پلکسر بینی در مشهد؛ ماندگاری و عوارض

پلکسر بینی در مشهد

پلکسر بینی در مشهد؛ ماندگاری و عوارض

3753 بازدید

میل به زیبایی جز جدا ناپذیری از ذات انسان‌هاست. امروزه همه افراد و مخصوصا خانم‌ها در تلاشند تا به روش‌های گوناگون بر زیبایی چهره و بدن خود بیافزایند. یکی از عمل‌های زیبایی که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، عمل بینی است. افراد زیادی از فرم بینی خود راضی نیستند اما ترس از عمل جراحی و بیهوشی باعث می‌شود به سایر روش‌های عمل بينى بدون جراحى مثل پلکسر بینی در مشهد روی بیاورند. اما پلکسر بینی گوشتی چیست؟ آیا این روش‌ واقعا موثر است؟ ماندگاری پلکسر بینی چقدر است؟ آیا پلکسر بینی استخوانی نیز ممکن است؟ هزینه پلکسر بینی چقدر است؟ عوارض پلکسر بینی کدام‌اند؟

جهت یافتن پاسخ سوالات مذکور در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پلکسر بینی در مشهد چگونه انجام می‌شود؟

پلکسر بینی گوشتی یا پلاسماجت بینی امروزه توسط ارائه دهندگان آن به عنوان یکی از روش‌های عمل بینی بدون جراحی یا لیفت بینی در مشهد نامیده می‌شود. پلکسر بینی با بی‌حسی موضعی و طی چند جلسه 15 الی 30 دقیقه‌ای انجام می‌شود.
در این روش ابتدا در محل موردنظر بی‌حسی استعمال شده و چند دقیقه صبر می‌کنند تا اثر کند. سپس با استفاده از دستگاه پلاسماجت که به آن پلکسر گفته می‌شود گاز رسانا و یونیزه شده پلاسما در نقاط ریز و با فواصل کم در لایه سطحی پوست تابانیده می‌شود که موجب کشیدگی و جمع شدن پوست آن ناحیه در اثر تصعید می‌گردد. پس از پایان کار محل موردنظر را ضدعفونی کرده و جهت کاهش سوزش از ژل خنک کننده استفاده می‌شود.

دستگاه پلاسما جت - دستگاه پلکسر
دستگاه پلاسما جت (پلکسر)

سایر کاربرد های پلکسر :

از این روش علاوه بر کوچک کردن بینی گوشتی در موارد زیر نیز استفاده می‌شود:

– لیفت ابرو
– بستن روزنه‌های باز پوست

درمان پف پلک بالا و پایین
– رفع جای زخم و آثار سوختگی

– رفع زگیل و برجستگی‌های پوست
– رفع ترک‌های پوست شکم پس از بارداری

– رفع چین و چروک‌های صورت از جمله پیشانی، بالای لب و اطراف چشم

کاربردهای پلکسر
سایر موارد استفاده از پلکسر

آیا پلکسر بینی گوشتی‌ واقعا موثر است؟

خیر! عده‌ای از افراد به دلیل ترس از عمل جراحی بینی، فریب تبلیغات سایر روش‌های کوچک کننده بینی را می‌خورند. این تبلیغات معمولا با عناوینی چون لیفت بینی بدون درد و خونریزی همراه است، اما لازم است بدانید استفاده از این روش به دلیل عوارض بالا و اثرگذاری بسیار ناچیز در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از جمله کانادا ممنوع است.

کدام بهتر است؟ پلکسر بینی یا عمل بینی ؟

به دلیل عوارض برگشت ناپذیر این روش و همچنین اتلاف وقت و هزینه، پلکسر بینی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. بد نیست بدانید پلکسر در سایر کشورهای جهان کاربردهای دیگری دارد. و برای کوچک کردن بینی و یا تغییر فرم بینی از آن استفاده نمی‌شود. لذا توصیه می‌شود چنانچه به دنبال دستیابی به نتایج ماندگار و دائمی هستید عمل بینی را نزد بهترین جراحان بینی مشهد انجام دهید.

جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با بهترین جراحان بینی مشهد با شماره تلفن‌ 09386069075 تماس بگیرید.

عوارض پلکسر بینی گوشتی چیست؟

در حال حاضر عده‌ای از افراد سودجو در مراکز بدون مجوز و با دستگاه‌های غیر استاندارد ادعا می‌کنند ظرف 3 الی 4 جلسه می‌توان به فرم دلخواه بینی دست یافت. اما ضروری است قبل از انجام این کار حتما با عوارض پلکسر بینی گوشتی آشنا شوید. بنابر گزارش کانادا هلث (Canada Health)، عوارض استفاده از این روش عبارتند از:

  • – درد
  • – سوزش
  • – افتادگی پوست
  • – قرمزی و تورم شدید
  • – پوسته پوسته شدن موضعی پوست
  • – از بین نرفتن علائم سوختگی و ایجاد لکه‌های دائمی بر روی پوست بینی
عوارض پلکسر بینی گوشتی
تورم و قرمزی شدید بینی

همچنین لازم است بدانید انجام این روش برای افراد با سیستم ایمنی ضعیف، افراد مبتلا به سرطان، دیابت، صرع، بیماری‌های غددی و مشکلات انعقادی خون و نیز زنان باردار بسیار خطرناک است.

