هزینه عمل بینی در مشهد + معرفی بهترین جراحان بینی مشهد

عمل بینی در مشهد با بهترین دکتر جراح بینی

هزینه عمل بینی در مشهد + معرفی بهترین جراحان بینی مشهد

18578 بازدید

اگر قصد جراحی بینی دارید، یافتن بهترین جراح و استعلام هزینه عمل بینی در مشهد سال 1402 مهمترین قدمی است که باید بردارید. در این مطلب با هم بررسی می کنیم تا ببینیم آیا جراحی بینی با قیمت 10 میلیون، جراحی بینی اقساطی و یا عمل بینی ارزان قیمت امکان پذیر است؟ همچنین تمامی اطلاعات موردنیاز جهت انجام عمل بینی مشهد در این مطلب در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در ادامه بهترین جراح بینی در مشهد از جمله دکتر کامران کاویانی فر و دکتر مهدی رمضانی را به همراه عکس و ویدئو نمونه عمل های بینی و جدول هزینه ها بررسی می کنیم؛ با ما همراه باشید.

سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه عمل بینی در مشهد از قدیم تا کنون چقدر بوده است ؟

قیمت عمل بینی در مشهد علی رغم وجود جراحان متبحر از قيمت عمل بینی در تهران بسیار پایین تر است. هزینه عمل بینی مشهد در سال های ۹۸ و  ۹۹ بین ۶ تا ۱۴ میلیون تومان بوده است که این تعرفه در سال ۱۴۰۲ از 35 میلیون تومان شروع می شود و بسته به نوع بینی شما که گوشتی باشد یا استخوانی و اینکه چه عملی روی بینی انجام شود (سپتوپلاستی، رینوپلاستی و یا سپتورینوپلاستی)، می تواند متغیر باشد.

لیست قیمت عمل بینی مشهد سال ۱۴۰۲

در جدول زیر لیست قیمت عمل بینی دو تن از بهترین جراحان بینی مشهد که مورد تأیید تیم کارشناسی مدویکا می باشند، آورده شده است. توجه داشته باشید که قیمت عمل بینی در جدول زیر به صورت حدودی می باشد و بسته به نوع بینی و میزان سختی عمل پس از معاینه و تنها توسط جراح، قیمت نهایی به شما اعلام می شود.

نام دکتر جراح بینیقیمت عمل بینی در مشهد + هزینه بیمارستان (گوشتی و استخوانی)قیمت عمل بینی ترمیمی در مشهد + هزینه بیمارستان
دکتر کامران کاویانی فر35 میلیون تومانشروع از 40 میلیون تومان
دکتر مهدی رمضانی اول35 میلیون تومانتماس بگیرید

هزینه جراحی بینی در مشهد شامل چه مواردی می شود؟

هزینه جراحی بینی در واقع شامل 4 بخش می باشد که می توانید با تخمین زدن آن به مبلغ نهایی که باید بپردازید برسید:

1- هزینه پرداختی شما به جراح بینی مشهد:

مدرک تحصیلی دکتر جراح بینی مشهد و تجربه وی در انجام رینوپلاستی نیز در قیمت جراحی مؤثر است. دقت کنید که دستمزد کم تنها معیارتان برای انتخاب یک جراح خوب عمل بینی در مشهد نباشد و میزان سابقه و توانمندی های وی را بر هر فاکتور دیگری اولویت قرار دهید.

2- هزینه پرداختی شما به بیمارستان:

نوع کلینیک و بیمارستانی که برای عمل انتخاب می کنید بر قیمت نهایی تاثیر گذار است. به عنوان مثال یک جراح در ۲ بیمارستان عمل بینی انجام می دهد که هزینه هر بیمارستان با توجه به امکانات آن مانند اتاق و خدمات پرستاری متفاوت است.  شما می توانید به خواست خود یکی از این بیمارستان ها را انتخاب کنید.

3- هزینه آزمایشات قبل از عمل بینی:

قبل از عمل بینی در جلسات مشاوره، جراح ممکن است از شما بخواهد که آزمایش خون و در صورت داشتن انحراف بینی سی تی اسکن سر و صورت تهیه کنید. علاوه بر این در این روزها به دلیل شیوع ویروس کوید 19 می بایست قبل از جراحی بینی آزمایش کرونا بدهید. فقط در صورتی که نتیجه تست PCR شما منفی باشد عمل انجام می شود.

4- هزینه های ویزیت و داروهای بعد از عمل بینی:

بعد از عمل بینی داروهایی شامل سرم شستشوی بینی، پماد، قطره بینی، آنتی بیوتیک توسط جراح برای گذراندن دوره نقاهت تجویز می شود که هزینه آنها را باید بپردازید. همچنین 4 جلسه برای معاینه و چکاپ بینی در طی 4 ماه دارید. البته برخی پزشکان برای ملاقات های بعدی حق ویزیت دریافت نمی کنند.

عمل بینی در مشهد

اگر در مشهد زندگی می کنید و یا در شهرهای دیگر سکونت دارید و می خواهید جراحی بینی در مشهد انجام دهید، مسلما بعد از گرفتن تصمیم نهایی درباره انجام عمل دو دغدغه اصلی خواهید داشت : 1- قیمت عمل بینی و 2- پیدا کردن یک جراح بینی خوب.

آمار عمل بینی در مشهد به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات نسبت به دیگر شهرها در چند سال اخیر افزایش داشته است و امروزه بیشترین تقاضا را دارد. برخی افراد نگران بازگشت حالت بینی خود هستند لازم به ذکر است که بینی شما تا رسیدن به بلوغ به رشد خود ادامه می دهد، صرف نظر از اینکه آیا عمل بینی انجام داده اید یا خیر. هنگامی که بیمار به بلوغ می رسد، رشد استخوان بینی متوقف می شود، با این حال، غضروف بینی در طول زندگی شما به رشد خود ادامه می دهد اما رشد خیلی کم و جزئی است.
در ادامه بدون گزافه گویی، ما شما را با هزینه عمل بینی در این شهر و نحوه انتخاب بهترین دکتر عمل بینی آشنا می کنیم.

عمل بینی در مشهد
عمل بینی مشهد با دکتر مهدی رمضانی

بینی‌های استخوانی نتایج بهتری دارند و احتمال بازگشت آنها کمتر است. اگر به دنبال جراحان مشهد هستید بهترین جراح بینی استخوانی در مشهد نیز در این مقاله به آن اشاره شده است.

لیست بهترین جراحان عمل بینی (بهترین دکتر عمل بینی در مشهد کیست؟)

در این بخش لیست دکترهای عمل بینی مشهد همراه با سابقه شغلی و تحصیلی آنها آورده شده است. شما تا پایان این بخش از مقاله از قیمت عمل بینی هر جراح در سال جدید آگاهی یافته و با نمونه عمل های آنها نیز آشنا می شوید.

1- دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و یکی از بهترین جراحان بینی مشهد است. دکتر کاویانی فر هم اکنون عضو انجمن جراحان پلاستیک زیبایی ایران، انجمن بین المللی جراحی پلاستیک و زیبایی ISAPS نیز می باشد. ایشان همچنین یکی از بهترین جراحان عمل بینی ترمیمی، عمل بینی گوشتی و استخوانی بوده و دارای سال ها سابقه‌ی موفق در عمل های زیبایی صورت و بدن می باشد. هزینه عمل بینی دکتر کامران کاویانی (دستمزد پزشک و هزینه کلینیک) تقریبا 35  میلیون تومان است که بستگی به نوع بینی دارد.

عمل های زیبایی توسط دکتر کاویانی فر در مرکز جراحی کسری واقع در خیابان سناباد انجام میشود.

آدرس مطب دکتر کامران کاویانی فر: مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – ساختمان پزشکان سلامت.

جراحی بینی استخوانی مشهد
قبل و بعد از جراحی بینی استخوانی با دکتر کامران کاویانی فر
عمل گوشتی در مشهد
قبل و بعد از عمل بینی گوشتی


2- دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و با سابقه ای 15 ساله دیگر جراح خوب زیبایی بینی در مشهد هستند. دکتر رمضانی با دارا بودن بورد تخصصی و فوق تخصص جراحی پلاستیک هم اکنون عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک ایران ISAPS می باشند. شما با بررسی نظرات در مورد دکتر مهدی رمضانی اول در اینستاگرام مدویکا می توانید به سابقه ۶۰۰۰ عمل بینی موفق ایشان پی ببرید. علاوه بر عمل بینی ایشان در انواع جراحی های زیبایی بدن نیز شناخته شده می باشند؛ مانند پروتز سینه، پروتز باسن، انواع جراحی های پیکرتراشی و لاغری. هزینه عمل دکتر مهدی رمضانی در مشهد (دستمزد پزشک و هزینه کلینیک) 35میلیون تومان می باشد.

عمل بینی توسط دکتر رمضانی در مرکز جراحی کسری و بیمارستان مهر مشهد انجام می شود.

آدرس مطب دکتر مهدی رمضانی: مشهد، بلوار بعثت، نبش بعثت 12، روبه روی تالار یاس، ساختمان پزشکان مهدوی.

عمل بینی با 3 میلیون در مشهد
برای پی بردن به اینکه بهترین دکتر عمل بینی در مشهد کیست، عکس ها را مقایسه کنید.
جراح بيني مشهد كي خوبه
جراح بینی مشهد کی خوبه؟

بهترین جراح بینی مشهد را چگونه انتخاب کنم؟

انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد یکی از دشوارترین کارها است. انتخاب یک جراح خوب تأثیر زیادی در نتیجه نهایی عمل شما دارد و همیشه این موضوع یکی از دغدغه های اصلی بیماران بوده است. البته برای انتخاب یک جراح خوب باید فاکتور هایی را در نظر بگیرید که ما مهم ترین آن ها را در ذیل برای شما آورده ایم:

اولین فاکتور » مدرک تحصیلی و پزشکی معتبر

به گزارش خبرگزاری مهر: “رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران با عنوان این مطلب که پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک می توانند جراحی زیبایی سر و صورت و جراحی ترمیمی از سر تا پایین را انجام دهند، گفت: البته متخصصین گوش و حلق و بینی نیز با مصوبه معاونت آموزشی وزارت بهداشت می توانند با گذراندن دوره آموزشی کلاسیک زیبایی، جراحی زیبایی انجام دهند.”

