جراحی زیبایی گوش در مشهد با بهترین جراحان اتوپلاستی

جراحی زیبایی گوش مشهد - تجميل الاذن في ايران

جراحی زیبایی گوش در مشهد با بهترین جراحان اتوپلاستی

2601 بازدید

گوش های بیش از حد برجسته می تواند باعث عدم رضایت فرد از ظاهر خود و کاهش اعتماد به نفس او شود. به ویژه کودکان ممکن است مورد تمسخر دیگر بچه ها قرار بگیرند. جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی می تواند به رفع بسیاری از مشکلات ظاهری گوش از جمله اندازه، شکل و برجستگی گوش کمک کند. بهترین جراحان پلاستیک مشهد جهت انجام جراحی زیبایی گوش مشهد را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. همچنین درباره هزینه اتوپلاستی و روش انجام آن و همچنین نکات مهم قبل و بعد از عمل اتوپلاستی گوش اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر جهت عمل اتوپلاستی در مشهد و رزرو نوبت از طریق شماره تلفن 09386069075 با مشاوران مدویکا در تماس باشید.
ساعات پاسخگویی: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه جراحی زیبایی گوش در مشهد چقدر است؟

همانند دیگر عمل های زیبایی هزینه جراحی زیبایی گوش بسته به جزئیات منحصر به فرد برنامه درمانی شما متفاوت خواهد بود. هزینه اتوپلاستی شامل دستمزد جراح، هزینه های بیمارستان و هزینه بیهوشی می باشد. در جلسه مشاوره با جراح بعد از بررسی شرایط مورد نیاز برای عمل شما هزینه کامل درمان به شما ارائه داده می شود. هزینه جراحی گوش در مشهد در سال 1402 از 30 میلیون تومان شروع می شود. جهت اطلاعات بیشتر و انتخاب یک جراح گوش خوب متناسب با بودجه شما با کارشناسان مدویکا از طریق شماره تلفن 09386069075 تماس بگیرید.

جراحی زیبایی گوش در مشهد - اتوپلاستی مشهد
جراحی زیبایی گوش بزرگسالان و کودکان در مشهد

بهترین جراح گوش مشهد را چگونه انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام جراحی گوش باید در نظر بگیرید، یافتن بهترین جراح اتوپلاستی مشهد و اعتماد به یک تیم پزشکی مناسب برای انجام این عمل است. یک جراح اتوپلاستی خوب برای بیمار خود وقت می گذارد تا اهداف او را از انجام عمل جراحی به خوبی درک کند تا نتیجه ای را رقم بزند که بیمار از آن راضی باشد.

در انتخاب جراح زیبایی گوش دقت کنید که دارای تخصص کافی و مجوزهای لازم باشد. از دکتر خود بخواهید تا نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بیماران خود را به شما ارائه دهد. اگر به دنبال بهترین جراح زیبایی گوش با بودجه مورد نظر خود هستید می توانید با مشاوران مدویکا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نماییم.

معرفی بهترین جراحان اتوپلاستی مشهد

لیستی از بهترین جراحان اتوپلاستی مشهد را در زیر به شما معرفی میکنیم. برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با هر یک از جراحان زیبایی گوش همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید.

دکتر کامران کاویانی فر؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر کاویانی فر یکی از بهترین جراحان پلاستیک مشهد می باشد. ایشان سابقه چندین ساله در عمل های زیبایی بدن داشته و یکی از جراحان مجرب اتوپلاستی مشهد می باشد. شروع هزینه عمل جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی در سال 1402توسط ایشان از 30 میلیون تومان می باشد. در جلسه مشاوره با دکتر کاویانی فر و پس از انجام معاینه هزینه نهایی توسط ایشان به شما اعلام می شود.

دکتر خوب برای بوتاکس مشهد
دکتر کامران کاویانی فر؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی

آدرس مطب دکتر کامران کاویانی فر: مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – ساختمان پزشکان سلامت

جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن  09386069075 تماس بگیرید.

دکتر مهدی رمضانی اول؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی دارای 15 سال سابقه عمل های زیبایی در مشهد می باشد. ایشان عمل جراحی زیبایی گوش برای کودکان و بزرگسالان در کلینیک گهرسا انجام می دهد.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در مشهد
دکتر مهدی رمضانی اول

آدرس مطب دکتر مهدی رمضانی : مشهد، بلوار بعثت، نبش بعثت 12، روبه روی تالار یاس، ساختمان پزشکان مهدوی.

جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با دکتر مهدی رمضانی با شماره تلفن  09386069075 تماس بگیرید.

اتوپلاستی گوش چیست؟

اتوپلاستی (otoplasty) یا جراحی زیبایی گوش در قسمت قابل مشاهده گوش خارجی انجام می شود. در این عمل که برای افرادی با گوش های برجسته انجام می شود، اندازه، شکل، حالت گوش ها و یا نامتقارن بودن آنها اصلاح می شود. دهانه یا لاله گوش که عمل اتوپلاستی بر روی آن انجام می شود شامل غضروف هایی است که توسط پوست پوشیده شده است. این حالت برجستگی گوش قبل از تولد شروع به رشد می کند و در سال های پس از تولد نیز رشد آن ادامه می یابد.

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی هم برای بانوان و هم برای آقایان انجام می شود.

اگر گوش به طور مناسب رشد نکند، می توانید برای اصلاح اندازه، موقعیت یا شکل گوش خود، جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی انجام دهید.

انواع جراحی گوش

انواع مختلفی از جراحی زیبایی گوش وجود دارد:

– بزرگ تر کردن گوش. بعضی از افراد ممکن است گوش کوچکی داشته باشند و یا گوش هایشان کاملاً رشد نکرده باشد. در این موارد، ممکن است بخواهند برای افزایش اندازه گوش خارجی خود، جراحی زیبایی گوش انجام دهند.

– چسباندن گوش به سر. این نوع اتوپلاستی شامل نزدیك كردن گوش ها به سر است. این عمل در افرادی انجام می شود که گوش های آنها برجسته بوده و از سر فاصله دارد.

– درمان گوش های بزرگ (میکروتیا). میکروتیا زمانی است که گوش های شما بزرگتر از حد طبیعی باشد. مبتلایان به میکروتیا ممکن است برای کاهش اندازه گوش خود، جراحی زیبایی گوش را انتخاب کنند.

جراحی زیبایی گوش در مشهد
درمان گوش برجسته کودک با اتوپلاستی توسط دکتر مهدی رمضانی

چه افرادی می توانند جراحی زیبایی گوش انجام دهند؟

اتوپلاستی برای هر کسی که از اندازه، شکل یا ظاهر گوش خود ناراضی باشد مناسب است. اما به طور معمول اتوپلاستی برای گوش هایی انجام می شود که:

  1. نسبت به سر بیرون زده اند.
  2. بزرگتر یا کوچکتر از حد نرمال هستند.
  3. به دلیل آسیب، ضربه، یا یک مشکل ژنتیکی از بدو تولد شکل غیر طبیعی دارند.
  4. علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از افراد ممکن است قبلاً عمل جراحی زیبایی گوش انجام داده باشند و از نتیجه اتوپلاستی راضی نباشند. به همین دلیل،ممکن است دوباره این عمل را انجام دهند.
جراحی زیبایی گوش در مشهد
جراحی زیبایی گوش در مشهد

افراد مناسب برای جراحی زیبایی گوش

  • – سن 5 سالگی یا بالاتر. در این سن گوش به 90 درصد اندازه اصلی خود که در بزرگسالی خواهد داشت، رسیده است.
  • – برخورداری از سلامتی کامل. داشتن یک بیماری زمینه ای می تواند خطر عوارض را افزایش دهد یا بر بهبودی تأثیر بگذارد.
  • – غیر سیگاری ها. سیگار کشیدن می تواند جریان خون در منطقه را کاهش دهد و روند بهبودی را کند نماید.

عمل جراحی زیبایی گوش و درمان گوش های برجسته و بیرون زده باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.

عمل جراحی زیبایی گوش چگونه است؟

قبل از عمل جراحی زیبایی گوش باید بدانید که دقیقاً چه انتظاری می توانید قبل، حین عمل جراحی و بعد از آن داشته باشید.

قبل از عمل اتوپلاستی : مشاوره

برای انجام عمل اتوپلاستی، یک جراح پلاستیک دارای مجوز انتخاب کنید. جراحی که انتخاب می کنید بایستی تجربه کافی در عمل جراحی زیبایی گوش داشته باشد.
قبل از انجام عمل، باید با جراح پلاستیک خود مشورت کنید. در این مدت، موارد زیر اتفاق می افتد:

– بررسی تاریخچه پزشکی. درباره شرایط پزشکی فعلی یا قبلی، داروهایی که مصرف می کنید و جراحی هایی که تاکنون انجام داده اید اطلاعات دقیقی به پزشک خود بدهید.

