مزوتراپی مو در مشهد | هزینه هر جلسه + بهترین دکتر مزوتراپی مو

بهترین مزوتراپی مو در مشهد

مزوتراپی مو در مشهد | هزینه هر جلسه + بهترین دکتر مزوتراپی مو

1471 بازدید

مزوتراپی مو در مشهد یکی از محبوب ترین روش ها برای درمان ریزش مو، پرپشت شدن موها، زیبایی بیشتر موها محسوب می شود. برای دریافت نوبت مزوتراپی در کلینیک سلامت ایده آل با شماره های
09386069075 یا 05136166 تماس بگیرید.


مزوتراپی مو در مشهد یک روش درمانی با هزینه مناسب است که طی آن با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه مورد نیاز مو به پوست سر موها تقویت می‌شوند. با این روش می توان ریزش مو را درمان کرد؛ چراکه موهای نازک را ضخیم، ریزش مو را متوقف و موها را قوی تر و درخشان تر می کند. معمولا یک کوکتل مزو (مخلوط مزوتراپی) به صورت جداگانه برای هر بیمار تهیه و مصرف می شود و حاوی مقداری مواد معدنی و ویتامین است که برای دستیابی به حداکثر نتایج و رهایی از مشکلات کمک بسیاری می کند.

اگر می‌خواهید درباره قیمت مزوتراپی مو در مشهد بیشتر بدانید و یا برای انتخاب بهترین دکتر یا کلینیک مزوتراپی مو در مشهد سردرگم هستید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه مزوتراپی مو در مشهد سال 1402 چقدر است؟

قیمت مزوتراپی مو در مشهد برای هر جلسه به صورت حدودی 850 هزارتومان می باشد . 

استفاده از بهترین برند داروی مزوتراپی مو می تواند در گران یا ارزان بودن این شیوه درمانی نقش اساسی ایفا کند.
قیمت مزوتراپی در مشهد مانند هر کجای دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد که افراد در مواردی مانند عمل‌های زیبایی نباید توجه ویژه به قیمت آن داشته باشند. اگر تصمیم به انجام مزوتراپی گرفته‌اید، بهتر است تمرکز کافی خود را بر کیفیت کار بگذارید.

برخی از کلینیک ها هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو را یک جا می‌گیرند و برخی دیگر به صورت جلسه ای دریافت می کنند که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارد.

معرفی کلینیک سلامت و زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با شماره درج شده در تصویر تماس حاصل نمایید.

بهترین مرکز مزوتراپی مو مشهد

دقت کنید که رعایت اصول بهداشتی در حین انجام مزوتراپی مسئله ای حائز اهمیت است؛ بنابراین هم پزشک و هم کلینیک را باید از میان برترین ها انتخاب کنید. یافتن بهترین دکتر و یا مرکز مزوتراپی در شهرهای بزرگ نمود بیشتری پیدا می کند، به عنوان مثال تعداد مراکز مزوتراپی در مشهد زیاد است و همین مسئله باعث می شود تا افراد برای انتخاب بهترین مزوتراپی مو در مشهد دچار سردرگمی شوند.

کلینیک تخصصی پوست و موی سلامت ایده آل، را میتوان به عنوان بهترین کلینیک مزوتراپی مو در مشهد معرفی کرد. مزوتراپی در این مرکز با بهترین کیفیت و توسط بهترین دکتر مزوتراپی در مشهد انجام می‌شود. دکتر آزاده طبیعی، دکتر مریم پادرایی، دکتر فرزانه دلگشایی، دکتر فائزه خادمی، دکتر مرضیه پیشگویی و دکتر مریم مهدوی انارکی جمعی از بهترین متخصصان پوست و مو مشهد هستند که در کلینیک سلامت انواع خدمات از جمله مزوتراپی مو در مشهد به مراجعین ارائه میدهند.”

کاربردهای مزوتراپی

مزوتراپی مو در مشهد می تواند در درمان ریزش مو یا مشکلات نازک شدن مو برای مردان و زنان در هر سنی موثر باشد. مزوتراپی به عنوان یک جایگزین کم تهاجمی برای تقویت و رشد مجدد مو، یک درمان عالی و مقرون به صرفه است که می‌تواند موهای سالم تری را در کمترین زمان برای شما به ارمغان آورد.

از مهم ترین فواید مزوتراپی مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • ریزش مو به تدریج متوقف می شود.
  • • رشد مو افزایش پیدا می کند.
  • • فعالیت غدد چربی کاهش می یابد.
  • • جریان خون و اکسیژن رسانی به ریشه های مو افزایش می یابد.
  • • شوره سر کاهش می یابد.
فواید مزوتراپی مو
مزوتراپی مو علاوه بر تقویت ساقه مو و حل مشکلات پوستی موی سر می شود.