بنابراین می دانیم که دو دسته از پزشکان می توانند رینوپلاستی در مشهد را انجام دهند، اما باید از صحت مجوز و تحصیلات یک جراح اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از حسن اعتبار جراح بینی منتخب خود، می توانید از طریق اینستاگرام و یا سرچ در گوگل اطلاعات کاملی از هر جراح کسب کنید. همچنین می توانید عضویت هر جراح پلاستیک را در انجمن جراحان پلاستیک نیز بررسی کنید.

دومین فاکتور » تجربه و سابقه کاری درخشان

بهترین دکتر عمل بینی در مشهد باید به تمام روش های جراحی بینی چه گوشتی و چه استخوانی تسلط کامل داشته باشد. یک جراح بینی ماهر علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه و خواست بیمار، سلامتی و عوارض هر مدل بینی را بررسی کرده و بهترین گزینه را پیشنهاد می دهد. یک جراح بینی خوب از جدیدترین متدهای عمل بینی آگاه است و بهترین روش جراحی را برای بیمار خود انتخاب می کند.

علاوه بر موارد گفته شده فوق، نمونه کارهای قبلی هر جراح می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. همچنین مقایسه عکس های قبل و بعد و مراجعه به مطب برای ارزیابی میزان رضایت بیماران قبلی، بهترین و مؤثرترین راه برای تشخیص و انتخاب یک جراح بینی خوب می باشد.

سومین فاکتور » نوع بینی

یک نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد، نوع بینی شما است چرا که جراحی بینی گوشتی و استخوانی با هم متفاوت است و امکان دارد بعضی از جراحان در بینی گوشتی و برخی در جراحی بینی استخوانی تبحر بیشتری داشته باشند.

بهترین دکتر عمل بینی مشهد
دکتر کامران کاویانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

تفاوت‌های جراحی بینی گوشتی و استخوانی

جراحی بینی­‌های استخوانی به­‌منظور اصلاح فرم استخوان‌ها انجام شده و روند بهبودی خیلی سریع اتفاق می‌افتد. در بینی­‌های گوشتی، جراحی روی بافت نرم با پوستی ضخیم انجام می‌­شود که روند بهبودی را طولانی‌تر خواهد کرد. جراحی بینی استخوانی از عمل بینی گوشتی آسان‌تر بوده و نتایج معمولاً بهتر هستند. افراد با  بینی استخوانی می‌توانند انواع جراحی بینی طبیعی، فانتزی و نیمه ‎فانتزی را انجام دهند؛ در واقع به دلیل ساختار غضروفی قوی تر، کار روی بینی آسان‎تر است.

بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی، پوست ضخیم تر و غضروف ضعیف‏ تری دارد. به همین دلیل اغلب اوقات حین عمل، جراح مجبور است بافت غضروفی را از قسمتی از بینی برداشته و به قسمت دیگر منتقل کند. عدم توجه به این مسائل توسط برخی از جراحان باعث می شود که با گذر زمان بعد از عمل بینی، پوست و بافت‌های نرم زیرین که حاوی مقداری چربی و غدد هستند، به دلیل نداشتن پایه یا داربست مناسب، تغییر شکل داده و منقبض شوند.

قبل از انتخاب جراح چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

معمولاً بسیاری از افراد جهت انتخاب بهترین دکتر عمل بینی مشهد، بر اساس پیشنهاد افراد یا سرچ کردن در اینترنت و شبکه های اجتماعی تصمیم گیری می کنند. توجه داشته باشید که با توجه به تبلیغات زیاد و نادرست در این شبکه ها اعتماد کردن به هر جراحی ممکن است باعث عدم رضایت شما در نتیجه جراحی شود.

از این رو قبل از انجام عمل، حتماً عکس و فیلم ها و همچنین نمونه جراحی پزشکان را با هم مقایسه کنید و بعد از انجام این کار حتماً با جراح جلسات مشاوره داشته باشید. حتماً قبل از انجام جراحی انتظار خود را از عمل با پزشک مطرح کنید تا نتیجه عمل مطابق خواسته شما باشد.

آیا عمل بینی ارزان در مشهد امکان پذیر است؟

بسیاری از افرادی که تصمیم به عمل زیبایی بینی دارند، قیمت عمل بینی نیز برایشان مهم است. به طور مثال خیلی از افراد به دنبال عمل بینی با 3 میلیون در مشهد هستند. اگر به دنبال عمل بینی ارزان در مشهد هستید؛ بهتر است بدانید که هزینه ای که برای عمل پرداخت میکنید صرفاً شامل هزینه دستمزد جراح بینی نیست و هزینه های بیمارستان، اتاق عمل و بیهوشی را نیز شامل می شود.

بنابراین هیچ دکتری با هزینه 10 میلیون تومان یا 12 میلیون تومان برای شما عمل بینی انجام نخواهد داد. البته رزیدنت ها و دکترهایی که به تازگی شروع به انجام عمل های زیبایی کرده اند برای کسب تجربه و رزومه خود، ممکن است جراحی بینی با 5 میلیون در مشهد نیز برای شما انجام دهند. به این جراحان نمی توان به طور کامل اعتماد کرد؛ چون یا هنوز تخصص خود را نگرفته و دوره های آموزشی را به طور کامل نگذرانده اند و یا از تجربه کافی برخوردار نیستند.

“فراموش نکنید که انتخاب بهترین دکتر عمل بینی مشهد بر هزینه های پایین جراحی اولویت دارد! بنابراین نباید فریب تبلیغات ارزان که هیچ تضمینی برای سلامت و زیبایی شما ندارند بخورید! تیم کارشناسی مدویکا پس از ارزیابی عملکرد بهترین جراحان، از میان آنها کسانی که شایستگی و تبحر بیشتری را دارند انتخاب و سپس به شما معرفی می نماید.”

عمل بینی در مشهد با قیمت مناسب

از آنجایی که عمل بینی بسیار مهم است و اگر به خوبی انجام نشود؛ ممکن است باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری در ظاهر و تنفس فرد شود. همینطور در صورتی که عمل بینی شما به خوبی انجام نشود؛ ممکن است مجبور به انجام عمل بینی مجدد شوید که این عمل مجدد هزینه های سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در انتخاب جراح بینی خود دقت کنید و صرفاً بر مبنای قیمت، جراح بینی خود را انتخاب نکنید.

البته برای داشتن یک جراحی بینی ارزان می توانید جراحان معتمدی را انتخاب کنید که به دلیل سابقه کاری کمتر، هزینه کمتری نیز نسبت به دیگر جراحان معروف عمل بینی مشهد دریافت می کنند. اما به هیچ عنوان سراغ کلینیک ها و اشخاصی که جراحی بینی با قیمت 10 میلیون در مشهد و یا 5 میلیون یا 7 میلیون را تبلیغ می کنند، نروید.

بسیاری از کلینیک های زیبایی با اهداف گوناگون سعی دارند از طریق روش های نامتعارف و غیر علمی به نام عمل بینی بدون جراحی مانند عمل بینی با لیزر، لیفت بینی با نخ، جراحی بینی با قالب کنترلی و یا حتی جراحی بینی رایگان وقت و پول شما را هدر بدهند و از همه مهمتر سلامتی شما را به خطر بیاندازند. این روش ها حتی در صورت نتیجه دادن کاملاً موقتی بوده و دوباره نیاز به تکرار دارند.

شرایط عمل بینی اقساطی در مشهد چیست ؟

برخی افراد دوست دارند عمل بینی انجام دهند، ولی چون بودجه کافی ندارند به دنبال عمل بینی به صورت قسطی در مشهد هستند. شرایط اقساطی عمل بینی به این صورت است که شما هزینه های بیمارستان و آزمایش ها را پرداخت نموده و تنها هزینه دستمزد دکتر جراح بینی مشهد را به صورت اقساطی پرداخت می کنید. توجه داشته باشید که پرداخت اقساطی تنها توسط برخی از مراکز زیبایی با جراحان بینی کمتر شناخته شده و با سابقه کم در عمل بینی موفق ممکن است انجام شود. جراحان بینی متخصص، با تجربه و مشهور عمل بینی اقساطی انجام نمی دهند. بنابراین جراحی بینی اقساطی در مشهد ریسک بالایی برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین در نظر داشته باشید که در پرداخت اقساطی هزینه بیشتری از شما دریافت می شود. به طور کلی معمولاً جراحان بینی، عمل بینی اقساطی انجام نمی دهند و بهتر است ابتدا صبر کنید و پس از جمع آوری هزینه مورد نیاز با یک دکتر متخصص و با تجربه نسبت به انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بینی خود به دست آورید.



هزینه عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی و خصوصی چقدر است ؟

همانطور که احتمالاً میدانید هیچ یک از خدمات زیبایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار نمی گیرد؛ یعنی شما نمی توانید برای پرداخت هزینه عمل زیبایی بینی تان از بیمه تأمین اجتماعی استفاده کنید. اما اگر عمل بینی برای درمان مشکلات پزشکی بینی باشد، به طور مثال بینی شما شکسته باشد یا دچار پولیپ بینی و یا انحراف بینی باشید آن وقت می توانید هزینه عمل بینی خود را تماماً از بیمه تأمین اجتماعی دریافت کنید و به نوعی بینی خود را رایگان جراحی کنید. بدین گونه هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تامین اجتماعی رایگان است؛ زیرا انحراف بینی یک مشکل پزشکی است که زندگی شخص را دچار اختلال می کند.