– معاینه. جراح پلاستیک شکل، اندازه و محل قرارگیری گوش های شما را ارزیابی می کند. همچنین ممکن است گوش های شما را اندازه گیری کند یا از آنها عکس بگیرد.

– گفتگو درباره عمل. جراح با شما در مورد روش عمل، خطرات مرتبط و هزینه های آن صحبت می کند. همچنین از شما می پرسد که چه انتظاری از عمل گوش خود دارید.

– سوالات خود را بپرسید. اگر مسئله ای نامشخص است یا احساس می کنید به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، از پرسیدن سوال نترسید. همچنین توصیه می شود در مورد شرایط جراح و تجربه او در این عمل و همچنین نمونه کارهای جراح سوال کنید.

حین عمل : روش انجام اتوپلاستی

اتوپلاستی به طور معمول یک عمل جراحی سرپایی است. بسته به مشخصات و پیچیدگی روش ممکن است بین 1 تا 3 ساعت طول بکشد.

معمولا برای بزرگسالان و كودكان بزرگتر از بی حسی موضعی استفاده می شود. در برخی موارد، ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود. بیهوشی عمومی به طور معمول برای کودکان کم سن تر، توصیه می شود.

روش جراحی خاصی که استفاده می شود به نوع اتوپلاستی شما بستگی دارد. به طور کلی، اما به طور کلی اتوپلاستی شامل موارد زیر است:

– ایجاد یک برش، یا در پشت گوش یا داخل چین های گوش.

– دستکاری در بافت گوش، که می تواند شامل برداشتن غضروف یا پوست، تا خوردن و فرم دادن به غضروف با استفاده از بخیه های دائمی یا پیوند غضروف به گوش باشد.

– بستن برش ها با بخیه.

عمل جراحی زیبایی گوش در مشهد - اتوپلاستی مشهد
عمل جراحی زیبایی گوش در مشهد – اتوپلاستی مشهد اتوپلاستی مشهد

بعد از عمل اتوپلاستی : ریکاوری

بعد از عمل اتوپلاستی یک پانسمان روی گوش شما قرار میگیرد. حتما پانسمان خود را تمیز و خشک نگه دارید. علاوه بر این، سعی کنید موارد زیر را در زمان بهبودی انجام دهید:

– از دست زدن یا خارش گوش خودداری کنید.

– هنگام خواب بر روی گوش های خود نخوابید.

– لباسی بپوشید که مجبور نباشید آن را روی سر خود بکشید، مانند پیراهن های دکمه دار.

در بعضی موارد ممکن است لازم باشد بخیه ها کشیده شود. در صورت لزوم پزشک به شما اطلاع می دهد. برخی دیگر از انواع بخیه ها جذبی بوده و به خودی خود حل می شوند.

عوارض جراحی گوش

چه خطراتی در جراحی اتوپلاستی وجود دارد؟ خطرات جراحی اتوپلاستی خفیف و نادر است. بااین حال در ادامه برخی از عوارض و خطرات احتمالی این عمل جراحی را با یکدیگر مرور می کنیم.

خطرات جراحی گوش در مشهد
خطرات عمل اتوپلاستی کم است و توصیه های مراقبتی باید به طور کامل رعایت شود.

عفونت: برای جلوگیری از عفونت، لازم است تا 5 روز آنتی بیوتیک مصرف کنید. با انجام بهترین جراحی اتوپلاستی و رعایت مراقبت های بعد از عمل احتمال بروز عفونت بسیار کم است.

هماتوم: هماتوم مجموعه ای از خون یا مایعات پشت گوش است. این یک عارضه نادر است اما در صورت ایجاد هماتوم در جراحی اتوپلاستی این عارضه به راحتی قابل کنترل است. اگر هماتوم ایجاد شود با استفاده از یک سوزن کوچک و از طریق برش و تخلیه مایع جمع شده این مشکل برطرف می شود. این عمل بدون درد است.

برش های قابل مشاهده: به طور کلی این مشکل وجود ندارد. بعد از عمل برش جراحی به خوبی بهبود می یابد و در سایه پشت گوش پنهان می شود.