علاوه بر مزوتراپی مو، مزوتراپی برای صورت و سایر نواحی نیز استفاده میشود که کاربرد و فواید مختلفی برای افراد دارند مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • • مزوتراپی برای رفع اسکار و آکنه
  • • مزوتراپی صورت برای جوانسازی
  • • درمان سلولیت
  • • رفع غبغب

انواع مزوتراپی در مشهد کدامند؟

مزوتراپی از درمان‌هایی محسوب می شود که با اهداف مختلفی استفاده می شود. تزریق مواد آلی، پروتئین و انواع ویتامین ها به قسمت‌های مختلف پوست با اهداف متفاوتی انجام می شود. حتی از آنجایی که تزریق در مزوتراپی از طریق میکروسوزن های باریک انجام می شود، این روش درمانی را می توان برای پوست حساسی مانند صورت هم استفاده کرد.

1- مزوتراپی مو در مشهد

مزوتراپی مو روشی است که با تزریق مواد معدنی به سر باعث تقویت فولیکول های مو شده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

مزوتراپی مو در مشهد
درمان ریزش و کم پشتی موها با مزوتراپی مو

2- مزوتراپی لاغری در مشهد

مزوتراپی لاغری یا مزو چربی سوز روشی است با تزریق مواد چربی سوز به قسمت‌هایی از بدن، امکان لاغری موضعی ایجاد می‌شود. مزو لاغری می تواند برای رفع غبغب، لاغری شکم و پهلو و لاغری پا استفاده شود.

مزوتراپی چربی سوزی
از بین بردن چربی بدن با مزوتراپی لاغری و چربی سوز

3- مزوتراپی صورت در مشهد

مزوتراپی صورت برای جوانسازی پوست، تیرگی دور چشم، جای جوش، لکه‌های پوستی، اسکار یا جای زخم استفاده شده و لکه های ناشی از آفتاب را می توان از طریق انجام مزوتراپی کاهش داد. اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه مزوتراپی صورت در مشهد بخوانید.

مزوتراپی صورت
مزوتراپی صورت؛ روشی مطمئن برای از بین بردن جای جوش و اسکار

4- مزوتراپی ابرو در مشهد

افرادی که ابروهای کم پشت دارند یا دچار ریزش ابرو هستند با استفاده از مزوتراپی ابرو میتوانند این مشکلات را رفع کنند. تزریق مواد مغذی، ویتامین ها و پروتئین باعث تقویت فولیکول ها شده و نتیجه آن درمان ریزش و رشد مجدد ابروها است. هزینه مزوتراپی ابرو سال 1402 در کلینیک سلامت 560.000 تومان است.

نتیجه مزوتراپی ابرو
افزایش ضخامت ابرو ها با مزوتراپی

مزوتراپی چگونه باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش آن می‌شود؟

مزوتراپی مو در مشهد از طریق تزریق مواد معدنی فعال در زیر پوست بهره می برد. عوارض جانبی احتمالی این روش بسیار کم است. یکی از روش‌های رایج مورد استفاده توسط متخصصین تزریق مخلوط مزوتراپی به موها است. از آنجاییکه سرنگ های طراحی شده هم برای چنین روش هایی سوزن بسیار نازک دارد و باعث می شود تا بیمار درد چندانی را حس نکند.

چگونگی انجام مزوتراپی مو به این صورت است که هر تزریق محتوی مخلوطی از چندین ماده مفید، مواد معدنی، ویتامین ها است. البته پزشکان این محلول را به صورت جداگانه برای هر بیمار متناسب با شرایط هر فردی آن را انتخاب می کنند. اسم آمپول مزوتراپی مو کوکتل مزو نام دارد. نحوه تزریق مزوتراپی مو بسیار مهم است که در چه زاویه ای و با چه فشاری انجام شود.

خرید کوکتل مزوتراپی مو در مشهد
کوکتل مزوتراپی مو

در واقع 2 تا 6 ماده فعال را می توان در یک سرنگ مزوتراپی مخلوط کرد. از جمله آنها می توان به ویتامین‌های گروه B اشاره کرد که متابولیسم طبیعی را افزایش می دهد و در رشد و ترمیم مو موثر هستند. علاوه بر این، مس و روی از جمله اجزای مورد استفاده در مزوتراپی هستند که از دیستروفی (ضعف) ساختار مو جلوگیری می کنند و مانع ریزش مو می شوند.