بنابراین همانند درمان سایر بیماری ها اگر دارای بیمه تامین اجتماعی باشید و در بیمارستان های دولتی و ملکی تامین اجتماعی بستری شوید، هزینه آن رایگان خواهد بود. البته می بایست پزشک معتمد بیمه تأمین اجتماعی مشکل شما را تأیید کند.

چنانچه بخواهید همزمان با عمل های درمانی بینی نواقص آن را هم اصلاح کنید، بیمه بخشی از هزینه را می پردازد. یعنی باید هزینه قسمت زیبایی عمل خود را، خودتان بپردازید. به طور کلی هزینه عمل بینی در بیمارستان های دولتی کمتر از بیمارستان های خصوصی است. بدین گونه که اگر در بیمارستان های خصوصی عمل کنید؛ به دلیل امکانات بیشتر هزینه بیشتری نیز باید بپردارید.

هزینه عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی در مشهد
تامین اجتماعی در دسته بیمه های پایه قرار می گیرد و 30% از هزینه درمان را پوشش می دهد

عمل بینی در بیمارستان های مشهد

طبق صحبت های پیشین عمل بینی به شرط درمانی بودن آن در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی رایگان خواهد بود. بیمارستان ۱۷ شهریور و بیمارستان فارابی مشهد از جمله بیمارستان های دولتی و ملکی تامین اجتماعی هستند. همچنین پلی کلینیک های تامین اجتماعی هم اگر دارای کلینیک تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی باشند از این قاعده مستثنا نیستند.

اما بیمارستان های امام رضا، بیمارستان قائم و بیمارستان رضوی مشهد علی رغم دولتی بودن جز بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی نیستند. برای شرایط پرداخت هزینه عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد و همچنین دو بیمارستان دیگر می توانید به وبسایت آنها مراجعه کرده و در این‌باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

عمل بینی در بیمارستان دولتی فارابی مشهد
بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان فارابی مشهد

در ادامه مطلب درباره نحوه عمل بینی بیشتر صحبت می کنیم، همچنین پاسخ سؤالات متداول جراحی بینی ارائه شده است. پس همراه ما باشید.

عمل بینی چیست ؟

رینوپلاستی که به آن عمل بینی یا جراحی بینی گفته می شود، در واقع جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر یا رفع مشکلات بینی و یا هر دو به صورت همزمان انجام می گردد. مقصود از این مشکلات؛ مشکلات تنفسی، ناهنجاری مادرزادی بینی و یا بدشکلی بینی به دلیل ضربه است. عمل بینی که امروزه به یک عمل سرپایی و پر طرفدار تبدیل شده است توسط دو دسته از پزشکان قابل انجام است. جراحان پلاستیک، زیبایی یا جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی.

شکل زیر آناتومی بینی را نشان می دهد. همانطور که در تصویر مشخص است، قسمت فوقانی اسکلت بینی استخوانی و قسمت پایین آن غضروفی است. جراحی زیبایی بینی می تواند باعث تغییر استخوان، غضروف، پوست یا هر سه مورد شود. اما اینکه برای بینی شما کدام قسمت باید تغییر کند، فقط جراح می تواند تشخیص دهد.

معمولاً جراح بینی با دستکاری در این سه ناحیه نواقص بینی را رفع می کند. از مزایای جراحی بینی می توان به رفع قوز بینی، درمان افتادگی نوک بینی، کوچک کردن استخوان بینی، جمع کردن پره های بینی، متقارن سازی سوراخ بینی و درمان انحراف یا شکستگی تیغه بینی اشاره کرد.

آناتومی بینی

با جراحی بینی چه مشکلاتی را می‌توانیم برطرف کنیم؟

با عمل زیبایی می‌توانید انواع مختلفی از مسائل ظاهری و عملکردی ساختار بینی را درمان کنید:

  1. تنظیم اندازه، شکل و تقارن سوراخ‌های بینی
  2. تنظیم اندازه پل بینی
  3. تغییر شکل نوک بینی
  4. قوز بینی که برجستگی و برآمدگی روی پل بینی است.
  5. انحراف یا کجی بینی
  6. مشکلات ساختاری و تنفسی مانند انحراف تیغه بینی، بزرگ شدن شاخک‌ها و فروپاشی دریچه بینی
  7. بدشکلی‌های پس از ضربه یا تصادف
  8. ناهنجاری‌های مادرزادی مانند شکاف لب و کام، عدم تقارن بینی و غیره

نتایج نهایی عمل چند وقت بعد از جراحی قابل مشاهده است؟

عمل بینی و شکل گیری نتیجه نهایی برای هر شخصی متفاوت بوده و می‌تواند تا یک سال طول بکشد؛ اما عوارضی مانند تورم و کبودی، دو هفته بعد از جراحی از بین می‌روند. توجه داشته باشید که تغییرات فرم بینی در هفته های اول قابل مشاهده بوده؛ ولی ماه‌ها طول می‌کشد تا بینی به شکل نهایی خود برسد.

انواع جراحی بینی در مشهد + هزینه آنها

در این مرحله بهتر است با انواع جراحی بینی مشهد آشنا شوید و بدانید که کدامیک از این جراحی ها قرار است برای شما انجام شود. گاهی اوقات ممکن است چندین عمل روی بینی انجام شود؛ به این معنی که با تشخیص دکتر زیبایی بینی مشهد، شما عمل زیبایی را در کنار عمل انحراف و عمل پولیپ بینی انجام می دهید.

1- جراحی زیبایی بینی (عمل بینی گوشتی در مشهد و عمل بینی استخوانی)

بینی با توجه به نوع پوست و میزان غضروف به 2 دسته تقسیم می شود. بینی هایی با پوست ضخیم و عمدتاً چرب که دارای منافذ باز و غضروف ضعیف تری می باشند، بینی گوشتی نامیده می شوند. در مقابل بینی هایی با پوست نازک و بافت استخوانی محکم تر که عموماً دارای قوز هستند را بینی استخوانی می نامند. با مقایسه این ویژگی ها می توانید تشخیص دهید که بینی شما گوشتی است یا استخوانی.

روش جراحی بینی گوشتی و بینی استخوانی با هم متفاوت است. برای تقویت نوک بینی های گوشتی ممکن است جراح بینی در مشهد از پیوند غضروف استفاده کند. عمل بینی گوشتی به دلیل ضخامت پوست و بافت استخوانی ضعیف تر، جراحی پیچیده تری نیز محسوب می شود. به همین دلیل هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد بالاتر از هزینه عمل بینی استخوانی دارد.

2- جراحی بینی ترمیمی

عمل ثانویه بینی را عمل ترمیمی بینی می گویند. برخی افراد ممکن است به هر دلیلی از نتیجه عمل بینی اولیه خود ناراضی باشند. بنابراین می توانند بینی خود را مجدداً عمل کنند. این عمل به مراتب سخت تر و نتیجه آن ریسکی تر است. چنانچه بخواهید عمل ترمیمی بینی را با جراحی غیر از جراح خودتان انجام دهید، به دلیل اینکه انجام این جراحی در بار دوم بر روی بستری آسیب پذیرتر از دفعه اول است، هزینه آن نیز بیشتر است.

معمولاً در این جراحی ها برای بازسازی اسکلت بینی از پیوند غضروف استفاده می شود. یعنی غضروف اضافه از سپتوم بینی، دنده یا پشت گوش گرفته شده و به نوک بینی پیوند داده می شود. به همین دلایل قیمت نهایی عمل ترمیمی بینی در مشهد معمولاً از 30 میلیون تومان شروع می شود، اما قیمت نهایی فقط پس از معاینه و با توجه به تغییراتی که باید روی بینی اعمال می شود اعلام می گردد.

3- جراحی انحراف بینی

در عمل انحراف بینی، تیغه بینی (سپتوم) که دچار انحراف می باشد، اصلاح می شود. کج بودن تیغه بینی می تواند مادرزادی یا به دلیل آسیب باشد. گاهی انحراف بینی در چهره مشخص نیست، اما عموماً پزشک توسط گرافی آن را تشخیص می دهد.

انحراف بینی علاوه بر خدشه دار کردن زیبایی چهره؛ باعث بروز مشکلاتی همچون سخت نفس کشیدن به خصوص در شب، خون دماغ شدن، سردرد، گرفتگی بینی، سردرد و درد در ناحیه صورت می شود.

اگر عمل انحراف بینی فقط با هدف اصلاح تیغه بینی انجام شود، (فقط درمانی باشد) به آن سپتوپلاستی می گویند که هزینه آن، نصف هزینه یک عمل زیبایی بینی است. ولی چنانچه عمل انحراف بینی و زیبایی بینی همزمان انجام گردد به آن سپتورینوپلاستی می گویند که هزینه آن از رینوپلاستی تنها مسلماً بیشتر خواهد بود. 

4- جراحی پولیپ بینی

پولیپ؛ توده های غیرسرطانی اشکی شکلی است که در مسیر تنفسی بینی به دلایل مختلفی مثل آلرژی ایجاد می گردند. شخصی که به پولیپ بینی دچار است، مشکلاتی همچون گرفتگی بینی، مشکل در تنفس، آبریزش بینی را تجربه می کند. با جراحی پولیپ بینی، این توده ها توسط وسیله ای به نام آندوسکوپ برداشته می شوند.

عموماً پولیپ بینی همزمان با عمل های زیبایی بینی، انجام می شود به همین دلیل نمیتوان هزینه عمل پولیپ بینی در مشهد را به تنهایی تخمین زد.