عدم تقارن: جهت پیشگیری از این مشکل، اندازه گیری دقیق گوش شما با استفاده از یک کولیس ظریف قبل و حین جراحی انجام می شود تا از بهبود تقارن برجستگی گوش های شما اطمینان حاصل شود. احتمال اینکه یکی از گوش ها از دیگری کوچکتر یا بزرگتر باشد نادر است.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی گوش

نحوه خوابیدن بعد از عمل اتوپلاستی

در چند هفته اول بعد از عمل بهتر است سر خود را بالاتر نگه دارید تا از میزان تورم و کبودی کم شود. مخصوصا در هنگام خواب سر شما باید نسبت به سطح بدن بالاتر باشد. بنابراین دو تا سه بالش زیر سر خود قرار دهید. همچنین از خوابیدن بر روی گوش ها اجتناب کنید.

از خیس شدن سر خودداری کنید

همانطور که میدانید لازم است در روزهای اول بعد از عمل از هدبند استفاده کنید، بنابراین مهم است که این هدبند همواره خشک و تمیز باشد. در یک هفته اول، از شستن کامل موهای خود اجتناب کنید.

عدم سشوار کردن موها و دوری از گرمای شدید

از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید و یا حرارت سشوار خودداری کنید. از آنجایی که بعد از عمل ممکن است تا مدتی گوش های شما بی حس باشد ممکن است متوجه آسیب ناشی از گرمای شدید نشوید و این می تواند برای نتیجه عمل اتوپلاستی خطرناک باشد.

داروهای بعد از عمل اتوپلاستی

داروهایی جهت کاهش درد و تورم بعد از عمل برای شما تجویز می شود. توجه داشته باشید که این داروها را سر وقت مصرف کنید.

استفاده از پماد برای از بین بردن رد بخیه

کرم یا پماد موضعی برای شما تجویز می شود که برای برش ها و رد بخیه استفاده کنید. این پماد یا کرم جهت به حداقل رساندن جای زخم به شما کمک می کند.

بعد از عمل گوش چه بخوریم

رژیم غذایی سالم بعد از عمل جراحی جهت دستیابی به بهبودی سریعتر بسیار مهم است. یک رژیم غذایی مقوی سرشار از ویتامین، پروتئین و فیبر داشته باشید و از مصرف مواد غذایی شور و یا ادویه دار خودداری کنید. جهت کاهش تورم رژیم غذایی شما باید کم نمک باشد.

لباس مناسب بپوشید

بعد از عمل لباس هایی بپوشید که دکمه دار و جلو باز باشد تا لازم نباشد لباس را از طریق سر بپوشید و یا درآورید. زیرا هنگام در آوردن لباس از سر ممکن است به گوش های شما آسیب وارد شود.

استفاده از هدبند مخصوص اتوپلاستی

برای نگه داشتن گوش ها در جای خود بایستی از یک هدبند بعد از عمل استفاده کنید. هدبند را مطابق دستور جراح اتوپلاستی بپوشید و آن را تمیز و خشک نگه دارید.

هد بند مخصوص بعد از عمل زیبایی گوش
هدبند محصوص باعث محافظت از ناحیه عمل اتوپلاستی می شود.

فعالیت ورزشی سنگین انجام ندهید

از وارد آمدن هرگونه فشار به سر خود اجتناب کنید. بعد از عمل لازم است استراحت کنید. از انجام هرگونه فعالیت ورزشی سنگین در روزهای اول بعد از عمل خودداری کنید.

سوالات متداول جراحی زیبایی گوش

برای اینکه به شما کمک کنیم تا تصمیم درستی برای جراحی گوش خود یا فرزندتان بگیرید. جراحان پلاستیک ما پاسخ برخی از سوالات شما را درباره اتوپلاستی ارائه داده اند. امیدواریم پرسش و پاسخ های زیر برای شما مفید باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه از ما بپرسید تا در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ دهیم.

جای زخم های جراحی گوش چگونه خواهد بود؟

برش جراحی به طور معمول در پشت گوش قرار می گیرد. اغلب در چین طبیعی بین گوش و سر می باشد. پس از بهبودی، جای زخم معمولاً قابل مشاهده نیست و اگر موهای بلندتری دارید، حتی کاملا توسط موها پوشانده می شود. بعضی از تکنیک های اتوپلاستی به چندین برش احتیاج دارند، اگرچه یک جراح با تجربه به گونه ای عمل را انجام می دهد که نتیجه طبیعی ترین شکل ممکن به دست آید.

آیا جراحی گوش محدودیت سنی دارد؟

جراحان توصیه می کنند که بهتر است تا زمان پایان رشد غضروف گوش کودک صبر کنید که معمولا در حدود پنج یا شش سالگی است. برای جراحی گوش محدودیت سن بالا وجود ندارد و بزرگسالانی که گوش های برجسته دارند می توانند درمان گوش های بیرون زده را انجام دهند. مهمترین عامل برای همه بیماران این است که از سلامت کلی خوبی برخوردار باشند و انتظارات منطقی برای نتیجه عمل داشته باشند.

