سلام
      هزینه کامپوزیت با توجه به برندی که کار میشه متفاوت هست و در حال حاضر از هر واحد 800.000 تومان الی 1.500.000 تومان متغیر هست

      مدیر مدویکا
  20. سلام من کلا دندون های فکم ریخته باید چیکار کنم راهنمایی کنید دندون اصلا تویی فکم ندارم

    ناشناس
    1. با سلام
      برای رفع این مشکل باید کاشت دندون یا ایمپلنت انجام بدین

      مدیر مدویکا
  21. سلام وقت بخیر،من یکی از دندونام بالاتر از بقیه دندونامه ولی فکم هیچ مشکلی نداره و نعلی شکله،اگر کامپوزیت کنم درست میشه که هم سطح با بقیه دندونام معلوم شه؟؟؟؟

    حانا
    1. با سلام
      بله امکان اصلاح وجود داره ولی خب توضیحات شما هم واضح نیست ، باید از نزدیک معاینه بشین

      مدیر مدویکا
      1. سلام من 13تا ایمپلنت دارم ولی ساخت دندان خیلی بد شده یعنی کوتاه ساخته میخوام دوباره اینارو بردارم دندان جدید بذارم هزینش چقدر میسه

        زهرا فدافن
        1. Author

          هزینه ایمپلنت دندان هر دندان از ۵ میلیون تا ۹ میلیون تومان بسته به برند آن متفاوت است.

          مدیر
  22. سلام دو تادندان عصب کشی شد قاب کزاشتم قا بش افتاد حالا باید چهکار کنم جاو دهانم هست

    مریم ازکاش
    1. با سلام
      اگر منظورتون روکش دندان بعد از عصب کشی هست باید مجدد به پزشکتون مراجعه کنین تا دندان رو روکش کنن

      مدیر مدویکا
      1. سلام ببخشید الان بخواهیم هم سمت لبخند رو کامپوزیت کنید چقد میشه فقط جلو بالا و پایین

        ناشناس
        1. با سلام
          معمولا 16 واحد از دندان ها رو لازمه که کامپوزیت انجام بدین البته بستگی به فک و تعداد دندان هایی داره که توی خنده دیده میشه. هزینه کامپوزیت هر دندان از 700.000 تا 1.500.000 تومان بسته به برند کامپوزیت متفاوت هست

          مدیر مدویکا
          1. سلام
            من یه دونه از دندونای نیشم از ردیف رفته عقت میشه دروستش کرد؟ بعد من میخام کامپوزیت هم انجام بدم.

            حسینی
          2. با سلام
            باید معاینه بشین به این شکل نمیشه اظهار نظری کرد.

            مدیر مدویکا
  23. سلام من دوتا دندان جلولب پریده میشه وقت بدین

    محسن عبدالهی
    1. سلام جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
    2. سلام …چرا اصلا پاسخگونیستید…من یه وقت میخواستم واسه کامپوزیت اما اصلا دردسترس نیستید چه وضعشه آخه

      مریم
      1. Author

        سلام، لطفا در ساعات اداری با شماره تماس 09018191885 در ارتباط باشید.

        مدیر
  24. سلام هر واحد دندان 600 هزار تومان
    هر واحد شامل چند عدد دندان میشود؟ یکه
    عدد یا…….؟….؟

    سام
    1. سلام بله یک عدد،که با توجه به نوع دندان از 700 هزار تومان تا 1/500/000 هزار تومان برای هر واحد دندان می باشد، که بیشترین نرخ مربوط به کامپوزیت IPS است.