5- عمل شکستگی بینی و اصلاح نقائص مادرزادی بینی

گاهی در اثر تروما استخوان و یا غضروف بینی دچار شکستگی می شود؛ مانند تصادفات رانندگی، دعوا، سقوط، ضربه، ورزش و بازی. بنابراین می بایست این ساختار اسکلتی دوباره بازسازی شود. اما معمولاً با گذشت 2 هفته بعد از شکستگی، استخوان بینی شروع به جوش خوردن می کند و آن زمان دیگر نمی توان تا 6 ماه بعد بینی را عمل کرد. یعنی باید این فرآیند به اتمام برسد. هزینه عمل های درمانی مانند شکستگی بینی، اگر بدون عمل زیبایی باشد تقریباً نصف قیمت یک جراحی رینوپلاستی کامل است. این دسته از عمل ها تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیز قرار می گیرند.

علائم شکستگی بینی و مراجعه فوری به دکتر بینی مشهد

  1. بدشکلی بینی پس از تروما
  2. ظهور تورم و کبودی آنی در بینی 
  3. احساس درد شدید در استخوان بینی
  4. دشواری در تنفس 

مراحل عمل بینی

در ادامه به طور خلاصه هر یک از مراحلی را که چه در عمل زیبایی بینی و چه درمانی باید انجام شود، با هم بررسی می کنیم.

1- اقدامات قبل از عمل بینی مشهد

  • شما باید از خوردن داروها و مسکن های حاوی ایبوپروفن یا آسپرین به مدت دو هفته قبل و دو هفته بعد از عمل بینی در مشهد خودداری کنید. این داروها روند لخته شدن خون را آهسته کرده و می تواند منجر به خونریزی بعد از عمل بینی شود.
  • سیگار را به مدت 2 هفته قبل از عمل بینی کنار بگذارید. نیکوتین رگ های خونی شما را منقبض می کند. در نتیجه اکسیژن و خون کمتری به بافت های در حال بهبود می رسد. ترک سیگار قبل و بعد از جراحی بینی می تواند به روند بهبودی کمک شایانی کند.
  • روز قبل از جراحی به حمام بروید. چون تا یک هفته بعد از عمل که آتل بر روی بینی دارید نباید حمام کنید.
  • از ساعت 12 نیمه شب هیچ چیز میل نکنید. صبح روز عمل با مدارک شناسایی، عکس، سی تی اسکن و نتیجه آزمایشات، یک ساعت قبل از عمل با یک همراه به بیمارستان مراجعه کنید.
  • خانم ها می بایست روز عمل بدون آرایش باشند. هرگونه لاک یا ناخن مصنوعی را از دست خود پاک کنید. آقایان نیز بهتر است ریش و سبیل خود را شیو نمایند. از همراه داشتن زیور آلات جداً خودداری کنید.

2- جراحی بینی مشهد چگونه انجام می شود ؟

عمل بینی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در حال حاضر عمل بینی بدون بیهوشی در مشهد انجام نمی شود. زیرا این عمل با توجه به پیچیدگی آن نیاز به بیهوشی کامل دارد. دکتر جراح بینی مشهد، ابتدا برش هایی را برای بالا زدن پوست بینی و دسترسی به غضروف و استخوان ایجاد می کند. اگر برش فقط در داخل حفره بینی باشد به آن جراحی بینی به روش بسته می گویند.

چنانچه جراح نیاز به دسترسی کاملتری به بافت بینی داشته باشد؛ علاوه بر دو برش داخلی در دو حفره بینی، یک برش خارجی در ناحیه کلوملا (دیواره بین دو سوراخ بینی را گویند که از پوست و غضروف‌های جانبی تحتانی تشکیل شده است) ایجاد می کند که به آن جراحی بینی به روش باز می گویند. معمولاً بیشتر جراحی ها به روش باز انجام می شود.

عمل بینی باز و بسته مشهد
در این تصویر، تفاوت برش در عمل بینی باز و بسته را می توانید ببینید.

پس از آن جراح تغییرات و اصلاحات را روی تیغه بینی، پره های بینی و نوک بینی اعمال می کند. سپس برش ها بخیه زده می شوند. برای برش های داخلی از بخیه جذبی و برای برش خارجی از بخیه غیر جذبی استفاده می شود. پس از اتمام عمل بینی تا زمانی که هوشیاری خود را بدست بیاورید به اتاق ریکاوری منتقل می شوید.

دکتر کاویانی فر جراح بینی در اتاق عمل

3- اقدامات بعد از عمل بینی

پس از به هوش آمدن به بخش منتقل می شوید. در آنجا دو تا سه ساعت تحت نظر خواهید بود. پس از آن در صورت داشتن علائم حیاتی نرمال مرخص خواهید شد. بعد از جراحی بینی ممکن است تا چند ساعت سرگیجه و حالت تهوع داشته باشید. این علائم در عرض چند روز برطرف می شود. به طور معمول، بیماران می توانند در عرض دو هفته بعد از جراحی به زندگی عادی بازگردند. با این حال، مراقبت از بینی تا مدتها باید ادامه داشته باشد.

1. پمادها و سرم شستشوی بینی و آنتی بیوتیک ها را طبق تجویز پزشک استفاده کنید.

2. لباس‌های جلوباز بپوشید تا مجبور نباشید لباس را از سر به تن کنید.

3. غذاهای نرم و حاوی مواد مغذی و فیبر بخورید.

4. تا زمانی که بینی پانسمان دارد از دوش گرفتن و شستن صورت خودداری کنید.

5. باند و گازهای استریل را بر اساس توصیه پزشک عوض کنید.

6. مصرف سدیم را کاهش داده تا تورم پس از عمل کاهش یابد.

7. از مصرف کرم‌های ضد آفتاب قوی غافل نشوید.

8. به آرامی مسواک زده و مراقب عطسه و سرفه کردن باشید.

9. سعی کنید استراحت کافی داشته باشید.

10. از خم کردن سر، فعالیت های سنگین، خندیدن و حرف زدن بیش از حد بعد از عمل بینی خودداری کنید.

برداشتن آتل بینی، یک هفته بعد از عمل بینی در مشهد برای مراجعه کننده خانم در مطب دکتر مهدی رمضانی

سؤالات متداول عمل بینی مشهد

1- شرایط عمل بینی در دوران کرونا چگونه است؟

تقریباً سه سال از  شیوع ویروس مرگبار کوید-۱۹ می گذرد. با گذشت زمان طبق توصیه سازمان جهانی بهداشت می بایست با رعایت پروتکل ها به زندگی عادی برگشت. انجام عمل های جراحی پلاستیک نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. جراحی بینی در زمان کرونا منوط بر منفی بودن تست کرونا می باشد. یعنی می بایست قبل از عمل بینی تست PCR (واکنش زنجیره‌ای پلیمراز) انجام دهید. این تست با نمونه برداری از طریق سواپ از ترشحات حلق و بینی انجام می شود. این تست دردی ندارد فقط ممکن است در حد چند ثانیه احساس ناخوشایندی مانند وقتی که آب وارد بینی تان می شود داشته باشید.

 2- آیا عمل بینی بدون جراحی ممکن است؟

روش های عمل بینی بدون جراحی در مشهد شامل تزریق آنزیم به بینی (کوکتل بینی)، تزریق فیلر بینی، پلکسر بینی، لیفت بینی با نخ می باشد. هیچ کدام از این روش ها به جز تزریق ژل به بینی؛ به دلیل عوارض خطرناکی که دارد توسط جراحان متبحر و دلسوز پیشنهاد نمی شود. زیرا نه تنها باعث تغییر در فرم کلی بینی نمی شوند، بلکه باعث می شود شما برای نتایج موقتی کلی هزینه کنید.

در ادامه به صورت مختصر به هر یک می پردازیم:

  • تزریق آنزیم به بینی گوشتی: این روش در برخی کلینیک های زیبایی انجام می شود که به معنی تزریق آنزیم، چربی سوز هیالاز و تزریق بلورهای کلسیم به نوک بینی های گوشتی است. انتظار می رود تزریق این محلول باعث چربی سوزی بافت چربی نوک بینی و کوچک شدن آن بشود. اما اینکار بسیار خطرناک بوده و گاهی باعث ایجاد نکروزهای عمیق پوستی می شود.
  • تزریق فیلر به بینی: این روش عارضه خاصی ندارد. اینکار برای اشخاص با بینی استخوانی مناسب است که فقط کمی می خواهند تو رفتگی های روی بینی را درمان کنند و کلا از شکل و فرم کلی بینی خود راضی هستند. بنابراین کمی فیلر به تو رفتگی روی قوز بینی تزریق می شود.
  • پلکسر بینی: این روزها طرفداران بسیاری با روش یونیزاسیون توسط دستگاه پلکسر بینی در مشهد، سوراخ های کوچکی را که روی پوست نوک بینی های گوشتی ایجاد می شود را به این روش با تاباندن گاز رسانا تصعید می نمایند و به این ترتیب پوست بینی جمع میشود و سایز بینی کمی تغییر می کند.
  • لیفت بینی با نخ: برای بالا کشیدن نوک بینی کاربرد دارد. به کسانیکه از افتادگی نوک بینی خود رنج می برند، این تکنیک پیشنهاد می شود. این نخ ها که از نوک بینی به سمت پیشانی کشیده می شوند؛ ممکن است باعث پارگی بافت های همبند بینی شوند. به غیر از آن این نخ ها پس از مدتی به دلیل فشار پاره می شوند.

3- عمل بینی در مشهد با قالب کنترلی چگونه انجام می شود؟

اگر تصمیم به انجام عمل بینی دارید، ممکن است نگران نتیجه عمل باشید. اینکه آیا جراح می تواند به فرم دلخواه، بینی شما را عمل کند یا خیر؟! امروزه جراحی بینی با قالب کنترلی در مشهد توسط برخی از کلینیک های زیبایی تبلیغ می شود. بنابراین شاید در تبلیغات زیاد درباره این روش شنیده باشید.