بهترین سن برای جراحی زیبایی گوش چه سنی است؟

بهترین سن برای اتوپلاستی حدود 5 یا 6 سالگی و قبل از ورود کودک به مدرسه است. زودتر از این سن به دلیل عدم کامل شدن رشد گوش کودک مناسب نمی باشد و در سنین مدرسه ممکن است کودک (بخصوص کودک پسر) مورد تمسخر همسالان خود قرار بگیرد و اعتماد بنفس او کم شود.

مزایای جراحی زیبایی گوش چیست؟

هدف اصلی از جراحی زیبایی گوش بهبود ظاهر گوش خارجی و قرار گرفتن گوش ها در موقعیتی است که نزدیک به سر باشند. بسیاری از کودکان با گوش هایی بیش از حد بزرگ یا زاویه دار متولد می شوند که ناخواسته تمام توجه ها به سمت آنها جلب می شود. جراحی گوش برای اصلاح این مسائل زیبایی طراحی شده است.

علاوه بر دستیابی به نتیجه جذاب تر، جراحی گوش می تواند اعتماد به نفس فرد را نیز افزایش دهد. بسیاری از این افراد نسبت به اندازه، شکل و برجستگی گوش خود احساس خوبی ندارند و حتی ممکن است توسط هم سن و سالان خود به ویژه کودکان در سنین مدرسه مورد تمسخر قرار گیرند. پس از انجام اتوپلاستی عزت نفس کودک افزایش می یابد..

درد بعد از عمل اتوپلاستی چگونه است؟

در هنگام عمل اتوپلاستی تحت بیهوشی یا بی حسی موضعی قرار دارید و هیچ دردی احساس نمی کنید. ممکن است چند روز اول بعد از عمل کمی آزار دهنده باشد، اما با مصرف داروهای مسکن تجویز شده  درد بعد از اتوپلاستی حداقل است.

آیا نتیجه اتوپلاستی دائمی است؟

بله، نتایج اتوپلاستی دائمی است. جراحی منجر به بهبود فوری و دائمی ظاهر گوش ها می شود. بیشتر بیماران ما پس از سه تا چهار هفته بعد از عمل وضعیت نهایی و شکل نهایی گوش خود را مشاهده می کنند. این نتیجه دلپذیر باید سالها و دهه ها در آینده حفظ شود.

احتمال نیاز به عمل مجدد اتوپلاستی بسیار کم است و معمولا با یک عمل شما به نتیجه دلخواه خواهید رسید. با رعایت مراقبت های بعد از عمل می توانید سالیان سال از ظاهر زیبای گوش های خود لذت ببرید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر جهت عمل اتوپلاستی در مشهد و رزرو نوبت از طریق شماره تلفن 09386069075 با مشاوران مدویکا در تماس باشید.

32 دیدگاه

  1. سلام و درود
    هزینه ی اتوپلاستی چقدره؟

    سمیه
    1. سلام حدود 20 تا 30 میلیون تومان هست اما بازهم به پزشک جراح و مکانی که قرارهست عمل انجام بشه بستگی داره هزینه نهایی تون

      فاطمه پایان
  2. باعرض سلام وخداقوت دخترم ۷ سالشه ودردوران جنینی یک گوشش تشکیل نشده میکروتیا وآترزی است آیا امکان عمل و درست شدن مثل گوش سمت راستش هست یانه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    زهرا
    1. باسلام در این خصوص بهتر است با جراح پلاستیک مشورت نمایید تا پس از معاینه بتواند نظر نهایی دراین خصوص را ارائه دهد.

      فاطمه پایان
  3. الهام سلام من دخترم ۱۱ سالشه لاله گوشش نرم روبه‌رو اومده،دخترم خودش از این وضع ناراحته ،وضعیت مالی خوبی هم ندارم میشه راهنماییم کنید ،خیلی دوست دارم گوشاش رو جراحی کنم اما نمی تونم

    ناشناس
  4. سلام من دخترم گوشاش بزرگه می خام عمل کنم ،وضعیت مالی خوبی هم ندارم میشه راهنماییم کنید،دخترم از این که گوشاش بزرگه خجالت می کشه،تروخدا راهنماییم کنید

    الهام پردل
  5. سلام من ۱۳ سالمه گوش هام بچگی خیلی نرم بوده به جلو حالت گرفته میخوام کاملا به سرم بچسبونم . بعد از عمل گوش ها کاملا میچسبه و رد جراحی کاملا از بین میره

    حسن
    1. Author

      سلام، بله کاملا حل میشه

      مدیر
      1. سلام من از بچگی لاله گوشم حالت صاف آیا میشه عمل کرد؟

        نفس
  6. می خواستم بدون. عمل گوشهای برجسته سخته.