هزینه پلکسر بینی در مشهد چقدر است؟

قیمت پلکسر بینی در مشهد با توجه به تعداد جلسات و مراکز ارائه‌دهنده متغیر است. هرگز تصور نکنید تنها با چند جلسه پلکسر و صرف هزینه کمتر می‌توانید به فرم دلخواه بینی خود دست یابید. در حال حاضر عمل بینی تنها روش مطمئن برای رفع نواقص بینی است. و سایر روش‌های ابداعی تنها دام‌های تبلیغاتی برای افراد زودباور است.

ماندگاری پلکسر بینی چقدر است؟

اگرچه که در تبلیغات گاها ادعا می‌شود ماندگاری پلکسر بینی گوشتی طولانی مدت است. اما در حقیقت پلکسر بینی یا همان روش پلاسما ماندگاری دائمی ندارد. و چنانچه با انجام این روش در چندین جلسه تغییراتی در فرم بینی حاصل شود. بعد از گذشت مدتی اثر آن از بین خواهد کرد. و تنها عوارض ناخوشایند آن در صورت فرد به جا خواهدماند.

آیا پلکسر بینی استخوانی نیز ممکن است؟

خیر، پلکسر بینی یا همان پلاسماجت بینی تنها برای بینی‌های گوشتی استفاده می‌شود و در بینی‌های استخوانی به دلیل آناتومی بینی و بافت استخوانی آن استفاده نمی‌شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر جهت عمل بینی در مشهد و رزرو نوبت از طریق شماره تلفن‌  09386069075با مشاوران مدویکا در تماس باشید.
چنانچه سوالی درباره عمل بینی دارید می‌توانید در قسمت دیدگاه از ما بپرسید.

منابع: newmarkettoday.ca , healthline.com  , Medvika.com

12 دیدگاه

  1. راهی برای کوچیک کردن بینی به جز جراحی و تزریق و اینا نیست؟
    ماساژ موثره؟

    ...
    1. سلام خیر، اثر چندانی نداره سایر روش ها و ماساژ هم فقط برای موارد بعد از عمل هست .

      فاطمه پایان
  2. سلام سه هفته میشه پلکسر بینی انجام دادم ولی لک های قهوه‌ای باقی مونده میشه راهنمایی کنید چه کرم استفاده کنم

    صالحی
    1. Author

      سلام، همانطور که گفته شد پلکسر بینی فقط عوارض دارد و یک دروغ تبلیغاتی است. باید از کرم‌های روشن کننده و ضد لک استفاده کنید.

      مدیر
  3. الهه من صورت بسیار زیبای برا کشیده شدن پوست پلکسر ناشی با دستگاا فیک پنج سال افسردم چشم بینی پشت لب همه اب و جم داقون شذه از حرص مریض شدم تو مشهد سارا حسینی باهام اینکار کزد

    ناشناس
  4. من پلاسما انجام دادم واسه ترک رونم الان احساس میکنم عفونت کرده خواستم بدونم باید چکار کنم

    سمانه
    1. با سلام
      بهترین کار مراجعه به پزشک متخصص و معاینه و بعد از اون تجویز دارو یا کار متناسب با وضعیت شماست

      مدیر مدویکا
  5. سلام من بینیم گوشتی پره هاشو میخام باز کوچک کنم چقدردهزینه میشه

    رضا
    1. با سلام
      هزینه جراحی بستگی داره به پزشکی که انتخاب میکنین و نمیشه هزینه دقیقی گفت

      مدیر مدویکا
  6. با سلام وقت بخیر
    دخترم عمل جراحی بینی انجام داده اما از فرم بینیش راضی نیست و میخواد دوباره عمل جراحی انجام بده.میخواستم ببینم میشه از روش پلکسر بینی به جای عمل جراحی استفاده کنه؟ درواقع من از این روش اطلاع کافی نداشتم یه پیشنهادی رو تو سایت دیگه دیده بودم و با مطالبی که در سایت شما دیدم با این روش آشنا شدم.ممنون از مطالب مفید و عالی که تو سایتتون قرار می دهید.

    حسن از ارومیه
    1. سلام، خوشحالیم که مطالب براتون مفید بوده. خیر، پلکسر بینی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چند وقت از عمل بینی ایشون میگذره؟

      کارشناس مدویکا
  7. من پلکسر انجام دادم واقعا افتضاح پوستم داغون شد. اصلا به بینیتون دست نزنید جای دکتر خوب برین عمل کنین

    تکتم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.