✔ اما آیا میدانید عمل بینی با قالب کنترلی چگونه است؟

قبل از جراحی در روش عمل بینی با قالب کنترلی، از بینی شما توسط اسکنرهای سه بعدی عکس می گیرند. سپس از شما خواسته می شود تا نتیجه دلخواه از عمل بینی خود را توضیح دهید. پس از آن با توجه به خواسته بیمار و با استفاده از عکس های سه بعدی اسکن شده، یک قالب که نشان دهنده نتیجه عمل است، تهیه می شود. به شما گفته می شود که نتیجه عمل شما مشابه این قالب خواهد شد.

اما این روش توسط اکثر جراحان مطرح بینی رد می شود؛ زیرا در عمل بینی تغییر ساختار درون بینی اتفاق می افتد. بنابراین نمی توان از روی ظاهر بینی قبل از عمل، درباره نتیجه عمل به طور دقیق قضاوت نمود. در حقیقت عمل بینی پیچیده تر از آن است که بتوان با قالب فرم دلخواه را به وجود آورد. همچنین برای ارائه چنین خدماتی باید هزینه قالب کنترلی بپردازید که در حقیقت لزومی به پرداخت این هزینه اضافی نیست. اگر شما در انتخاب جراح خود دقت کافی را داشته باشید و جراح شما متخصص و با تجربه باشد، می توانید به نتیجه دلخواه متناسب با نوع بینی خود دست یابید.

نتیجه گیری: در حقیقت نتیجه جراحی بینی با قالب کنترلی متفاوت از نتیجه عمل بینی بدون قالب نمی باشد. توجه داشته باشید که در روز مشاوره، شما می توانید خواسته خود را از نتیجه عمل با جراح خود مطرح کنید و پزشک در مورد شکل بینی شما بعد از عمل توضیح خواهد داد. همچنین قبل از عمل جراحی و در اتاق عمل می توانید مجدداً خواسته خود را از عمل بینی به جراح بگویید. جراح با در نظر گرفتن حفظ سلامتی و تنفس شما تغییرات لازم را اعمال می کند. بنابراین اگر توقع داشتن یک بینی فوق العاده کوچک و یا باریک را دارید، باید بدانید یک جراح بینی ماهر و با تجربه به اندازه ای بینی شما را کوچک و باریک می کند که آسیبی به تنفس شما وارد نشود.

جراحی بینی با قالب کنترلی در مشهد
جراحی بینی با قالب کنترلی در مشهد

4- تفاوت عمل بینی طبیعی و فانتزی چیست؟

3 مدل برای عمل بینی وجود دارد. مدل بینی تعیین می کند که بینی شما چقدر قوس داشته باشد. زاویه بین لب و بینی چقدر باشد و نوک بینی سربالا باشد یا نه؟ به طور کلی شکل ظاهری بینی با مدل بینی مشخص می شود.

مدل بینی طبیعی: اگر می خواهید بعد از جراحی زیبایی بینی همچنان چهره ای طبیعی اما بدون نقص داشته باشید، این مدل برایتان مناسب است. در عمل بینی طبیعی، قوس بینی باید طبیعی باشد. همچنین زاویه نوک بینی تا لب بالا باید در حدود 90 درجه باشد.

مدل بینی فانتزی (عروسکی): در این مدل نوک بینی کاملاً سربالا و زاویه بین بینی و لب بالا حدود 105 درجه می باشد. همچنین تیغه بینی بیش تر از حد معمول تراش میخورد و سوراخ های بینی کوچک است.

مدل بینی نیمه فانتزی: این مدل فرمی بین مدل طبیعی و فانتزی دارد. بیشتر عمل های بینی زنانه به این صورت انجام می شود.

5- بهترین مدل بینی برای مردان چیست؟

عمل بینی مردانه برای حفظ ویژگی های مردانه صورت، عموماً با مدل طبیعی انجام می شود. اما باز هم خواست شما مهم است. می توانید با جراح خود درباره نوع بینی که می خواهید مشورت کنید. اگر فرم بینی نیمه فانتزی به ساختار بینی تان آسیب وارد نکند، جراح می تواند این مدل را برای شما انجام دهد.

6- بهترین سن عمل بینی چه سنی است؟

سن مناسب برای عمل بینی دختران 16 سال و پسران 17 سال به بعد می باشد. زیرا می بایست برای انجام تغییرات روی بینی، رشد استخوانی بینی کامل باشد.

7- آیا هزینه عمل بینی طبیعی و فانتزی یا عمل بینی مردانه با عمل بینی زنانه فرق دارد؟

خیر، مدل عمل بینی مانند طبیعی یا فانتزی بودن یا اینکه جراحی بینی برای آقایان انجام شود یا خانم ها، در هزینه آن تأثیری ندارد. هزینه عمل بینی در مشهد فقط به نوع بینی یعنی (گوشتی و استخوانی) بودن آن بستگی دارد. همانطور که پیش تر گفیم، هزینه عمل بینی گوشتی کمی بیشتر از عمل بینی استخوانی است.

8- عوارض جراحی بینی چیست؟

هر جراحی ممکن است عوارضی مانند عفونت، واکنش آلرژیک به بیهوشی را داشته باشد. اما با پیشرفت های علم جراحی پلاستیک، امروزه عمل بینی یکی از بی خطرترین جراحی ها محسوب می شود. پس نگران نباشید و با انتخاب بهترین دکتر عمل بینی مشهد زیبایی و سلامت خود را به وی بسپارید.

9- اشتباه زدن چسب بینی چه تأثیری بر نتیجه عمل دارد؟

اگر با نحوه صحیح چسب بینی به خوبی آشنا نباشید، باید خود را برای عوارض موقتی چسب زدن اشتباه بینی آماده کنید. توجه بیشتر به مراقبت های قبل از جراحی بینی و به خصوص بعد از آن دوران نقاهت شما را آسانتر و کوتاهتر می نماید.

به طور کلی اشتباه زدن چسب بینی تأثیری بر نتیجه و شکل نهایی بینی شما ندارد و تنها ممکن است عوارض موقتی مثل چین خوردگی پره‌های بینی ناشی از سفت زدن چسب را تجربه کنید. در واقع شل زدن چسب بینی تأثیری در کاهش ورم بینی بعد از عمل ندارد و عملاً با نزدن آن هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند. بهتر است در همان جلسات نخست، شیوه صحیح چسب زدن بینی که توسط جراح و یا کادر درمانی وی برایتان انجام می شود را آموزش ببینید.

10- بعد از عمل بینی چه بخوریم؟

قبل و بعد از عمل بینی چه بخوریم؟ این سؤالی است که بارها از سوی متقاضیان بسیاری مطرح شده و افراد بسیاری نگران برنامه رژیم غذایی خود پس از عمل بینی هستند. سعی کنید از مصرف مواد غذایی شور، تند و سفت خودداری کنید. در روزهای ابتدایی غذاهای آبکی، نرم و آبمیوه های مقوی و شیرین مصرف کنید. خوردن موز بعد از عمل بینی در میان میوه‌ها می تواند منبع مناسبی برای جبران خون از دست رفته در هنگام جراحی باشد.

با رعایت رژیم غذایی پس از عمل بینی در مشهد دوره بهبودی شما هموارتر و سریعتر شده و این امر به کاهش عوارض و نیز کسب بهترین نتیجه از جراحی بینی کمک می نماید.

11- ورم بعد از عمل بینی چه زمانی از بین خواهد رفت؟

ورم بینی تا چندین ماه بعد از عمل یک عارضه طبیعی است و جای نگرانی نیست. برای بینی های استخوانی ورم تا 4 ماه هم ممکن است طول بکشد. اما در بینی های گوشتی ورم تا یک سال و نیم بعد از عمل ادامه دارد.
حال برای کاهش ورم بینی چه کنیم؟ برای کاهش ورم بینی گوشتی یا استخوانی فقط در 2 روز اول از کمپرس سرد استفاده کنید. از روز سوم می توانید کمپرس گرم بر روی بینی قرار دهید تا به تسریع جریان خون و بهبودی سریعتر کمک کنید.

معروف‌ترین قرص برای کاهش ورم بینی بعد از عمل بینی گوشتی، قرص آناهیل می باشد که سرشار از ویتامین c بوده و برای بهبود زخم ها و التیام التهابات پوستی بنا به توصیه برخی جراحان، ممکن است برای بیمار تجویز شود. ماساژ بینی بعد از عمل نیز یکی دیگر از راهکارهای مؤثر برای کاهش ورم بینی می باشد.

 راهکارهای مؤثر برای کاهش ورم بینی بعد از عمل

12- بعد از عمل بینی چگونه بخوابیم؟

به صورت طاق باز بخوابید. دو بالشت نرم در زیر سر خود بگذارید. اینکار مانع از تجمع مایع میان بافتی در سر و صورت خواهد شد و به دنبال آن ورم بینی را کمتر خواهد کرد.

13- شستشوی بینی بعد از عمل چگونه است؟

برای تمیز کردن بینی بعد از عمل در هفته های اول از گوش پاک کن آغشته به سرم نرمال سالین استفاده کنید. از هفته سوم می توانید از سرم شستشو در داخل بینی با سرنگ استفاده کنید.

14- عمل بینی با لیزر چگونه است؟

در حال حاضر هنوز از لیزر برای عمل بینی استفاده نمی شود. لیزر در درمان لکه های پوستی و حتی اسکار عمل بینی مورد استفاده قرار می گیرد، اما در خود جراحی هنوز مورد تأیید و یا قابل استفاده نمی باشد.

15- برای مقابله با ترس از عمل بینی چه باید کرد؟

استرس و ترس از عمل بینی امروزه با پیشرفت تکنیک های جراحی و وجود متخصص های بیهوشی معنی ندارد. برای کسب اعتماد به نفس و رسیدن به یک چهره ایده آل؛ بهتر است بر ترس خود غلبه کنید.در این ویدئو آیسان از تجربه خود درباره ترس از بیهوشی و اتاق عمل برایتان می گوید.

