لیفت و سانترال لب در مشهد + هزینه عمل زیبایی لب

رفع الشفة العليا في ايران - لیفت و سانترال لب مشهد

لیفت و سانترال لب در مشهد + هزینه عمل زیبایی لب

2043 بازدید

یکی از عمل‌های زیبایی صورت که تاثیر زیادی هم بر روی چهره دارد، عمل سانترال لب است. اکثر افراد بر این باور هستند که زیبایی لب فقط با برجسته کردن و حجیم کردن لب‌ها اتفاق می‌افتد. اما فرم و نحوه قرارگیری آنها در صورت نیز بسیار مهم است. منظور از نحوه قرارگیری لب همان تناسب بین لب بالا و پایین است. اگر برای شما سوال شده است که سانترال لب چیست؟ یا به دنبال اطلاعاتی در مورد لیفت و سانترال لب در مشهد، هزینه سانترال لب و هزینه عمل زیبایی لب هستید، این مقاله را از دست ندهید.

معرفی کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با شماره درج شده در بنر تماس حاصل نمایید.

لیفت لب چیست؟

یکی از نارضایتی‌های زیبایی رایج این است که لب بالایی کوچک و کوتاه بوده و این مسئله باعث کاهش ظرافت و زیبایی صورت افراد میشود. بنابراین با برداشتن پوست اطراف ناحیه لب فوقانی، لیفت سانترال لب بالا انجام میشود و پس از کشیدن پوست لب بالا، به ظاهر دلخواه خود خواهید رسید. در نظر داشته باشید که جای اسکار سانترال لب زیاد نیست و عمدتاً در زیر بینی ایجاد می‌شود. اما برای برخی از بیماران، پوست این خط باید از بین برود تا ظاهر طبیعی تری داشته باشد. این فرآیند اغلب برای مشتریان جوان اتفاق می‌افتد و ممکن است مدت زمانی دوره بهبود را افزایش دهد.

لیفت و سانترال لب، یک جراحی غیر تهاجمی و کم خطر است. این جراحی را می‌توان در مطب و با بی‌حسی انجام داد. روش‌ها و تکنینک‌های متفاوتی برای لیفت لب وجود دارد اما معمولا جراحان با برش بخشی از پوست لب بالا مقداری از پوست را برداشته و لب را بالا میکشند و مجددا بخیه می‌زنند. این برش در زیر بینی به شکل شاخ گاو است به همین دلیل به آن لیفت شاخ گاوی نیز میگویند.

لیفت و سانترال لب در مشهد

لیفت گوشه لب

لیفت گوشه لب مناسب افرادی است که لب هایشان به دلیل افتادگی و یا شل شدگی پوست صورت یک حالت اخم دائمی پیدا کرده و گوشه های لبهایشان به سمت پایین کشیده شده است. این نوع جراحی اکثرا مناسب افراد مسن است که تمایل دارند فرم لب ها و لبخندشان را به حالت طبیعی برگردانند.

در جراحی لیفت گوشه لب، افتادگی لب ها با برداشتن یک برش مثلثی کوچک از پوست گوشه دهان و ترمیم آن با بخیه‌های قابل جذب برطرف شده و بالا برده می‌شوند. این جراحی سرپایی بوده و نیازی به بیهوشی ندارد و در مطب پزشک با بی حسی موضعی انجام می‌شود.

لیفت لب در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

یکی دیگر از خدمات کلینیک سلامت ایده آل مشهد لیفت لب است. لیفت و سانترال لب در مشهد، در این مرکز با بروزترین تکنیک‎ها و ابزار روز دنیا انجام می‌شود. این مجموعه زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت داشته و همچنین تمام پروانه های تخصصی و مجوزهای لازم را دارد. همچنین اطمینان خاطر و احساس رضایت از انجام عمل‌های مختلف یکی از بهترین امتیازهای این مجموعه است.

کادر پزشکان این کلینیک پوست و مو مشهد شامل بهترین جراح زیبایی لب در مشهد و حرفه‌ای‌ترین متخصصان زیبایی و پوست میباشد. همچنین بهترین دکتر سانترال لب در مشهد، دکتر پادرایی، در این کلینیک فعالیت میکند. اگر به دنبال کلینیک پوست و مو مشهد میباشید، پیشنهاد ما به شما سلامت ایده آل است.

