انواع دستگاه های هایفو تراپی + معرفی بهترین دستگاه

انواع دستگاه هایفو در ایران و جهان

انواع دستگاه های هایفو تراپی + معرفی بهترین دستگاه

263 بازدید

استفاده از دستگاه هایفو در کلینیک های معتبر پوست و مو طرفداران بسیاری پیدا کرده و نتایج مثبتی را برای زیباجویان به همراه داشته است. انواع دستگاه هایفوتراپی، علاوه بر جوانسازی پوست، باعث کاهش چین و چروک ها، رفع افتادگی و لیفت صورت نیز می شود. انواع خاصی از این دستگاه ها نیز برای جوانسازی واژن و حذف چربی های اضافه شکم مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر به دنبال بهترین دستگاه هایفو هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک های زیبایی در مشهد
برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت روی بنر کلیک کنید.

دستگاه هایفوتراپی چگونه باعث جوانسازی پوست می شود؟

هایفوتراپی، روشی غیرجراحی برای جوانسازی و رفع برخی مشکلات پوستی است که به معجزه جوانی نیز شهرت یافته است. دستگاه هایفو، امواج خاصی را به لایه های عمیق پوست می فرستد و با تحریک کلاژن سازی و بازسازی کلاژن موجود در پوست باعث رفع چین و چروک ها و لیفت صورت می شود. استفاده از هایفو تنها به ناحیه صورت محدود نمی شود و برای قسمت های مختلف بدن نیز قابل استفاده است.

طریقه انجام هایفو مشهد
نحوه اثردهی هایفوتراپی روی پوست

انواع دستگاه هایفو و کاربرد هرکدام

دستگاه هایفو کلینیکال، به انواع دستگاه های هایفوتراپی گفته می شود که توسط مراکز تخصصی پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه انواع مختلف این دستگاه را با یکدیگر مرور می کنیم:

1- دستگاه دابلو گلد (Doublo gold)

دستگاه هایفو دابلو گلد، ساخت کشور کره جنوبی است. مهم ترین مزیت این دستگاه، سرعت شات بالای آن است که باعث کاهش پروسه درمان شده و زیباجویان می توانند نتایج هایفوتراپی را در مدت کوتاهی مشاهده نمایند. این دستگاه برای لیفت صورت، لیفت ابرو، فرم دهی صورت و رفع چین و چروک های پوست کاربرد دارد و توانسته رضایت زیباجویان زیادی را به دست آورد.

دستگاه هایفوتراپی دابلو گلد
بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران

2- دستگاه اولتراپی

دستگاه هایفو اولتراپی، ساخت کشور آمریکاست و جزو بهترین دستگاه های هایفوتراپی شناخته می شود، البته مدل آمریکایی این دستگاه در ایران موجود نیست و کلینیک هایی که از این دستگاه استفاده می کنند نسخه چینی آن را مورد استفاده قرار می دهند. در صورت ورود این دستگاه به ایران، با توجه به مواد مصرفی و کشور سازنده، هزینه درمان با این دستگاه بسیار بالا بوده و مقرون به صرفه نخواهد بود. از اولتراپی برای جوانسازی و لیفت صورت، گونه، چانه، ابروها و گردن استفاده می شود.

دستگاه هایفو اولتراپی
بهترین دستگاه هایفوتراپی در جهان

3- دستگاه اولترافورمر (Ultra Former)

دستگاه اولترافورمر مشابه دستگاه دابلو گلد ساخت کشور کره جنوبی است که هم برای صورت و هم برای لاغری شکم و بخش های مختلف بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه با استفاده از کارتریج های مختلف می تواند به عمق پوست نفوذ کرده و چربی های زیر پوست را از بین ببرد. در کنار سوزاندن چربی، این دستگاه باعث لیفت پوست شده و از افتادگی آن جلوگیری می کند، البته میزان تغییر سایز در این روش بسیار جزئی بوده و نمی تواند جایگزین روش های جراحی برای برداشتن چربی های اضافه بدن شود.  

دستگاه هایفوتراپی اولترافورمر
این دستگاه برای لاغری بخش های مختلف بدن کاربرد دارد.

4- دستگاه هایفوتراپی اولترا

دستگاه اولترا که توسط کشور چین تولید می شود جزو پرکاربرد ترین دستگاه های هایفو تراپی در ایران است که به علت قیمت مناسب آن، توسط اغلب کلینیک های زیبایی خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابل قیاس با سایر دستگاه های موجود در بازار نیست اما توانسته اثرات و نتایج محدودی برای زیباجویان به همراه داشته باشد.

دستگاه هایفو اولترا
این دستگاه، جزو پرکاربردترین دستگاه های هایفوتراپی در ایران است.

توصیه ما به شما این است که اگر قصد انجام هایفوتراپی را دارید قیمت را الویت قرار نداده و به دنبال بهترین کلینیک و دستگاه هایفوتراپی باشید تا از نتایج مطلوب آن در مدت زمان کوتاه بهره مند شوید.

