مزوتراپی صورت در مشهد | هزینه، بهترین دکتر، جلسات و مراحل

مزوتراپی صورت در مشهد

مزوتراپی صورت در مشهد | هزینه، بهترین دکتر، جلسات و مراحل

1376 بازدید

سـاعت پاسخگویـی کلینیک سلامت ایده آل مشهد همـه روزه به جــز ایـام تعطیـل از سـاعت 9 صبـح الـی 20
شمـاره تمــاس بـرای رزرو نـوبت و مشـــاوره رایــــــگان جهت انجام مزوتراپی صورت: 09386069075
05136166

مزوتراپی صورت در مشهد یکی از موثرترین روش‌ها برای جوانسازی پوست و بهبود سلامت آن است. مزوتراپی پوست صورت در مشهد برای رفع لک صورت، جای جوش، جای زخم یا اسکار، دور چشم و به طور کل جوانسازی پوست استفاده می‌شود. در واقع در مزوتراپی صورت یک کوکتل مخلوط از مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، ویتامین ها و مواد معدنی را در نقاط خاصی از پوست صورت تزریق می‌کنند که باعث می‌شود پوستتان دوباره زنده شود. هزینه مزوتراپی صورت مشهد بستگی به مقدار محلول استفاده شده برای تزریق دارد که عموما از هر سی سی 700 هزار تومان شروع می‌شود. اینکه چند جلسه به تزریق نیاز است، این روش برای شما مناسب هست یا خیر؟ چه عوارض یا مزایایی دارد؟ مدت اثر آن چقدر است ، جواب تمام این سوالات را می‌توانید در این مقاله بخوانید.

همچنین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنوز تردید دارید که مزوتراپی صورت انجام دهید یا خیر، خواندن ادامه این مقاله به شما توصیه می‌شود.

بهترین روش های مراقبت و جوانسازی پوست
برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه مزوتراپی صورت در مشهد سال ۱۴۰۲

قیمت مزوتراپی صورت مشهد به عوامل متفاوتی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن ها می توان به مقدار مواد مصرفی توسط پزشک اشاره کرد. کوکتل مزوتراپی یکی از مواردی است که باید به عنوان یک عامل تاثیرگذار در هزینه مزوتراپی صورت در مشهد در نظر گرفت.

طبیعی است که میزان مشکلات پوستی هر فرد فاکتور اساسی برای تعیین هزینه‌ها در این حوزه محسوب می شود. مهم است که در کنار تمام فاکتورهای مرتبط با قیمت مزوتراپی، کیفیت کار پزشک و محصولات استفاده شده برای پوست خود را در نظر بگیرید تا از نتیجه نهایی رضایت کافی را داشته باشید.

 هزینه مزوتراپی صورت در مشهد از هر سی سی 700 هزار تومان شروع می‌شود

هزینه مزوتراپی صورت در مشهد
هزینه مزوتراپی صورت در مشهد می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد

بهترین کیلنیک‌ و مرکز مزوتراپی صورت در مشهد

مزوتراپی صورت در مشهد در بسیاری از مراکز و کلینیک ها انجام می شود، اما اینکه کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، مسئله ای است که مدویکا، سامانه آنلاین نوبت دهی بهترین پزشکان زیبایی و درمانی به شما کمک می کند.

ما در کلینیک سلامت ایده آل مشهد بر این موضوع واقفیم که حساسیت کار زیبایی تا چه میزان بالا است، رعایت نکات بهداشتی و استریل بودن تمام تجهیزات باید در حد عالی باشد تا هیچ گونه عفونت یا بیماری از افراد به یکدیگر منتقل نشود. از همین روست که باوسواس و دقتی مضاعف، بهترین‌ها در این حوزه را انتخاب کرده ایم تا رضایت نهایی را در زیبایی چهره شما شاهد باشیم.