16- آیا عطسه و سرفه بعد از عمل بینی عوارض دارد؟

اگر با دهان باز عطسه یا سرفه کنید مشکلی برای بینی تان به وجود نمی آید، اما اگر سعی کنید عطسه خود را نگه دارید اینکار می تواند به مجاری بینی فشار وارد کرده و باعث آسیب به فرم بینی شود. تا حد امکان بهتر است از کارهایی که ممکن است باعث ایجاد آلرژی و عطسه و سرفه شود، بپرهیزید. آیسان در این ویدئو روش صحیح عطسه کردن بعد عمل بینی را به شما آموزش خواهد داد.

17- نحوه صحیح ماسک زدن بعد عمل بینی چگونه است؟

همانطور که پیش تر گفتیم به دلیل وجود بیماری کرونا این روزها بعد از عمل بینی هم مجبور به استفاده از ماسک هستیم. بنابراین در ویدئوی زیر آیسان روش صحیح استفاده از ماسک بعد عمل بینی را به شما آموزش خواهد داد.

18- قبل از جراحی بینی چه آزمایش‌هایی را باید بدهم؟

تست‌های مهم شامل موارد زیر هستند:
شمارش کامل سلول‌های خونی، قند خون ناشتا، تست بارداری برای بانوان و تست‌های انعقادی خون

منابع: مدویکا , webmd.com , mayoclinic.org

 

115 دیدگاه

  1. سلام. وقتتون بخیر
    خواستم بدونم عمل بینی بسته بهتره یا باز؟

    اسما
    1. سلام. ممنونم
      اینکه به کدوم طریق عمل انجام بشه به انتخاب شما نیست؛ با توجه به شرایط بینی و تشخیص پزشک تعیین میشه. اما به طور کلی در روش باز، جراح به ساختار بینی به‌ویژه نوک بینی دسترسی داشته و جراحی بسته برای اصلاحات جزئی و تغییر شکل‌های کوچک انجام می‌شود.

      زهره لطفی
  2. سلام وقتتون بخیر دوره نقاحت عمل بینی گوشتی بیشتر است یا عمل بینی استخونی؟

    میترا
    1. سلام دوره نقاهت هر دو عمل تقریبا یکسان است اما ورم بینی های گوشتی به طور معمول دیرتر از بینی های استخوانی از بین می رود و ممکن است تا یکسال باقی بماند با این حال ممکن است دوره نقاهت در برخی افراد سرعت بهبودی التهابات بافت داخلی بینی کمتر باشد که این به شرایط افراد بستگی دارد.

      فاطمه پایان
  3. با بودجه 20 میلیون برای عمل بینی برای انحراف و زیبایی کی رو معرفی میکنید؟

    جعفری
    1. باسلام برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

      فاطمه پایان
      1. هزینه عمل بینی استخوانی چقده ؟

        ویدا
        1. سلام هزینه عمل بینی گوشتی و استخوانی تفاوت چندانی با هم ندارند اما هر دو عمل از 35 میلیون تومان شروع می شوند و بسته به شرایط بیمار ممکن است کمی بیشتر باشد.

          فاطمه پایان
  4. عمل زیبایی ک 15تومان باشه درکدام بیمارستان و کدام دکترانجام میشه

    جاهدی
    1. سلام لطفا با این شماره تماس بگیرین
      09018191885

      پشتیبان سایت
  5. سلام من پولیپ داشتم عمل کردم نتیجه ای نگرفتم توراخدا دکتر خوبی به من معرفی کنید

    ناشناس
    1. Author

      سلام، هر ۳ دکتری که در این مقاله معرفی شده‌اند بهترین دکتر‌های جراحی بینی در مشهد هستند.

      مدیر
  6. سلام جراح خوبی با قیمت مناسب زیر ۱۵ ت میتونین معرفی کنین ممنون

    اس
    1. Author

      سلام، دکتر الهام ایمانی یکی از بهترین جراحان زن زیبایی در مشهد هستند.
      برای راهنمایی بیشتر با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

      مدیر
  7. سلام خسته نباشید خانمی هستم ۳۴ سال سن دارم دماغم خیلی مشکل داره خیلی هم دوست دارم عملش کنم ولی متأسفانه پول نیست دماغمو عمل کنم آرزوم این است که عملش کنم هر کس خیری می شناسه در راه خدا معرفی کنه سپاس

    مرضیه
  8. سلام خسته نباشید روی بینی من سالک ویکم فرو رفتگی داره باید به کدوم دکتر مراجعه کنم وهزینه چقدره

    ناشناس
    1. Author

      سلام، با تشکر
      برای این موارد باید به متخصص پوست مراجعه کنید.

      مدیر
  9. سلام من خیلی وقت دوست دارم عمل زیبای داشته باشم دماغم یکم مشکل داره فقط چون همسرم همیشه سر کار هستمن فقط پانزده روز فروردین مرخصی دارن این تایم وقتی هست دماغم عمل بشه

    راضیه محمدی
    1. اکثر پزشکان 15 روز فروردین رو حضور ندارند و عمل انجام نمی دهند

      مدیر مدویکا
  10. سلام میخواستم بدونم دکتر دری دارای مدرک جراح پلاستیک هستند ودکتر با تجربه ای. اند وبرای عمل دکتر مرد وزن فرقی نداره ونحوه جراحی ها ی همه دکترها مثل هم است از لحاظ باز شدن بینی وبخیه

    ناشناس
    1. درود من پولیپ دارم میخواستم ببینم دفترچه روستایی قبول میکنن

      ناشناس
      1. Author

        با سلام، بله برای پولیپ بینی چون درمانی محسوب می شود تمام بیمه ها هزینه آن را متقبل میشود.

        مدیر
        1. سلام خسته نباشید ببخشید شش ماه هست بزنیم عمل کردم یه کم روی ببینیم قوزداره میشه سوهان کشی کنم بعداز شش ماه وبه نوک بینیم آسیب نمی‌رسه

          فاطمه
          1. Author

            سلام، هنوز مدت کمی از عمل جراحی شما میگذره، بهتره تا یکسال صبر کنید تا نتیجه رو ببینید بعد از این مدت اگذ همچنان بینی تان قوز داشت با نظر پزشک سوهان کشی انجام بدین.

            مدیر
        2. سلام من 35سالم و یک مقدار سر بینی ام گوشتی میخام عمل کنم تا 15تومان دکتر خوب ک فانتزی هم در بیاره چ دکتری پیشنهاد میدین

          ناشناس
          1. سلام هزینه نهایی عمل بسته به میزان تغییرات شما دارد. توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی مشورت بگیرید و سلامتی و زیبایی خود را فدای هزینه نکرده و به سراغ تبلیغات عمل بینی ارزان نروید زیرا ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.
            برای دریافت رزرو نوبت و مشاوره می توانید با شماره 09018191885 تماس حاصل نمایید.

            فاطمه پایان
      2. سلام برای بينی غضروفی دکتری هست که با ده تومن عمل کنه

        مهسا
        1. سلام
          مشهد ن متاسفانه

          پشتیبان سایت
  11. باسلام بینی من گوشتی هس یک خورده قوزهم داره پیش کدوم دکتر برم وخیلی مهمه برام یکبارم ب دوبارعمل نکشه

    Elmira azimi
    1. Author

      سلام، پیشنهاد ما به شما دکتر کامران کاویانی ویا دکتر مهدی رمضانی است.

      مدیر
      1. سلام وقت بخیر من یکسالو نیمه ک از عمل بینیم میگذرع و پره های بینیم برش خوردن و جای بخیه روی یکی از پره های بینیم یه گوشت اضافه ریز اورده و الان حس میکنم کمی بزدگتر شده میخواستم بدونم چجوری درمان میشه

        نگین
        1. سلام ليزر محل اسكار بايد انجام بدين

          پشتیبان
      2. سلام من بینی استخوانی دارم ویکم انحراف داره . بیمه تامین اجتماعی. جواب میده برا عمل ؟هم دوست دارم عمل کنم هم میترسم که بعد پشیمون بشم به نظرتون چیکار کنم .

        ناشناس
        1. باسلام عمل بینی توسط بیمه های دولتی پوشش داده نمی شود. پیش از هر اقدامی بهتر است ابتدا با پزشک جراح در خصوص نتایج موردانتظار از عمل مشورت نمایید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

          فاطمه پایان
  12. با سلام و خسته نباشید. روی نوک بینی من یک سالک کوچیک هست. یعنی کمی فرورفتگی داره نمیدونم پیش کدوم دکتر برم و خیلی میترسم. لطفا منو راهنمایی کنید

    Maryam
    1. Author

      سلام، باتشکر
      اگر برای رفع سالک می خواهید اقدام کنید باید به متخصص پوست مراجعه کنید. اما اگر می خواهید عمل بینی انجام دهید باید ابتدا حضوری معاینه شوید. برای مشاوره با شماره 09018191885 در تماس باشید.

      مدیر
  13. سلام من ۲۶سالمه بینی من استخوانی وبزرگ خیلی دوست دارم عمل کنم هم میترسم هم اونقدر درتوانم نیست که گفتین اقساطی هم میشه

    معصومه
  14. سلام من ده سالم بود براثر زمین خوردن بینیم شکسته الان ۳۰ سالم…بخاطر اینکه شکستگی بینی برطرف بشه ایا بعد عمل دردزیادی رو باید تحمل کرد …دوم اینکه از بیهوشی میترسم بی نهایت …تشکر

    شکوفه
    1. سلام، خیر درد بعد از عمل با مصرف مسکن قابل کنترل است. در مورد ترس از بیهوشی حتما این ویدیو را ببینید » غلبه بر ترس از عمل بینی

      کارشناس مدویکا
      1. سلام خسته نباشید تیغه ی بینی من چند سال است سوراخ شده برای درمان پیش کدام یک از دکتر هایی که معرفی کردید بروم ممنون میشم پاسخگو باشید

        مهناز
        1. Author

          سلام، دکتر کامران کاویانی و یا دکتر مهدی رمضانی پیشنهاد ما به شما است. برای مشاوره یا رزرو نوبت سریع با این پزشکان شماره 09018191885 در ارتباط باشید.