      نیما شفیعی
  25. سلام فرق لمینت با کمپوزیت در چیه من ی دندون جلوییم شکسته چند روزیه باید چه کاری بکنم فکر میکردم قیمت هر واحی ۲۴۰ در میاد چه کارایی دارن این دو ممنون

    علی اصغر از مشهد
    1. سلام تفاوت هایی بین لمینت و کامپوزیت وجود دارد.لمینت دندان:ترمیم دندان های شکسته یا ترک خورده،اصلاح دندان هایی که کج هستند،دندان هایی که در اثر ساییدگی کوتاه شده اند و دندان هایی که باهم فاصله دارند و اما کامپوزیت معمولا دندان هایی که عیب ظاهری نداشته باشند و فقط بیمار قصد داشته باشد رنگ دندان ها را روشن تر کند.برای اطلاع از قیمت ها هم لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  26. سلام وقت بخیرمن دوتادندون جلوم مشکل دارن یکیش داره ریزریز میریزه باکامپوزیت کردن درست میشه قیمتشم میشه بدونم؟ازچه طریقی میتونم مشاوره بگیرم؟

    محمد
    1. سلام بله کامپوزیت به مقاومت دندان کمک میکند. باید تشریف بیارید توسط دندانپزشک زیبایی مشاوره شوید . جهت مشاوره و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
    2. سلام وقت بخیرمن دندون شماره دوفک بالام چندسال پیش شکست منم کشیدم والان بادوتاازدندونای دیگم ک عصب کشی کردم روکش کردم میخام بدونم میتونم فک بالاموکامپوزیت کنم ازروکشای دندونم راضی نیستم یکم کوتاه تره نسبت ب دندونای دیگم دوست دارم همه یکسان ومرتب بشه میشه راهنمایم کنین؟واینکه میشه کامپوزیت کنم

      سمانه
      1. با سلام
        بله میتونین کامپوزیت انجام بدین وفقط روی دمدونی که روکش هست امکان کامپوزیت نیست ولی اون دندون باید مجدد روکش بشه به رنگ کامپوزیتتون

        مدیر مدویکا
  27. سلام میشه قیمت کامپوزیت دندان رو بدونم

    ناشناس
    1. سلام قیمت کامپوزیت دندان در حال حاضر بین 700 تا یک میلیون تومان می باشد. با توجه به متغیر بودن قیمت ها لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق حتما تماس بگیرید. جهت رزرو نوبت و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      کارشناس مدویکا
  28. سلام وقتتون بخیر کامپوزیت دندان اقساطی هم انجام میشه ؟

    محمد از مشهد
    1. سلام، نه متاسفانه لمینت و کامپوزیت دندان شرایط اقساطی نداره.

      کارشناس مدویکا
  29. سلام ما که سیگار و تریاک میکشیم میتونیم کامپوزیزت کنیم

    مجتبی
    1. سلام استعمال دخانیات باعث تغییر رنگ کامپوزیت دندان می شود.

      عاطفه آجلی
  30. سلام من از شهرستان میخوام بیام برای کامپوزیت دندونام، یک روزه انجام میشه؟ چطوری وقت بگیرم؟

    مهدی نقوی
    1. سلام بله اگر مشکلات خاص دندانی نداشته باشید کامپوزیت دندان معمولا یک روزه انجام میشه، برای رزرو نوبت لطفا با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
      1. سلام من دندون هام خرگوشی هست مخاستم ببینم باکامپوزیت رفع میشه یانه

        عاطفه دادخواه
        1. سلام بله اصلاح فرم و شکل دندان ها به فرم دلخواه همراه با کامپوزیت انجام می شه.

          عاطفه آجلی
          1. سلام
            برای اطلاح طرح لبخند و کامپوزیت میخوام مراجعه کنم اما یکی از دندونایی جلوییم شکسته و جاش خالیه.
            چاره چیست؟

            سجاد وفایی
          2. سلام باید تشریف بیارید توسط دندانپزشک معاینه شوید. اگر ریشه دندان از دست رفته باشد از روکش ایمپلنت استفاده میشود. لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

            کارشناس مدویکا
        2. سلام وقت تون بخیر.اینکه میگیدهزینه کامپوزیت دندان برای هرواحدبین ۷۰۰تایک میلیون هست.یعنی کل دندانها.یاهریه دونه دندون

          عاطفه دادی نژاد
          1. قیمت اعلام شده برای هر دندان میباشد.برای اطلاع از هزینه های مصوب جدید برای کامپوزیت با مشاورین مدویکا تماس بگیرید:05137608434 – 09018191885