انواع مزوتراپی در مشهد چیست؟

مزوتراپی را می توان برای نقاط مختلف بدن استفاده کرد تا پوست آن ناحیه احیا شود. بیشترین نواحی در معرض آسیب صورت، مو و پوست های نواحی گردن است که زودتر از بقیه نواحی چروک می شود. به همین دلیل مزوتراپی برای این نواحی اثربخش بالایی دارد. علاوه بر جوان سازی، مزوتراپی لاغری هم وجود که در ادامه به آن اشاره می شود.

انواع مزوتراپی مشهد
انواع مختلف مزوتراپی برای نواحی مختلف بدن

در دسته بندی کلی از انواع مزوتراپی موارد زیر را می توان اشاره کرد:

1.مزوتراپی لاغری

در این شیوه یک آنزیم چربی سوز به محل موردنظر برای لاغری مثل غبغب تزریق می‌شود. مایع تزریق شده دیواره‌های سلول‌های چربی را می شکند. سیستم لنفاوی چربی اضافی را دوباره جذب می کند و آن را از طریق فرآیند متابولیک طبیعی بدن تخلیه می کند. این روش برای از بین بردن سلولیت‌ها نیز کمک بسیاری می‌کند.

انجام مزوتراپی برای لاغری
با تزریق آنزیم چربی سوز به شیوه مزوتراپی، لاغری سریع تر اتفاق می افتد

2.مزوتراپی مو

نازک شدن و ریزش مو را می توان با ترکیبی از تغذیه و دارو درمان کرد. بدین صورت که در مزوتراپی مو در مشهد به پوست سر انواع ویتامین تزریق می‌شود که همین امر می تواند گردش خون را بهبود بخشد و فولیکول مو را بهتر تغذیه کند. البته اگر بخواهید از این طریق نتیجه بهتری بگیرید باید به محض مشاهده اولین آثار ریزش مو شروع به درمان کنید؛ چراکه مزوتراپی مو روند نازک شدن مو را کند یا متوقف می کند.

مزوتراپی مو مشهد؛ روشی نوین برای احیای مو
انجام مزوتراپی مو توسط پزشکان متخصص کلینیک سلامت ایده آل مشهد

3.مزوتراپی پوست صورت

این شیوه برای رفع تیرگی دور چشم، جای جوش، لکه‌های پوستی، اسکار یا جای زخم، لکه های ناشی از آفتاب مانند ملاسما، چروک پوست و جوانسازی پوست کاربرد دارد. مزوتراپی تزریقی صورت با رساندن ویتامین ها و پروتئین‌ها به لایه زیرین پوست، آبرسانی و کلاژن سازی را در پوست صورت شما افزایش می دهد و منجر به کشیدگی و شاداب شدن پوست شما می شود.

انجام مزوتراپی پوست در مشهد
با مزوتراپی پوست می توانید جوانی پوست خود را دوباره به دست آورید

مزوتراپی صورت چیست؟

یکی از درمان های موفق و پرطرفدار بین خانم‌ها و آقایان مزوتراپی پوست در مشهد است. عواملی مانند آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استرس، تغذیه ناسالم و به طور کل سبک زندگی نادرست، می تواند پوست شما را در معرض جوش و آکنه و زخم و لک های پوستی قرار دهد. در مزوتراپی پوست صورت یک کوکتل که محلولی از مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز پوست است، از طریق یک دستگاه مخصوص به شکل تفنگ به لایه زیرین پوست شما تزریق می شود.

مزوتراپی صورت معمولا برای انواع پوست شامل چرب، خشک، مختلط و معمولی مناسب است. بسته به ترکیب مواد معدنی با تحریک برای تولید کلاژن و الاستین منجر به جوانسازی پوست و آبرسانی شدید و طولانی مدت می شود، به نحوی که مدت اثر مزوتراپی صورت می تواند تا 6 ماه هم دوام داشته باشد.