سـاعت پاسخگویــــــــــــی مشـاوران ما: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20
شماره تماس برای رزرو نوبت و مشاوره رایـــــــــگان: 09386069075
05136166


قبل و بعد لیفت سانترال لب

هزینه لیفت و سانترال لب در مشهد

عمل لیفت لب انواع گوناگونی دارد و ممکن است هم زمان با جراحی دیگری بخواهید انجام دهید که هزینه انجام آن بالاتر خواهد رفت. اما به طور کلی هزینه سانترال لب مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به تبحر پزشک، هزینه اتاق عمل و داروها، هزینه بیهوشی، محل و زمان انجام جراحی اشاره کرد. هزینه لیفت و سانترال لب در مشهد از 6.500 میلیون تومان شروع میشود.

جهت مشاوره رایگان لیفت و سانترال لب در مشهد با شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.
زمان پاسخگویی : صبح 9 الی 14 و عصر 17 الی 20

 تاثیر لیفت لب در جوانسازی چهره

بعد از چشم ها ، لب بیشترین تاثیر در زیبایی چهره و صورت دارد. افتادگی لب باعث می‌شود تا چهره شما پیر به نظر برسد. از این رو با لیفت لب یا سانترال لب، باعث می‌شود تا  دندانهای پیشین بالایی به خوبی دیده شوند و همچنین فاصله بینی تا لب بالا کاهش یابد. این کار یکی از اصلی‌ترین علائم پیری لب را اصلاح می‌کند. با جراحی لیفت لب، لب‌ها برجسته تر و پرتر به نظر می رسند و فرم اصلی لب بیشتر نمایان می‌شود. اگر می‌خواهید حجم لب بالای خود را افزایش دهید، جراحی لیفت لب بهترین گزینه برای این هدف است.

لیفت لب همزمان با عمل بینی

از آن جایی که  دو جراحی لیفت لب و عمل بینی از یک قسمت برش داده می‌شوند می‌توان همزمان با هم انجام شوند. البته تبحر و تخصص جراح نقش مهمی در همزمانی این عمل دارد. جراحی باید با دقت کافی در برش ها انجام شود تا مشکلی برای جریان خونی بیمار ایجاد نشود.

اما اگر میخواهید قبل و یا بعد از هر کدام از عمل‌ها جراحی دیگر را انجام دهید، باید از جراحی قبلی حدود ۴ ماه گذشته باشد. تا برش های ایجاد شده در جراحی قبلی بهبود بیابد و جراح بتواند برش های تازه را ایجاد کند.

مزایا لیفت و سانترال لب 

  • کم کردن فاصله لب و بینی
  • اصلاح چین افقی بین لب و بینی
  • رفع اسکار زیر بینی
  • افزایش فاصله بین لب و بینی
  • نمایان شدن دندان های پیشین
  • ضخیم سازی لب
  • جوانسازی لب

چه کسانی کاندید لیفت لب هستند؟

  • افرادی که بین لب ها و بینی خود چین و چروک دارند.
  • کسانی که فاصله بین لب تا بینی آنها زیاد است.
  • افرادی که به دنبال لبخند های زیبا با نمایش دادن دندان های بالایی خود هستند.
  • افرادی که در زیر بینی خود جای زخم دارند.
  • افراد دارای لب های باریک
  • افرادی که فک بالای آنها عقب تر از فک پایینی باشد.

به طور کلی با گذشت زمان ممکن است لب حالت افتاده پیدا کند و یا باریک تر شود، که در این زمان یکی از بهترین گزینه های موثر در زیبایی، لیفت لب می باشد.

چه کسانی برای سانترال لب مناسب هستند

سـاعت پاسخگویــــــــــــی مشـاوران ما: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20
شماره تماس برای رزرو نوبت و مشاوره رایـــــــــگان: 09386069075
05136166

مراقبت های قبل لیفت و سانترال لب

  1. عدم استعمال دخانیات یک هفته قبل عمل
  2. در صورت حساسیت به دارو به پزشک اطلاع دهید.
  3. پنج ساعت قبل از عمل، از خوردن و نوشیدن خودداری کنید.
  4. مصرف برخی از داروها مانند آسپرین به مدت یک هفته قبل از عمل ممنوع است.