مدویکا، سامانه تخصصی معرفی بهترین پزشکان و کلینیک های زیبایی در مشهد، کلینیک سلامت ایده آل را به عنوان بهترین مرکز هایفوتراپی مشهد به شما معرفی می نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20 با شماره های 05136166 و 09386069075 تماس حاصل نمایید.

5- دستگاه دلتا هایفو

کیفیت دستگاه دلتا با دستگاه اولترا یکی است و برای بخش های مختلف بدن از جمله شکم، صورت و واژن کاربرد دارد، البته برای هر قسمت، کارتریج های مختلف طراحی شده که توسط اپراتور دستگاه جابجا می شود. این دستگاه نیز ساخت کشور چین است و تنها در بازار ایران یافت می شود و در بازار جهانی و مقایسه با سایر رقبا حرفی برای گفتن ندارد.

دستگاه هایفوتراپی دلتا
دستگاه اولترا برای بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

6- دستگاه هایفونیک

این دستگاه، تنها دستگاه هایفو ایرانی است که نسبت به نمونه های چینی موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار است. دستگاه هایفونیک دارای تکنولوژی Centerless است که مانع از سوختگی و آسیب پوستی شده و میزان درد و ناراحتی را در طول جلسه درمان کاهش می دهد.

دستگاه هایفو ایرانی
تنها نمونه دستگاه هایفوتراپی ایرانی است که با روش مهندسی معکوس ساخته شده است.

7- سایر دستگاه های هایفوتراپی موجود در بازار

هایفو خانگی یا مینی هایفو، دستگاه های دو بعدی و چند بعدی و دستگاه SMAS، نام های دیگری هستند که توسط شرکت های تولید کننده دستگاه هایفوتراپی عرضه شده اند، اما میزان اثرگذاری آن ها مشخص نیست. توصیه ما به شما این است که قبل از انجام هایفوتراپی حتما در خصوص مرکز و دستگاهی که قرار است هایفوتراپی را انجام دهید اطلاعات کافی کسب کنید تا دچار عوارض جانبی ناخواسته نشوید.

دستگاه مینی هایفو
دستگاه هایفو خانگی

بهترین دستگاه هایفوتراپی کدام است؟

بر اساس بررسی های انجام شده از میان افرادی که درمان هایفوتراپی را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کرده اند، «دستگاه دابلو گلد» جزو معدود دستگاه هایی است که توانسته رضایت زیباجویان خود را جلب کرده و نتایج مطلوب را در مدت زمان کم به همراه بیاورد. دابلو گلد، بهترین دستگاهی است که در ایران و جهان شناخته می شود و عوارض جانبی آن برای پوست های مختلف، بسیار کم و نزدیک به صفر است.

هزینه هرجلسه هایفوتراپی با بهترین دستگاه هایفو در مشهد چقدر است؟

قیمت هایفوتراپی به عوامل مختلفی از جمله موقعیت کلینیک، نوع دستگاه، ناحیه ای که قرار است روی آن درمان هایفوتراپی انجام شود، سن و حتی وزن مراجعه کننده (برای هایفوتراپی شکم) بستگی دارد. به طور کلی هزینه هایفو مشهد با دستگاه دابلو گلد به ازای هر جلسه از 4.500.000 تا 5.500.000 تومان متغیر است.

کلام آخر

دستگاه های هایفوتراپی موجود در بازار بسیار متنوع هستند و توسط شرکت های مختلف ایرانی، کره ای، چینی و آمریکایی تولید می شوند. بهترین دستگاه هایفو موجود در بازار ایران، دابلو گلد است که نتایج بسیارخوبی بر کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست داشته و توسط کلینیک ها و مراکز زیبایی معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در کلینیک سلامت ایده آل؛ یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو مشهد نیز موجود است. زیباجویان می توانند برای تعیین نوبت و دریافت مشاوره با شماره های 05136166 و 09386069075 تماس حاصل نمایند. “

سوالات متداول

آیا نمونه دستگاه هایفو چینی بر روی پوست بدون تاثیر است؟

قطعا هیچ کدام از دستگاه های هایفوتراپی بدون تاثیر نیستند و امواج اولتراسونی آن ها بر روی لایه های زیرین پوست اثر می گذارد، اما میزان اثربخشی آن ها کمتر و مدت زمان درمان طولانی تر خواهد بود.

آیا انجام هایفوتراپی سرطان زاست؟

خیر، امواج مورد استفاده در دستگاه هایفو، همان امواج سونوگرافی هستند که از جنس صوت است و هیچ ضرری برای بدن انسان ندارد. پیش از سال 2008، از دستگاه هایفوتراپی برای حذف تومورهای سرطانی استفاده می شده است.

آیا دستگاه مینی هایفو یا دستگاه هایفو خانگی هم کارایی دارد؟

همه دستگاه های هایفو اثربخش هستند، اما بهتر است این کار را در کلینیک های معتبر و با دستگاه های پیشرفته انجام دهید تا نتایج مطلوب را در مدت زمان مشاهده نمایید.

بهترین دستگاه هایفو در جهان و ایران کدام است؟

بهترین دستگاه هایفو تراپی در ایران، دابلو گلد و در جهان اولتراپی است که در حال حاضر در بازار ایران موجود نیست و نسخه های موجود نیز مهندسی معکوس این دستگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.