مواد مورد استفاده در مزوتراپی صورت

انتخاب داروها و ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی  تا حد زیادی به مشکلات و اهداف درمانی مراجعه کننده بستگی دارد. اما در حالت کلی می توان ز ترکیبات زیر در مزوتراپی استفاده کرد:

  • ویتامین ها
  • آنتی اکسیدان ها
  • سیلیکون
  • مواد مغذی
  • مواد معدنی
  • عصاره گیاهان
  • انواع آنتی بیوتیک‌ها
  • هیالورونیک اسید
  • آنزیم ها مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • هورمون هایی همچون کلسی تونین و تیروکسین

این مواد به لایه میانی پوست تزریق می شوند و می توان پس از تزریق، شاهد تغییرات در چهره بود.

– کوکتل مزوتراپی چیست؟

کوکتل مزوتراپی صورت برای هر شخص بسته به نوع مشکل پوستی که دارد فرق می‌کند، اما عموما کوکتل‌های مزوتراپی پوست صورت محلولی از هیالورونیک اسید و ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان‌ها، آنزیم‌های ترمیم کننده، پپتیدها، اسیدهای آمینه، سم بوتولینوم گیاهی A و SNAP 8 هستند. مزوتراپی جوانسازی دست هم در دسته مزوتراپی بدن قرار می گیرد و از همین کوکتل‌ها برای جوانسازی آن استفاده می‌گردد. لازم است یادآوری شود که جای سوزن مزوتراپی بعد از چند روز از بین می رود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

مواد مزوتراپی صورت
انواع کوکتل های مزوتراپی صورت مشهد

مزوتراپی صورت در چه مواردی استفاده میشود ؟

امروزه مزوتراپی صورت برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله: چین و چروک پوست، جای جوش و آکنه، علائم سلولیت، افتادگی پوست، تیرگی پوست صورت و دورچشم و آلوپسی (بیماری که باعث ریزش موی سکه‌ای به صورت شدید در افراد می شود) و حتی کمک به جوان سازی پوست استفاده می شود. مهم‌ترین فایده مزوتراپی صورت این است که مشکلات اساسی پوست مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب پوستی می شود، اصلاح می کند.

موارد استفاده از مزوتراپی صورت
کاربردهای مختلف مزوتراپی صورت در مشهد

برخی دیگر از مواردی که مزوتراپی در آن کاربرد دارد، عبارتند از:

  • • مزوتراپی جای جوش
  • • مزوتراپی جای زخم
  • • مزوتراپی برای لک صورت
  • • مزوتراپی تیرگی دور چشم
  • • مزوتراپی اسکار
  • • مزوتراپی جوانسازی پوست صورت

تاثیرات مزوتراپی  صورت بر روی پوست

مزوتراپی صورت دارای مزایا و فواید بسیاری برای پوست صورت است. در ادامه به بررسی برخی از این فواید می پردازیم :

1.باعث شفافیت و درخشندگی پوست شده و مشکلات پوستی را درمان می‌کند

تركيبات موجود در مزوتراپی صورت با افزایش گردش خون باعث طراوت و شادابی پوست صورت و گردن می شوند. همچنین با تاثیر بر ملاتوسیت های پوست و کاهش رنگدانه به یکنواختی رنگ پوست، کاهش لک های پوستی و التیام جای زخم کمک می کند. مزوتراپی بر روی لک های ناشی از تابش خورشید و ملاسما( یک نوع اختلال پوستی ) نیز تاثیر گذار است

2. ویتامین ها و سایر مواد مغذی را به پوست شما می رساند

ویتامین‌ها، سرم‌ها و سایر ترکیبات مغذی با غلظت نسبتاً بالایی به لایه میانی پوست شما تزریق می شوند و  باعث طراوت و شادابی پوست می گردد. به این ترتیب پوست مواد مورد نیاز خود را دریافت کرده و شاهد جوانی و رفع چین و چروک آن خواهیم بود.

3. پوست را هیدراته نگه می دارد و به جوانسازی آن کمک می‌کند

مزوتراپی به افزایش رطوبت پوست کمک می کند و پوست را سفت و سالم می کند. به این ترتیب نه تنها روند پیری پوست متوقف می شود، بلکه خاصیت ارتجاعی به پوست باز می گردد. بنابراین، افتادگی پوست، خطوط ریز و چین و چروک با کمک این تکنیک قابل درمان است.