            نیما شفیعی
      2. سلام . ایا حالت دندون خرگوشی هم میشه کامپوزیت کرد ؟

        مهلا
        1. با سلام
          بله امکانش هست

          مدیر مدویکا
  31. سلام ، من قبلا دندانهام ارتودنسی کردم ، الان فقط میخام دندونام سفید و براق باشه ایا کامپوزیت پیشنهاد میشه یا راه حل دیگه ای داره ؟
    ممنون

    ناشناس
    1. سلام، اگر از فرم و شکل دندونهاتون راضی هستید میتونید بلیچینگ انجام بدین، در بلیچینگ رنگ دندونها چند درجه نسبت به رنگ فعلی روشن تر میشه. برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت میتونید با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
    2. سلام من دوتا از دندون های جلوم بلنده اگر کوتاهشون کنم مشکلی پیش نمیاد قیمتش هم چجوریه می‌خوام دندان هامو هم سفید کنم

      ناشناس
      1. سلام بله در اصلاح طرح لبخند فرم و رنگ دندان ها و فواصل بین دندانی قابل تغییر است. هزینه بستگی به این داره که بخواهید ونیر کامپوزیت انجام بدین یا لمینت سرامیکی. هزینه لمینت سرامیکی بیشتر از ونیر کامپوزیت است، البته هر کدام مزایای خاص خود را دارد. جهت اطلاع از هزینه ها لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        کارشناس مدویکا
        1. سلام
          هزینه پالش دندان کامپوزیت شده چقدره؟

          مسعود
          1. Author

            سلام، هزینه پالیش هر فک ۲۵۰ هزار تومان است.

            مدیر
        2. سلام من میخام کامپوزیت کنم دندونامو بعد دندونای رو به روم بالایی ها و پایینی ها یکمی خرابن آیا میشه کامپوزیت کرده؟؟؟

          وحید
          1. Author

            سلام، اگر لازم باشه کار درمانی براتون انجام میشه بعد کامپوزیت میشه.

            مدیر
  32. ببخشید سلام اصلاح طرح لبخند چیه؟؟؟؟با کامپوزیت ونیر فرق داره؟؟

    ماندانا امینی
    1. سلام، اصلاح طرح لبخند اصطلاحی است که برای زیباسازی لبخند شما از طریق اصلاح فرم، شکل و رنگ دندان های شما انجام می شود. این امر به چند طریق قابل انجامه که یکی از این روش ها ونیر کامپوزیت دندان است.

      مدیر
    2. کامپوزیت آسیبی به دندون نمیرسونه؟ اگه بعد از چند سال بخوایم کامل برداریم چی؟

      ناشناس
      1. سلام، اگر دندانپزشکتون مهارت لازم رو داشته باشه و بهداشت و مراقبت های بعد از کامپوزیت رو رعایت کنید هیچ آسیبی به دندان نمیرسونه. اگر بدون تراش انجام بشه میتونید بردارین

        مدیر
    3. برند الترادنت واحدی چند هست؟؟

      مجتبی
      1. سلام جهت اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

        نیما شفیعی
  33. من ۶ ماهه عمل بینی کردم به نظرتون اشکال نداره الان برم دندونمو کامپوزیت کنم یعنی مشکلی پیش نمیاد

    شهلا میلانی
    1. سلام چون بعد از 6 ماه دوران بهبودی بعد عمل طی شده مشکلی برای انجام کامپوزیت نیست.

      مدیر
      1. با سلام. بنده حدود ۵ سال پیش کامپوزیت انجام دادم ۱۶ واحد.‌.سه ماه پیش برای پالیش به یکی از دندانپزشکهای مشهد مراجعه کردم اما متاسفانه‌دندانهای سفیدم بعد از گذت دو هفته زرد و زشت شده. خواهش می کنم اهنماییم کنید چیکار کنم.‌

        عصمت
        1. Author

          سلام، حتما به کلینیک بارانا مراجعه کنید تا وضعیت دندان‌هایتان بررسی شود.

          مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.