اسید هیالورونیک هم از دیگر مواد مزوتراپی مو است که رشد مو را تسریع می کند. اسیدهای آمینه پایه و اساس مو هستند و به تشکیل الیاف کراتین کمک می کنند. سایر موادی که در مزوتراپی استفاده می شود، فولیکول های مو را قوی‌تر و کوآنزیم تراکم مو را تامین می کند و در نهایت باعث بهبود ساختار مو می شود.

مزوتراپی موی سر چیست
مزوتراپی موی سر چیست؟

مزوتراپی موی سر چگونه است؟

سوالی که پیش می آید این است که فرآیند مزوتراپی مو در مشهد دقیقا به چه صورتی است؟

مزوتراپی جلوی سر یا سایر قسمت‌های سر به این صورت است که؛ ترکیبی مجزا از مواد معدنی شامل ویتامین‌ها و پروتئین‌ها است و تا عمق دو میلی‌متر به صورت هدفمند به پوست سر تزریق می‌شود.

تزریق این مواد حیاتی منجر به بازسازی فولیکول مو می شود و گردش خون بهبود یافته رشد مو را بیشترمی کند. مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین ها، مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم)، عوامل مربوط به لایه کراتین پوست، اسیدهای آمینه و گشاد کننده های سطحی مورد نیاز برای رشد و نمو مو به داخل مو می باشد. تغذیه فولیکول های مو باعث از بین بردن شوره سر می شود.

نحوه تزریق کوکتل مزوتراپی
نحوه تزریق کوکتل مزوتراپی

مزوتراپی مو چقدر طول میکشد؟

این بازه بستگی دارد که پزشک شما چه میزان سرعت و تبحر دارد یا شرایط و مشکلات پوست و موی شما به چه صورت است. اما به طور کلی هر جلسه مزوتراپی ممکن است بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد.

مزوتراپی مو چند جلسه است؟

تعداد جلسات مزوتراپی مو در مشهد برای هر فردی با توجه به شرایطی که دارد، متفاوت است. برای پاسخ به این سوال که چند جلسه مزوتراپی مو لازم است تا افراد به نتیجه مطلوب برسند، باید گفت: در بازه 8 تا 15 جلسه متغیر است.

برای پاسخ به این سوال که مزوتراپی مو بعد از چند جلسه جواب می دهد، باید گفت که افراد بعد از 4 جلسه اثرات مزوتراپی را در موهای خود به وضوح مشاهده خواهند کرد.

مزوتراپی مو چقدر ماندگاری دارد؟

برای پاسخ به این سوال که مزوتراپی مو هر چند وقت یکبار لازم و ضروری است؟ باید گفت: که مدت زمان ماندگاری آن در هر فرد متفاوت است.

هرزمان که شما احساس کردید موهای سرتان به تقویت نیاز دارند، این روش درمانی را باید تکرار کنید. به طورکلی اگر مراقبت کافی را داشته باشید، اثرات مزوتراپی تا 1 سال هم باقی می‌ماند.

نتایج حاصل از مزوتراپی مو موقتی بوده و باید به صورت دوره ای تکرار شوند، البته این نکته را به خاطر داشته باشید که جلسات اول مزوتراپی به تشخیص پزشک متخصص پوست و مو ممکن است در فواصل کوتاه مدت انجام شود، اما بعد از دریافت نتیجه مطلوب، فاصله زمانی بین جلسات مشابه جلسات لیزر موهای زائد افزایش خواهد یافت. اگر به دنبال نتایج دائمی از این روش هستید می بایست به دنبال علت ریزش مو و درمان قطعی آن باشید.

عکس قبل و بعد از مزوتراپی مو در مشهد
عکس قبل و بعد از مزوتراپی مو در مشهد

اقدامات قبل از مزوتراپی مو چیست؟

خوب است بدانید که قبل از انجام مزوتراپی مو می‌بایست اقداماتی را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از این شیوه درمانی بگیرید.

برخی از مهم‌ترین این اقدامات به شرح زیر است:

  • • روز قبل از انجام مزوتراپی موهای خود را با آب و شامپو شستشو دهید.
  • • یک یا چند روز قبل از انجام مزوتراپی از مصرف قرص های رقیق کننده خون مانند آسپرین و همچنین داروهای ضدالتهابی خودداری کنید. در صورتی که مجبور به استفاده از هر یک از این داروها هستید، پزشک خود را حتما در جریان داروهای مصرفی خود بگذارید.
  • • قبل از انجام مزوتراپی از استفاده هرگونه شامپو یا ماده حالت دهنده و تقویت کننده برای موهای سر خودداری کنید.
  • • نیازی به ضدعفونی کردن پوست سر نیست؛ چراکه حین انجام مزوتراپی پزشک شما از بتادین یا الکل 70 درصد استفاده می کند.