    جواد پایدار
    1. Author

      سلام، خیر
      خیلی عمل سختی نیست و دوره نقاهت یک هفته ای دارد.

      مدیر
  7. سلام خدمت شما من یک گوشم درزمان نوزادی زیرروسری بازشده خواستم درموردهزینش سوال کنم ووقتش کی بیام ممنونم

    احمدخوئی
    1. Author

      با سلام، برای مشاوره، اطلاع از قیمت ها و رزرو نوبت با شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

      مدیر
  8. باسلام من ازبچه کیه زیرگوش باد دار. این بادزیرگوشام روی زیبای من تهسیر می‌زاره خواهش کمکم کنید متشکرم

    مسعود جمشیدی
    1. Author

      سلام، باید برای معاینه تشریف بیاورید مطب.

      مدیر
  9. سلام دختر ۹ ساله دارم که از بدو تولد لاله گوشش نرم و رو به جلو یعنی از سر فاصله داره میخوام جراحی زیبایی انجام بدم به چه متخصص مراجعه کنم وهزینه عمل چقدر میشه
    وبیمه تکمیلی تقبل می کنه

    ناشناس
    1. Author

      سلام، بیمه متقبل نمی‌شود زیرا جراحی گوش در دسته جراحی‌های زیبایی قرار می‌گیرد.
      هزینه بین ۶ تا ۱۲ میلیون تومان است

      مدیر
  10. سلام ببخشید من گوشام رو به جلوس میخوام عمل اتوپلاستی کنم هزینش چقد میشه

    ناشناس
  11. من الان سه روز عمل کردم دکتور گفت تامپون تا یک هفته باید تو بینیت بمونه ولی واقع تملش برام سخت شده

    روزبه
    1. Author

      سلام، باید برای گرفتن نتیجه بهتر به توصیه‌های جراحتان گوش دهید.

      مدیر
  12. سلام و خسته نباشید
    من گوش هام یکم بزرگ و رو به جلو هستش.
    میخاستم ببینم چقدر هزنیه اش میشه الا ۱۸ سالم هست و میخاهم عمل کنم ایا هزینه عمل به گوش های طرف هم نگا میکنه یا نع مثلا کم یا زیاد ؟!

    ناشناس
    1. با سلام
      هزینه عمل اتوپلاستی بستگی داره به پزشکی که باهاش جراحی انجام میدین ولی در کل بستگی به اندازه گوش نداره معمولا هزینه ثابتی هست که برای هر پزشک متفاوته

      مدیر مدویکا
  13. سلام من هردوگوشم شکسته سایزیکم کوچیک ولی ناقص نیست میشه صاف بشه

    مهدی
    1. سلام بله میتونید این کار رو انجام بدین برای اطلاعات بیشتر و معرفی بهترین جراحان زیبایی گوش با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
      1. سلام من فقط یکی از گوش ها زدع بیرون میخواستم عمل کنم میتونم همینجا سوال کنم چقدر هزینه میشه چون ب شهر نزدیک نیستم؟!

        محمدصالح
        1. Author

          سلام، ۶ تا ۱۲ میلیون تومان

          مدیر
  14. سلام من ازبچی گوشهام کوچیک وشکسته میخام صاف صافش کنم امکان داره

    مهدی
    1. سلام بله امکانش هست برای اطلاعات بیشتر و معرفی بهترین جراحان زیبایی گوش با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      نیما شفیعی
  15. سلام بیمار دارم از بدو خلقت نرمه ی گوش یکی از دومی کوچکتر است آیا با جراحی درست میشود؟ لطفا دکتری که بتواند این عمل جراحی را انجام دهد به بنده معرفی کنیدتا مراجعه کنم با تشکر

    ناشناس
    1. سلام بله قابل اصلاح است. پزشکانی که داخل این مقاله آورده شده اند از جمله بهترین جراحان گوش مشهد هستند. لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنیم.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام من از نوزادی چون مراقب نبودندیه لاله گوشم خوابیده وبزرگتر از دیگری هست. امکان اصلاح هست؟

        نرگس
        1. Author

          سلام، بله

          مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.