مراقبت های بعد لیفت و سانترال لب

  1. هنگام خوابیدن بالشت اضافی زیر سر بگذارید.
  2. هفته اول بهتر است دهان خود را زیاد باز نکنید.
  3. یک هفته بعد از جراحی می توانید ورزش سبک را شروع کنید.
  4. از فعالیت سنگین تا 3 هفته بعد از جراحی اجتناب کنید.
  5. طبق تجویز پزشک تا یک هفته بعد از عمل از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.
  6. در ۳ تا ۴ روز اول باید از غذاهای آبکی و نرم استفاده کنید.
لیفت و سانترال لب در مشهد

تزریق ژل لب و عمل سانترال لب چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

فیلر و یا تزریق ژل لب شامل تزریق یک ماده پرکننده به لب‌ها جهت افزایش حجم و شکل است. انواع مختلفی از فیلرها وجود دارند که برای حجم دادن به لب کاربرد دارند. از تزریق ژل لب می‌توان برای حجم دادن به لب‌های نازک یا ناهموار و همچنین برای صاف کردن چین و چروک ها و خطوط ریز اطراف لب استفاده کرد. اثرات ژل لب موقتی است و معمولاً چند ماه تا یک باقی می ماند و سپس توسط بدن جذب میشود.

از طرف دیگر، لیفت لب یا سانترال لب شامل برداشتن نوار کوچکی از پوست از وسط لب بالایی برای بلند کردن قسمت مرکزی لب و ایجاد یک قوس واضح‌تر است. خوب است بدانید که این عمل می‌تواند برای تقویت فرم لب بالایی و ایجاد ظاهری جوان‌تر، متناسب تر و زیباتر استفاده کرد. بر خلاف تزریق ژل، سانترال لب دائمی است. همچنین اثرات جراحی از بین نمی‌رود، اما پوست لب بالا با افزایش سن پیر میشود و این موضوع قابل اجتناب نیست.

عوارض لیفت لب و دوره نقاهت

عوارض جراحی لیفت لب در صورتی که پس از انجام جراحی لیفت لب، بیمار طبق توصیه‌های پزشک رفتار کند بسیار کم و قابل پیشگیری است. اما ممکن است کمی کبودی و خونریزی داشته باشید که طبیعی است. این امر عکس العمل طبیعی بدن در برابر برش‌ها و اعمالی می باشد که انجام شده است. اما نگران نباشید این عوارض به مرور بهتر میشود و با انجام روش‌هایی نیز به زودی بهبود پیدا خواهید کرد.

اگر برایتان سوال است که دوره نقاهت سانترال لب چقدر است لازم است بدانید که دوره نقاهت لیفت و سانترال لب کوتاه بوده و فرد می‌تواند با گذشت یک هفته مجدد فعالیت‌های خود را انجام دهد. همچنین محل زخم هم بین 5 تا 10 هفته محو می‌شود و به تدریج بعد 1 سال کامل از بین می‌رود.

سوالات متداول

سانترال لب درد داره؟

سانترال لب درد ندارد زیرا عمل با بی حسی موضعی یا بیهوشی انجام میشود. پس از عمل نیز با مسکن قابل تحمل است. عوارضی مانند سوزش یا درد پس از هر عملی نیز وجود دارد. اگر  کبودی، درد و یا حساسیت برای مدت زیادی باقی ماند در این صورت به پزشک مراجعه کنید.

لیفت سانترال لب با لیزر انجام میشود؟

خیر. جراحی لیفت لب با لیزر انجام نمیشود زیرا در این جراحی نیاز به اعمال تغییرات در پوست و لب است و لب باید به سمت بالا کشیده شود. لیزر در چنین شرایطی فقط برای برش‌های لازم در زمان جراحی کاربرد دارد.