در ادامه انجام مزوتراپی صورت یکی از عزیزان مراجعه کننده به کلینیک سلامت ایده آل در مشهد را می بینید:

مزوتراپی صورت برای چه افرادی مناسب است؟

  1. افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار آفتاب سوختگی شده اند.
  2. افرادی که به ملاسما (نوعی اختلال پوستی) مبتلا هستند
  3. افرادی که علائم آکنه و جای زخمی برروی صورت دارند
  4. افرادی که بالای 18سال هستند
  5. افراد دارای پوست چرب زیرا مزوتراپی به کنترل چربی پوست کمک می کند
  6. افرادی که دچار افتادگی، چین و چروک و منافذ باز پوستی هستند.
  7. افرادی که سلامت عمومی مناسبی دارند

مزوتراپی صورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر مزوتراپی صورت در مشهد یا هر کجای دیگر انجام دهید، اما جز افرادی باشید که انجام این کار برای شما مضر یا بی فایده باشد، قطعا نتیجه لازم را نخواهید گرفت.

مزوتراپی برای افرادی با شرایط زیر مناسب نخواهد بود:

  • بانوان باردار یا شیرده
  • افرادی که بیماری های قلبی و عروقی دارند
  • افرادی که دچار تومورهای خوش خیم و بدخیم هستند
  • افرادی که به دارو خاصی حساسیت دارند
  • افرادی که داروهای ضدانعقاد خون مصرف می کنند
  • افرادی که دیابت، هپاتیت یا ایدز دارند
  • افرادی که پسوزیاریس شدید دارند

مزوتراپی صورت در کلینیک‌های مشهد چگونه انجام میشود؟

پیش از انجام هر جلسه مزوتراپی صورت، کمی کرم بی‌حس کننده روی پوست زده می‌شود. با استفاده از میکروسوزن های مخصوص، تزریق کوکتل به به مزودرم (لایه میانی پوست) انجام خواهد شد. میکروسوزن های مزوتراپی ممکن است به یک دستگاه متصل شوند تا تزریق ها را به صورت اتوماتیک با سرعت بیشتر و پشت سر هم انجام دهند. از آنجایی که سوزن های مزوتراپی بسیار ظریف هستند، عمق نفوذ آن ها کم است و تا 1 تا 4 میلی متر درون پوست وارد می شوند و بیشتر ناحیه اپیدرم و درم پوست را هدف قرار می دهند.

در واقع بسته به شرایطی که بابت آن تحت درمان هستید، پزشک تزریق را با استفاده از سوزن‌های بسیار کوچک با زاویه مناسب در عمق‌های مختلف پوست، از 1 تا 4 میلی متر انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با قسمت های مختلف تصویر زیر را ببینید:

میزان نفوذ مواد مزوتراپی صورت در درم و اپیدرم پوست
در مزوتراپی صورت، مواد تا عمق اپیدرم و درم پوست صورت نفوذ می کنند

تزریق کوکتل‌ها و ترکیبات منحصربفرد آنها، فیبروبلاست‌های پوست را تحریک می کند تا اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند که درنهایت پوستی مرطوب‌تر با چهره‌ای جوان و طبیعی به شما می‌دهد.

چگونگی انجام مزوتراپی صورت در مشهد
با انجام مزوتراپی صورت، پوستی سالم و زیبا را به خود هدیه می دهید

اگر سوالی دارید، می توانید در انتهای همین مطلب در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.
کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ گوی شما خواهند بود.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان درباره مزوتراپی صورت در مشهد از طریق شماره 09386069075 با ما در تماس باشید.

اقدامات قبل و بعد از مزوتراپی پوست صورت چیست؟

پس از انجام مزوتراپی مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد تا عوارض احتمالی مزوتراپی را به حداقل ممکن رساند.