بعد از مزوتراپی مو چه باید کرد؟

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از انجام مزوتراپی مو مشهد بگیرید بهتر است توصیه‌های زیر را انجام دهید.

از جمله مهم‌ترین مراقبت هایی که لازم است بعد از مزوتراپی مو انجام دهید، به شرح زیر است:

  • • موهای خود را به مدت 3 تا 4 روز بعد از انجام مزوتراپی با هیچ شامپو و ماده ای نشویید
  • • 2 تا 3 روز موهای خود ا در معرض آفتاب قرار ندهید
  • • سعی کنید 7 روز بعد از انجام مزو از رفتن به استخر و جکوزی خودداری کنید
  • • تا زمان بهبود جای زخم ها، قسمت های تزریق شده را ماساژ ندهید
  • • از نوشیدن الکل و مشروبات الکی در روزهای اول خودداری کنید
بعد از مزوتراپی مو چه باید کرد؟
بعد از مزوتراپی مو چه باید کرد؟

مزوتراپی مو چه عوارضی دارد؟

مزوتراپی روشی ایمن و بی خطر است، اما ممکن است برای برخی از افراد با عوارضی همراه باشد که بهتر است بدانید چند روز پس از انجام آن، بهبود پیدا می کند. در واقع در پایان عمل، زخم های کوچکی از تزریق باقی می ماند و مدتی طول می کشد تا بهبود یابد. این مسئله هیچ جای نگرانی ندارد و به زودی درمان می شود.

برخی دیگر از عوارض شایع مزوتراپی مو عبارتند از:

  • • خارش سر
  • • سردرد
  • • قرمزی و تورم در محل تزریق
  • • ایجاد برجستگی در محل تزریق

مزوتراپی مو برای چه افرادی می تواند مناسب باشد؟

روش های بسیار متنوعی برای تقویت فولیکول های مو و پیشگیری از ریزش مو وجود دارد، اما روش های فعلی ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد و هر شیوه درمانی تنها برای گروه خاصی از افراد نتایج مثبت به همراه خواهد داشت و تشخیص بهترین روش، بر عهده پزشک متخصص پوست و مو است.

اگر شما به هر یک از مشکلات زیر دچار شده اید، یکی از کاندیدهای مناسب برای مزوتراپی مو هستید:

  1. ریزش مو بر اثر استرس و فشارهای روانی
  2. هرگونه آسیبه به ساقه مو از جمله شکستگی و سوختگی بر اثر رنگ کردن و تماس با مواد شیمیایی و عوامل محیطی
  3. ریزش موی سکه ای یا آلوپسی که در این بیماری، موهای بخشی از سر با حاشیه های مشخص دچار ریزش شوند.
  4. کاهش سرعت رشد مو بر اثر افزایش سن

چه کسانی نباید مزوتراپی مو انجام دهند؟

پیش از انجام مزوتراپی لازم است بدانید که این روش درمانی برای چه کسانی بی اثر است تا زمان و هزینه صرف آن نکنید. گاهی این شیوه درمانی برای بعضی از افراد نه تنها بی فایده است، بلکه ممکن است با خطراتی هم همراه باشد.

  • افرادی که نباید مزوتراپی مو را انجام دهند، شامل موارد زیر است:
  • • زنان باردار و شیرده
  • • افرادی که به مواد تزریقی آلرژی دارند
  • • زنان در دوران قاعدگی
  • • افرادی که اختلالات غدد درون ریز دارند
  • • افرادی که تومورهای خوش خیم یا بدخیم دارند
  • • افرادی که ریزش مو ناشی از برخی بیمای ها ( مانند سفلیس، سرطان و…) دارند
  • • افرادی که هپاتیت یا دیابت دارند
  • • مردان بالای 40 سال و زنان بالای 60 سال ( این افراد برای انجام مزوتراپی منع پزشکی ندارند، اما احتمالا اثر کمتری از انجام مزوتراپی ببینند)

مزوتراپی بهتر است يا PRP ؟

PRP مو نیز یکی از روش‌های درمانی برای تقویت پوست سر محسوب می شود. بنابراین سوالی که ممکن است برای برخی پیش آید این است که مزوتراپی مو بهتر است یا PRP؟

قبل از انجام هر عملی لازم است بدانید که مزوتراپی شامل تزریق‌های سطحی است. آمپول‌های مزوتراپی معمولا حاوی داروهای رقیق شده مانند ماینوکسیدیل، ویتامین ها و مواد مغذی هستند، در حالی که درمان PRP، تزریق پلاسمای غنی از پلاکت مشتق شده از نمونه خون مشابه به نواحی آسیب دیده پوست سر است.