از بین بردن جای بخیه سانترال لب چگونه است؟

از آنجایی که این عمل، نوعی عمل زیبایی است، از بخیه‌های ظریف استفاده میشود. جای اسکار سانترال لب با پمادهای مخصوص ترمیم‌کننده از بین میرود و جای هیچ نگرانی نیست.

24 دیدگاه

  1. از چه نوع بخیه ای در سانترال لب استفاده میشه ……بخیه لیزری؟

    زهره
    1. باسلام در حال حاضر از فناوری لیزر برای زدن بخیه ها استفاده نمی شود و معمولا برای این عمل از بخیه های جذبی یا غیرجذبی که در انواع جراحی ها مورد استفاده قرا رمی گیرد استفاده می شود. انتخاب بهترین نوع بخیه بر عهده پزشک جراح است و اگر پزشک از مهارت خوبی برخوردار باشد و در انتخاب جراح خود دقت کافی داشته باشید جای بخیه ها باقی نمی ماند و قسمت زیر نوک بینی زده می شود. تنها کاربرد لیزر در این مورد می تواند برای از بین بردن احتمالی جای بخیه ها باشد.

      فاطمه پایان
  2. سلام آقای دکتر بنده لب شکری هستم خواستم بگم اگه بخوام لب بالا رو عمل کنم هزینه ش چقدر میشه

    hasan
    1. سلام برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  3. میخواستم عمل سانترال لب بالاانجام بدم هزینش رومیخواستم بپرسم؟

    فاطمه
    1. سلام برای اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 20 با شماره 09018191885تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
  4. برای سانترال لب امامیترسم و میخام بدونم عوارض و…

    نازنین بیابانگرد
  5. سلام من میخواستم لب بالام یکطرفش جراحی کنم هزینه اش چقدمیشه یکطرف لبم بخاطر گاز گرفتن سگ نصف لب سمت راستم کج شده ممنون میشم جواب بدین

    نهتانی
    1. سلام با این شماره تماس بگیرین و براشون عکس بفرستین اگه قابل انجام باشه هزینه رو اعلام میکنن
      09018191885

      پشتیبان سایت
  6. سلام کوچک کردن دهان هزینه اش چقده ؟؟

    Roya
    1. سلام،‌ همچین عملی در حال حاضر انجام نمی‌شود.

      مدیر
  7. سلام آیا آقای دکتر عمل کوچک کردن دهان هم انجام میدهد

    الف
    1. سلام، بله، لطفا با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  8. سلام خسته نباشید میشه هزینه کوچک کردن لب بالا و پایین رو بگید؟
    تا ببینم قیمت چطوره بعد زنگ بزنم برای رزرو

    ناشناس
    1. سلام کوچک کردن لب نداریم اما اگر منظورتان کم کردن فاصله لب تا بینی یا همان سانترال لب است هزینه آن در مشهد از ۳/۵۰۰ تا ۴/۵۰۰ میلیون تومان است.

      مدیر
  9. عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما و پرسنل محترم
    میخواستم بدونم لیفت لب و ترمیم جلوی بینی عمل شده هزینش چنده.. سپاس

    علی امینی
    1. با سلام، هزینه لیفت لب در مشهد امسال بین ۳/۵۰۰ تا ۴/۵۰۰ میلیون تومان است . برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  10. سلام می خوام هزینه کوچک کردن لب بالا وپایین را بدونم چقدر میشه ممنون

    اکبری
    1. سلام، جهت اطلاع از هزینه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  11. سلام من ۷سالگی خوردم زمین لبه بالاام پاره شده میخام عمل کنم هزینش چند میشه ممنون

    علی
    1. با سلام، هزینه لیفت لب بین ۳/۵۰۰ تا ۴/۵۰۰ میلیون تومان است . برای مشاوره یا رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
    2. سلام نصف لب بالام موقع بچه بودم سگ گازم گرفته کج شده نصفش جراحی بکنم هزینه اش چقد میشه ممنون

      نهتانی
      1. سلام با این شماره تماس بگیرین و براشون عکس بفرستین اگه قابل انجام باشه هزینه رو اعلام میکنن
        09018191885

        پشتیبان سایت

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.