این مراقبت‌ها شامل موارد زیر است:

  • تا 24 ساعت از استحمام خودداری نمایید.
  • تا 24 ساعت از شنا کردن خودداری کنید.
  • حتما بعد از مزوتراپی از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • پس از مزوتراپی از آفتاب گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید.
  • • فردی که تحت مزوتراپی قرار می گیرد، قطعا نباید قبل و بعد از مزوتراپی از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده کند.
  • • در ۸ ساعت اول پس از مزوتراپی، نباید صورت خود را بشویید.
  • • در دو روز اول پس از مزوتراپی صورت، فرد نباید از لحاظ فیزیکی به خود فشار بیاورد.
  • • در 10 تا 15 ساعت پس از انجام مزوتراپی پوست صورت نباید از لوازم آرایشی استفاده کنید.
  • • قبل و بعد از مزوتراپی صورت نباید از داروهای ضد التهابی استفاده کنید.
  • • حتما باید قبل و بعد از مزوتراپی پوست صورت مواد غذایی سالم مصرف کنید.
  • • الکل، کافئین، سیگار کشیدن و غذاهای پروتئین دار نباید مصرف شود.
  • • کمپرس چای بابونه سرد یا ژل سرد برای کاهش التهاب با نظر پزشک ممکن است موثر باشد.
  • • ناحیه ای از پوست که مزوتراپی روی آن انجام می‌شود، نباید خراشیده شود.
  • • برای جلوگیری از عفونت تا حد امکان به پوست خود دست نزنید.

قبل از مزوتراپی صورت چه باید کرد؟

برای اینکه نتیجه بهتر بعد از انجام مزوتراپی صورت در مشهد حاصل شود، بهتر است که اقداماتی را قبل از انجام این درمان زیبایی انجام داد. برخی از این اقدامات عبارتند از :

  1. عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین
  2. اطلاع به پزشک در صورت مصرف هرگونه دارو
  3. عدم استفاده از دخانیات 1 هفته قبل از انجام مزوتراپی
  4. پیشگیری از آفتاب سوختگی ( قبل و بعد از مزوتراپی)
  5. تمیز کردن کامل پوست صورت

چه عواملی در ماندگاری مزوتراپی تاثیر گذار است؟

به طور کلی، مزوتراپی به عنوان یک روش غیرجراحی، نتایج موقتی دارد و می‌تواند به مدت چند ماه تا یک سال اثر داشته باشد.ماندگاری نتایج مزوتراپی به چند مورد بستگی دارد از جمله:

  • رژیم غذایی و سبک تغذیه سالم نیز در ماندگاری مزوتراپی تاثیر دارد.
  • تکرار جلسات درمان نیز در ماندگاری و نتیجه گیری بهتر تاثیر گذار است.
  • رعایت دستورات پزشک قبل و بعد از مزوتراپی در ماندگاری بیشترآن تاثیر گذار است.
  • نوع پوست فرد و سن و سال او نیز می تواند مدت ماندگاری مزوتراپی را در هر فردی تغییر دهد.

سوالات متدوال درباره مزوتراپی صورت

1.چند جلسه مزوتراپی برای صورت لازم است؟

جلسات مزوتراپی صورت به طور معمول 10 جلسه ای است، اما معمولا بعد از 3 تا 5 جلسه نتایج انجام مزوتراپی را می‌توانند ببینید.

2.مزوتراپی صورت چقدر دوام دارد؟

مدت اثر مزوتراپی صورت تا 18 تا 6 ماه است. باز هم این مسئله تا حد زیادی به لایف استایل، نحوه تغذیه و سایر مراقبت‌های افراد پس از تزریق بستگی دارد.

3. آیا مزوتراپی پوست صورت ضرر و عوارض دارد؟

مزوتراپی صورت یک شیوه پاکسازی پوست ایمن و بدون خطر درنظر گرفته می شود، اما مانند هر عمل دیگری ممکن است با عوارضی نیز همراه باشد. بیشترین عوارض مزوتراپی صورت شامل خارش، تورم، کبودی و التهاب بعد از انجام مزوتراپی است که معمولا چند روز بعد بهبود می‌یابد.