نتیجه پی آر پی مو
عکس قبل و بعد از پی آر پی مو

متخصصان، PRP را درمانی بسیار موثر تر از مزوتراپی برای مقابله با ریزش مو می دانند. PRP نسبت به مزوتراپی، درمان رشد مجدد مو زمان‌بر و نسبتا مقرون به صرفه‌تر است. PRP ایمن و بدون عوارض جانبی است؛ چرا که از پلاسمای غنی شده خون خود شخص استفاده می شود. بسیاری از پزشکان این حوزه، درمان PRP را همراه با مزوتراپی یا حتی روش های کاشت مو برای دستیابی به نتایج مطلوب پیشنهاد می کنند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این درمان را در صفحه پی آر پی مو مشهد بخوانید.

تریپل اکشن؛ ترکیبی از انواع روش های تقویت مو

تریپل اکشن راهکاری نوین است که از ترکیب سه روش مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر تشکیل شده است. این روش درمانی تقویتی توسط دکتر آزاده طبیعی در کلینیک سلامت ابداع و اجرا می‌شود. توضیحات بیشتر در رابطه با این درمان فوق العاده برای ریزش مو و رشد مجدد آن ها را میتوانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سوالات متد اول درباره مزوتراپی مو

1- آیا مزوتراپی مو برای ریزش ارثی موثر است؟

خیر، مزوتراپی مو برای مواردی که با ژنتیک در ارتباط است، کاربرد ندارد. این شیوه درمان فقط زمانی جواب می دهد که شما برای رشد بیشتر مو یا تقویت ریشه های مو آن را استفاده کنید.

2- آیا مزوتراپی مو با پی آر پی به صورت همزمان انجام می‌شود؟

می توان این دو روش را همزمان انجام داد. بستگی به نظر پزشک دارد. در صورت انجام همزمان نتیجه سریع تر و بهتری حاصل میشود.

3- سن مناسب مزوتراپی مو چه سنی است؟

بهترین بازه زمانی که برای مزوتراپی مو، سن 20 تا 40 سال است. زیرا معمولا تا زیر 35 سال هم برای آقایان و هم برای بانوان این شیوه درمانی خیلی خوب جواب می دهد.

4- بعد از کاشت مو چند جلسه مزوتراپی لازم است؟

اینکه چند جلسه مزوتراپی بعد از کاشت مو لازم است، کاملا به تشخیص پزشک شما مرتبط می شود. در کل از ماه سوم به بعد برای تقویت موهای کاشته شده مزوتراپی توصیه می شود، اما چند جلسه و چطور، به شرایط شما و نظر پزشک ربط دارد.

دقت کنید که کاشت مو جایگزین مزوتراپی مو نیست. مزو برای تقویت موی سر کاربرد دارد، درحالیکه کاشت مو خود عملی مجزا برای رویش مجدد مو است.

5- چند وقت بعد مزوتراپی مو می‌توان موها را رنگ کرد؟

رنگ کردن مو بعد از انجام مزوتراپی مو مشکلی ندارد. اما بهتر است 3 تا 7 روز صبر کنید تا مواد مزو اثرات خود را بهتر بگذارند و بعد برای انجام رنگ مو اقدام کنید.

کلام آخر

مزوتراپی یک روش عالی برای بهبود وضعیت مو و به دست آوردن ظاهری سالم برای مو است. پس از اتمام دوره استفاده نگران ظاهر موهای خود نباشید. با این حال مهم است که این روش توسط یک متخصص با تجربه انجام شود. مجموعه مدویکا با معرفی بهترین ها در این زمینه می تواند شما را به نتیجه دلخواه خود برساند.

اگر سوالی دارید، می توانید در انتهای همین مطلب در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.
کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ گوی شما خواهند بود.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان درباره مزوتراپی در مشهد از طریق شماره 09386069075 باما در تماس باشید.

4 دیدگاه

  1. سلام من صورتم خیلی خارش داره داغ میشه یک ماه میشه

    فاطمه بناپور
    1. باسلام ممکن است عوارض گفته شده بر اثر حساسیت باشد با این حال بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو مشورت نمایید تا پس از معاینه درمان مناسب رابرای شما تشخیص دهد.
      هماهنگی و رزرو نوبت : 09018191885

      فاطمه پایان
  2. سلام
    هزینه مزو ابرو
    و مارک مزوتونو میخاستم بدونم

    مهری نجدی
    1. باسلام برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.