          مدیر
          1. سلام من ۳۲ سالم است وبینی بزرگی دارمحدودن ۳ سال است می‌خواهم عمل کنم ولی بسازید ترس دارم ترس از بهداز بهوش آمدن که چگونه تنفس کنم و درد بهداز عمل

            مریم محمدی
          2. Author

            سلام، عمل بینی امروزه یکی از ساده‌ترین عمل های زیبایی محسوب می‌شود. تنفس فقط در یک الی دو روز اول سخت است، بعد از آن تنفس بهتر می‌شود، بعد از برداشتن آتل در روز هفتم تنفس به حالت عادی برمیگردد. بعد از عمل بینی درد زیادی را متحمل نمی‌شوید اگر هم دردی در ناحیه سر داشته باشید با مسکن های معمولی تجویز شده توسط جراحتان قابل تحمل است. پس نگران نباشید. پیشنهاد می‌کنیم که مقاله ترس از عمل جراحی بینی دارم چیکار کنم؟ را ببینید.

            مدیر
          3. سلام وقت بخیر بنده توبچگی افتادم وباصورت خوردم به جدول کنارخیابون الآن که بزرگ شدم بینیم زشت شده بخاطرشرایط مالی نتونستم عمل کنم آیا جایی هست که بتونم ۴پنج تومن بدم عمل کنم مابقیش هم ماهیانه پرداخت کنم سفته یامدارک دیگه بخوان میدم
            باسپاس

            سمانه دلیر
          4. Author

            سلام، متاسفانه شرایط اقساط برای عمل بینی نداریم. اما باز هم برای مشاوره با شماره 09018191885 تماس بگیرید.

            مدیر
    2. سلام میخواستم بدونم بعداز عمل بینی که انجام شد .تا چه مدت میتونم اقدام به بارداری انجام بدم .و اینکه میخواستم بدونم که کدوم دکتر از همه بهتر هستن از این دکتر هایی که معرفی کردین . خیلی ممنون از پاسخگویی شما عزیز

      الینا
      1. با سلام
        برای بارداری بعد از عمل بینی حداقل دو ماه باید صبر کنین

        مدیر مدویکا
    3. سلام، من بینی گوشتی درجه 5 دارم و خیلی دوست دارم زیباتر شود، سما بهترین دکتر ک بینی گوشتی بدون نقص عمل کند و معرفی میکنید، ممنون

      Z, b
      1. Author

        سلام، تمامی جراحانی که در این مقاله معرفی شده اند از بهترین دکترهای عمل بینی در مشهد هستند. برای دیدن نمونه کارهای عمل بینی گوشتی و هزینه ها اینجا کلیک کنید.

        مدیر
  15. سلام دکتر موحد رو برای عمل بینی که بزرگ و قوزداره تایید میکنین؟

    المیرا
    1. سلام، بله دکتر موحد از بهترین پزشکان ما هستند. چه در عمل بینی استخوانی و چه بینی گوشتی نتایج موفقیت آمیزی داشته اند.

      کارشناس مدویکا
      1. سلام من بینیم شکسته و مقداری انحراف داره میخاستم ببینم هزینش چقدره

        فاطمه
        1. سلام ابتدا باید معاینه بشید. البته دستمزد جراح و میزان تغییرات مورد نیاز و مکان انجام جراحی نیز در هزینه نهایی عمل شما موثر است.

          فاطمه پایان
    2. سلام ببخشید من نوزاد ۱۰ ماهه دارم می خوام الان چون در مرخصی زایمان از محل کارمم عمل کنم عوارض نداره عمل برای شیر دهی وبعد عمل می تونم به بچه ام برسم

      رمضانی
      1. باسلام در حالت کلی مشکلی برای شما به وجود نمی اید با این حال بهتر است در خصوص جزییات با پزشک جراح مشورت نموده و دغدغه های خود را با وی مطرح نمایید.

        فاطمه پایان
    3. تا چه سنی میتوانیم عمل بینی انجام بدیم؟ که به مشگل برنخوریم

      فرزانه هستم
      1. باسلام عمل بینی محدودیت خاصی ندارد و تا سن حدود 50 سالگی نیز قابل انجام است.

        فاطمه پایان
  16. سلام .من میخواستم از بیهوشی و داروهای بعد از جراحی سوال کنم چون پسرم یک ساله نیمه هنوز شیر میخوره .امکانش هست با این وجود عمل کنم

    پوریا
    1. سلام، تاثیرات داروی بیهوشی تا یک هفته در شیر مادر می ماند.

      کارشناس مدویکا
  17. آیا بعد عمل دماغ خون ریزی ودرد شدید داره؟

    سعید رضایی
    1. سلام عمل بینی تحت بیهوشی انجام می شود و دردی احساس نمیکند و بعد از عمل بینی نیز خونریزی و درد وجود ندارد. در صورت وجود درد نیز با مصرف مسکن قابل کنترل است.

      کارشناس مدویکا
  18. سلام من لب شکری بودم فقط از روی لب عمل کردم الان افتادگی داره وجوراب ها تقارن نداره هزینه چقدر ميشه خوب ميشه

    اکرم اسماعیلی
    1. سلام بله قابل اصلاح است باید به یک جراح پلاستیک با تجربه مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه ابتدا باید پزشکتون رو انتخاب کنید لطفا با شماره تلفن 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم .

      کارشناس مدویکا
  19. باسلام من بهترین دکتر مشهد رومعرفی کنید تمام دکترای ک میشناسم هیچ کدوم وقت ندارن دکتر خدیوی بخشای پیش دکتر دیگه هم میترسم ماه بعد مجلس دارم میخوام تا آخر هفته عمل کنم به شدت نگرانم ک دکتر مورد نظرم وقت نداره و جای رو نمیشناسم برای راهنمای

    سمیرا
    1. Author

      سلام تمامی پزشکانی که در این مطلب معرفی شدند مورد تایید هستند. با شماره 09018191885 تماس بگیرید تا مشاوران مدویکا بیشتر شما را راهنمایی کنند.

      مدیر
    2. سلام من ۳ ماهه عمل کردم بینیم همش تغییر میکنه یه مدت کوچیک میشه یه مدت بزرگ الان حس میکنم از قبلم بزگتره این خیلی ناراحتم کرده چیکار کنم؟

      Samira
      1. سلام وقت بخیر اگر بینی شما استخوانی است تا یک سال و اگر بینی شما گوشتی است تا دوسال باید صبور باشید تا نتیجه نهایی رو مشاهده کنید.

        نیما شفیعی
    3. سلام‌دوستان نظرتون راحب دکتر هما سبزواری چیه؟

      لیندا دادار
  20. سلام پولیپ بینی رو آقای دکتر موحد انجام میدن یانه

    ناشناس
    1. Author

      سلام بله

      مدیر
  21. سلام آقای دکتر موحد پولیپ بینی رو بدون زیبایی جراحی میکنن یا نه اگه جراحی میکنن میشه قیمتشو بگین؟

    .Kamyab@
    1. سلام بله، باید ابتدا تشریف بیارید تا مشکل پولیپ بینی بررسی شود و قیمت توسط آقای دکتر موحد و بعد از معاینه به شما اعلام می شود. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

      عاطفه آجلی
  22. من با دکتر موحد عمل کردم، بسیار از کار ایشون راضی بودم
    فقط خواستم تشکر کنم

    محمدی
    1. Author

      خوشحالیم که تجربه عمل بینی خودتان را با ما در میان گذاشتید.

      مدیر
      1. سلام ببخشيد مزاحمتون شدم میخواستم بدونم با هزینه 10میلیون تومن هم میشه دماغ شگسسته و هم نوک بینی رو عمل کرد یا نه‌

        سمیه طالعی
        1. باسلام برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09386069075 تماس حاصل نمایید.

          فاطمه پایان
  23. سلام من بینیم انحراف داره و عمل سیپتوپلاستی انجام دادم الان باتوجه به اینکه غضروف بینی ضعیف شده باید واسه عمل به چ متخصصی مراجعه کنم اصلا میشه عمل زیبایی انجام داد یا خیر من به یک پزشک مراجعه کردم گفت باید از دنده های پهلو برداشته بشه و واسه بینی استفاده کنن ک من عمل رو لغو کردم آیا راهکار دیگه ای داره

    سعیدشمس
    1. Author

      سلام، چنانچه طبق گفته خود شما و پرشکتان جهت عمل ترمیمی نیاز به تقویت غضروف باشد، غضروف اضافه از پشت گوش و یا دنده برداشته می شود. زیرا احتمال پس زدگی در غضروف هایی که از بدن خود فرد گرفته میشود نسبت به غضروف های مصنوعی موجود در بازار وجود ندارد.
      بنابراین بهتر است با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید. تا همکاران ما بهترین دکتر عمل بینی ترمیمی در مشهد را به شما معرفی کنند.

      مدیر
    2. سلام من خوزستان هستم دکتر خوبی توی استان خودم حدالامکان اهواز بهم معرفی می کنید بینی من استخوانی هست خیلی ترس دارم که خوب عمل نشم و از نتیجه عمل راضی نباشم
      شناختی روی دکتر ها ندارم مشکل آلرژی و عطسه نیز دارم
      لطفا راهنمایی م کنید سپاس

      الهام
      1. سلام، متاسفانه شناختی نسبت به دکترهای عمل بینی در اهواز نداریم. اما در انتخاب دکتر خیلی دقت داشته باشید که بهترین دکتر رو انتخاب کنید. از بیماران قبلی پرس و جو کنید و نمونه کارهای قبل و بعد مشابه بینی خودتون رو حتما ببینید. درباره مدرک دکترتون تحقیق کنید. ممکنه هزینه برای شما مهم باشه اما انتخاب یک دکتر خوب و با تجربه بسیار مهم تر است.
        آلرژی مانعی برای عمل بینی نیست. اما بعد از عمل باید مراقب عطسه کردن باشید. ویدیو عوارض عطسه کردن بعد از عمل بینی را حتما ببینید.