4. چند ساعت یا چند روز بعد از مزوتراپی می توان صورت را شست؟

پس از انجام مزوتراپی صورت حداقل 8 ساعت باید برای شستشوی صورت صبر کنید. علاوه بر این اگر می‌خواهید حمام کنید باید تا 48 ساعت صبر کرده و بعد از آن نیز با آب ولرم دوش بگیرید و دمای آب خیلی داغ نباشد.

5. مزوتراپی صورت برای رفع جای زخم و جوش هم موثر است؟

مزوتراپی صورت مشهد در کلینیک سلامت ایده آل با استفاده از تجهیزات به روز و اعمال تزریق های زیاد با حداقل علامت و حداکثر دقت، علاوه بر جوانسازی پوست، در بهبود جای زخم و جوش هم می تواند مفید واقع شود.

6. مزوتراپی پوست چقدر طول می کشد؟

درمان معمولاً حدود 45 دقیقه طول می کشد.

7. آیا از مزوتراپی صورت می توان در کنار دیگر درمان های زیبای استفاده کرد؟

بله ترکیب و استفاده از دیگر درمان های زیبایی مانند بوتاکس و تزریق ژل در کنار مزوتراپی می تواند تاثیر بیشتری بر روی زیبایی و جوانی پوست شما بگذارد.

8.آیا مزوتراپی صورت درد دارد؟

خیر؛ به دلیل نازک بودن سوزن های دستگاه مزوتراپی معمولا باعث درد نمی شود. همچنین برای این کار می توانید از کرم های بی حسی موضعی نیز استفاده کنید.

9.فاصله بین هر جلسه درمان، مزوتراپی چقدر است؟

بسته به نظر پزشک فواصل بین جلسات مزوتراپی بین 2 هفته تا یک ماه است.

9 دیدگاه

  1. هزینه مزو برای صورت لک دار چقدره

    سعیده
    1. سلام حدودی 850 هزارتومان هست .

      فاطمه پایان
  2. سلام. خوردن قرص های دیابت متفورمین با انجام هایفو تداخل نداره؟؟

    کریمی
    1. باسلام در حالت کلی خیر، اگر مصرف این دارو در شما واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند مصرف ان مانعی ندارد بااین حال در جلسه مشاوره موضوع را با پزشک متخصص پوست و مو در میان بگذارید.

      فاطمه پایان
  3. ببخشید مزوتراپی صورت برای آقایان هم هست ؟ اگه ریش و سبیل داشته باشیم هم میشه انجام داد؟

    حامد
    1. باسلام بله انجام میشه و تداخلی نداره.

      فاطمه پایان
  4. پوست صورت من جای لک و جای جوش دارد که بعضی اوقات گم می شود و بعضی اوقات بسیار زیاد می شود به نظر شما مزوتراپی انجام دهم یانه دارو استفاده کرده‌ام موقتی خوب می کند اما دائمی نه

    مهدی استم از مشهد
    1. باسلام پاسخ دقیق به این سوال نیاز به بررسی وضعیت سلامتی شما، سابقه پزشکی و مشاهده پوست شما دارد . پزشک متخصص پوست و مو با توجه به وضعیت شما و در نظرگرفتن همه جوانب می تواند بهترین درمان را برای شما پیشهاد دهد که ممکن است ترکیبی از لیزر و داروهای خوراکی باشد.

      فاطمه پایان
  5. سلام شب خوش خسته نباشید
    بنده مریم احمدی هستم از مشهد برای رفع تیرگی زیاد ولک پوست صورت تصمیم دارم مزوتراپی انجام بدم ولی سرچ کردم در چند جا نوشته بود افرادی که تومور خوش خیم وبد خیم دارند نباید انجام دهند من در هر دوسینه چند توده خوش خیم دارم که تحت نظرم وبا توجه به اینکه خواهرم بدلیل سرطان سینه مرحوم شد نگرانم
    آیا این مزوتراپی ممکن است باعث تحریک وبدخیم شدن توده شود؟

    ناشناس

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.