        کارشناس مدویکا
  24. با عرض خسته نباشید و تبریک سال جدید
    من الان ۳ ماهه زایمان کردم، میخواستم بدونم چند ماه بعد از زایمان میشه عمل بینی انجام بدم ؟

    میترا فرمانی
    1. Author

      با سلام برای عمل کردن بینی بعد از زایمان بهتر است تا ۶ ماه صبر کنید تا تورم ناشی از حاملگی کاهش یابد سپس برای جراحی بینی اقدام کنید.

      مدیر
      1. شیردهی بعد از عمل بینی از چه زمانی مجازه ؟

        میترا فرمانی
        1. Author

          پس از عمل جراحی بینی به دلیل وجود آثار داروهای بیهوشی میبایست تا ۲۴ ساعت از شیردادن به نوزاد خودداری کنید، اما پس از گذشت این مدت شیردهی مانعی ندارد.

          مدیر
          1. سلام خسته نباشید میشه یک دکترخوب باتجربه معرفی کنید وقیمت عمل مناسب تا ۱۰ تومان باشه ممنون تشکر

            سمیرا
          2. با سلام
            پزشک خوب و با تجربه با این قیمت امکانپذیر نیست معمولا هزینه پزشکان با سابقه از 15 میلیون تومان شروع میشه

            مدیر مدویکا
    2. سلام بینیم استخوانی و غضروفی هست لطف میکنید راهنمایی کنید پیش کی عمل کنم که هم کارشون عالی باشه هم هزینه مناسب و هم خیلی سریع نوبتم بشه؟

      پرنیان
      1. سلام وقت بخیر، آقای دکتر فرهادی رو بهتون معرفی میکنیم که هم کارشون فوق العاده عالی هست و هم از لحاظ هزینه عمل بینی در حال حاضر عمل بینی با قیمت مناسب در مشهد انجام میدن. پیشنهاد میکنیم نمونه کارهای پزشکان رو در پیج اینستاگرام مدویکا ببینید و راحت تر تصمیم بگیرید. برای رزرو نوبت با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید. همچنین میتونید اسم و فامیل و شماره تماستون رو دایرکت اینستاگرام بفرستید تا براتون وقت مشاوره بزاریم.

        کارشناس مدویکا
        1. هزینش چنده

          ناشناس
          1. Author

            هزینه عمل بینی با دکتر فرهادی از ۱۵ میلیون تومان شروع می شود.

            مدیر
      2. سلام خسته نباشید پزشکی عالی باقیمت مناسب برای عمل بینی گوشتی معرفی کنید ممنون

        H
        1. سلام پزشکانی که در این صفحه معرفی شده اند از جمله بهترین دکترهای عمل بینی گوشتی در مشهد هستند. برای دیدن نمونه کارهای عمل بینی گوشتی و هزینه ها اینجا کلیک کنید.

          کارشناس مدویکا
  25. سلام من ۹ماهه جراحی بینی گوشتی انجام داده ام یک ونیم ماه طبق توصیه پزشکم چسب زدم هنوز ورمش زیاده نگرانم میخواستم بدونم چه مدت طول میکشه تا کاملا ورمش برطرف بشه

    نوری
    1. Author

      سلام، ورم در بینی های گوشتی به دلیل ضخامت پوست و همچنین بازسازی های اساسی در تیغه بینی معمولا ۱ سال نیم تا ۲ سال ادامه دارد. نگران نباشید. و برای دیدن نتیجه صبور باشید.

      مدیر
  26. سلام ممنون میشم بفرمایید که عمل بینی پیزو توی مشهد انجام میشه و آیا اصلا خوب هست؟

    بهناز محمدی
    1. توسط پزشکان معرفی شده در حال حاضر خیر. عمل بینی اولتراسونیک یا پیزو یک روش جدید جراحی بینی هست. در این روش به جای استفاده از تکنیک های همیشگی برای تغییر در ساختار استخوان و غضروف، از ابزاری اولتراسونیک که ارتعاشات مشخصی را تولید می کند برای ایجاد تغییر در استخوان ها استفاده می شود.
      این روش چون جز روش های جدید عمل بینی محسوب می شود ممکن است ریسک هايى هم داشته باشد
      ولی چیزی که بیشتر از ابزار مهمه مهارت پزشک در جراحی هست پس اولویت شما در انتخاب پزشک به جای ابزار بهتره توانایی پزشک باشه

      مدیر مدویکا
    2. سلام من یکی ازسوراخ های بینیم انحراف داره نفس کشیدن بایک سوراخ برام مشکله هزینه عمل روهم نداره چون خودم وشوهرم سرایداریم بایدچه کاری انجام بدم از راهنمایی تون ممنون میشم

      سميه دینامی زنگنه
      1. Author

        سلام، متاسفانه انحراف بینی چاره‌ای جز جراحی ندارد.

        مدیر
  27. من چند وقته که بینی مو پلاسما کردم آیا جای این دونه هایی که روی بینی ایم مونده میره یا می مونه ؟ خیلی نگرانم

    دنیا
    1. Author

      روش کار پلکسر بینی جهت کوچک کردن بینی های گوشتی سوزاندن نقاط کوچکی روی بینی هست. بر اساس تبلیغاتی که در مراکزی که این کار را انجام می دهند پوست باید بعد از چند وقت برای ترمیم خودش جمع شود و اثری از این نقاط روی بینی نباشد. ولی در اکثر اوقات این سوختگی ها به صورت دلمه های کوچک روی بینی باقی می ماند. به همین دلیل است که پلکسر بینی توسط هیچ کدام از پزشکانی که ما در مدویکا معرفی می کنیم مورد تایید نیست و انجام نمی شود.
      بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا ایشان پس از معاینه دقیق راه کاری برای درمان به شما پیشنهاد دهند.

      مدیر
  28. من ۶ ماهه که عمل ترمیمی بینی انجام دادم، بینیمم استخوونی بوده ولی هنوز ورم داره، طبیعیه ؟ نگران شدم خیلی

    سلیمی
    1. Author

      سلام
      بله، کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. برای مشاهده نتیجه عمل بینی و کاهش ورم ها باید حداقل یک سال صبر کنید.

      مدیر
    2. خواستم نظرتون درمورد دکتر ولی زاده مقدم بگین من ازشون شکایت ندیدم وقصد دارم پیش ایشون عمل کنم تورو خدا راهنمایی کنید

      سپیده
      1. با سلام
        ببینین تمام پزشکان نمونه کارهای موفق و ناموفق دارن ولی در کل دکتر ولی زاده دکتر خوبی هستن اما ما با ایشون همکاری نداریم ولی پزشکان خوب دیگه ای هم هستن که ما باهاشون کار میکنیم مثل دکتر رجعتی که میتونین جهت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09018091885 تماس بگیرین

        مدیر مدویکا
    3. هزینه عمل بینی دکتر محمدنعیمی لطف می کنید بگید؟

      Mahla
  29. مطلب کاملی بود فقط اینکه تا چند وقت بعد عمل بینی باید چسب بزنیم ؟

    سپهر کریمی
    1. Author

      سلام، بعد عمل بینی بهتر است تا ۲ ماه روی بینی چسب بزنید. البته کسانی که بینی گوشتی دارند به دلیل تورم بیشتر می بایست مدت بیشتری روی بینی چسب بزنند.

      مدیر
    2. سلام.وقتتون بخیر
      من بینیم نیاز به غضروف داره.برا انتخاب دکتر در مشهد دچار مشکل شدم. میشه کمک و راهنماییم کنید لطفا

      نازی
      1. Author

        سلام، با تشکر
        دکتر کامران کاویانی و دکتر رحمان موحد در این زمینه تجربه بسیاری داشته و می تونن به شما کمک کنند. برای رزرو نوبت با شماره 09018191885 در تماس باشید.

        مدیر
    3. سلام من ۱۵سالمه و میخوام عمل بینی انجام بدم، اما به شدت از اتاق عمل میترسم، ویدیو ایسان جونم کامل دیدم اما میشه بیشتر توضیح بدین که چجوری از ترسم برای اتاق کم کنم؟

      فرزانه
      1. Author

        با سلام، سن مناسب برای عمل بینی دختران از ۱۶ سال به بعد است. زیرا باید رشد استخوانی بینی کامل شده باشد.
        چنانچه به سن مناسب برای جراحی بینی رسیده باشید و پزشک تایید کرده باشد که نیاز به حراحی دارید بهتر است بدانید ریشه ترس شما از کجاست و ببیند منطقی است یا نه ؟ برای مثال اگر ترس از نتیجه عمل بینی دارید؟ با انتخاب یک دکتر با تجربه این مشکل حل می شود .
        اگر ترس از اتاق عمل و بیهوشی دارید؟ که امروزه با وجود متخصصان بیهوشی و روش های جدید احتمال خطر وجود ندارد.

        مدیر
        1. با سلام میخوام بینی همراه با لیلا صورت عمل کنم پیش کی عمل کنم کنم که هم خوب باشه کارش وهم قیمت مناسب باشه

          ‌هیوا
          1. سلام ، برای عمل بینی با قیمت مناسب به همراه لیفت صورت آقای دکتر حامد فرهادی رو بهتون معرفی میکنیم که کارشون عالی هست. لطفا با شماره های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

            عاطفه آجلی
    4. دکتری هس ک با قیمت ۷ تومن عمل کنه و کارش خوب باشه

      ناشناس
      1. Author

        سلام، بله لطفا با شماره 09018191885 در ارتباط باشید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.

        مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.